Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ BobbySoxer Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JMe&ေဂ်းမီ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း KKT&ေကေကတီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MaNaw&မေနာ Madi&မဒီ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NO&ႏိုး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SiThuLwin&စည္သူလြင္ SiYan&စီယံ SinPauk&ဆင္ေပါက္ SithuWin&စည္သူဝင္း Snare SoTay&ဆိုေတး SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SuNit&ဆူးနစ္ SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TuTu&တူးတူး TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaNa&ဝန WaiLa&ေဝလ WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး XGALZ Xbox Y-Zet YY&၀ိုင္၀ိုင္း YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YuZaNa&ယုဇန YummyRookie Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔ khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, April 27, 2017

ကမာၻ႔နံပါတ္ ၁ အေရာင္းသမားရဲ ႔ လ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္ (၁)

ကမာၻ႔နံပါတ္ ၁ အေရာင္းသမားရဲ ႔ လ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္ (၁)
..............................................................

Joe Girard ဆိုတာဟာ World's greatest salesman ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္နဲ႔ Guinness Book of World Records ဆိုတဲ့ ဂင္းနစ္မွတ္တမ္းကေန စံခ်ိန္တင္ ေဖာ္ျပျခင္း ခံထားရတဲ့သူပါ။

သူရဲ ႔ စံခ်ိန္ေတြ စတင္ခဲ့တဲ့ ၁၉၆၆ ကေန သူအနားယူတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ ၁၉၇၇ အထိ သူဟာ ျပိဳင္ဘက္အားလံုးကို ေက်ာ္ျဖတ္ျပီး ၁၂ ႏွစ္တိတိ ကမာၻ႔နံပါတ္ ၁ ကားအေရာင္းသမား အေနနဲ႔ ရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။

ဒီလို ေရာင္းခ်ရာမွာ အစုလိုက္ အျပံဳလိုက္ ကားအစီးေရ အမ်ားၾကီးကို တစ္ခါထည္း ၀ယ္တဲ့သူနဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ျပီးေရာင္းခ်တာ၊ တင္ဒါလိုမ်ိဳး အမ်ားၾကီး တစ္ခါတည္းေရာင္းတာမ်ိဳးေတြ လံုး၀ မပါ၀င္ပါဘူး။ သူဟာ တစ္စီးခ်င္းစီကို လူေတြနဲ႔ နဖူးေတြ႔ ဒူးေတြ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျပီး ေရာင္းခ်ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လဲ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာထိ သူဟာ ကမာၻ႔နံပါတ္ ၁ အေရာင္းသမားရယ္လို႔ တစ္ကမာၻလံုးက လက္ခံဂုဏ္ျပဳခဲ့ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

သူ႔ကိုယ္တိုင္ေရးျပီး အုပ္ေရသန္းေပါင္းမ်ားစြာ ထုတ္ေ၀ခဲ့ရတဲ့ “HOW TO SELL ANYTHING TO ANYBODY” ထဲက ေကာက္ႏွုတ္ခ်က္ေတြကို ေန႔စဥ္ေရးတင္ေပးသြားပါမယ္။ အဲဒီထဲကမွ သူ႔ရဲ ႔ နာမည္ေက်ာ္ သီအိုရီ တစ္ခုျဖစ္တဲ့ “Girard’s Law of 250” ကို အေရးၾကီးဆံုးလို႔ ယူဆလို႔ ဒီေန႔အရင္ဆံုး တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

…………………………………………………………………………

“Girard’s Law of 250”

ဒီသီအိုရီကို သူအစျပဳခဲ့တာ အရမ္းစိတ္၀င္စားစရာေကာင္းပါတယ္။ သူ႔သူငယ္ခ်င္းအေမရဲ ႔ အသုဘမွာ အစျပဳခဲ့တာပါ။ အသုဘမွာ ေသသူအေၾကာင္း ကဒ္ေလးေတြ ေ၀ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒီေန႔မွာေတာ့ ထူးထူးျခားျခားသိခ်င္စိတ္၀င္လာျပီး သင္းအုပ္ဆရာကို ကဒ္ဘယ္ႏွစ္ေစာင္ ရိုက္လဲေမးျဖစ္ေတာ့ သင္းအုပ္ဆရာက ပံုမွန္အားျဖင့္ အေစာင္ ၂၅၀ ရိုက္ပါတယ္တဲ့။ ေနာက္တစ္ပါတ္မွာလည္း သူ႔ဆီက ကားလာ၀ယ္တဲ့ တျခား သင္းအုပ္ဆရာတစ္ေယာက္ကို ဒီေမးခြန္းပဲ သူေမးတဲ့ အခါမွာလည္း အေျဖက ၂၅၀ ပါပဲတဲ့။ အဲဒီေနာက္ မဂၤလာေဆာင္ တစ္ခုကို သူတက္ျဖစ္တဲ့ အခါ မဂၤလာေဆာင္ ဖိတ္စာ ဘယ္ေလာက္ရိုက္ျဖစ္လဲေမးေတာ့ သတို႔သားဘက္ အတြက္ အေစာင္ ၂၅၀ နဲ႔ သတို႔သမီးဘက္က အေစာင္ ၂၅၀ ပါတဲ့။ အဲဒီမွာ သူသတိထားမိတာက လူတစ္ေယာက္မွာ သာေရး နာေရးေတြကို လာေရာက္ဖို႔အထိ ခင္မင္တဲ့ မိသားစု၊ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းဟာ ပ်မ္းမ်အားျဖင့္ ၂၅၀ ရွိပါတယ္ဆိုတာပါပဲ။ ၂၅၀ မကတဲ့ သူေတြလည္း ရွိသလို ၂၅၀ မျပည္႔တဲ့ သူေတြလည္းရွိတာကို လက္ခံပါတယ္၊ ပ်မ္းမ်ကိုေျပာတာပါ။

