ပညာေရး …
-----
ဒီေန႔ က်ေနာ့္ညီမ အငယ္ဆုံးမကုိျကည့္ရင္းေတြးမ ိတယ္…။
အတန္းအားျဖင့္ေတာ့ ၈တန္းေပါ့…။
ေက်ာပုိးအိတ္ျကီးတစ္လုံးနဲ႔ …။
ေက်ာပုိးအိတ္က လူထက္ျကီးေနလားပဲ…။
"နင္ စစ္တုိက္ထြက္တာလား…စာသင္သြာ းမွာလား…"လုိ႔ေတာင္ စမိေသးတယ္…။
မနက္ဆုိရင္လည္း ၅နာရီခြဲေလာက္ထ…။ျပင္ဆင္ျပီ းေက်ာင္းျကီးသြား…။၁၂ခြဲေလာ က္ျပန္ေရာက္…။၁နာရီခြဲေလာက္ ဆုိ က်ဴရွင္သြား…။၄ခြဲ၅နာရီေလာက ္ျပန္ေရာက္…။ေဟာ…၇နာရီဆုိ ဂုိက္ဆုိတာလား ထပ္သြားရျပန္တယ္…။ဒါေတာင္ ၈တန္းကေလးေလးေနာ္…။ေဘးပတ္ဝန ္းက်င္ကုိ ေလ့လာျကည့္ေတာ့လည္း ၅တန္းေလာက္ဆုိ က်ေနာ့္ညီမလုိပါပဲ…စာကိစၥနဲ ႔ေျပးလႊားေနရတာ…။
က်ေနာ့္မ်က္လုံးထဲ ကေလးဘဝ ေပ်ာက္ရွေနတယ္…။စုေပါင္းကစာ းတာတုိ႔ ကာယအက်ဳိးကစားတာတုိ႔ ခုေနာက္ပုိင္း ကေလးေတြမွာ သိပ္မေတြ႔ရေတာ့ဘူး…။ေနာက္ဆု ံး ထုတ္စည္းတုိးတာေတာင္ ျကည့္ခ်င္ရင္ လြတ္လပ္ေရးေန႔မွ လုိက္ရွာရမလုိျဖစ္ေနတယ္…။ဒါ ေျကာင့္ တစ္ခါတစ္ခါ အသင္းစိတ္ဓတ္ အမ်ားပုိင္စိတ္ဓတ္ေပ်ာက္ရွေ နတာလားေတြးမိတယ္…။
ဒါေပမယ့္…က်ေနာ္ငယ္ငယ္ကမရွိ တဲ႔ စိတ္ဓတ္မ်ဳိး က်ေနာ့္ညီမနဲ႔ညီေတြမွာေတြ႔ရ တယ္…။စာျပဳိင္တာမ်ဳိး…။က်ဴရ ွင္မတတ္ေတာ့ရင္ သူတုိ႔က်န္ခဲ႔လိိမ့္မယ္ဆုိတ ာမ်ဳိး…အမွတ္ေတြေလ်ာ့ကုန္မယ ္ဆုိတာမ်ဳိးေပါ့…။ဒါကုိ လူျကီးေတြက ေကာင္းတဲ႔ စိတ္ဓတ္လုိ႔ျမင္တယ္…။က်ေနာ္ ့ေတာင္ မင္းလုိေပးတုိးမဟုတ္ဘူးဆုိတ ဲ႔ ပုံစံေျပာေသးတယ္…။က်ေနာ့္အေ တြးထဲမွာေတာ့
"ကေလးေတြ ကေလးနဲ႔မတူေတာ့ပဲ…
စက္ရုံထုတ္ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုလုိ
ပုံသြင္းခံေနရတယ္ပဲ…ျမင္မိေ တာ့တယ္…
စက္ရုံပုိင္ရွင္ အလုိေတာ္တုိင္း တံဆိပ္ကပ္ခံရဖုိ႔ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ျကုိးစားေနရပါလားေပ ါ့ေလ…"
ေက်ာင္းပညာေရး…
