"ေလးစားရေသာ ေတးေရး၊ ေတးဆို
ကိုေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ (The Ants) ရဲ ႔
ငယ္ဘဝဇာတ္ေၾကာင္း တေစ့တေစာင္း"
{ေဆာင္းပါးကို ေရးသားခဲ့သူကေတာ့
စာေရးဆရာ ဆရာႏိုင္ေဇာ္ ျဖစ္ပါသည္}...
==========================
စတုတၱတန္းေရာက္ေသာႏွစ္တြင္ ေမာင္ေမာင္ဇာ္လတ္ ဂစ္တာကို စျပီး စမ္းတီးၾကည့္ခဲ့သည္။ အိမ္မွာ ဝမ္းကြဲအစ္ကိုျဖစ္သူ ကိုသန္းထြဋ္ (ဆရာ ေစာင္းဦးျမင့္ေမာင္၏ သား) က လူပ်ိဳေပါက္ ျဖစ္ေနျပီ။ ဂစ္တာကို တီးခတ္ကစားတတ္ေနျပီျဖစ္၍ အစ္ကို လုပ္သလို သူလည္း လိုက္ စမ္းတီးၾကည့္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ကိုသန္းထြဋ္က လက္အေနအထား အေျခခံ ကိုင္တြယ္ တီးခတ္ပံုေလးေတြ သင္ေပးသည္။ ရပ္ကြက္ထဲက တီးတတ္ေနေသာ အစ္ကိုၾကီးေတြ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီကလည္း သင္ယူရသည္။
ထိုအခ်ိန္မွာ ကိုေလးျဖဴ၊ ကိုအငဲ တို႔တစ္ေတြက မႏၲေလး တကၠသိုလ္မွာ ရွိေနၾက၍ တစ္ပတ္တစ္ၾကိမ္ေလာက္ေတာ့ အိမ္ကို ေရာက္လာတတ္သည္။ သူတို႔ကလည္း တစ္ခါလာ ေကာ့ဒ္တစ္ခုေလာက္ ႏွစ္ခုေလာက္ သင္ေပးသြားၾကသည္။
ဂစ္တာ တီးတတ္စတို႔ ထံုးစံ ေကာ့ဒ္ေလးေတြ ကိုင္ၾကည့္။ သီခ်င္းစာအုပ္ကေလးေတြ ခ်ထားျပီး တီးျဖစ္သည္။ ကိုေနဝင္း၊ ကိုေမာင္ေမာင္၊ ကိုရဲလြင္တို႔ သီခ်င္းေတြ။ ဆရာ စုိင္းခမ္းလိတ္ သီခ်င္းေတြ။ ခိုင္ထူး၊ ပေလးဘြိဳင္း သန္းႏို္င္ သီခ်င္းအစံု တီးၾကည့္တာ။ တီးသမ်ွ ေက်နပ္အားရသည္ဟူ၍ မရွိ။ ျငီးေငြ႔ပ်င္းရိသည္ မရွိ။ တီးျပီးလည္း ထပ္ကာတလဲလဲ တီးခ်င္ေနတာပဲ ရွိသည္။ ဂစ္တာႏွင့္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္တို႔ တစ္သားတည္း က်သြားခဲ့ပံုမွာ အလြန္႐ုိးစင္းေနခဲ့သည္။ အံဝင္ခြင္က် ကြက္တိကေလးပဲ ျဖစ္ေနသည္။
ဘၾကီးက ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ဂစ္တာတီးတာကို သိပ္ၾကိဳက္လွသည့္ပံု မေပၚ။ ပြင့္လင္း လြတ္လပ္ေသာ စိတ္ထားရွိသူပီပီ တားျမစ္ ကန္႔ကြက္ျခင္းေတာ့ မရွိ။ မႏွစ္သက္တာက ဂီတ ပံုသ႑ာန္ႏွင့္ တူရိယာေၾကာင့္ မဟုတ္။ လမ္းေၾကာင္း မွားယြင္းျပီး တလြဲတေခ်ာ္ ေရာက္သြားမွာစိုး၍သာ ျဖစ္ဟန္တူသည္။
