Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, September 26, 2016

ရိုးရိုးဂီယာေမာင္းသူမ်ား သိထားသင့္ေသာ ကလပ္ႏွင့္ပတ္သက္သမၽွအေၾကာင္းအရာ

ရိုးရိုးဂီယာေမာင္းသူမ်ား သိထားသင့္ေသာ ကလပ္ႏွင့္ပတ္သက္သမၽွအေၾကာင္းအရာ


🔯အင္ဂ်င္ႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္ ၾကားတြင္ရွိေသာ ကလပ္အံုသည္ အင္ဂ်င္ဖလိုင္း၀ွီးမွ လွည့္အားပါ၀ါကုိ ဂီယာေဘာက္စ္မွတစ္ဆင့္ Drive Wheel အထိေရာက္ေအာင္ ပုိ႔ေပးသည္။
♤ ဂီယာေျပာင္းထုိးတုိင္း အင္ဂ်င္ ႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္ကုိ အဆက္အသြယ္ျဖတ္ေပးသည္။

ကလပ္ပလိတ္ျပားတြင္ ဖုိင္ဘာျပား (၂) ခ်ပ္ကုိ Revit ျဖင့္ ႐ိုက္ထား ၿပီး ဖုိက္ဘာျပား မ်က္ႏွာျပင္ႏွင့္ ဖလိုင္း၀ွီး မ်က္ႏွာျပင္တို႔ၾကားတြင္ ပြတ္မႈအားျဖစ္ေပၚေစရန္ Pressure Plate ျပားက စပရိန္တြန္းအားျဖင့္ ဖိေပးထားသည္။

ယာဥ္ေမာင္းသူက ကလပ္ေျခနင္းတံကုိ နင္းလိုက္ပါက အေပၚကလပ္ဆံုမွ ဟိုက္ေျဒာလစ္ဆီ(ဘရိတ္ဆီ)မ်ားသည္ ေအာက္ကလပ္ ဆံုသို႔ဖိအားတစ္ခုျဖင့္ ေရာက္ရွိၿပီး ကလပ္ထုိးတံကုိတြန္းသည္။
♤ ထိုးတံမွ ကလပ္ေဖာက္ကုိတြန္းသျဖင့္ ကလပ္ ေဖာက္ကလည္း ကလပ္ေဘာလ္ကုိ ဆက္တြန္းသည္။
♤ ကလပ္ေဘာလ္ တြန္းအား သည္ ကလပ္ဖင္းဂါးမ်ားေပၚသို႔ သက္ေရာက္၍ စပရိန္ဖိအားကုိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးသည္။

ထုိအခါကလပ္ ပလိတ္ျပားသည္ ဖရီးျဖစ္သြားၿပီး အင္ဂ်င္ႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္အဆက္ အသြယ္ျပတ္သြားသည္။
♧ ဂီယာ ေဘာက္စ္ ဖရီးျဖစ္သြားပါက ယာဥ္ ေမာင္းသည္ ဂီယာထိုးရလြယ္ကူသြား သည္။
♧ ဂီယာထုိးၿပီးပါက ကလပ္ေျခ နင္းကို တျဖည္းျဖည္းခ်ိန္၍ လႊတ္ေပး လွ်င္ အင္ဂ်င္ဖလိုင္း၀ွီးႏွင့္ ကလပ္ ပလိပ္ ၿငိသြားၿပီး ဂီယာေဘာက္စ္ႏွင့္ တစ္ဆက္တည္း ျဖစ္သြားမည္။

ကလပ္ပလိတ္အူတုိင္တြင္ ဂီယာ ေဘာက္စ္သပ္ရွပ္ကုိ စြတ္ထားသျဖင့္ ကလပ္ပလိတ္လည္အားသည္ ဂီယာ ေဘာက္စ္သို႔ေရာက္ရွိသြားမည္

