ကြ်န္ေတာ္န႔ဲ ကိုညီထြဋ္ (အပို္င္း ၃)
{ ႏိုင္ေဇာ္ * Lazy Club }
=======================
အရာရာမွာ ေအးေအးေဆးေဆး အပူအပင္မရွိဘဲ အေျခြအရံေတြနဲ႔ လူ႔ဘဝၾကီးကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖတ္သန္းခြင့္ရ တဲ့ ေရာ့ခ္အဆိုေတာ္ၾကီး ေဇာ္ဝင္းထြဋ္အေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္သိသမ်ွ သံုးသပ္တဲ့ ဒီစာစုေလးေတာင္ ဘာလိုလိုနဲ႔ အပိုင္း ၃ ေရာက္ခဲ့ျပီျဖစ္သလို မေရးရင္လည္းေနေရာ၊ ေရးျပီဆိိုလည္း စာဖတ္သူေတြလည္း ဗဟုသုတရ၊ ကာယကံရွင္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အေပၚ အျမင္မၾကည္မလင္ မျဖစ္ရေလေအာင္ တတ္ႏိုင္သမ်ွ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း ေရးရေပမယ့္ စာဖတ္သူေတြက ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ရဲ ႔ ေရႊဘုန္းေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းတဲ့ေဆာင္းပါးလို႔ အျမင္ကပ္မွာစိုးလို႔ Copy, Own Tune ့ျပႆနာေၾကာင့္ သီခ်င္းေကာင္းေတြ ဒီဘက္ေခတ္မွာ (အရင္ကေလာက္) သိပ္မၾကားရဘူးဆိုတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ထင္ျမင္ခ်က္အေပၚ သေဘာထားကြဲလြဲႏိုင္မယ္ဆိုလည ္း လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကဲြလြဲခြင့္ ရွိပါတယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္က ႐ုိးသားစြာ ထင္ျမင္ယူဆမိပါတယ္။
ကိုညီထြဋ္ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ ဖတ္ဖူးေတာ့ (Beauty မဂၢဇင္း ထင္ပါရဲ ႔) ထဲမွာ သူ႔ကို တ႐ုတ္ၾကီးတစ္ေယာက္ ေစ်းထဲမွာ ေတြ႔ခ်ိန္ 'နင္လည္း ငါတို႔သီခ်င္းေတြ ျပန္မဆိုေသးဘူးလား'ဆိုျပီး ေမးတဲ့အေၾကာင္း ဖတ္လိုက္ရလို႔ အခုထိ တ႐ုတ္သီခ်င္းေရစီးေၾကာင္းထဲ ဘယ္သူေတြ ဒိုင္ပင္ပစ္ဝင္ဝင္၊ သူမဝင္ခဲ့တာတစ္ခုေတာ့ မွတ္မွတ္ရရ သတိထားလိုက္မိပါတယ္။ (ဒါေတာင္ စတိတ္႐ႈိးပြဲတစ္ခုမွာ) 'တကယ္ဆိုအခ်စ္ပဲလိုတယ္' သီခ်င္း ခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔ စံုတြဲဆိုတယ္ဆိုျပီး ဖတ္လိုက္ရလို႔ တ႐ုတ္သီခ်င္းေတာ့ ဆိုဖူးသြားျပီ ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ မွတ္ခ်က္ခ်လိုက္မိပါတယ္။ ကိုညီထြဋ္ေနာက္မွာ တေကာက္ေကာက္ပါေလ့ရွိတဲ့ မန္ေနဂ်ာေတြထဲက 'မာမီဖီး' လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေခၚၾကတဲ့ (ကိုဖီးလစ္) ရဲ ႔ ရယ္စရာတစ္ခုကိုလည္း ကိုညီထြဋ္ စတိတ္႐ႈိးတစ္ခုမွာ ၾကားခဲ့ရပါေသးတယ္။
