Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Friday, October 26, 2012

ျပင္လြန္းေသာအခါ


ျပည္တြင္းတြင္ အလွအပ ျပဳျပင္ျခင္းဆိုင္ရာ ခြဲစိတ္ႏိုင္သည့္ ေနရာမ်ားလည္း မ်ားျပားလာၿပီး
ကြ်မ္းက်င္မႈမရွိျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္လာသည့္ ေနာက္ဆက္ တြဲ ဆိုးက်ိဳးခံစားရသူမ်ား လည္းမ်ားျပားလာေၾကာင္း ရန္ကုန္၊ မႏၱေလးရွိ အေရျပား ဆိုင္ရာပညာရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။ အလွအပႏွင့္ ဆိုင္ေသာ ခြဲစိတ္မႈမ်ားတြင္အသက္ ၂၄ႏွစ္ဝန္း က်င္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီးငယ္ မ်ားမွစ၍ အသက္ ၆၀ ဝန္းက်င္ အထိ ပါဝင္သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ အထက္ပိုင္း တြင္ ေနထိုင္သည့္ စီးပြားေရးလုပ္ ငန္းရွင္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးသည္ ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္က မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္ရာမွ သူမ၏ ႏွာေခါင္း ပံုပ်က္သြားသည့္အတြက္ ျပင္ပ တြင္ ျပန္လည္ သြားေရာက္ျပဳျပင္ ခဲ့ရၿပီး စိတ္ေသာက ေရာက္ခဲ့ရပံု ကို ယခုကဲ့သို႔ ရင္ဖြင့္သည္။ ခြဲစိတ္ ျပဳျပင္ရန္ စတင္ေဆြး ေႏြးစဥ္မွ လိုခ်င္သည့္ ပံုစံအား ရရေစမည္ဟူေသာ ကတိအလြယ္ တကူေပးခဲ့ေသာ္လည္း ခြဲစိတ္ၿပီး ပတ္တီးေျဖသည့္ အခ်ိန္တြင္ ျပထားသည့္ ပံုစံမဟုတ္ဘဲ မခြဲစိတ္ မီကလည္း ႀကိဳတင္ေျပာျပထား ျခင္းမရွိသည့္ ႏွာေခါင္းေဘး အသားမ်ားပါ လႊာခ်ၿပီး ႏွာေခါင္း အား ေသးေအာင္ ျပဳလုပ္ထား ေၾကာင္း သူမက ေျပာသည္။
"ႏွာေခါင္းေဘးမွာလည္း အမာရြတ္ေတြနဲ႔ေပါ့။ ကေလးႏွာ ေခါင္းလို ေသးေသးေလးျဖစ္သြား တဲ့အျပင္ မ်က္ႏွာနဲ႔ ဘယ္လိုမွ လည္း အဆင္မေျပေတာ့ ဘူး။ အဆိုးဆံုးကေတာ့ ျဖတ္လိုက္ၿပီး ပုက်သြားတဲ့ ႏွာေခါင္းမွာ ႏွာ႐ိုး က လက္နဲ႔ ကိုင္လိုက္တိုင္း လႈပ္စိ လႈပ္စိ ျဖစ္ေနတာ။ လႈပ္လိုက္တိုင္း လည္း ေခါင္းေတြ မူးၿပီး ေတာ္ ေတာ္ကို ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ ခဲ့တာ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ေတြ႕တဲ့ သူတိုင္းကလည္းေျပာနဲ႔ ရွက္လြန္း လို႔ အျပင္ကိုလည္း မထြက္ရဲခဲ့ ဘူး" ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာ သည္။