♢ကလပ္ပလိတ္ျပားသည္ ဖလိုင္း၀ွီးမွန္ျပင္ျပားႏွင့္ Pressure ပလိတ္ျပားၾကားတြင္ရွိၿပီး စပရိန္ ဖိအား သက္ေရာက္ခံရသျဖင့္ ပြတ္မႈအား (Friction) ျဖစ္ေပၚကာ အင္ဂ်င္ လည္တုိင္းလိုက္၍ လည္ပတ္ႏုိင္ျခင္း ျဖစ္သည္။

💠 ကလပ္ပလိတ္ျပားမ်က္ႏွာျပင္ၾကားတြင္
အင္ဂ်င္၀ိုင္၊
အမဲဆီ၊
ဂီယာ၀ိုင္စေသာေခ်ာဆီတစ္မ်ဳိးမ်ဳိး ေရာက္ရွိေနပါက ပြတ္မႈအားက်ဆင္း ၿပီး ကလပ္ပလိတ္လည္အားက်ဆင္းကာ ကလပ္ေခ်ာ္ေနမည္။

ျဖစ္တတ္ေသာ ကလပ္ျပႆနာမ်ား

• ကလပ္က်ျခင္း၊
• ဂီယာထုိးရ ခက္ျခင္း
• ကလပ္ခုန္ျခင္း၊
• တုန္ခါျခင္း၊
• ကလပ္ေျခနင္းတံ နင္းလိုက္လွ်င္ ထူးျခားေသာအသံထြက္လာျခင္း
• ကလပ္မာျခင္း၊
• ပံုမွန္ကလပ္ ေျခနင္းတံနင္းရသည္ထက္ အားပုိမို စိုက္ေနရျခင္း
• ကလပ္ေပ်ာ့ျခင္း၊
• ကလပ္ ေျခနင္းတံ(၂) ခ်က္၊ (၃) ခ်က္ခန္႔ ေတာ့နင္းမွ ဂီယာထိုး၍ရျခင္း
• ကလပ္လႊတ္လိုက္လွ်င္ ကားေဆာင့္ထြက္သြားျခင္း၊
• ကလပ္နင္းထားေသာ္လည္း ဂီယာထုိး၍မရျခင္း။
• ကလပ္စလစ္ျဖစ္ၿပီး ကုန္းတက္တြင္ မ႐ုန္းႏိုင္ျခင္း၊ ကလပ္ ေညႇာ္နံ႔ထြက္လာျခင္း။
• ကလပ္ေပါက္ျခင္း၊ ကလပ္ ေမွးနင္းထား၍မရျခင္း။
• ကလပ္မိေသာ အေျခအေန သည္ ကလပ္ေျခနင္းတံ အေပၚဆံုး ထိပ္နားအထိေရာက္ေနျခင္း။

ကလပ္မေကာင္းပါက ယာဥ္ ေမာင္းသူအား အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစ သည္။ ဂီယာေျပာင္းတိုင္း စိတ္ညစ္ ရသည္။ ယာဥ္ကုိစိတ္တုိင္းက် ထိန္း သိမ္းရခက္ခဲသျဖင့္ အႏၲရာယ္ျဖစ္ႏုိင္သည္။

ကလပ္ျပႆနာမ်ားကုိ ေျဖရွင္းျခင္း

မူမမွန္ေသာ ကလပ္၏ေရာဂါ လကၡဏာမ်ားကုိ သတိထားသင့္၊ ဂ႐ု ျပဳသင့္သည္။ ေရွ႕ေျပးလကၡဏာမ်ား သည္ ကလပ္ဒုကၡေပးေတာ့မည့္ နိမိတ္မ်ားျဖစ္သည္။ ကလပ္၏ မူလသဘာ၀မွာ အင္ဂ်င္ဖလိုင္း၀ွီးႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္ကုိ ညင္သာစြာခ်ိတ္ဆက္ေပးရန္ျဖစ္သည္။

