အာဏာ ေကာက္သိမ္းလိုုက္ရ ဆိုုသူေတြ ....
အဲ႔ လိုု ခံခဲ႔ ရရင္....အဲ႔ ပါးေစာက္ပတ္ ေတြ....
ဘာေၿပာၾကမည္နည္း...
သိခ်င္လွ၏...။
---------------------
ဆရာ စံဇာဏီဘို (ေဗဒင္ဆရာ) ေရးသည္
=========================
ယေန႔ထက္တိုင္ စာဥဟူေသာ အသံကို ႀကားလိုက္သည္ႏွင့္
ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔ရွိ ႀကြက္သားမ်ွင္မ်ား တဆတ္ဆတ္ လွဳပ္ခါ၍ နာက်င္လာ၏။
အာရံုေႀကာမ်ား ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔ ျဖစ္တည္ေနေသာ
ရုိးတြင္းခ်ဥ္ဆီတို႔မွ ဆတ္ကနဲ ပူကနဲ ျဖစ္သြား၏ အရုိးႏွင့္
ႀကြက္သားမ်ားၾကား တည္ရွိေနသည့္ ဒဏ္ရာဗလဗြႏွင့္ ပုံစံပ်က္ယြင္းေနေသာ အရြတ္တို႔မွ အနာေဝဒနာေဟာင္းမ်ား ျပန္လည္နိုးထလာသည္။
က်ီးေပါင္းတက္ေနေသာ အရုိးပက္ႀကားအက္မ်ား ႀကားတြင္
စိမ့္ဝင္စြဲမွတ္ထားသည့္ ၁၉၉၀စက္တင္ဘာ ၂၅ ရက္ ရက္စက္ႀကမ္းႀကဳတ္လွေသာ ထိုကာလအက်ဥ္းဦးစီး ညႊန္ခ်ဳပ္ႀကီး ဦးေဇာ္မင္း၊
ဒုခ်ဳပ္ဦးအုန္းဟန္၊ ညႊန္မွဴးဗုိလ္မွဴးႀကီး ခင္ေမာင္လတ္၊
ေထာင္ပိုင္ႀကီး ဦးအုန္းေဖ၊ ေထာင္ပိုင္ဦး ဘိုႀကည္၊
ေထာင္ပိုင္ေလး ဦးၿပဳံးခ်ဳိ၊ မိန္းေဂ်းေထာင္မွဴးႀကီး ဦးလွျမင့္၊
ေထာင္ဆရာဝန္ ဦးစိုးႀကည္၊ လက္ပါးေစဝါဒ အႀကပ္တပ္သားမ်ားရဲ႕
ေမာက္မာခက္ထန္လွသည့္ မ်က္ႏွာမ်ားကို ျမင္ေယာင္လာသည္။
မေသရံုတမယ္ ရိုက္ႏွက္ခံရသည့္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသား
ဗုိလ္မွဴးသူရ၊ ဦးေငြလွဳိင္ (ၿငိမ္း)၊ ေလထီး ဦးေအာင္နိုင္၊
အၿငိမ္းစားဗိုလ္မွဴး ဘေသာ္ (စာေရးဆရာ ေမာင္ေသာ္က)၊
ေရွ့ေနႀကီး ဦးကိုယု၊ ရုပ္ရွင္ဒါရုိက္တာ ဦးမိုးသူ (ဘႀကီးမိုး)၊
ေရွ့ေနဂ်ဳိးၿဖဴဦးသိန္းဟန္၊ ဘိုးေတာ္ ခင္ဝင္း စသည့္ လူႀကီးမ်ားႏွင့္
လူငယ္နိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားမ်ား ျဖစ္ေသာ ၈၈
ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ မင္းေဇယ်ာ၊ သုံးေရာင္ျခယ္ ဝင္းသိန္း၊
ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ညိဳထြ န္း၊
လူ႕ေဘာင္သစ္မွယဥ္ေထြး၊ ေအာင္ေဇယ်၊ မိုးဟိန္း၊
စက္မွဳ႕ေက်ာင္းသားေဇာ္မ်ဳိး ေအာင္ (ခ်ီးေပ) စသည့္
အက်ဥ္းခံ ရဲေဘာ္ရဲဘက္မ်ားႏွင့္ အထူးတလည္ ရက္ရက္စက္စက္
ႏွိပ္စက္ခံရေသာ ေဒါက္တာ တင္မ်ဳိးဝင္း တို႔ကိုလဲ အထူး သတိရမိတယ္။
တေဖာင္းေဖာင္း တဒုန္းဒုန္း တအုံးအုံး တဖုံးဖုံး ႏွိပ္စက္ကလူ
ၿပဳခံေနရေသာ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားတို႔၏ ရဲမာန္သတၱိ၊
ရုိင္းစုိင္း ယုတ္မာ ရက္စက္ ပက္စက္၊ လူစိတ္ကင္းမဲ႔၊
စာနာစိတ္နတၳိ၊ ဂရုဏာစိတ္ေပ်ာက္၊ အုပ္စုဖြဲ႕ လက္နက္ကိုင္ကာ
ေစာ္ကား ေမာ္ကားလုပ္ေသာ ဝန္ထမ္းဝါဒါမ်ားအား ရင္မွ
တနင့္နင့္ နာႀကည္းမုန္းတီးမိ၏။
ဖိနပ္သံခြာမ်ားနဲ႔ နင္း၍တဖုံ၊ ကန္ကာတစ္လွည့္၊
ေျခလက္ ညိဳ႕သႀကီးတေလ်ာက္ မာေက်ာလွသည့္ နံပါတ္တုတ္မ်ား
Gunpipe ဟုေခၚေသာ ရာဘာတုတ္မ်ားႏွင့္ တေျဖာင္းေျဖာင္းရုိက္၊
ဝမ္းလ်ားထိုးကာ လက္ႏွစ္ဖက္ဆန္႔တန္းထားေသာ လက္တို႔အား
သံခြာၿဖင့္ ႀကိတ္နင္းေျချခင္း၊ ဦးေခါင္းကို အဝတ္စြပ္၍ ညိဳ႕သႀကီးအားး
ေျဖာင္းကနဲ ျမည္ေအာင္ အားကုန္ေအာက္မွ ျဖတ္ရုိက္ကာ
ေခြးေသေကာင္ပုပ္ ဠင္းတမ်ားဆြဲသလို တျဖဳန္းျဖဳန္းရုိက္၊
ကိုယ့္ပုဆိုးနဲ႔ ကိုယ့္ေခါင္းအုပ္၍ လည္တြင္ပတ္၊
လက္ျပန္ပုဆိုးပတ္၍ ေဘးမွရုိက္၊ ေနာက္မွေဆာင့္ကန္ကာ
ေမွာက္လ်က္လဲကာမွ တက္နင္း၊ ရုိက္သူကရုိက္၊ အေပၚမွခြစီးကာ
ဘယ္ညာျပန္ ထိုးသူကထိုး၊ ဖိသူကဖိ၊
ေရကန္အုတ္ခုံမွာ တန္းစီၿပီး ပတၱလားတီးသလို
သံစဥ္ညိွကာ တဖုန္းဖုန္း တအုန္းအုန္း တေဖ်ာင္းေဖ်ာင္းနဲ႔
ဂီတသံပုံေဖာ္ၿပီးရုိက္၊ ေထာင္လုံးကြ်တ္၊ ဝါဒါအကုန္မက
သင္တန္းသားမ်ားကိုပါ ေခၚယူကာ လက္ေတြ႕ရုိက္နည္းကို
သင္တန္းေပးခဲ႔တယ္။
ေအာ္သံ တခ်က္မပါ၊ ညည္းသံတခ်က္မွ မထြက္ပဲ
သြားဖုံးမ်ားႀကားမွ ေသြးယိုစီးက်ေအာင္ အံႀကိတ္ကာ
အရုိက္ႏွက္ခံရသူမ်ား၊ ေမ့ေမ်ာသြားသူမ်ားကို အေသေကာင္ပမာ
ပစ္ပုံထားတာဟာ နာဇီအက်ဥ္းစခန္းမွ လူေသေကာင္ေတြလို
