ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝေတြ ဟာမနက္ ခင္းနိုးလာကတည္းကေနစၿပီး
မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳး အလုပ္သြား
လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ နဲ႔ ဆံု
အျမင္ကတ္စရာေကာင္းတဲ့ အလုပ္သမားေခါင္းေဆာင္ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ဆံု ရတယ္ ဂ်ီးေဂ်ာင္မ်ားတဲ့ ေဖာက္သည္ေစ်းဝယ္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံရတယ္
ပ်င္းရိစရာေကာင္းတဲ့ အလုပ္ေတြလုပ္ေနရတယ္
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာေတြဟာ သာမာန္ ပံုမွန္အျဖစ္အပ်က္ေတြပါဘဲ
မႀကံဳေတြ႔ ခဲ့ရဖူးသူဘယ္သူမွမရွိပါဘူး .
..................
.ဒါေပမဲ့ ကြာျခားသံြား တာကေတာ့ အေတြးအေခၚနဲ႔ စဥ္းစားပံုပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကံဳေတြ႔ ၾကရတဲ့ ျပသနာတိုင္းကို ဘယ္လိုေျဖရွင္းၾကသလဲ
ဒီအရာ ဟာ အေရးႀကီးတဲ့ အရာပါ
အမ်ားအားျဖင့္ လူသား 80-90% ေလာက္ဟာ ကိုယ့္ရဲ႔ ျပသနာ ေတြ ကို
ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကလူေတြ အရာေတြကိုပဲ အျပစ္ဖြဲ႔တတ္ၾကပါတယ္
အလုပ္ရွင္က အလုပ္လုပ္တာ အသံုးမက်တဲ့ အလုပ္သမား ကို ဆူဆဲတယ္
( အမွန္ ဆို အလုပ္သမား မွာ အလုပ္သမား လိုပဲေတြးတတ္လို႔
အလုပ္သမားျဖစ္ေနတာ နားလည္သင့္တယ္ )
ကိုယ့္ကိုတိုင္ က်ေတာ့ အလုပ္သမား ေတြ အေပၚ ေမတၱာရွိေအာင္ အရင္
မၾကည့္ဘူး သူတို႔ ကို နားလည္ သေဘာ ေပါက္ လာေအာင္ အျမင္မတူတဲ့အေၾကာင္းအရားေတြ ကို မေျပာ ျပတတ္ဘူး အရာအားလံုး ရဲ႕
အက်ိဳး နဲ႔အေၾကာင္း ကိုမရွင္းျပေပးတတ္ၾကဘူး
..................
ဝန္ေဆာင္မွဳ႔ ေပးတဲ့ သူနဲ႔ ဝန္ေဆာင္မွဳ႔ လက္ခံ သူ အခ်င္းခ်င္း နားလည္
သေဘာေပါက္ေအာင ္မေျပာဆို မေဆြးေႏြးၾက ဖူးဘူး
ရမ္းက်ီးမ်ား အရမ္း ကဂ်ီကေဂ်ာင္က်တတ္တဲ့ ေဖာက္သည္ ေတြကလည္း
အမွန္တရားနဲ႔ တစ္ဖက္သားရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို
ထည့္မေတြးေပးတတ္ၾကပါဘူး
ဒါေတြ ဟာ လူမွဳ႔ ပတ္ဝန္က်င္ အသိုင္းအဝိုင္းမွာ လုပ္ငန္းတိုင္း မွာ
ႀကံဳေတြ႔ေနၾကရတဲ့ ျပသနာေတြ ပဲျဖစ္ပါတယ္
.......................... ..
ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီလိုေလး ေတြးၾကည့္ရေအာင္
ခက္ခဲတဲ့ အလုပ္နဲ႔ေတြ႔ ႀကံဳ ရတဲ့အခါ
“ႀကံဳရတာလဲ ေကာင္းတာပဲ ရင္ဆိုင္စရာ စိမ္ေခၚမွဳ႕ အသစ္နဲ႔ေတြ႔ရတာေပါ့ ”
အလုပ္ရွင္က ဆူဆဲတဲ့အခါ
“ ေကာင္းတာပဲ ဒါမွ ကိုယ့္ရဲ႕ ဆိုးကြက္ ေတြ ကို ကိုယ္သိရမွာ ”
ေဖာက္သည္က ကိုယ့္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းကို အျပစ္ေျပာတဲ့အခါ
“ ေက်းဇူးတင္လိုက္တာဗ်ာ မဟုတ္ရင္ ဒီပစၥည္းဒီလိုျပသနာေတြရွိေန တာ သိရမွာမဟုတ္ဘူး”
ေနလည္ထမင္းစားနားလို႔ စားေနက်ဆိုင္သြားေတာ့ပိတ္ထာ းတယ္
“ ေအ ေကာင္းတာ ပဲ နဲနဲ ဆက္ေလ်ာက္လိုက္ေတာ့ ပို စားေကာင္းတဲ့ တစ္ျခားဆိုင္ ထိုင္ဖူးရတာေပါ့ ”
ညေန အိမ္ျပန္ ေတာ့ ကားေတြ ၾကပ္
“ေကာင္းတာပဲ ကားေပၚမွာနားနားေနေန ထိုင္ၿပီးသီခ်င္းေလးနားေထာင ္ရတယ္ အိမ္ေစာေစာေရာက္ေတာ့လဲ မိန္းမ က ပန္းကန္ေတြအိုးေတြ ေဆးခိုင္းေနအုန္းမယ္ ေဟေဟး..”
