One Two Nine Auto added 12 new photos.
1.SMART KEY PUSH START
ဒါကေတာ့ အားလံုးသိေနတဲ့အတိုင္း ကားဂရိတ္ အျမင့္ေတြမွာ ပါလာတတ္ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကားေတြမွာက SENSOR ပါသလို လက္က ကားတံခါးလက္ကိုင္နားမွာ ထားလိုက္တာနဲ႕တံခါးပြင့္တတ္ပါတ္ယ။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ လက္ကိုင္မွာပါတဲ့ အမည္းဘုေလးနိပ္မွ ပြင့္တာပါ။ ပိတ္တာကေတာ့ ဘု ဒါမွမဟုတ္ အရာေလးတစ္ခုေပးထားပါတယ္ ။ PUSH START ENGINE ကေတာ့ ခလုတ္ေလးႏိုပ္ရုံပါပဲ ။ အင္ဂ်င္က နိုးေပးမွာပါ။ ဘရိတ္ နင္းျပီး ခလုတ္ႏိုပ္ေပးမွ အင္ဂ်င္စက္နိုးမွာပါ။
တခ်ိဳ႕ကေတာ့ TURN START ဆိုတာကေတာ့ ေသာ့ပံုစံ နာရီလက္တံအတိုင္းလွည့္ေပးရပါတယ္။ ကားေသာ့ကေတာ့ အိတ္ကပ္ထဲ႕ ထုတ္စရာမလိုပဲ စက္ႏိုးလို႕ရမွာပါ။
2. ENGINE STARTER
ဒါက ေတာ့ ဂ်ပန္ကားေတြမွာ ပါလာတတ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ကို အေ၀းက အေ၀းထိန္းခလုတ္နဲ႕ နိုးေပးတာပါ။ ဘာအတြက္ အသံုးျပဳလဲ ဆိုေတာ့ ကားအတြင္းခန္း က အရမ္းေနပူလို႕ ပူေနတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ အရမ္းေအးခဲေနလို႕ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ၇ွိခ်င္တဲ့အခ်ိန္ စက္ႏိုးထားရံုပါပဲ ။ အိမ္ထဲကေန ခလုတ္ႏိုပ္စက္ႏိုးထားရံုပါပဲ ။ AIRCON ကိုေတာ့ ေအာ္တိုမွာပဲ ထားထားမွရပါလိမ့္မယ္။ ျပန္ျပီးတပ္ဆင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ORIGINAL ပါလာတာေတာ့ရွားပါတယ္။ ျပန္တပ္ဆင္တယ္ဆိုတာ TOYOTA , NISSAN HONDA ကထုတ္ထားတာမဟုတ္ပဲနဲ႕တျခားကုမၸဏီေတြကေန ထုတ္လုပ္ေပးထားတာကိုေျပာတာပါ။
3. CRUISE CONTROL
ဒါေလးကေတာ့ ဂ၇ိတ္ျမင့္ကားေတြမွာပါ၀င္ျပီးေတာ့ ဟိုင္းေ၀းလမ္းမေတြမွာ ေျဖာင့္ျဖဴးတဲ့လမ္းေတြမွာအရမ္းအသံုး၀င္တဲ့ခလုတ္ေလးပါ။ CRUISE CONTROL ကို အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိျပီး ကီလို သတ္မွတ္ေပးထားတဲ့အတြက္ အရွိန္နဲ႕ ေမာင္းနွင္မွာကိုလဲ စိတ္ပူစ၇ာမလိုေတာ့ပါဘူး။ တခ်ိဳ႕က ကီလို ၁၁၀ ထိ သာေမာင္းႏွင္လို႕ရသလို ၁၂၀ထိေမာင္းႏွင္လိဳ႕ရတဲ့ကားေတြလဲရွီပါတယ္။ CRUISE ခလုတ္ကို ON လိုက္ရင္ ဒိုင္ခြက္ပံုစံေလးေပၚလာပါလိမ့္မယ္ တခ်ိဳ႕က CRUISE ဆိုျပီး မီးေလးျပေပးပါတယ္။ CRUISE ခလုတ္ေဘးမွာ အေပၚေအာက္ ခလုတ္တစ္ခုပါပါတယ္။ အဲ့ဒါေလးက ကီလို ၄၀ေရာက္ျပီးဆိုရင္ SET ဆိုတဲ့ ေအာက္ခလုတ္ကိုႏိုပ္ျပီးေတာ့ သတ္မွတ္တာပါ။ ေနာက္မွ ကီလို လိုသလိုအေပၚခလုတ္ကို ထပ္တင္ျပီး ၁၁၀ ၁၂၀ ထိတင္လို႕ရပါတယ္။ ခလုတ္တစ္ခါနိုပ္ရင္ ၅ကီလို ၁၀ကီလိုတပ္ပါတယ္။ ဖိႏိုပ္ထားရင္ လဲရပါတယ္။ လီဗာနင္းစရာမလိုပဲလက္က ကြန္ထရိုးက ပဲ ထိန္းေက်ာင္းေမာင္းႏွင္လို႕ရပါတယ္။ အေပၚေအာက္ ေဘးမွာ CANCEL ဆိုတာပါျပီးေတာ့ အေရွ႕ကသတ္မွတ္ထားတဲ့ကီလိုကို ျပန္ျဖတ္တာပါ။ ဘရိတ္နင္းလိုက္ရင္လဲ CANCEL ျဖစ္ေပမယ့္ အေပၚႏိုပ္လိုက္ရင္ ကီလုိ အျမင့္ဆံးုနဲ႕ ေမာင္းနင္ထားတဲ့ မယ္မိုရိကို ျပန္နင္းေပးမွာပါ။ လိီဗာလံုး၀သံုးစရာမလိုပဲ ကားေမာင္းႏွင္ႏိုင္မွာပါ။ လူသက္သာေစသလို SAFE ျဖစ္တဲ့ခလုတ္ေလးပါ။ TOYOTA ကေတာ့ စတီယာရင္ အတြင္းဘက္က ေဘး ဘက္ေတြမွာပါတတ္ပါတယ္။
4. VOLUME CONTROL
ဒါကေတာ့ ကားေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား မွာ ပါလားေမးတတ္ၾကတဲ့ ခလုတ္တစ္ခုပါ။ MODE , VOLUME + - ,MUTE စတာေတြပါျပီး ေတာ့ ORIGINAL ပါလာတဲ့ NAVI ဒါမွမဟုတ္တီဗြီေတြကို ခလုတ္ကေန ကြန္ထရိုးလုပ္တာပါ။ အသံအတိုးအခ်ဲ႕ TV ကေန RADIO ေျပာင္းတာ ၊ အခုေနာက္ပိုင္း အသံနဲ႕ AIRCON စတာေတြကိုပါ ထိန္းခ်ဳပ္လို႕ရႏုိင္လာပါျပီ။
5.PADDLE SHIFT
ဒါကေတာ့ AUTO GEAR စနစ္ေတြမွာသာပါျပီးေတာ့ MANUAL ပံုစံေမာင္းႏွင္ခ်င္တဲ့သူေတြအတြက္ စိတ္တိုင္းက်ေစမွာျဖစ္ျပီး SPORT CAR အမ်ားစုမွသာပါ၀င္တတ္ပါတယ္။ မန္နူရယ္ေမာင္းဖို႕အတြက္ကေတာ့ ေတာင္ တက္ ေတာင္ဆင္းလမ္းေတြမွာ ဂီယာနဲ႕ထိန္းေမာင္းထိန္း ဆင္းတာက ဘရိတ္ကိုလဲ မနာေစသလို အႏၱရယ္လဲ ကင္းေစပါတယ္။ PADDLE SHIFT မွာ + - ပါသလို ၊ UP DOWN စတာေတြပါပါတယ္။ ဂီယာ ၄ခ်က္ ၅ ခ်က္ ၆ခ်က္ ၇ခ်က္ေလာက္ကို ကားေပၚမူတည္ျပီး ကြဲျပားျပီးေမာငး္ႏွင္ႏိုင္ပါတယ္။
6. ECON
