Sally Li
ကၽြန္မရဲ႕ က်ပ္သိန္း ၁၂၀ တန္ အေတြ႕အၾကံဳ
****************************************
(Debit Card/Credit Card/Visa Card/Master Card အစရွိေသာ ကဒ္အမ်ိဳးမ်ိဳးအား အသံုးျပဳေနေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ား သိရွိေစရန္ ဒီပို႔စ္ကို တင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္)
ျဖစ္ပံုအေၾကာင္းစံုမွာ ...
- ကၽြန္မသည္ America သို႔ ရက္ရွည္ခရီးထြက္ရန္ရွိသျဖင့္ 8th Sep 2017 တြင္ အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ River View Condo တြင္ဖြင့္လွစ္ထားေသာ AYA Bank တြင္ World Travel Card (Debit Card) အား ဖြင့္လွစ္၍ Usd 10,000 ကဒ္တြင္းသို႔ ျဖည့္ခဲ့ပါသည္
- Los Angeles ၿမိဳ႕၌ မိသားစုျဖင့္ လည္ပတ္ေနစဥ္
၂၅ ရက္ေန႔ ညေန ၄ နာရီခန္႔ (ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ မနက္ ၆:၃၀ ခန္႔) တြင္ ကၽြန္မ၏ World Travel Card အခိုးခံရေၾကာင္း သတိထားမိသည့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ AYA ၏ 24 Hours Customer Service Phone no. ဟု ေၾကျငာထားေသာ ဖုန္း ၂ လံုး 09250402225, 0991049230 အား ဆက္သြယ္ခဲ့ပါသည္ (ထိုဖုန္းနံပါတ္မ်ားသည္ ကၽြန္မအား ကဒ္ထုတ္ခ်ိန္တြင္ ေပးလိုက္ေသာ စာရြက္ စာတမ္းမ်ားမွျဖစ္သည္)
- အႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါဆက္ပါေသာ္လည္း ဖုန္း ၂ လံုးလံုးမွာ စက္ပိတ္ထားသည္ဟုသာ ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္
သို႔ျဖစ္ပါ၍ ကၽြန္မသည္ ရန္ကုန္ရွိ အသိမိတ္ေဆြမ်ားအား ဆက္သြယ္အကူအညီေတာင္းခဲ့ရာ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ နံနက္ ၉ နာရီခန္႔ (Los Angeles တြင္ ည ၇ နာရီခန္႔) မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ရကာ ထိုမိတ္ေဆြမွ AYA Bank မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးအား ခ်က္ခ်င္း အေၾကာင္းၾကားေပးခဲ့ပါသည္
- ကၽြန္မ၏ညီမတစ္ဦးမွလည္း မနက္ ၉ နာရီမထိုးခင္ခ်ိန္ကတည္းက ဘဏ္ေရွ႕တြင္ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေစာင့္ၿပီး ကဒ္ပိတ္ရန္ ေစာင့္ေပးလ်က္ရွိပါသည္
- တစ္နာရီခန္႔အၾကာတြင္ သိရွိရသည္မွာ Bloomingdales ဟု ေခၚေသာ Departmental Store တြင္ Transactions ၅ ေၾကာင္း .. Target Departmental Store တြင္ ၁ ေၾကာင္း စုစုေပါင္း USD 9000 နီးပါး (ျမန္မာက်ပ္ေငြ ၁၂၂ သိန္းခန္႔) အား အသံုးျပဳထားသည္ဟုသိရွိရပါသည္ ..
