Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ BobbySoxer Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JMe&ေဂ်းမီ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း KKT&ေကေကတီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MaNaw&မေနာ Madi&မဒီ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NO&ႏိုး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SiThuLwin&စည္သူလြင္ SiYan&စီယံ SinPauk&ဆင္ေပါက္ SithuWin&စည္သူဝင္း Snare SoTay&ဆိုေတး SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SuNit&ဆူးနစ္ SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TuTu&တူးတူး TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaNa&ဝန WaiLa&ေဝလ WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး XGALZ Xbox Y-Zet YY&၀ိုင္၀ိုင္း YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YuZaNa&ယုဇန YummyRookie Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔ khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, January 15, 2018

ေရာငး္အားက်ေနတဲ့စားေသာက္ဆိုင္ကို ဘယ္လိုေရာင္းအားတက္ေအာင္လုပ္မလဲ


Copy ယူလာတာပါ
ေရာငး္အားက်ေနတဲ့စားေသာက္ဆိုင္ကို ဘယ္လိုေရာင္းအားတက္ေအာင္လုပ္မလဲ
=====================

ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ အဓိက အေရးႀကီးတာဟာ ေရာင္းအားပါပဲ
ေရာင္းအားတက္လာတာနဲ႔အမွ် Overhead ေတြ က်ၿပီး ကိုယ့္အတြက္အျမတ္က်န္ပါလိမ့္မယ္

Overhead ဆိုတာက Fix ျဖစ္ေနတဲ့ ကုန္က်စရိတ္ေတြျဖစ္ပါတယ္
ဥပမာ ဆိုင္ခန္းခ ဝန္ထမ္းလခ အခြန္အခ စသည္ျဖင့္ေပါ့

ေရာင္းအားက်တာနဲ႔ အမွ် ဆိုင္ရွင္ေပၚကို ဒီဝန္ထုတ္ဝန္ပိုးက ပိလာပါလိမ့္မယ္

ဆိုင္ေရာင္းအား တက္ဖို႔ အေျခခံအက်ဆံုး အခ်က္သံူးခ်က္က



1. Food Quality
2. Menu Setup
3. Service တို႔ျဖစ္ပါတယ္

ဒီေနရာမွာေတာ့ က်ေနာ့ ကိုယ္ေတြ႕ ေတြထဲကေန သိမွတ္မိသမွ်ကိုဖလွယ္မွာျဖစ္တာေၾကာင့္ အက်ဥ္းရံုးပဲေျပာပါမယ္
တကယ္က ေျပာရင္အက်ယ္ႀကီးျဖစ္ေနမွာပ

ဆိုေတာ့ ပထမဆံုး Food Quality

စားေသာက္ဆိုင္တစ္ဆိုင္ဟာ အျပင္အဆင္ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေနေန Marketing Plan ႀကီး ဘယါေလာက္လန္ျပန္ေနေန ကိုယ့္ရဲ႕ထုတ္ကုန္ျဖစ္တဲ့ အစားအေသာက္အရည္အေသြးမေကာင္းရင္ ေအာင္ျမင္မႈကိူ ၾကာရွည္ထိန္းသိမ္းႏိုင္ျခင္းမရွိပါဘူး

Food Quality ဆိုတဲ့ေနရာမွာ အေရးအႀကီးဆံုး ပုဂၢိဳလ္က Chef ပါပဲ
က်ေနာ္တို႔ ဆိုင္ရွင္ေတြက တခါတခါ Chef အတြက္ပိုက္ဆံကုန္ခံရမွာကို သိပ္ႏွေျမာတတ္တယ္
အကုနါအက်နည္းေအာင္ ေစ်းသက္သာတဲ့ Chef ေတြကို လိုက္ရွာတတ္ၾကတယ္

တကယ္က ကိုယ့္တဆိုင္လံုးရဲ႕ အသက္ေသြးေၾကာထဲက တစ္ခုကို ကိုင္မယ့္ သူဟာ လစာေကာင္းေကာင္း ေပးထားသင့္ပါတယ္ ဒါမွလည္း အရည္အခ်င္းျပည့္ဝတဲ့ စားဖိုမႉး သို႔မဟုတ္ Kitchen Manager တစ္ေယာက္ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ

Chef ေကာင္းေကာင္း ဘယ္လိုရွာမလဲ

ဒီအရည္အခ်င္းသံုးခ်က္နဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ Chef ကိုရွာေဖြပါ

တစ္ လက္ဆိပ္ရွိၿပီး လက္ရာမွန္တဲ့သူ
ႏွစ္ အေလအလြင့္ ကို အနည္းဆံုးျဖစ္ေစသူ
သံုး ဆိုင္ကို ကိုယ္ဆိုင္လို သေဘာထားတဲ့သူမ်ိဳးကိုရွာပါ

ဒါမ်ိဳး ရွာရခက္မယ္လို႔ထင္ေပမယ့္ ဆိုင္ရွင္ဘက္က တုန္႔ျပန္မႈနဲ႔လည္း အမ်ားႀကီး သက္ဆိုင္ေနတတ္ပါတယ္

က်ေနာ္က ေတာ့ အၿမဲ အစမ္းခန္႔ကာလ သတ္မွတ္ၿပီး သာမာန္လစာရဲ႕ သံုးပံုႏွစ္ပံုေပးၿပီး တစ္လအစမ္းခန္႔ေလ့
ွိပါတယ္

တစ္လအတြင္း မွာ မ်က္စိေဒါက္ၾကည့္ၿပီး
ႀကိဳက္ရင္အလုပ္ဆက္ခန္႔ၿပီး မႀကိဳက္ရင္မႀကိဳက္ေၾကာင္း ေျပာျပၿပီး လမ္းခြဲပါတယ္

အရည္ အခ်င္းေကာင္းတဲ့ Chef ေတြဟာ
ဥပမာ ဟင္းပြဲအသစ္ သိူ႔မဟူတ္ Today Special လိုဟာမ်ိဳး အတြက္ အၿမဲစဥ္းစားေနတတ္တယ္

ဒါေပမယ့္ ထုတ္လာတဲ့ဟင္းပြဲကလည္း item အသစ္ေတြဝယ္စရာမလိုပဲ ဆိုင္မွာ လူစားနည္းေနတဲ့ အသားငါးကိုပဲ အသစ္ျဖစ္ေအာင္ျပဳျပင္ ျပင္ဆင္ၿပီး အထူး ဟင္းလ်ာျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးတတ္တယ္

Menu ကို အၿမဲ ေျပာင္းလဲဖို႔ စိတ္ကူးေနတယ္
ဘယ္ဟင္းပြဲက ေရာင္းရတယ္
ဘယ္ဟင္းပြဲကေတာ့ မထြက္ဘူးဆိုတာကို စနစ္တက် ယူထားတတ္တယ္

စသည္ျဖင့္ ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါတယ္

Chef ၿပီးရင္ ဒုတိယက ေစ်းဝယ္တဲ့ source ပဲ

တတ္ႏိုင္သမွ် ေရခဲ႐ိုက္အသားကိုေရွာင္ပါ
ဆိုင္မွာလည္း အမ်ားႀကီးေစ်းေပါလို႔ ဝယ္ၿပီး ေလွာင္ၿပီး ခဲထားတာမ်ိဳးကိုေရွာင္ပါ

အသားေကာင္းေကာင္း
ဟင္းသီးဟင္းရြက္ လွလွေကာင္းေကာင္းကို ေရြးသံုးပါ

တန္ရာတန္ေၾကးကို ယူပါ
Quality ေကာင္းတဲ့ ဟင္းတစ္ပြဲကို စားသံုးသူကတကယ္ေပးၿပီး စားတတ္ပါတယ္
ေစ်းေပါတိုင္းေရာင္းအားတက္တာမဟုတ္ပါ

ကိုယ္ေပးတာနဲ႔ စားရတာနဲ႔တန္ရင္ Customer က လာတာပါပဲ

ဆိုေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ အတူ Grow Together ျဖစ္မယ့္ Chef ကိူရွာပါ
ပစၥည္းကို ေစ်းေပါတာထက္တန္ၿပီးေကာင္းတဲ့ပစၥည္းမ်ိဳးကို သံုးပါ

