ကားအင္ဂ်င္ အပူမလြန္ကဲေစဖုုိ႔
♨♨♨♨♨
Ⓜမ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကား အင္ဂ်င္တစ္လံုး Over Heatingျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ကုန္တင္ကားႀကီး ေတြ၊ ခရီးသည္တင္ အေ၀းေျပးကားေတြမွာပဲ ျဖစ္ၾကတယ္လို႔ ထင္ၾကသလို အိမ္စီးကားဆိုရင္ေတာင္မွ ခရီးေ၀း ေမာင္းခ်ိန္မွပဲ ျဖစ္ႏုိင္တယ္လို႔ ထင္ၾကတယ္။
⭕တကယ္တမ္းကေတာ့ အိမ္စီးကားငယ္ေလးေတြအေနနဲ႔ ၿမိဳ႕တြင္းထဲမွာ ခရီးတိုေလး ေမာင္းႏွင္သြား လာေနရင္း လည္း Over Heatingလို႔ ေခၚတဲ့ အပူလြန္ျဖစ္ရပ္မ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဟုတ္ပါၿပီ၊ ဒါဆို Over Heatingဘာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာပါလဲ။
🌐အေၾကာင္းကေတာ့ အင္ဂ်င္စနစ္နဲ႔ အတူ တစ္ဆက္တည္းရွိတဲ့ အင္ဂ်င္အေအးခံ စနစ္ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္ ေျခ မ်ားပါတယ္။
♧ အဆိုပါ အေအးခံစနစ္က အင္ဂ်င္အတြင္းပိုင္းမွာ ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ေရာ တစ္မိနစ္ကို အႀကိမ္ ေရ ေထာင္နဲ႔ခ်ီၿပီး လည္ပတ္ေနတဲ့ အင္ဂ်င္အတြင္းခန္း အစိတ္အပိုင္းေတြေၾကာင့္ေရာ ျမင့္တက္လာတဲ့ အပူခ်ိန္ ကို စြန္႔ထုတ္ေပးတဲ့ အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။
♨ ေဒသအေခၚကေတာ့ Over Heatingလို႔ မေခၚ ဘဲ Heat တက္ တယ္ လို႔ ေခၚၾကပါတယ္။
⚠ေမာ္ေတာ္ကားေတြရဲ႕ Dashboardမွာ အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္ကို ေဖာ္ျပေပးေနၿပီး တခ်ိဳ႕က အဆိုပါ အခ်က္ျပမီးကို
📌 သတိမထားမိတာေၾကာင့္ တေၾကာင္း၊
📌 အေရးႀကီး အေနအထားေၾကာင့္ တစ္ေၾကာင္း၊ ဆက္လက္ ေမာင္းႏွင္သြားတတ္ၾကၿပီး ရလဒ္ကေတာ့ ေရတိုင္ကီထဲမွာ ရွိေနတဲ့ ေရေတြဆူၿပီး ေရေႏြးေငြ႔ေတြ ပန္းထြက္လာသည္ထိေအာင္ ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။
⛔ဒါတင္ပဲလား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး။
♢ အင္ဂ်င္ Block ေတြမွာ ေညွာ္နံ႔ထြက္လာမယ္၊
♢ ကားထိုးရပ္သြားမယ္၊
♢ ေရပိုက္ေတြ ေပါက္ကုန္မယ္၊
ဒီအတြက္ ေရေႏြးေတြ ေပါက္ျပဲေနရာေတြကေန ပန္းထြက္လာမယ္၊
♢ ေနာက္ၿပီး ပံုမွန္ အပူခ်ိန္ ျပန္ေရာက္သြားသည့္တိုင္ေအာင ္ အဆိုပါ ေရပိုက္ေတြ ေပါက္ကုန္တာေၾကာင့္ စက္ျပန္ႏိႈးလုိ႔ ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
■ ဒါ့အျပင္ ျပင္းထန္မယ္ ဆိုရင္ Engine Headကိုေတာင္ ကြဲသြားေစႏုိင္ၿပီး ဒါဆိုရင္ေတာ့ အႀကီးစား ျပင္ဆင္မႈအထိ လုပ္ေဆာင္ရေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
■ တကယ္လို႔ Engine Headကြဲသည္ထိေအာင္ ျဖစ္သြားၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ဆီလိုင္းနဲ႔ ေရလိုင္းၾကားက Gasketေတြ ျပတ္ၿပီး ဆီ၊ေရ ေရာသြားႏုိင္ပါတယ္။