- ထို Transactions မ်ားအား cancel လုပ္ခိုင္းခဲ့ေသာ္ျငား ကၽြန္မနားမလည္ေသာ Visa ၏ System အလုပ္လုပ္ပံုမ်ားေၾကာင့္ cancel လုပ္၍မရေၾကာင္း
ထို႕ေၾကာင့္ "ဒီ transactions မ်ားသည္ ကၽြန္မ အသံုးျပဳျခင္း မဟုတ္သည့္အတြက္ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ပိုက္ဆံမ်ားကို ျပန္လည္ရယူလိုပါသည္" ဟုသာ AYA BANK အား ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္
- LA မွ သက္ဆိုင္ရာ နယ္ေျမ ရဲဌာနသို႔လည္း သြားေရာက္ အမႈဖြင့္ခဲ့ပါတယ္
- ၃၁ ရက္ေန႔ ေအာက္တိုဘာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္ ေရာက္ရွိခဲ့ပါသည္
- ၁ ရက္ေန႔ ႏိုဝင္ဘာမွ ၂၁ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာထိ ဖုန္း ၃ ႀကိမ္သာ AYA BANK ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ရခဲ့ပါသည္
၂ ႀကိမ္မွာ ကၽြန္မမွ ေခၚျခင္းျဖစ္ၿပီး ၁ ႀကိမ္မွာ သူတို႔ဘက္မွ ေခၚဆိုျခင္းျဖစ္သည္
- ၄ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာတြင္ AYA သို႔ အေျခအေနေမးရန္ ဖုန္းဆက္ခဲ့ရာ တာဝန္ရွိသူမွ Visa Company မွ ထို transactions မ်ားကို တာဝန္မယူႏိုင္ေၾကာင္း ေနာက္ထပ္ အဆင့္ထပ္တက္၍ေျဖရွင္းရန္ မလြယ္ကူေတာ့ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္
ကၽြန္မအေနျဖင့္ ထိုအေျဖကိုလက္မခံႏိုင္ေၾကာင္း ျပန္လည္ေျပာဆိုခဲ့ရာ AYA မွ အထက္လူႀကီးကို ေမးျမန္း၍အေၾကာင္းျပန္ပါမည္ဟု ေျပာကာ ဖုန္းခ်ခဲ့ပါသည္
- သို႔ေသာ္ျငား ၂၀ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာလထိ AYA မွ ဖုန္းလက္ခံျခင္းမရွိခဲ့ပါ
ထို႔ေၾကာင့္ ၂၁ ရက္ေန႔ မနက္ ၁၁:၃၀ ခန္႔တြင္ AYA ရံုးသို႔ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္သြားေရာက္၍ အက်ိဳးေၾကာင္းကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႀကီးစြာ ေမးျမန္းခဲ့ပါသည္
- အေျဖမွာ အလြန္အားရေက်နပ္ဖြယ္ရွိပါသည္
အထက္လူႀကီးဆိုသူူမွာ ခရီးသြားေနပါသျဖင့္ ယေန႔ခ်ိန္ထိ ကၽြန္မ ကိစၥအား ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းျခင္းမျပဳရေသးပါေၾကာင္း ...
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မစိတ္ဓာတ္ေတြအေတာ္က်ခဲ့ရပါတယ္
အေတာ္လည္း ခံျပင္းပါတယ္
Customer တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုမွ ေက်နပ္ဖြယ္ရာမရွိတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ကၽြန္မမွလြဲ၍ မည္သူမွ ခံစားနားလည္ႏို္ုင္မည္မဟုတ္ပါ
- ကနဦးအစ 24/7 customer service call center မွ ဖုန္းမပိတ္ထားခဲ့လွ်င္ ထိုကဲ့သို႔ ကိစၥမ်ိဳး ကၽြန္မ၌ ျဖစ္ေပၚမည္မဟုတ္ေခ်
- Visa Company မွ ကၽြန္မ၏ chargeback ကိစၥအား reject လုပ္ျခင္းကို ကၽြန္မစိတ္မဝင္စားပါ
- ကၽြန္မသည္ AYA ၏ customer ျဖစ္သည့္အတြက္ AYA ၏ ေျဖရွင္းမႈ တာဝန္ယူမႈသာ လိုလားပါသည္
- ထိုညေနတြင္ AYA မွ meeting ေခၚယူေဆြးေႏြးမႈျပဳခ်င္ေၾကာင္း ကမ္းလွမ္းလာသျဖင့္ ၂၂ ရက္ေန႔ မနက္တြင္ River View Branch ၌ သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုခဲ့ပါသည္
Meeting တြင္
- AYA မွ တာဝန္ရွိသူမွ သူတို႔၏ 24/7 ဖုန္းနံပါတ္မွာ ေျပာင္းလဲထားေၾကာင္း ...