စာက်က္တာ…စာလုပ္တာ မေကာင္းဘူးလုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္မဆုိလုိပါဘူး…။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔ သက္တန္းတခ်ဳိ႕နဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားစြာ ေပးခဲ႔တဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်ာင္းပညာေရးက ဘာေတြရခဲ႔လည္ ျပန္ျကည့္ရင္ေတာ့…
ဝမ္းနည္းစရာပဲ …
စိတ္ကူးေတြ ေဘာင္ခတ္ပစ္လုိက္တယ္…
အေတြးအေခၚဖန္တီးမႈေတြ လက္စတုံးပစ္လုိက္တယ္…
အမွတ္ေတြ အခန္းေတြနဲ႔ လူတန္းစားခြဲျခားပစ္လုိက္တယ ္…
သိမ္ငယ္မႈေတြ ေမြးဖြားေပးခဲ႔တယ္…
သင္ျကားေရးစနစ္ကုိ ျပန္ျကည့္ျကည့္ပါ…
အထက္က ခ်ေပးတဲ႔ စာကုိသင္တယ္…
ႏူတ္တုိက္အာဂုံေဆာင္ေစတယ္…
အလြတ္က်က္ရုိက္သြင္းခုိင္းတ ယ္…
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္
လူအျဖစ္မွ နိမ့္က်ေစတဲ႔ သင္ျကားေရးမ်ဳိးပါ…က်ေနာ္တု ိ႔ကုိ SDကဒ္တစ္ကဒ္ပုံစံမ်ဳိးပဲ သေဘာထားျကတာ…သူတုိ႔ထည့္ခ်င္ တာထည့္မယ္…ရေအာင္လက္ခံ…ဒါပဲ လုိခ်င္တယ္ဆိုတာမ်ဳိးေပါ့…။ သူတုိ႔ ျပန္ေမးတဲ႔အခါ ထုတ္ျပႏုိင္ရင္ ခင္ဗ်ားကုိ လူေတာ္လုိ႔ အမွတ္ေပးလုိက္မယ္…။
လူသားဆုိတာ စဥ္းစားေတြးေခၚမႈရွိတယ္…ဖန္ တီးမႈရွိတယ္…ဝါသနာရွိတယ္…။ဒ ါေတြအကုန္လုံး သူတုိ႔ ထည့္မတြက္ထားပါဘူး…။ရုိက္သြ င္းတာလက္ခံ ဒါေလာက္ပါပဲ…။SDကဒ္တစ္ကဒ္ေလ ာက္ပါပဲ…။ဝမ္းနည္းစြာေျပာရရ င္…သင္ျကားေရးက က်ေနာ္တုိ႔ကုိ လူတစ္ဦးလုိ မဆက္ဆံခဲ႔ပါဘူး…။
ငယ္ငယ္က
ဆရာ/ ဆရာမကုိ ထေျပာမိရင္ ရုိက္ခံရမယ္ဆုိတာနဲ႔ က်ေနာ့္ဦးေႏွာက္ ထိပ္တုံးခတ္ပစ္လုိက္တယ္ေလ…။ဒါေျက ာင့္ ေက်ာင္းပညာေရးဆုိတာကို က်ေနာ္မႏွစ္သက္ခဲ႔ပါဘူး…။သု ိ႔ေသာ္ ဆရာ/ ဆရာမေတြကုိလည္း က်ေနာ္မေစာ္ကားခဲ႔ပါဘူး…။ဒီေဘာင္ ဒီစနစ္နဲ႔အသားက်ေနတာပဲေလ…။သ ူတုိ႔လဲ ဘယ္တတ္ႏုိင္ပါ့မလဲ…။
ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းခန္းကုိ က်ေနာ္နားေထာင္ခဲ႔ဘူးတယ္…။သ ူေျပာတဲ႔ ပညာေရးစနစ္ပုံစံကုိ က်ေနာ္သေဘာက်ခဲ႔ဘူးတယ္…။
ဘုရင့္ေနာင္ေဖာင္ဖ်က္ ေနာင္ရုိးတုိက္ပြဲေလးလား…သူ ဥပမာေပးသြားတာ…။သမုိင္းအေျက ာင္းသင္တယ္ေပါ့…။ဆရာက သင္တယ္…တပည့္က က်က္တယ္…အလြတ္ရေအာင္က်က္တယ္ ေနာ္…။ဘုရင့္ေနာင္ ဘာညာ ဘာညာေပါ့…။
