ေအာ္တိုဂီယာကားမွာ သတိထားသင့္တဲ့ အခ်က္မ်ား
♓♓♓♓♓
🔯ေအာ္တိုဂီယာကားေတြဟာ ရိုးရိုးလက္ ထိုးဂီယာသံုးကားေတြနဲ႔စာရင္
ဂီယာေလးထိုးထားလိုက္တာနဲ႔ တစ္လမ္းလံုး ဘာမွလုပ္စရာမလို ဘဲ
ေမာင္းလို႔ရတဲ့ကားမို႔ ယာဥ္ ေမာင္းတတ္ခါစေတြရဲ႕ အႀကိဳက္ ပါပဲ။
လြယ္ကူသက္သာတဲ့ ေအာ္တိုဂီယာ ကားေတြမွာလည္း ယာဥ္ ေမာင္းေတြ သတိထားသင့္တဲ့
အခ်က္ေလးေတြရွိတာမို႔ ေဖာ္ျပ ေပးလိုက္ပါတယ္။
♻P(Park)ဂီယာျဖင့္ ကားရပ္ျခင္း
🔘ေအာ္တိုဂီယာမွာပါတဲ့ P ဂီယာဆုိတာဟာ လံုးဝရပ္တန္႔ ထားေတာ့မယ့္အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ သံုး တဲ့ဂီယာမဟုတ္ဘူးဆုိတာ သတိ ခ်ပ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ P ဂီယာဟာ မီးပြိဳင့္ေစာင့္ေနတုန္းပဲျ ဖစ္ျဖစ္၊
ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ထဲမွာ ရပ္ထား တုန္း ဘီးလိမ့္သြားတာမ်ိဳးမျဖစ္ရ ေအာင္
ေခတၱရပ္တန္႔ဖို႔သာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ကားစိတ္ခ်လက္ခ်ရပ္ဖို႔ ဆုိရင္ေတာ့
ဟန္းဘရိတ္ဆြဲဖို႔ကို ေမ့လို႔မရပါဘူး။
💯N(Neutral) ျဖင့္ ေတာင္ ဆင္းေမာင္းျခင္း
🔘ေတာင္အဆင္းေတြေမာင္း တဲ့အခါမွာ N နဲ႔ (ဖရီးရိုက္) ေမာင္းတဲ့ အေလ့အထကိုလည္း ေရွာင္ဖို႔လို အပ္ပါတယ္။
✳ကားအရွိန္နဲ႔သြားေနတုန္း ဂီယာ ခ်ိန္းျခင္း
🔘ကားအျမန္ႏႈန္းနဲ႔ သြားေန တုန္း ဂီယာ N ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ P ပဲျဖစ္ ျဖစ္ ေျပာင္းပစ္တာမ်ိဳးမလုပ္သင့္ ပါဘူး။ ဒီလိုလုပ္ရင္းကေန ဂီယာ အစိတ္အပိုင္းေတြ ပ်က္စီးတတ္ တဲ့အတြက္ ကားကိုရပ္ၿပီးမွ ေျပာင္းတာမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။
♉ကားမရပ္ဘဲ R ဂီယာနဲ႔ D ဂီယာ ခ်ိန္းျခင္း
🔘ကားကို လံုးဝရပ္ၿပီးေတာ့မွ ေနာက္ပဲဆုတ္ဆုတ္၊ ေရွ႕ကိုပဲ သြားသြား ဂီယာေတြခ်ိန္းပါ။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ အရွိန္နဲ႔သြားေန တုန္း ဂီယာခ်ိန္းသလိုမ်ိဳးပဲ ဂီယာ အစိတ္အပိုင္းေတြ ပ်က္စီးကုန္ မွာမို႔ပါ။
♎သဲတုိ႔၊ ရႊံ႕တုိ႔ နစ္ေနခ်ိန္မွာ ဂီယာခဏခဏေျပာင္းေမာင္းျခင္း
🔘ကားနစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ D ကို ေျပာင္းလိုက္၊ Rကိုေျပာင္းလိုက္နဲ႔ လုပ္ရင္းကေန ဂီယာေဘာက္စ္ အပူလြန္ကဲတာမ်ိဳး ျဖစ္တတ္တဲ့ အတြက္ ကရိန္းတစ္စီးစီးရဲ႕ အကူ အညီသာယူလိုက္ပါ။
🔆အင္ဂ်င္မပူခင္ ဂီယာထိုးျခင္း
🔘ကားရပ္ထားၿပီး စက္ႏိႈးၿပီး တာနဲ႔ တန္းၿပီးဂီယာထိုးေမာင္း ထြက္တာမ်ိဳးမလုပ္ဘဲ အင္ဂ်င္ပူ ေအာင္ ခဏထားၿပီးမွ ေမာင္းတာ မ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။
➿ကားကို စနစ္တက်မဆြဲျခင္း
🔘ကားတစ္ခုခု ခ်ိဳ႕ယြင္းသြား လုိ႔ တျခားကားတစ္စီး အကူအညီ နဲ႔ ဆြဲရေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေအာ္တို ဂီယာကားေတြက ဂီယာပ်က္စီး လြယ္တဲ့အတြက္ ကားက ေရွ႕ ယက္လား၊ ေနာက္ယက္လား၊ Four-Wheel လားဆုိတာ ေသ ခ်ာသိထားၿပီးမွ လုပ္သင့္ပါတယ္။