- ကၽြန္မကိုကဒ္ထုတ္ေပးစဥ္အခါ၌ စာရြက္စာတမ္းမ်ားတြင္ပါသြားေသာ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားမွာ update မျဖစ္ေၾကာင္း
- AYA Bank အေနျဖင့္ အရင္ old stocks မ်ားကို အမႈမဲ့စြာျဖင့္ ဆက္လက္သံုးစြဲမိေၾကာင္း ဝန္ခံေျပာဆို၍ ကၽြန္မ နစ္နာဆံုးရႈံးသြားတဲ့ ေငြေၾကးပမာဏအတြက္ AYA အေနနဲ႔ တာဝန္ယူမႈ ေျဖရွင္းမႈကို ၂၇ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာလထိ ေစာင့္ေပးဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံခဲ့ပါသည္
- သို႔ရာတြင္ ၂၉ ရက္ေန႔ နံနက္ meeting တြင္ AYA Bank မွ ကၽြန္မ၏ ဆံုးရႈံးသြားေသာ ေငြေၾကးအတြက္ တာဝန္မယူႏိုင္ေၾကာင္း ယတိျပတ္ ျငင္းဆိုခဲ့ပါသည္
- အေၾကာင္းအရင္းမွာ AYA website တြင္ update call center phone no အား ေဖာ္ျပထားပါသည္တဲ့
ကၽြန္မမွ call center phone no အား အခ်ိန္မွီဆက္သြယ္မႈမျပဳျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ဒီျဖစ္စဥ္တြင္ Card Issuer ျဖစ္ေသာ AYA bank ၏ တာဝန္မဟုတ္ေၾကာင္း 🙀🙀🙀
- ကၽြန္မအတြက္ လံုးဝေက်နပ္စရာအေျဖ မဟုတ္သျဖင့္ လက္မခံႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ ေရွ႕ဆက္ လုပ္စရာရွိသည္မ်ားကို ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္အတြက္ တရားဝင္စာထုတ္ေပးရန္ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္
- သို႔ေသာ္ျငား ... ယေန႔ ယခု ဇန္နဝါရီလ ၉ ရက္ေန႔ထိ AYA Bank မွ မည္သည့္အဆက္အသြယ္မွ မရခဲ့ပါရွင္
နိဂုန္းခ်ဳပ္ဆိုရေသာ္ ...