ေဇာ္လတ္ကေလးကလည္း အကင္းပါးသည္။ အသံက်ယ္က်ယ္ တီးလ်ွင္ ဆူခံထိႏိုင္မွန္းသိ၍ ေျခတံရွည္ေအာက္ဘက္ ေနာက္ေဖးမွာ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ကေလး ၾကိတ္ျပီး သြားတီးတတ္ေလသည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္သည္ မႏၲေလးျမိဳ ႔ စိတၱရမဟီအမည္ ရပ္ရွိ အ.ထ.က ၁၂ တြင္ ေျခာက္တန္းအထိ ေနခဲ့သည္။
ခုႏွစ္တန္းတက္ေတာ့ မိခင္ျဖစ္သူ ေဒၚသန္းႏြဲ႔က ေတာင္ၾကီး တကၠသိုလ္ ဓာတုေဗဒဌာနကို ေျပာင္းေရႊ႔သည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္လည္း မႏၲေလးျမိဳ ႔ရွိ ဂီတအိမ္ကေလးကို ခြဲခြာျပီး ေတာင္ၾကီးသို႔ ပါသြားေလေတာ့သည္။
မႏၲေလးတြင္ ည ေခါင္းခ်ခ်ိန္မွာ ဂီတသံႏွင့္ ေန႔စဥ္ အိပ္စက္ခဲ့ရျပီး နံနက္မိုးေသာက္ခ်ိန္မွာ ဂီတသံႏွင့္ ေန႔တိုင္း ႏိုးထလာခဲ့ရသည္ျဖစ္၍ ေတာင္ၾကီး ေရာက္ေရာက္ခ်င္းမွာ ႐ုတ္တရတ္ အသားမက်၊ ဘာလို၍ လိုေနမွန္း မသိ။ ဟာတာတာႏွင့္ ကြက္လပ္တစ္ခုသဖြယ္ ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ဆားမပါသလို ေပါ့ရႊတ္ရႊတ္ႏွင့္ အရသာမရွိ ျဖစ္ေနခဲ့ေသးသည္။ ဂီတသံကို လြမ္းဆြတ္ တမ္းတေသာ္လည္း လက္ေတြ႔လက္ရွိ မရႏိုင္။ အခ်ိန္အေတာ္ေလးၾကာမွ ေနရာသစ္ ပံုစံသစ္မွာ ေနသားက်ေအာင္ ညွိျပီး ေန၍ ရသြားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ခုႏွစ္တန္းေက်ာင္းသား ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္က ေတာင္ၾကီး အ.ထ.က ၄ မွာ ေက်ာင္းတက္ရသည္။ ဤေက်ာင္းသည္ ဂီတႏွင့္ ပတ္သက္လာလ်ွင္ "စိုင္းထီးဆိုင္" လို အေက်ာ္အေမာ္မ်ိဳး ထြက္ဖူးသည့္အတြက္ သမိုင္း အစဥ္အလာရွိသည္ ဆိုရမည္။ "စိုင္းထီးဆိိုင္" ေနခဲ့ဖူးေသာ ေက်ာင္းဆိုတာ စဥ္းစားၾကည့္လ်ွင္ ရင္ခုန္စရာေတာ့ ေကာင္းေနသည္။ ေတာင္ၾကီးမွာ အဘြားႏွင့္ နီးနီးကပ္ကပ္ ေဇာ္လတ္ ေနခြင့္ရသည္။ အဘြားကို အၾကီးဟုသာ ေခၚျဖစ္သည္။ အိမ္မွာ အဘြားရယ္၊ အေမရယ္၊ ေဇာ္လတ္ရယ္ အိမ္သား သံုးေယာက္တည္း ရွိသည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ကား အၾကီး (အဘြား) ၏ အသည္းေက်ာ္။ ျပီးေတာ့ သူ ဒုတိယတန္းေက်ာင္းသား ဘဝမွာ အေဖဆံုးထား၍ သူက ဖတဆိုး။ ထိုမ်ွမက အဖုိးလည္း သန္သန္ျမန္ျမန္ ဘဝမွာ ဆံုးခဲ့၍ အဘြား ငယ္ငယ္နဲ႔ပဲ မုဆိုးမ ျဖစ္ခဲ့သည္။ အေဖလည္း လုပ္ႏိုင္ကိုင္ႏို္င္ အရြယ္မွာ ဆံုးခဲ့၍ အေမ ငယ္ငယ္နဲ႔ပဲ မုဆိုးမ ျဖစ္ခဲ့ရျပန္သည္။ ငယ္ငယ္ႏွင့္ မုဆိုးမဘဝ က်ေရာက္ခဲ့ရတာ မ်ိဳးဆက္ ႏွစ္ဆက္ျဖစ္သြားခဲ့သည့္အတြက
