ကုိဇင္ အဓိပတိပစၥေယာ added 9 new photos.
************************
ေတာင္ငူမွာ အခုေနာက္ပုိင္း ဆုိင္ကယ္အေျခခံ ေဘးတြဲဆုိက္ကားေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားေတြ႕လာရပါၿပီ ...
မူမမွန္ေသးတဲ့ ပုံသဏၭာန္အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ ျဖစ္သလုိတြဲစပ္ထားၾကတာ ေတြ႕ေနရတုန္းပါပဲ ...
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း ၆၀ ေက်ာ္ စစ္ၿပီးေခတ္၊ စက္ဘီးအေျခခံေဘးတြဲေခတ္တုန္းကေတာ့ ေတာင္ငူကဆုိက္ကားဒီဇုိင္းဟာ တျခားၿမိဳ႕ေတြက ဒီဇုိင္းနဲ႔ ကြဲျပားျခားနားပါတယ္ ...
က်ေနာ္တုိ႔မ်က္ျမင္မွာေတာ့ ေတာင္ငူဆုိက္ကားဒီဇုိင္းဟာ ပုိၿပီးပ႑ာတင့္တယ္လုိ႔ ထင္မိတယ္ ... က်စ္လစ္တယ္ ... ခုိင္မာတယ္ ... ဝန္ေဆာင္မႈအားေကာင္းတယ္ ... အခ်ဳိးစားနားက်နၿပီး အင္အားကုိအရင္းအႏွီးျပဳရတဲ့ဆုိက္ကားဆရာေတြကုိ သက္သာေစတယ္လုိ႔ဆုိပါတယ္ ...
ေတာင္ငူက ဆုိက္ကားကုိ ညာဖက္မွာပဲတြဲစပ္ေလ့ရွိပါတယ္ ...
ေတာင္ငူကဆုိက္ကားတြဲစပ္ဒီဇုိင္းခ်ဳိးစပ္သူေတြမွာ မ်ဳိးခ်စ္၊ သာဒင္၊ ေအာင္မင္း၊ တင့္ဆန္း၊ ဝင္းလြင္ဆုိၿပီး ဆုိက္ကားေလာကမွာ နာမည္ႀကီးတဲ့ ပညာရွင္ေတြလည္းျဖစ္ၾကပါတယ္ ... ေတာင္ငူဆုိက္ကားေလာကမွာေတာ့ ဦးမ်ဳိးခ်စ္က သူ႔နည္းသူ႔ဟန္သူ႔ဒီဇုိင္းနဲ႔ ပထမဦးဆုံးတြဲစပ္ခဲ့တာလုိ႔ဆုိပါတယ္ ... အဲဒါ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း ၆၀ ေက်ာ္ေလာက္ကပါ ... အခုေတာ့ အျခားဆုိက္ကားတြဲစပ္သူေတြလည္း ေတာင္ငူမွာရွိၾကေပမယ့္ ... ဆုိက္ကားေလာကမွာေတာ့ ဒီလူေတြရဲ႕နာမည္ဟာ မွတ္မွတ္ထင္ထင္က်န္ရစ္ေနဆဲပါ ...
ဒီဘီးကေတာ့ မ်ဳိးခ်စ္ခ်ဳိး၊ ဒီဘီးကေတာ့ သာဒင္ခ်ဳိးရယ္လုိ႔ ဆုိက္ကားဒီဇုိင္းခ်ဳိးသူေတြရဲ႕ နာမည္ကုိအစြဲၿပဳၿပီး ဆုိက္ကားဆရာေတြအႀကိဳက္ ေ႐ြးခ်ယ္ဝယ္ယူၾကေလ့ရွိတယ္လုိ႔ ဆုိက္ကားဆရာ ကုိသီဟက က်ေနာ့္ကိုေျပာျပပါတယ္ ...
ဒီကေန႔မွာေတာ့ စက္ဘီးကုိအေျခခံၿပီး ဆုိက္ကားတြဲစပ္တဲ့ေခတ္ကုိ ေျပာင္းလဲဖုိ႔ ဆုိက္ကားဆရာေတြ တာစူေနၾကပါၿပီ ...
“က်ေနာ္က ဒီဆုိင္ကယ္ကုိ ေဘးတြဲတြဲမယ္စဥ္းစားေတာ့ ေတာင္ငူဆုိက္ကားဒီဇုိင္းကုိပဲတပ္မက္ေနတာနဲ႔ ေတာင္ငူပုံစံမပ်က္ ေဘးတြဲဆုိင္ကယ္ဒီဇုိင္းတြဲဖုိ႔ အပ္လုိက္တာပါ” လုိ႔ ကုိသီဟက ရွင္းျပပါတယ္ ...