အင္ပါယာတီးဝိုင္းနဲ႔ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုတီးၾကတာ အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ အတီးသမားေတြက မျပီးေသးဘူးလားဆိုတဲ့သေဘာနဲ ႔ မန္ေနဂ်ာကို ၾကည့္ပါတယ္။ မန္ေနဂ်ာရဲ ႔ သေဘာက ရျပီ၊ မတီးနဲ႔ေတာ့ဆိုရင္ ဘယ္ဘက္ လက္ဖမိုးေအာက္က ညာလက္ညိွဳးနဲ႔ ထီးမိုးသလိုလုပ္ျပျပီး ရပ္ခိုင္းေလ့ရွိသလို တီးဝိုင္းက ရပ္ေတာ့မလား၊ နားေတာ့မလား လွမ္းၾကည့္ခ်ိန္ မန္ေနဂ်ာက ဘာလုပ္ရမွန္းလည္း မသိလို႔ အျပစ္လည္း လြတ္ေအာင္ ခပ္ေစာင္းေစာင္း ၉၀ ဒီဂရီ ဘယ္လက္ကိုထား၊ ညာလက္ညိွဳးကိုေထာင္လိုက္ေတာ ့ သူရပ္ခိိုင္းတာလို႔လည္း ယူဆလို႔ရ၊ မရပ္နဲ႔လို႔လည္း ယူဆလို႔ရတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးထြက္ေအာင္ ခ်က္ခ်င္းဖန္တီးႏိုင္တဲ့ ကိုညီထြဋ္ရဲ ႔ မန္ေနဂ်ာဆီက ပညာကိုလည္း အင္ပါယာအတီးသမားေဟာင္း တစ္ေယာက္ ေျပာျပလို႔ ရယ္စရာအျဖစ္ ၾကားခဲ့ဖူးပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ပင္ကိုယ္စိတ္နဲ႔သ ာ သူ႔ကိုအၾကံေပးခြင့္ရွိမယ္ဆိ ုခဲ့ရင္ FM အလုပ္ေတြ၊ စတူဒီယုိအလုပ္ေတြခ်ျပီး (ဟိုးအရင္ကလို ႏိုင္ငံျခားသီခ်င္းအေဟာင္းေ လးေတြကို ျပန္ဆိုထားတဲ့ အေခြတစ္ေခြေလာက္ ထုတ္ေစခ်င္မိပါတယ္။ သူနဲ႔လက္တြဲေအာင္ျမင္မႈရခဲ့ တဲ့ ေတးေရးဆရာၾကီးေတြနဲ႔ ျပန္လက္တြဲျပီး ကမာၻေက်ာ္သီခ်င္းအေကာင္းစား ေတြ၊ ဒီဘက္ေခတ္ အျပင္းစား ႏိုင္ငံျခားေရာ့ခ္သီခ်င္းေတ ြကိုလည္း ျပန္ဆုိတဲ့ သီခ်င္းေခြတစ္ေခြေလာက္ ပရိသတ္အတြက္ ထုတ္ေပးေစခ်င္မိသလို ဘာလုပ္လုပ္ စိတ္ၾကိဳက္အခ်ိန္ဆြဲျပီး လုပ္တဲ့ သူ႔ပံုစံကို ေျပာင္းလဲျပီး အခ်ိန္အခါ၊ အေျခအေနနဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္မယ့္သီခ်င္းေလးေတြပဲ ဆိုေစခ်င္မိေပမယ့္ လူခ်င္းေတြ႔ေတာ့လည္း မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္လိုပဲအလုပ္မ်ားမ်ား ကြ်န္ေတာ့္တီးလံုးသက္သက္အေခ ြ (သိပံၸေခတ္ရဲ ႔သားေကာင္မ်ား) ထဲမွာ (နဗားနား) NIRVANA သို႔ ဦးညႊတ္ျခင္း ဆိုတ့ဲသီခ်င္းေလးရဲ ႔ Solo ထဲ ဖမ္းရခက္ေပ့ဆိုတဲ့ အဆိုေတာ္ၾကီးႏွစ္ေယာက္ရဲ ႔ ဟာမိုနီကာသံ ပါေအာင္ ထည့္မယ့္ စိတ္ကူးကုိေတာ့ ကတိတည္တည္နဲ႔ ကူညီေပးခဲ့တာလည္း သတိတရျဖစ္ေနမိပါေတာ့တယ္။ အဲဒီသီခ်င္းမွာ ကိုညီထြဋ္နဲ႔ ကိုငွက္ (ထူးအိမ္သင္) ကို တစ္လွည့္စီ ဟာမိုနီကာ (Blues houp) မႈတ္ခိုင္းဖို႔ (မျဖစ္ႏိုင္တဲ့အၾကံအစည္ကိုၾ ကံစည္ျပီး) Body တီးခတ္ျပီးခ်ိန္ ကိိုညီထြဋ္ကို ပထမဆံုးဖုန္းဆက္ေတာ့ သူက နဝေဒး႐ုပ္ရွင္႐ုံေရွ ႔က သူ႔အိမ္ကို လာခဲ့ဖို႔ခ်ိန္းပါတယ္။
