ေမာ္ေတာ္ကားေတြရဲ႕ ဆီစားႏႈန္း သက္သာေအာင္ ရည္ရြယ္ၿပီး အင္ဂ်င္အေသးစား တပ္ဆင္ထားတ့ဲ ေမာ္ဒယ္ ေတြကို အသံုးျပဳမႈမ်ားေနေပမယ့္ အသုုံးျပဳ ေမာင္းႏွင္မႈ နည္းစနစ္ မက်တဲ့အခါ ဆီအရမ္းစားလာပါတယ္။ အဲဒီလုုိ ဆီအရမ္းစားလာတဲ့အခါ မိမိရဲ႕ ကားကိုု ျပန္လည္ စစ္ေဆးဖုုိ႔လိုုတာမိုု႔ ဘယ္လုုိ အခ်က္ေတြကိုု စစ္ေဆး ရမလဲဆုုိတာကိုု ေဖာ္ျပလုုိက္ပါတယ္။
၂ – Air-Conလုိ အသံုးျပဳမႈေတြေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ကို ပိုမို လည္ပတ္ရုန္းကန္ေစတဲ့ အတြက္ ဆီစားမ်ား ေစႏုိင္ပါတယ္။ သူကေတာ့ ခရီးေ၀း ေမာင္းႏွင္မႈေတြမွာ ေလေအးေပးစနစ္ကို ပိတ္ၿပီး ေမာင္းႏွင္တာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းသံုးမွာေတာ့ သိပ္မသိသာလွပါဘူူး။
၃ – မွန္ကန္တဲ့ ဂီယာခ်က္ ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳမႈ မရွိတဲ့ အတြက္ ဆီစားမ်ားေစႏုိင္ပါတယ္။ Manualမွာေတာ့ ဂီယာခ်က္ ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳမႈ မွားစရာမရွိေပမယ့္ Autoမွာေတာ့ လူအမ်ားစုက Dတစ္ခုတည္းကိုပဲ အသံုးျပဳ ေမာင္းႏွင္ေလ့ ရွိတာမ်ိဳးက လိုအပ္သလို ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳ ေမာင္းႏွင္မႈ အားနည္းေစတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ လုိအပ္သည္ထက္ အင္ဂ်င္က ပိုမို ရုန္းကန္ရတာေတြ ရွိလာတတ္ၿပီး ဆီစားမ်ား ေစႏုိင္ပါတယ္။
၄ – အရည္အေသြးျပည့္ မရွိေတာ့တဲ့ အင္ဂ်င္၀ိုင္ (သက္တမ္းလြန္)ေနတဲ့ အတြက္ ဆီစားမ်ားေစႏိုင္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ရဲ႕ ေသြးလို႔ ဆိုႏုိင္မယ့္ အင္ဂ်င္၀ိုင္ကို အျမဲစစ္ေဆး၊ လဲလွယ္စီးနင္းဖို႔ သင့္ပါတယ္။ Plug စစ္ေဆးခ်ိန္တိုင္း တခါတည္း စစ္ေဆးလဲလွယ္သင့္ပါတယ္။
၅ – ၀န္ပိုတင္ေဆာင္ေမာင္းႏွင္တဲ့ အတြက္ ဆီစားမ်ားေစႏုိင္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ကို မႏုိင္၀န္ ထမ္းေစတာေၾကာင့္ စြမ္းအင္ထုတ္လုပ္ရမႈ ပိုမ်ားေစၿပီး ဆီစားမ်ားေစတာ ျဖစ္ပါတယ္။
၆ – ေလေပါင္ခ်ိန္ မျပည္တဲ့ ဘီးေတြနဲ႔ ေမာင္းႏွင္မႈေၾကာင့္ ဆီစားမ်ားေစႏုိင္ပါတယ္။ သတ္မွတ္ေလေပါင္ခ်ိန္ မျပည့္ပါက ကားရဲ႕ ေျပးအားက်သြားေစတာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ကို ပိုမို ရုန္းကန္ရေစႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။
၇ – အင္ဂ်င္အရြယ္ႀကီးမားတဲ့ (၃ ဒသမ ၀ လီတာသံုးနဲ႔အထက္) ေမာ္ဒယ္ေတြ အေနနဲ႔ ပိြဳင့္မိေနတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးေတြမွာပါ အင္ဂ်င္ႏိႈးထားျခင္းက သိသာတဲ့ ဆီစားမ်ားျခင္းကို ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ သူကေတာ့ ပိြဳင့္ႀကီးေတြမွာ အခ်ိန္ၾကာ မိေနတာမ်ိဳးေတြ အတြက္ စက္သတ္ထားတဲ့ ပံုစံမ်ိဳး လုပ္ေဆာင္သင့္တဲ့ အခ်က္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
http://mobile.irrawaddy.com
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။