မႏၲေလးမွာတုန္းကမွ လူၾကီးေတြ၏ ထိန္းခ်ဳပ္မႈရွိ၍ ေက်ာင္းစာကို ဖိလုပ္ခဲ့ရသည္။ ေက်ာင္းမွာ ထူးခြ်န္ဆုေတြ ဘာေတြအထိ အျမဲ ရရွိခဲ့ဖူးသည္။ ေတာင္ၾကီးေရာက္ေတာ့ အဘြားႏွင့္ အေမက လႊတ္ေပးထားတာ မ်ား၍ ေက်ာင္းစာအျပင္၊ အျပင္စာေတြ ဖတ္ျဖစ္လာခဲ့သည္။ ေက်ာင္းစာတစ္ခုတည္း အာ႐ုံစို္က္ေနျခင္း မဟုတ္သည့္အတြက္ အဆင့္ေတြကျဖင့္ ထိပ္ပို္င္းမွာ မရွိေတာ့ျပီ။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္က ဦးေလးျဖစ္သူ ကိုေလးျဖဴတို႔ အိမ္မွာပဲ သံလိုက္စက္ကြင္း ဗဟိုခ်က္သဖြယ္ သြားျပီး ဦးလွည့္ေနခဲ့တာ မ်ားသည္။
သူ႔အိမ္မွာက ကက္ဆက္မရွိ၊ ဂစ္တာမရွိ။ ကိုေလးျဖဴတို႔ အိမ္မွာဆိုလ်ွင္ေတာ့ ဂစ္တာတီး၍ ရသည္။ ကက္ဆက္လည္း နားေထာင္၍ ရသည္။
ကိုေလးျဖဴတို႔အိမ္မွာ
ထိုအခ်ိန္က ဂစ္တာတစ္လံုးပဲ ရွိသည္။
တီးမည့္ ညီအစ္ကိုက ေလးေယာက္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္
ထပ္ျပီးပါလာေသာအခါ ငါးေယာက္။
တစ္ခ်ိဳ ႔သူငယ္ခ်င္းေတြက
ေရာက္ေရာက္ လာတတ္ေသးသည္။
ေရာက္လာသည့္ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ
ဂစ္တာ ယူလာတာ ရွိသလို၊
ဂစ္တာမပါ လက္ဗလာနဲ႔လည္း
ျဖစ္တတ္သည္။
အဲဒီလူေတြအားလံုး
တစ္ေယာက္ တစ္လွည့္
ဝိုင္းတီးျခင္း ခံရသည့္အတြက္ ဂစ္တာကေလးခမ်ာ
နားရသည္ဟူ၍ မရွိေတာ့ေခ်။
တစ္ေယာက္လက္ထဲက
အက်ကို တစ္ေယာက္ကေစာင့္ျပီး
ဆက္တီးသည္။
ဂစ္တာ တီး႐ုံတင္လားဆိုေတာ့ မဟုတ္။
သီခ်င္းကလည္း
ဟစ္လိုက္ၾကေသးသည္။
ကိုေလးျဖဴတို႔အစ္မၾကီး မၾကည္ျမင့္ က
နားမခံသာေလာက္ေအာင္
နားပူနားညီးခဲ့ျပီဆုိရင္ေတာ
ထ၍ ေအာ္တတ္သည္။
"ဟဲ့ မေတာ္ႏိုင္ၾကေသးဘူးလား"ဆိုျ
တားျမစ္တတ္သည္။
ကက္ဆက္နဲ႔ ပတ္သက္လ်ွင္လည္း
ထိုနည္းႏွင္ႏွင္ပဲ ျဖစ္သည္။
တစ္ခါက်ေတာ့ Dire Straits တီးဝိုင္း၏
အေခြသစ္ ထြက္သည္။
ကိုအငဲ က စိတ္ၾကိဳက္ဖြင့္၍
နားေထာင္ျပီး ဆင္းသြားသည္။
ထိုအခါ ကိုေလးျဖဴက
ထိုအေခြကိုပဲ ထပ္ဖြင့္သည္။