ကလပ္အလႊတ္ၾကမ္းတမ္းလွ်င္ ကားတစ္စီး လံုးေဆာင့္ထြက္သြားမည္။ ထုိသို႔ ၾကမ္းတမ္းစြာ ကလပ္ လႊတ္ေမာင္း ျခင္း အေလ့အထ စတိုင္လ္သည္ ကလပ္ပလိပ္ကို လ်င္ျမန္စြာပ်က္စီး ေစသည္။
ခရီးသည္တင္ဘတ္စ္ကားမ်ား သည္ တစ္စီးႏွင့္တစ္စီး ၿပိဳင္ေမာင္း၊ လုေမာင္းၾကသျဖင့္ ကလပ္ပ်က္စီးမႈ ျမန္သည္။

အင္ဂ်င္ႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္ ကုိညင္သာစြာခ်ိတ္ဆက္သြားႏုိင္ရန္ ကလပ္ပလိတ္ျပားသည္ မ်က္ႏွာျပင္ မ်ားၾကားတြင္ ေခ်ာ၍ပြတ္ဆြဲၿပီးမွ ကလပ္မိေစျခင္းျဖစ္သည္။

🚩 ကလပ္ေျခ နင္းတံကုိ ညင္သာစြာေမွးၿပီးမွ လႊတ္ေပးလွ်င္ ကလပ္ပြန္းစားမႈသက္သာၿပီး သက္တမ္းပုိရွည္မည္။
● ကလပ္ပလိတ္ျပားတစ္ခ်ပ္၏ အမ်ားဆံုးခံႏိုင္၀န္အားထက္ ပုိ၍ ထမ္းခုိင္းပါက Overload ျဖစ္ၿပီး ကလပ္စလစ္ျဖစ္မည္။
● ထုိ႔ေနာက္ ကလပ္ပလိတ္ အပူလြန္ကဲၿပီး ကလပ္ ပလိတ္ေလာင္၍ပ်က္စီးမည္။
● ဖလိုင္း ၀ွီးႏွင့္ ကလပ္ပလိတ္ၾကားတြင္ တစ္ နည္းနည္းျဖင့္ ေခ်ာဆီမ်ား၀င္သြားပါ က ကလပ္ေခ်ာ္မည္။
● အင္ဂ်င္က႐ိုင္း ရွပ္၀ုိင္းဆီးမလံုလွ်င္ အင္ဂ်င္၀ိုင္မ်ား ယိုစိမ့္ၿပီး ကလပ္အံုထဲေရာက္သြားႏုိင္ သည္။
● ဂီယာေဘာက္စ္၀ိုင္းဆီး မေကာင္းလွ်င္လည္း ဂီယာ၀ိုင္မ်ား စိမ့္ထြက္ၿပီးကလပ္ပလိတ္သို႔ဆီ ေရာက္ႏုိင္သည္။

🔴ကလပ္ပလိတ္တြင္ အေဆာင့္ ဒဏ္ခံႏိုင္ရန္ စပရိန္မ်ားထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ထားသည္။ ကလပ္ အသံုးၾကမ္း၍ စပရိန္က်ဳိးလွ်င္ စပရိန္ အက်ဳိးသံစမ်ားသည္ ဖလုိင္း၀ွီးႏွင့္ ကလပ္ပလိတ္ျပားၾကားတြင္ ညႇပ္ေန တတ္သည္။ ထုိသုိ႔အက်ဳိးစညႇပ္လွ်င္ ဂီယာထုိးရ ခက္ခဲေစသည္။
☆ ကလပ္ေဘာလ္သည္ ကလပ္ နင္းထားစဥ္ ကလပ္ဖင္းဂါးမ်ားကုိ တြန္းဖိထားသည္။
☆ ကလပ္ေဘာလ္ စားသြားပါက
¤ အသံျမည္သည္။
¤ တုန္ ခါသည္။
☆ ကလပ္ေဘာလ္မေကာင္း လွ်င္ ဒိုင္ရာဖရမ္စပရိန္ (လင္ဘန္း ျပား) ကုိ ပြန္းစားပ်က္စီးေစသည္။

