Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, September 19, 2016

ေအာ္တုိဂီယာကိုဘယ္လိုေမာင္းမလဲ?


ေအာ္တုိဂီယာကိုဘယ္လိုေမာင္းမလဲ?


🔯ျမန္မာႏိုင္ငံကားေလာကအေျပာင္းအလဲကုိ၀င္ေရာက္လာတာ ခုမွ
၃၊၄ ႏွစ္ေလာက္ပဲရွိပါေသးတယ္။
အမ်ားဆံုးေရာက္လာတဲ့ကားမ်ားကေအာ္တုိဂီယာကားမ်ားပါ။
သူတို႔နဲ႔ပတ္သက္တဲ့အေခၚအေ၀ၚေလးမ်ားကိုလည္းတတ္ႏိုင္သေလာက္အတိအက်သိထားေစခ်င္တယ္။
ဂီယာထုိးပံုနည္းစနစ္ကုိလည္းစနစ္တက်သိထားေစခ်င္လုိ႔ပါ။


P = Parking position ကားရပ္နားထားေတာ့မယ္ဆုိရင္
ဒီေနရာကိုဂီယာတံေျပာင္းထားပါ။
Pထိုး ၿပီးမွ စက္ရပ္ပါ။
သုိ႔မွသာ ကားေသာ့ကုိျဖဳတ္လို႔ရပါမယ္။
ဒီေနရာမေရာက္မခ်င္း ေသာ့ခြ်တ္လို႔မရပါ။ စတတ္တာဆိုတဲ့စက္ႏိုးလို႔ရႏိုင္မယ့္ေနရာတစ္ခုပါ။
ဟန္းဘရိတ္ဆြဲစရာမလိုေအာင္
ကားဘီးမ်ားကိုလည္းခ်ဳပ္ၿပီးသားျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။

R = Reverse position ျမန္မာျပည္ကလူတိုင္းနီးပါးေခၚေနၾကတဲ့
Back Gear ပါ။
ကားနည္းပညာမွာေတာ့ဘက္ဂီယာဆုိတာမရွိပါဘူး။
လည္ႏိုင္တဲ့အရာတစ္ခုခုကိုေနာက္ျပန္လွည့္ေပးလို႔ Reverse လို႔အတိအက်ေခၚလိုက္ပါတယ္။ (ကားကေနာက္ကိုျပန္လွည့္သြားတာမွမဟုတ္တာဘီးေတြကိိုေျပာင္းျပန္
ျပန္လည္ခိုင္းလိုက္တာေလ)

N = Neutral position ျမန္မာျပည္ကလူတုိင္းနီးပါးေခၚေနၾကတဲ့ဂီယာဖရီးဆုိတာၾကီးေပါ့
တစ္ခ်ိဳ႔ ေတြက
Normal လို႔ေခၚၾကျပန္ေသးတယ္။
ဒီေနရာမွာ ဘာဂီယာမွမရွိေတာ့လြတ္လြတ္လပ္လပ္ၾကီးျဖစ္ေနလို႔ ဖရီးျဖစ္ေနတာကို
ေမြးစား စကားယူသံုးျဖစ္သြားပံုရသည္။
ကားေ၀ါဟာရမွာဖရီးဆုိတာကိုမသံုးပါဘူး။အရွိန္ေျပာင္းGear Position အမ်ိဳးမိ်ဳးရွိေနေပမယ့္
ဒီေနရာမွာဂီယာတံကုိထားလိုက္ရင္
ဘယ္္ေနရာကိုမွမေရာက္ပဲၾကားမွာပဲေနလို႔ Neutralလို႔ေခၚထားပါတယ္။
တစ္နည္းအားျဖင့္ဘက္မလိုက္ဘူးေပါ့။