Quality မျပည့္မွီဘူးဆို မႏွေျမာနဲ႔လႊင့္ပစ္ပါ

နံပါတ္ႏွစ္ Menu Setup

ဒီေနရာမွာ လည္း Chef ကအေရးႀကီးသလို ကိုယ္တိုင္ဦးေဆာင္ေနတဲ့ဆိုင္ရွင္ကလည္း သိပ္အေရးႀကီးပါတယ္

ကိုယ့္ဆိုင္ရဲ႕ trend ကိုကိုယ္သိရမယ္
ဥပမာ တ႐ုတ္အစားအစာဆိုၿပီး ျမန္မာထမင္းဟင္းေတြတြဲမေရာင္းရဘူး တြဲခ်င္ယိုးဒယားစာမ်ိဳး တြဲလို႔ရတယ္

ခ်စ္တီးထမင္းဆိုင္ဆိုၿပီး သေဘာၤသီးထာင္းေခတ္စားလို႔ဆိုၿပီး တြဲေရာင္းလို႔မရဘူး

Customer က ကိုယ့္ဆိုင္ရဲ႕ specialize ျဖစ္တာကို ေခါင္းထဲဆြဲေနဖို႔လိုတယ္

ဆိုေတာ့ Menu Setup လုပ္တဲ့အခါ

ပထမဆံုးက ကိုယ္ဆိုင္ကဘာပံုစံသြားမလဲဆိူတာကိုေရြးခ်ယ္ရမယ္

ၿပီးရင္ ကိုယ့္ Chef က ဘာေတြတကယ္ေကာင္းတာလဲဆိုတာကိုသိရမယ္

ဒါမွ အေကာင္းဆံုးအရသာကို ေပးႏိုင္မွာျဖစ္တယ္

ဒုတိယအေနနဲ႔မွာ

Menu ဟာ ႁပြတ္သိပ္ၾကပ္ညပ္ေနဖို႔မလိုဘူး

Customer ကိုေခါင္းရႈပ္ေအာင္မလုပ္ရဘူ

မေကာင္းလိုက္ေကာင္းလိုက္ ဟင္းပြဲတစ္ရာထက္
တကယ္ေကာင္းတဲ့ ဟင္းဆယ္ပြဲပဲပါတဲ့ Menu က ပိုၿပီး effective ျဖစ္တယ္

ဒုတိယပိုင္း

Menu setup မွာ

အပိုင္းပိုင္းခြဲျခားထားရမယ

ပံုမွန္စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုရဲ႕ Menu ေတြကေတာ့ ဒီပံုစံလာတယ္

Breakfast
Appetizer
House Special
Main Course
Soup
Vegetables and salads
Drinks
Dessert

ဆိုၿပီး အဆင့္ဆင့္သြားေပးရတယ္

Appetizer ဆိုတာက အစာေျပ အျမည္း စာေလးေတြကိုေခၚတာျဖစ္ၿပီ House special ကေတာ့ ကိုယ့္ဆိုင္ရဲ႕ best seller item ေတြကိုဆိုလိုတယ္

Menu setup မွာလ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ကေတာ့

Customer ကို ခဏေစာင့္ေနရတုန္းမွာ အဆင့္ဆင့္ စားႏိုင္ေအာင္စီစဥ္ေပးတာပါပ
ဟင္းပြဲႀကီးေတြမွာထားတုန္းမွာ Appetizer Menu ေတြကို ေရွ႕ထုတ္ေပးတာဟာ ေစာင့္ေနရင္း အစာေျပစားဖို႔ပါ

အဲ့ဒီထဲမွာ ကိုယ္က item တစ္ခုကို ေရာင္းခ်င္တယ္ဆိုရင္
တျခား item အသစ္တစ္ခုကို ထုတ္ၿပီး ေစ်းခပ္ျမင့္ျမင့္တင္ထားၿပီး ယွဥ္ျပထားရတယ္