⛔တတ္ကြၽမ္းနားလည္သူကို မျပျခင္း
🔘ေအာ္တိုဂီယာအမ်ားစုက ျပင္ရတယ္လုိ႔ သိပ္မရွိလွေပမယ့္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ျပႆနာတစ္ခု ခုေတြ႕တာနဲ႔ ေပါ့ေပါ့ဆဆမလုပ္ ဘဲ ေအာ္တုိဂီယာေသခ်ာကြၽမ္္း က်င္တဲ့ ပညာရွင္နဲ႔ျပဖို႔ လုိပါ တယ္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit 》》
7Day Cars
♓♓♓♓♓
🔯ေအာ္တိုဂီယာကားေတြဟာ ရိုးရိုးလက္ ထိုးဂီယာသံုးကားေတြနဲ႔စာရင္
♻P(Park)ဂီယာျဖင့္ ကားရပ္ျခင္း
🔘ေအာ္တိုဂီယာမွာပါတဲ့ P ဂီယာဆုိတာဟာ လံုးဝရပ္တန္႔ ထားေတာ့မယ့္အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ သံုး တဲ့ဂီယာမဟုတ္ဘူးဆုိတာ သတိ ခ်ပ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ P ဂီယာဟာ မီးပြိဳင့္ေစာင့္ေနတုန္းပဲျ
💯N(Neutral) ျဖင့္ ေတာင္ ဆင္းေမာင္းျခင္း
🔘ေတာင္အဆင္းေတြေမာင္း တဲ့အခါမွာ N နဲ႔ (ဖရီးရိုက္) ေမာင္းတဲ့ အေလ့အထကိုလည္း ေရွာင္ဖို႔လို အပ္ပါတယ္။
✳ကားအရွိန္နဲ႔သြားေနတုန္း ဂီယာ ခ်ိန္းျခင္း
🔘ကားအျမန္ႏႈန္းနဲ႔ သြားေန တုန္း ဂီယာ N ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ P ပဲျဖစ္ ျဖစ္ ေျပာင္းပစ္တာမ်ိဳးမလုပ္သင့္
♉ကားမရပ္ဘဲ R ဂီယာနဲ႔ D ဂီယာ ခ်ိန္းျခင္း
🔘ကားကို လံုးဝရပ္ၿပီးေတာ့မွ ေနာက္ပဲဆုတ္ဆုတ္၊ ေရွ႕ကိုပဲ သြားသြား ဂီယာေတြခ်ိန္းပါ။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ အရွိန္နဲ႔သြားေန တုန္း ဂီယာခ်ိန္းသလိုမ်ိဳးပဲ ဂီယာ အစိတ္အပိုင္းေတြ ပ်က္စီးကုန္ မွာမို႔ပါ။
♎သဲတုိ႔၊ ရႊံ႕တုိ႔ နစ္ေနခ်ိန္မွာ ဂီယာခဏခဏေျပာင္းေမာင္းျခင္း
🔘ကားနစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ D ကို ေျပာင္းလိုက္၊ Rကိုေျပာင္းလိုက္နဲ႔ လုပ္ရင္းကေန ဂီယာေဘာက္စ္ အပူလြန္ကဲတာမ်ိဳး ျဖစ္တတ္တဲ့ အတြက္ ကရိန္းတစ္စီးစီးရဲ႕ အကူ အညီသာယူလိုက္ပါ။
🔆အင္ဂ်င္မပူခင္ ဂီယာထိုးျခင္း
🔘ကားရပ္ထားၿပီး စက္ႏိႈးၿပီး တာနဲ႔ တန္းၿပီးဂီယာထိုးေမာင္း ထြက္တာမ်ိဳးမလုပ္ဘဲ အင္ဂ်င္ပူ ေအာင္ ခဏထားၿပီးမွ ေမာင္းတာ မ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။
➿ကားကို စနစ္တက်မဆြဲျခင္း
🔘ကားတစ္ခုခု ခ်ိဳ႕ယြင္းသြား လုိ႔ တျခားကားတစ္စီး အကူအညီ နဲ႔ ဆြဲရေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေအာ္တို ဂီယာကားေတြက ဂီယာပ်က္စီး လြယ္တဲ့အတြက္ ကားက ေရွ႕ ယက္လား၊ ေနာက္ယက္လား၊ Four-Wheel လားဆုိတာ ေသ ခ်ာသိထားၿပီးမွ လုပ္သင့္ပါတယ္။
⛔တတ္ကြၽမ္းနားလည္သူကို မျပျခင္း
🔘ေအာ္တိုဂီယာအမ်ားစုက ျပင္ရတယ္လုိ႔ သိပ္မရွိလွေပမယ့္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ျပႆနာတစ္ခု ခုေတြ႕တာနဲ႔ ေပါ့ေပါ့ဆဆမလုပ္ ဘဲ ေအာ္တုိဂီယာေသခ်ာကြၽမ္္း က်င္တဲ့ ပညာရွင္နဲ႔ျပဖို႔ လုိပါ တယ္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit 》》
7Day Cars
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။