🔧 ကလပ္ပလိတ္ အသစ္လဲလွ်င္ ကြၽမ္းက်င္ေသာ ကား၀ပ္ေရွာ့ပ္၌သာ ျပသ သင့္သည္။ ဂီယာေဘာက္စ္ခ်ၿပီးပါက ဖလိုင္း၀ွီးမွန္ျပင္ (ေက်ာက္ျပင္)ကုိ စစ္ေဆးပါ။
☆ မ်က္ႏွာျပင္မ်ား လြန္စြာ စားေနလွ်င္ ဖလုိင္း၀ွီးျဖဳတ္ခ်ၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ေပးရမည္။
☆ ဖလိုင္း၀ွီး မွန္ျပင္ကုိ တြင္ခံုတြင္စက္ခုတ္စားေပး ျခင္းျဖစ္သည္။

က႐ိုင္းရွပ္၊ မိန္း၀ုိင္းဆီး ဆီယို မယိုစစ္ေဆးရမည္။
● ဂီယာေဘာက္စ္၊ သပ္ရွပ္ေဘာလ္ ထိပ္မွ ၀ိုင္းဆီး ေကာင္း မေကာင္း၊ ဆီလံု မလံု စစ္ ေဆးရမည္။
● ကလပ္ေဘာလ္ ကလပ္ ေဖါက္ ေကာင္း မေကာင္း စစ္ေဆးရ မည္။
● ကလပ္ေဘာ္လ္မေကာင္းပါက အသစ္လဲပါ။
● ကလပ္အံု (ကလပ္ ကာဘာဟုလည္းေခၚသည္) ေကာင္း မေကာင္း၊
● ဖင္းဂါးစပရိန္မ်ား ေကာင္း မေကာင္းခံုေပၚတင္၍ စမ္း သပ္စစ္ေဆးရမည္။
● ဖင္းဂါးစပရိန္ မ်ား ေကာင္းေကာင္းအလုပ္မလုပ္ လွ်င္ ကလပ္နင္းရသည္မွာေလးေနမည္။

အျခားျဖစ္တတ္ေသာ ျပႆနာ မ်ားမွာ

ကလပ္အံုကုိတပ္ဆင္ထား ေသာဖလိုင္း၀ွီးအထုိင္ မူလီ (Bolt) တုိင္မ်ား ေခ်ာင္ေနျခင္း၊
■ အင္ဂ်င္ႏွင့္ ဂီယာေဘာက္စ္ၾကားခံ ဖလန္းျပား အ ထုိင္ Bolt & Nut မ်ား ေခ်ာင္ေနျခင္း၊
■ ကလပ္ေအာက္ဆံုႏွင့္ ထုိးတံမေကာင္း ျခင္း၊
■ ကလပ္အေပၚဆံုမေကာင္းျခင္း၊
■ ကလပ္ဆီပိုက္လိုင္း ဆီမလံုျခင္းစေသာ ျပႆနာအားနည္းခ်က္မ်ားျဖစ္သည္။

ကလပ္ပလိတ္လဲလွ်င္

ျဖစ္ႏိုင္ေသာခ်ဳိ႔ယြင္းအားနည္းခ်က္အားလံုး ကုိစစ္ေဆးၿပီး အားလံုးကုိျပဳျပင္ပါ။
♡ အစားထုိးလဲပါ။
♡ ကလပ္ပလိတ္၊ ကလပ္အံုမ်ားတပ္ဆင္လွ်င္ အလုိင္း မင့္မွန္ေအာင္ခ်ိန္ပါ။
♡ ကလပ္အေပၚဆံု ေအာက္ဆံု ၀ါရွာမ်ားပါ အသစ္လဲပါ။
♡ ကလပ္ဆီလုိင္း၊ ပိုက္ေပ်ာ့ကုိ စစ္ေဆး ပါ။ မေကာင္းလွ်င္အသစ္လဲပါ။