.......................... .....
ဒါေတြ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကံဳေတြ႔ေန ၾက အရာေတြ မွာ သြားအသံုးခ်လို႔ ရတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဖာက္သည္ေတြ ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြ အားလံုးကိုလိုက္ျဖည့္ဆည္းေပ းေန လို႔မွမရ နိုင္တာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္ေတြ အားလံုးကို ၁၀၀% ေကာင္းမြန္လာေအာင္ လုပ္ေပးလို႔ မွမရ နိုင္တာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာဖတ္သူအားလံုး သေဘာက် လက္ခံလာ ေအာင္ မွေရးလို႔ မရ နိုင္တာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ နဲ႔ အစစအရာရာတူညီေနေအာင္အေတြးအေ ခၚခ်င္းမွမတူညီေနနိုင္တာ
.......................... ..
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဖာက္သည္ေတြ ကိုဘယ္လိုနားလည္ေပးရမလဲ အလုပ္ရွင္အေပၚဘယ္လိုသေဘာေပါ က္ေပးရမယ္ ဆိုတာ ေရြးခ်ယ္လို႔ ရပါတယ္
ဘယ္သူမဆိုပါပဲ အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ အေတြးမ်ိဳးေတြးတဲ့သူဟာ
တစ္ျခားလူေတြ အခက္အခဲေတြ ႀကံဳေန ေမးခြန္းေတြ နဲ႔ ဘာေၾကာင့္လဲ
ဘာလို႔လဲ နဲ႔ေျဖရွင္းလို႔မရ နိုင္ေသး ခင္ သူက အရာအားလံုးကိုေက်ာ္ျဖတ္သြား နိုင္ခဲ့ပါၿပီ
လူတိုင္း မိမိသက္ နဲ႔ ဆိုင္ရာ အလုပ္ ထဲ မွာေပ်ာ္ရြင္စြာနဲ႔ လုပ္ကိုင္နိုင္ၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ
++++++++++++++++++
လြပ္လပ္မွဳ႔ဆိုတာလူတိုင္းအတ ြက္ျဖစ္နိုင္ပါတယ္
ကိုယ္ကသာေရြးခ်ယ္မလား ဆိုတာမူတည္သြားတာပါ
မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳး အလုပ္သြား
လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ နဲ႔ ဆံု
အျမင္ကတ္စရာေကာင္းတဲ့ အလုပ္သမားေခါင္းေဆာင္ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ဆံု ရတယ္ ဂ်ီးေဂ်ာင္မ်ားတဲ့ ေဖာက္သည္ေစ်းဝယ္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံရတယ္
ပ်င္းရိစရာေကာင္းတဲ့ အလုပ္ေတြလုပ္ေနရတယ္
ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာေတြဟာ သာမာန္ ပံုမွန္အျဖစ္အပ်က္ေတြပါဘဲ
မႀကံဳေတြ႔ ခဲ့ရဖူးသူဘယ္သူမွမရွိပါဘူး .
..................
.ဒါေပမဲ့ ကြာျခားသံြား တာကေတာ့ အေတြးအေခၚနဲ႔ စဥ္းစားပံုပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကံဳေတြ႔ ၾကရတဲ့ ျပသနာတိုင္းကို ဘယ္လိုေျဖရွင္းၾကသလဲ
ဒီအရာ ဟာ အေရးႀကီးတဲ့ အရာပါ
အမ်ားအားျဖင့္ လူသား 80-90% ေလာက္ဟာ ကိုယ့္ရဲ႔ ျပသနာ ေတြ ကို
ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကလူေတြ အရာေတြကိုပဲ အျပစ္ဖြဲ႔တတ္ၾကပါတယ္
အလုပ္ရွင္က အလုပ္လုပ္တာ အသံုးမက်တဲ့ အလုပ္သမား ကို ဆူဆဲတယ္
( အမွန္ ဆို အလုပ္သမား မွာ အလုပ္သမား လိုပဲေတြးတတ္လို႔
အလုပ္သမားျဖစ္ေနတာ နားလည္သင့္တယ္ )
ကိုယ့္ကိုတိုင္ က်ေတာ့ အလုပ္သမား ေတြ အေပၚ ေမတၱာရွိေအာင္ အရင္
မၾကည့္ဘူး သူတို႔ ကို နားလည္ သေဘာ ေပါက္ လာေအာင္ အျမင္မတူတဲ့အေၾကာင္းအရားေတြ
အက်ိဳး နဲ႔အေၾကာင္း ကိုမရွင္းျပေပးတတ္ၾကဘူး
..................