အဲသည့္ေနာက္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္။
ဤသီခ်င္းတစ္ေခြတည္းကို
ထပ္ကာတလဲလဲဖြင့္ျပီး
နားေထာင္႐ုံသာမက
သေဘာက်သည့္ သီခ်င္းဆိုရင္
ထိုတစ္ပုဒ္ကိုပဲ ျပန္ျပန္ေက်ာ့၍
ဖြင့္ခဲ့သည္။
အသံက်ျပန္ေတာ့ ခုႏွစ္အိမ္၊
ရွစ္အိမ္ၾကားေလာက္ေအာင္
အက်ယ္ၾကီး။
ထံုးစံအတိုင္း
မၾကည္ျမင့္ (ကိုေလးျဖဴတို႔ အစ္မၾကီး)
သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ျပီ။
ေျပးဝင္လာျပီး ကက္ဆက္ကို
ေဂ်ာက္ခနဲ ပိတ္သည္။
ကက္ဆက္ေခြကို ထုတ္ျပီး အထဲက
တိပ္သားေတြ အကုန္လံုး
ကုန္ေအာင္ ဆြဲထုတ္ပစ္လိုက္ရေတာ့မွ
သူ႔စိတ္က ေက်နပ္သြားေတာ့သည္။
ကိုေလးျဖဳတို႔အိမ္ကလည္း
ထိုကဲ့သို႔ေသာ
ဂီတအိမ္တစ္အိမ္ ျဖစ္ခဲ့ေလသည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္တို႔ ေနေသာ ေရေအးကြင္းရပ္ အိမ္ႏွင့္ အ.ထ.က ၄ က အလွမ္းေဝးသည္။ ေတာင္ၾကီးျမိဳ ႔၏ ေတာင္စြန္းႏွင့္ ေျမာက္စြန္းလိုမ်ိဳး ျဖစ္ေနသည္။
ေက်ာင္းသြားရာလမ္းမွာ ကိုေလးျဖဴတို႔ အိမ္ကို ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ တစ္ခ်က္ေတာ့ ဝင္ျဖစ္ေအာင္ ဝင္သည္။ ေဆးလိပ္ကေလး တစ္ဖြာႏွစ္ဖြာ ဝင္ဖြာ၊ ကိုေလးျဖဴတို႔ ညီအစ္ကိုေတြလက္ထဲက ဂစ္တာအားျပီး လြတ္လပ္ေနလ်ွင္ ခဏေကာက္တီး၊ ျပီးေတာ့မွ စာသင္ေက်ာင္းရိွရာသို႔ ခရီးဆက္သည္။
အျပန္က်ေတာ့လည္း ထိုနည္းတူစြာပဲ ျဖစ္သည္။ ေက်ာင္းမွ အိမ္သို႔ တန္းမေရာက္။ ကိုေလးျဖဴတို႔ အိမ္တြင္ တစ္ေထာက္ ဝင္နား။ ဂစ္တာ ခဏ ေဆာ့ကစားလိုက္ေသးသည္။
ရွစ္တန္းေရာက္ေသာအခါ လိဒ္ဂစ္တာ စမ္းတီးၾကည့္သည္။ ကိုအငဲတို႔ဆီက by heart ၾကည့္တီးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရွစ္တန္းႏွစ္ဝက္ေလာက္မွာ စျပီး သီခ်င္းေလးေတြ စမ္းေရးျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္က ကိုငွက္ (ထူးအိမ္သင္) ၏ နာရီေပၚက မ်က္ရည္စက္မ်ား အေခြထြက္ထားသည့္ အခ်ိန္။ သီခ်င္းေတြက လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ရွိလွသည္။ သီဆိုပံုကလည္း ထူးျခားသည္။ ထိုသီခ်င္းေတြကို ဘယ္လို ၾကိဳက္မွန္း မသိ။ သိပ္ကို ႏွစ္သက္မိသည္။ ကိုငွက္၏ သီခ်င္းေတြေၾကာင့္လည္း သီခ်င္းစေရး ၾကည့္ဖို႔ အာ႐ုံႏိုးၾကားလာခဲ့တာ ျဖစ္ႏိုင္သည္။