အပုံလိုက္အထပ္လိုက္ ပစ္ထားခဲ႔တာ နာက်င္လြန္း၍
ထြက္က်လာေသာဆီး၊ ေသြး၊ ေခြ်း၊ ဝမ္းမ်ားႏွင့္ ဝမ္းဗုိက္၊
ရင္ဘတ္တို႔မွ ထုရုိက္၍ ထြက္က်လာေသာ
ေသြးစြန္းေသာ အံဖတ္၊ တံေတြးမ်ားဟာ
အက်ဥ္းသားဝတ္စုံေပၚမွာ အကြက္လိုက္
အထင္းလိုက္ စြန္းေပကုန္၏။
အက်ဥ္းသားတို႔ရဲ႕ ရပိုင္ခြင့္အတြက္ တိုက္ပြဲဝင္သူမ်ား
ေဘာင္ေက်ာ္လြန္ ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းအေပၚ ဆႏၵျပသူမ်ားအား
ညွိႏႈိင္းမေယာင္ အခ်ဳိသပ္ၿပီး တစ္ဖန္ ေခၚယူ
ရုိက္ႏွက္ျခင္းမ်ားသည္ကား လူတို႔တြင္ မရွိအပ္ေသာ
ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲမွဳ႔မ်ား၊
"ဒီမိုကေရစီဆိုတာ ဒါပဲ" ဟုဆိုကာ
ေဘာင္းဘီဂြႀကားမွ ငယ္ပါကပ္ပယ္အိတ္ကို ဆုပ္ကာ၊
ကိုင္ကာ၊ ပင့္ကာ၊ မကာ လွဳပ္ခါျပ၍ အသက္အရြယ္ႏွင့္
ရာထူးဂုဏ္ရွိန္ကိုပင္ အားမနာ ယုတ္ညံ့ ရုိင္းစိုင္းေသာ
အက်ဥ္းဦးစီးမွ ဒုခ်ဳပ္ ဦးအုန္းဟန္သည္
ခါးတြင္ ေျခာက္လုံးျပဴးေသနတ္ဒင္ကို ကိုင္ကာ
ဒါပဲရမယ္ဟု ေျပာကာ ဟန္ေရးျပတတ္ေသာ လူရမ္းကား၊
ဘိုင္စကုပ္မင္းသားဝင္းဦး၊ ရန္ေအာင္တို႔ ထက္ပင္ အခ်ဳိးက်
သားနားေအာင္ အကၤၤ်ီလက္လက္၊ စတိုင္ေဘာင္းဘီ၊
ရွဴးဖိနပ္ေျပာင္ေျပာင္ ဝတ္ဆင္ၿပီး ရုပ္ရည္ေျပျပစ္သေလာက္
စိတ္ဓာတ္ ယုတ္ညံ့ ေအာက္တန္းက်ေသာ ေထာင္ဆရာဝန္
ေဒါက္တာ ဦးစိုးႀကည္ဟာ အရုိက္ခံရသူ အက်ဥ္းသားမ်ားအား
နားႀကပ္ေထာက္ကာ " အိုေက မေသနိုင္ေသးဘူး
ထပ္ရုိက္လို႔ ရတယ္ Carry on " ထိုင္ခံုေပၚ အက်အန
ထိုင္ကာနာက်င္ေမ့ေမ်ာသူတို႔ အား အရသာခံ ႀကည့္ေနပုံမွာ
အာဏာရွင္ ဆက္ဒမ္ဟူစိန္ ကာ့ဒ္လူမ်ဳိးေတြကို သတ္ေသာဗြီဒီယုိ
မွတ္တမ္းကို Marlboro စီးကရက္ခဲ၍ ႀကည့္ေနပုံနဲ႔ တစ္ေထရာတည္း
တူလြန္းတဲ႔ ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ *
ေထာင္တြင္း အက်ဥ္းသားတို႔ရဲ႕ ေတာင္းဆိုသံ ညီညာေသာ
ေႀကြးေႀကာ္သံတို႔ကို ေထာင္အျပင္မွ မႀကားရေအာင္
ေထာင္တြင္း ဖိႏွိပ္ညွဥ္းပမ္းျခင္းမ်ားက ို မသိရေလေအာင္ေထာင္
