Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, April 27, 2017

ကမာၻ႔နံပါတ္တစ္ အေရာင္းသမား Joe Girard ရဲ ႔ လ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္ (အပိုင္း-၂)

ကမာၻ႔နံပါတ္တစ္ အေရာင္းသမား Joe Girard ရဲ ႔ လ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္ (အပိုင္း-၂)

“အခ်ဥ္”ေကာင္ဆိုတာလဲ လူပါပဲ… 🙋‍♂️
...........................................

ခင္ဗ်ားတို႔ဆီမွာ customer ကို ေနာက္ကြယ္မွာ ဘယ္လိုေခၚသလဲ မသိဘူးဗ်၊ က်ဳပ္တို႔ Detroit ကားေလာကမွာေတာ့ “Mooch” လို႔ေခၚတယ္ဗ် (ျမန္မာလိုေတာ့ သူေတာင္းစားလို႔ အဓိပၸါယ္ရပါတယ္၊ ျမန္မာျပန္သူကေတာ့ ျမန္မာကားပြဲစား တခ်ိဳ ႔ေခၚေလ့ရွိတဲ့ “အခ်ဥ္”လို႔ပဲ သံုးပါမယ္)။

ဒီအေခၚအေ၀ၚက ေတာ္ေတာ္္ဆိုးတာဗ်၊ စဥ္းစားၾကည့္ေလ ကိုယ့္ကို ပိုက္ဆံလာေပးတဲ့ customer ကို ဒီလိုေခၚတာက ဘယ္ေကာင္းမလဲဗ်ာ။ ဒီလိုေခၚခ်င္းအားျဖင့္ ကိုယ့္ရဲ ႔ ၀ယ္သူအေပၚ အင္မတန္မွ ဆိုး၀ါးတဲ့ negative attitude ကို ျဖစ္ေစတာကိုး။ ဒါေပမယ့္လဲဗ်ာ က်ဳပ္တို႔ဆီက အေပါင္းအေဖာ္ေတြကေတာ့ ဒီ “အခ်ဥ္” ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးသံုးတာပဲဗ်။ တစ္ခါတစ္ေလ အ၀ယ္ျဖစ္ႏိုင္တဲ့သူသာမက ၀ယ္ေနၾက ေဖာက္သည္ေတြကပါ အခ်ဥ္ေဖာက္စရာ (စိတ္ပ်က္စရာ) ေတြ လုပ္တတ္ၾကတာ က်ေနာ္လည္း နားလည္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ကို အဖ်က္လမ္းေၾကာင္းကိုပဲ စြဲေခၚသြားႏိုင္တဲ့ ဒီကို စကားလံုးကိုေတာ့ ေခါင္းထဲမွာ ထည့္မထားတာ ေကာင္းပါတယ္။

အရင္ဆံုး “အခ်ဥ္” လို႔ေခၚေနတဲ့ customer ေတြဟာ ဘာလဲလို႔ အရင္စဥ္းစား ၾကည့္ဗ်ာ။ သူတို႔ဟာ “လူ” ေတြပါ။ ေၾကာက္ရြံ ႔မွဳေတြ၊ ခံစားခ်က္ေတြ၊ လိုအပ္ခ်က္ေတြရွိတဲ့ “လူ” ေတြ။ ေခြ်းနည္းစာကို ၾကိဳးစားပမ္းစား စုေဆာင္းခဲ့ၾကတဲ့ “လူလတ္တန္းစား” ေတြပါ။ ဒါေတြ ခင္ဗ်ားတို႔ သိျပီးသားပါေလ၊ ဒါေပမယ့္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ဒါေတြကို က်ဳပ္တို႔က ေမ့ေနၾကတာပါ။ ဘာလုိ႔လဲ ဆိုေတာ့ က်ဳပ္တို႔က တန္ဖိုးရွိတဲ့ အခ်ိန္ကို ေပးျပီး Professional လုပ္ေနၾကတဲ့ အေရာင္းသမားေတြေလ။ ေန႔တိုင္းက်ဳပ္တို႔ အခ်ိန္ကို လာျပီး ျဖဳန္းတဲ့ သူေတြကလည္း မနည္းဘူးမဟုတ္လား။

ဒါေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့သင့္တဲ့ အရာက customer တစ္ေယာက္က showroom ထဲ ၀င္လာျပီ ဆိုတာနဲ႔ အနည္းနဲ႔အမ်ား စိုးရိမ္ေနၾကတာပါပဲ။ အမ်ားစုကေတာ့ ၀ယ္ဖို႔ ျဖစ္နိုင္ေခ် ရွိတဲ့သူေတြပါပဲ။ အနည္းဆံုးေတာ့ ၀ယ္ဖို႔ စိတ္၀င္စားလို႔ သူလည္း သူ႔အခ်ိန္ကို ခင္ဗ်ားကို ေပးထားတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ ၾကိဳးစား ရွာေဖြထားရတဲ့ ေငြ (နည္းသည္ျဖစ္ေစ မ်ားသည္ျဖစ္ေစ) ကိုေတာ့ အလကား ျဖစ္မွာ ေၾကာက္တာပဲဗ်။ ေၾကာက္တာလဲ မေျပာနဲ႔ေလ၊ အေရာင္းသမားဆုိတာကလည္း အစကတည္းက ေရာင္းဖို႔ပဲ ဦးတည္ေနတာကိုး။ တစ္ကယ္ေတာ့ အေရာင္းအ၀ယ္ စကားေျပာတယ္ဆိုတာ ၀ယ္သူနဲ႔ ေရာင္းသူၾကား စစ္တစ္ပြဲ တိုက္ေနရသလိုပဲေလ။

အရံွဳးမရွိတဲ့ စစ္ 💥⚡️🔥

ဒီလို ေရာင္းသူနဲ႔ ၀ယ္သူၾကား လြန္ဆြဲျပီး ေဆြးေႏြးၾကတဲ့ စစ္ပြဲမွာ ေရာင္းသူကလည္း သူ႔ ပစၥည္းကို ေရာင္းဖို႔ၾကိဳးစားသလို၊ ၀ယ္သူကလည္း ဘာေတြ ဆိုးက်ိဳးရွိနိုင္မလဲ၊ ေစ်းကေရာ သင့္ရဲ ႔လား မေလ်ာ့ေတာ့ဘူးလား ဆုိတာ အျမဲစဥ္းစားေနတာပါ။ ဒီလို အက်ိဳးစီးပြား ၂ ခု ထိပ္တိုက္ေတြ႔ရာကေန တစ္ခါတစ္ေလ တစ္ဘက္နဲ႔ တစ္ဘက္ ရန္လိုလာတတ္ပါတယ္။ ဒီလို သံသယ၀င္တာ၊ မယံုၾကည္တာ၊ ရန္လိုတာေတြ၀င္လာရင္ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ အေရာင္းအ၀ယ္ ျဖစ္ဖို႔ အလားအလာ မေကာင္းေတာ့ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ခင္ဗ်ား သူ႔အေပၚ စဥ္းစားတဲ့ “အခ်ဥ္ေကာင္” ဆိုတာမ်ိဳး ရန္လိုေနတာမ်ိဳးေတြ ေခါင္းထဲကထုတ္လိုက္ပါ။ ခုနကေျပာသလိုပဲ ဒီလူေတြကို ကိုယ့္လိုပဲ စိုးရိမ္တတ္၊ ေၾကာက္ရံြ ႔တတ္တဲ့ လူေတြဆိုတာ ျပန္သတိရလိုက္ပါ။ သူတို႔ခံစားရတာကို ခင္ဗ်ားကိုယ္ခ်င္းစာႏိုင္ရင္ ဒီစစ္ပြဲကို ခင္ဗ်ားႏိုင္ျပီပဲ။

စစ္ပြဲလို႔ က်ဳပ္က ေျပာလို႔ တစ္မ်ိဳးမျမင္နဲ႔ဦးေနာ္၊ ဒီစစ္ပြဲမွာ ခင္ဗ်ားႏိုင္ရင္ ခင္ဗ်ားက အေရာင္းျဖစ္မယ္၊ ေငြရမယ္ တစ္ဘက္မွာလဲ ၀ယ္သူက ရွံဳးသြားတာ မဟုတ္ဘူး (တစ္ကယ္လို႔ ခင္ဗ်ားေရာင္းတဲ့ ပစၥည္းက အရည္အေသြးနဲ႔ ေစ်းႏွဳန္းက မွ်တရင္ေနသ၍ေပါ့)။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ၀ယ္သူက ပိုက္ဆံေပးလိုက္ရေပမယ့္ သူလိုခ်င္တဲ့ ပစၥည္း ဒါမွမဟုတ္ ၀န္ေဆာင္မွဳကို ရတယ္၊ အဲဒီအတြက္ သူလည္း စိတ္ခ်မ္းသာမွဳရတယ္။ ေရာင္းသူ အတြက္ကေတာ့ ေရာင္းလို႔ရတဲ့ ပိုက္ဆံထက္၊ ေရာင္းလိုက္ရတဲ့ အခါမွာရတဲ့ ပီတိမ်ိဳးက ပိုျပီးတန္ဖိုးရွိပါတယ္။ အဲဒီခံစားမွဳကို ခင္ဗ်ားၾကိဳက္တယ္ဆိုမွ ခင္ဗ်ားဟာ တစ္ကယ့္ အေရာင္းသမား တစ္ေယာက္ျဖစ္မွာပါ။ ခင္ဗ်ားဆီကေန ေပ်ာ္ျပီး ျပန္သြားတဲ့ ၀ယ္သူတစ္ေယာက္ဟာ ခင္ဗ်ားဆီကို ေနာက္တစ္ေခါက္ ျပန္လာရံုမကပဲ သူ႔ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြကိုပါ ေခၚလာမွာပါ။