ပလတ္စတစ္ ဆာဂ်ရီဆိုသည္မွာ ပံုစံျပင္ေသာ ခြဲစိတ္မႈ ဘာသာရပ္တစ္ခုျဖစ္ၿပီး ခြဲစိတ္မႈ တိုင္းတြင္ ေတြ႕ရေသာ ျပႆနာ မ်ားအတိုင္း ျဖစ္ပြားႏိုင္ သည့္ အ ျပင္ ကြ်မ္းက်င္မႈမရွိျခင္းေၾကာင့္ ထိုအစိတ္အပိုင္းမ်ား ပ်က္စီးျခင္း ကိုပါ ခံစားရႏိုင္ေၾကာင္း အေရ ျပားအထူးကုဆရာဝန္ ေဒါက္တာ ျမတ္စႏၵာေက်ာ္က ေျပာသည္။ "တခ်ိဳ႕ေတြဆိုရင္ ေလဆာ ဆိုၿပီး မ်က္ႏွာကို မီးနဲ႔ ႐ိႈ႕လိုက္ တာေတြ၊ ဝက္ၿခံဆိုၿပီး မ်က္ႏွာကို ဓားနဲ႔ခြဲလိုက္လို႔ ေသြးေတြ ထြက္ ၿပီး ဆိုးဆိုးဝါးဝါးေတြ ျဖစ္သြား တာေတြလည္းရွိတယ္။ ေငြသိပ္အမ်ားႀကီး မသံုးႏိုင္တဲ့ ေက်ာင္းသူေလးေတြ သြားလုပ္ၾကတယ္။ မႏၱေလးမွာေတာ့ အဲလိုျပ ႆနာေတြ တျဖည္းျဖည္း ပိုမ်ားျပား လာတယ္" ဟု မႏၱေလးၿမိဳ႕မွ အေထြ ေထြအေရျပားႏွင့္ ေလဆာအလွ အထူးကု ေဆးခန္း တစ္ခုမွ အေရ ျပားကုဆရာဝန္တစ္ဦးက ေျပာ သည္။
အလွအပႏွင့္ဆိုင္ေသာ ခြဲ စိတ္မႈမ်ားသည္ အေသးစားခြဲစိတ္မႈ ျဖစ္ေသာ္လည္း ခြဲစိတ္မႈတိုင္းတြင္ သက္ေရာက္မႈရွိသည့္ ပိုးဝင္ျခင္း၊ ေသြးထြက္ျခင္း၊ ေသြးေၾကာပိတ္ ျခင္း၊ ေသြးခဲပိတ္ျခင္းမ်ား ေမ့ ေဆးမတည့္ျခင္းမ်ားမွအစ ခြဲစိတ္သည့္ ေမ့ေဆးေပးခ်ိန္ၾကာရွည္ သည့္အခါျဖစ္လာသည့္ အႏၱရာယ္ အျပင္ ဝါရင့္ကြ်မ္းက်င္မႈမ်ား၊ ခြဲ စိတ္ၿပီးခ်ိန္ႏွင့္ မခြဲစိတ္ခင္ အခ်ိန္ပါ အေရးႀကီးေသာ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈေပးရန္ လိုအပ္ ေၾကာင္း ေဒါက္တာျမတ္စႏၵာ ေက်ာ္က ေျပာသည္။ "အဲဒီမႏၱေလးကဆရာဝန္က ေတာ့ အဆင္မေျပဘူးဆိုေတာ့ ျပန္လာခဲ့ေလ၊ ျပန္လုပ္ေပးမယ္ ဆိုၿပီးပဲ လြယ္လြယ္ထပ္ေျပာတာ ပဲ။ ဒါေပမဲ့ မသြားရဲေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္လိုပဲ သူမ်ားေတြ ႀကံဳ ရမွာဆိုးလို႔။ ပိုက္ဆံတစ္ခုတည္း ၾကည့္ၿပီး သူမစြမ္းေဆာင္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥႀကီးကို လြယ္လြယ္ေလး လုပ္ လိုက္တာ။ ျပန္လည္း မျပင္ႏိုင္တဲ့ သူေတြအတြက္ကေတာ့ တစ္သက္ လံုးေသာကေရာက္ေနရမွာ။ ကိုယ့္ လိုသူမ်ားေတြ ျဖစ္မွာဆိုးတယ္" ဟု သူမက ဆက္လက္ေျပာသည္။
