ေအာင္ျမင္တဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔ဆိုရင္…
၁။ အတင္းမေျပာပါနဲ႔။
ေအာင္ျမင္တဲ႔လူ အမ်ားစုဟာ အလြန္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရသူေတြ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔နားထဲမွာ ၾကားလာတဲ႔ စကားတိုင္းကို ဟိုသယ္၊ဒီသယ္ မလုပ္တတ္ၾကပါဘူး။ အတင္းမေျပာဘူးဆိုရင္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြၾကားမွာ စိတ္ဝမ္းကြဲမႈေတြ ေပၚမလာနိုင္ေတာ့ပါဘူး။
ဘဝမွာ ေရရွည္ေအာင္ျမင္တဲ႔ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ရိုးသားျပီး မွန္ကန္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
၂။ အလုပ္နဲ႔ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြကို သက္သက္စီ ခြဲထားပါ။
လူတိုင္းက သင့္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြကို စိတ္ဝင္စားေနမွာမဟုတ္ပါဘူး။ သင္က အလုပ္ခြင္မွာ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြကိုပဲ ေရွ႕တန္းတင္ေနမယ္ဆိုရင္ သင့္ရဲ႕လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ ကို မေလးစားရာ ေရာက္ပါတယ္။
၃။ အရမ္းမၾကြားဝါဘဲ ရိုးရွင္းစြာ စကားေျပာဆိုပါ။
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျမဲအမႊန္းတင္ေနျခင္းဟာ အထက္စီးဆန္တဲ႔ပံုစံ ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္၊လုပ္ေဖာ္ကိ ုင္ဖက္ေတြနဲ႔လည္း အဆင္မေျပ ျဖစ္ေစပါတယ္။ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ရိုးရွင္းစြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံျခင္းက ေအာင္ျမင္မႈေတြဆီကို ဦးတည္ေစပါတယ္။
၄။ တခ်ိဳ႕အေၾကာင္းအရာေတြကို စိတ္ထဲမွာပဲ ထားပါ။
ဘယ္သူမဆို အေကာင္းအဆိုး ဒြန္တြဲေနတာေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြနဲ႔ ပက္သက္တဲ႔ တခ်ိဳ႕ ေကာင္းက်ိဳး၊ ဆိုးက်ိဳးေတြကို လြယ္လြယ္မေျပာဘဲ စိတ္ထဲမွာပဲ ထားသင့္ပါတယ္။ သတင္းအခ်က္အလက္ မွန္သမ်ွကို ေသခ်ာစီစစ္ ဆံုးျဖတ္ျပီးမွသာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုသင့္ပါတယ္။ အပ်က္သေဘာေဆာင္တဲ႔ စကားေတြ မေျပာမိေအာင္ အျမဲေရွာင္သင့္ပါတယ္။
၅။ စိတ္တည္ျငိမ္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။
အခက္အခဲေတြ ၾကံဳေတြ႕လာရင္ ေခါင္းေဆာင္က စျပီး ေၾကာက္ရြံ႕မေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္ကပါ စိတ္မတည္ျငိမ္ဘူးဆိုရင္ ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ ဖိအားပိုမ်ားေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျပႆနာေတြ ၾကံဳလာရင္ အတည္ျငိမ္ဆံုးပံုစံနဲ႔ ေျဖရွင္းနိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ထားပါ။
Linn Linn Maung (Myanmar Leaders)
Ref: Entrepreneur
#linnlinnmaung
www.myanmarleaders.com
Credit. To. Myanmar Leaders
၁။ အတင္းမေျပာပါနဲ႔။
ေအာင္ျမင္တဲ႔လူ အမ်ားစုဟာ အလြန္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရသူေတြ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔နားထဲမွာ ၾကားလာတဲ႔ စကားတိုင္းကို ဟိုသယ္၊ဒီသယ္ မလုပ္တတ္ၾကပါဘူး။ အတင္းမေျပာဘူးဆိုရင္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြၾကားမွာ
ဘဝမွာ ေရရွည္ေအာင္ျမင္တဲ႔ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ရိုးသားျပီး မွန္ကန္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
၂။ အလုပ္နဲ႔ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြကို သက္သက္စီ ခြဲထားပါ။
လူတိုင္းက သင့္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြကို စိတ္ဝင္စားေနမွာမဟုတ္ပါဘူး။
၃။ အရမ္းမၾကြားဝါဘဲ ရိုးရွင္းစြာ စကားေျပာဆိုပါ။
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျမဲအမႊန္းတင္ေနျခင္းဟာ အထက္စီးဆန္တဲ႔ပံုစံ ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္၊လုပ္ေဖာ္ကိ
၄။ တခ်ိဳ႕အေၾကာင္းအရာေတြကို စိတ္ထဲမွာပဲ ထားပါ။
ဘယ္သူမဆို အေကာင္းအဆိုး ဒြန္တြဲေနတာေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြနဲ႔ ပက္သက္တဲ႔ တခ်ိဳ႕ ေကာင္းက်ိဳး၊ ဆိုးက်ိဳးေတြကို လြယ္လြယ္မေျပာဘဲ စိတ္ထဲမွာပဲ ထားသင့္ပါတယ္။ သတင္းအခ်က္အလက္ မွန္သမ်ွကို ေသခ်ာစီစစ္ ဆံုးျဖတ္ျပီးမွသာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုသင့္ပါတယ္။ အပ်က္သေဘာေဆာင္တဲ႔ စကားေတြ မေျပာမိေအာင္ အျမဲေရွာင္သင့္ပါတယ္။
၅။ စိတ္တည္ျငိမ္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။
အခက္အခဲေတြ ၾကံဳေတြ႕လာရင္ ေခါင္းေဆာင္က စျပီး ေၾကာက္ရြံ႕မေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္ကပါ စိတ္မတည္ျငိမ္ဘူးဆိုရင္ ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ ဖိအားပိုမ်ားေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျပႆနာေတြ ၾကံဳလာရင္ အတည္ျငိမ္ဆံုးပံုစံနဲ႔ ေျဖရွင္းနိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ထားပါ။
Linn Linn Maung (Myanmar Leaders)
Ref: Entrepreneur
#linnlinnmaung
www.myanmarleaders.com
Credit. To. Myanmar Leaders

No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။