သူ႔အိမ္မွာ စတူဒီယိုပါလုပ္ထားလို႔ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားလို႔ သူ႔ရဲ ႔ 'ျပတိုက္ထဲကေန႔ ျပတိုက္ထဲကည' ဗီစီဒီကို Edit လုပ္ေနပါတယ္။ အဲဒီအေခြထဲက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို 'တင့္တင့္ထြန္း' သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ႐ုိက္ခ်က္ေတြ ဖြင့္ျပေနေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္းေလး မတီးမမႈတ္မွာ စိတ္ပူေနရပါျပီ။ ကိုညီထြဋ္ကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးပါ။ ခဏေနေတာ့ သူ႔ဇနီးက ဘယ္သြားရဦးမွာေနာ္ဆုိျပီး သတိေပးေနေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္း အစီအစဥ္ပ်က္မွာကို စိုးရိမ္ေနရပါတယ္။ တကယ္တမ္း အသံဖမ္းတဲ့ Hard disc လည္း ပို႔ထားျပီးလို႔ သူ႔ကိစၥျပီးျပီလို႔ ကြ်န္ေတာ့္ကို Hard disc ျပန္ေပးခဲ့ရင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေစာင့္ေနစရာမလိုေပမယ့္ အခုေတာ့ ဟိုသြားဒီသြား၊ ဟိုလုပ္ဒီလုပ္ အိမ္ထဲမွာ အလုပ္႐ႈပ္ေနတာကို ကြ်န္ေတာ္ေလ်ွာက္လိိုက္ျပီး သူဘယ္ေတာ့ ဟာမုိနီကာ မႈတ္မွာလည္း ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနရပါေတာ့တယ္။ ေနာက္ဆံုး သူ႔ဇနီးေျပာတဲ့အခ်ိန္နဲ႔ အရမ္းနီးလာေတာ့ (မေနႏိုင္ေတာ့ဘဲ) 'ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္းကိစၥ ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ ကိုညီထြဋ္' ဆိုျပီး (ပိုက္ဆံလည္းတစ္ျပားတစ္ခ်ပ္ မွ သူ႔ကိုမေပးရဘဲ မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔) ေမးရပါေတာ့တယ္။
ဒီေတာ့မွ ကိုညီထြဋ္က ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ 'မင္းသီခ်င္း ဟာမိုနီကာ မႈတ္ေပးခ်င္ေပမယ့္ အသံဖမ္းစက္ (HT-24) က ငါ့မွာမရွိဘူး၊ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ငွားထားတယ္'ဆိုျပီး ဒီေတာ့မွ ေျပာတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္လည္း 'ဒါဆို ကြ်န္ေတာ္လိုက္ပါမယ္၊ ကိိုညီထြဋ္လည္း သြားစရာရွိတာသြားပါ' ေျပာျပီး သူ႔အသံဖမ္းဆရာကို ကားေပၚတင္၊ အသံဖမ္းစက္သြားယူျပီး ျပန္လာ၊ သူ႔အိမ္မွာ ေစာင့္ေန၊ သူျပန္ေရာက္လာေတာ့ မိုက္ခ႐ုိဖုန္းေရွ ႔က သူဟာမိုနီကာမႈတ္တဲ့ (အပိုဒ္တို ၂ခု) ေစာင့္ယူျပီး ျပန္ခဲ့ရပါတယ္။ ပိုက္ဆံရတဲ့အလုပ္ကို မလုပ္ခ်င္ဘဲ ပိုက္ဆံမရတဲ့အလုပ္ကိုမွ လုပ္ခ်င္ၾကသူ အႏုပညာသမားထဲ ကိိုညီထြဋ္လည္း ထိပ္ဆံုးက ပါတယ္ဆိုတာ လက္ခံမိပါတယ္။