D = Drive position ဒါကေတာ့ရွင္းပါတယ္
Drive ဆိုတာေမာင္းႏွင္ေတာ့မယ့္အခ်ိန္မွာသံုးပါတယ္။
ဂီယာနံပါတ္အခ်က္ေရရွိသေလာက္
ေနာက္ဆံုးဂီယာအထိ အရွိန္နဲ႔လိုက္ၿပီး အလိုက္သင့့္ေျပာင္းေပးပါလိမ့္မယ္။

2 = 2 speed
အမ်ားဆံုးအရွိန္ေျပာင္း
၂ခုပဲခ်ိန္းေပးပါမယ္တဲ့
ဒီေနရာမွာဂီယာစထိုးၿပီးထြက္လည္းရပါတယ္။ဘာထုိးထိုးစထြက္မွာ1နဲ႔ပဲစထြက္ပါမယ္။
အရွိန္ရလာရင္ေနာက္တစ္ခ်က္ထပ္ခ်ိန္းေပးမယ္။ ေတာင္တက္တဲ့လမ္းမ်ိဳးမွာ သံုးသင့္တယ္။ေျမျပန္႔မွာေမ့ထိုးမိရင္ကားကလည္းေတာ္ေတာ္ေျပးေပမယ့္ မလိုအပ္ပဲဆီစားျခင္းကိုခံရပါမယ္။
(ၾကာလာရင္အင္ဂ်င္ ကိုထိခိုက္ပါတယ္)

S=Snow=2 speed
2 နဲ႔ အတူ တူပါဘဲ။ ႏွင္းက်ခ်ိန္ေတြ ၊မိုးအရမ္းရြာၿပီး လမ္းေခ်ာ တတ္တဲ့ အခ်ိန္ ေတာင္ဆင္း ေတာင္တက္ေတြ မွာ ေျဖး၂မွန္၂ ေလးသြားေနေအာင္ no:2 ထက္ ပိုမခ်ိန္းေပးေတာ့ပါ။

L = Low speed
အနိမ့္ဆံုးဂီယာပါ
No.1ဆိုတဲ့ ဂီယာတစ္ခ်က္ပဲေျပာင္းေပးထားပါတယ္။အရွိန္ဘယ္ေလာက္ေရာက္ေရာက္ ဒါပါပဲ။အမတ္ေစာက္ဆံုးေတာင္တက္တဲ့အခါ ဆင္းတဲ့အခါသံုးေပးရပါတယ္။ေနာက္ၿပီး ဗြက္နစ္လို႔ရုန္းတဲ့အခါမလုပ္မျဖစ္လုပ္ရပါတယ္။

တစ္ခ်ိဳ႔ကားေလးေတြမွာ
Bလို႔ေျပာင္းသံုးပါတယ္
basic ပဲလို႔နားလည္လိုက္ပါ။

🔧ေအာ္တုိဂီယာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ေတာ့ မသိမျဖစ္သိထားဘို႔ ေနာက္ထပ္ေျပာစရာ ၂ခုမကက်န္ေသးတယ္။

🔧ကားေ၀ါဟာရမွာ ဂီယာတံလို႔မေခၚပါဘူး။ကုတ္သေဘာမ်ိဳး အတံျဖစ္ေနလို႔လီဗါလို႔ေခၚပါတယ္။
ဒီမွာေတာ့စက္ကုိအရွိန္ျမွင့္တဲ့ဟာကို လီဗါတဲ့
ေျခေထာက္နဲ႔နင္းမွကားကိုေျပးခိုင္းတဲ့အရာက အမွန္ေတာ့
acceleration pedal လို႔ေခၚပါတယ္။

