အေမရိကန္ႏိုင္ငံဟာ ကမၻာ ေပၚမွာ ဘာလို႔အရာရာ top ျဖစ္ေနရလဲဆိုတာ ဒီ..မူႀကိဳ ဆရာမေလးရဲ႕အေျဖကိုဖတ္ၾကည့္ၿ ပီး မအံ့ဩေတာ့ဘူး....... ...
.... ... ... ...
အိပ္ခန္းထဲ႐ွိ စေလာင္းတီဗြီ၌ အင္တာဗ်ဴ း တစ္ခုလာေနသည္။
၎ အင္တာဗ်ဴးကို စိတ္ဝင္တစားနားေထာင္မိခဲ့သည ္။ သေဘာက် မိပါသည္။
ယင္းအင္တာဗ်ဴ းတြင္ မူႀကိဳေက်ာင္းမွ ဆရာမငယ္တစ္ဦးကို ေမးျမန္းျခင္းျဖစ္သည္။
ျပထားေသာ ေနာက္ခံလႈပ္႐ွားမႈတြင္ ကေလးငယ္မ်ားက ျမက္ခင္းေပၚတြင္ ေဆာ့ကစားေနၾကသည္။
" ဆရာမ တာဝန္ထမ္းတာ ၾကာၿပီလား "
" ၃ႏွစ္ေလာက္႐ွိၿပီ"
" ဘာတာဝန္ယူရလဲ "
" ကေလးေတြရဲ႕ စ႐ိုက္သဘာဝကို သူတို႔စ႐ိုက္ အမွန္အတိုင္း မိဘေတြသိဖို႔ ၊ ကေလးေတြကိုယ္တိုင္ သိဖို႔ တာဝန္ကိုယူရတယ္ "
" မူႀကိဳဆရာ အလုပ္ကိုဘာေၾကာင့္ေရြးခ်ယ္ျ ဖစ္တာလဲ "
" ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ တန္ဖိုးအ႐ွိဆံုး လူသားေတြ ျဖစ္လာမဲ့ ကေလးငယ္ေတြကို အေသအခ်ာ ေလ့လာခြင့္ ထိေတြ႔ခြင့္ရတဲ့ အလုပ္ဆိုတာ မူႀကိဳဆရာ မအလုပ္ပဲ ႐ွိတာေလ ဒါေၾကာင့္မူႀကိဳဆရာမ. အလုပ္ကို ကြၽန္မေရြးခ်ယ္တာ "
" ဒီထက္ပို႐ွင္းျပလို႔ရမလား "
" ကေလးဆိုတာ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ အားကိုးစရာေကာင္းတယ္ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္႐ွင့္ "
" ဘာေၾကာင့္လဲ "
႐ိုးသားလို႔. ခ်စ္စရာေကာင္းတာေလ ။ အနာဂတ္အတြက္ ပညာတတ္ေတြ ပညာ႐ွင္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔ အားကိုးစရာလည္းေကာင္းတယ္ "
"ဒါျဖစ္ရင္ ဘာလို႔ ေၾကာက္စရာ ေကာင္းတာလဲ "
" ဒီကေလးေတြ ယဥ္ေက်း လိမၼာျခင္းမ႐ွိပဲ ႀကီးလာခဲ့ရင္ အားလံုးအတြက္ရန္သူျဖစ္ႏိုင္ လို႔ ပဲ ...အေ႐ွ႕တိုင္းစာေပမွာ အေမြခံသားသမီးဆိုးကို ရန္သူထဲမွာ ထည့္ထားတာဖတ္ဖူးတယ္။ ဒီေတာ့ကေလးဆိုတာ ကြၽန္မတို႔ပညာေရး ေပၚလစီမွားရင္ ရန္သူျဖစ္လာႏိုင္တယ္ ...ဒါေၾကာင့္ ေၾကာက္တာ "
" ဟုတ္တယ္ေနာ္ ..ဆက္ေျပာပါဦး "
