#IQwin 20
ထုတ္ကုန္ ထုတ္လုပ္ေရးအေျခခံအခ်က္မ်ား ......
(အမ်ားသိဖို ့ရွယ္ေပးပါ)
ထုတ္ကုန္ပစၥည္းတခု ထုတ္လုပ္မယ္ဆိုရင္ အေျခခံရမယ့္ 3 ခ်က္ ရိွပါတယ္....
1) အရည္အေသြးေကာင္းမြန္ရမယ္။
2) ေစ်းႏွဳန္းခ်ဳိသာရမယ္။
3) ျမန္ျမန္ထုတ္လုပ္ႏိုင္ရမယ္။
အေရးၾကီးဆံုးကေတာ့ ဘယ္သူ ့ကိုေရာင္းမလဲ။ ဘယ္သူက ၀ယ္သံုးမလဲ ဆိုတာကို တိတိက်က် သတ္မွတ္ထုတ္လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတ ယ္။
ဘယ္သူ ့ကိုေရာင္းမလဲ ဆိုတာကို ေရြးခ်ယ္တဲ့ေနရာမွာ အေျခခံစဥ္းစားရမယ့္အခ်က္ေတြ ကေတာ့....
ကေလးအတြက္လား။ လူၾကီးအတြက္လား။ အမ်ဳိးသမီးအတြက္လား၊ အမ်ဳိးသားအတြက္လား။
ရပ္ကြက္ေက်းရြာအတြင္းက လူအတြက္လား၊ တျခားနယ္က သူအတြက္လား၊ ျပည္တြင္းအတြက္လား၊ ျပည္ပအတြက္လား စတာေတြကိုအေျခခံစဥ္းစားရပါတ ယ္။
၀ယ္ယူသံုးစြဲမယ့္သူ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရိွလဲ။ တန္းဘိုးဘယ္ေလာက္ဆိုရင္ ၀ယ္ယူႏိုင္လဲ၊ ေငြဘယ္ေလာက္အထိသံုးႏိုင္လဲ စတဲ့ ၀ယ္လိုအားဘယ္ေလာက္ရိွလဲသိရမ ယ္။
ဒီပစၥည္းကို ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္၀ယ္တတ္လဲ။ ဘယ္လိုအခါမ်ဳိးမွာ၀ယ္တတ္လဲ။
ဥပမာ လစာထုတ္ရက္လား၊ သီးႏံွထြက္ခ်ိန္မ်ဳိးမွာလား ၊ အလုပ္မသြားခင္လား၊ အလုပ္က ျပန္လာခ်ိန္လား။
၀ယ္သူက ကိုယ္ေရာင္းမယ့္ေနရာကို လာ၀ယ္ႏိုင္မလား။ ဒါမွမဟုတ္ ၀ယ္သူရိွတဲ့ေနရာကို အေရာက္ပို ့ေပးတာကို ပိုႏွစ္သက္သလား စတဲ့၀ယ္ယူသူနဲ ့ပတ္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြေလ့လာသိရိွထားရ မယ္။
ျပီးေတာ့ ေစ်းကြက္မွာ ျပိဳင္ဘက္သူလဲ၊ ျပိဳင္ဘက္ရဲ ့အားသာခ်က္ အားနည္းခ်က္ကဘာေတြလဲ။
အဲ့ဒီလိုအခ်က္ေတြ အားလံုးကို သံုးသတ္ျပီးရင္ ကိုယ္ထုတ္မယ့္ ပစၥည္းကို အရည္အေသြး ေစ်းႏွဳန္းနဲ ့အေရအတြက္ ကိုပါ သတ္မွတ္ႏိုင္မယ္။
ဘယ္သူကို ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘယ္ေလာက္ ေရာင္းလို ့ရမလဲ ဆိုတာကို ၾကိဳတင္းခန္ ့မွန္းျပီး ကုန္ပစၥည္းအျပတ္လတ္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ႏိုင္မွာျဖ စ္ပါတယ္။
ကိုယ္သတ္မွတ္ထားတဲ့အေရအတြက္ ရေအာင္ဘယ္လိုေရာင္းရမလဲ ဆိုတာကို လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္ ။
ထုတ္ကုန္ ထုတ္လုပ္ေရးအေျခခံအခ်က္မ်ား
(အမ်ားသိဖို ့ရွယ္ေပးပါ)
ထုတ္ကုန္ပစၥည္းတခု ထုတ္လုပ္မယ္ဆိုရင္ အေျခခံရမယ့္ 3 ခ်က္ ရိွပါတယ္....
