Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, March 30, 2017

ႏုိင္ငံေတာ္၏အတုိင္ပင္ခံပုဂၢိဳလ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရတာဝန္ယူမႈ တစ္ႏွစ္ျပည့္အထိမ္းအမွတ္ ေျပာၾကားသည့္ မိန္႔ခြန္း (အပိုင္း - ၁)

ႏုိင္ငံေတာ္၏အတုိင္ပင္ခံပုဂၢိဳလ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ႏုိင္ငံေတာ္အစိုးရတာဝန္ယူမႈ တစ္ႏွစ္ျပည့္အထိမ္းအမွတ္ ေျပာၾကားသည့္ မိန္႔ခြန္း (အပိုင္း - ၁)

မတ္လ ၃၀ ၊ ၂၀၁၇

ျပည္ေထာင္စုႏုိင္ငံသူ ႏုိင္ငံသားမ်ားအေပါင္းရွင္။ ကၽြန္မတုိ႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႔ခ်ဳပ္က ၂၀၁၅ ႏိုဝင္ဘာလက က်င္းပတဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲရဲ႕ ရလဒ္အရ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ၃၀ ရက္ေန႔ မတ္လမွာ ႏုိင္ငံ့ရဲ႕ အစိုးရတာဝန္ေတြကို စတင္ၿပီးေတာ့ ထမ္းေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီကိစၥေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္မတုိ႔မွာ ျပည္သူလူထုကို အစီရင္ခံရမယ့္ တာဝန္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဌာနအသီးသီးနဲ႔ တုိင္း/ ျပည္နယ္ အစိုးရမ်ားအသီးသီးဟာ မိမိတို႔ရဲ႕ ေဆာင္ရြက္ခ်က္ေတြ၊ မိမိတို႔ရင္ဆုိင္ခဲ့ရတဲ့ စိန္ေခၚမႈ ေတြနဲ႔ မိမိတို႔ရဲ႕ အနာဂတ္အတြက္ ရည္မွန္းခ်က္ေတြကို တင္ျပၿပီးျဖစ္ပါတယ္။

အဲ့ေတာ့ ကၽြန္မအေနနဲ႔ေတာ့ ကိစၥႀကီးသံုးရပ္ကို အဓိကထားၿပီးေတာ့ တင္ျပသြားခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ကိစၥႀကီးသံုးရပ္ဆိုတာ ပထမဦးဆံုးအေနနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ဟာ ေရြးေကာက္ပြဲ မတုိင္ခင္က ျပည္သူလူထုကို ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ၿပီဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ စည္းရံုးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အခုေျပာင္းလဲခ်ိိန္တန္ၿပီဆိုတဲ့ ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္မတို႔ ဘယ္ေလာက္ခရီးေရာက္သလဲ ဆိုတာကို စမ္းသပ္ဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ေျပာင္းလဲတယ္ဆိုတာ အဓိကအားျဖင့္ စနစ္ကိုေျပာင္းလဲျခင္းနဲ႔ စိတ္ဓါတ္ကို ေျပာင္းလဲျခင္း ႏွစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒီႏွစ္ခုစလုံးမွာ ျပည္သူေရာ၊ အစိုးရေရာ ပါဝင္ရပါတယ္။ ျပည္သူခ်ည္းပဲလည္း လုပ္လုိ႔မရပါဘူး။ အစိုးရခ်ည္းပဲလည္း လုပ္လုိ႔မရပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ စနစ္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ အစိုးရကေနၿပီးေတာ့ ဦးေဆာင္သြားရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ဟာ စနစ္ကိုေျပာင္းလဲဖို႔ဆုိတာဟာ အႏွစ္ငါးဆယ္ေက်ာ္ ကေနၿပီးေတာ့ အျမစ္တြယ္ခဲ့တဲ့ စနစ္တစ္ခုကို ေျပာင္းလဲရတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ေျပာင္းလဲတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္မတို႔ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ အစိုးရဆုိတာဟာ ျပည္သူလူထုေတြအတြက္ ျဖစ္ရမယ္ဆိုတာကို ထင္ရွားေအာင္လုိ႔ လုပ္ဖို႔ပါပဲ။ ဒီေတာ့ အစိုးရဟာ ျပည္သူ႔အတြက္လား၊ ျပည္သူဟာ အစိုးရသံုးဖို႔အတြက္ လား ဆုိတာကို ဘာကထင္ရွားေစလဲဆိုေတာ့ ျပည္သူေတြအေနနဲ႔ အစိုးရအေပၚမွာ အျမင္ျဖစ္ပါတယ္။ ပထမဦးဆံုး အားျဖင့္ ကၽြန္မယံုၾကည္တာကေတာ့ အခုႏွစ္အတြင္းမွာ ျပည္သူေတြဟာ အစိုးရကို ေၾကာက္ဖို႔ မလုိဘူး ဆုိတာ အမ်ားကသိလာတယ္လုိ႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ ဒီဟာကို တုိးတက္မႈ တစ္ခုလုိ႔ပဲ ကၽြန္မကေတာ့ ယူဆပါတယ္။ ျပည္သူကေနၿပီးေတာ့ အစိုးရကုိေၾကာက္ဖုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ရည္ရြယ္တာကေတာ့ ျပည္သူက အစိုးရကို ေလးစားဖို႔၊ တန္ဖိုးထားဖု႔ိ၊ ယံုၾကည္ဖုိ႔ပါပဲ။ ဒီအဆင့္ေရာက္တဲ့ အထိေတာ့ ကၽြန္မတို႔ဆက္ၿပီး ႀကိဳးစားသြားရမွာပါ။