" ကြၽန္မ ဒါေၾကာင့္ ဆရာမ အလုပ္ကို ႏွစ္သက္တာ ေရာက္စတုန္းကေတာ့ စိတ္ညစ္တာေပါ့႐ွင္ ေမ်ာက္ေတြ က်ားေတြ ထိန္းေနရတဲ့အတိုင္းပဲ။တျဖည္ းျဖည္းနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ ခ်စ္စရာအမူအက်င့္ေတြေၾကာင့္ ခ်စ္တတ္လာတယ္။ဒီလိုပဲ ကိုယ့္ရဲ႕တာဝန္ကို ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ေက်နပ္လာတဲ့အတြက္ ေပ်ာ္လာတယ္။ "
"ပညာေရးရဲ႕ အဓိကရည္မွန္းခ်က္ကဘာလဲဗ်
ခင္ဗ်ားနားလည္သလို ေျပာျပစမ္းပါ "
"ကြၽန္မ အယူအဆကိုေျပာျပမယ္ေနာ္ပညာေရ းရဲ႕. အဓိက ရည္မွန္းခ်က္ ဆိုတာ ဧကရာဇ္ ဘုရင္ႀကီးေတြ ေမြးဖြားေပးဖို႔ လည္းမဟုတ္ဘူး ။ မဟာသူေဌးမင္းႀကီးေတြ ေပၚေပါက္လာဖို႔လည္းမဟုတ္ဘူး ။
မဟာပညာေက်ာ္ႀကီးေတြ ျဖစ္လာဖို႔လည္း မဟုတ္ဘူး ။ ပညာေရးရဲ႕. အဓိက. ရည္မွန္းခ်က္ က တိုင္းျပည္အေနနဲ႔ေျပာရမယ္ဆိ ုရင္ ႏိုင္ငံသူ ႏိုင္ငံသား ေကာင္းေတြ ေမြးထုတ္ေပးဖို႔ပဲ။
လူေတြကိုခ်စ္တတ္လာေအာင္သင္ေ ပးဖို႔ပဲ။ အိမ္တစ္အိမ္အေနနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ သားေကာင္းသမီးေကာင္း ၊ မိသားစုေကာင္း ျဖစ္ေအာင္ သင္ေပးျခင္းက. အေျဃံပညာေရးရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ ပဲ "
" ခင္ဗ်ားေျဖတာေတာ္ေတာ္ေကာင္း တာပဲ...
ဆက္ၿပီးေမးခြင့္ျပဳပါ။ "
" ရပါတယ္ "
" လစာဘယ္ေလာက္ရလဲ "
" ဒီေမးခြန္းေတာ့ မေမးသင့္ဘူးထင္တယ္ "
" ဒီလိုပါ ...ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ လစာလံုေလာက္စြာမရရင္ အက်င့္ပ်က္ႏိုင္တယ္။ အက်င့္ပ်က္ဝန္ထမ္းဆိုတာ သူ႔အလိုလို ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူး။ ေခတ္အေျခအေန လစာညီမ်ွမႈမ႐ွိျခင္းဟာ အက်င့္ပ်က္ဝန္ထမ္းကိုေမြးဖြ ားေပးတတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ေမးတာပါ။ "
" လစာကလံုေလာက္ပါတယ္ ။ ခံစားခြင့္ေတြလည္း အျပည့္အဝေပးထားတယ္ေလ ။ ဒီေတာ့ က်မတို႔ဘက္က ကိုယ္လုပ္တဲ့အလုပ္အေပၚမွာ ေစတနာလည္းပါသင့္တယ္ ။ ဝါသနာလည္းပါသင့္တယ္။ ကိုယ့္အလုပ္ကို
ကိုယ္တန္ဖိုးထားတတ္ဖို႔ လည္းလိုတယ္။ ဒါမွ ဝန္ထမ္းေကာင္းျဖစ္မွာ႐ွင့္ " ဆက္ၿပီးေမးပါရေစ "
" ေကာင္းပါၿပီ ..ေမးပါ႐ွင္ "
" ကေလးေတြဉာဏ္ရည္ဘယ္လိုေနသလဲ "
