ကြ်န္ေတာ္တို ့Luxury Land မွထုတ္ေဝမယ့္ စာအုပ္ရဲ့ promo အျဖစ္ မ်ွေဝေပးလိုက္ပါတယ္
လက္ရွိဘဝမွသည္ျဖစ္ခ်င္ေသာဘဝ ဆီသို ့
- စကားသံေတြနားေထာင္ပါ။ျပီးရင ္ မိမိေကာင္းက်ိဳးအတြက္အသံုးခ ်ပါ
" စကားသံေတြေအာင္ျမင္တဲ့သူေတြ အတြက္မနက္စာပါဘဲ" - ကမ္ဘလန္ခ်ာ့ , စပန္စာဂြ်န္ဆင္
သင္စတင္လုပ္ေဆာင္လိုက္ျပီဆိ ုရင္ သင္လုပ္တဲ့လုပ္ငန္းနဲ ့ပတ္သတ္ျပီးစကားသံေတြကေတာ့ျ ပန္ျကားရမွာပါဘဲ။သင္ဟာအျကံည ဏ္ေတြရေကာင္းရမယ္။အကူအညီရေက ာင္းရမယ္။အျကံျပဳခ်က္ေတြရေက ာင္းရလိမ့္မယ္။သင္ေရွ ့ဆက္သြားရာမွာ သင့္ကိုထိန္းညိွေပးမဲ့အျပစ္ တင္ေဝဖန္မွုေတြပါရေကာင္းရပါ လိမ့္မယ္။ဒီလိုစကားသံေတြျကာ းရဖို ့ေမးျမန္းျခင္းဟာလည္းညီမွ်ျ ခင္းတခုရဲ့ပထမဆံုးအပိုင္းပါ ဘဲ။သင္ဟာစကားသံေတြကိုစတင္ျက ားရျပီဆိုရင္ သင္ဟာအဲ့အရာေတြကိုဘယ္လိုကို င္တြယ္ရမလဲဆိုတာသင္သိလာပါလိ မ့္မယ္။
- ျပန္ျကားရမဲ့စကားသံ( feedback) နွစ္မ်ိဴးရိွပါတယ္
အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့စကားသံ ေတြနဲ ့အနွုတ္လကၡဏာေဆာင္တဲ့စကားသံ ေတြပါဘဲ။ကြ်န္ေတာ္တို ့အေနနဲ ့ကေတာ့ အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့ရလာဒ္ေ တြ, ရာထူးေတြ, ေစ်းဝယ္သူေတြ, ေပ်ာ္ရြွင္မွုေတြ, ဆုလာဒ္ေတြ, သာယာမွုေတြလိုခ်င္တာေပ့ါ။ကြ ်န္ေတာ္တို ့အတြက္ပိုေကာင္းတယ္ေလ။ကြ်န္ ေတာ္တို ့လမ္းေျကာင္းမွန္ေပါ ္မွာ မွန္ကန္တဲ့အလုပ္ေတြလုပ္ေနျပ ီလို ့ျပသတယ္ေလ။
အနွုတ္လကၡဏာေဆာင္တဲ့စကားသံေ တြကိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို ့မနွစ္သက္ျကပါဘူး။စာေမးပြဲက ်တာ, ေငြမရိွတာ, ေဝဖန္ခံရတာ, ေစာဒကတတ္ခံရတာ, မေပ်ာ္ရြွင္တာ, အထီးက်န္တာ, စသျဖင့္ေပါ့။ဒါေပမယ့္အဆိုးထ ဲကအေကာင္းပါဘဲ။ကြ်န္ေတာ္တို ့လမ္းမွားေပါ ္ေရာက္ေနျပီဆိုတာ, အမွားေတြလုပ္ေနျပီဆိုတာျပတယ ္ေလ။တန္ဖိုးရိွလွတဲ့သတင္းအခ ်က္အလက္ေတြပါဘဲ။ကြ်န္ေတာ္တိ ု ့ေဝဖန္မွုေတြျကံုရတဲ့အခါဘယ္ လိုေဆာင္ရြက္မလဲဆိုတာကိုေတြ ့ျကံုေစပါတယ္။သင္ရည္မွန္းခ် က္ေတြဆီျမန္ျမန္ေရာက္ဖို ့ဆိုရင္ သင္ဟာ သင့္ဆီဝင္ေရာက္လာတဲ့စကားသံေ တြကိုျကိုဆိုရမယ္။လက္ခံရမယ္ ။ေပြ ့ဖက္ရမယ္။
- မိမိအတြက္အက်ိဴးမရိွမဲ့စကား သံေတြကိုဘယ္လိုတံု ့ျပန္မလဲ
- စူးစူးစမ္းစမ္းေလ့လာပါ။နိွု က္နိွု္က္ခြ်တ္ခြ်တ္သိပါ။ျပ ီးရင္ မခံစားပါနဲ ့