ကၽြန္မသည္ ျပည္တြင္း မည္သည့္ဘဏ္က မည္သို႔ service ေပးမွန္းလည္း အမွန္တစ္ကယ္မသိခဲ့ပါ
ယခုလည္း မသိပါ စံုစမ္းျခင္းမ်ားလည္း မလုပ္ပါ (စိတ္နာ၍ျဖစ္သည္)
ထိုေၾကာင့္ မိတ္ေဆြမ်ား debit/credit card အသံုးျပဳမည္ဆိုပါက .. ထိုကဒ္မ်ားသည္ မည္သို႔မည္မွ် လံုျခံဳမႈရွိေၾကာင္း .. ဘဏ္မွ မည္သို႔ မည္ပံု ကာကြယ္မႈမ်ား လုပ္ေပးထားေၾကာင္း ေသခ်ာစြာေမးပါ
ဥပမာ -
၁) AYA ၏ World Travel Debit Card သည္ paywave system ပါရွိေသာေၾကာင့္ debit card ဆိုေသာ္ျငား Password မေတာင္းပါ (ATM စက္တြင္ ေငြသားထုတ္ယူမွသာ ေတာင္းပါသည္)
၂) တစ္ရက္တြင္ ေငြအမ်ားဆံုး အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ ပမာဏမွာ ေဒၚလာ ၁၀၀၀၀ (ျမန္မာေငြက်ပ္ တစ္ရာသံုးဆယ့္ငါးသိန္းခန္႔) ျဖစ္ၿပီး တစ္ရက္တြင္ transactions အမ်ားဆံုး ၁၀ ေၾကာင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္
၃) Transactions မ်ားအား ေပးထားေသာ email သို႔ အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ မေပးပို႔ႏိုင္ပါ
ေပးပို႔ျခင္းလည္း မရွိပါ
❌❌❌ထို႔ေၾကာင့္ debit card တြင္ ေငြသား အေျမာက္အျမားထည့္ျခင္းကို ေရွာင္ၾကဥ္ၾကပါရန္ ❌❌❌
💯ျဖစ္ႏို္ုင္ပါက Saving Acc ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္မႈေပးႏိုင္တဲ့ system ရွိတဲ့ ဘဏ္ကို စံုစမ္း၍ ထိုကဒ္ကိုသာ ဦးစားေပးသံုးသင့္ပါတယ္ သို႔မွသာ ကိုယ္လိုခ်ိန္တြင္ saving မွ transfer ၿပီး ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္ အသံုးျပဳပါက ပို၍ လံုျခံဳမႈရွိပါတယ္ေနာ္ 💯
❌❌❌ ကၽြန္မလို ေစာင္ပိန္းလုပ္ၿပီး debit card တြင္ ေငြသားအေျမာက္အမ်ား မထည့္မိဖို႔ ထပ္မံေျပာၾကားပါရေစ ❌❌❌ 🤪🤪
🧐🧐🧐 ကဒ္ေပ်ာက္ခဲ့ရင္လည္း ေစာင္ပိန္း ကၽြန္မလို ကဒ္ေပ်ာက္ခ်ိန္မွာ ျပာယာခတ္မေနဘဲ သက္ဆိုင္ရာ ဘဏ္ရဲ႕ website မွာ 24/7 call center no ကို ရွာေတြ႕ႏိုင္ၾကပါေစ (ဆုေတာင္းေပးေနမယ္ေနာ္ အဟတ္ အဟတ္) 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
(customer ေတြကို လူလိမ္ / သူခိုးလိုပဲ ထင္ျမင္စြပ္စြဲခ်င္ၾကတဲ့ တိုင္းျပည္မွာ ေမြးဖြားလာတာကိုက ကိုယ့္အမွားပါေလ) 🤧
အဆံုးမွာ ကိုယ္ျဖစ္ကိုယ္ခံ ..
ကိုယ္သာလွ်င္ အခ်ိန္ေတြကုန္
စိတ္ဆင္းရဲ
ခရီးမွာလည္း မေပ်ာ္ႏိုင္
ဘာဆိုဘာမွလည္း စိတ္မဝင္စားႏိုင္
ပိုက္ဆံလည္းဆံုး လူလည္း အကုသိုလ္ေတြျဖစ္ ...
ခိုးသြားတဲ့ေကာင္ကို ႀကိမ္ဆဲ
ငရဲေတြရ ..
ထိုအျဖစ္မ်ိဳးမွ လြတ္ေျမာက္ၾကရန္ ကိုယ့္ကဒ္ကို ေသခ်ာ လံုျခံဳစြာ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ရန္မွာ ကဒ္ကိုင္ေဆာင္သူ၏ တာဝန္သာျဖစ္ေၾကာင္း ..
မည္သူမွ တာဝန္ယူမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားရင္း ... ကၽြန္မ ေစာင္ပိန္း ရဲ႕ သိန္း ၁၂၀ တန္ အေတြ႕အၾကံဳအား ေဝမွ်လိုက္ပါတယ္ေနာ္
ကဲ အားလံုး အမွ် အမွ် အမွ် ယူေတာ္မူၾကပါကုန္ ...