ေက်ာင္းစာဘက္မွာေတာ့ အာ႐ုံစူးစိုက္မႈ နည္းပါးသည့္အတြက္ စာေမးပြဲေတြဆုိလ်ွင္ နီးမွ ကပ္ျပီး အသည္းအသန္ လုပ္ရသည္။
ရွစ္တန္းစာေမးပြဲဆိုလ်ွင္ မနက္ျဖန္ ေျဖမည့္ ဘာသာရပ္ကို ဒီကေန႔ ညက်မွ ကပ္ျပီး တြန္းသင္ တြန္းက်က္ လုပ္ခဲ့ရသည္။ ကိုေလးျဖဴ အစ္မ မၾကည္ျမင့္က သခ်ာၤ အဓိက သင္ေပးသည္။ အဲသလိုႏွင့္ ေနာက္တစ္ေန႔ စာေမးပြဲခန္းထဲဝင္။ ေခါင္းထဲရွိသမ်ွ ခ်ေျဖခဲ့ျပီး၊ ပြတ္ကာသီကာ သည္းထိတ္ ရင္ဖိုစရာ စာေမးပြဲကေတာ့ ေအာင္သြားခဲ့သည္သာ။
ရွစ္တန္းေအာင္ေသာအခါ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာစရာ။ အဘြားႏွင့္ အေမက သူဂီတႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမတ္ႏိုး တပ္မက္တာ သိသည္။ သို႔ျဖစ္၍ ေဟာ္လို ဂစ္တာတစ္လက္ႏွင့္ ကက္ဆက္တစ္လံုး ဝယ္ေပးလိုက္သည္။
အခုေတာ့ျဖင့္ ဘဝၾကီးက သိပ္ကို ေက်နပ္စရာ။ ဓာတ္ၾကီးေလးပါး မ်ွတျပီး အစစ အရာရာ ေသြးသြား ေသြးလာ မွန္ခဲ့ျပီ။ ၾကည့္ေလ။ လက္ထဲမွာ တီးစရာ ကိုယ္ပိုင္ ဂစ္တာ။ အနီးနားမွာ နားေထာင္စရာ ကိုယ္ပိုင္
ကက္ဆက္။ ဘာမ်ား လိုေနေသးသလဲ။
အားလံုး ျပည့္စံုျပီ ျဖစ္သည္။
ကိုယ္ပိုင္ ဂစ္တာ၊ ကိုယ္ပို္င္ ကက္ဆက္ရွိလာေတာ့ အေခြေတြ လိုက္ရွာဝယ္၊ နားေထာင္၊ သီခ်င္းစာအုပ္ကေလးေတြနဲ႔ မွန္မွန္ တီးျဖစ္ခဲ့သည္။ ကိုေလးျဖဴတို႔ အိမ္ဘက္ကိုလည္း အဝင္အေရာက္ မပ်က္။ အေနာက္တိုင္း သီခ်င္းေခြေတြက်ေတာ့ ကိုေလးျဖဴ၊ ကိုေဌး၊ ကိုအငဲတို႔ ညီအစ္ကိုေတြဆီက စံုစံုလင္လင္ ရတတ္သည္။ သူတို႔အိမ္ကို သြားလ်ွင္ ဂီတႏွင့္ ပတ္သက္၍ အက်ိဳး ေက်းဇူးတစ္ခုခုေတာ့ အျမဲရေလသည္။ သီခ်င္းေရးတာကလည္း အရွိန္ကေလး ရေနျပီ။
ေက်ာင္းပြဲလုပ္ေသာအခါ ဂစ္တာ တအားတီးခ်င္သည္။ သို႔ေသာ္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ဂစ္တာတီးတတ္တာကို အတန္းထဲက မသိၾက။ သို႔ျဖစ္၍ ေဘးက ဝင္ၾကည့္႐ုံပဲ ၾကည့္ကာ ပရိသတ္ လုပ္လိုက္ရသည္။ ကို္ယ္တိုင္ စင္ေပၚတက္ျပီး ေဖ်ာ္ေျဖခြင့္ျဖင့္ မၾကံဳၾကိဳက္လိုက္ရေခ်။ ရပ္ကြက္ ပြဲေတြကေတာ့ ရွိရွိသမ်ွကိုပဲ လိုက္ၾကည့္ျဖစ္သည္။ ေတာင္ၾကီးျမိဳ ႔မွာ မိုးစဲသည့္ ပြင့္လင္းရာသီ ဆိုလ်ွင္ ႐ႈိးပြဲေတြကလည္း မ်ားျပားလွသည္။ တစ္ရပ္ကြက္ႏွင့္ တစ္ရပ္ကြက္ အျပိဳင္အဆိုင္ပဲ ႏႊဲၾကသည္။