နံရံဂါတ္ႀကီးေပၚမွ ေလာ္စပီကာ (အသံခ်ဲ႕စက္)ျဖင့္ ဟသၤာတထြန္းရင္ရဲ႕
"ေနညိဳခ်ိန္တိမ္ေတာက္တဲ႔အခါ ရြာလမ္းနံေဘး" အစခ်ီေသာ" စာဥ "
သီခ်င္းအား အသံကုန္ ထပ္ကာ ထပ္ကာ ဖြင့္ေလ၏ ။
ထိုစာသားမ်ား အတိုင္း ငါ အေရာက္ျပန္ခဲ႔မွာ ဆိုၿပီး
စိမ္ေျပနေျပ ရုိက္ႏွက္ခဲ႔လို႔ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြလဲ
စာဥသီခ်င္းနဲ႔အတူ ေသြးအန္သူ၊ ေမ့ေမ်ာသြားသူမ်ားဟာ
ငရဲခန္းသဖြယ္ အတိၿပီးခဲ႔တယ္။
တရားဥပေဒေဘာင္ အထက္မွ နားႀကပ္ကိုင္၊ ဝါရင္းတုတ္ကိုင္
၊ ေသနတ္ခါးႀကားထိုး၍ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ေက်ာ္က်ဴးေသာ ဝန္ထမ္းမ်ား
ေပၚထြန္းေစေသာ ေခတ္ဆိုး စနစ္ဆိုးမ်ား မည္သည့္ နိုင္ငံတြင္မွ
မရွိေစလိုေတာ့ပါ။
ခပ္ရုိင္းရုိင္း ေျပာေသာ ေန႔စဥ္သုံး စကားတို႔ အနက္ ေျမွာက္ေပးလ်ွင္
ေဂြးတက္ေအာင္ ကတတ္ေသာ ဝန္ထမ္းဆိုး ဝန္ထမ္းယုတ္မ်ဳိး
"တို႔နိုင္ငံတြင္မရွိသင့္" ဟူေသာ......
ဆရာစံဇာဏီဘို (ေဗဒင္ဆရာ ကိုယ္ေတြ႕မွတ္တမ္း) အား ....
ဂုဏ္ၿပဳမ်ွေဝလိုက္ရပါသည္။
Credit
အဲ႔ လိုု ခံခဲ႔ ရရင္....အဲ႔ ပါးေစာက္ပတ္ ေတြ....
ဘာေၿပာၾကမည္နည္း...
သိခ်င္လွ၏...။
---------------------
ဆရာ စံဇာဏီဘို (ေဗဒင္ဆရာ) ေရးသည္
=========================
ယေန႔ထက္တိုင္ စာဥဟူေသာ အသံကို ႀကားလိုက္သည္ႏွင့္
ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔ရွိ ႀကြက္သားမ်ွင္မ်ား တဆတ္ဆတ္ လွဳပ္ခါ၍ နာက်င္လာ၏။
အာရံုေႀကာမ်ား ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔ ျဖစ္တည္ေနေသာ
ရုိးတြင္းခ်ဥ္ဆီတို႔မွ ဆတ္ကနဲ ပူကနဲ ျဖစ္သြား၏ အရုိးႏွင့္
ႀကြက္သားမ်ားၾကား တည္ရွိေနသည့္ ဒဏ္ရာဗလဗြႏွင့္ ပုံစံပ်က္ယြင္းေနေသာ အရြတ္တို႔မွ အနာေဝဒနာေဟာင္းမ်ား ျပန္လည္နိုးထလာသည္။
က်ီးေပါင္းတက္ေနေသာ အရုိးပက္ႀကားအက္မ်ား ႀကားတြင္
စိမ့္ဝင္စြဲမွတ္ထားသည့္ ၁၉၉၀စက္တင္ဘာ ၂၅ ရက္ ရက္စက္ႀကမ္းႀကဳတ္လွေသာ ထိုကာလအက်ဥ္းဦးစီး ညႊန္ခ်ဳပ္ႀကီး ဦးေဇာ္မင္း၊