အဲဒီေတာ့ ဘာျဖစ္သလဲ ဆက္စဥ္းစားတဲ့အခါ အေတြးတစ္ခု ေပၚလာပါတယ္။ လူေတြဟာ ေကာင္းသတင္း မေကာင္းသတင္းကို မိသားစု မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းေတြကို မွ်ေ၀တတ္ၾကပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ မေကာင္းသတင္းေပါ့။ လူတစ္ေယာက္ လိမ္တာ၊ ႏွပ္ခ်တာ ခံလိုက္ရရင္ ျဖစ္ျဖစ္၊ ၀န္ေဆာင္မွု ဒါမွမဟုတ္ ပစၥည္း တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကို မေက်နပ္တဲ့ အခါမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အသိမိတ္ေဆြေတြကိုိ ျပန္ေျပာျပျဖစ္တာမ်ားၾကပါတယ္။ ဥပမာ “သူငယ္ခ်င္းေရ နင္ေတာ့ အဲဒီဆိုင္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ထပ္မသြားနဲ႔ သိလား၊ ဟိုေန႔ကေပါ့ ငါေလ…” အစခ်ီျပီး ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ ေျပာၾကေလသတည္းေပါ့။

ယေန႔ေခတ္လို အင္တာနက္ေခတ္မွာေတာ့ Facebook ေပၚတင္တာ၊ Review ေတြမွာ ၀င္ျပီးေ၀ဖန္တာမ်ိဳးေပါ့။ အခုေခတ္ဆုိရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြကပါ ထပ္ Share ၾကရင္ ပိုလို႔ေတာင္ ဆပြားျပီး ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ျပန႔္ဖို႔လြယ္တာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္လဲ ဒီေန႔ေခတ္မွာ Social Media ေတြဟာ သံုးတတ္ရင္ ေဆးျဖစ္သေလာက္ မသံုးတတ္ရင္ (ဒါမွမဟုတ္ လ်စ္လ်ဴရွဳလိုက္ရံုနဲ႔တင္) ေဘးျဖစ္နိုင္ပါတယ္။

Joe Girard ရဲ႔ Law အေၾကာင္း စကားျပန္ေကာက္ရရင္ customer တစ္ေယာက္ကို လ်စ္လ်ဴရွဳလုိက္လို႔ သူမေက်နပ္သြားရင္ သူတစ္ေယာက္ထဲနဲ႔ ရပ္ေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ မေက်နပ္တဲ့ customer တစ္ေယာက္ဟာ ေနာက္ထပ္သူ႔ဆီလာနိုင္မယ့္ ၂၅၀ေသာ potential customer ေတြအတြက္ ၾကီးမားေသာ အတားအဆီးပါပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး အေရာင္းသမားျဖစ္တဲ့ Joe Girard ဟာ ဘယ္ customer တစ္ေယာက္ကိုမွ စိတ္ဆိုးေအာင္ မထီမဲ့့ျမင္လုပ္တာ၊ နင္ပဲငဆ ဆက္ဆံတာ မလုပ္ပါဘူးတဲ့။

ဒါက ကာကြယ္ျခင္းသက္သက္ပါ (defense strategy) ပါ။ ေဖာက္သည္ပိုရေအာင္ (offense strategy) က ဘာမ်ားပါလိမ့္ ?