🌐ဂီယာေဘာက္စ္အထိုင္ ေမာင္း တိန္းႏွင့္ အင္ဂ်င္ေမာင္းတိန္းမ်ား ျပတ္ေနလွ်င္ တုန္ခါတတ္သည္။
♢ အလုိင္းမန္႔မမွန္ျဖစ္တတ္သည္။ အားလံုးပစၥည္းစံုျပန္လည္တပ္ဆင္ၿပီးပါ က ကလပ္ျပန္ခ်ိန္ရသည္။
♢ ဘရိတ္ဆီ အသစ္ထည့္ၿပီး ဟိုက္ေျဒာလစ္ဆီ လုိင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေလခိုေနျခင္းလံုး၀ မရွိေစရန္ ေလ႐ႈရမည္။
♢ ေလလံုး၀ကုန္ပါက ကလပ္အကြာအေ၀းထုိးတံ ခ်ိန္ရမည္။
♢ ထုိးတံေထာက္ေန၍မရ။ ကလပ္ၾကားလြတ္ကစားႏိုင္မႈ အနည္းငယ္က်န္ရွိရမည္။

ကလပ္ထိန္းသိမ္းျခင္း

♧ ကလပ္ဆီပံုမွန္စစ္ေဆးပါ။ ေရေရာ၍မသံုးပါႏွင့္။
♧ ကလပ္ေျခနင္းတံကုိ ညင္ သာစြာလႊတ္ပါ။ ကလပ္အသံုးၾကမ္း လွ်င္ ကလပ္ပလိတ္အစားျမန္မည္။
♧ နံပါတ္ (၁) ဂီယာမထိုးဘဲ ဂီယာေက်ာ္မထိုးပါႏွင့္။
♧ ကလပ္ကုိ မႏုိင္၀န္မထမ္း ခုိင္းပါႏွင့္။
♧ ကားအရွိန္သတ္ရန္ ဂီယာ ေဒါင္း၍ ကလပ္လႊတ္ပါမ်ားလွ်င္ ကလပ္ပလိတ္အစားျမန္မည္။
♧ ေရႀကီးေရလွ်ံေသာလမ္းတြင္ ဂီယာေဘာက္စ္ျမဳပ္သည္အထိ ကား ေမာင္းခဲ့ပါက ကလပ္ပလိတ္မ်ားေရစို ေရ၀င္သြားၿပီး ကလပ္ေခ်ာ္မည္။
ကလပ္ပလိတ္ေရေျခာက္သြားၿပီးမွ ကားကုိဆက္သံုးပါ။

စက္ႏိႈးေမာ္တာမေကာင္း၍၊ ဘက္ထရီမေကာင္း၍ ကားကိုတြန္းႏိႈး ျခင္းသည္ တစ္ခါတစ္ရံသာျပဳလုပ္သင့္သည္
■ ကားတြန္းႏိႈးျခင္းသည္ ကလပ္ပလိတ္ကုိပ်က္စီးေစသည္။
■ ဘက္ထရီႏွင့္ ေမာ္တာအၿမဲေကာင္း မြန္ေနေအာင္ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ပါ။
■ ကလပ္၀ါရွာေပါက္၍အသစ္လဲရလွ်င္ အရည္အေသြးေကာင္း ၀ါရွာကုိ သံုးပါ။

💯 ႀကိဳးကလပ္ျဖစ္ပါက ေကဘယ္လ္ႀကိဳးစစ္ေဆး၍ ေခ်ာဆီ ထည့္ေပးပါ။
ေကဘယ္လ္ႀကိဳးအစ လန္ေနပါက မျပတ္မီ အသစ္တစ္ ေခ်ာင္းလဲပါ။
ကားေမာင္းေနစဥ္ သင္၏ ေျခဖ်ားကုိ ကလပ္ေျခနင္းတံေပၚ တင္မထားပါႏွင့္။
အင္ဂ်င္စက္သံျမႇင့္တင္ၿပီး ကလပ္ကုိေဆာင့္မလြတ္ပါႏွင့္။
၀န္ေလးပစၥည္းမ်ား၊ ကုန္းတက္လမ္းမ်ားတြင္ No.1 ဂီယာ ျဖင့္သာေမာင္းပါ။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit》》
မင္းသစ္ထူး (စက္မႈ)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။