သင့္စဥ္းစားဖူးပါသလား…….
သင္နဲ႔ သင့္လုပ္ငန္းခြင္မွာ ေန႕စဥ္ႀကံဳေတြ႔ေနရတဲ့ အေထြေထြ ျပသနာ ေပါင္းမ်ားစြာ နဲ႔ သင္ ဘယ္လို ပတ္သက္မူ ရိွပါသလဲ?
ျပသနာ ေဟ႔ဆိုရင္ ေ၀းေလေကာင္းေလပဲလား၊ ကိုယ္နဲ႔ မဆိုင္ အသာထိုင္ၾကည့္ေနရမွာလား၊ သင့္ ကုမၼဏီ က သင့္ ကို ဘာလို႔ အလုပ္ခန္႔ထားပါသလဲ….???
ကုမၼဏီက သင့္ကို အလုပ္ခန္႔အပ္ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္သည္…
၁။ ျပသနာကို ေျဖရွင္းရန္ျဖစ္သည္။ ျပသနာကို ဖန္တီးရန္မဟုတ္ပါ။
၂။ ျပသနာကို သင္ေတြ႕ေအာင္ မရွာေဖြႏိုင္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ မေျဖရွင္းႏိုင္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ သင္ကိုယ္တိုင္ျပသနာ စျဖစ္ေနပါၿပီ။
၃။ ျပသနာ ႀကီးႀကီး ေျဖရွင္းႏိုင္ေလ သင္ရာထူးႀကီးေလ ျဖစ္သည္။
၄။ ျပသနာ မ်ာမ်ား ေျဖရွင္းႏိုင္ေလေလ သင္လုပ္ခ ေကာင္းေလေလျဖစ္သည္။
၅။ ျပသနာ ေျဖရွင္းႏိုင္တဲ့လူ ရာထူးတက္မည္။ ျပသနာ ဖန္တီးတဲ့လူ ေနရာဖယ္ေပးရမည္။ ထိုင္ၿပီး ေ၀ဖန္တဲ့လူ အလုပ္ မွ အနားေပးသင့္သည္။
၆။ အမွန္ေတာ့ အလုပ္ခြင္၏ ျပသနာသည္ သင္၏အခြင့္အေရးျဖစ္သည္။
၇။ စားသံုးသူ ၏ ျပသနာသည္ သင္၀န္ေဆာင္မူ ေပးႏိုင္ေသာအခြင့္အေရးျဖစ္သည္။
၈။ မိမိ ၏ ျပသနာ သည္ မိမိ တိုးတက္ရင့္က်က္ရန္ အခြင့္အေရးျဖစ္သည္။
၉။ လုပ္ေဖၚကိုင္ဘက္ ၏ ျပသနာသည္ သင္ကူညီပံပိုးရန္ အခြင့္အေရးျဖစ္သည္။
၁၀။ ေခါင္းေဆာင္ပိုင္း ၏ ျပသနာသည္ သင္ ယံုၾကည္မူ တည္ေဆာက္ရန္ အခြင့္အေရးျဖစ္သည္။
၁၁။ ၿပိဳင္ဘက္ ၏ ျပသနာသည္ သင္ပိုုမို အားေကာင္းေစေသာ အခြင့္အေရး ျဖစ္သည္။
ျပသနာ အ ေပါင္းတို႔ ကို အခြင့္အေရး အျဖစ္သို႔ ဖန္တီးႏိုင္ၾကပါေစကုန္သတည္း…..
Credit: Sayar Aung Ko Latt
Search Myanmar
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။