ဒုခ်ဳပ္ဦးအုန္းဟန္၊ ညႊန္မွဴးဗုိလ္မွဴးႀကီး ခင္ေမာင္လတ္၊
ေထာင္ပိုင္ႀကီး ဦးအုန္းေဖ၊ ေထာင္ပိုင္ဦး ဘိုႀကည္၊
ေထာင္ပိုင္ေလး ဦးၿပဳံးခ်ဳိ၊ မိန္းေဂ်းေထာင္မွဴးႀကီး ဦးလွျမင့္၊
ေထာင္ဆရာဝန္ ဦးစိုးႀကည္၊ လက္ပါးေစဝါဒ အႀကပ္တပ္သားမ်ားရဲ႕
ေမာက္မာခက္ထန္လွသည့္ မ်က္ႏွာမ်ားကို ျမင္ေယာင္လာသည္။
မေသရံုတမယ္ ရိုက္ႏွက္ခံရသည့္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသား
ဗုိလ္မွဴးသူရ၊ ဦးေငြလွဳိင္ (ၿငိမ္း)၊ ေလထီး ဦးေအာင္နိုင္၊
အၿငိမ္းစားဗိုလ္မွဴး ဘေသာ္ (စာေရးဆရာ ေမာင္ေသာ္က)၊
ေရွ့ေနႀကီး ဦးကိုယု၊ ရုပ္ရွင္ဒါရုိက္တာ ဦးမိုးသူ (ဘႀကီးမိုး)၊
ေရွ့ေနဂ်ဳိးၿဖဴဦးသိန္းဟန္၊
လူငယ္နိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားမ်ား ျဖစ္ေသာ ၈၈
ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ မင္းေဇယ်ာ၊ သုံးေရာင္ျခယ္ ဝင္းသိန္း၊
ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ညိဳထြ
လူ႕ေဘာင္သစ္မွယဥ္ေထြး၊ ေအာင္ေဇယ်၊ မိုးဟိန္း၊
စက္မွဳ႕ေက်ာင္းသားေဇာ္မ်ဳိး
အက်ဥ္းခံ ရဲေဘာ္ရဲဘက္မ်ားႏွင့္ အထူးတလည္ ရက္ရက္စက္စက္
ႏွိပ္စက္ခံရေသာ ေဒါက္တာ တင္မ်ဳိးဝင္း တို႔ကိုလဲ အထူး သတိရမိတယ္။
တေဖာင္းေဖာင္း တဒုန္းဒုန္း တအုံးအုံး တဖုံးဖုံး ႏွိပ္စက္ကလူ
ၿပဳခံေနရေသာ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားတို႔၏ ရဲမာန္သတၱိ၊
ရုိင္းစုိင္း ယုတ္မာ ရက္စက္ ပက္စက္၊ လူစိတ္ကင္းမဲ႔၊
စာနာစိတ္နတၳိ၊ ဂရုဏာစိတ္ေပ်ာက္၊ အုပ္စုဖြဲ႕ လက္နက္ကိုင္ကာ
ေစာ္ကား ေမာ္ကားလုပ္ေသာ ဝန္ထမ္းဝါဒါမ်ားအား ရင္မွ
တနင့္နင့္ နာႀကည္းမုန္းတီးမိ၏။
ဖိနပ္သံခြာမ်ားနဲ႔ နင္း၍တဖုံ၊ ကန္ကာတစ္လွည့္၊
ေျခလက္ ညိဳ႕သႀကီးတေလ်ာက္ မာေက်ာလွသည့္ နံပါတ္တုတ္မ်ား
Gunpipe ဟုေခၚေသာ ရာဘာတုတ္မ်ားႏွင့္ တေျဖာင္းေျဖာင္းရုိက္၊
ဝမ္းလ်ားထိုးကာ လက္ႏွစ္ဖက္ဆန္႔တန္းထားေသာ လက္တို႔အား
