အာ႐ံုငါးပါးထဲက ေသာတသုခကုိ အျပည့္အဝ ေပးစြမ္းတဲ့ သံစဥ္လႈိင္းေတြထဲမွာ ကုိရီးယား ဂီတ သံဇဥ္ေတြဟာ တျဖည္းျဖည္း ျမဴးျမဴးႂကြႂကြနဲ႔ ႏုိင္ငံရပ္ျခားေတြဆီ ခုန္ေပါက္လုိ႔ ေရာက္ရွိလာၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီတစ္ပတ္မွာေတာ့ သူတုိ႔ရဲ႕ ဂီတ သံစဥ္ေတြကုိ နားဆင္ခံစား ရင္ခုန္ၾကည့္ၾကပါမယ္။
နာမည္ေက်ာ္ၾကား ကုိရီးယား အဆုိေတာ္နဲ႔ သီခ်င္းမ်ား
အခုလက္ရွိ ကုိရီးယားမွာ နာမည္ႀကီးေနတဲ့ အဆုိေတာ္ေတြကေတာ့ အမ်ိဳးသမီးေတြထဲမွာဆုိ ဘအာ၊ လီဟုိရီတုိ႔ ျဖစ္ၿပီး အမ်ိဳးသားေတြ ထဲမွာ ဆုိရင္ေတာ့ စူပါဂ်ဴနယာ၊ TVXQ, Big Bang, DBSK, SHINee, F.T Island, 2PM, 2AM, CNBLUE, MBLAQ, SS501, BEAST, U-Kiss, တုိ႔ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ တျခားေသာ အဆုိေတာ္ေတြလည္း ရၾကပါေသးတယ္။ ဝမ္းဒါးဂဲလ္အဖဲြ႕တုိ႔၊ Girl’s Generation တုိ႔လည္း နာမည္ႀကီးၾကပါတယ္။ တစ္ႏွစ္အစမွာ နံပါတ္တစ္ ခ်ိတ္ခဲ့တဲ့ ကုိရီးယား သီခ်င္းကေတာ့ ဟြမ္ဘင္ရဲ႕That Man သီခ်င္းပါ။ အခု ေရပန္းစား ဗုိလ္စဲြေနတဲ့ သီခ်င္းကေတာ့ မိန္းကေလး အဆုိေတာ္အဖဲြ႕ Davichi ရဲ႕ Dont’ say Goodbye သီခ်င္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူတုိ႔အဖဲြ႕ဟာ ႏွစ္ေယာက္ပဲ ရွိၿပီး ၂၀၀၈ ခုႏွစ္မွ စတင္ထုိးေဖာက္ ဝင္ေရာက္လာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Davichi ရဲ႕ ၈၂၈၂ သီခ်င္းဟာ ထာဝရ အေကာင္းဆံုး သီခ်င္း တစ္ပုဒ္အျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္ျခင္း ခံခဲ့ရပါတယ္။
ဘာေၾကာင့္ ေက်ာ္ၾကား
အခုေက်ာ္ၾကား ေအာင္ျမင္ေနကတဲ့ ကုိရီးယား အဆုိေတာ္ေလးေတြ အားလံုး ငယ္ငယ္ေခ်ာေခ်ာေလးေတြ မ်ားၾကပါတယ္။ အေရွ႕အာရွနဲ႔ အေရွ႕ေတာင္ အာရွႏုိင္ငံေတြ အထိ နာမည္ေက်ာ္ၾကား ၾကပါတယ္။ ကုိရီးယားရဲ႕ ဂီတလုိင္းကုိ ျပန္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ အနီးစပ္ဆံုး ၁၉၇၀ ေလာက္ကေန တုိင္းၾကည့္ပါမယ္။ ၁၉၇၀-၁၉၈၀ ၾကား ေပၚထြက္ခဲ့တဲ့ အဆုိေတာ္ ခ်ိဳေယာင္ဖီလ္ဟာ ေရာ့ခ္ဂီတကုိ ကိုရီးယားမွာ ေခတ္စားေစခဲ့တဲ့ နာမည္ႀကီး အဆုိေတာ္ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ တျခားအသက္ႀကီးသလုိ နာမညႀ္ကီးေနတဲ့ အဆုိေတာ္ေတြ ရွိေပမယ့္ လူငယ္ေတြၾကားမွာ အမ်ားဆံုး နာမည္ႀကီး ေခတ္စားတာ လူငယ္ အဆုိေတာ္ေတြသာ ျဖစ္ၾကပါတယ္။
ကုိရီးယား သီခ်င္းေတြ ဘာေၾကာင့္ လူႀကိဳက္မ်ား ရသလဲဆုိရင္