🔧ဂီယာတံကေတာ့ အမွန္ ကဂီယာေဘာက္ကိုထိုးထားတဲ့အတံမို႔ေခၚလိုက္တာနဲနဲေတာ့သဘာ၀က်ေပမယ့္အရွိန္အမ်ိဳမ်ိဳးေျပာင္းကာထုတ္လႊတ္ေပးေနတဲ့
Transmission ဆိုတဲ့ထုတ္လႊတ္မႈျဖစ္စဥ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုေျပာင္းေရႊ႔ခုိင္းတဲ့
shift ဆုိတဲ့စကားကုိသံုးေပးထားတဲ့ကုတ္ေမာင္းတံၾကီး
Lever အားလံုးကုိေပါင္းေခၚမွ ပိုမုိျပီးျပည့္စံုလို႔ ဂီယာတံကုိ
Transmission Shift Lever ။ေအာ္တိုဂီယာမ်ားမွာမပါမျဖစ္ပါေနက် ဘုေသးေသးေလးတစ္ခုရွိေသးတယ္။အနီသို႔မဟုတ္အျခားအေရာင္နဲ႔လည္းရွိတတ္တယ္။(ေနာက္ပိုင္း ေမာ္ဒယ္ေတြေတာ့ မပါေတာ့ပါဘူး ဖြက္ထားလိုက္ပါတယ္)
ဒါေလးကိုေတာ့ အတိအက် Shift Lock လုိ႔ေရးထားတယ္။ဒါေလးက ေအာ္တိုဂီယာတတ္ကားမ်ား
စက္ႏႈိးလို႔မရပဲျဖစ္ျဖစ္
ဘက္ထရီေဒါင္းေနတဲ့အခါပဲျဖစ္ျဖစ္
ကားကုိတြန္းရေတာ့မယ္၊ေရႊ႕ရေတာ့မယ္ဆုိပါစို႔။

ဒီအခ်ိန္မွာဂီယာတံကုိ
P ေနရာမွၾကိဳက္ရာတစ္ခုခုကိုေရႊ႔ဘို႔အေရးေပၚလက္နဲ႔ျဖဳတ္ခိုင္းတဲ့ မင္ႏူရယ္ေလာ့ပါပဲ။
အေရးေပၚကားေရႊ႔ဘို႔အတြက္လက္တစ္ဘက္နဲ႔ဘုေလးကုိအရင္ႏွိပ္ ျပီးရင္လည္း က်န္တစ္ဘက္နဲ႔ဘုၾကီးကုိလည္းႏွိပ္ၿပီး
Nေနရာကိုသာေျပာင္းလိုက္ပါ။
ေသာ့ကုိေတာ့ စတတ္မႏိုးခင္ေနရာအထိဖြင့္လိုက္ရတယ္။
ဘရိတ္ကုိလည္းကလပ္လုိသေဘာထားၿပီးနင္းထားအံုး။
ဒါမွလိုအပ္တဲ့ မဂၢနက္ေတြ ကက္ေတာက္ေတြပြင့္သြားမွာဘုၾကီးကReleaseျပန္လုပ္ႏုိင္မွာေလ။

🌟🌟ရိုးရိုးဂီယာနဲ႔ကြာျခားတာက
စက္ရပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာေအာ္တိုဂီယာမွာ
Pေနရာတစ္ခုပဲကားကုိခ်ဳပ္ထားပါတယ္။
Pေနရာကေနက်န္ေနရာတစ္ခုခုကိုေျပာင္းထားၿပီးကားကိုတြန္းၾကည့္ရင္ ကားကေရြ႕ပါတယ္။
R ေရာက္ေနလည္း ဖရီး
D ေရာက္ေနလည္း ဖရီး
2 မွာထားလည္းဖရီး
ဒီသေဘာမ်ိဳးပါ။
စက္ႏိုးမွသက္ဆိုင္ရာအလုပ္ကုိလုပ္ပါတယ္။စက္ေသေနရင္ သူတုိ႔လည္းေသေနတယ္ေပါ့။အသက္မ၀င္ပါ။စက္ႏႈိိးရင္ေတာ့အသက္၀င္မွာပါ။ဒီေတာ့ ဒီေနရာေတြမွာ ဂီယာတံေရာက္ေနရင္ စက္ႏႈိးမရေအာင္လုပ္ေပးထားပါတယ္။
အဓိက
P ဆိုတဲ့ေနရာရယ္
Nဆုိတဲ့ဖရီးရယ္မွာဂီယာတံရွိမွစတတ္တာခလုပ္ကို ဖြင့္ေပးပါတယ္။