#customersatisfaction #cx #ayareview
#worldtravelcard #debitcard
- ကၽြန္မသည္ America သို႔ ရက္ရွည္ခရီးထြက္ရန္ရွိသျဖင့္ 8th Sep 2017 တြင္ အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ River View Condo တြင္ဖြင့္လွစ္ထားေသာ AYA Bank တြင္ World Travel Card (Debit Card) အား ဖြင့္လွစ္၍ Usd 10,000 ကဒ္တြင္းသို႔ ျဖည့္ခဲ့ပါသည္
- Los Angeles ၿမိဳ႕၌ မိသားစုျဖင့္ လည္ပတ္ေနစဥ္
၂၅ ရက္ေန႔ ညေန ၄ နာရီခန္႔ (ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ မနက္ ၆:၃၀ ခန္႔) တြင္ ကၽြန္မ၏ World Travel Card အခိုးခံရေၾကာင္း သတိထားမိသည့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ AYA ၏ 24 Hours Customer Service Phone no. ဟု ေၾကျငာထားေသာ ဖုန္း ၂ လံုး 09250402225, 0991049230 အား ဆက္သြယ္ခဲ့ပါသည္ (ထိုဖုန္းနံပါတ္မ်ားသည္ ကၽြန္မအား ကဒ္ထုတ္ခ်ိန္တြင္ ေပးလိုက္ေသာ စာရြက္ စာတမ္းမ်ားမွျဖစ္သည္)
- အႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါဆက္ပါေသာ္လည္း ဖုန္း ၂ လံုးလံုးမွာ စက္ပိတ္ထားသည္ဟုသာ ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္
သို႔ျဖစ္ပါ၍ ကၽြန္မသည္ ရန္ကုန္ရွိ အသိမိတ္ေဆြမ်ားအား ဆက္သြယ္အကူအညီေတာင္းခဲ့ရာ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ နံနက္ ၉ နာရီခန္႔ (Los Angeles တြင္ ည ၇ နာရီခန္႔) မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ရကာ ထိုမိတ္ေဆြမွ AYA Bank မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးအား ခ်က္ခ်င္း အေၾကာင္းၾကားေပးခဲ့ပါသည္
- ကၽြန္မ၏ညီမတစ္ဦးမွလည္း မနက္ ၉ နာရီမထိုးခင္ခ်ိန္ကတည္းက ဘဏ္ေရွ႕တြင္ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေစာင့္ၿပီး ကဒ္ပိတ္ရန္ ေစာင့္ေပးလ်က္ရွိပါသည္
- တစ္နာရီခန္႔အၾကာတြင္ သိရွိရသည္မွာ Bloomingdales ဟု ေခၚေသာ Departmental Store တြင္ Transactions ၅ ေၾကာင္း .. Target Departmental Store တြင္ ၁ ေၾကာင္း စုစုေပါင္း USD 9000 နီးပါး (ျမန္မာက်ပ္ေငြ ၁၂၂ သိန္းခန္႔) အား အသံုးျပဳထားသည္ဟုသိရွိရပါသည္ ..
