"မီလ်ံနာေတြဆီက အံ့အားသင့္ဖြယ္ သင္ခန္းစာ (၇) ခု"
************************** ************************** **
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ႏွစ္ သံုးႏွစ္အတြင္းက စြန္႔ဦးတီထြင္သူ၊ မီလ်ံနာေပါင္း ၆၅
ေယာက္ကို လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္မႈအေၾကာင္ းကို entrepreneur.com
အဖြဲ႔ေတြက အင္တာဗ်ဴးေတြလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ သူတုိ႔ဟာ ဒီသန္းၾကြယ္သူေဌး
ေပါင္းမ်ားစြာကို အင္တာဗ်ဴးခဲ့စဥ္မွာ ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ရခဲ့တဲ့ အံ့အားသင့္ဖုိ႔ေကာင္းတဲ့ သင္ခန္းစာေတြ
အမ်ားႀကီးရရွိခဲ့ပါတယ္။ ရခဲ့တဲ့သင္ခန္းစာေတြထဲကေကာက ္ႏႈတ္ခ်က္တခ်ိဳ႕ကိုေဖာ္ျပသြ ားမွာျဖစ္ပါတယ္။
၁။ သင့္ဝန္ထမ္းထက္ သင္ပိုသိေနတယ္ဆုိတာကို မယံုပါနဲ႔
အင္အားႀကီးတဲ့ လုပ္ငန္းေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ အားလံုးသိ၊ အားလံုးတတ္
လုိလူမ်ဳိးကို ႐ုတ္တရက္ပံုေဖာ္ၾကည့္ရင္ Donald Trump လုိ ေခါင္းေဆာင္
မ်ဳိးေတြထိပ္ဆံုးက ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔လိုမ်ဳိးဆုိတာ တစ္ကယ့္
လက္ေတြ႕မွာ ျဖစ္လာဖုိ႔ မလြယ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ကံေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ အေမရိကန္သူေဌးႀကီး Richard Branson နဲ႔ အင္တာဗ်ဴးခြင့္ရခဲ့ၿပီး
ေခါင္းေဆာင္မႈစြမ္းရည္အေပၚ သူ႔ရဲ႕ ထင္ျမင္ပံုက အားလံုးနဲ႔ ကြဲျပားခဲ့ပါတယ္။
"ကၽြန္ေတာ့္ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ စကားကို ကၽြန္ေတာ္အၿမဲနားေထာင္တယ္၊ သူတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ယံုတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ေလးစားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔လုပ္ခ်င္တာကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေပးလုပ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူတို႔ထက္ ပုိသိ၊ ပုိတတ္တယ္လို႔ မယံုပါဘူး"လုိ႔ Richard Branson ကဆုိပါတယ္။
ဒါဟာ Branson အတြက္ ကမာၻ႕အခ်မ္းသာဆံုး စာရင္းဝင္ အဆင့္ကို ေရာက္လာေစတဲ့ အဓိက အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခုျဖစ္ခဲ့ပ ါတယ္။
၂။ ေျခလွမ္းက်ယ္က်ယ္မလွမ္းပါနဲ ႔ (သို႔) ေနာက္ဆုတ္လုိက္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ စြန္႔ဦးတီထြင္ လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို ေစ်းကြက္ထဲ
ေျခလွမ္းက်ယ္က်ယ္လွမ္းဖုိ႔၊ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္လုပ္ၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ ေဖာင္ဖ်က္သလုိလုပ္ဖုိ႔ အၿမဲတမ္းအႀကံေပးခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါပေမယ့္ စိတ္ဝင္
စားစရာေကာင္းတဲ့ သင္ခန္းစာကို မားကတ္တင္းဆရာနဲ႔ အေရာင္းရဆံုး စာအုပ္ေရးသားသူ Seth Godin နဲ႔ အင္တာဗ်ဴးမွာရခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ အႀကံကေတာ့ "အခုပဲ ခပ္ေသးေသးေလးစလုပ္ၾကည့္လိုက ္ပါ"ဆုိတာပါပဲ။
