♥ ကားေမာင္းေနစဥ္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းလာၿပ ီဆိုရင္
========================== ===========
မိမိရဲ႕ကား ဒက္ဘုတ္ အတြင္းမွာ ကားေမာင္းေနစဥ္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းလာၿပ ီဆိုရင္
အမ်ားစုက ေတြ႔တာနဲ႔ ဘရိတ္အုပ္ ရပ္ဖို႔ပဲစဥ္းစားေနတယ္
အစိုးရိမ္မလြန္ပါနဲ႔ ရပ္လို႔ရမဲ့လမ္းေဘး အခ်က္ျပမီးျပၿပီးရပ္လိုက္ ပါ ၿပီးမွ ကားအေျခအေနကိုၾကည့္ပါ
ေအာက္ပါ အေျခအေန ေတြမွာ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းတက္ပါတယ္။
္🚖 🚖 🚖 🚖
၁။ေအာက္ဆီဂ်င္ဆင္ဆာ မေကာင္းေတာ့ရင္
ေအာက္ဆီဂ်င္ဆင္ဆာဆိုတာ အိတ္ေဇာမွထြက္ရိွလာတဲ့ေ လထဲမွာ မေလာင္ကြၽမ္းပဲထြက္လာတဲ ့ေအာက္ဆီဂ်င္ကို တိုင္းတာပါတယ္ ။
သင္ရဲ႕ကား လိုအပ္တဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္ ကို မေလာင္ကြၽမ္းဘူးဆိုရင္ ဆီ အနည္းငယ္ပိုစားပါလိမ့္မည ္ ။ဒါ့အျပင္ ဆင္ဆာေၾကာင္ၿပီဆိုရင္ ပလပ္ ႏွင့္ catalytic converter မ်ားကိုလည္းပ်က္စီးေစပါတ ယ္.။
၂။ဆီတိုင္ကီအဖံုး
မိမိကားဆီတိုင္ကီအဖုံး ေမ့ၿပီး ကားေမာင္းေနရင္လည္း တိုင္ကီထဲကေလထုမၿငိမ္မသက ္ျဖစ္ကာ အင္ဂ်င္ခ်က္မီး လင္းတက္ပါတယ္ ။
ကားရဲ႕ဆီတိုင္ကီအဖုံး ျပန္တပ္ရဲ႕လား၊ ေသခ်ာ အဖုံးကို လုံအာင္ၾကပ္ရဲ႕လားဂ႐ုစိုက ္ေပးပါ၊။
၃။Catalytic Converter
ကက္တလစ္တစ္ ကြန္ဗာတာ ဆိုတာ ကားကစြန္႔ပစ္လိုက္တဲ့ ညစ္ညမ္းေသာေလ ကာဗြန္မိုေနာက္ဆိုက္ကို ကာဗြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုက္ အျဖစ္ေျပါင္းလဲေပးပါတယ္ ။ ႏွစ္ၾကာလာႏွင့္အမ်ွဂ်ီးပိ တ္ေနပါကလည္း အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းတက္ ေသာေၾကာင့္ ဝပ္ေလ်ွာ့မွာ ေဆးရည္ျဖင့္ ေဆးေၾကာေပးသင့္ပါတယ္ ။
၄။Mass Air Flow Sensor
Scan ဖတ္လိုက္လို႔ MAF ဆင္ဆာ ေၾကာင္ေနလို႔ျပေနရင္လည ္း လဲေပးရပါမယ္ ။MAF ဆင္ဆာမေကာင္းရင္ မိမိကား လီဘာနင္းေပမဲ့ အရိွန္တက္မလာတာတို႔ ေနာက္ၿပီးအရိွန္ရလို႔သြာ းရင္လည္းဆီ ပိုစားပါတယ္။
၅။ပလပ္မ်ား
မိမိကားမွာတပ္ထားေသာပလပ္ မ်ား
ေပါက္၍လည္းေကာင္း ပလပ္ကိုသြားတဲ့ ကိြဳင္မ်ား
ေပါက္ျပဲေနရင္လည္း အင္ဂ်င္ခ်က္မီး ေမာင္းေနရင္း
မမွိတ္ပဲလင္းေနတက္ပါတယ္ ။