"စင္ကာပူမွာ သြားျပင္တဲ့ အခါက်ေတာ့ အဲဒီက ဆရာဝန္က ဒီေလာက္လြယ္လြယ္နဲ႔ မျပင္တတ္ ဘဲျပင္ထားပါလားဆိုၿပီး အရမ္းကို အံ့ဩေနတာ။ ၿပီးေတာ့ ဆီလီကြန္ ႏွစ္ေခ်ာင္းထည့္ရမွာကိုလည္း တစ္ေခ်ာင္းတည္းထည့္ထားတယ္ လို႔လည္း ေျပာတယ္" ဟု သူမ၏ ျပန္လည္ခြဲစိတ္သည့္ အေတြ႕အႀကံဳ ကိုေျပာသည္။ ပံုမွန္ အစိတ္အပိုင္းအား ျပဳ ျပင္ရန္ ပိုက္ဆံကုန္က်မႈနည္းၿပီး ျပင္ရန္ လြယ္ကူေသာ္လည္း ျဖတ္ ေတာက္ထားသည့္ အစိတ္အပိုင္း အား ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္မလြယ္ကူ သကဲ့သို႔ ေငြကုန္ေၾကးက်မႈလည္း ပိုမိုမ်ားျပားေၾကာင္း သိရသည္။ "အခုက မ်က္ႏွာအစိတ္အ ပိုင္း ခြဲစိတ္ျပဳျပင္တာေတြကို အေရျပားေဆးခန္းလိုလို အလွျပင္ ဆိုင္လိုလိုေတြ ဖြင့္ထားၿပီး လာတဲ့ ဧည့္သည္ကို စည္း႐ံုးၿပီး လုပ္တာ ကေန ျပႆနာ ေတြလည္း မ်ား လာတယ္။ မလုပ္သင့္တာေတြ လုပ္ရာကေန အေျခအေနေတြ ေတာ္ေတာ္ဆိုးၿပီး ေရာက္လာတဲ့ သူေတြလည္း အမ်ားႀကီးျဖစ္လာ တယ္" ဟု မႏၱေလးၿမိဳ႕မွ ထိုအေရ ျပားအထူးကု ဆရာဝန္က မွတ္ ခ်က္ျပဳေျပာၾကားသည္။
ျပည္တြင္းတြင္ မ်က္ႏွာအလွ အပ၊ မ်က္ႏွာအေရျပားႏွင့္ ဆိုင္ သည္ ခြဲစိတ္မႈမ်ား စတင္ေခတ္စား သည့္ ၂၀ဝ၄ ခုႏွစ္ခန္႔ အခ်ိန္ထက္ ယေန႔အခ်ိန္ တြင္ ေန႔စဥ္ စိတ္ဝင္ စားသူ တစ္ဆေက်ာ္ မ်ားျပားလာ သည့္အျပင္ မ်က္ႏွာ အေရျပား ႏုပ်ိဳေစရန္အတြက္ ယခင္က ေဆးထိုး၊ ေဆးလိမ္း စသည္တို႔ျဖင့္ သာေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရာမွ ယခုကုသ မႈခံယူသူ၏ ၄င္း၏ခႏၶာကိုယ္ထဲမွ Steam Cell ကို ထုတ္၍ မ်က္ ႏွာအေရျပားအတြက္ ျပန္လည္ အသံုးျပဳၿပီး ေလဆာနည္း ပညာ ႏွင့္ ေပါင္းစပ္၍ အေရျပားႏု ပ်ိဳေစရန္အတြက္ပါ ဖန္တီးမႈမ်ား စသည့္ ေခတ္မီ နည္းလမ္း မ်ားပါ ျပည္တြင္းတြင္ပင္ ေဆာင္ ရြက္ႏိုင္ ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း Laser Face မ်က္ ႏွာအေရျပား အထူးကုေလဆာ ေဆးခန္းမွ ေဒါက္တာေဆြေဆြ ဝင္းကေျပာသည္။ အေနာက္ႏိုင္ငံ မ်ားမွ ရင္သားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ခြဲစိတ္ျပဳ ျပင္မႈမ်ား မ်ားျပားေလ့ရွိေသာ္ လည္း အေရွ႕ပိုင္းႏိုင္ငံမ်ားတြင္ မ်က္ႏွာ(မ်က္လံုး၊ ႏွာေခါင္း၊ ပါး၊ လည္ပင္း) စသည့္ ခြဲစိတ္မႈ ပို၍ မ်ားျပားသည္။ ပါးအေရျပားတြဲက်ျခင္း၊ လည္ပင္းအေရျပား တြဲက်ျခင္း မ်ားအား တင္ေပးျခင္း၊ မ်က္ႏွာ အေရျပား တင္ေပးျခင္း၊ မ်က္ရစ္ ေဖာ္ မ်က္ရစ္ျပဳျပင္ျခင္း၊ မ်က္ အိတ္အဆီထုတ္ျခင္း၊ ႏွာတံေဖာ္ ႏွာေခါင္းထိပ္ခြ်န္ေပးျခင္း၊ ႏွာ ေခါင္းေပါက္က်ဥ္းေပးျခင္း၊ ပါး ခ်ိဳင့္ေဖာ္ေပးျခင္း၊ ပါးေဖာင္းေပး ျခင္း၊ ေမးေစ့ျပဳျပင္ေပးျခင္း၊ ရင္ သားႀကီးေအာင္ႏွင့္ ႀကီးေနသည္ ကို ေသးေအာင္ ျပဳျပင္ေပးျခင္း မ်ားအျပင္ အမ်ိဳးသမီးအဂၤါျပဳျပင္ ေပးျခင္း၊ သားအိမ္က်ံဳ႕ေပးျခင္း စသည္တို႔ျဖင့္ အရြယ္အိုမင္းျခင္း အား အန္တု၍ ပိုလွေစရန္ ျပဳလုပ္ ေနၾကသည္။
"မ်က္ရစ္ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈ၊ ေအာက္မ်က္အိတ္ တြဲက်တာတြ ကို ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈ၊ မ်က္ႏွာအေရ ျပားတင္းတာ၊ ဝက္ၿခံခ်ိဳင့္ခြက္ေတြ ကို ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈနဲ႔ အမာရြတ္ေတြ ကို ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈေတြကို ပိုစိတ္ ဝင္စားၾကပါတယ္" ဟု ေဒါက္တာ ေဆြေဆြဝင္းကေျပာသည္။ အေသးစား ခြဲစိတ္မႈျဖစ္ ေသာ္လည္း ဓားကိုင္ခြဲစိတ္မႈမ်ား အား ဆရာဝန္လက္မွတ္ ရရွိထား သူမ်ားသာ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ရွိၿပီး ဆရာဝန္မဟုတ္သူမ်ားမွအင္ကိုင္၊ ဓားကိုင္ခြဲစိတ္ျခင္းအား ဥပေဒ အရလည္း တားျမစ္ထားသည္။ "ကြ်န္မ မ်က္ရစ္ေဖာ္မလို႔ အလွျပင္ဆိုင္လို႔ ေရးထားတဲ့ ဆိုင္ တစ္ဆိုင္ကို ရန္ကုန္လမ္းၫႊန္ထဲ က ရွာၿပီး သြားဖူးတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ၿမိဳ႕ထဲက ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ အဲလို ဟာမ်ိဳးေတြကို ဆိုင္မွာလုပ္တာ မဟုတ္ဘူး။ လိုက္ခဲ့ပါဆိုၿပီး ကမၻာ ေအးဘုရားလမ္းက ေနရာတစ္ခု ကို ေခၚသြားတယ္။ ဘာဆိုင္း ဘုတ္မွ တင္ထားတာ မရွိဘူး။ ဟိုေရာက္ေတာ့ ခြဲစိတ္ခန္းထဲကို ေခၚသြားတယ္။ ခြဲခန္းကလည္း သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ပဲ။ မလုပ္ခင္ ေတာ့ ေျပာျပတယ္။ ခြဲတာ အဆင္ မေျပရင္ ဘာေတြျဖစ္ႏိုင္တယ္ ဆိုၿပီး ျဖစ္ႏိုင္တာကိုေတာ့ ႀကိဳရွင္း ျပတယ္။ အခုထိေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ေသးဘူး" ဟု မအိက သူမ၏ အ ေတြ႕အႀကံဳကိုေျပာသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းရွိ ျပည္ သူ႕ေဆး႐ံုမ်ားတြင္ ေမြးရာပါ မ်က္ႏွာအစိတ္အပိုင္း မ်ားအား ျပန္ျပဳျပင္ျခင္း၊ မေတာ္တဆ တစ္ခုခုေၾကာင့္ ထိခိုက္ ဒဏ္ရာ ရျခင္း တို႔အား ျပန္ျပဳျပင္ေပးျခင္းမ်ား သာရွိၿပီး ထိုကဲ့သို႔ အလွအပအ တြက္ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္မႈမ်ားအား အထူးကု အလွျပင္ဌာနမ်ား ဖြင့္လွစ္ ၍ ေသာ္လည္းေကာင္း အလွျပင္ ဆိုင္မ်ားတြင္ ထည့္သြင္း၍ေသာ္ လည္းေကာင္း ေဆာင္ရြက္ေပး ၾကသည္။ ရာဘာ၊ ဂ်ဲလ္၊ အရည္ျဖင့္ ဆီလီကြန္ အစားထိုးျခင္းသည္ လည္း စိတ္ဝင္စားမႈမ်ားျပားၿပီး ထို အစားထိုးျခင္းမွလည္း အေၾကာင္း မသင့္ပါက ပိုးဝင္းျခင္း၊ ေပါက္ ထြက္ျခင္း၊ မာသြားျခင္း၊ အရည္ အိတ္ျဖစ္သြားျခင္း၊ အနာမက်က္ ျခင္း၊ အရြယ္ပိုႀကီးျခင္း၊ ေသးသြား ျခင္း၊ ေနရာေရႊ႕သြားျခင္း စသည့္ ျပႆ နာမ်ားလည္း ေနာက္ဆက္ တြဲ ျဖစ္ပြားလာႏိုင္ေၾကာင္း ေဒါက္ တာျမတ္စႏၵာေက်ာ္က ေျပာ သည္။ အေရျပား ျပန္လည္ျပည့္ တင္းေအာင္ ျပဳလုပ္ၾကသည့္အ ခါတြင္လည္း အခ်ိဳ႕တြင္ ထိုးေသာ ေနရာ နာက်င္ျခင္း၊ ေခါင္းကိုက္ ျခင္း၊ ေသြးေျခဥျခင္း၊ ေရာင္ ရမ္းျခင္း၊ ေသြးထြက္ျခင္း၊ အနာ စိမ္းေပါက္ျခင္း၊ ဖ်ားျခင္း၊ အေအး မိျခင္း၊ ခဏတာၾကြက္သားမ်ား ေလ်ာ့ရဲျခင္း၊ ဓာတ္မတည့္ျခင္း၊ ပိုးဝင္ျခင္းစသည္တို႔လည္း ျဖစ္ ပြားႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ႏွာေခါင္းခြဲစိတ္မႈအတြက္ ျပည္တြင္းတြင္ ငါးသိန္းေက်ာ္ ကုန္က်ခဲ့ၿပီး ထိုပ်က္စီးသြားသည့္ အစိတ္အပိုင္းအား စင္ကာပူႏိုင္ငံ တြင္ သြားေရာက္ျပဳျပင္ ရာ သိန္း၄၀ ခန္႔ ထပ္မံ ကုန္က်ခဲ့သည္။ အခ်ိဳ႕ ေသာ ေဆး႐ံုမ်ားတြင္ ထိုကဲ့သို႔ ပ်က္စီးသြားသည့္ မ်က္ႏွာအစိတ္ အပိုင္းမ်ား ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္ ေဒၚလာတစ္ေသာင္းခြဲခန္႔ (သိန္း ၁၁၀ ) ခန္႔ ေတာင္းေၾကာင္း အ ဆိုပါ အမ်ိဳးသမီးက ဆက္လက္ ေျပာသည္။ "ျပန္ျပင္ခဲ့လို႔ ဘာမွ မျဖစ္ ေတာ့ေပ မယ့္ ကြ်မ္းက်င္မႈ မရွိသူကေန ကြ်န္မလို စိတ္ဆင္းရဲမႈမ်ိဳး မႀကံဳေတြ႕ေအာင္ေတာ့ သတိထား ၾကပါလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္" ဟု ထို အမ်ိဳးသမီးက ဆို သည္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။