ဟုတ္ေလသလားမသိရေပမယ့္ သူ႔အေၾကာင္း ရယ္စရာတစ္ခုလည္း ဆရာသမားတစ္ေယာက္ေျပာျပလို႔ ၾကားဖူးတာက သူ႔ကို ခ်ိန္းထားတဲ့ အလုပ္ကိစၥတစ္ခု ေနာက္က်ေနလို႔၊ ေရာက္မလာေသးလို႔ ခ်ိန္းတဲ့သူက ဖုန္းလွမ္းဆက္ေတာ့ 'ေရာက္ခါနီးပါျပီ၊ လမ္းမွာပါ'လို႔ ျပန္ေျဖပါသတဲ့။ ဒီေတာ့မွ ဆက္တဲ့သူက 'ကြ်န္ေတာ္ အခုဆက္ေနတာ အိမ္ဖုန္းေနာ္အစ္ကို' ဆိုျပီး ျပန္သတိေပးရတဲ့အေၾကာင္း ရယ္စရာကိစၥေလးလည္း ၾကားဖူးခ့ဲပါတယ္။ (ဒါကေတာ့ သူ႔ရဲ ႔ ရင္းႏွီးတဲ့မိတ္ေဆြေျပာျပတာ ေနာ္) ကိုညီထြြဋ္ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ဒုကၡေရာက္ဖူးတာရွိ လားေမးခဲ့ရင္ သူမသိႏိိုင္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ အမွန္တကယ္ ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္ေလးတစ္ခုေတာ့ ေျပာျပခ်င္မိပါတယ္။ အဲဒါက ကိုညီထြဋ္ရဲ ႔ ဂီတသက္တမ္း ႏွစ္ ၂၀ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ ဆီဒိုးနားဟိုတယ္မွာ က်င္းပတဲ့ စတိတ္႐ႈိးမွာ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ကြ်န္ေတာ္ ေမတၱာနဲ႔ပါဝင္တီးခတ္ဖို႔ ကိုညီထြဋ္က ဖိတ္ေခၚပါတယ္။
အဲဒီစတိတ္႐ႈိးကို ဗီစီဒီလည္း ႐ုိက္မွာျဖစ္ျပီး ဗီစီဒီကာရာအိုေက အေခြလည္း ထုတ္မွာလို႔ သိရပါတယ္။ ကိုညီထြဋ္က ဘာသီခ်င္းတီးရမယ္ မေျပာဘဲ ပြဲမတိိုင္ခင္တစ္ရက္ ညေန ၄နာရီ ဆီဒိုးနားဟိုတယ္ကို လာခဲ့ပါလို႔ အမွာေတာ္ပါးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာသီခ်င္းတီးေပးမလဲ စဥ္းစားရင္း တကယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ၾကိဳက္ေရြးတီ းခိုင္းရင္ တီးခ်င္တ့ဲသီခ်င္းေလးလည္း လိုလိုမယ္မယ္ စဥ္းစားထားလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီသီခ်င္းက 'အသည္းေလးေတာ့ ဖ်ားမွာပဲ'ဆိုတဲ့ 'ရွင္သန္ျခင္း' ေတးစီးရီးထဲက ေရာ့ခ္အင္႐ုိးသီခ်င္းပါ။ မူရင္းေတးဂီတအဖြဲ႔က 'Poison'အဖြဲ႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ထဲက ဒီသီခ်င္းတီးခြင့္ရရင္ ဘယ္လိုလက္စြမ္းျပမယ္လို႔ ၾကိဳေတြးထားပါတယ္။
နဝရတ္စတူဒီယိုမွာ သီခ်င္းေခြတီးေနရင္း ခဏရပ္ျပီး ဆီဒိုးနားသြားခဲ့တာ၊ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေတာ့ အင္ပါယာအဖြဲ႔သားအသစ္ေတြေရာ၊ ကိုဘိုက်င္ (က်င္ခမ္းဖုန္း)၊ ကိုေဝထြန္းတို႔အဖြဲ႔သားေတြေ ရာ၊ ကိိုညီထြဋ္နဲ႔ေပါင္းျပီး စကားေျပာေနၾကခ်ိန္၊ စက္ေတြကလည္း ဆင္ေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အငယ္ဆံုးမို႔ သူတို႔အုပ္စုထဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ေရာက္သြားေတာ ့ ကိုညီထြဋ္က 'ႏုိင္ေဇာ္ ဘာသီခ်င္းတီးမလဲ' ေမးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ၾကိဳစဥ္းစားထားတဲ့အတိုင္း 'အသည္းေလးေတာ့ ဖ်ားမွာပဲတီးမယ္' လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ အားလံုး ဘယ္သူေတြ တီးၾကမွာလဲ လူခြဲေတာ့ အင္ပါယာလူေဟာင္းေတြအဖြဲ႔ထဲ ကြ်န္ေတာ္ ေရာက္သြားပါတယ္။ စင္ေပၚမွာ သီခ်င္းတိုက္ဖို႔ ျပင္ၾကေတာ့ ဘယ္လိုတီးၾကရင္ေကာင္းမလဲ တိုင္ပင္ခ်ိန္၊ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳတင္စဥ္းစားထား တဲ့ ဂစ္တာနဲ႔ တျခားတူရိယာေတြ အျပိဳင္ တစ္လွည့္စီ တီးၾကတဲ့ပံုစံ Arrange ေလး ရွင္းျပေတာ့ တစ္ထြာျပရင္ တစ္လံျမင္တ့ဲ ဆရာၾကီးေတြက ခ်က္ခ်င္း အေကာင္ထည္ေဖာ္လိုက္တာ လွလွပပ ျမဴးျမဴးၾကြၾကြ ျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုယ္တီးခ်င္တဲ့ပံုစံရျပီဆု ိမွ စင္ေပၚမွာ ႐ုိး႐ုိးတန္းတန္း မတီးပဲ Poison အဖြဲ႔က ေရာ့ခ္သမားေတြလို ႏႈတ္ခမ္းနီ၊ မိတ္ကပ္ေတြလိမ္းျပီး ပါေဖာ့မန္႔လုပ္မယ္လို႔ ကိုညီထြဋ္ကို ၾကိတ္ရွင္းျပေတာ့ ကိုညီထြဋ္က သူ႔ေဘာ္ဒါ မိတ္ကပ္ (ကိုထိုက္)ကို ေျပာထားမယ္။ ပြဲမစခင္ ၾကိဳလာခဲ့လို႔ မွာတာေၾကာင့္ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ပံုစံနဲ႔လိုက္မယ့္ လက္ပြေခါင္းေလာင္းပံု လက္ရွည္အက်ီ စတိုးဆိုင္မွာဝယ္ျပီး ေနာက္တစ္ေန႔ ဆီဒိုးနားဟိုတယ္ကို ညေနေစာေစာ ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ (Smile) ကိုထိုက္က ကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံ ေျပာျပတာနားေထာင္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ႏွာကို ေကာင္မေလးေတြ လိမ္းသလို ႏႈတ္ခမ္းနီ၊ ပါးနီ၊ မ်က္ေတာင္ဆိုးေဆးေတြပါ လက္စြမ္းျပပါေတာ့တယ္။
ကြ်န္ေတာ့္အစီအစဥ္က ပြဲျပီးခါနီးမွ စင္ေပၚတက္ရမွာ၊ ဘာလို႔အေစာၾကီးျပင္ရသလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ သူတို႔ကပြဲစတာနဲ႔ စတိတ္႐ႈိးၾကည့္မွာဆုိုျပီး ျပန္ေျဖပါတယ္။ လိမ္းျခယ္လို႔လည္းျပီးေရာ၊ ည ၇နာရီ စတိတ္႐ႈိးစတာနဲ႔ မိတ္ကပ္ဆရာေတြ ေပ်ာ္ရႊင္ေျပးထြက္သြားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း က်န္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ဘယ္သူလာေခၚမလဲေစာင့္ရင္း ဘယ္မန္ေနဂ်ာမွ ကြ်န္ေတာ့္လာမေခၚၾကေတာ့ ဒီအတုိင္းဆိုရင္ ငါတီးဖို႔ေၾကာ္ျငာတာ ငါမသိဘဲျဖစ္သြားရင္ ျပႆနာပဲ စိတ္ပူျပီး စင္ျမင့္ဆီ သြားခ်င္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ႏွာၾကီးက မိတ္ကပ္၊ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ စင္ေပၚဘြားခနဲတက္ရင္ အံ့အားသင့္ၾကမွာ မွန္ေပမယ့္ လူၾကားထဲ ေလ်ွာက္သြားဖို႔က အေလွာင္ခံရမွာစိုးလို႔ လူေတာထဲလည္း မတိုးရဲပဲ စင္ျမင့္ေနာက္ဖက္ ဟိုတယ္ရဲ ႔ ေလွကားထစ္ေပၚ ငုတ္တုတ္ထိုင္ျပီး အသံကို ေခ်ာင္ထဲက နားေထာင္ေနရပါေတာ့တယ္။
