Min Yar added 4 new photos.
လူဦးေရ သိပ္သည္းဆ ျမင့္မားလွတဲ့ တိုက်ဳိျမဳိ႕လို ေနရာမွာ ရထားကို အားျပဳၿပီး သြားလာရပါတယ္။လက္ရွိ တိုက်ဳိ မွာ ေနထိုင္တဲ့ လူဦးေရ (13.62 )သန္း ရွိပါသတဲ့။ရန္ကုန္ျမဳိ႕ လူဦးေရ(2014 စာရင္းအရ) (5.21 သန္း)နဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ရင္ အမ်ားႀကီးကြာျခားလွပါတယ္။
ျမဳိ႕ပတ္ရထားလိုင္း ယမႏိုတယ္ ဆိုရင္ ဘူတာတိုင္းမွာ (3 )မိနစ္တစ္စီး စီ ဝင္ထြက္ေပးပါတယ္...။ ရထားရပ္လိုက္တိုင္းမွာလဲ ဘူတာထဲမွာ လူေတြ သြန္ထုတ္လိုက္သလို ျပည့္က်ပ္သြားတတ္ပါတယ္။ နယ္ဘက္က လာတဲ့ရထားေတြ နဲ႔ ဝင္ခ်ိန္တူေနရင္ ဘူတာထဲမွာ တိုးလို႔မေပါက္ေအာင္ ျပည့္သြားတတ္ပါတယ္။
ျမဳိ႕ပတ္ရထား တစ္စီး မွာ တြဲ 10 တြဲပါဝင္ၿပီး
႐ုံးတက္ ႐ုံးဆင္းခ်ိန္ေတြမွာ ရထားထဲကို လူသိပ္ထည့္ရေလာက္ထိ လူဦးေရ မ်ားျပားလွပါတယ္။အဲဒီလို ရထားေတြက ျမဳိ႕ပတ္ရထား ယမႏိုတယ္ တစ္လိုင္းထဲမွာပဲ အစုန္ဆန္ အစီးေရ (58) စီးနဲ႔ ေျပးဆြဲေပးေနပါသတဲ့ ဗ်ာ...။
ဒါေပသိ အံ့ဩ ဖို႔ေကာင္းတာက ဘူတာအျပင္ထြက္တဲ့အခါ လူေတြႀကိတ္ႀကိတ္တိုး တြန္းတိုက္ေနတာမ်ဳိး မေတြ႕ရပါဘူး...လူတိ္ုင္းက စည္းကမ္းရွိစြာနဲ႔ တန္းစီၿပီး ထြက္ၾကပါတယ္။
ေလွကား အဆင္း၊ အတက္ေတြမွာလည္း တဘက္မွာ လူအရမ္းမ်ားေနေပမယ့္ အျခားတဘက္ျခမ္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ လာမဲ့သူမ်ားအတြက္ လမ္းသီးသန္႔ဖြင့္ေပးထားပါတယ္...။
စက္ေလွကားစီးၾကတဲ့ အခါမွာလည္း တန္းစီစနစ္နဲ႔ လက္ဝဲဘက္ျခမ္းမွာ ကပ္ ၿပီး လက္ယာဘက္ျခမ္းကို ဖြင့္ေပးထားပါတယ္။
သေဘာကေတာ့ အလွ်င္စလို အေရးႀကီးသူက ေက်ာ္တက္ သြားႏိုင္ဖို႔ပါ။
(အိုဆာကာ ျမဳိ႕ဘက္မွာေတာ့ လက္ယာ ဘက္ျခမ္းမွာ ရပ္ၾကၿပီး လက္ဝဲဘက္ျခမ္းကို ဖြင့္ေပးထားပါသတဲ့ ဗ်ာ...ေဒသကြဲ အေလ့အထ လြဲတဲ့ ပုံပါပဲ)
ဒီလို လမ္းေလးဖြင့္ေပးထား႐ုံနဲ႔ ဘာျဖစ္မွာလဲ ေမးစရာရွိပါတယ္..။ အက်ဳိးေက်းဇူးက အမ်ားႀကီးပါ...။
တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး တြန္းတိုက္စရာ မလိုေတာ့ ေဒါသထြက္စရာ မလိုေတာ့ပါ ဘူး။အဲဒီေတာ့ စိတ္ၾကည္လင္စြာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ၾကပါတယ္။
အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေတာ့ လုပ္ငန္းအတြက္ အခ်ိန္ေလလြင့္မႈ မရွိေတာ့ပါဘူး။
'ကိုယ္ အေရးႀကီး သလို တပါးသူလည္း အေရးႀကီးေနမွာပဲ ဆိုတဲ့ ကိုယ္ခ်င္းစာ စိတ္'
အဲ့ဒီစိတ္ေလးရွိ႐ုံနဲ႔ ေကာင္းက်ဳိးေတြအမ်ားႀကီးထြက္လာပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလ့လာသင္ယူရမဲ့ အေလ့က်င့္ေကာင္း ေလးေတြပါပဲ ....။