နံပါတ္တစ္ အခ်က္က သူတုိ႔ရဲ႕ ႐ုပ္ရည္ပုိင္းဆုိင္ရာ အသြင္အျပင္က ပဓာန ေနရာ ယူေနပါလိမ့္မယ္။ ဘယ္လုိပဲ ခဲြစိတ္ဓား အားကုိး ပုဆိန္႐ုိး လုပ္လုပ္ ေခ်ာမြတ္ႏုဖတ္ေနတဲ့ သူတုိ႔ ႐ုပ္ရည္ေလးေတြေၾကာင့္ Love at first sight ေတြ ျဖစ္ၾကမွာ မ်ားပါတယ္။ အႏုပညာရွင္ အမ်ားစုဟာ ခဲြစိတ္ဓားနဲ႔ မကင္းၾကသလုိ ထုတ္ေဖာ္ ဝန္ခံရတာလည္း အပန္းမႀကီးၾကပါဘူး။ တခ်ိဳ႕ကလည္း မ်က္ႏွာအျပင္၊ ကုိယ္လံုးကုိယ္ေပါက္ အစရွိတဲ့ အစိတ္အပုိင္းမ်ားကုိလည္း ျပဳျပင္ ဖန္တီးယူၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္၊ ႀကိဳးစားၿပီး ေဘာ္ဒီျဗဴတီျဖစ္ဖုိ႔ လုပ္တဲ့သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။
ဒုတိယ အခ်က္ကေတာ့ အလုပ္ႀကိဳးစားခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သူမွ အရွင္ေမြး ေန႔ခ်င္းႀကီးခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ နာမည္ ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ သူတုိင္းရဲ႕ အတိတ္မွာ လမ္းေၾကာင္းတစ္ခု ရွိပါတယ္။ သူတုိ႔ရဲ႕ အမာရြတ္ေတြ ရွိပါတယ္။ တတိယ တစ္ခ်က္က သူတုိ႔ရဲ႕ Fan Meeting ေခၚတဲ့ ပရိသတ္နဲ႔ လက္ပြန္းတတီး ေတြ႕ဆံုပဲြေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေတြဟာ ပရိသတ္နဲ႔ ခ်က္ခ်င္းရင္းႏွီးမႈ ျဖစ္ေစပါတယ္။ စပုိင္မင္းသား ဒင္းနစ္စ္အုိဆုိရင္ သူ႔ရဲ႕ ေမြးေန႔ကို ပရိသတ္ေတြနဲ႔ ျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလုိမ်ိဳးပဲြေတြဟာ ပရိသတ္နဲ႔ အႏုပညာရွင္အၾကား ဆက္သြယ္မႈကို ပုိမုိနက္႐ိႈင္း ခုိင္မာေစပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အြန္လုိင္းက ဆုိရွယ္ဆုိက္ေတြမွာ ပရိသတ္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံမႈရွိတယ္။ တီဗြီ အစီအစဥ္ေတြမွာ သူတုိ႔ရဲ႕ Daily Life ေတြ ေျပာျပတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ပရိသတ္နဲ႔ အႏုပညာရွင္အၾကား ရင္းႏွီးမႈကို တုိးပြားေစခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
စတုတၳအခ်က္က သူတုိ႔ရဲ႕ Presentation ျဖစ္ပါတယ္။ ႐ုပ္ရည္ေခ်ာတဲ့ သူေတြရွိတယ္၊ အဆုိေကာင္းတဲ့ သူရွိမယ္၊ အကေကာင္းတဲ့ သူရွိမယ္၊ အဲဒါေတြကို Presentation ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ တင္ဆက္လုိက္တဲ့ အခါမွာ လူအမ်ား ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ အားေပးတဲ့အရာ ျဖစ္သြားပါတယ္။ ပၪၥမ အခ်က္ကေတာ့ ကုိရီးယား ဒရာမာကားေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒရာမာကားေတြဟာ ပုိၿပီးေတာ့ လူအမ်ား ႏွစ္ၿခိဳက္စဲြလမ္းအားေပးၾကတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းတဲြေတြကလည္း ျဖစ္ေတာ့ ပုိၿပီးေတာ့ မွတ္မိလြယ္ၾကပါတယ္။ အဆုိေတာ္ လုိင္းနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္လုိင္းကုိ ပူးတဲြ လုပ္ေနၾကတဲ့ သူေတြလည္းရွိေတာ့ ဂီတလုိင္းဟာ ကၽြဲကူးေရပါ ဆုိသလုိ ပံ့ပုိးေပးေနသလုိ ျဖစ္ေနပါတယ္။