✴ဒီေနရာမွာ အင္ဂ်င္ Over Heatingျဖစ္ရတဲ့ အေၾကာင္းက အထက္မွာ ေျပာခဲ့သလို အခ်က္ျပမႈကို သတိမထား မိတာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္သလို အေအးခံစနစ္မွာ အစကတည္းက ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ ရွိတာမ်ိဳး၊
🚩 ဥပမာ ေရတိုင္ကီမွာ ေရပမာဏ အလံုအေလာက္ မရွိတာမ်ိဳးေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္သလို ခရီးတိုေလးအတြင္း အင္ဂ်င္ အပူခ်ိန္ အတက္ျမန္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ အင္ဂ်င္၀ိုင္ အဆင့္မမီတာေၾကာင့္ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။
✳အင္ဂ်င္၀ိုင္ မ်ားလာတာေၾကာင့္ အရည္က်တာမ်ိဳးေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ အင္ဂ်င္၀ိုင္ ဖိအား မ်ားတာေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ ထည့္သြင္း အင္ဂ်င္၀ိုင္ ပမာဏ မျပည့္မီတာေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ အခ်က္ျပမီး လင္းလာမွာ ျဖစ္ သလို အဆိုပါ အခ်က္ျပမီး ျပလာၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ကားကို ခ်က္ခ်င္း ရပ္လိုက္ၿပီး စစ္ေဆးသင့္သလို လိုအပ္ မယ္ ဆိုရင္ အနားေပးတာ ျဖစ္ေစ၊ အင္ဂ်င္၀ိုင္ အသစ္လဲလွယ္လိုက္တာ ျဖစ္ေစ လုပ္ေဆာင္ၿပီးမွ ျပန္လည္ ေမာင္းႏွင္ဖို႔ သင့္မွာပါေနာ္။
🚫 ကားတစ္စီးရဲ႕ Over Heatingျဖစ္ရပ္ဟာ အင္ဂ်င္ တစ္ခုလံုးကို ပ်က္စီး ေစႏုိင ေလာက္ေအာင္ သက္ေရာက္ေစႏုိင္တယ္ဆိုတာ သိထားဖုိ႔လိုုပါတယ္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit 》》Irrawaddy
♨♨♨♨♨
Ⓜမ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကား အင္ဂ်င္တစ္လံုး Over Heatingျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ကုန္တင္ကားႀကီး ေတြ၊ ခရီးသည္တင္ အေ၀းေျပးကားေတြမွာပဲ ျဖစ္ၾကတယ္လို႔ ထင္ၾကသလို အိမ္စီးကားဆိုရင္ေတာင္မွ ခရီးေ၀း ေမာင္းခ်ိန္မွပဲ ျဖစ္ႏုိင္တယ္လို႔ ထင္ၾကတယ္။
⭕တကယ္တမ္းကေတာ့ အိမ္စီးကားငယ္ေလးေတြအေနနဲ႔ ၿမိဳ႕တြင္းထဲမွာ ခရီးတိုေလး ေမာင္းႏွင္သြား လာေနရင္း လည္း Over Heatingလို႔ ေခၚတဲ့ အပူလြန္ျဖစ္ရပ္မ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဟုတ္ပါၿပီ၊ ဒါဆို Over Heatingဘာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာပါလဲ။
🌐အေၾကာင္းကေတာ့ အင္ဂ်င္စနစ္နဲ႔ အတူ တစ္ဆက္တည္းရွိတဲ့ အင္ဂ်င္အေအးခံ စနစ္ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္ ေျခ မ်ားပါတယ္။
♧ အဆိုပါ အေအးခံစနစ္က အင္ဂ်င္အတြင္းပိုင္းမွာ ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ေရာ တစ္မိနစ္ကို အႀကိမ္ ေရ ေထာင္နဲ႔ခ်ီၿပီး လည္ပတ္ေနတဲ့ အင္ဂ်င္အတြင္းခန္း အစိတ္အပိုင္းေတြေၾကာင့္ေရာ ျမင့္တက္လာတဲ့ အပူခ်ိန္ ကို စြန္႔ထုတ္ေပးတဲ့ အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။
♨ ေဒသအေခၚကေတာ့ Over Heatingလို႔ မေခၚ ဘဲ Heat တက္ တယ္ လို႔ ေခၚၾကပါတယ္။