ဒါကို စားပြဲထိုးေလးေတြက ေလွကားၾကားထဲ အေျခာက္ၾကီးတစ္ေယာက္ ေမွာင္ရိပ္ခို ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနတယ္ထင္ျပီး လာလာၾကည့္ၾကလို႔ ရွက္ကလည္းရွက္၊ ရွင္းျပရလည္းအခက္၊ ႏိိုင္ေဇာ္တစ္ေယာက္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေဇာ္ဝင္းထြဋ္စတိတ္႐ႈိးမွာ သူ႔ပံုမွန္ဇာတိျပသြားျပီလို ႔ ကဲ့ရဲ ႔ၾကလည္း ကဲ့ရဲ ႔ ပါေစလို႔ ဆံုးျဖတ္၊ မ်က္ႏွာခပ္ေျပာင္ေျပာင္နဲ႔ အေျခာက္မၾကီးလို ငုတ္တုတ္ထိုင္ျပီး ဂစ္တာတက္တီးခဲ့ရတဲ့သီခ်င္းေ လး ဗီစီဒီအေခြထြက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္တီးကြက္နဲ႔ လႈပ္ရွားမႈေတြကို ၾကိဳက္တဲ့ပရိသတ္ေတြ၊ ဒီသီခ်င္းနဲ႔ ေရာ့ခ္ဂီတသမားအျဖစ္ ပထမဆံုးအသိအမွတ္ျပဳတယ္ဆိုတဲ ့သူေတြ၊ နယ္ျမိဳ ႔တစ္ျမိဳ ႔ စတိတ္႐ႈိးတီးျပီး မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းအတုိင္း ျပန္လာခ်ိန္၊ အျမန္လမ္း မေပၚေသးခ်ိန္ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ဖို႔ ကားရပ္ျပီး ဆိုင္တစ္ဆုိင္ထဲ ဝင္ခ်ိန္၊ ဆိုင္ရွင္က ဗီစီဒီစက္ေကာက္ဖြင့္ျပီး ဗီစီဒီတစ္ခ်က္ထည့္လိုက္ေတာ့ အဆိုေတာ္ေတြအားလံုး ငါတို႔သီခ်င္းဖြင့္ျပေတာ့မယ ္ထင္ခ်ိန္ မေမ်ွာ္လင့္ဘဲ 'အသည္းေလးေတာ့ ဖ်ားမွာပဲ'သီခ်င္းေပၚလာျပီး တစ္ဆိုင္လံုးနဲ႔ နာမည္ၾကီးအဆိုေတာ္ေတြအားလံု း ကြ်န္ေတာ့္ကို ဂုဏ္ျပဳလက္ခုပ္တီးၾကတာေတြ ၾကံဳခဲ့ဖူးခ်ိန္၊ ကိုညီထြဋ္ေၾကာင့္ ႏို္င္ေဇာ္ အေျခာက္မၾကီးလို႔ အထင္ခံခဲ့ရတာ တန္ပါတယ္လို႔ ေက်ေက်နပ္နပ္ (အခုအခ်ိန္ထိ) ခံယူေနမိပါေတာ့တယ္။ ကိုညီထြဋ္ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ေနမိပါတယ္။ ကိိုညီထြဋ္ က်န္းမာခ်မ္းသာျပီး အႏုပညာအသစ္ေတြ စိတ္ေရာကုိယ္ပါ ဆက္လက္ဖန္တီးႏိုင္ပါေစလို႔လ ည္း ဒီစာစုနဲ႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ရပါေတာ့တယ္ ။
၃ပတ္ဆက္တိိုက္ ဖတ္႐ႈအားေပးၾကေသာ
စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားႏွင့္ ကြ်န္ေတာ့္လက္ေရးစာမူ
တစ္ပိုင္းဖတ္ျပီးတိုင္း ေနာက္တစ္ပိုင္း
ခ်က္ခ်င္းေရးဖို႔ ပူဆာေသာ
သမီးငယ္ (မိုးျဖဴစင္ေဇာ္) အတြက္ အမွတ္တရ ..