ဒါမွ ကိုယ္ေရာင္းခ်င္တဲ့ item ကို ကိုယ္ေရာင္းခ်င္တဲ့ေစ်းနဲ႔ ေရာင္းထြက္မွာျဖစ္တယ္

ေနာက္ၿပီး menu ကစာအုပ္လိုမဟုတ္ပဲ ကတ္ျပားလိုက္ႀကီးဆိုရင္ ကတ္ျပားရဲ႕ ညာဘက္အေပၚဆံုးေဒါင့္ကြက္ဟာ လူၾကည့္အမ်ားဆံုး အကြက္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေစ်းႀကီးၿပီး ကိုယ့္အတြက္လည္းက်န္မယ့္ ဟင္းပြဲမ်ိဳးေတြက္ုေဖာ္ျပထားသင့္တယ္

ဘယ္ဘက္ေထာင့္ ေအာက္ဆံုးကြက္ဟာ လူၾကည့္အနည္းဆံုးျဖစ္တာေၾကာင္ သိပ္အားမပါလွတဲ့ လက္ဘက္ရည္ေကယ္ဖီဆိုတာမ်ိဳးကို ထားသင့္တယ္

တျခားေျပာစရာေတြအမ်ားႀကီးပါပဲ

အဲ့ေတာ့ ဟင္းပြဲနည္းနည္းနဲ႔ စနစ္တက်စီစဥ္ထားတဲ့ Menu ဟာ ပံုေနဘလပြနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ Menuထက္ ပို effective ျဖစ္တယ္ဆိုတာသိၾကရမယ္

ကိုယ့္chef ကို Menu ကို သံူးလ သို႔မဟုတ္ေျခာက္လမွာ တစ္ခါ Renew ျပန္လုပ္ဖို႔ ေျပာရမယ္

ေနာက္ဆံူး ေျပာစရာအမ်ားဆံုး နဲ႔ အက်ယ္ဆံုး အပိုင္းကေတာ့
Service ပဲ

စားပြဲထိုးေတြကို အရည္အခ်င္းျပည့္ေအာင္ အလုပ္ကိုေလးစားတတ္ေအာင္ သင္ၾကားေပးရမယ္

၁ Menu ကို သိရွိနားလည္ေအာင္ သင္ေပးတာမ်ိဳး
၂ ယူနီေဖာင္းကို အကုန္အက်ခံၿပီး ေကာင္းေအာင္ဆင္ေပးတာမ်ိဳး
၃ Bonus ကို တစ္ဦးခ်င္းစီမယူေစပဲ မွ်မွ်တတခြဲေဝေပးတာမ်ိဳး
၄ ေန႔စဥ္ Briefings ေပးတာမ်ိဳး လုပ္ၾကရမယ္

Menu ထဲကအစားအေသာက္ေတြကို ခ်က္ၿပီး စားပြဲထိုးေတြကိုပါျမည္းခိုင္းပါ ဒါမွ သူက Customer ေတြကို ျပန္ေျပာျပတတ္မွာျဖစ္တယ္

ဘာေလးကေတာ့စားေကာင္းတယ္ ဘယ္လိုေလးတြဲစားရင္လိုက္ဖက္တယ္ဆိုတာမ်ိဳး ေျပာျပတတ္လာပါလိမ့္မယ္

Customer ကလည္း အဲ့ဒီလိုဂ႐ုစိုက္ခံရတာကိုႀကိဳက္ပါတယ္

ယူနီေဖာင္း

အလုပ္တစ္ခု မွာ အဲ့အလုပ္ေပၚကို ဂုဏ္ယူေစေလာက္တဲ့ ယူနီေဖာင္းဟာ အၿမဲလိုအပ္တယ္
စမတ္က်က် ခ်ဳပ္လုပ္ေပးထားတဲ့ ယူနီေဖာင္းနဲ႔စားပြဲထိုးဟာ ေပတီေပစုတ္မဝတ္ရဲဘူး ကိုယ့္ဆိုင္လည္း ဂုဏ္မငယ္ဘူး ထို႔အတူ စားသံုးသူကိုယ္တိုင္လည္း စိတ္သန္႔တယ္ေလ

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ Unity ေပါ့ အဲ့လိုစည္းလံုးတဲ့စိတ္ကေလးလည္းျဖစ္သြားေစတယ္