အဲဒီ႔မွာ ဘုရင္ေနာင္ေနရာက စဥ္းစားေတြးေခၚဖုိ႔ ဘယ္ဆရာမွ သင္တာ က်ေနာ္မျမင္ဘူးခဲ႔ဘူး…။သားသ ာဘုရင္ေနာင္ေနရာမွာဆုိ ဘာလုပ္မလဲ…။တစ္ခါမွ ေမးသံမျကားဘူး…။
ကေလးကေတာ့ သူ႔အသိဥာဏ္အေလွ်ာက္ေျဖခ်င္တ ာေျဖမွာပဲ…။
သူအေျဖဘာျဖစ္ေနပါေစ…။အဲ႔လုိ အေမးအေျခနဲ႔ ကုိယ္ပုိင္စဥ္းစားေတြးေခၚမႈ ကုိ ဖြင့္ေပးတဲ႔အခါ…အဲ႔ကေလးဦးေ ႏွာက္က အလုပ္လုပ္ဖူးသြားတယ္…။
သားသာဆုိ အဲ႔လုိမတုိက္ဘူး…
တုိက္ခ်င္လဲတုိက္မယ္…
စစ္အင္းအားျကီးေအာင္ျပန္စုျ ပီးမွ တုိက္မယ္…အေျဖေတြ အမ်ားျကီးျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္…။အ ေျဖဘာျဖစ္ျဖစ္ပါ…အဓိကေတာ့ လူတစ္ေယာက္ဦးေႏွာက္ကုိ အလုပ္လုပ္ခြင့္ေပးလုိက္တာပါ ပဲ…။
သမုိင္းေတြ မသင္ရဘူး မဟုတ္ဘူးေနာ္…။သမုိင္းေတြကု ိေလ့လာျပီး ဘာလုပ္သင့္လဲ…?။အဲ႔ဒါမ်ဳိးထ ြက္လာရမွာ…။
အဲ႔လုိ အလုပ္လုပ္ခြင့္ေပးတဲ႔ ပညာေရးစနစ္မ်ဳိး က်ေနာ္တုိ႔မွာမရွိပါဘူး…။ဒါ ေျကာင့္ ပ်င္းဖုိ႔ေကာင္းတယ္…။က်ေနာ္ ့အတြက္ေတာ့ တကယ္ပ်င္းဖုိ႔ေကာင္းတယ္…။ခင ္ဗ်ားတုိ႔ေတာ့မသိိဘူးေပါ့…။ သူတုိ႔ ရိုက္ထည့္ခ်င္တာပဲ လက္ခံဖုိ႔ သြားေနရသလုိပဲ…။က်ေနာ္တုိ႔ ဘာလုပ္တတ္တယ္…ဘာလုပ္ခ်င္တယ္ ဆုိတာေလးကုိ တစ္ခါမွ မျမင္ရခဲ႔ဘူးေလ…။
ကေလးတစ္ေယာက္ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဘက္က က်ေနာ္တုိ႔ ပညာေရးစနစ္က ဘယ္ေတာ့မွ မျကည့္ေပးခဲ႔ဘူးေလ…။အကုန္လု ံးတုံးတိပုံသြင္းခံဖုိ႔ေက်ာ င္းတတ္သလုိပါပဲ…။ဒီေတာ့ေက်ာ င္းလဲမေပ်ာ္ပါဘူး…။
တစ္ခ်က္ျပန္ျကည့္ျကည့္…
အဲ႔လုိ အလြတ္က်က္ခဲ႔တာေတြေရာ…တစ္သက ္လုံး မွတ္မိေနခဲ႔လုိ႔လား…။မွတ္သာ းရမယ့္…လူေဘာင္အဖြဲ႕အစည္း အေျခခံပညတ္…အတြက္အခ်က္ေတြေတ ာ့ အလြတ္ရေအာင္ လုပ္ရမွာေပါ့ေလ…။ဒါေပမယ့္…ဘ ာမွ မသင္ေပးပဲ…SDကဒ္တစ္ကဒ္လုိ လာsaveထားတာေတြ အကုန္ျပန္ထုတ္ျပႏုိင္လား…။အ လကားပဲေနာ္…။အခ်ိန္ေတြကုန္ လူပင္ပန္းသြားတယ္…လူလုိမဆက္ ခံရတာလြဲရင္ ဘာမွမရခဲ႔ပါဘူး…။အေျခခံပညတ္ ေလးေတြရတာေတာ့ ျကံဖန္ေက်းဇူးတင္ရမွာေပါ့…။