" ျပန္ၿပီးေမးပါ ..ေမးခြန္းကို နားမလည္လို႔ပါ "
" ကေလးေတြက ေတာ္သလား ညံ့သလား လို႔ဆိုလိုတာပါ "
" ဒါဆိုရင္ ႐ွင့္ကို ေမးခြန္းတစ္ခု ျပန္ေမးမယ္ ...ႏွင္းဆီပန္းနဲ႔ စပယ္ပန္း ဘယ္ပန္းကလွလဲ "
" ဘာဆိုင္လို႔လဲ "
" ေျဖၾကည့္ပါ "
" ႏွင္းဆီ ပန္းကလွတာေပါ့ "
" ကြၽန္မေမးတာ ႏွင္းဆီ ပန္းနဲ႔ စံပယ္ပန္း ဘယ္ပန္းပိုလွ သလဲလို႔ ေမးတာေလ "
" ေျဖၿပီးၿပီေလ ႏွင္းဆီပန္းက လွတယ္လို႔ "
" ကြၽန္မေမးတာ ဘယ္ပန္းကိုပိုႀကိဳက္သလဲ လို႔ ေမးတာမဟုတ္ဘူး ..႐ွင္က ..႐ွင္ႀကိဳက္တဲ့ ႏွင္းဆီ ပန္းကိုပဲ လွတယ္လို႔ ေျပာေနတယ္။ "
"ဟုတ္သားပဲ က်ဳပ္ကႏွင္းဆီပန္းကိုႀကိဳက္ တာဗ် ဒါေၾကာင့္ ႏွင္းဆီပန္းကို လွတယ္ လို႔ေျဖလိုက္မိတာပဲ "
" တကယ္ေတာ့ ႏွင္းဆီပန္းလည္းလွသလို စပယ္ပန္းလည္း လွတာပါပဲ႐ွင္ ။ ကေလးေတြကို ေတာ္သလားညံသလားဆိုတဲ့ေမးခြန ္းဟာ လူႀကီးေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မေမးသင့္တဲ့ ေမးခြန္းပဲ ။ သူ႔အလွနဲ႔သူ အားလံုး လွၾကပါတယ္။ က်မတို႔လူႀကီးေတြကသာ လူငယ္ေတြကို တန္ဖိုးထားတတ္ၾကဖို႔ ပိုၿပီးလိုအပ္တယ္။
ဘာပဲေျပာေျပာ ကေလးေတြအားလံုး မညံ့ၾကပါဘူး ။ သူတို႔မွာ ကြၽန္မတို႔နဲ႔ မတူတဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြ ႐ွိတယ္။ လူငယ္ေတြရဲ႕ စိတ္ကူးစိတ္သန္းဟာ တိုင္းျပည္တစ္ျပည္ရဲ႕ သယံဇာတ တစ္ခုပါပဲ႐ွင့္။
အဲဒီစိတ္ကူး စတ္သန္းေတြကို ဖ်က္ဆီးမပစ္ဖို႔ဘဲလိုတယ္။လူ ငယ္ေတြရဲ႕အိမ္မက္ေတြကို တည္ေဆာက္ေပးျခင္းဟာ ႏိုင္ငံတစ္ခုရဲ႕တာဝန္ပဲ႐ွင္ ့ "
" ခင္ ဗ်ားက ဆရာမလုပ္သက္ အနည္းငယ္သာ႐ွိေပမယ့္ ေမး ခြန္းေတြရဲ႕ အေျဖကို စနစ္တက်ေျပာတတ္တယ္ေနာ္ "
" စာဖတ္လို႔ပါ "
"ဘာစာေတြဖတ္လဲ "
" အစံု ဖတ္တယ္ အားရင္ ကြၽန္မစာဖတ္တယ္ "
" ဒါနဲ႔.ေမးရအံုးမယ္ အိုဘားမားကို ႏွစ္သက္လား "
" ႏွစ္သက္ခဲ့ပါတယ္ "
" ေနာက္တစ္ႀကိမ္အတြက္ ထပ္ၿပီးႏွစ္သက္ႏိုင္ပါ ဦးမလား "
" ဒါကေတာ့ မေျပာႏိုင္ဘူး႐ွင့္ သူ႔အေျပာနဲ႔ သူ႔အလုပ္ကို ေစာင့္ၾကည့္ရမွာပဲ အေျပာနဲ႔ အလုပ္ညီရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ အေျပာတျခား အလုပ္တျခားဆိုရင္ေတာ့လည္းတစ ္မ်ိဳးေပါ့ေလ "