အခုအခ်ိန္အခါမွာဆုိလု႔ိရွိရင္ ျပည္သူလူထုကို အကာအကြယ္ေပးႏုိင္မယ့္ ဥပေဒေတြျပဌာန္းတဲ့ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ျပည္သူလူထုကို ဖိႏွိပ္ရာေရာက္တဲ့ ဥပေဒေတြကိုလည္း ကၽြန္မတို႔ ေျပာင္းလဲသင့္တာကို ေျပာင္းလဲတယ္၊ ဖယ္ရွားသင့္တာကို ဖယ္ရွားခဲ့ပါတယ္။ ဒါဟာ စနစ္ကိုေျပာင္းလဲျခင္းရဲ႕ ေျခလွမ္းတစ္လွမ္း ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည္သူေတြကေတာ့ စိတ္ဓါတ္ကို ေျပာင္းလဲလား မေျပာင္းလဲလားဆုိတာဟာ ျပည္သူေတြ ကိုယ္တုိင္သိမွာပါပဲ။

ကၽြန္မတို႔ အစိုးရအဖဲြ႔ဝင္ေတြအေနနဲ႔ စိတ္ဓါတ္ကို ေျပာင္းလဲျခင္းဆုိတာဟာ ကၽြန္မတုိ႔ အဂတိတရား ေလးပါးမွ ကင္းဖို႔ပါပဲ။ တခ်ိဳ႕က အဂတိတရားဆုိတာဟာ ေငြေရးေၾကးေရးနဲ႔ ပတ္သက္တယ္ လုိ႔ပဲ ထင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မ မၾကာခဏ သတိေပးရပါတယ္။ အဂတိတရား ေလးပါး ဆုိတာ ဆႏၵ၊ ေဒါသ၊ ဘယာ၊ ေမာဟ။ ဒီေတာ့၊ အစိုးရတာဝန္ကို ထမ္းေဆာင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ဆႏၵ၊ ေဒါသ ကင္းရမယ္ဆိုုတာ မိမိတို႔ခ်စ္ခင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ား၊ မိမိတို႔နဲ႔ နီးစပ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ားရဲ႕ အက်ိဳး အတြက္ကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ မလုပ္ရဘူး။ အမွန္တရားကိုပဲ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ လုပ္ရမယ္။ ဒါ ဆႏၵဂတိ ကင္းျခင္းဆုိတာ ဒါပဲျဖစ္ပါတယ္။ ပိုက္ဆံယူမွ အဂတိတရားနဲ႔ မကင္းတာမဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕ အသိုင္းအဝိုင္းရဲ႕ အက်ိဳးကိုၾကည့္ၿပီးေတာ့ လုပ္ေဆာင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ႏုိင္ငံရဲ႕အက်ိဳးမၾကည့္ဘဲနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕အသိုင္းဝုိင္း၊ ကိုယ့္ရဲ႕ မိသားစု၊ ကိုယ့္ရဲ႕ မိတ္ေဆြမ်ားရဲ႕ မ်က္ႏွာ ၾကည့္ၿပီး လုပ္တယ္ဆုိတာဟာ ဒါဟာလည္း အဂတိတရားတစ္မ်ိဳးပါပဲ။

ေဒါသဂတိ ဆိုတာကေတာ့ ကိုယ္မႀကိဳက္တဲ့သူေတြ၊ မခ်စ္မႏွစ္သက္တဲ့သူေတြကို ႏွိမ္တာ၊ ဒုကၡေရာက္ေအာင္လုပ္တာ၊ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ျပႆနာရွာတာ ဒီဟာေတြလည္း ကၽြန္မတို႔အစိုးရက ကင္းတယ္လို႔ ကၽြန္မ ယံုၾကည္ပါတယ္။ ဘယာဂတိ ဆုိတာကေတာ့ စိုးရိမ္ေၾကာင့္က်မႈက ကင္းေဝးျခင္းပါ။ ဒါကေတာ့ အဓိက အေရးႀကီးတာကေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ျပည္သူေတြ စိုးရိမ္ေၾကာင့္က်မႈမွ ကင္းေဝးဖုိ႔လည္း လုိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အစိုးရဆုိတာလည္း စိုးရိမ္ေၾကာင့္က်မႈကေန ကင္းရမယ္။ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တာကို လုပ္ရဲရမယ္။ လုပ္သင့္လုပ္ ထုိက္တာကို မလုပ္ရဲ လုိ႔ရွိရင္ ႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံရဲ႕ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးတာဝန္ကို မယူသင့္ပါဘူး။

ကၽြန္္မတို႔ အခုတစ္ႏွစ္အတြင္းမွာဆုိရင္ စိန္ေခၚမႈအမ်ားႀကီးနဲ႔ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ အားလံုးကသိတဲ့ အတုိင္းပဲ ကၽြန္မတုိ႔ ႏုိင္ငံဟာ စီးပြားေရးအရ ခၽြတ္ၿခံဳက်ေနတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့လည္း ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံ ဟာ လြတ္လပ္ေရးရတဲ့အခ်ိန္ကေန စၿပီးေတာ့ အခုထိ အျပည့္အ၀ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဆိုတာ မရရွိခဲ့ေသးပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔အတြက္ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဆိုတာဟာ အင္မတန္မွ အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒီဟာကေတာ့ ဒုတိယကိစၥရပ္ႀကီးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကိစၥရပ္ေတြက တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခု ဆိုတာဟာ ဆက္ႏႊယ္ေနပါတယ္။
ကၽြန္မတို႔ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးရရွိဖို႔၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရရွိဖို႔ဆိုလို႔ရွိရင္ အဂတိတရား ကင္းစင္ရ မယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံအတြင္းမွာရွိတဲ့ အဖြဲ႔အစည္း၊ အစုအဖြဲ႔ အသီးသီးနဲ႔ ဆက္ဆံတဲ့ေနရာမွာ ဆိုရင္ ကိုယ္ႀကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ၊ မႀကိဳက္သည္ ျဖစ္ေစ အမွန္တရားကို ေရွ႕ရႈၿပီးေတာ့ လုပ္ကိုင္ဖို႔ လုိပါတယ္။

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အစိုးရအေနနဲ႔ ဒါေတာ့ ျပည္သူလူထုက သံုးသပ္ရမွာပါ။ ကၽြန္မအျမင္မွာေတာ့ ဒီ တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ဘယ္အဖြဲ႔အစည္း၊ ဘယ္ပုဂၢိဳလ္ကိုမွ တိုက္ခိုက္ခဲ့တာ၊ ေစာင္းေျမာင္းခဲ့တာ၊ ေစာင္းခ်ိတ္ ၿပီးေတာ့ ေ၀ဖန္ခဲ့တာ မရွိပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ေျပာစရာရွိရင္ေတာ့ တည့္တည့္ပဲ ေျပာပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ ကၽြန္မတုိ႔ဟာ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခု၊ ပုဂၢိဳလ္တစ္ခုကို ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ပုဂၢိဳလ္ေရး မလိုလားခ်က္ကို အေျခခံၿပီးေတာ့ မလုပ္သင့္တဲ့ကိစၥကို လုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီလို မလုပ္လို႔ရွိရင္၊ ဒီလို လမ္းစဥ္ကို မသြားလို႔ရွိရင္ အမ်ိဳးသား ရင္ၾကားေစ့ေရးဆိုတာ ရႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ဒီႏိုင္ငံထဲမွာ အဖြဲ႔အစည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။ တိုင္းရင္းသားမ်ိဳးစံုရွိပါတယ္။ ဘာသာ ကိုးကြယ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ မ်ိဳးစံုရွိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔ဟာ တစ္ကယ္ပဲ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးကို လိုလားတယ္ ဆိုလို႔ရွိရင္ေတာ့ အားလံုးကို ဆက္ဆံတဲ့ေနရာမွာ မွ်မွ်တတရွိရမယ္။