ရလဒ္ကုိ ျပန္ျကည့္ဦး…
အဲဒီ႔ပညာေရးက ျကာေနပါျပီ…ဘြဲ႕ရေတြ မနည္းဘူးထြက္ခဲ႔တယ္…ဂုဏ္ထူး ရွင္ေတြ မနည္းဘူးထြက္ခဲ႔တယ္…။ဒါေပမယ ့္ က်ေနာ္တုိ႔ဆီ ဘာေတြပုိေကာင္းမြန္သြားပါသလ ဲ…။ပုိျပီးဆူပြက္လာတယ္…။
ကုိယ္ခ်င္းစာတရား…စိတ္ပုိင္ းဆုိင္ရာ
ကာယ ရုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ…အားကစား စသျဖင့္…
ဥာဏ္ရည္ပုိင္းဆုိင္ရာ…ေက်ာင ္းပညာေရးက ဘာေတြမ်ား က်ေနာ္တုိ႔ရခဲ႔ပါသလဲ…။
က်ေနာ္ငယ္ငယ္က အားကစားခ်ိန္ ေဘာလုံးကန္လုိ႔ ဒဏ္ေတာင္ေပးခံရဘူးတယ္…။ကေလး တစ္ေယာက္ အားကစားခ်ိန္မွာ ေဘာလုံးကန္တာ ရန္ျဖစ္တာလား…ေဆးခ်တာလား…အျ ပစ္ဘယ္မွာလဲဗ်ာ…။အာကစား ကာယ အခ်ိန္ စာအပုိသင္တယ္…။က်ေနာ္ကေတာ့ ရွင္းရွင္းပဲ…ဘာတစ္ခုမွသင္ေ နတာ မေတြ႔ခဲ႔ဘူး…။လူလုိ သေဘာမထားတာပဲ ေတြ႔ခဲ႔တယ္…။
အာကစားလဲ မလုပ္ရဆုိေတာ့ …ကေလးေတြမွာ သူတုိ႔ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြးထုတ္ျပစရာ ဘာက်န္လဲ…။စာစီစာကုံးေရးခုိ င္းေတာ့ေရာ…တန္းတူညီမွ်ေပးထ ားခဲ႔လား…။ေက်ာင္းစာ
အေတာ္ဆုံး ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ကုိ ဝုိင္းျပီးထပ္သင္ေပးျပီး
ေရးခုိင္းခဲ႔တာပဲေလ…။ဆရာမ က်ေနာ္ေရးတတ္တယ္ထေျပာရင္ နင့္အဆင့္က
အခန္းထဲမွာေတာင္ ဘယ္ေလာက္လဲဆုိျပီး ႏွိမ္ခံရဦးမယ္…။
ဒီေတာ့…လူငယ္သဘာဝ ေပၚပင္ျဖစ္ခ်င္တဲ႔စိတ္နဲ႔…အ ဲ႔ေကာင္ လူဆုိးေလးဆုိတဲ႔ဆီ ေရာက္သြားေရာ…။
က်ေနာ့္ထူးခြ်န္မႈက လူဆုိးလုပ္တာပဲ…။
ဘာေျကာင့္လဲဆုိေတာ့ က်ေနာ္ထူးခြ်န္ခ်င္တာကုိ ခင္ဗ်ားတုိ႔ လစ္လ်ဴရႈ႕ခဲ႔လုိ႔…။ဒီလုိေတြ မ်ားလာခဲ႔တယ္ေလ…။
ဒီေတာ့ ေဆြးေႏြးပြဲကဆရာေျပာသလုိပဲ
က်ေနာ္တုိ႔ ဦးေႏွာက္က အသစ္ျကီးေတြပါ…။ဘြဲ႕သာရတယ္… ဘာမွ ကုိယ့္ဦးေႏွာက္ကုိ အသုံးမျပဳခဲ႔ဘူး…။သူမ်ားအသု ံးျပဳထားေတြပဲ လက္ခံခဲ႔ျကတာ…။
ဒါဟာ ကြ်န္ပညာေရးစနစ္ပါပဲ…။
ကြ်န္ေမြးျမဴေရး စီမံကိန္းျကီးတစ္ခုလုိပါပဲ… ။ဒါလုပ္ဒါစား ထားရာေနေစရာသြား…ပါပဲ…။အဲ႔ေ တာ့ ဘာမွမတုိးတက္တာမဆန္းပါဘူး…။