ဒါေၾကာင့္အင္ဂ်င္ ခ်က္မီးလင္းတာ ကေတာ့ obd2 scan ဖတ္ရပါမယ္ အဲ့ဒါမွ အေျဖေပၚမွာပါ ။အဓိက ခ်က္မီးလင္းရတဲ့အေၾကာင္ းေတြက
Oxygen sensor မေကာင္းေတာ့ရင္
တခ်ိဳ႕ကားေတြက အိတ္ေဇာခြဲပီး ေက်ာက္ဇကာထုတ္ထားရင္
MAF sensor မေကာင္းေတာ့ရင္
⏩⏩ေနာက္တစ္ခုက အင္ဂ်င္ heat တက္တာမသိပဲ ေပေမာင္းလို႔ ဂတ္စကတ္ ႂကြ/ႂကြခါနီး
အာ့လိုေတြျဖစ္ရင္လည္း ခ်က္မီးလင္းပါတယ္။
⏩⏩ေနာက္တစ္ခုက 2ways ကားေတြ ဆီကား ကို cng ေျပာင္းေမာင္းလိုက္ cng ကို ဆီေျပာင္းေမာင္းလိုက္ရ င္လည္း ခ်က္မီးေတာက္ေလ်ွာက္လင ္းေနတက္ပါေၾကာင္းခင္ဗ ်ာ ။
crd >>>>>>မူရင္းပိုင္ရွင္ေပးပါ တယ္
==========================
မိမိရဲ႕ကား ဒက္ဘုတ္ အတြင္းမွာ ကားေမာင္းေနစဥ္ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းလာၿပ
ေအာက္ပါ အေျခအေန ေတြမွာ အင္ဂ်င္ခ်က္မီးလင္းတက္ပါတယ္။
္🚖 🚖 🚖 🚖
၁။ေအာက္ဆီဂ်င္ဆင္ဆာ မေကာင္းေတာ့ရင္
ေအာက္ဆီဂ်င္ဆင္ဆာဆိုတာ အိတ္ေဇာမွထြက္ရိွလာတဲ့ေ
သင္ရဲ႕ကား လိုအပ္တဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္ ကို မေလာင္ကြၽမ္းဘူးဆိုရင္ ဆီ အနည္းငယ္ပိုစားပါလိမ့္မည
၂။ဆီတိုင္ကီအဖံုး
မိမိကားဆီတိုင္ကီအဖုံး ေမ့ၿပီး ကားေမာင္းေနရင္လည္း တိုင္ကီထဲကေလထုမၿငိမ္မသက
ကားရဲ႕ဆီတိုင္ကီအဖုံး ျပန္တပ္ရဲ႕လား၊ ေသခ်ာ အဖုံးကို လုံအာင္ၾကပ္ရဲ႕လားဂ႐ုစိုက
၃။Catalytic Converter
ကက္တလစ္တစ္ ကြန္ဗာတာ ဆိုတာ ကားကစြန္႔ပစ္လိုက္တဲ့ ညစ္ညမ္းေသာေလ ကာဗြန္မိုေနာက္ဆိုက္ကို
၄။Mass Air Flow Sensor
Scan ဖတ္လိုက္လို႔ MAF ဆင္ဆာ ေၾကာင္ေနလို႔ျပေနရင္လည
၅။ပလပ္မ်ား
မိမိကားမွာတပ္ထားေသာပလပ္
ဒါေၾကာင့္အင္ဂ်င္ ခ်က္မီးလင္းတာ ကေတာ့ obd2 scan ဖတ္ရပါမယ္ အဲ့ဒါမွ အေျဖေပၚမွာပါ ။အဓိက ခ်က္မီးလင္းရတဲ့အေၾကာင္
Oxygen sensor မေကာင္းေတာ့ရင္
တခ်ိဳ႕ကားေတြက အိတ္ေဇာခြဲပီး ေက်ာက္ဇကာထုတ္ထားရင္
MAF sensor မေကာင္းေတာ့ရင္
⏩⏩ေနာက္တစ္ခုက အင္ဂ်င္ heat တက္တာမသိပဲ ေပေမာင္းလို႔ ဂတ္စကတ္ ႂကြ/ႂကြခါနီး
အာ့လိုေတြျဖစ္ရင္လည္း ခ်က္မီးလင္းပါတယ္။
⏩⏩ေနာက္တစ္ခုက 2ways ကားေတြ ဆီကား ကို cng ေျပာင္းေမာင္းလိုက္ cng ကို ဆီေျပာင္းေမာင္းလိုက္ရ
crd >>>>>>မူရင္းပိုင္ရွင္ေပးပါ
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။