ေက်ာ္ၾကားမႈနဲ႔ ကုိရီးယား ဂီတ မူပုိင္ခြင့္ အဖဲြ႕အစည္း
မႏွစ္ကမွ ေလာေလာလတ္လတ္ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ဂီတမူပုိင္ခြင့္ ျပႆနာ တစ္ခုရွိပါတယ္။ သီခ်င္းအပုဒ္ ၂၀ ကုိ ေကာ္ပီဆုိတဲ့ ေက့စ္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ နာမည္ႀကီး အဆုိေတာ္ေတြရဲ႕ ခုိးကူးသီခ်င္းေတြလည္း ပါပါတယ္။ လီဟုိရီရဲ႕ I’m Back၊ ဆြမ္ဒမ္ဘီရဲ႕ Saturday Night၊ လီေဆာင္ခ်ဴးရဲ႕ Scream၊ ဂ်ီနဂါးအဖဲြ႕ရဲ႕ Heartbreaker သီခ်င္းတုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိ ေကာ္ပီဆုိၾကတဲ့ အတြက္ ေလ်ာ္ေၾကးကေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိ အေမရိကန္ေဒၚလာ ႏွစ္သိန္းငါးေသာင္း နီးပါး ရွိသြားပါတယ္။ စုစုေပါင္း ေဒၚလာသန္းႏွစ္ရာထိ တက္သြားပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ရရွိတဲ့ သတင္းေတြ အရ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္က ထြက္ရွိခဲ့တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဟာလည္း ကန္ေဒၚလာ ႏွစ္သိန္းခဲြကုိ ၂၀၁၀ ႏွစ္အတြင္း ေပးရမယ္လုိ႔ သတင္း ထြက္လာပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္စုႏွစ္က ခုိးကူးသီခ်င္း အပုဒ္ ၂၀ ထဲက တစ္ပုဒ္ (၂၀၀၄ ခုႏွစ္မွာ ထြက္ရွိခဲ့တဲ့ တစ္ပုဒ္)ကုိ ကန္ေဒၚလာ ႏွစ္သိန္းသံုးေသာင္း ေပးေခ်ခဲ့ရပါတယ္။
လီဟုိရီဆုိ သူ႔ရဲ႕ H-Logic အယ္လ္ဘမ္ထဲက Bring it Back, Swin, How did we get, memory, I’m Back နဲ႔ Feel The Same သီခ်င္းေတြကုိ တရားစဲြ အေလ်ာ္ေတာင္းတာ ခံေနရပါတယ္။ Bring it Back သီခ်င္းဟာ ကေနဒါ အဆုိေတာ္အဖဲြ႕ရဲ႕ Boy Bring it Back သီခ်င္းကုိ ကူးထားတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ အဲဒီအဖဲြ႕ရဲ႕ ရင္ခုန္သံစကားေတြကေတာ့ “ကၽြန္ေတာ္ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ထြက္ ဟုိရီအေခြကုိ ၾကားၾကားျခင္း ေရွာ့ခ္႐ုိက္ သြားမိတယ္။ ခၽြတ္စြတ္တူေနတာကို မယံုၾကည္ႏုိင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဲဒီသီခ်င္းကို အဖဲြ႕အလုိက္ ႀကိဳးစားပမ္းစား စပ္ၿပီး သီဆုိထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ မတရားဘူးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တရားမွ်တမႈကို ရရွိဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္” တဲ့။
အတုသည္ အစစ္မမည္ေပ။ ကုိယ္ခ်င္းစာ ရင္မွာနာၾကဖုိ႔ ဆုိရင္း ဒီတစ္ပတ္ ဒီမွ်နဲ႔သာ…..
သီဟပ်ံခ်ီ
8 Days Journal
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။