ေမာင္းတတ္ခါစ(proအဆင့္မဟုတ္ဖူးေနာ္)
မွားတတ္သည္မ်ား

💮D နဲ႔ေမာင္းလာရင္း လမ္းမွာအခ်စ္နဲ႔ေတြ႔ေတာ့အခ်စ္ေရ
ေနလို႔မွေကာင္းရဲ႕လားဘာညာကြိကြ ရပ္စကားေျပာေတာ့ ဆီကုန္မွာစိုးလုိ႔ ဘရိတ္နင္းလ်က္နဲ႔ ေသာ့ပိတ္စက္ရပ္လိုက္ပါတယ္
ၿပီးမွာစက္ျပန္ႏႈိးၾကည့္ေတာ
စတတ္တာလိုင္းေအာက္သြားပါၿပီ
D ဆုိိတဲ့ေနရာမွာရွိေနလ်က္ကုိ
ေစာေစာက ဖြန္ေၾကာင္ေနမိေတာ့ ျပာျပာသလဲျဖစ္ ခုမွစက္ႏႈိးလို႔မရေတာ့ဘူး။
ဘက္ထရီေဒါင္းသြားတာထင္ပါရဲ႕ဆုိၿပီး ဘက္ထရီနဲ႔ေထာက္ႏႈိုးဘုိ႔ထိၾကိဳးစားၾကပါတယ္ဒါေတြကတစ္ကယ္ၾကံဳဘူးတဲ့ျဖစ္ရပ္မ်ားစြာထဲကတစ္ခုပါ။
💮တစ္ခိ်ဳ႔ကမီးပြိဳင့္မွာဆီစားမွာစိုးလို႔ဘရိတ္နင္းလ်က္စက္သပ္။
Dမွာေတာ့ထုိးလ်က္ပဲမီးစိမ္းေတာ့ျပန္ႏႈိုးၾကည့္
အထက္ကေျပာတဲ့ျဖစ္စဥ္အတုိင္းပါပဲ။
ေျပာမယံုၾကံဳဘူးမွသိလိမ့္မယ္။
💮တစ္ခ်ိဳ႔ကလည္း
ဂီယာကုိ Nမွာဖရီးရိုက္တယ္ဆုိၿပီးထားဟင္းန္ဘရိတ္ကုိဆြဲၿပီးကားရပ္ေသာ့ခြ်တ္လို႔မရေတာ့ပါဘူးရွင့္။
လုပ္ၾကပါအံုးဆုိၿပီး ေသာ့ျပင္ကုလားလည္းသြားေခၚကာေသာ့ခြ်တ္ခိုင္းတဲ့အျဖစ္္လည္းေတြ႔ဘူးတယ္။

ဒါေၾကာင့္
ကားရပ္ရင္
🏁ဂီယာတံကို P အမွာအျမဲထားပါ။
🏁ဟင္းန္ဘရိတ္ ဆြဲထားတဲ့အက်င့္ကိုေတာ့
မေမ့တတ္ရင္ေတာ့လုပ္။
အမွန္ကေနရာတကာဟင္းန္ဘရိတ္
မလုိဘူး။ကုန္းဆင္းကုန္းတက္မွာကားၾကာၾကာရပ္မွလိုတယ္။
ဟင္းန္ဘရိတ္ျပန္ျဖဳတ္ဘို႔ေမ့တတ္တယ္။
တစ္ခ်ိဳ႔ ကားေတြမွာဟင္းန္းဘရိတ္ကလက္နဲ႔မခ်ေတာ့ဘူး။ေျခေထာက္နဲ႔ခ်ဖို႔ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္နားကေျခနင္းျပားေသးေသးေလးနဲ႔ထားၾကတယ္။က်န္တဲ့ရိုးရုိးလက္ကိုင္နဲ႔ထားတ့ဲဟာလည္းထုိင္ခံု၂ခံုၾကားေပမယ့္က်ဳပ္လည္းေမ့တတ္တယ္ခင္ဗ်။

