Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, April 27, 2017

ေအာ္တိုဂီယာကို N ထိုးၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းလွ်င္…

ေအာ္တိုဂီယာကို N ထိုးၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းလွ်င္…

1_ဆီစားသက္သာတယ္။
2_ကလပ္လိုအစိတ္အပိုင္းေတြ ပြန္းစားမႈသက္သာမယ္။
3_အရွိန္ေျပာင္းစနစ္ (transmission system) ေတြ အလုပ္သက္သာမယ္။
4_အင္ဂ်င္နဲ႔ အရွိန္ေျပာင္းစနစ္ကို မထိခိုက္ပါ။
5_အသံနဲ႔တုန္ခါမႈ သက္သာတယ္ လို႔ဆိုၾကပါတယ္။

ေအာ္တိုဂီယာစနစ္မွာ D နဲ႔ေမာင္းေနရင္း ဘရိတ္ကိုဖိနင္း ထားလိုက္လွ်င္ လည္အားေျပာင္း (torque converters) က အင္ဂ်င္နဲ႔ဘီးကို (ရိုးရိုးဂီယာစနစ္မွာ ကလပ္နင္းခ်ထားတာနဲ႔ အလားတူ) အဆက္ျဖတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ ရိုးရိုးေအာ္တိုတြင္ျဖစ္ေစ CVT ေအာ္တိုတြင္ျဖစ္ေစ ဘရိတ္နင္းၿပီး ကားရပ္လိုက္တာနဲ႔ ဂီယာတံ (transmission lever)ကို ေရႊ႕စရာမလိုဘဲ ဂီယာဖရီး (neutral) ကဲ႔သို႔ ျဖစ္ၿပီျဖစ္တာေၾကာင့္ ဘီးေတြရပ္သြားေပမဲ႔ အင္ဂ်င္က ဆက္လည္ေနႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ လည္အားေျပာင္း (torque converters)က အလုပ္လုပ္ေနတာေၾကာင့္ N မွာထားတာနဲ႔ အင္ဂ်င္သံမတူတာျဖစ္ပါတယ္။ (Nissan ရဲ႕ အဆင့္ျမင့္ CVT စနစ္မွာ လည္အားေျပာင္း (torque converters) ကို ဝန္မပိေစဘဲ ကလပ္စနစ္တမ်ိဳးနဲ႔ အင္ဂ်င္နဲ႔ဘီးကို အဆက္ျဖတ္ၿပီး ဆီပိုသက္သာေစပါတယ္)

Honda Fit GE6 2008 CVT ကို D မွာထားၿပီး ရပ္ထားတာထက္ N ေျပာင္းရပ္ထားတာက တစ္မိနစ္ကို ေလာင္စာဆီ1cc ေလာက္ပဲ ပိုသက္သာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာစနစ္နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ဆီေပးတဲ႔ fuel injection စနစ္ကားေတြမွာ လီဘာ (gas pedal) ကိုလႊတ္လိုက္တာနဲ႔ ဆီျဖတ္လိုက္တာ ဆီေလ်ာ့ေပးလိုက္တာေၾကာင့္ စက္လည္ႏွဳန္းက idle RPM နီးနီးကိုေရာက္သြားပါတယ္။ ေမာင္းေနစဥ္လည္း N မွာျဖစ္ေစ D မွာျဖစ္ေစ လီဘာ ေခၚ အရွိန္ေပးေျခနင္း (gas pedal or accelerator pedal) ကိုလႊတ္လိုက္ၿပီး အလြတ္စက္လည္ႏွဳန္း (idle speed) နီးနီးမွာျဖစ္ေနလွ်င္ ဆီစားႏွဳန္းက မဆိုစေလာက္ပဲ ကြာမွာျဖစ္ပါတယ္။ (ကုန္းဆင္းမွာဆို အခ်ိန္, ေျမျပန္႔မွာဆို အရွိန္႔တန္႔အကြာအေဝး ေတာ့ကြာပါမယ္)

ကားကို N မွာထားၿပီး ေမာင္းေနေပမဲ႔ ရိုးရိုးဂီယာစနစ္မွာလို အရွိန္ေျပာင္းစနစ္က လံုးဝႀကီး ျပတ္ေတာက္ေနတာမဟုတ္ လို႔ဆိုပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကားပိုင္ရွင္အတြက္ အညႊန္းစာအုပ္ေတြမွာ ဒီလိုေအာ္တို အရွိန္ေျပာင္းစနစ္နဲ႔ကားကို ဆြဲရမယ္ဆိုလွ်င္ ေမာင္းႏွင္ဘီးကို ေျမွာက္ၿပီးဆြဲဖို႔ ညႊန္ၾကားထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တကယ္လို႔ အဲ႔ဒီလို မလုပ္ေဆာင္ဘူးဆိုလွ်င္ N မွာထားၿပီး ဆြဲေသာ္လည္းပဲ အခန္႔မသင့္လွ်င္ အရွိန္ေျပာင္းစနစ္ကို ထိခိုက္ပ်က္စီးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ N မွာထားၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းတာဟာ N မွာထားၿပီး ကားကို ေလးဘီးလိမ့္ဆြဲသလို အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ရွိႏိုင္တယ္ လို႔ဆိုပါတယ္။ (အင္ဂ်င္လည္ ေအာ္တိုဆီအလုပ္လုပ္ေနလို႔ အရွိန္ေျပာင္းစနစ္မထိခိုက္တာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္)