ဆယ္တန္းမွာ ႐ုတ္တရတ္ ေက်ာင္းပိတ္ခ်ိန္ႏွင့္ ၾကံဳရ၍ တျခားလုပ္စရာက မရွိ။ ေန႔ခင္းဆို စာအုပ္ဖတ္။ ညက်ေတာ့လည္း အျပင္ထြက္ မလည္ႏိုင္။ ထိုအခါ ဂစ္တာတီး၊ သီခ်င္းေရးဖို႔ပဲ ရွိေတာ့သည္။ သီခ်င္းေလးေတြ ဆက္တိုက္ေရးျဖစ္ထား၍ လက္ထဲမွာ ၁၀ ပုဒ္၊ ၁၅ ပုဒ္ ရွိလာခဲ့ျပီ။
ေနာက္ပိုင္းကာလတစ္ခုတြင္ ေတာင္ၾကီး
တစ္ျမိဳ ႔လံုး ဂီတႏွင့္ ႐ူးသြပ္သြားခဲ့သည္ဟုပင္ ဆိုႏိုင္ေလာက္သည္။
တစ္ျမိဳ ႔လံုးနီးပါး band ေတြ ဖြဲ႔ၾကသည္။ ပိုက္ဆံ တတ္ႏိုင္သူ မွန္လ်ွင္ band ပစၥည္း မဝယ္ယူထားပါက ေခတ္မီအျမင္ မရွိသလို ျဖစ္ေနသည္။ တစ္ျမိဳ ႔လံုးမွာ band စုစုေပါင္း ၁၃၀ နီးပါးေလာက္အထိ ရွိလိမ့္မည္။
Band Player ေတြက ဘယ္လိုမ်ွ မေလာက္ငႏိုင္။ ဤသို႔ျဖင့္ ဒီ Player ပဲ ဟိုတီးဝိုင္း ထဲလည္းပါ။ ဒီအဖြဲ႔ထဲလည္း သူပဲ ဆုိတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္ခဲ့သည္။
Mercury ဆိုသည့္ Band အဖြဲ႔ဖြဲ႔ဖို႔ ၾကိဳးစားရင္း အယ္ျဖဴႏွင့္ သြားေတြ႔သည္။ သူငယ္ခ်င္းက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို မိတ္ဆက္ေပးလိုက္သည္။ ဤ မိတ္ဆက္မႈမွာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အတူ ပူးေပါင္းျပီး ဂီတႏွင့္ ေတးသီခ်င္းေတြ ဖန္တီးဖို႔အတြက္ လမ္းစအသစ္ ဖြင့္ေပးလိုက္တာ ျဖစ္မွန္း ထိုအခ်ိန္က မသိခဲ့ရေခ်။ Mercury အဖြ႔ဲမွာက လိဒ္ဂစ္တာသမား ႏွစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားသည္။ ဤသို႔ျဖင့္ တစ္ေယာက္က ဖတ္စ္၊ တစ္ေယာက္က ဆကၠင္း တီးျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ႏွင့္ အယ္ျဖဴတို႔၏ ခင္မင္မႈမွာ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း လြန္စြာ နက္႐ႈိင္းလာခဲ့သည္။ သူ႔အိမ္ ကိုယ္သြားေန၊ ကိုယ့္အိမ္ သူလာေနႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ လွည့္ပတ္ စီးဆင္းေနခဲ့သည္။ ညက် သူေရးထားသည့္ သီခ်င္းေတြ သူဆိုျပ။ ကိုယ္ေရးထားသည့္ သီခ်င္းေတြ ကိုယ္ျပန္ဆိုျပ။ အျပန္အလွန္ ကူးလူးၾကသည္။