သံခြာၿဖင့္ ႀကိတ္နင္းေျချခင္း၊ ဦးေခါင္းကို အဝတ္စြပ္၍ ညိဳ႕သႀကီးအားး
ေျဖာင္းကနဲ ျမည္ေအာင္ အားကုန္ေအာက္မွ ျဖတ္ရုိက္ကာ
ေခြးေသေကာင္ပုပ္ ဠင္းတမ်ားဆြဲသလို တျဖဳန္းျဖဳန္းရုိက္၊
ကိုယ့္ပုဆိုးနဲ႔ ကိုယ့္ေခါင္းအုပ္၍ လည္တြင္ပတ္၊
လက္ျပန္ပုဆိုးပတ္၍ ေဘးမွရုိက္၊ ေနာက္မွေဆာင့္ကန္ကာ
ေမွာက္လ်က္လဲကာမွ တက္နင္း၊ ရုိက္သူကရုိက္၊ အေပၚမွခြစီးကာ
ဘယ္ညာျပန္ ထိုးသူကထိုး၊ ဖိသူကဖိ၊
ေရကန္အုတ္ခုံမွာ တန္းစီၿပီး ပတၱလားတီးသလို
သံစဥ္ညိွကာ တဖုန္းဖုန္း တအုန္းအုန္း တေဖ်ာင္းေဖ်ာင္းနဲ႔
ဂီတသံပုံေဖာ္ၿပီးရုိက္၊ ေထာင္လုံးကြ်တ္၊ ဝါဒါအကုန္မက
သင္တန္းသားမ်ားကိုပါ ေခၚယူကာ လက္ေတြ႕ရုိက္နည္းကို
သင္တန္းေပးခဲ႔တယ္။
ေအာ္သံ တခ်က္မပါ၊ ညည္းသံတခ်က္မွ မထြက္ပဲ
သြားဖုံးမ်ားႀကားမွ ေသြးယိုစီးက်ေအာင္ အံႀကိတ္ကာ
အရုိက္ႏွက္ခံရသူမ်ား၊ ေမ့ေမ်ာသြားသူမ်ားကို အေသေကာင္ပမာ
ပစ္ပုံထားတာဟာ နာဇီအက်ဥ္းစခန္းမွ လူေသေကာင္ေတြလို
အပုံလိုက္အထပ္လိုက္ ပစ္ထားခဲ႔တာ နာက်င္လြန္း၍
ထြက္က်လာေသာဆီး၊ ေသြး၊ ေခြ်း၊ ဝမ္းမ်ားႏွင့္ ဝမ္းဗုိက္၊
ရင္ဘတ္တို႔မွ ထုရုိက္၍ ထြက္က်လာေသာ
ေသြးစြန္းေသာ အံဖတ္၊ တံေတြးမ်ားဟာ
အက်ဥ္းသားဝတ္စုံေပၚမွာ အကြက္လိုက္
အထင္းလိုက္ စြန္းေပကုန္၏။
အက်ဥ္းသားတို႔ရဲ႕ ရပိုင္ခြင့္အတြက္ တိုက္ပြဲဝင္သူမ်ား
ေဘာင္ေက်ာ္လြန္ ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းအေပၚ ဆႏၵျပသူမ်ားအား
ညွိႏႈိင္းမေယာင္ အခ်ဳိသပ္ၿပီး တစ္ဖန္ ေခၚယူ
ရုိက္ႏွက္ျခင္းမ်ားသည္ကား လူတို႔တြင္ မရွိအပ္ေသာ
ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲမွဳ႔မ်ား၊
"ဒီမိုကေရစီဆိုတာ ဒါပဲ" ဟုဆိုကာ
ေဘာင္းဘီဂြႀကားမွ ငယ္ပါကပ္ပယ္အိတ္ကို ဆုပ္ကာ၊
ကိုင္ကာ၊ ပင့္ကာ၊ မကာ လွဳပ္ခါျပ၍ အသက္အရြယ္ႏွင့္
ရာထူးဂုဏ္ရွိန္ကိုပင္ အားမနာ ယုတ္ညံ့ ရုိင္းစိုင္းေသာ
အက်ဥ္းဦးစီးမွ ဒုခ်ဳပ္ ဦးအုန္းဟန္သည္
ခါးတြင္ ေျခာက္လုံးျပဴးေသနတ္ဒင္ကို ကိုင္ကာ
ဒါပဲရမယ္ဟု ေျပာကာ ဟန္ေရးျပတတ္ေသာ လူရမ္းကား၊