⚠ေမာ္ေတာ္ကားေတြရဲ႕ Dashboardမွာ အင္ဂ်င္အပူခ်ိန္ကို ေဖာ္ျပေပးေနၿပီး တခ်ိဳ႕က အဆိုပါ အခ်က္ျပမီးကို
📌 သတိမထားမိတာေၾကာင့္ တေၾကာင္း၊
📌 အေရးႀကီး အေနအထားေၾကာင့္ တစ္ေၾကာင္း၊ ဆက္လက္ ေမာင္းႏွင္သြားတတ္ၾကၿပီး ရလဒ္ကေတာ့ ေရတိုင္ကီထဲမွာ ရွိေနတဲ့ ေရေတြဆူၿပီး ေရေႏြးေငြ႔ေတြ ပန္းထြက္လာသည္ထိေအာင္ ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။
⛔ဒါတင္ပဲလား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး။
♢ အင္ဂ်င္ Block ေတြမွာ ေညွာ္နံ႔ထြက္လာမယ္၊
♢ ကားထိုးရပ္သြားမယ္၊
♢ ေရပိုက္ေတြ ေပါက္ကုန္မယ္၊
ဒီအတြက္ ေရေႏြးေတြ ေပါက္ျပဲေနရာေတြကေန ပန္းထြက္လာမယ္၊
♢ ေနာက္ၿပီး ပံုမွန္ အပူခ်ိန္ ျပန္ေရာက္သြားသည့္တိုင္ေအာင
■ ဒါ့အျပင္ ျပင္းထန္မယ္ ဆိုရင္ Engine Headကိုေတာင္ ကြဲသြားေစႏုိင္ၿပီး ဒါဆိုရင္ေတာ့ အႀကီးစား ျပင္ဆင္မႈအထိ လုပ္ေဆာင္ရေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
■ တကယ္လို႔ Engine Headကြဲသည္ထိေအာင္ ျဖစ္သြားၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ဆီလိုင္းနဲ႔ ေရလိုင္းၾကားက Gasketေတြ ျပတ္ၿပီး ဆီ၊ေရ ေရာသြားႏုိင္ပါတယ္။
✴ဒီေနရာမွာ အင္ဂ်င္ Over Heatingျဖစ္ရတဲ့ အေၾကာင္းက အထက္မွာ ေျပာခဲ့သလို အခ်က္ျပမႈကို သတိမထား မိတာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္သလို အေအးခံစနစ္မွာ အစကတည္းက ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ ရွိတာမ်ိဳး၊
🚩 ဥပမာ ေရတိုင္ကီမွာ ေရပမာဏ အလံုအေလာက္ မရွိတာမ်ိဳးေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္သလို ခရီးတိုေလးအတြင္း အင္ဂ်င္ အပူခ်ိန္ အတက္ျမန္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ အင္ဂ်င္၀ိုင္ အဆင့္မမီတာေၾကာင့္ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။
✳အင္ဂ်င္၀ိုင္ မ်ားလာတာေၾကာင့္ အရည္က်တာမ်ိဳးေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ အင္ဂ်င္၀ိုင္ ဖိအား မ်ားတာေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ ထည့္သြင္း အင္ဂ်င္၀ိုင္ ပမာဏ မျပည့္မီတာေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ အခ်က္ျပမီး လင္းလာမွာ ျဖစ္ သလို အဆိုပါ အခ်က္ျပမီး ျပလာၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ကားကို ခ်က္ခ်င္း ရပ္လိုက္ၿပီး စစ္ေဆးသင့္သလို လိုအပ္ မယ္ ဆိုရင္ အနားေပးတာ ျဖစ္ေစ၊ အင္ဂ်င္၀ိုင္ အသစ္လဲလွယ္လိုက္တာ ျဖစ္ေစ လုပ္ေဆာင္ၿပီးမွ ျပန္လည္ ေမာင္းႏွင္ဖို႔ သင့္မွာပါေနာ္။
🚫 ကားတစ္စီးရဲ႕ Over Heatingျဖစ္ရပ္ဟာ အင္ဂ်င္ တစ္ခုလံုးကို ပ်က္စီး ေစႏုိင ေလာက္ေအာင္ သက္ေရာက္ေစႏုိင္တယ္ဆိုတာ သိထားဖုိ႔လိုုပါတယ္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit 》》Irrawaddy
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။