ႏုိင္ေဇာ္
Lazy Club
-----------------။-------- ---------
Credit - နံနက္ခင္းဂ်ာနယ္
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
{ ႏိုင္ေဇာ္ * Lazy Club }
=======================
အရာရာမွာ ေအးေအးေဆးေဆး အပူအပင္မရွိဘဲ အေျခြအရံေတြနဲ႔ လူ႔ဘဝၾကီးကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖတ္သန္းခြင့္ရ
ကိုညီထြဋ္ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ ဖတ္ဖူးေတာ့ (Beauty မဂၢဇင္း ထင္ပါရဲ ႔) ထဲမွာ သူ႔ကို တ႐ုတ္ၾကီးတစ္ေယာက္ ေစ်းထဲမွာ ေတြ႔ခ်ိန္ 'နင္လည္း ငါတို႔သီခ်င္းေတြ ျပန္မဆိုေသးဘူးလား'ဆိုျပီး ေမးတဲ့အေၾကာင္း ဖတ္လိုက္ရလို႔ အခုထိ တ႐ုတ္သီခ်င္းေရစီးေၾကာင္းထဲ
အင္ပါယာတီးဝိုင္းနဲ႔ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုတီးၾကတာ အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့ အတီးသမားေတြက မျပီးေသးဘူးလားဆိုတဲ့သေဘာနဲ
ကြ်န္ေတာ့္ပင္ကိုယ္စိတ္နဲ႔သ
သူ႔အိမ္မွာ စတူဒီယိုပါလုပ္ထားလို႔ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားလို႔ သူ႔ရဲ ႔ 'ျပတိုက္ထဲကေန႔ ျပတိုက္ထဲကည' ဗီစီဒီကို Edit လုပ္ေနပါတယ္။ အဲဒီအေခြထဲက သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို 'တင့္တင့္ထြန္း' သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ႐ုိက္ခ်က္ေတြ ဖြင့္ျပေနေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္းေလး မတီးမမႈတ္မွာ စိတ္ပူေနရပါျပီ။ ကိုညီထြဋ္ကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးပါ။ ခဏေနေတာ့ သူ႔ဇနီးက ဘယ္သြားရဦးမွာေနာ္ဆုိျပီး သတိေပးေနေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္သီခ်င္း အစီအစဥ္ပ်က္မွာကို စိုးရိမ္ေနရပါတယ္။ တကယ္တမ္း အသံဖမ္းတဲ့ Hard disc လည္း ပို႔ထားျပီးလို႔ သူ႔ကိစၥျပီးျပီလို႔ ကြ်န္ေတာ့္ကို Hard disc ျပန္ေပးခဲ့ရင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေစာင့္ေနစရာမလိုေပမယ့္ အခုေတာ့ ဟိုသြားဒီသြား၊ ဟိုလုပ္ဒီလုပ္ အိမ္ထဲမွာ အလုပ္႐ႈပ္ေနတာကို ကြ်န္ေတာ္ေလ်ွာက္လိိုက္ျပီး
ဒီေတာ့မွ ကိုညီထြဋ္က ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ 'မင္းသီခ်င္း ဟာမိုနီကာ မႈတ္ေပးခ်င္ေပမယ့္ အသံဖမ္းစက္ (HT-24) က ငါ့မွာမရွိဘူး၊ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ငွားထားတယ္'ဆိုျပီး ဒီေတာ့မွ ေျပာတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္လည္း 'ဒါဆို ကြ်န္ေတာ္လိုက္ပါမယ္၊ ကိိုညီထြဋ္လည္း သြားစရာရွိတာသြားပါ' ေျပာျပီး သူ႔အသံဖမ္းဆရာကို ကားေပၚတင္၊ အသံဖမ္းစက္သြားယူျပီး ျပန္လာ၊ သူ႔အိမ္မွာ ေစာင့္ေန၊ သူျပန္ေရာက္လာေတာ့ မိုက္ခ႐ုိဖုန္းေရွ ႔က သူဟာမိုနီကာမႈတ္တဲ့ (အပိုဒ္တို ၂ခု) ေစာင့္ယူျပီး ျပန္ခဲ့ရပါတယ္။ ပိုက္ဆံရတဲ့အလုပ္ကို မလုပ္ခ်င္ဘဲ ပိုက္ဆံမရတဲ့အလုပ္ကိုမွ လုပ္ခ်င္ၾကသူ အႏုပညာသမားထဲ ကိိုညီထြဋ္လည္း ထိပ္ဆံုးက ပါတယ္ဆိုတာ လက္ခံမိပါတယ္။