Aခလုပ္ကုိ ႏွိပ္ရင္မီးပြင့္သည္…။က်က္ထ ား၏…။အလုပ္ရသည္…။Aခလုပ္ပ်က္ သြား၏…။ဘာလုပ္ရမွန္းမသိပါ…။ တစ္သက္လုံး
Aခလုပ္ႏွိပ္ရင္ မီးပြင့္သည္ဆုိတာပဲ သင္ဖူးခဲ႔၏…။Aခလုပ္ကုိ
ဘယ္လုိထြင္ရမယ္လုိ႔လုိ႔လဲ ဖန္တီးေတြးေခၚမႈ လမ္းမဖြင့္ေပးခဲ႔ပါ…။ေတြးေခ ၚမိရင္ေတာင္ ရုိိိက္ခံရပါ၏…။
ထုိ႔ေျကာင့္ Aခလုပ္အတြက္ သခင္ရွာထားရပါသည္…။သခင္မ်ား သည္ တုိင္းတပါးကလာ၏…။အထက္တန္းစာ း လူတန္းစားကလာ၏…။ေငြရွင္ေျကး ရွင္တုိ႔ကလာ၏…။သူတုိ႔ ျပင္ျကသည္…။ဒါမွမဟုတ္ Aခလုပ္အသစ္တစ္ခုကုိ ထပ္ေပးသည္…။
က်ေနာ္တုိ႔သည္ Aခလုပ္ကုိႏွိပ္ရင္္ မီးပြင့္သည္ဟုသာ သိေသာ …ကြ်န္စီမံကိန္းျကီးမွ လာသည့္ လူမ်ားသာျဖစ္သည္…။
ထုိစီမံကိန္းက ထပ္မံထြက္ေပၚလာသည့္
က်ေနာ္တုိ႔ မ်ိဳးဆက္မ်ားမွာလည္း…
သိမ္ငယ္မႈ …
အေတြးထိပ္တုံးခတ္ခံရမႈ …
ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြး မျပႏုိင္မႈ …
လူတန္းစားခြဲျခားခံရမႈ …
စသည္တုိ႔ႏွင္သာ ကြ်န္ဟုနာမည္မတတ္ခံရပဲ…ကြ်န ္ျဖစ္မွန္းေတာင္ မသိရတဲ႔ ဦးေႏွာက္မ်ဳိးႏွင့္သာ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနျကဦးမည္လား …။
ဤအေျကာင္းအရာမ်ားသည္ ပညာေရး သင္ျကားေရးစနစ္မ်ားကုိ က်ေနာ္ျမင္ႏုိင္သေလာက္ ျမင္ခဲ႔ျခင္းသာ ျဖစ္သည္…။
ထိို႔ေနာက္…
က်ေနာ္ဆုေတာင္းတတ္ခဲ႔ပါသည္… ။
ဘုရင္ေနာင္ ေဖာင္ဖ်က္တာကုိ
အလြတ္ရေအာင္ သင္ႏုိင္ေသာ…
ဆရာ/ဆရာမမ်ား နာမည္ျကီးတာထက္…
ဘုရင့္ေနာင္ေနရာမွာ ဘာလုပ္မလဲဆုိျပီး
သင္ျကားတတ္တဲ႔…
ဆရာ/ဆရာမမ်ား နာမည္ျကီးပါေစ…။
----Credit>>>
#zeroneo
-----
ဒီေန႔ က်ေနာ့္ညီမ အငယ္ဆုံးမကုိျကည့္ရင္းေတြးမ
အတန္းအားျဖင့္ေတာ့ ၈တန္းေပါ့…။
ေက်ာပုိးအိတ္ျကီးတစ္လုံးနဲ႔
ေက်ာပုိးအိတ္က လူထက္ျကီးေနလားပဲ…။
"နင္ စစ္တုိက္ထြက္တာလား…စာသင္သြာ
မနက္ဆုိရင္လည္း ၅နာရီခြဲေလာက္ထ…။ျပင္ဆင္ျပီ
က်ေနာ့္မ်က္လုံးထဲ ကေလးဘဝ ေပ်ာက္ရွေနတယ္…။စုေပါင္းကစာ
ဒါေပမယ့္…က်ေနာ္ငယ္ငယ္ကမရွိ
"ကေလးေတြ ကေလးနဲ႔မတူေတာ့ပဲ…
