Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ BobbySoxer Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JMe&ေဂ်းမီ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း KKT&ေကေကတီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MaNaw&မေနာ Madi&မဒီ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NO&ႏိုး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SiThuLwin&စည္သူလြင္ SiYan&စီယံ SinPauk&ဆင္ေပါက္ SithuWin&စည္သူဝင္း Snare SoTay&ဆိုေတး SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SuNit&ဆူးနစ္ SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TuTu&တူးတူး TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaNa&ဝန WaiLa&ေဝလ WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး XGALZ Xbox Y-Zet YY&၀ိုင္၀ိုင္း YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YuZaNa&ယုဇန YummyRookie Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔ khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Saturday, September 19, 2015

ခေလးေတြအတြက္ လမ္းျပေျမပံု.။



ခေလးေတြအတြက္ လမ္းျပေျမပံု.။

( ေဆာင္းပါး)

ေက်ာင္းတက္ရင္း အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ လုပ္ငန္းခြင္ထဲက ေနာ္ေ၀းလူငယ္ သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္နဲ႔ အလုပ္ခနနားေတာ့ စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သူတို႔၂ေယာက္ကို အျမဲတရင္းတနွီးေတြ႕ရသလို တေယာက္အလုပ္ တေယာက္ကူညီျပီး တက္ၾကြေနတာက အျမဲတန္းပဲ.။

က်ေနာ္က သိခ်င္စိတ္ေပၚလို႔ စပ္စုလိုက္တယ္။ "မင္းတို႔က ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြလို႔ ေျပာဖူးတယ္၊ ရန္မျဖစ္ဖူးဘူးလား " ၂ေယာက္လံုး က်ေနာ့ေမးခြန္းကို ရီတယ္။ ဖိလစ္က ခနစဥ္းစားျပီး " စကားမ်ားတာ၊ ျငင္းခံုတာေလာက္ေပါ့ ၊ ရန္ျဖစ္စရာေတာ့ မလိုဘူးထင္တာပဲ "တဲ့..။

က်ေနာ္က ကိုယ္ငယ္ငယ္က ဘ၀နဲ႔ ယွဥ္ရင္း သြားေတြးျပီးေမးမိတဲ့ ကိုယ့္ေမးခြန္းကိုေတာင္ ကိုယ္ျပန္ရွက္သြားတယ္။
ဒီနိုင္ငံမွာ ကိုယ္အျမဲတန္းတဲြတဲ့သူငယ္ခ်င္းလဲ သိပ္မ်ားမ်ားစားစား ထားေလ့မရိွၾကဘူး။
အေပါင္းအသင္းလဲ ျမဲၾကတယ္။

က်ေနာ့သမီးဆို ငယ္ငယ္ကတည္း( မူၾကိဳကတည္းက) ေပါင္းလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္နဲ႔ အခုထိတဲြတုန္း။ သားကလည္း အခု ၈တန္းတက္ေတာ့မယ္ ပထမတန္းတုန္းက ငယ္သူငယ္ခ်င္း ေတြနဲ႔ အခုထိ တဲြကစားတုန္း။ သူတို႔ခ်င္း ထိုးၾကိတ္ရန္ျဖစ္တာလည္းမၾကားဖူးဘူး။