ဘိုင္စကုပ္မင္းသားဝင္းဦး၊ ရန္ေအာင္တို႔ ထက္ပင္ အခ်ဳိးက်
သားနားေအာင္ အကၤၤ်ီလက္လက္၊ စတိုင္ေဘာင္းဘီ၊
ရွဴးဖိနပ္ေျပာင္ေျပာင္ ဝတ္ဆင္ၿပီး ရုပ္ရည္ေျပျပစ္သေလာက္
စိတ္ဓာတ္ ယုတ္ညံ့ ေအာက္တန္းက်ေသာ ေထာင္ဆရာဝန္
ေဒါက္တာ ဦးစိုးႀကည္ဟာ အရုိက္ခံရသူ အက်ဥ္းသားမ်ားအား
နားႀကပ္ေထာက္ကာ " အိုေက မေသနိုင္ေသးဘူး
ထပ္ရုိက္လို႔ ရတယ္ Carry on " ထိုင္ခံုေပၚ အက်အန
ထိုင္ကာနာက်င္ေမ့ေမ်ာသူတို႔
အာဏာရွင္ ဆက္ဒမ္ဟူစိန္ ကာ့ဒ္လူမ်ဳိးေတြကို သတ္ေသာဗြီဒီယုိ
မွတ္တမ္းကို Marlboro စီးကရက္ခဲ၍ ႀကည့္ေနပုံနဲ႔ တစ္ေထရာတည္း
တူလြန္းတဲ႔ ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ *
ေထာင္တြင္း အက်ဥ္းသားတို႔ရဲ႕ ေတာင္းဆိုသံ ညီညာေသာ
ေႀကြးေႀကာ္သံတို႔ကို ေထာင္အျပင္မွ မႀကားရေအာင္
ေထာင္တြင္း ဖိႏွိပ္ညွဥ္းပမ္းျခင္းမ်ားက
နံရံဂါတ္ႀကီးေပၚမွ ေလာ္စပီကာ (အသံခ်ဲ႕စက္)ျဖင့္ ဟသၤာတထြန္းရင္ရဲ႕
"ေနညိဳခ်ိန္တိမ္ေတာက္တဲ႔အခါ
သီခ်င္းအား အသံကုန္ ထပ္ကာ ထပ္ကာ ဖြင့္ေလ၏ ။
ထိုစာသားမ်ား အတိုင္း ငါ အေရာက္ျပန္ခဲ႔မွာ ဆိုၿပီး
စိမ္ေျပနေျပ ရုိက္ႏွက္ခဲ႔လို႔ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြလဲ
စာဥသီခ်င္းနဲ႔အတူ ေသြးအန္သူ၊ ေမ့ေမ်ာသြားသူမ်ားဟာ
ငရဲခန္းသဖြယ္ အတိၿပီးခဲ႔တယ္။
တရားဥပေဒေဘာင္ အထက္မွ နားႀကပ္ကိုင္၊ ဝါရင္းတုတ္ကိုင္
၊ ေသနတ္ခါးႀကားထိုး၍ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ေက်ာ္က်ဴးေသာ ဝန္ထမ္းမ်ား
ေပၚထြန္းေစေသာ ေခတ္ဆိုး စနစ္ဆိုးမ်ား မည္သည့္ နိုင္ငံတြင္မွ
မရွိေစလိုေတာ့ပါ။
ခပ္ရုိင္းရုိင္း ေျပာေသာ ေန႔စဥ္သုံး စကားတို႔ အနက္ ေျမွာက္ေပးလ်ွင္
ေဂြးတက္ေအာင္ ကတတ္ေသာ ဝန္ထမ္းဆိုး ဝန္ထမ္းယုတ္မ်ဳိး
"တို႔နိုင္ငံတြင္မရွိသင့္" ဟူေသာ......
ဆရာစံဇာဏီဘို (ေဗဒင္ဆရာ ကိုယ္ေတြ႕မွတ္တမ္း) အား ....
ဂုဏ္ၿပဳမ်ွေဝလိုက္ရပါသည္။
Credit
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။