ရိုးရိုးဂီယာ ကို ဘယ္လို ေမာင္းမလဲ??
😆😆😆😆😆
⏰ကား မ ေမာင္းတတ္ေသး တဲ့ fri မ်ား အတြက္ ဗဟုသုတ နွင့္ အ ေျခခံနားလည္ ရန္ ရည္၇ြယ္သည္ ။
🅰ရိုးရိုးဂီယာ( manual gear type )
ကို ေဖာ္ျပ ပါမည္ ။
■manual gear သည္ ေအာက္ တြင္ ျပထားသည့္ ပံုအတိုင္း ထိုးရမည္။
●manual gear ကားမ်ားတြင္ ေျခနင္း ၃ ခု ပါသည္။
☆ ညာဘက္ အစြန္ သည္ လီဗာ
☆ အလယ္ သည္ ဘရိတ္
☆ ဘယ္ဘက္တြင္ ကလပ္ ရွိသည္ ။
¤ ဘရိတ္နွင့္ လီဗာကို ညာေျချဖင့္ သံုးရမည္ျဖစ္ျပီး
¤ ကလပ္ကိုဘယ္ေျချဖင့္ သံုးရမည္ ။
● လီဗာကို ကား အရွိန္ျမွင့္၇န္
● ဘရိတ္ ကို အရွိန္ ေလ်ွာ.ရန္
● ကလပ္ ကို gear freeျပဳလုပ္ ရန္ သံုးသည္ ။
🔢ဂီယာ numberအားသိရန္စမ္းသပ္ ပံုမွာကလပ္ ကိုနင္း၍ gear တံကို ဘယ္ညာ လွုပ္ ရမ္းျကည့္ လိုက္ပါ။
အနည္းငယ္သာလွုပ္၍ရျပီး ေထာက္ေနပါက gear ၀င္ေနသည္။
။ေအာက္မွပံုကို ျကည့္ ၍ေလ့လာပါ။
• ဂီယာ တည္ ရွိ ရာ ေနရာ ကို ထို ပံုကို ျကည္.၍ ခန့္မွန္းပါ။
• ဂီယာတံအား N ေနရာေရာက္ ေအာင္ ကလပ္ နင္းျပီး ေရႊ့လိုက္ပါ။
• ဂီယာ တံကို ဘယ္ညာ လွုပ္ ျကည့္ပါက ေခ်ာင္ေခ်ာင္ ခ်ိခ်ိ လွုပ္၍ရ ျပီဆို ပါက gear free အ ေန အထားပင္ ျဖစ္သည္္ ။
😅ကားကို စက္စနွိုး ေတာ့မည္ ဆိုပါက gearကို free အ ေနအထားရွိရမည္။
♤ ကလပ္ကိုနင္း ၍နွိုး ရမည္(gear freeျဖစ္ပါက နွိုး ၍၇ေသာ ေျကာင့္ N ေန ရာတြင္ ထား လ်ွင္ လည္း ရ ေသာ ေျကာင့္ Nေနရာသို့ ေ၇ႊ့ ထားပါက ပို ေကာင္းသည္)ေျမ မညီ ပါ က ကား လိမ့္ နိုင္ သျဖင့္ brakeကို လည္း နင္း ထားပါ။
♤ ထို့ ေနာက္ ေသာ့ကို ညာလွည့္ ျပီ း စက္နွိုး လိုက္ပါ ။
♤ စက္နွိုူး ျပီးပါက ကလပ္ ကို နင္းထားရင္း gear ကို 1ေန ရာ သို့ ထိုူး လိုက္ပါ ။
♤ လီဗာကို အနည္း ငယ္ နင္း ထားျပီးကလပ္ ကို ေျဖးေျဖူး ခ်င္း လႊတ္လိုက္ပါ ။
♤ ကားသည္ ေျဖးေျဖးခ်င္းေ၇ြ့ သြားပါက ကလပ္ကို လႊတ္ ရင္း လီ ဗာက္ု အနည္းငယ္ ထပ္ နင္း ပါ(လီဗာ ကို မနင္း ထား ပါက စက္ ရပ္ သြားမည္)
♤ ကလပ္ ကို အဆံုး လႊတ္ျပီး လီဗာကို နင္းထားပါက ကား စတင္ ေျပးမည္ ျဖစ္သည္။
● လီဗာကို ျမွင့္ ေမာင္း ရင္းကားသည္ လို သ ေလာက္ မ ေျပးဘဲ ေလး ေန ပါက ကလပ္ ကို နင္း ၍ ဂီယာ ကို 2,3,4,5အစဥ္ လိုက္ တင္ ၍ ေမာင္းပါ ။
🔯အရွိန္ နည္းနည္း ျဖင့္ ဘရိတ္ အုပ္ လ်ွင္ ကလပ္ တြဲနင္း ပါ ။
♤ ဂီယာ နံ ပါတ္ အ ေသး သည္ အျကီး ေလာက္ မျမန္ ေသာ္ လည္း ရုန္း အားပို ေကာင္းသည္။