ပုထုဇဥ္လူသားမ်ား ျဖစ္တဲ့အေလ်ာက္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ဟာ မႀကိဳက္တဲ့ဟာ ရွိတာေပါ့။ ကိုယ္ ပိုၿပီးေတာ့ ေမတၱာထားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ရွိမယ္။ ေမတၱာမထားတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြရွိမယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါ အစိုးရ တစ္ရပ္ရဲ႕ အလုပ္ထဲမွာ ဒီလို ခံစားခ်က္ေတြဟာ ပါ၀င္လာစရာ အေၾကာင္းမရွိပါဘူး။
ကၽြန္မတို႔ ေရြးေကာက္ပြဲစည္းရံုးေရးကာလတုန္းက ျပည္သူလူထုကို ေျပာခဲ့ပါတယ္။ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ကို မဲေပးပါ။ ကၽြန္မတို႔ ကိုယ္စားလွယ္ေတြဟာ မဟုတ္မမွန္တာ လုပ္လို႔ရွိရင္ ကၽြန္မတို႔ ကိုယ္တိုင္ တာ၀န္ယူၿပီးေတာ့ လုပ္သင့္လုပ္ထုိက္တာကို လုပ္ပါမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ ကတိေပးခဲ့ပါ တယ္။ ဒီကတိအတိုင္းလည္း ကၽြန္မတုိ႔ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါတယ္။
ဒီတစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႔၀င္ေတြထဲက ကၽြန္မတို႔ ခန္႔အပ္ထားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ထဲက တိုင္းျပည္ ရဲ႕ တာ၀န္ကို မေက်ပြန္ဘူးလို႔ ကၽြန္မတို႔ျမင္ခဲ့တာရွိပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မတို႔ပါတီရဲ႕ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းေတြကို မလိုက္နာတာေတြလည္း ကၽြန္မတို႔ေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ အဲ့ဒီလို ပုဂၢိဳလ္ေတြကိုလည္း ကၽြန္မတုိ႔ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းအရ အေရးယူပါတယ္။ ေနာင္လည္း ဒီလိုပဲ ဆက္ၿပီးေတာ့ လုပ္သြားမွာပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ ေခ်ာေမြ႔ဖို႔ အတြက္ဆိုလို႔ရွိရင္ ကၽြန္မတို႔ဟာ ဆႏၵကတိအရ ကိုယ္နဲ႔ နီးစပ္တဲ့လူေတြကို မကာကြယ္သင့္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကာကြယ္ေနလို႔ မျဖစ္ပါဘူး။
ဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔ အမ်ိဳးသားရင္ၾကားေစ့ေရးနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဆိုတာဟာ ဆက္ႏႊယ္ေနတယ္ ဆိုတာကေတာ့ ထူးထူးေထြေထြ ေျပာဖို႔လုိမယ္လို႔ မထင္ပါဘူး။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးျဖစ္စဥ္ဟာ လြယ္တဲ့ျဖစ္စဥ္ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ဆိုလို႔ရွိရင္ အခုရက္ပိုင္းအတြင္းမွာဆိုလို႔ရွိရင္ ကၽြန္မတို႔ ဒုတိယပင္လံုညီလာခံအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီး တိုးပြားလာပါတယ္။

သို႔ေသာ္ျငားလည္း ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဆိုတာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပဲ။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဆိုတာဟာ ကၽြန္မတို႔ လက္ထဲမွာ ဆုပ္ရထားတဲ့ကိစၥ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ အရာတစ္ခု မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားရပါမယ္။ ဒီ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလမ္းသြားတဲ့အခါမွာ အျခားလမ္းေတြ သြားသလိုပဲ ေရွ႕ကို တက္ရတာ ေတြလည္း ရွိတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ရပ္ေနရတာေတြလည္း ရွိတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလလည္း နည္းနည္း ျပန္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆုတ္ရတာေတြလည္း ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ပန္းတိုင္က ဘာလဲဆိုတာ ကၽြန္မတို႔က ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သိပါတယ္။ ပန္းတိုင္က ဘာလဲလို႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းသိလို႔ ကၽြန္မတို႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ ဒီပန္းတိုင္ကို ခ်ီတက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီဟာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးပန္းတိုင္။ အမ်ိဳးသားျပန္လည္ရင္ၾကားေစ့ေရးပန္းတိုင္။ ကၽြန္မတို႔ ဒီလုိ အမ်ိဳးသား ရင္ၾကားေစ့ေရးအတြက္ လုပ္တဲ့အခါမွာ၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ လုပ္တဲ့အခါမွာ ကမၻာတစ္၀ွမ္းက ကၽြန္မတို႔ မိတ္ေဆြေတြရဲ႕ ေထာက္ပံ့မႈ၊ ကူညီမႈ၊ စာနာမႈကို ကၽြန္မတုိ႔ တန္ဖိုးထားပါတယ္။ သို႔ေသာ္ျငား လည္း ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ တာ၀န္ေတြကို ကၽြန္မတုိ႔ ကိုယ္တိုင္သာ ထမ္းေဆာင္ရမယ္။ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ကၽြန္မတို႔က နားအလည္ဆံုးပဲ။ ကၽြန္မတို႔ ဒီလိုအပ္ခ်က္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းတဲ့ ေနရာမွာလည္း မွန္ကန္တဲ့လမ္းကို ကၽြန္မတို႔ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္တဲ့ အရည္အခ်င္းရွိတယ္လို႔ ကၽြန္မ လံုး၀ ယံုၾကည္ပါတယ္။ ဒါဟာ စိတ္ဓါတ္ပါပဲ။

အပိုင္း(၂) => https://goo.gl/BCEGsi

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။