ဆိတ္ေက်ာင္းသား၏ ပံုုျပင္
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
၁။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းသြားတယ္။ သင္က ထင္းခုုတ္သြားတယ္။ သင္တိုု႔ ႏွစ္ေယာက္ တစ္ရက္လံုုးထိုုင္စကားေျပာေ နၾကတယ္။ သူဆိတ္ေတြကျမက္စားလိုု႔ ၀သြားၿပီ။ သင္ထင္းမရလိုုက္ပါ။
သင္ခန္းစာ ၁။ မလိုုအပ္ေသာ လူမူဆက္ဆံေရးကိုု စြန္႔လြတ္ပါ။
၂။ ထင္းခုုတ္တဲ့လူနဲ႔ ဆိတ္ေက်ာင္းတဲ့လူနဲ႔ တစ္ေန႔လံုုးစကားေျပာျဖစ္ပါတ ယ္။
အျပင္အပန္းကၾကည့္ရင္ ထင္းခုုတ္တဲ့လူ ဘာမွမရလိုုက္ပါဘူး၊ ဒါေပမဲ့
စကားေျပာတာကေနတစ္ဆင့္ ဘယ္ေတာင္ေက်ာမွာ ထင္းေပါတယ္၊ ဘယ္လမ္းေၾကာက လမ္းသာတယ္၊
ဘယ္ေနရာကသြားရတာ ခက္တယ္၊ ဆူးပင္ေတြခ်ည္းခ်ည္း စတဲ့ သတင္းေတြကိုု
ထင္းခုုတ္သူ ရလာခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ရက္ကစၿပီး သူထင္းေကာင္းေတြ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရခဲ့ပါတယ္။
သင္ခန္းစာ ၂။ လူမူဆက္ဆံေရးအတတ္အေရးႀကီးသလ ိုု လူမွန္ေပါင္းမိရင္ လမ္းမွန္ပိုုေရာက္လြယ္တယ္။
၃။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားတယ္။ စကားအၾကာႀကီး ေျပာျဖစ္တယ္။ သင္သူ႔ဆီကေန ဆိတ္ေက်ာင္းျခင္းအတတ္ပညာ တတ္ေျမာက္သြားတယ္။ သူ သင့္ဆီက ထင္းခုုတ္တဲ့ပညာ တတ္ေျမာက္သြားတယ္။
သင္ခန္းစား ၃။ ေနရာတိုုင္းမွာ သင္ယူစရာခ်ည္းပါ။
၄။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္သူနဲ႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သူ႔ဆိတ္အခ်ဳိ႕ နဲ႔ သင့္ထင္းနဲ႔ လဲလွယ္ျဖစ္တယ္။ သင္ဆိတ္ပိုုင္ဆိုုင္သြားတယ္ ။ သူလည္း ထင္းပိုုင္ဆိုုင္သြားတယ္။
သင္ခန္းစာ ၄။ တန္ဖိုုးတူ ဖလွယ္ျခင္းပါ။ ဘယ္သူ႔ကိုုမွ အထင္မေသးပါႏွင့္၊ လူတိုုင္းသူ႔တန္ဖိုုးနဲ႔သူပ ါ။
၅။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သူက ဆိတ္၀ယ္တဲ့ ေဖါက္သည္ကိုု သင့္ကိုု မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ သင္က ထင္း၀ယ္တဲ့ ေဖါက္သည္ သူ႔ကိုု မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ သင္တိုု႔ ႏွစ္ဦးစလံုုး အလုုပ္ပိုုပိုု သြင္က်ယ္လာပါတယ္။
သင္းခန္းစာ ၅။ အရင္းအျမစ္ စုုေဆာင္းတတ္ျခင္းဟာ စီးပြားေရးအတြက္ အေရးႀကီးသည္။
၆။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သင္တိုု႔ ( ၂ ) ဦး ပူးေပါင္းၿပီး ဆိတ္သားကင္ဆိုုင္ တစ္ဆိုုင္ကိုု ဖြင့္ဖိုု႔ ႀကိဳးစားၾကတယ္။ သင္အေကာင္းမြန္ဆံုုးထင္းကို ု ရွာေဖြႏိုုင္တယ္။ သူဆိတ္သားက သဘာ၀အသားျဖစ္တယ္။ သင္တိုု႔ ေအာင္ျမင္သြားတယ္။