ေတာင္ၾကီးျမိဳ ႔ ေညာင္ေရႊေရကန္မွာ အပတ္စဥ္ တစ္ပတ္ ႏွစ္ရက္။ စေနႏွင့္ တနဂၤေႏြတိုင္း စတိတ္႐ႈိးေတြ လုပ္သည္။ တီးဝိုင္း၏ ဆိုသူ တီးသူေတြက ကုိယ့္ပိုက္ဆံ ကုိယ္စု ပစၥည္းေတြ ငွားျပီး စင္ေပၚတက္ကာ ေဖ်ာ္ေျဖသည္။ ကန္ထ႐ိုက္က လာၾကည့္သူေတြကို ဝင္ေၾကး ေကာက္ေလသည္။
ခရစၥမတ္က်ေတာ့လည္း ပြဲအတြက္ လာငွားသည္မ်ား ရွိ၍ လိုက္သြားၾကသည္။ The Trees အဖြဲ႔က ေစာသာေဂးတို႔ ေခၚ၍ သူတို႔ႏွင့္လည္း လိုက္ဖူးသည္။ ဂီတႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေဖာ္တစ္ေယာက္ရွိလာခဲ့သလို ပတ္ဝန္းက်င္ကလည္း ေတာင္းဆိုေနသည့္အတြက္ စူးစူးနစ္နစ္ ျဖစ္လာသည့္ ကာလဟု ဆိုရမည္။
ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ႏွင့္ အယ္ျဖဴတို႔က ေျခာက္လ၊ ခုႏွစ္လေလာက္ သီခ်င္းေတြ တူတူ တီးျဖစ္သည္။ တစ္ေယာက္ေရးထားသည့္ သီခ်င္း တစ္ေယာက္ကို ဆိုျပခဲ့ၾကသည္။ အဲသည့္ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ သီခ်င္းေတြ တူတူ တြဲေရးစျပဳလာခဲ့ၾကသည္။
ထိုအခ်ိန္မွစ၍ အျခားသူငယ္ခ်င္းေတြက အနားနီးမွာသာ ရွိတာ။ ေဝးသြားၾကျပီ။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ပဲ ပို၍ နီးသထက္ နီးကပ္လာခဲ့ၾကေလသည္။
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ တပူးတတြဲတြဲႏွင့္္ ဂီတအေပၚ ႐ူးသြပ္ေနခဲ့ၾကစဥ္ သြားထိုင္ျဖစ္ခဲ့သည့္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကေလး အေၾကာင္းကိုလည္း ထည့္မေျပာ၍ မျဖစ္။
ေတာင္ကုန္းထိပ္မွာ ရႈခင္း အလြန္လွေသာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္။
ေတာင္ေစာင္းတစ္ေလ်ွာက္ ေနၾကာပန္းခင္းက တေမ်ွာ္တေခၚၾကီး။ အဲသည့္ထက္ တစ္ဆင့္နိမ့္သည့္ ဟုိဘက္တြင္ ျပာမႈိင္းေသာ ေတာင္စြယ္ေတြ အထပ္ထပ္ တန္းေနသည့္ ေနဝင္ျမင္ကြင္းက်ယ္။ ရႈေမာဖြယ္ ေကာင္းလြန္းသည္။
ျပီးေတာ့ ဤ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ အျမဲဖြင့္ထားေသာ သီခ်င္းေတြက သူတို႔ၾကိဳက္ေသာ သီခ်င္းေတြပဲ ျဖစ္ေနသည္။ ဒီလိုဆိုေတာ့ ထိုလက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ သူတို႔ စြဲစြဲျမဲျမဲ စခန္းခ်ျဖစ္ခဲဲ့တာ မထူးဆန္းျပီ။