" သမၼတ ႀကီးနဲ႔ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ဘယ္သူက တိုင္းျပည္အတြက္ပိုအေရးႀကီး သလဲ "
"တိုင္းျပည္အတြက္ဆိုရင္ေတာ့ သူေရာ၊ ကြၽန္မေရာ ၊ ႐ွင္ေရာ ဒီႏိုင္ငံမွာ႐ွိတဲ့လူေတြအား လံုး အတူတူပဲ အေရးႀကီးတယ။္ ႐ွင့္ေမးခြန္းက တစ္ခုခုလိုေနသလိုပဲ ။
ဒီႏိုင္ငံမွာေန ဒီေျမ ၊ ဒီေရ ၊ ဒီေလ နဲ႔အသက္႐ွင္ၾကသူအခ်င္းခ်င္း အားလံုးအတြက္ ...အားလံုး အေရးႀကီးတယ္...အားလံုးအေရးပ ါတယ္။ အားလံုးေကာင္းမွ အားလံုးေကာင္းမယ္ ။ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ တစ္သင္းတစ္ဖြဲ႔ ေကာင္းရံုနဲ႔အားလံုးမေကာင္း ႏိုင္ပါဘူး "
" all rightsေကာင္းလိုက္တဲ့အေျဖဗ် ာ ေနာက္ဆံုးေမးခြန္းတစ္ခုေမးပ ါရေစ "
" သမၼတ ႀကီးနဲ႔ ခင္ဗ်ား တိုင္းျပည္အတြက္ ဘယ္သူက ပိုၿပီးတာဝန္႐ွိသလဲ "
" ဒါကလည္း႐ွင္း႐ွင္းေလးပါ ကြၽန္မက ပိုၿပီးတာဝန္႐ွိတာေပါ့ "
" ဘာေၾကာင့္လဲဗ် ခင္ဗ်ားအေျဖက တစ္မ်ိဳးႀကီးပါလား "
" ဟုတ္တယ္႐ွင့္...သမၼတ တို႔ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္တို႔အမတ္တို႔ဆိ ုတာ ပါတီေနာက္ခံတစ္ခုနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ခံရၿပီး တာဝန္အပ္ႏွင္းခံရတဲ့သူေတြေလ ..၄..ႏွစ္သက္တမ္းအတြင္းမွာက ို တာဝန္ကရပ္စဲျခင္းခံရႏိုင္တာ ပဲ ။ ေနာက္ထပ္ ၄..ႏွစ္ဆိုတာ ဘာမွမေသခ်ာဘူးေလ။ ကြၽန္မတို႔က ႏိုင္ငံဝန္ထမ္းေတြ႐ွင့္။ပင္ စင္မယူမခ်င္းအလုပ္လုပ္ၾကရမွ ာ ..တိုင္းျပည္အတြက္ က်မတို႔ ဝန္ထမ္းေတြက ပိုၿပီးတာဝန္႐ွိတာေပါ့႐ွင္. ..ဝန္ထမ္းေကာင္းမွ
တိုင္းျပည္ေကာင္းမွာ႐ွင့္ "
" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ..ခင္ဗ်ားအေျဖကိုသေဘာက်ပါတယ ္ "
" ကြၽန္မလည္း ေျဖဆိုခြင့္ရလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "
..................အႏွစ္ခ်ဳ ပ္ၾကည့္ရင္ျဖင့္ တစ္ခါတစ္ရံ တြင္ လူတို႔သည္ ကိုယ့္တန္ဖိုးကိုကိုယ္မသိၾက ေပ။
ကိုယ့္ေနရာကိုယ္ တန္ဖိုးမထားၾက ၊ ကိုယ့္တာဝန္ကိုယ္ မသိၾကပါ။
##Original Writer
စဝ္သုနႏၵာ Thiri ( May )
.... ... ... ...