သူတို႔လိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း
'ကိုယ့္ေၾကာင့္ သူတပါး အေႏွာက္ယွက္မျဖစ္ေစရ' ...ဆိုတဲ့ စိတ္ေလးေတြ ေမြးျမဴႏိုင္ၾကရင္
ဘယ္ေလာက္မ်ား ေကာင္းလိမ့္မလဲ...။
မင္းယ်ာ
2016.10.20
Maung Shin,Tin Aung Moe,Kyawthu Soe, Thu Kha Bsc,Mioka Ei Ei Chaw,ဂ်ပန္ေရာက္ျမန္မာ မ်ား
႐ုံးတက္ ႐ုံးဆင္းခ်ိန္ေတြမွာ ရထားထဲကို လူသိပ္ထည့္ရေလာက္ထိ လူဦးေရ မ်ားျပားလွပါတယ္။အဲဒီလို ရထားေတြက ျမဳိ႕ပတ္ရထား ယမႏိုတယ္ တစ္လိုင္းထဲမွာပဲ အစုန္ဆန္ အစီးေရ (58) စီးနဲ႔ ေျပးဆြဲေပးေနပါသတဲ့ ဗ်ာ...။
ဒါေပသိ အံ့ဩ ဖို႔ေကာင္းတာက ဘူတာအျပင္ထြက္တဲ့အခါ လူေတြႀကိတ္ႀကိတ္တိုး တြန္းတိုက္ေနတာမ်ဳိး မေတြ႕ရပါဘူး...လူတိ္ုင္းက စည္းကမ္းရွိစြာနဲ႔ တန္းစီၿပီး ထြက္ၾကပါတယ္။
ေလွကား အဆင္း၊ အတက္ေတြမွာလည္း တဘက္မွာ လူအရမ္းမ်ားေနေပမယ့္ အျခားတဘက္ျခမ္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ လာမဲ့သူမ်ားအတြက္ လမ္းသီးသန္႔ဖြင့္ေပးထားပါတယ္...။
စက္ေလွကားစီးၾကတဲ့ အခါမွာလည္း တန္းစီစနစ္နဲ႔ လက္ဝဲဘက္ျခမ္းမွာ ကပ္ ၿပီး လက္ယာဘက္ျခမ္းကို ဖြင့္ေပးထားပါတယ္။
သေဘာကေတာ့ အလွ်င္စလို အေရးႀကီးသူက ေက်ာ္တက္ သြားႏိုင္ဖို႔ပါ။
(အိုဆာကာ ျမဳိ႕ဘက္မွာေတာ့ လက္ယာ ဘက္ျခမ္းမွာ ရပ္ၾကၿပီး လက္ဝဲဘက္ျခမ္းကို ဖြင့္ေပးထားပါသတဲ့ ဗ်ာ...ေဒသကြဲ အေလ့အထ လြဲတဲ့ ပုံပါပဲ)
ဒီလို လမ္းေလးဖြင့္ေပးထား႐ုံနဲ႔ ဘာျဖစ္မွာလဲ ေမးစရာရွိပါတယ္..။ အက်ဳိးေက်းဇူးက အမ်ားႀကီးပါ...။
တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး တြန္းတိုက္စရာ မလိုေတာ့ ေဒါသထြက္စရာ မလိုေတာ့ပါ ဘူး။အဲဒီေတာ့ စိတ္ၾကည္လင္စြာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ၾကပါတယ္။
အခ်ိန္ကုန္ သက္သာေတာ့ လုပ္ငန္းအတြက္ အခ်ိန္ေလလြင့္မႈ မရွိေတာ့ပါဘူး။
'ကိုယ္ အေရးႀကီး သလို တပါးသူလည္း အေရးႀကီးေနမွာပဲ ဆိုတဲ့ ကိုယ္ခ်င္းစာ စိတ္'
အဲ့ဒီစိတ္ေလးရွိ႐ုံနဲ႔ ေကာင္းက်ဳိးေတြအမ်ားႀကီးထြက္လာပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလ့လာသင္ယူရမဲ့ အေလ့က်င့္ေကာင္း ေလးေတြပါပဲ ....။
သူတို႔လိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း
'ကိုယ့္ေၾကာင့္ သူတပါး အေႏွာက္ယွက္မျဖစ္ေစရ' ...ဆိုတဲ့ စိတ္ေလးေတြ ေမြးျမဴႏိုင္ၾကရင္
ဘယ္ေလာက္မ်ား ေကာင္းလိမ့္မလဲ...။
မင္းယ်ာ
2016.10.20
Maung Shin,Tin Aung Moe,Kyawthu Soe, Thu Kha Bsc,Mioka Ei Ei Chaw,ဂ်ပန္ေရာက္ျမန္မာ မ်ား
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။