စကားသံေတြျကားလာရတဲ့အခါ သတင္းအခ်က္အလက္တခုလို ့သာသတ္မွတ္ထားရင္ ကြ်န္ေတာ္တို ့အတြက္ပိုအဆင္ေျပလွပါတယ္။ေဝ ဖန္အျပစ္တင္မွုလို ့ျမင္မဲ့အစား မိမိအတြက္ေကာင္းတဲ့လမ္းညြွန ္မွုလို ့ျမင္လိုက္ပါ။ ေလယဥ္ေပါ ္ကအလိုအေလ်ာက္ ေလယဥ္ေမာင္းစနစ္အေျကာင္းေတြ းျကည့္ရေအာင္။စနစ္ကေလယဥ္ကို ဘယ္လိုသြားရမလဲဆိုတာအျမဲမျပ တ္ေျပာျပေနတယ္။ေလယဥ္ဟာသူလက္ ခံရရိွတဲ့ညြွန္ျကားခ်က္အတို င္း မွန္မွန္ကန္ကန္ပ်ံသန္းေနတယ္ ဒါ့ေျကာင့္ေဝဖန္မွုေတြျကံုလ ာရတဲ့အခါ သိပ္ျပီးပုဂၢိဳလ္ေရးအရခံစား မေနပါနဲ ့။ ေဝဖန္မွုစကားသံေတြဟာကြ်န္ေတ ာ္တို ့ရည္မွန္းခ်က္ေတြဆီျမန္ျမန္ ေရာက္ရိွဖို ့ထိန္းညိွေပးတဲ့သတင္းအခ်ကိအ လက္ပါဘဲ။
-ေဝဖန္မွုေတြ စကားသံေတြကိုတံု ့ျပန္မွုျပင္းထန္လာတယ္
သင့္ကိုရိုးရိုးသားသားနဲ ့တန္ဖိုးရိွတဲ့စကားသံ ေဝဖန္မွုေပးတဲ့သူေတြကို သင္ဘယ္နွခါ စိတ္ဆိုးမာန္ဆိုးနဲ ့တံု ့ျပန္ဖူးလဲ?အဲ့လိုဆိုရင္ သင္ဟာ လူေကာ စကားသံေကာ အေဝးကိုတြန္းထုတ္လိုက္သလိူျ ဖစ္သြားပါျပီ
-စကားသံေတြကိုလ်စ္လ်ဴရွုမယ္
စကားသံေတြနားမေထာင္ျခင္း လ်စ္လ်ဴရွုထားျခင္းဟာလည္း အသံုးမဝင္တဲ့တံု ့ျပန္မွုပါ။မိမိကိုေဝဖန္လာတ ဲ့သူေတြကိုစိတ္ဆိုးမာန္ဆိုး တုံ ့ျပန္ျခင္းဟာလည္းအသံုးမဝင္လ ွတဲ့တံု ့ျပန္မွုေတြပါ။
စကားသံ( feedback ) ဟာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ွသာပါဘဲ။သိ ပ္ျပီးပုဂၢိဳလ္ေရးမယူဆပါနဲ ့။ျကိုဆိုျပီးအသံုးခ်လိုက္ပ ါ။သင္ေျပာသင့္တာကေတာ့, " feedback ေပးလို ့ေက်းဇူးပါျဗာ, သင့္အျမင္ေျပာျပလို ့ေက်းဇူးပါ, တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ျဗာ" လို ့ေျပာသင့္ပါတယ္။
- စကားသံ( feedback )ရရိွဖို ့ေမးပါ။
လူအမ်ားစုက feedback ကိုလြယ္လြယ္နဲ ့မေပးျကပါဘူး။သူတို ့ကသင္နဲ ့ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုေျပာဖို ့ေရွာင္လြွဲျကလိမ့္မယ္။သူတိ ု ့ကသင့္ရဲ့ခံစားခ်က္ေတြကိုမထ ိခိုက္ေစခ်င္ျကဘူး။ဒါ့ေျကာင ့္ရိုးရိုးသားသားနဲ ့feedbackရရိွဖို ့အတြက္ ေမးျမန္းပါ။ျပီးေဒါသမထြက္ပါ နဲ ့။ေအးေဆးျပီးသြားပါေစ။
-စကားသံ( feedback) ကိုနားေထာင္ပါ
ကြ်န္ေတာ္တို ့ေမးေမး မေမးေမး feedback ကေတာ့တနည္းနည္းနဲ ့လာမွာပါဘဲ။အေရးျကီးေတာ့ ပထမအဆင့္ကနားေထာင္ပါ။feedba ck အားလံုးဟာလည္းမွန္ကန္လွတာမဟ ုတ္ပါဘူး။အရင္းအျမစ္ကိုသိရပ ါမယ္။
-Feedback ေတြက သင္ဟာက်ရွံုးေနျပီလို ့ေျပလာတဲ့အခါ