အိပ္ခန္းထဲ႐ွိ စေလာင္းတီဗြီ၌ အင္တာဗ်ဴ း တစ္ခုလာေနသည္။
၎ အင္တာဗ်ဴးကို စိတ္ဝင္တစားနားေထာင္မိခဲ့သည
ယင္းအင္တာဗ်ဴ းတြင္ မူႀကိဳေက်ာင္းမွ ဆရာမငယ္တစ္ဦးကို ေမးျမန္းျခင္းျဖစ္သည္။
ျပထားေသာ ေနာက္ခံလႈပ္႐ွားမႈတြင္ ကေလးငယ္မ်ားက ျမက္ခင္းေပၚတြင္ ေဆာ့ကစားေနၾကသည္။
" ဆရာမ တာဝန္ထမ္းတာ ၾကာၿပီလား "
" ၃ႏွစ္ေလာက္႐ွိၿပီ"
" ဘာတာဝန္ယူရလဲ "
" ကေလးေတြရဲ႕ စ႐ိုက္သဘာဝကို သူတို႔စ႐ိုက္ အမွန္အတိုင္း မိဘေတြသိဖို႔ ၊ ကေလးေတြကိုယ္တိုင္ သိဖို႔ တာဝန္ကိုယူရတယ္ "
" မူႀကိဳဆရာ အလုပ္ကိုဘာေၾကာင့္ေရြးခ်ယ္ျ
" ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ တန္ဖိုးအ႐ွိဆံုး လူသားေတြ ျဖစ္လာမဲ့ ကေလးငယ္ေတြကို အေသအခ်ာ ေလ့လာခြင့္ ထိေတြ႔ခြင့္ရတဲ့ အလုပ္ဆိုတာ မူႀကိဳဆရာ မအလုပ္ပဲ ႐ွိတာေလ ဒါေၾကာင့္မူႀကိဳဆရာမ. အလုပ္ကို ကြၽန္မေရြးခ်ယ္တာ "
" ဒီထက္ပို႐ွင္းျပလို႔ရမလား "
" ကေလးဆိုတာ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ အားကိုးစရာေကာင္းတယ္ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္႐ွင့္ "
" ဘာေၾကာင့္လဲ "
႐ိုးသားလို႔. ခ်စ္စရာေကာင္းတာေလ ။ အနာဂတ္အတြက္ ပညာတတ္ေတြ ပညာ႐ွင္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔ အားကိုးစရာလည္းေကာင္းတယ္ "
"ဒါျဖစ္ရင္ ဘာလို႔ ေၾကာက္စရာ ေကာင္းတာလဲ "
" ဒီကေလးေတြ ယဥ္ေက်း လိမၼာျခင္းမ႐ွိပဲ ႀကီးလာခဲ့ရင္ အားလံုးအတြက္ရန္သူျဖစ္ႏိုင္
" ဟုတ္တယ္ေနာ္ ..ဆက္ေျပာပါဦး "
" ကြၽန္မ ဒါေၾကာင့္ ဆရာမ အလုပ္ကို ႏွစ္သက္တာ ေရာက္စတုန္းကေတာ့ စိတ္ညစ္တာေပါ့႐ွင္ ေမ်ာက္ေတြ က်ားေတြ ထိန္းေနရတဲ့အတိုင္းပဲ။တျဖည္
"ပညာေရးရဲ႕ အဓိကရည္မွန္းခ်က္ကဘာလဲဗ်
ခင္ဗ်ားနားလည္သလို ေျပာျပစမ္းပါ "
"ကြၽန္မ အယူအဆကိုေျပာျပမယ္ေနာ္ပညာေရ
မဟာပညာေက်ာ္ႀကီးေတြ ျဖစ္လာဖို႔လည္း မဟုတ္ဘူး ။ ပညာေရးရဲ႕. အဓိက. ရည္မွန္းခ်က္ က တိုင္းျပည္အေနနဲ႔ေျပာရမယ္ဆိ