ဒါေပမယ့္ သား မနွစ္က ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ အိမ္ကိုမ်က္ေစ့မ်က္နွာပ်က္ျပီး ျပန္လာတယ္။
က်ေနာ္က ေက်ာင္းကလာရင္ ခေလးေတြကို ေမးေနက် ထံုးစံအတိုင္း "သား.အဆင္ေျပလား၊ ဘာျပႆနာရိွေသးလဲ " လို႔ေမးလိုက္တာနဲ႔ သူ႔မ်က္ေရ တေတာက္ေတာက္က်လာတယ္။ ျပီးမွ " ဟာဆန္း က သားကို ရန္စတယ္၊ တြန္းတယ္"
လို႔ ေျပာရင္း၀မ္းနည္းတၾကီးငိုတယ္။
အဲဒီေတာ့မွ သူ႔ ေဘာင္းဘီနဲ႔ အက်ီတံေတာင္မွာေျမၾကီးေတြေပက်ံေနတာေတြ႔တယ္။ က်ေနာ္..ေထာင္းကနဲ ေဒါသထြက္သြားတယ္။ "သားၾကည့္..၊ ဒီဟာကို နွာနုလို႔ေခၚတယ္၊ ထိုးမိရင္ မ်က္လံုးေတြျပာျပီး ဘာမွ ျပန္လုပ္လို႔မရဘူး၊ ေနာက္တခါရန္ျဖစ္ရင္ ဒီေနရာကိုထိေအာင္ထိုး " မိဘတေယာက္အေနနဲ႔ ေျပာသင့္ မေျပာသင့္ ဘာမွမဆင္ျခင္ေတာ့ပဲ၊ ဗီဇစိတ္၊ မခံခ်င္စိတ္ နဲ႔ ေဒါသေခ်ာင္းေခ်ာင္းထြက္လာျပီး ေျပာခ်လိုက္တယ္။
"သား..ၾကားလား " သားက ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ရမ္းတယ္၊ ျပီးေတာ့က်ေနာ့မ်က္နွာကို မၾကည့္ပဲ၊ ရိႈက္သံတ၀က္တပ်က္နဲ႔ ေျပာခ်လိုက္တယ္။

"သားမလုပ္ဖူး၊ ရန္မျဖစ္ဘူး၊ ဆရာက အဲလို လက္နဲ႔မလုပ္ရဘူး၊ ရန္မျဖစ္ရဘူးလို႔ ေျပာထားတယ္ "
က်ေနာ္ အေတာ္ရွက္သြားတယ္၊ တကယ္ပဲ ရွက္သြားတာပါ။ ကိုယ့္သားကို ကိုယ္ျပန္ရွက္သြားတာ.။
နည္းနည္းေလးစဥ္းစားလိုက္ျပီး က်ေနာ့သားကိုခ်က္ခ်င္းေတာင္းပန္လိုက္တယ္။ "ဟုတ္တယ္၊ သားေျပာတာမွန္တယ္၊ ေဖေဖမွားသြားတယ္၊ ေဆာရီးသား၊ ရန္ျဖစ္တာမေကာင္းဘူး၊ အဲလိုျပန္မလုပ္ရဘူး၊ ေဖေဖက သားငိုတာမခံနိုင္လို႔ ေဒါသထြက္ျပီးေျပာလိုက္တာ၊ ေဆာရီးသား " က်ေနာ္ ရွက္ရွက္နဲ႔ ေတာင္းပန္လိုက္ရေပမယ့္ အဲလိုစကားျပန္ျပင္ေျပာလိုက္ရလို႔ ရင္ထဲေပါ့သြားတယ္။ သားလဲ စိတ္ေပါ့သြားမယ္ထင္တယ္။

က်ေနာ္ တို႔ငယ္ငယ္က ခဏခဏ ရန္ျဖစ္တယ္။ ထိုးၾကိတ္၊ ရိုက္ပုတ္၊ နီးရာနဲ႔ ဆဲြျပီး ထုနွက္ လဲႊေပါက္ျပီးေတာ့ကို ဒါဏ္ရာအနာတရျဖစ္ေစတဲ့အထိ ရန္ျဖစ္တာပါ။ အရြယ္ေရာက္တဲ့အထိ အဲလို သားရိုင္းသတၱ၀ါစိတ္ဓာတ္မ်ိဳးေတြၾကြင္းက်န္တံုး..။

ဒီနိုင္ငံမွာေတာ့ ေက်ာင္းစာသင္ခန္းက ခေလးေတြကို လိမၼာယဥ္ေက်းေအာင္တပါတည္း သြန္သင္တယ္။ စနစ္တက်သြန္သင္တယ္၊ ခေလးေတြကလည္း စကားနားေထာင္တယ္။ စည္းကမ္းလိုက္နာတယ္။ ဒီေတာ့ သူတို႔ အရြယ္ၾကီးျပင္းလာတဲ့အထိ ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ ရန္ျဖစ္ဖူးသူမရိွသေလာက္ရွားပါးတယ္။