စက္ရုံထုတ္ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုလုိ
ပုံသြင္းခံေနရတယ္ပဲ…ျမင္မိေ
စက္ရုံပုိင္ရွင္ အလုိေတာ္တုိင္း တံဆိပ္ကပ္ခံရဖုိ႔ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ျကုိးစားေနရပါလားေပ
ေက်ာင္းပညာေရး…
စာက်က္တာ…စာလုပ္တာ မေကာင္းဘူးလုိ႔ေတာ့ က်ေနာ္မဆုိလုိပါဘူး…။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔ သက္တန္းတခ်ဳိ႕နဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားစြာ ေပးခဲ႔တဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်ာင္းပညာေရးက ဘာေတြရခဲ႔လည္ ျပန္ျကည့္ရင္ေတာ့…
ဝမ္းနည္းစရာပဲ …
စိတ္ကူးေတြ ေဘာင္ခတ္ပစ္လုိက္တယ္…
အေတြးအေခၚဖန္တီးမႈေတြ လက္စတုံးပစ္လုိက္တယ္…
အမွတ္ေတြ အခန္းေတြနဲ႔ လူတန္းစားခြဲျခားပစ္လုိက္တယ
သိမ္ငယ္မႈေတြ ေမြးဖြားေပးခဲ႔တယ္…
သင္ျကားေရးစနစ္ကုိ ျပန္ျကည့္ျကည့္ပါ…
အထက္က ခ်ေပးတဲ႔ စာကုိသင္တယ္…
ႏူတ္တုိက္အာဂုံေဆာင္ေစတယ္…
အလြတ္က်က္ရုိက္သြင္းခုိင္းတ
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္
လူအျဖစ္မွ နိမ့္က်ေစတဲ႔ သင္ျကားေရးမ်ဳိးပါ…က်ေနာ္တု
လူသားဆုိတာ စဥ္းစားေတြးေခၚမႈရွိတယ္…ဖန္
ငယ္ငယ္က
ဆရာ/
ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းခန္းကုိ က်ေနာ္နားေထာင္ခဲ႔ဘူးတယ္…။သ
ဘုရင့္ေနာင္ေဖာင္ဖ်က္ ေနာင္ရုိးတုိက္ပြဲေလးလား…သူ
အဲဒီ႔မွာ ဘုရင္ေနာင္ေနရာက စဥ္းစားေတြးေခၚဖုိ႔ ဘယ္ဆရာမွ သင္တာ က်ေနာ္မျမင္ဘူးခဲ႔ဘူး…။သားသ
ကေလးကေတာ့ သူ႔အသိဥာဏ္အေလွ်ာက္ေျဖခ်င္တ
သူအေျဖဘာျဖစ္ေနပါေစ…။အဲ႔လုိ
သားသာဆုိ အဲ႔လုိမတုိက္ဘူး…
တုိက္ခ်င္လဲတုိက္မယ္…
စစ္အင္းအားျကီးေအာင္ျပန္စုျ
သမုိင္းေတြ မသင္ရဘူး မဟုတ္ဘူးေနာ္…။သမုိင္းေတြကု
အဲ႔လုိ အလုပ္လုပ္ခြင့္ေပးတဲ႔ ပညာေရးစနစ္မ်ဳိး က်ေနာ္တုိ႔မွာမရွိပါဘူး…။ဒါ
ကေလးတစ္ေယာက္ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဘက္က က်ေနာ္တုိ႔ ပညာေရးစနစ္က ဘယ္ေတာ့မွ မျကည့္ေပးခဲ႔ဘူးေလ…။အကုန္လု