လူေတြကိုခ်စ္တတ္လာေအာင္သင္ေ
" ခင္ဗ်ားေျဖတာေတာ္ေတာ္ေကာင္း
ဆက္ၿပီးေမးခြင့္ျပဳပါ။ "
" ရပါတယ္ "
" လစာဘယ္ေလာက္ရလဲ "
" ဒီေမးခြန္းေတာ့ မေမးသင့္ဘူးထင္တယ္ "
" ဒီလိုပါ ...ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ လစာလံုေလာက္စြာမရရင္ အက်င့္ပ်က္ႏိုင္တယ္။ အက်င့္ပ်က္ဝန္ထမ္းဆိုတာ သူ႔အလိုလို ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူး။ ေခတ္အေျခအေန လစာညီမ်ွမႈမ႐ွိျခင္းဟာ အက်င့္ပ်က္ဝန္ထမ္းကိုေမြးဖြ
" လစာကလံုေလာက္ပါတယ္ ။ ခံစားခြင့္ေတြလည္း အျပည့္အဝေပးထားတယ္ေလ ။ ဒီေတာ့ က်မတို႔ဘက္က ကိုယ္လုပ္တဲ့အလုပ္အေပၚမွာ ေစတနာလည္းပါသင့္တယ္ ။ ဝါသနာလည္းပါသင့္တယ္။ ကိုယ့္အလုပ္ကို
ကိုယ္တန္ဖိုးထားတတ္ဖို႔ လည္းလိုတယ္။ ဒါမွ ဝန္ထမ္းေကာင္းျဖစ္မွာ႐ွင့္ " ဆက္ၿပီးေမးပါရေစ "
" ေကာင္းပါၿပီ ..ေမးပါ႐ွင္ "
" ကေလးေတြဉာဏ္ရည္ဘယ္လိုေနသလဲ "
" ျပန္ၿပီးေမးပါ ..ေမးခြန္းကို နားမလည္လို႔ပါ "
" ကေလးေတြက ေတာ္သလား ညံ့သလား လို႔ဆိုလိုတာပါ "
" ဒါဆိုရင္ ႐ွင့္ကို ေမးခြန္းတစ္ခု ျပန္ေမးမယ္ ...ႏွင္းဆီပန္းနဲ႔ စပယ္ပန္း ဘယ္ပန္းကလွလဲ "
" ဘာဆိုင္လို႔လဲ "
" ေျဖၾကည့္ပါ "
" ႏွင္းဆီ ပန္းကလွတာေပါ့ "
" ကြၽန္မေမးတာ ႏွင္းဆီ ပန္းနဲ႔ စံပယ္ပန္း ဘယ္ပန္းပိုလွ သလဲလို႔ ေမးတာေလ "
" ေျဖၿပီးၿပီေလ ႏွင္းဆီပန္းက လွတယ္လို႔ "
" ကြၽန္မေမးတာ ဘယ္ပန္းကိုပိုႀကိဳက္သလဲ လို႔ ေမးတာမဟုတ္ဘူး ..႐ွင္က ..႐ွင္ႀကိဳက္တဲ့ ႏွင္းဆီ ပန္းကိုပဲ လွတယ္လို႔ ေျပာေနတယ္။ "
"ဟုတ္သားပဲ က်ဳပ္ကႏွင္းဆီပန္းကိုႀကိဳက္
" တကယ္ေတာ့ ႏွင္းဆီပန္းလည္းလွသလို စပယ္ပန္းလည္း လွတာပါပဲ႐ွင္ ။ ကေလးေတြကို ေတာ္သလားညံသလားဆိုတဲ့ေမးခြန
ဘာပဲေျပာေျပာ ကေလးေတြအားလံုး မညံ့ၾကပါဘူး ။ သူတို႔မွာ ကြၽန္မတို႔နဲ႔ မတူတဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြ ႐ွိတယ္။ လူငယ္ေတြရဲ႕ စိတ္ကူးစိတ္သန္းဟာ တိုင္းျပည္တစ္ျပည္ရဲ႕ သယံဇာတ တစ္ခုပါပဲ႐ွင့္။
အဲဒီစိတ္ကူး စတ္သန္းေတြကို ဖ်က္ဆီးမပစ္ဖို႔ဘဲလိုတယ္။လူ
" ခင္ ဗ်ားက ဆရာမလုပ္သက္ အနည္းငယ္သာ႐ွိေပမယ့္ ေမး ခြန္းေတြရဲ႕ အေျဖကို စနစ္တက်ေျပာတတ္တယ္ေနာ္ "
" စာဖတ္လို႔ပါ "
"ဘာစာေတြဖတ္လဲ "
" အစံု ဖတ္တယ္ အားရင္ ကြၽန္မစာဖတ္တယ္ "
" ဒါနဲ႔.ေမးရအံုးမယ္ အိုဘားမားကို ႏွစ္သက္လား "
" ႏွစ္သက္ခဲ့ပါတယ္ "
" ေနာက္တစ္ႀကိမ္အတြက္ ထပ္ၿပီးႏွစ္သက္ႏိုင္ပါ ဦးမလား "
" ဒါကေတာ့ မေျပာႏိုင္ဘူး႐ွင့္ သူ႔အေျပာနဲ႔ သူ႔အလုပ္ကို ေစာင့္ၾကည့္ရမွာပဲ အေျပာနဲ႔ အလုပ္ညီရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ အေျပာတျခား အလုပ္တျခားဆိုရင္ေတာ့လည္းတစ
" သမၼတ ႀကီးနဲ႔ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ဘယ္သူက တိုင္းျပည္အတြက္ပိုအေရးႀကီး
"တိုင္းျပည္အတြက္ဆိုရင္ေတာ့
ဒီႏိုင္ငံမွာေန ဒီေျမ ၊ ဒီေရ ၊ ဒီေလ နဲ႔အသက္႐ွင္ၾကသူအခ်င္းခ်င္း
" all rightsေကာင္းလိုက္တဲ့အေျဖဗ်
" သမၼတ ႀကီးနဲ႔ ခင္ဗ်ား တိုင္းျပည္အတြက္ ဘယ္သူက ပိုၿပီးတာဝန္႐ွိသလဲ "
" ဒါကလည္း႐ွင္း႐ွင္းေလးပါ ကြၽန္မက ပိုၿပီးတာဝန္႐ွိတာေပါ့ "
" ဘာေၾကာင့္လဲဗ် ခင္ဗ်ားအေျဖက တစ္မ်ိဳးႀကီးပါလား "
" ဟုတ္တယ္႐ွင့္...သမၼတ တို႔ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္တို႔အမတ္တို႔ဆိ
တိုင္းျပည္ေကာင္းမွာ႐ွင့္ "
" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ..ခင္ဗ်ားအေျဖကိုသေဘာက်ပါတယ
" ကြၽန္မလည္း ေျဖဆိုခြင့္ရလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "
..................အႏွစ္ခ်ဳ
ကိုယ့္ေနရာကိုယ္ တန္ဖိုးမထားၾက ၊ ကိုယ့္တာဝန္ကိုယ္ မသိၾကပါ။
##Original Writer
စဝ္သုနႏၵာ Thiri ( May )
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။