ေစာေစာကေျပာတဲ့ က်ေနာ့အလုပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း အလားတူပဲ.။
ကေတာက္ကဆစကားမ်ားတာရိွေပမယ့္ ငယ္ငယ္ကတည္းက စာသင္ေက်ာင္းထဲမွာ နႈတ္နဲ႔ ေျပာဆို ေျဖရွင္းတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ ( ဒိုင္ယာေလ့ာခ္ယဥ္ေက်းမႈ)နဲ႔ သာ အသားက်ေနေတာ့ လက္မပါဘူး၊ မရိုင္းၾကဘူး။
သူတို႔ေပါင္းသင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက ျမဲတယ္။

ကိုယ့္စိတ္နဲ႔မေတြ႔ဘူးလို႔ထင္ရင္ လူေပါင္းစိတ္ခါြ အသာေလး ေဖာေရွာေလး ေနလိုက္ၾကတာပဲ.။ ကိုယ္နဲ႔ စိတ္သေဘာမကိုက္ညီရင္၊ အယူအဆကဲြရင္ တပူးပူးတတဲြတဲြ မလုပ္တာပဲရိွမယ္၊ဖက္ရမ္းနႈတ္ဆက္ၾကတတ္တာပဲ။ အမုန္းမရိွ၊ အညိႈးမရိွသလို ရိတာ၊ ေထ့တာ၊ တြန္းတိုက္တာမ်ိဳးေတြလည္း (က်ေနာ္တို႔ငယ္ငယ္ကလို) လုပ္တတ္တဲ့စရိုက္လကၡဏာမ်ိဳးရွားပါတယ္။ မဆက္ဆံခ်င္ရင္ မျမင္ဟန္ေဆာင္တယ္၊ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ မလဲႊမေရွာင္သာေတြ႔ရင္ ..ဟိုင္း..ဟယ္လို..နဲ႔ ျပံဳးျပီး ေမးထူး ေခၚေျပာဆက္ဆံတယ္။ခေလးေတြဆိုေပမယ့္ လူၾကီးေတြလိုပဲ ရင့္က်က္တယ္၊ ယဥ္ေက်းတယ္။

အဲလိုအမူအက်င့္ေတြကို က်ေနာ္တို႔ မိဘေတြက တကူးတက သင္ၾကားေပးခဲ့လို႔ မဟုတ္ပါ။ နည္းနည္းပါးပါးသြန္သင္တာေတာ့ ရိွတာေပါ့။ အဓိက က သူတို႕ ေက်ာင္းက ဆရာ ဆရာမေတြပါ။ စာသင္တာတခုတည္းက ေက်ာင္းဆရာေတြ အလုပ္မဟုတ္၊ ခေလးေတြ စိတ္ဓာတ္ယဥ္ေက်းမႈ တိုးတက္ ျမင့္မားလာေစဖို႔ကလည္း သူတို႔ တာ၀န္ရိွတယ္လို႔ ခံယူထားသူေတြပါ။

မိဘဆရာ အစည္းအေ၀းရိွတိုင္း ခေလးေတြရဲ႔ တဦးခ်င္း ပညာအရည္အခ်င္းသာမက၊ စည္းကမ္း၊ လူမႈစိတ္ဓာတ္၊ ၀တ္စားပံု၊ က်န္းမာေရး၊ အမူအက်င့္...အရာရာကို ေလ့လာ မွတ္တမ္းျပဳထားတယ္။ တဦးခ်င္းစီရဲ႔ အခ်က္အလက္ေတြကို ဆရာေတြရဲ႔ ကြန္ျပဴတာေဒတာ မွတ္တမ္းေတြနဲ႔ စနစ္တက်သိုမွီးထားတယ္။ ဒါက ခေလးေတြရဲ႔ ဘ၀တေလွ်ာက္လံုး..ေနာက္ေၾက႕ာင္းရာဇ၀င္အခ်က္အလက္ကို မွတ္တမ္းတင္ထားတာျဖစ္တယ္။ လူတိုင္းမွာ ကိုယ္ပိုင္နံပါတ္ေတြရိွတယ္။ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္လိုေပါ့။ နာမည္နဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ နံပါတ္ ရိုက္လိုက္တာနဲ႔ အဲဒီလူရဲ႔ အေၾကာင္းအရာမွတ္တမ္းေတြ အားလံုး ရွာေဖြသိရိွနိုင္တယ္။