(ဂီယာ ပင္နယံ ကို မဆိုလိုပါ။ နံပါတ္ ၁ သည္ ၄ ေလာက္ မျမန္)
♤ အျမင့္ တက္ ရာ တြင္ နံပါတ္ အ ေသး ေျပာင္းပါ ။
♤ ဂီယာ ကို လို သလို ေျပာင္းလဲ အသံုး ျပဳနိုင္ ေအာင္ ေလ့ က်င့္ ပါ ။
♤ ကားကို ေနာက္ ဆုတ္မည္ ဆို ပါက R ေန ရာ တြင္ ဂီယာကိုထားရမည္ ။
♤ ေနာက္ျကည့္ မွန္ ကို ကား.ေမာင္း တိုင္း ျကည့္ ရမည္။
♤ ထိုမွန္မွသာ ျကည့္ ၍ ေနာက္မွ အရာမ်ားကို မထိ ေအာင္ ေမာင္း ရမည္ ။
⏰⏰ေနာက္ ဆံုူး အ ေန နဲ့ fri မ်ားကို ေျပာခ်င္ တာက ကား စ ေမာင္း ပါက
■ မိမိ ကိုယ္ကို ယံုပါ။
■ မေျကာက္ပါနဲ့။
■ စိတ္ကို ရဲ ရဲ ထားပါ ။
အထက္ပါကား ေမာင္း နည္းသည္ က်ြန္ုပ္ အ ေတြ့ အ ျကံု အရ ေရး သား ထားပါသည္ ။
လ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္။ ။ဒီလို ေရးႏိုင္ေအာင္ကၽြမ္းက်င္သြာ းခ်ိန္ ကားကေတာ့
ေဘာ္ဒီရံုမွာျဖစ္ပါေၾကာင္း ဝန္ခံ လိုက္ပါသည္။
🔝အထက္ ပါ gear အမ်ိုဳးအစားသည္ အိမ္ သံုး (ေယဘုယၽ သံုးစြဲေန ေသာ ကား)မ်ား ၏gear ျဖစ္သည္ ။
❎ကုန္တင္ ကား၊busကား တို့ ၏gear နွင့္ မတူပါ။
၎တို့သည္ ဂီယာ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္သည္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit》》
😆😆😆😆😆
⏰ကား မ ေမာင္းတတ္ေသး တဲ့ fri မ်ား အတြက္ ဗဟုသုတ နွင့္ အ ေျခခံနားလည္ ရန္ ရည္၇ြယ္သည္ ။
🅰ရိုးရိုးဂီယာ( manual gear type )
ကို ေဖာ္ျပ ပါမည္ ။
■manual gear သည္ ေအာက္ တြင္ ျပထားသည့္ ပံုအတိုင္း ထိုးရမည္။
●manual gear ကားမ်ားတြင္ ေျခနင္း ၃ ခု ပါသည္။
☆ ညာဘက္ အစြန္ သည္ လီဗာ
☆ အလယ္ သည္ ဘရိတ္
☆ ဘယ္ဘက္တြင္ ကလပ္ ရွိသည္ ။
¤ ဘရိတ္နွင့္ လီဗာကို ညာေျချဖင့္ သံုးရမည္ျဖစ္ျပီး
¤ ကလပ္ကိုဘယ္ေျချဖင့္ သံုးရမည္ ။
● လီဗာကို ကား အရွိန္ျမွင့္၇န္
● ဘရိတ္ ကို အရွိန္ ေလ်ွာ.ရန္
● ကလပ္ ကို gear freeျပဳလုပ္ ရန္ သံုးသည္ ။
🔢ဂီယာ numberအားသိရန္စမ္းသပ္ ပံုမွာကလပ္ ကိုနင္း၍ gear တံကို ဘယ္ညာ လွုပ္ ရမ္းျကည့္ လိုက္ပါ။
အနည္းငယ္သာလွုပ္၍ရျပီး ေထာက္ေနပါက gear ၀င္ေနသည္။
။ေအာက္မွပံုကို ျကည့္ ၍ေလ့လာပါ။
• ဂီယာ တည္ ရွိ ရာ ေနရာ ကို ထို ပံုကို ျကည္.၍ ခန့္မွန္းပါ။
• ဂီယာတံအား N ေနရာေရာက္ ေအာင္ ကလပ္ နင္းျပီး ေရႊ့လိုက္ပါ။
• ဂီယာ တံကို ဘယ္ညာ လွုပ္ ျကည့္ပါက ေခ်ာင္ေခ်ာင္ ခ်ိခ်ိ လွုပ္၍ရ ျပီဆို ပါက gear free အ ေန အထားပင္ ျဖစ္သည္္ ။
😅ကားကို စက္စနွိုး ေတာ့မည္ ဆိုပါက gearကို free အ ေနအထားရွိရမည္။