- ထို Transactions မ်ားအား cancel လုပ္ခိုင္းခဲ့ေသာ္ျငား ကၽြန္မနားမလည္ေသာ Visa ၏ System အလုပ္လုပ္ပံုမ်ားေၾကာင့္ cancel လုပ္၍မရေၾကာင္း
ထို႕ေၾကာင့္ "ဒီ transactions မ်ားသည္ ကၽြန္မ အသံုးျပဳျခင္း မဟုတ္သည့္အတြက္ ကၽြန္မအေနနဲ႔ ပိုက္ဆံမ်ားကို ျပန္လည္ရယူလိုပါသည္" ဟုသာ AYA BANK အား ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္
- LA မွ သက္ဆိုင္ရာ နယ္ေျမ ရဲဌာနသို႔လည္း သြားေရာက္ အမႈဖြင့္ခဲ့ပါတယ္
- ၃၁ ရက္ေန႔ ေအာက္တိုဘာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ျပန္လည္ ေရာက္ရွိခဲ့ပါသည္
- ၁ ရက္ေန႔ ႏိုဝင္ဘာမွ ၂၁ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာထိ ဖုန္း ၃ ႀကိမ္သာ AYA BANK ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ရခဲ့ပါသည္
၂ ႀကိမ္မွာ ကၽြန္မမွ ေခၚျခင္းျဖစ္ၿပီး ၁ ႀကိမ္မွာ သူတို႔ဘက္မွ ေခၚဆိုျခင္းျဖစ္သည္
- ၄ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာတြင္ AYA သို႔ အေျခအေနေမးရန္ ဖုန္းဆက္ခဲ့ရာ တာဝန္ရွိသူမွ Visa Company မွ ထို transactions မ်ားကို တာဝန္မယူႏိုင္ေၾကာင္း ေနာက္ထပ္ အဆင့္ထပ္တက္၍ေျဖရွင္းရန္ မလြယ္ကူေတာ့ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္
ကၽြန္မအေနျဖင့္ ထိုအေျဖကိုလက္မခံႏိုင္ေၾကာင္း ျပန္လည္ေျပာဆိုခဲ့ရာ AYA မွ အထက္လူႀကီးကို ေမးျမန္း၍အေၾကာင္းျပန္ပါမည္ဟု ေျပာကာ ဖုန္းခ်ခဲ့ပါသည္
- သို႔ေသာ္ျငား ၂၀ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာလထိ AYA မွ ဖုန္းလက္ခံျခင္းမရွိခဲ့ပါ
ထို႔ေၾကာင့္ ၂၁ ရက္ေန႔ မနက္ ၁၁:၃၀ ခန္႔တြင္ AYA ရံုးသို႔ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္သြားေရာက္၍ အက်ိဳးေၾကာင္းကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႀကီးစြာ ေမးျမန္းခဲ့ပါသည္
- အေျဖမွာ အလြန္အားရေက်နပ္ဖြယ္ရွိပါသည္
အထက္လူႀကီးဆိုသူူမွာ ခရီးသြားေနပါသျဖင့္ ယေန႔ခ်ိန္ထိ ကၽြန္မ ကိစၥအား ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းျခင္းမျပဳရေသးပါေၾကာင္း ...
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မစိတ္ဓာတ္ေတြအေတာ္က်ခဲ့ရပါတယ္
အေတာ္လည္း ခံျပင္းပါတယ္
Customer တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုမွ ေက်နပ္ဖြယ္ရာမရွိတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ကၽြန္မမွလြဲ၍ မည္သူမွ ခံစားနားလည္ႏို္ုင္မည္မဟုတ္ပါ
- ကနဦးအစ 24/7 customer service call center မွ ဖုန္းမပိတ္ထားခဲ့လွ်င္ ထိုကဲ့သို႔ ကိစၥမ်ိဳး ကၽြန္မ၌ ျဖစ္ေပၚမည္မဟုတ္ေခ်
- Visa Company မွ ကၽြန္မ၏ chargeback ကိစၥအား reject လုပ္ျခင္းကို ကၽြန္မစိတ္မဝင္စားပါ
- ကၽြန္မသည္ AYA ၏ customer ျဖစ္သည့္အတြက္ AYA ၏ ေျဖရွင္းမႈ တာဝန္ယူမႈသာ လိုလားပါသည္
- ထိုညေနတြင္ AYA မွ meeting ေခၚယူေဆြးေႏြးမႈျပဳခ်င္ေၾကာင္း ကမ္းလွမ္းလာသျဖင့္ ၂၂ ရက္ေန႔ မနက္တြင္ River View Branch ၌ သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုခဲ့ပါသည္
Meeting တြင္
- AYA မွ တာဝန္ရွိသူမွ သူတို႔၏ 24/7 ဖုန္းနံပါတ္မွာ ေျပာင္းလဲထားေၾကာင္း ...