ဟုတ္ေလသလားမသိရေပမယ့္ သူ႔အေၾကာင္း ရယ္စရာတစ္ခုလည္း ဆရာသမားတစ္ေယာက္ေျပာျပလို႔ ၾကားဖူးတာက သူ႔ကို ခ်ိန္းထားတဲ့ အလုပ္ကိစၥတစ္ခု ေနာက္က်ေနလို႔၊ ေရာက္မလာေသးလို႔ ခ်ိန္းတဲ့သူက ဖုန္းလွမ္းဆက္ေတာ့ 'ေရာက္ခါနီးပါျပီ၊ လမ္းမွာပါ'လို႔ ျပန္ေျဖပါသတဲ့။ ဒီေတာ့မွ ဆက္တဲ့သူက 'ကြ်န္ေတာ္ အခုဆက္ေနတာ အိမ္ဖုန္းေနာ္အစ္ကို' ဆိုျပီး ျပန္သတိေပးရတဲ့အေၾကာင္း ရယ္စရာကိစၥေလးလည္း ၾကားဖူးခ့ဲပါတယ္။ (ဒါကေတာ့ သူ႔ရဲ ႔ ရင္းႏွီးတဲ့မိတ္ေဆြေျပာျပတာ
အဲဒီစတိတ္႐ႈိးကို ဗီစီဒီလည္း ႐ုိက္မွာျဖစ္ျပီး ဗီစီဒီကာရာအိုေက အေခြလည္း ထုတ္မွာလို႔ သိရပါတယ္။ ကိုညီထြဋ္က ဘာသီခ်င္းတီးရမယ္ မေျပာဘဲ ပြဲမတိိုင္ခင္တစ္ရက္ ညေန ၄နာရီ ဆီဒိုးနားဟိုတယ္ကို လာခဲ့ပါလို႔ အမွာေတာ္ပါးပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာသီခ်င္းတီးေပးမလဲ စဥ္းစားရင္း တကယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ၾကိဳက္ေရြးတီ
နဝရတ္စတူဒီယိုမွာ သီခ်င္းေခြတီးေနရင္း ခဏရပ္ျပီး ဆီဒိုးနားသြားခဲ့တာ၊ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေတာ့ အင္ပါယာအဖြဲ႔သားအသစ္ေတြေရာ၊
ကြ်န္ေတာ္လည္း ကိုယ္တီးခ်င္တဲ့ပံုစံရျပီဆု
ကြ်န္ေတာ့္အစီအစဥ္က ပြဲျပီးခါနီးမွ စင္ေပၚတက္ရမွာ၊ ဘာလို႔အေစာၾကီးျပင္ရသလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ သူတို႔ကပြဲစတာနဲ႔ စတိတ္႐ႈိးၾကည့္မွာဆုိုျပီး ျပန္ေျဖပါတယ္။ လိမ္းျခယ္လို႔လည္းျပီးေရာ၊ ည ၇နာရီ စတိတ္႐ႈိးစတာနဲ႔ မိတ္ကပ္ဆရာေတြ ေပ်ာ္ရႊင္ေျပးထြက္သြားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း က်န္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ဘယ္သူလာေခၚမလဲေစာင့္ရင္း ဘယ္မန္ေနဂ်ာမွ ကြ်န္ေတာ့္လာမေခၚၾကေတာ့ ဒီအတုိင္းဆိုရင္ ငါတီးဖို႔ေၾကာ္ျငာတာ ငါမသိဘဲျဖစ္သြားရင္ ျပႆနာပဲ စိတ္ပူျပီး စင္ျမင့္ဆီ သြားခ်င္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ႏွာၾကီးက မိတ္ကပ္၊ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြနဲ႔ဆုိေတာ့ စင္ေပၚဘြားခနဲတက္ရင္ အံ့အားသင့္ၾကမွာ မွန္ေပမယ့္ လူၾကားထဲ ေလ်ွာက္သြားဖို႔က အေလွာင္ခံရမွာစိုးလို႔ လူေတာထဲလည္း မတိုးရဲပဲ စင္ျမင့္ေနာက္ဖက္ ဟိုတယ္ရဲ ႔ ေလွကားထစ္ေပၚ ငုတ္တုတ္ထိုင္ျပီး အသံကို ေခ်ာင္ထဲက နားေထာင္ေနရပါေတာ့တယ္။
ဒါကို စားပြဲထိုးေလးေတြက ေလွကားၾကားထဲ အေျခာက္ၾကီးတစ္ေယာက္ ေမွာင္ရိပ္ခို ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနတယ္ထင္ျပီး လာလာၾကည့္ၾကလို႔ ရွက္ကလည္းရွက္၊ ရွင္းျပရလည္းအခက္၊ ႏိိုင္ေဇာ္တစ္ေယာက္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေဇာ္ဝင္းထြဋ္စတိတ္႐ႈိးမွာ သူ႔ပံုမွန္ဇာတိျပသြားျပီလို
၃ပတ္ဆက္တိိုက္ ဖတ္႐ႈအားေပးၾကေသာ
စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားႏွင့္ ကြ်န္ေတာ့္လက္ေရးစာမူ
တစ္ပိုင္းဖတ္ျပီးတိုင္း ေနာက္တစ္ပိုင္း
ခ်က္ခ်င္းေရးဖို႔ ပူဆာေသာ
သမီးငယ္ (မိုးျဖဴစင္ေဇာ္) အတြက္ အမွတ္တရ ..
ႏုိင္ေဇာ္
Lazy Club
-----------------။--------
Credit - နံနက္ခင္းဂ်ာနယ္
\m/ Welcome to Rock 'n' Roll \m/
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။