1) အရည္အေသြးေကာင္းမြန္ရမယ္။
2) ေစ်းႏွဳန္းခ်ဳိသာရမယ္။
3) ျမန္ျမန္ထုတ္လုပ္ႏိုင္ရမယ္။
အေရးၾကီးဆံုးကေတာ့ ဘယ္သူ ့ကိုေရာင္းမလဲ။ ဘယ္သူက ၀ယ္သံုးမလဲ ဆိုတာကို တိတိက်က် သတ္မွတ္ထုတ္လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတ
ဘယ္သူ ့ကိုေရာင္းမလဲ ဆိုတာကို ေရြးခ်ယ္တဲ့ေနရာမွာ အေျခခံစဥ္းစားရမယ့္အခ်က္ေတြ
ကေလးအတြက္လား။ လူၾကီးအတြက္လား။ အမ်ဳိးသမီးအတြက္လား၊ အမ်ဳိးသားအတြက္လား။
ရပ္ကြက္ေက်းရြာအတြင္းက လူအတြက္လား၊ တျခားနယ္က သူအတြက္လား၊ ျပည္တြင္းအတြက္လား၊ ျပည္ပအတြက္လား စတာေတြကိုအေျခခံစဥ္းစားရပါတ
၀ယ္ယူသံုးစြဲမယ့္သူ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရိွလဲ။ တန္းဘိုးဘယ္ေလာက္ဆိုရင္ ၀ယ္ယူႏိုင္လဲ၊ ေငြဘယ္ေလာက္အထိသံုးႏိုင္လဲ စတဲ့ ၀ယ္လိုအားဘယ္ေလာက္ရိွလဲသိရမ
ဒီပစၥည္းကို ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္၀ယ္တတ္လဲ။ ဘယ္လိုအခါမ်ဳိးမွာ၀ယ္တတ္လဲ။
ဥပမာ လစာထုတ္ရက္လား၊ သီးႏံွထြက္ခ်ိန္မ်ဳိးမွာလား
၀ယ္သူက ကိုယ္ေရာင္းမယ့္ေနရာကို လာ၀ယ္ႏိုင္မလား။ ဒါမွမဟုတ္ ၀ယ္သူရိွတဲ့ေနရာကို အေရာက္ပို ့ေပးတာကို ပိုႏွစ္သက္သလား စတဲ့၀ယ္ယူသူနဲ ့ပတ္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြေလ့လာသိရိွထားရ
ျပီးေတာ့ ေစ်းကြက္မွာ ျပိဳင္ဘက္သူလဲ၊ ျပိဳင္ဘက္ရဲ ့အားသာခ်က္ အားနည္းခ်က္ကဘာေတြလဲ။
အဲ့ဒီလိုအခ်က္ေတြ အားလံုးကို သံုးသတ္ျပီးရင္ ကိုယ္ထုတ္မယ့္ ပစၥည္းကို အရည္အေသြး ေစ်းႏွဳန္းနဲ ့အေရအတြက္ ကိုပါ သတ္မွတ္ႏိုင္မယ္။
ဘယ္သူကို ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘယ္ေလာက္ ေရာင္းလို ့ရမလဲ ဆိုတာကို ၾကိဳတင္းခန္ ့မွန္းျပီး ကုန္ပစၥည္းအျပတ္လတ္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ႏိုင္မွာျဖ
ကိုယ္သတ္မွတ္ထားတဲ့အေရအတြက္
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။