သင္ခန္းစား ၆။ ျပည့္စံုုတဲ့လူမရိွပါ။ ျပည့္စံုုတဲ့ အသင္းသာရိွပါသည္။
မူရင္း http://www.cqcb.com/ reading/2016-09-08/ 190914.html မွ
ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ျပန္ဆိုုသည္။
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
၁။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းသြားတယ္။ သင္က ထင္းခုုတ္သြားတယ္။ သင္တိုု႔ ႏွစ္ေယာက္ တစ္ရက္လံုုးထိုုင္စကားေျပာေ
သင္ခန္းစာ ၁။ မလိုုအပ္ေသာ လူမူဆက္ဆံေရးကိုု စြန္႔လြတ္ပါ။
၂။ ထင္းခုုတ္တဲ့လူနဲ႔ ဆိတ္ေက်ာင္းတဲ့လူနဲ႔ တစ္ေန႔လံုုးစကားေျပာျဖစ္ပါတ
သင္ခန္းစာ ၂။ လူမူဆက္ဆံေရးအတတ္အေရးႀကီးသလ
၃။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားတယ္။ စကားအၾကာႀကီး ေျပာျဖစ္တယ္။ သင္သူ႔ဆီကေန ဆိတ္ေက်ာင္းျခင္းအတတ္ပညာ တတ္ေျမာက္သြားတယ္။ သူ သင့္ဆီက ထင္းခုုတ္တဲ့ပညာ တတ္ေျမာက္သြားတယ္။
သင္ခန္းစား ၃။ ေနရာတိုုင္းမွာ သင္ယူစရာခ်ည္းပါ။
၄။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္သူနဲ႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သူ႔ဆိတ္အခ်ဳိ႕ နဲ႔ သင့္ထင္းနဲ႔ လဲလွယ္ျဖစ္တယ္။ သင္ဆိတ္ပိုုင္ဆိုုင္သြားတယ္
သင္ခန္းစာ ၄။ တန္ဖိုုးတူ ဖလွယ္ျခင္းပါ။ ဘယ္သူ႔ကိုုမွ အထင္မေသးပါႏွင့္၊ လူတိုုင္းသူ႔တန္ဖိုုးနဲ႔သူပ
၅။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သူက ဆိတ္၀ယ္တဲ့ ေဖါက္သည္ကိုု သင့္ကိုု မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ သင္က ထင္း၀ယ္တဲ့ ေဖါက္သည္ သူ႔ကိုု မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ သင္တိုု႔ ႏွစ္ဦးစလံုုး အလုုပ္ပိုုပိုု သြင္က်ယ္လာပါတယ္။
သင္းခန္းစာ ၅။ အရင္းအျမစ္ စုုေဆာင္းတတ္ျခင္းဟာ စီးပြားေရးအတြက္ အေရးႀကီးသည္။
၆။ သင္ကထင္းခုုတ္တယ္။ သူကဆိတ္ေက်ာင္းတယ္။ သင္တိုု႔ တစ္ရက္လံုုး စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သင္တိုု႔ ( ၂ ) ဦး ပူးေပါင္းၿပီး ဆိတ္သားကင္ဆိုုင္ တစ္ဆိုုင္ကိုု ဖြင့္ဖိုု႔ ႀကိဳးစားၾကတယ္။ သင္အေကာင္းမြန္ဆံုုးထင္းကို
သင္ခန္းစား ၆။ ျပည့္စံုုတဲ့လူမရိွပါ။ ျပည့္စံုုတဲ့ အသင္းသာရိွပါသည္။
မူရင္း http://www.cqcb.com/
ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ျပန္ဆိုုသည္။
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။