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကေလးမွာ ခင္မင္စရာေကာင္းေသာ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြႏွင့္လည္း ဆံုခဲ့ရသည္။
အယ္ျဖဴက ကိုမိုးမင္းသိန္းတို႔ အုပ္စုထဲမွ ဝါသနာတူ တစ္ေယာက္ႏွင့္ တြဲခ်ိတ္ ဆက္မိရာမွ အားလံုး ရင္းႏွီးသြားၾကသည္။ Couple စာအုပ္တိုက္က ကိုမိုးမင္းသိန္း ျဖစ္ေလသည္။ သူတို႔က စာသမား၊ ကဗ်ာသမားေတြ ျဖစ္ၾကသည္။ ကဗ်ာသမား၊ စာသမားေတြႏွင့္ စကားေျပာရတာ အဆင္ေျပသည္။ သူတို႔ထဲက ဟိုပံုးမွ ကဗ်ာဆရာ ကိုပြတစ္ေယာက္ပဲ ကဗ်ာပံုႏွိပ္ ေဖာ္ျပခံရဖူးေသးသည္။ သို႔ေသာ္ အားလံုးမွ ပါဝါကိုယ္စီ ရွိ၍ အျပန္အလွန္ ကူးယူႏိုင္သည္။
ကိုပြက ေတာအရက္ေတြ မူးမူးႏွင့္ ကဗ်ာေတြ ရြတ္ျပတတ္သည္။ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ႏွင့္ အယ္ျဖဴတို႔က ေတးသီခ်င္း ဂီတႏွင့္ ပတ္သက္တာေတြ ေျပာျပသည္။ ဟိုတစ္ဘက္က ေျပာေသာ ကဗ်ာ၊ စာေတြအေၾကာင္း နားေထာင္သည္။
တစ္ခါတေလ ဟိုတစ္ဖက္က အုပ္စုဝင္ အခ်င္းခ်င္း စကားေတြ မ်ားၾကသည္။ တစ္ခါတေလ က်ေတာ့လည္း ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္တို႔ႏွင့္
ထိုကာလမွ အယ္ျဖဴႏွင့္ ေမာင္ေမာင္ေဇာ္လတ္ ႏွစ္ေယာက္တြဲျပီး သီခ်င္းေရးျဖစ္ခဲ့တာ အမ်ားဆံုး ျဖစ္လိမ့္မည္။ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ သီခ်င္းေရး၊ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္၊ ပ်င္းရင္ ျပန္လာ၊ သီခ်င္းေရး၊ ျပီးလ်ွင္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္ဆိုသည့္ သံသရာထဲမွာ လည္ေနခဲ့ေလသည္။
---------။----------
(စာေရးဆရာ ဆရာႏိုင္ေဇာ္ေရးသားခဲ့ေသာ
ေဆာင္းပါးအျပည့္အစံုကို ေဖာ္ျပျခင္း
မျပဳႏိုင္တဲ့အတြက္ ေဆာရီးပါဗ်ိဳ ႔။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြလည္း
ၾကိဳးစားရွာေဖြရသေလာက္
တစ္ေပါင္းတစ္စည္းတည္း
ျပန္လည္မ်ွေဝေပးျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။
"ဆရာကိုေဇာ္လတ္"ကို
ေလးစားတဲ့ စိတ္တစ္ခုတည္းနဲ႔ပါ။
အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္)
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။