ဒီလုိ ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ဆုိက္ကားေဘာ္ဒီကုိ တြဲစပ္တဲ့အခါမွာ လုိအပ္ခ်က္ေတြလည္းရွိေနတုန္းပါပဲ ...
“ဆုိင္ကယ္ေနာက္ဘီးနဲ႔ ေဘးတြဲဘီးေတြဟာ ဝင္႐ုိးတတန္းတည္းညီေနတာမ်ဳိးျဖစ္သင့္တယ္ ... အခုတြဲထားတဲ့ ဆုိင္ကယ္ေဘးတြဲအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဒီအခ်က္ကုိ သတိမျပဳမိၾကဘူး” လုိ႔ ကုိသီဟက ထပ္ၿပီးရွင္းျပပါတယ္ ...
ဆုိင္ကယ္ေနာက္ဘီးနဲ႔ ေဘးတြဲဘီးေတြ တတန္းတည္းမညီေနဘူးဆုိရင္ ဆုိင္ကယ္ေဘးတြဲဟာ အခ်ိန္အဆအခ်ဳိးအစား (alignment) မညီၫြတ္တဲ့အတြက္ ေမာင္းတဲ့အခါမွာ ေရွ႕လက္ကုိင္ခါရမ္းေနတာမ်ဳိး၊ ေဘးတြဲဟာ ဒ႐ြတ္ဆြဲလုိက္ပါေနရတာမ်ဳိးျဖစ္ေနတတ္တယ္လုိ႔လည္း ျဖည့္စြက္ရွင္းျပပါတယ္ ...
က်ေနာ္လည္း မေျပာမဆုိနဲ႔ ကုိသီဟဆီက ေသာ့ေတာင္းၿပီး သားအဖႏွစ္ေယာက္ ရပ္ကြက္တစ္ပတ္ ေမာင္းၾကည့္လုိက္တယ္ ...
ကုိသီဟတြဲထားတဲ့ ေတာင္ငူဒီဇုိင္း ေဘးတြဲဆုိင္ကယ္ေလးဟာ တလိမ့္လိမ့္သြားေနရင္းမွာပဲ က်ေနာ့္ေခါင္းထဲမွာလည္း အေတြးစတခ်ဳိ႕ဝင္လာတယ္ ...
ေတာင္ငူဆုိက္ကားေလာကဟာ မ်ဳိးခ်စ္၊ သာဒင္၊ ေအာင္မင္း၊ တင့္ဆန္း၊ ဝင္းလြင္ဆုိတဲ့ ေခတ္တစ္ေခတ္ကနာမည္ေတြကုိ သမုိင္းထဲမွာ ထားပစ္ခဲ့ၾကေတာ့မယ္ ...
အခ်ဳိးအစားေျပျပစ္လွပတဲ့ စက္ဘီးအေျခခံ ေတာင္ငူဆုိက္ကားေတြ တျဖည္းျဖည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကေတာ့မယ္ ...
ဘာပဲေျပာေျပာ ဒါဟာ ေခတ္တစ္ေခတ္ရဲ႕အေျပာင္းအလဲတစ္ခုပါပဲ ...
ဒီေန႔အခ်ိန္အထိေတာ့ ဆုိင္ကယ္ေဘးတြဲခ်ဳိးရာမွာ ကုိယ့္နည္းကုိယ့္ဟန္ ကုိယ့္ဒီဇုိင္းနဲ႔ အခ်ဳိးက်တာေရာ မက်တာေရာ ေတြ႕ေနရတုန္းပါပဲ ...
ေတာင္ငူက စက္မႈလက္မႈပညာရွင္ေတြအေနနဲ႔ ေတာင္ငူမူဟန္မပ်က္ က်စ္လစ္လွပတဲ့ ေဘးတြဲဆုိင္ကယ္ေတြ တြဲစပ္ႏုိင္ဖုိ႔ ဆုိက္ကားဆရာေတြကုိ ကူညီဖုိ႔လုိအပ္ေနေသးတယ္လုိ႔ က်ေနာ္ေတြးေနရင္း ...။
ကုိဇင္ အဓိပတိပစၥေယာ
၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ (၃၁) ရက္။
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။