က်ေနာ္အဓိက ေျပာခ်င္တာက ခေလးစာသင္ေက်ာင္းေတြက ခ်ေပးထားတဲ့ မူ၊ စည္းကမ္းဟာ အဲဒီခေလးငယ္ရဲ႔ ဘ၀တေလွ်ာက္လံုး စိတ္ဓာတ္၊ အသိ၊ ပညာ နဲ႔ ေတြးေခၚေမ်ာ္ျမင္မႈ အားလံုးကို လမ္းညႊန္သြားတတ္တယ္ဆိုတာပါ။
ခေလးစာသင္ေၾကာင္းက သင္ၾကားခ်မွတ္လိုက္တဲ့ မူနဲ႔ စည္းစနစ္ဟာ သူ႔ဘ၀တေလွ်ာက္လံုးရဲ႔ လမ္းျပေျမပံုပဲျဖစ္တယ္။

အဲဒီလမ္းျပေျမပံုက အရိုင္းစိတ္၊ ရုပ္ၾကမ္း၀ါဒီဘ၀ကို တြန္းပို႔ေစတာမဟုတ္ပဲ ယဥ္ေက်းလိမၼာတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေရးရာ ေျဖာင့္မတ္တည္ၾကည္မႈရိွရံုမက က်င့္၀တ္ သီလေကာင္းနဲ႔ ေနထိုင္နိုင္တဲ့ ျငိမ္းခ်မ္းသာယာတဲ့ဘ၀ကို လမ္းညႊန္သြားမွာျဖစ္တယ္။

စာသင္ေက်ာင္းရဲ႔ နည္းစနစ္ခိုင္မာေကာင္းမြန္ရင္ မတူညီမႈေတြကို ဘာသာေရးပံုစံတခုထဲ သြပ္သြင္းေစတဲ့ ယဥ္ေက်းလိမၼာသင္တန္းေတြလည္း မလိုအပ္ပါ။ လူ႔အခြင့္အေရးသင္တန္း၊ စိတ္ဓာတ္မြမ္းမံသင္တန္း..ေတြလည္းမလိုအပ္ပါ။

လူသားခ်င္း အဆင့္အတန္း၊ အသားအေရာင္၊ လူမ်ိဳး ဘာသာခဲြျခားမႈ လည္းမျဖစ္နိုင္ပါ။
တနိုင္ငံတည္း အတူေနတဲ့ ဘာသာကဲြ၊ လူမ်ိဳးကဲြ ညီအကိုတိုင္းရင္းသားခ်င္း စစ္ခင္းမႈေတြလည္း ေပၚေပါက္စရာမရိွပါ။

ဒီကေန႔ကာလေတြလို ေဖ့စ္ဘြတ္စာမ်က္နွာေတြေပၚကေန အယူအဆ မတူရံုနဲ႔ နင္ပဲငဆ တိုင္းထြာဆဲေရး၊ ေစာ္ကား အမုန္းပြားေစမယ့္ အမူအက်င့္ေတြ၊ Negative ( ဆန္႔က်င္ဘက္အျမင္)အျမင္ေတြ ပါးလႊာေ၀းကြာျပီး Positive ( အျပဳသေဘာအျမင္)ေတြတေျဖးေျဖးတိုးပြားလာမွာျဖစ္တယ္။
ဒါဟာ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာ့ လူမႈ၀န္းက်င္ရဲ႔ လက္ေတြ႔လိုအပ္ခ်က္သာျဖစ္တယ္

ကိုညိဳ( ေအာ္စလို)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။