- ကၽြန္မကိုကဒ္ထုတ္ေပးစဥ္အခါ၌ စာရြက္စာတမ္းမ်ားတြင္ပါသြားေသာ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားမွာ update မျဖစ္ေၾကာင္း
- AYA Bank အေနျဖင့္ အရင္ old stocks မ်ားကို အမႈမဲ့စြာျဖင့္ ဆက္လက္သံုးစြဲမိေၾကာင္း ဝန္ခံေျပာဆို၍ ကၽြန္မ နစ္နာဆံုးရႈံးသြားတဲ့ ေငြေၾကးပမာဏအတြက္ AYA အေနနဲ႔ တာဝန္ယူမႈ ေျဖရွင္းမႈကို ၂၇ ရက္ေန႔ ဒီဇင္ဘာလထိ ေစာင့္ေပးဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံခဲ့ပါသည္
- သို႔ရာတြင္ ၂၉ ရက္ေန႔ နံနက္ meeting တြင္ AYA Bank မွ ကၽြန္မ၏ ဆံုးရႈံးသြားေသာ ေငြေၾကးအတြက္ တာဝန္မယူႏိုင္ေၾကာင္း ယတိျပတ္ ျငင္းဆိုခဲ့ပါသည္
- အေၾကာင္းအရင္းမွာ AYA website တြင္ update call center phone no အား ေဖာ္ျပထားပါသည္တဲ့
ကၽြန္မမွ call center phone no အား အခ်ိန္မွီဆက္သြယ္မႈမျပဳျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ဒီျဖစ္စဥ္တြင္ Card Issuer ျဖစ္ေသာ AYA bank ၏ တာဝန္မဟုတ္ေၾကာင္း 🙀🙀🙀
- ကၽြန္မအတြက္ လံုးဝေက်နပ္စရာအေျဖ မဟုတ္သျဖင့္ လက္မခံႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ ေရွ႕ဆက္ လုပ္စရာရွိသည္မ်ားကို ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္အတြက္ တရားဝင္စာထုတ္ေပးရန္ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္
- သို႔ေသာ္ျငား ... ယေန႔ ယခု ဇန္နဝါရီလ ၉ ရက္ေန႔ထိ AYA Bank မွ မည္သည့္အဆက္အသြယ္မွ မရခဲ့ပါရွင္
နိဂုန္းခ်ဳပ္ဆိုရေသာ္ ...
ကၽြန္မသည္ ျပည္တြင္း မည္သည့္ဘဏ္က မည္သို႔ service ေပးမွန္းလည္း အမွန္တစ္ကယ္မသိခဲ့ပါ
ယခုလည္း မသိပါ စံုစမ္းျခင္းမ်ားလည္း မလုပ္ပါ (စိတ္နာ၍ျဖစ္သည္)
ထိုေၾကာင့္ မိတ္ေဆြမ်ား debit/credit card အသံုးျပဳမည္ဆိုပါက .. ထိုကဒ္မ်ားသည္ မည္သို႔မည္မွ် လံုျခံဳမႈရွိေၾကာင္း .. ဘဏ္မွ မည္သို႔ မည္ပံု ကာကြယ္မႈမ်ား လုပ္ေပးထားေၾကာင္း ေသခ်ာစြာေမးပါ
ဥပမာ -
၁) AYA ၏ World Travel Debit Card သည္ paywave system ပါရွိေသာေၾကာင့္ debit card ဆိုေသာ္ျငား Password မေတာင္းပါ (ATM စက္တြင္ ေငြသားထုတ္ယူမွသာ ေတာင္းပါသည္)