က်ဳပ္ဆီကို လာတဲ့ ေဖာက္သည္ ၇၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းက အရင္ ေဖာက္သည္ေတြျဖစ္ရင္ျဖစ္ မဟုတ္ရင္ က်ေနာ့္နာမည္နဲ႔ ေကာင္းသတင္းကို အသိ တစ္ေယာက္ေယာက္ဆီကေန ၾကားလာတဲ့ သူေတြမ်ားပါတယ္။ ခင္ဗ်ားက လိမ္ျပီး ေရာင္းလိုက္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ႏွပ္ခ်လိုက္တာျဖစ္ျဖစ္ (အရပ္အေခၚ ဂ်င္းထည့္ လိုက္တာ) လုပ္လိုက္ရင္ ခဏတာေတာ့ ခင္ဗ်ားေပ်ာ္မွာေပါ့၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လည္လွျပီ ထင္မွာေပါ့။ ခင္ဗ်ားျပန္ေမးရမွာက ကိုယ့္လိပ္ျပာ ကိုယ္လံုလား။ ဒီထက္ပိုဆိုးတာက တစ္ခ်ိန္မဟုတ္ တစ္ခ်ိန္ ၀ယ္သူက သိသြားရင္ သူက တစ္သက္လံုး ခင္ဗ်ားဆီ ျပန္မလာေတာ့ရံုမကပဲ သူ႔ အသိုင္းအ၀ို္င္းမွာ ခင္ဗ်ားေတာ့ တံေတြးခြက္ ပက္လက္ေမ်ာျပီပဲ။

အဲဒီေတာ့ ခင္ဗ်ားဦးေႏွာက္ထဲ ၀င္လာတဲ့ ၀ယ္သူကို ရန္လိုတာ အထင္ေသးတာေတြ ထုတ္လိုက္ျပီး သူ႔ရဲ ႔ ေနရာကို၀င္၊ သူ႔အခက္အခဲေတြကို ကိုယ္ခ်င္းစာျပီး ကူညီလိုက္ရင္ အေရာင္းအ၀ယ္ စစ္ပြဲမွာ အဆင္ေျပ ေပ်ာ္ရႊင္ျပီး ႏွစ္ဘက္လံုး ေအာင္ပြဲခံနိုင္မွာပါ။
🏆🎖👏👍

.....................................

Joe Girard ဆိုတာဟာ World's greatest salesman ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္နဲ႔ Guinness Book of World Records ဆိုတဲ့ ဂင္းနစ္မွတ္တမ္းကေန စံခ်ိန္တင္ ေဖာ္ျပျခင္း ခံထားရတဲ့သူပါ။

သူရဲ ႔ စံခ်ိန္ေတြ စတင္ခဲ့တဲ့ ၁၉၆၆ ကေန သူအနားယူတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ ၁၉၇၇ အထိ သူဟာ ျပိဳင္ဘက္အားလံုးကို ေက်ာ္ျဖတ္ျပီး ၁၂ ႏွစ္တိတိ ကမာၻ႔နံပါတ္ ၁ ကားအေရာင္းသမား အေနနဲ႔ ရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလို ေရာင္းခ်ရာမွာ အစုလိုက္ အျပံဳလိုက္ အမ်ားၾကီးကို တစ္ခါထည္း ေရာင္းတာမ်ိဳးေတြ မပါပဲ တစ္စီးခ်င္းစီကို နဖူးေတြ႔ ဒူးေတြ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျပီး ေရာင္းခ်ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Joe Girard ရဲ ႔ ကိုယ္ေရး အက်ဥ္းကို ဖတ္ခ်င္ရင္ ေအာက္ပါ Link မွာ ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္...

https://www.facebook.com/stepuptraininginstitute.myanmar/posts/461232617601987:0

*******************************

ဒီ Post ကို Step-Up Training Institute ကေန တင္ဆက္ေပးတာျဖစ္ျပီး Step-Up Training Institute ရဲ ႔ Facebook Page ကို Like လုပ္ျပီး Follow လုပ္ထားမယ္ဆိုရင္ သင့္အတြက္ လုပ္ငန္းခြင္ (Career Development) နဲ႔ ဘ၀ဆုိင္ရာ တိုးတက္မွဳ (Personal Development)၊ မိမိကုိယ္ကို ယံုၾကည္မွဳ (Self-Confidence) ေတြကို တိုးတက္ေစမယ့္ Post ေတြကို ေန႔စဥ္ ဖတ္ရွုႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။