ဒါကေတာ့ ဆီစားသက္သာေစတဲ့နည္းပညာျဖစ္ျပီးေတာ့ နိုပ္ထားရင္ ေတာ္ရံုနင္းသေလာက္မေျပးသလိုခံစားရျပီးေတာ့ ဆီစားသက္သာေစပါတယ္။ မေျပးဘူးဆိုျပီး ပိုနင္းရင္ေတာ့ထင္တာထက္ဆီပိုစားတာဆိုေတာ့ ျဖဳတ္ထားသင့္တဲ့ အထဲပါပါတယ္။ ျမိဳ႕တြင္းကေတာ့တပ္ထားသင့္ပါတယ္။
7. IDLE STOP (SMART STOP )
IDLE STOP ဆိုတာကေတာ့ မလိုအပ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ ဆီကိုေခ်ြတာေပးထားတာပါ။ ေနာက္ပိုင္း ကားေတြမွာသာအေတြ႕မ်ားျပီး ေတာ့ HYBRID ကားေတြမွာအမ်ားဆံုးေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။ A ကို အ၀ိုင္းပတ္ထားတဲ့ ခလုတ္ေလးပါ။။ အဖြင့္အပတ္ လုပ္လို႕ရပါတယ္။ AUTO STOP AND GO (AS & G) ဆိုျပီး လဲ RVR မွာပါလာပါတယ္။ မီးပြိဳင့္ေတြမွာ စကၠန္႕ပိုင္းရပ္ထားရတဲ့အတြက္ အင္ဂ်င္ကို ခဏ ရပ္ထားေပးတဲ့စနစ္ပါ။ ၂၀၁၀ ေနာက္ပိုင္းကားေတြမွာေတာ့ HYBRID ကားေတြမွ မဟုတ္ပဲ ရိုးရိုးဓာတ္ဆီဒီဇယ္ကားေတြမွာပါ။ ဒီစနစ္ကိုထည့္ေပးထားပါတယ္။ ဂ်ပန္မွာ ၂၀၁၁ ဆူနာမီျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ ဓာတ္ေပါင္းဖိုက ေပါက္ ကြဲထားတဲ့အတြက္ စြမ္းအင္ သံုးစြဲေနရခ်ိန္မွာအမ်ားျပည္သူသံုး ကားေတြမွာ မီးပိြဳင့္ေတြမွာ စက္ကို ရပ္ထားခိုင္းခဲ့ပါတယ္။ မလိုအပ္ပဲ ေလာက္စာဆီကို သံုးစြဲမူမ်ားမွာဆိုးလို႕ ေခြ်တာခုိင္းတဲ့သေဘာပါ။ အဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ SMART STOP နည္းပညာက ကားတိုင္းမွာမပါမျဖစ္ ခတ္ေျပး အျဖစ္ျဖစ္ေနပါတယ္။
နည္းပညာပိုင္းမွာ ေနာက္ပိုင္းခတ္မွီလာတာေတြအမ်ားၾကီးပါ။ AUTO PARKING SYSTEM ေတြ အမ်ားၾကီးပါ။ ဒီထက္ သိတဲ့သူေတြလဲ ေဆြးေႏြးေပးပါ။ ကားေမာင္းသူအမ်ားအျပားသိေစခ်င္တဲ့ စိတ္နဲ႕ ေဆြးေႏြးေစခ်င္တာပါ။ အမ်ားက မသိတဲ့သူမ်ားပါတယ္။ ေသခ်ာေလးရွင္းျပေပးႏိုင္မွ သံုးစြဲသူလဲ သံုးလိုက္ရတဲ့ေငြပမာဏေပၚမွာ တန္တယ္ လို႕ ျမင္ႏိုင္မွာပါ။ ပါတာပါျပီး မသံုးလိုက္ရတဲ့သူေတြအမ်ားၾကီးပါ။ ဘယ္ဟာက ဘာအတြက္သံုးလဲ ဆိုတာ
ေမာင္သန္႕ဇင္ (JAPAN ONLINE CAR AUCTION)
Like and Share
၀၉၅၁၄၀၀၇၉
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။