ပထမ အခ်က္က Joe Girard ဟာ သူ႔ရဲ ႔ customer တိုင္းကို လာ၀ယ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အေကာင္းဆံုး ဆက္ဆံျပီး ေက်နပ္ေစရံုသာမက ေရာင္းျပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း (after sales service) အေကာင္းဆံုး ၀န္ေဆာင္မွုကို ေပးပါတယ္။ သူ႔ဆီက ၀ယ္သြားတဲ့ကား အဆင္ေျပမေျပ ေမးျပီး အဆင္ေျပရင္ေတာ့ အသိမိတ္ေဆြေတြကို သူ႔ဆီကို ညႊန္ေပးဖို႔ (Referral) ေတာင္းဆိုပါတယ္။ လူေတြက ေကာင္းတာထက္ ဆိုးတာကို ပိုေျပာျဖစ္ေတာ့ ေကာင္းသတင္းအတြက္ ကိုယ္က တက္တက္ၾကြၾကြ (actively) ေတာင္းဆိုရမွာပါ။

ဒုတိယ အခ်က္ အေနနဲ႔ Joe Girard က သူ႔ customer ေတြရဲ ႔ ရင္ထဲထိ ေရာက္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါတယ္။ ဘာကိုေျပာတာပါလဲ။ သူဟာ သူ႔ဆီက ၀ယ္သူေတြရဲ႔ ေမြးေန႔၊ ကေလးေတြေမြးေန႔ စတဲ့ information ေတြကို စုထားျပီး အဲဒီေန႔ေတြမွာ အမွတ္တရ Card ေလးေတြ ပို႔တတ္ပါတယ္။ စာဖတ္သူ အေနနဲ႔ေတာ့ ကိုယ့္ရဲ ႔ အလုပ္အကိုင္ သဘာ၀ကို လိုက္ျပီးေတာ့ customer ကို heart ထိ ေစမယ့္ အရာေတြကို ဖန္တီးနိုင္ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးတစ္ခ်က္ကေတာ့ ကိုယ့္ကို သေဘာက်လို႔ ေနာက္အသိမိတ္ေဆြေတြကို နတ္လမ္းညႊန္လိုက္တဲ့ ပထမ customer ကို ေက်းဇူးတင္ရမွာပါ။ သူ႔ကို ေက်းဇူးတင္တဲ့အေနနဲဲ႔ လက္ေဆာင္ေလး တစ္ခုခုျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္ဆံုး ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း (Thank you post card) ကဒ္ေလးတစ္ကဒ္ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့၊ ေနာက္ျပီး သူ႔သူငယ္ခ်င္းလာေၾကာင္း အဆင္ေျပေၾကာင္းေလး (မေျပရင္လည္း ဘယ္သို႔ဘယ္ပံုဆိုတာ) ေျပာျပတာကလည္း သူ႔ကို ကိုယ္ဟာ တာ၀န္သိ တာ၀န္ယူေၾကာင္း ျပသရာ ေရာက္ပါတယ္။ တစ္ခုပါပဲ ဖံုးနဲ႔ဆိုရင္လည္း ဟိုဘက္ကလူက အားမအား ေျပာဖို႔ အဆင္ေျပမေျပ သိဖို႔လိုပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ တစ္ခါတစ္ေလမွာ တစ္ဘက္လူက ကိုယ့္ကို တြန္းလြန္းအားၾကီးတယ္ (Pushy) ထင္ရင္ အထင္လြဲမွားႏိုင္ပါတယ္။

စာဖတ္သူလည္း Girard’s Rule of 250 ကို အက်ိဳးရွိရွိ အသံုးခ်ျပီး စားသံုးသူေတြ ကိုယ့္ဆီပဲ ျပန္လာေအာင္၊ ေနာက္ထပ္ စားသံုးသူေတြလည္း တုိးပြားေအာင္ လုပ္နိုင္ၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ။

Dr. Htet Naing Lin
Step-Up Training Institute
19.4.2017

*******

Joe Girard ရဲ ႔ ကိုယ္ေရး အက်ဥ္းကို ဖတ္ခ်င္ရင္ ေအာက္ပါ Link မွာ ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္...

https://www.facebook.com/stepuptraininginstitute.myanmar/posts/461232617601987:0

ဒီ Post ကို Step-Up Training Institute ကေန တင္ဆက္ေပးတာျဖစ္ျပီး Step-Up Training Institute ရဲ ႔ Facebook Page ကို Like လုပ္ျပီး Follow လုပ္ထားမယ္ဆိုရင္ သင့္အတြက္ လုပ္ငန္းခြင္ (Career Development) နဲ႔ ဘ၀ဆုိင္ရာ တိုးတက္မွဳ (Personal Development)၊ မိမိကုိယ္ကို ယံုၾကည္မွဳ (Self-Confidence) ေတြကို တိုးတက္ေစမယ့္ Post ေတြကို ေန႔စဥ္ ဖတ္ရွုႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။