ဒါဟာ ဆိုင္ရဲ႕ image တစ္ခုပဲ

Bonus

စားပြဲထိုးေတြအခ်င္းခ်င္းေသြးကြဲၾကတာက Tip ရတယ္မရဘူးကစတာပဲ

အဲ့ဒီကေနစားပြဲလုကိုင္တာ သူ႔စားပြဲဆို ငါကဝင္မကူဘူးဆိုၿပီး Team work ပ်က္စီးတာဟာ အဲ့ဒီကစတာပဲ

မန္ေနဂ်ာကို ေသခ်ာေျပာၿပီး tip ကို Tip Jar တစ္ခုလုပ္ထားၿပီးစုထားပါ ၿပီးလို႔ လကုန္ရင္အားလံုးအညီအမွ်ခြဲယူပါ
Briefing မွာလည္းထည့္ေျပာ ပါ
ဒီလိုလုပ္တာဟာ ညီၫြတ္ေစခ်င္လို႔
ဒီ tip ဟာ သူတစ္ေယာက္တည္းေကာင္းလို႔မဟုတ္ဘူး
အားလံုး က ေဘးက ပံ့ပိုးလုပ္ကိုင္ေနလို႔ ရတာျဖစ္တယ္ဆိုတာနားလည္ေအာင္ေျပာပါ
Team work မိမိခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္ေအာင္ ကိုယ္က တည့္မတ္ေပးပါ

Briefing

ဒါဟာ အေရးႀကီးတဲ့ထဲပါပါတယ္
တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း Briefing ဆိုတာ တန္းစီၿပီး ဆူရတယ္လို႔ထင္တယ္

မဟုတ္ပါဘူး

Briefing ဆိုတာ တစ္ရက္စာ အဆင္ေျပမႈမေျပမႈေတြကို ေျပာဆ္ုတိုင္ပင္တာ

ခ်ီးမြမ္းသင့္တာ ကိုခ်ီးမြမ္းတာ

ဆံုးမသင့္တာကို နားဝင္ေအာင္ဆံုးမတာျဖစ္ၿပီး

လုပ္ကိုလုပ္ရမယ့္အရာေတြကို ေန႔စဥ္နားဝင္ေအာင္႐ိုက္သြင္းတာသာျဖစ္တယ္

Briefing ေပးတဲ့ဆိုင္နဲ႔ မေပးတဲ့ဆိုင္ဟာ အက်ိဴးသက္ေရာက္မႈသိပ္ကြာတယ္

ၿပီးေတာ့ ဒီအခ်ိန္ဟာ စာပြဲထိုးအားလံုူး နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ မပ်က္သင့္တဲ့ communication ပဲ

ၿပီးေတာ့ အေရးအႀကီးဆံုး က kitchen ေရာ အေရွ႕ service ေရာကို သင့္ေလ်ာ္ေသာ Bonus ခံစားခြင့္ကိုေျပာျပထားပါ ေျပာျပရင္း တကယ္ထိေရာက္ရင္လည္း တကယ္ေပးပါ ဒါအေရးအႀကီးဆံုးပါပဲ

ဝန္ထမ္းဟာဝန္ထမ္းဆိုေပမယ့္ ကိုယ္နဲ႔ Grow together ျဖစ္ေအာင္ဆြဲေဆာင္ပါ ဒါကိုယ့္အရည္အခ်င္းပါပဲ

ေျပာရင္ေတာ့ အက်ယ္ႀကီးပါ ဒါေပမယ့္
ဒီအႏွစ္ခ်ဳပ္အခ်က္ကေလးေတြ ျပင္ဆင္ႏိုင္မယ္ဆို

သင့္ဆိုင္ဟာ ေရာင္းအားသိသိသာသာ တက္လာပါလိမ့္မယ္

စာကိုဆံုးေအာင္ဖတ္ေပးလို႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ဆိုင္ပိုင္ရွင္မ်ား ဒီထက္ေရာင္းအားတက္ၿပီး ေအာင္ျမင္ၾကပါေစ

ေလးစားစြာျဖင့္
ကိုေအာ္ (ၿမိဳ႕ေမတၱာ)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။