ဝန္ေဆာင္မွဳ႔ ေပးတဲ့ သူနဲ႔ ဝန္ေဆာင္မွဳ႔ လက္ခံ သူ အခ်င္းခ်င္း နားလည္
သေဘာေပါက္ေအာင ္မေျပာဆို မေဆြးေႏြးၾက ဖူးဘူး
ရမ္းက်ီးမ်ား အရမ္း ကဂ်ီကေဂ်ာင္က်တတ္တဲ့ ေဖာက္သည္ ေတြကလည္း
အမွန္တရားနဲ႔ တစ္ဖက္သားရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို
ထည့္မေတြးေပးတတ္ၾကပါဘူး
ဒါေတြ ဟာ လူမွဳ႔ ပတ္ဝန္က်င္ အသိုင္းအဝိုင္းမွာ လုပ္ငန္းတိုင္း မွာ
ႀကံဳေတြ႔ေနၾကရတဲ့ ျပသနာေတြ ပဲျဖစ္ပါတယ္
..........................
ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီလိုေလး ေတြးၾကည့္ရေအာင္
ခက္ခဲတဲ့ အလုပ္နဲ႔ေတြ႔ ႀကံဳ ရတဲ့အခါ
“ႀကံဳရတာလဲ ေကာင္းတာပဲ ရင္ဆိုင္စရာ စိမ္ေခၚမွဳ႕ အသစ္နဲ႔ေတြ႔ရတာေပါ့ ”
အလုပ္ရွင္က ဆူဆဲတဲ့အခါ
“ ေကာင္းတာပဲ ဒါမွ ကိုယ့္ရဲ႕ ဆိုးကြက္ ေတြ ကို ကိုယ္သိရမွာ ”
ေဖာက္သည္က ကိုယ့္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းကို အျပစ္ေျပာတဲ့အခါ
“ ေက်းဇူးတင္လိုက္တာဗ်ာ မဟုတ္ရင္ ဒီပစၥည္းဒီလိုျပသနာေတြရွိေန
ေနလည္ထမင္းစားနားလို႔ စားေနက်ဆိုင္သြားေတာ့ပိတ္ထာ
“ ေအ ေကာင္းတာ ပဲ နဲနဲ ဆက္ေလ်ာက္လိုက္ေတာ့ ပို စားေကာင္းတဲ့ တစ္ျခားဆိုင္ ထိုင္ဖူးရတာေပါ့ ”
ညေန အိမ္ျပန္ ေတာ့ ကားေတြ ၾကပ္
“ေကာင္းတာပဲ ကားေပၚမွာနားနားေနေန ထိုင္ၿပီးသီခ်င္းေလးနားေထာင
..........................
ဒါေတြ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကံဳေတြ႔ေန ၾက အရာေတြ မွာ သြားအသံုးခ်လို႔ ရတဲ့ နမူနာေလးေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဖာက္သည္ေတြ ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြ အားလံုးကိုလိုက္ျဖည့္ဆည္းေပ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလုပ္ေတြ အားလံုးကို ၁၀၀% ေကာင္းမြန္လာေအာင္ လုပ္ေပးလို႔ မွမရ နိုင္တာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာဖတ္သူအားလံုး သေဘာက် လက္ခံလာ ေအာင္ မွေရးလို႔ မရ နိုင္တာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ နဲ႔ အစစအရာရာတူညီေနေအာင္အေတြးအေ
..........................
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဖာက္သည္ေတြ ကိုဘယ္လိုနားလည္ေပးရမလဲ အလုပ္ရွင္အေပၚဘယ္လိုသေဘာေပါ
ဘယ္သူမဆိုပါပဲ အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ အေတြးမ်ိဳးေတြးတဲ့သူဟာ
တစ္ျခားလူေတြ အခက္အခဲေတြ ႀကံဳေန ေမးခြန္းေတြ နဲ႔ ဘာေၾကာင့္လဲ
ဘာလို႔လဲ နဲ႔ေျဖရွင္းလို႔မရ နိုင္ေသး ခင္ သူက အရာအားလံုးကိုေက်ာ္ျဖတ္သြား
လူတိုင္း မိမိသက္ နဲ႔ ဆိုင္ရာ အလုပ္ ထဲ မွာေပ်ာ္ရြင္စြာနဲ႔ လုပ္ကိုင္နိုင္ၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ
++++++++++++++++++
လြပ္လပ္မွဳ႔ဆိုတာလူတိုင္းအတ
ကိုယ္ကသာေရြးခ်ယ္မလား ဆိုတာမူတည္သြားတာပါ
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။