- သင္ဟာအဲ့အရာေတြကိုလုပ္ေဆာင္ ခဲ့စဥ္ကဘစိတ္အား လူအား အားလံုးနွစ္ျပီး အခ်ိန္ေပးလုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္ဆိ ုတာသိထားပါ
-သင္ဘာေတြအေတြ ့အျကံုရခဲ့လဲ? ဘာေတြသင္ယူခဲ့ရလဲေရးခ်ပါ
-သင့္ကိုfeedback ျပန္ေပးတဲ့သူတိုင္းကိုေက်းဇ ူးတင္ပါ။ေလးစားပါ
-ေတာင္းပန္သင့္ရင္ေတာင္းပန္ ပါ။ေနာင္တရခ်ိန္တန္ပါျပီ။ က်ရွံူးမွုကိုဖံုးကြယ္မထားပ ါနဲ ့ေတာ့
-သင့္ရည္မွန္းခ်က္ေတြျပန္အာ ရံုစိုက္ပါ
#Wecreateit
#LuxuryLand
#Toptenteam
လက္ရွိဘဝမွသည္ျဖစ္ခ်င္ေသာဘဝ
- စကားသံေတြနားေထာင္ပါ။ျပီးရင
" စကားသံေတြေအာင္ျမင္တဲ့သူေတြ
သင္စတင္လုပ္ေဆာင္လိုက္ျပီဆိ
- ျပန္ျကားရမဲ့စကားသံ( feedback) နွစ္မ်ိဴးရိွပါတယ္
အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့စကားသံ
အနွုတ္လကၡဏာေဆာင္တဲ့စကားသံေ
- မိမိအတြက္အက်ိဴးမရိွမဲ့စကား
- စူးစူးစမ္းစမ္းေလ့လာပါ။နိွု
စကားသံေတြျကားလာရတဲ့အခါ သတင္းအခ်က္အလက္တခုလို ့သာသတ္မွတ္ထားရင္ ကြ်န္ေတာ္တို ့အတြက္ပိုအဆင္ေျပလွပါတယ္။ေဝ
-ေဝဖန္မွုေတြ စကားသံေတြကိုတံု ့ျပန္မွုျပင္းထန္လာတယ္
သင့္ကိုရိုးရိုးသားသားနဲ ့တန္ဖိုးရိွတဲ့စကားသံ ေဝဖန္မွုေပးတဲ့သူေတြကို သင္ဘယ္နွခါ စိတ္ဆိုးမာန္ဆိုးနဲ ့တံု ့ျပန္ဖူးလဲ?အဲ့လိုဆိုရင္ သင္ဟာ လူေကာ စကားသံေကာ အေဝးကိုတြန္းထုတ္လိုက္သလိူျ
-စကားသံေတြကိုလ်စ္လ်ဴရွုမယ္
စကားသံေတြနားမေထာင္ျခင္း လ်စ္လ်ဴရွုထားျခင္းဟာလည္း အသံုးမဝင္တဲ့တံု ့ျပန္မွုပါ။မိမိကိုေဝဖန္လာတ
စကားသံ( feedback ) ဟာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ွသာပါဘဲ။သိ
- စကားသံ( feedback )ရရိွဖို ့ေမးပါ။
လူအမ်ားစုက feedback ကိုလြယ္လြယ္နဲ ့မေပးျကပါဘူး။သူတို ့ကသင္နဲ ့ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုေျပာဖို ့ေရွာင္လြွဲျကလိမ့္မယ္။သူတိ
-စကားသံ( feedback) ကိုနားေထာင္ပါ
ကြ်န္ေတာ္တို ့ေမးေမး မေမးေမး feedback ကေတာ့တနည္းနည္းနဲ ့လာမွာပါဘဲ။အေရးျကီးေတာ့ ပထမအဆင့္ကနားေထာင္ပါ။feedba
-Feedback ေတြက သင္ဟာက်ရွံုးေနျပီလို ့ေျပလာတဲ့အခါ
- သင္ဟာအဲ့အရာေတြကိုလုပ္ေဆာင္
-သင္ဘာေတြအေတြ ့အျကံုရခဲ့လဲ? ဘာေတြသင္ယူခဲ့ရလဲေရးခ်ပါ
-သင့္ကိုfeedback ျပန္ေပးတဲ့သူတိုင္းကိုေက်းဇ
-ေတာင္းပန္သင့္ရင္ေတာင္းပန္
-သင့္ရည္မွန္းခ်က္ေတြျပန္အာ
#Wecreateit
#LuxuryLand
#Toptenteam
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။