♤ ကလပ္ကိုနင္း ၍နွိုး ရမည္(gear freeျဖစ္ပါက နွိုး ၍၇ေသာ ေျကာင့္ N ေန ရာတြင္ ထား လ်ွင္ လည္း ရ ေသာ ေျကာင့္ Nေနရာသို့ ေ၇ႊ့ ထားပါက ပို ေကာင္းသည္)ေျမ မညီ ပါ က ကား လိမ့္ နိုင္ သျဖင့္ brakeကို လည္း နင္း ထားပါ။
♤ ထို့ ေနာက္ ေသာ့ကို ညာလွည့္ ျပီ း စက္နွိုး လိုက္ပါ ။
♤ စက္နွိုူး ျပီးပါက ကလပ္ ကို နင္းထားရင္း gear ကို 1ေန ရာ သို့ ထိုူး လိုက္ပါ ။
♤ လီဗာကို အနည္း ငယ္ နင္း ထားျပီးကလပ္ ကို ေျဖးေျဖူး ခ်င္း လႊတ္လိုက္ပါ ။
♤ ကားသည္ ေျဖးေျဖးခ်င္းေ၇ြ့ သြားပါက ကလပ္ကို လႊတ္ ရင္း လီ ဗာက္ု အနည္းငယ္ ထပ္ နင္း ပါ(လီဗာ ကို မနင္း ထား ပါက စက္ ရပ္ သြားမည္)
♤ ကလပ္ ကို အဆံုး လႊတ္ျပီး လီဗာကို နင္းထားပါက ကား စတင္ ေျပးမည္ ျဖစ္သည္။
● လီဗာကို ျမွင့္ ေမာင္း ရင္းကားသည္ လို သ ေလာက္ မ ေျပးဘဲ ေလး ေန ပါက ကလပ္ ကို နင္း ၍ ဂီယာ ကို 2,3,4,5အစဥ္ လိုက္ တင္ ၍ ေမာင္းပါ ။
🔯အရွိန္ နည္းနည္း ျဖင့္ ဘရိတ္ အုပ္ လ်ွင္ ကလပ္ တြဲနင္း ပါ ။
♤ ဂီယာ နံ ပါတ္ အ ေသး သည္ အျကီး ေလာက္ မျမန္ ေသာ္ လည္း ရုန္း အားပို ေကာင္းသည္။
(ဂီယာ ပင္နယံ ကို မဆိုလိုပါ။ နံပါတ္ ၁ သည္ ၄ ေလာက္ မျမန္)
♤ အျမင့္ တက္ ရာ တြင္ နံပါတ္ အ ေသး ေျပာင္းပါ ။
♤ ဂီယာ ကို လို သလို ေျပာင္းလဲ အသံုး ျပဳနိုင္ ေအာင္ ေလ့ က်င့္ ပါ ။
♤ ကားကို ေနာက္ ဆုတ္မည္ ဆို ပါက R ေန ရာ တြင္ ဂီယာကိုထားရမည္ ။
♤ ေနာက္ျကည့္ မွန္ ကို ကား.ေမာင္း တိုင္း ျကည့္ ရမည္။
♤ ထိုမွန္မွသာ ျကည့္ ၍ ေနာက္မွ အရာမ်ားကို မထိ ေအာင္ ေမာင္း ရမည္ ။
⏰⏰ေနာက္ ဆံုူး အ ေန နဲ့ fri မ်ားကို ေျပာခ်င္ တာက ကား စ ေမာင္း ပါက
■ မိမိ ကိုယ္ကို ယံုပါ။
■ မေျကာက္ပါနဲ့။
■ စိတ္ကို ရဲ ရဲ ထားပါ ။
အထက္ပါကား ေမာင္း နည္းသည္ က်ြန္ုပ္ အ ေတြ့ အ ျကံု အရ ေရး သား ထားပါသည္ ။
လ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္။ ။ဒီလို ေရးႏိုင္ေအာင္ကၽြမ္းက်င္သြာ
ေဘာ္ဒီရံုမွာျဖစ္ပါေၾကာင္း ဝန္ခံ လိုက္ပါသည္။
🔝အထက္ ပါ gear အမ်ိုဳးအစားသည္ အိမ္ သံုး (ေယဘုယၽ သံုးစြဲေန ေသာ ကား)မ်ား ၏gear ျဖစ္သည္ ။
❎ကုန္တင္ ကား၊busကား တို့ ၏gear နွင့္ မတူပါ။
၎တို့သည္ ဂီယာ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္သည္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit》》
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။