တစ္ခ်က္ျပန္ျကည့္ျကည့္…
အဲ႔လုိ အလြတ္က်က္ခဲ႔တာေတြေရာ…တစ္သက
ရလဒ္ကုိ ျပန္ျကည့္ဦး…
အဲဒီ႔ပညာေရးက ျကာေနပါျပီ…ဘြဲ႕ရေတြ မနည္းဘူးထြက္ခဲ႔တယ္…ဂုဏ္ထူး
ကုိယ္ခ်င္းစာတရား…စိတ္ပုိင္
ကာယ ရုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ…အားကစား စသျဖင့္…
ဥာဏ္ရည္ပုိင္းဆုိင္ရာ…ေက်ာင
က်ေနာ္ငယ္ငယ္က အားကစားခ်ိန္ ေဘာလုံးကန္လုိ႔ ဒဏ္ေတာင္ေပးခံရဘူးတယ္…။ကေလး
အာကစားလဲ မလုပ္ရဆုိေတာ့ …ကေလးေတြမွာ သူတုိ႔ ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြးထုတ္ျပစရာ
ဒီေတာ့…လူငယ္သဘာဝ ေပၚပင္ျဖစ္ခ်င္တဲ႔စိတ္နဲ႔…အ
က်ေနာ့္ထူးခြ်န္မႈက လူဆုိးလုပ္တာပဲ…။
ဘာေျကာင့္လဲဆုိေတာ့ က်ေနာ္ထူးခြ်န္ခ်င္တာကုိ ခင္ဗ်ားတုိ႔ လစ္လ်ဴရႈ႕ခဲ႔လုိ႔…။ဒီလုိေတြ
ဒီေတာ့ ေဆြးေႏြးပြဲကဆရာေျပာသလုိပဲ
က်ေနာ္တုိ႔ ဦးေႏွာက္က အသစ္ျကီးေတြပါ…။ဘြဲ႕သာရတယ္…
ဒါဟာ ကြ်န္ပညာေရးစနစ္ပါပဲ…။
ကြ်န္ေမြးျမဴေရး စီမံကိန္းျကီးတစ္ခုလုိပါပဲ…
Aခလုပ္ကုိ ႏွိပ္ရင္မီးပြင့္သည္…။က်က္ထ
ထုိ႔ေျကာင့္ Aခလုပ္အတြက္ သခင္ရွာထားရပါသည္…။သခင္မ်ား
က်ေနာ္တုိ႔သည္ Aခလုပ္ကုိႏွိပ္ရင္္ မီးပြင့္သည္ဟုသာ သိေသာ …ကြ်န္စီမံကိန္းျကီးမွ လာသည့္ လူမ်ားသာျဖစ္သည္…။
ထုိစီမံကိန္းက ထပ္မံထြက္ေပၚလာသည့္
က်ေနာ္တုိ႔ မ်ိဳးဆက္မ်ားမွာလည္း…
သိမ္ငယ္မႈ …
အေတြးထိပ္တုံးခတ္ခံရမႈ …
ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြး မျပႏုိင္မႈ …
လူတန္းစားခြဲျခားခံရမႈ …
စသည္တုိ႔ႏွင္သာ ကြ်န္ဟုနာမည္မတတ္ခံရပဲ…ကြ်န
ဤအေျကာင္းအရာမ်ားသည္ ပညာေရး သင္ျကားေရးစနစ္မ်ားကုိ က်ေနာ္ျမင္ႏုိင္သေလာက္ ျမင္ခဲ႔ျခင္းသာ ျဖစ္သည္…။
ထိို႔ေနာက္…
က်ေနာ္ဆုေတာင္းတတ္ခဲ႔ပါသည္…
ဘုရင္ေနာင္ ေဖာင္ဖ်က္တာကုိ
အလြတ္ရေအာင္ သင္ႏုိင္ေသာ…
ဆရာ/ဆရာမမ်ား နာမည္ျကီးတာထက္…
ဘုရင့္ေနာင္ေနရာမွာ ဘာလုပ္မလဲဆုိျပီး
သင္ျကားတတ္တဲ႔…
ဆရာ/ဆရာမမ်ား နာမည္ျကီးပါေစ…။
----Credit>>>
#zeroneo
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။