့အရွိန္နဲ႔သြားေနစဥ္မွာ D ကို အဝင္အထြက္လုပ္တာဟာ အရွိန္ေျပာင္းစနစ္ကိုသာမက driveshaft, CV joints, differentials နဲ႔ အျခားအေရးႀကီး အစိတ္အပိုင္းေတြ ေရွာ့ (shocks) ရေစႏိုင္ပါတယ္။ ခ်ိတ္ဆက္မႈကို ျဖဳတ္လိုက္ခ်ိန္နဲ႔ ျပန္လည္ခ်ိတ္ဆက္ခ်ိန္မွာလည္း စြမ္းအင္ပိုလိုအပ္တဲ႔အတြက္ ဆီပိုစားႏိုင္ပါသတဲ႔။ အလိုအေလ်ာက္ အရွိန္ေျပာင္းစနစ္ (auto transmission system) ဟာ တန္ဖိုးႀကီးၿပီး ထိခိုက္ပ်က္စီးလြယ္တာေၾကာင့္ ဘာအတြက္ စြန္႔စားလုပ္ေဆာင္မွာလဲ။ (အခ်ိဳ႕ႏိုင္ငံေတြမွာ N ထိုးၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းတာကို ဥပေဒနဲ႔ တားျမစ္ထားပါတယ္)

1_ကားကို ထိန္းခ်ဳပ္ရ ပိုခက္ပါမယ္။

2_ကုန္းဆင္းေတြမွာ ဘရိတ္ကို ပိုသံုးရလို႔ ပူၿပီး လိုအပ္ခ်ိန္မွာမမိ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

3_ABS လို စနစ္ေတြ အလုပ္မလုပ္လို႔ စလစ္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

4_ရုတ္တရက္ အရွိန္တင္ဖို႔လိုလာလွ်င္ ၾကန္႔ၾကာေနပါမယ္။

5_D မွာထင္ၿပီး စက္ရွိန္ တင္မိတတ္ပါတယ္။

6_D ျပန္ထိုးတဲ႔အခါ အင္ဂ်င္ (engine) နဲ႔ အရွိန္ေျပာင္း (transmission) ေတြရဲ႕ လည္ႏွဳန္း (RPMs) ေတြ လိုက္ဖက္ကိုက္ညီ (match) ဖို႔ မေသခ်ာပါဘူး။

7_မေတာ္တဆ R ကိုေရာက္သြားၿပီး သင္လံုးဝေတြးထင္မထားတဲ႔ အရာေတြျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

8_သင္ထင္သေလာက္ ဆီစားမသက္သာပါဘူး။

9_ကုန္းတက္မွာ N ေျပာင္းရပ္ထားၿပီး D ထိုးထြက္တဲ႔အခါ ေနာက္ျပန္လိမ့္ ေရွ႕ျပန္ဆြဲ အေျခအေနက ေအာ္တိုအရွိန္ေျပာင္းစနစ္ကို မ်ားစြာပြန္းစား ထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ (ေနာက္ကိုေရႊ႕ေနခ်ိန္ D ထိုးတာ ေရွ႕ကိုေရႊ႕ေနခ်ိန္ R ထိုးတာ ဘီးမရပ္ခင္ P ထိုးတာကို မလုပ္ရပါ)

ေနာက္ဆံုးေကာက္ခ်က္ ဆြဲရလွ်င္ ေအာ္တိုစနစ္မွာ N ကိုထိုးၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းတာဟာ ေကာင္းက်ိဳးျဖစ္ႏိုင္ေျခ နည္းပါတယ္ ဆိုးက်ိဳးျဖစ္ႏိုင္ေျခ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အႏၱရယ္ကင္းေရးအတြက္ N ထိုးၿပီး ဖရီးရိုက္ေမာင္းတာ ဖရီးရိုက္လွိမ့္ဆင္းတာ မလုပ္သင့္ပါ။ မီးပြိဳင့္ေတြမွာ ရပ္တန္႔ခ်ိန္ နည္းနည္းပိုၾကာလို႔, ဘရိတ္အပူခ်ိန္မတက္ေအာင္, သက္ေတာင့္သက္သာရွိေအာင္
ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းနဲ႔သာ N ေျပာင္းထားသင့္ပါတယ္။
Ko Tun Oo
ဆက္စပ္ပိုစ့္>>>
သင့္ရဲ႕ Honda Fit ကားေလးကို ဆြဲရေတာ့မယ္ဆိုရင္… (AT 2WD အတြက္)
https://facebook.com/HondaFitFanClub/photos/a.513953271971726.121024.513948428638877/1050822508284797/?type=1

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။