၂) တစ္ရက္တြင္ ေငြအမ်ားဆံုး အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ ပမာဏမွာ ေဒၚလာ ၁၀၀၀၀ (ျမန္မာေငြက်ပ္ တစ္ရာသံုးဆယ့္ငါးသိန္းခန္႔) ျဖစ္ၿပီး တစ္ရက္တြင္ transactions အမ်ားဆံုး ၁၀ ေၾကာင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္
၃) Transactions မ်ားအား ေပးထားေသာ email သို႔ အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ မေပးပို႔ႏိုင္ပါ
ေပးပို႔ျခင္းလည္း မရွိပါ
❌❌❌ထို႔ေၾကာင့္ debit card တြင္ ေငြသား အေျမာက္အျမားထည့္ျခင္းကို ေရွာင္ၾကဥ္ၾကပါရန္ ❌❌❌
💯ျဖစ္ႏို္ုင္ပါက Saving Acc ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္မႈေပးႏိုင္တဲ့ system ရွိတဲ့ ဘဏ္ကို စံုစမ္း၍ ထိုကဒ္ကိုသာ ဦးစားေပးသံုးသင့္ပါတယ္ သို႔မွသာ ကိုယ္လိုခ်ိန္တြင္ saving မွ transfer ၿပီး ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္ အသံုးျပဳပါက ပို၍ လံုျခံဳမႈရွိပါတယ္ေနာ္ 💯
❌❌❌ ကၽြန္မလို ေစာင္ပိန္းလုပ္ၿပီး debit card တြင္ ေငြသားအေျမာက္အမ်ား မထည့္မိဖို႔ ထပ္မံေျပာၾကားပါရေစ ❌❌❌ 🤪🤪
🧐🧐🧐 ကဒ္ေပ်ာက္ခဲ့ရင္လည္း ေစာင္ပိန္း ကၽြန္မလို ကဒ္ေပ်ာက္ခ်ိန္မွာ ျပာယာခတ္မေနဘဲ သက္ဆိုင္ရာ ဘဏ္ရဲ႕ website မွာ 24/7 call center no ကို ရွာေတြ႕ႏိုင္ၾကပါေစ (ဆုေတာင္းေပးေနမယ္ေနာ္ အဟတ္ အဟတ္) 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
(customer ေတြကို လူလိမ္ / သူခိုးလိုပဲ ထင္ျမင္စြပ္စြဲခ်င္ၾကတဲ့ တိုင္းျပည္မွာ ေမြးဖြားလာတာကိုက ကိုယ့္အမွားပါေလ) 🤧
အဆံုးမွာ ကိုယ္ျဖစ္ကိုယ္ခံ ..
ကိုယ္သာလွ်င္ အခ်ိန္ေတြကုန္
စိတ္ဆင္းရဲ
ခရီးမွာလည္း မေပ်ာ္ႏိုင္
ဘာဆိုဘာမွလည္း စိတ္မဝင္စားႏိုင္
ပိုက္ဆံလည္းဆံုး လူလည္း အကုသိုလ္ေတြျဖစ္ ...
ခိုးသြားတဲ့ေကာင္ကို ႀကိမ္ဆဲ
ငရဲေတြရ ..
ထိုအျဖစ္မ်ိဳးမွ လြတ္ေျမာက္ၾကရန္ ကိုယ့္ကဒ္ကို ေသခ်ာ လံုျခံဳစြာ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ရန္မွာ ကဒ္ကိုင္ေဆာင္သူ၏ တာဝန္သာျဖစ္ေၾကာင္း ..
မည္သူမွ တာဝန္ယူမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားရင္း ... ကၽြန္မ ေစာင္ပိန္း ရဲ႕ သိန္း ၁၂၀ တန္ အေတြ႕အၾကံဳအား ေဝမွ်လိုက္ပါတယ္ေနာ္
ကဲ အားလံုး အမွ် အမွ် အမွ် ယူေတာ္မူၾကပါကုန္ ...
#customersatisfaction #cx #ayareview
#worldtravelcard #debitcard
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။