🏁ဆီကုန္မွာစိုးလို႔ ဆုိၿပီးမီးပြိဳင့္မွာစက္မသတ္္နဲ႔။စက္သတ္ခ်င္ ရင္ေတာင္ P မွာထားလိုက္ပါ။အာရံုမ်ားစြာနဲ႔ျပန္ႏႈိးရင္ခ်က္ခ်င္းႏိုးမယ္။
N မွာထားလည္းရပါတယ္ သို႔ေသာ္ ဘရိတ္နင္းမထားရင္ ကားလိမ့္သြားပါမယ္။

🏁ကားေပၚတက္တာနဲ႔ ဘရိတ္ကိုအရင္နင္းပါ ။
ၿပီးရင္ေသာ့ထည့္ပါ။
ဒီအတုိင္းႏႈိးပါ။
လီဗါနင္းစရာမလိုပါဘူး။
(Idle Speed ဆုိတဲ့စလုိးအပတ္ေရ ကို ECUက autoလုပ္ေပးသြားပါ လိမ့္မယ္။)

သတိျပဳရန္

ဂီယာ position ေလ့လာပါ ။
ဘယ္ေျခကို လံုးဝ မသံုးပါနဲ႔။
ညာေျခ တစ္ဖက္ တည္းနဲ႔ လီဘာ နဲ႔ ဘရိတ္ ကို အသံုးျပဳပါ။
ဘယ္က ဘရိတ္၊ညာ က လီဘာ လံုးဝ မသံုးပါနဲ႔။(တခ်ိဳ႕ ခုထိ မျပင္ေသးပါ)
APP sensor က လီဘာ လံုးဝ လႊတ္မွ အလုပ္ လုပ္တာပါ။ တင္ထားရင္ မရ ပါဘူး။
☆ ကြန္ျပဴတာ ဦးေႏွာက္ က ေမာင္းေနတယ္ထင္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရခက္ေနလို႔ပါ
☆ ညာေျခ ကို လီဘာ ကေန လႊတ္ၿပီး ဘရိတ္ ဘက္ေရႊ႕ နင္း မွသာ ကြန္ျပဴတာ က ဘရိတ္ အုပ္မူ႔ အနည္းအမ်ား ေပၚ မူတည္ ၿပီး ဂီယာ ေဒါင္းသင့္ မသင့္ ဆံုးျဖတ္ေပးပါမယ္။
ဒါေၾကာင့္ ခုေခတ္ autoကားေတြ မွာ အရွိန္နဲ႔ေမာင္းေနစဥ္ ရုတ္တရက္ အတားဆီး ေပၚလာပါ က ဘာဂီယာ မွ မခ်ိန္းပါနဲ႔ ။
☆ တည္ၿငိမ္ ေအာင္ထိန္းၿပီး ဘရိတ္ကိုဘဲနင္းပါ။
☆ ကြန္ျပဴတာက လူထက္ လၽွင္ျမန္စြာ ဂီယာ ေဒါင္းေပးသြားပါလိမ့္မယ္။

🚩🚩🚩ဘာမဆိုကြ်မ္းက်င္မႈဟူသည္ၾကိမ္ဖန္မ်ားစြာေလ့က်င့္ျခင္းမွရရွိလာသည္ဆုိတဲ့ စကားေလးကိုႏွလံုးသြင္းကာၾကိဳတင္ခါအခ်ိန္ရသေလာက္
ဇာတ္တိုက္ခါေလ့က်င့္ျခင္းအားျဖင့္မိမိတို႔ရဲ႕
Driving Skillေလးမ်ားကုိတုိးတက္ေအာင္ေလ့က်င့္ထားဘို႔တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္အပ္ပါေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား။
🚘🚘🚘🚘🚘
ကားခ်စ္သူ
Credit 》》
Ko Thet Win

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။