၃။ ေဖာက္သည္က အၿမဲမမွန္ပါဘူး
စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေဖာက္သည္က
အၿမဲမွန္တယ္ (customer is always right) ဆုိတာကို လက္ကိုင္
ထားၾကပါတယ္။ New York Times အေရာင္းရဆံုး စာရင္းဝင္ စာအုပ္ေရးသားသူ Tim Ferriss ကေတာ့ ေဖာက္သည္ေတြက အၿမဲမမွန္ဘူးလို႔
ဆုိထားပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ အဆုိအရ တစ္ခ်ဳိ႕ ေဖာက္သည္ေတြက ေကာင္းမြန္တဲ့ဝန္ေဆာင္မႈမ်ဳ ိးရဖုိ႔ မတန္ဘူးလို႔ဆုိထားပါတယ္။ ဆက္ဆံရခက္ခဲတဲ့
ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံရတာက ေကာင္းမြန္တဲ့ ေဖာက္သည္ေတြကို
ဆက္ဆံဖုိ႔ အခ်ိန္ေတြေလ်ာ့ေစတယ္လို႔ သူကဆုိထားပါတယ္။
၄။ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔ အေတာ္ဆံုးျဖစ္ဖုိ႔မလိုပါ
စြန္႔ဦတီထြင္ လုပ္ငန္းရွင္ျဖစ္လုိသူေတြက သူတို႔ဟာ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္ထဲ
အေတာ္ဆံုး၊ အတတ္ဆုံး ျဖစ္ေနရမယ္လို႔ ေတြးထင္ထားတတ္ၾကပါတယ္။
တစ္ကယ္ေတာ့ သူတုိ႔ရဲ႕ အိပ္မက္ေတြကို သူတုိ႔ရဲ႕ ဦးေနာက္ဥာဏ္ရည္က
ထိန္းခ်ဳပ္ထားတာပဲျဖစ္ပါတယ္ ။
သင့္ရဲ႕ ကုမၸဏီဟာ အားလံုးထဲမွာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ဖုိ႔ လုပ္ေနရမယ္
ဆုိေပမယ့္ Kissmetrics ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ Neil Patel ရဲ႕ အဆုိအရ
သင္ဟာ အေတာ္ဆံုးျဖစ္ေနဖုိ႔မလိုဘဲ လူေတာ္ေတြကို ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထားဖုိ႔ပဲ
လုိအပ္တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။
၅။ ျပႆနာေျဖရွင္းဖို႔ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္ပါ
ေအာင္ျမင္တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြဟ ာ အျခားသူေတြရဲ႕ ျပႆနာေတြကို
ရွင္းရေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Indiegogo ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ Danae Ringelmann ရဲ႕အဆုိအရ လုပ္ငန္းတစ္ခုေအာင္ျမင္ဖုိ႔ ကုိယ့္ျပႆနာကိုယ္ရွင္းဖုိ႔ပ ဲလုိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
သူမဟာ အသက္ ၂၀ခန္႔က ျပႆနာတစ္ခုႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရၿပီး
ဒီျပႆနာဟာ သူမတစ္ေယာက္တည္း ရင္ဆုိင္ေနရတာမဟုတ္ဘဲ အျခားသူေတြပါ
ရင္ဆုိင္ေနရတယ္ဆုိတာကို သတိထားမိလာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔ျပႆနာေတြဟာ
ကုိယ့္လုပ္ငန္းကိုလည္း ထိခိုက္တဲ့အတြက္ နယ္ပယ္တစ္ခုမွာ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔
ကုိယ့္ျပႆနာကိုပဲ အာ႐ံုစိုက္ဖုိ႔ လုိတယ္လို႔ သူမကဆုိပါတယ္။
၆။ ကိုယ့္လုပ္ငန္း ေအာက္ေျခခုိင္ဖုိ႔ပဲ ရင္းႏွီးပါ
လုပ္ငန္းရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေစ်းကြက္သစ္ေတြေဖာက္ခ်င္ၾကပ ါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Barbara Corcoran ရဲ႕ အဆုိအရ လုပ္ငန္းအမ်ားစု က်႐ံႈးရတဲ့အဓိက အေၾကာင္းအရင္းက ေစ်းကြက္သစ္ေနာက္ကို လုိက္ၾကလို႔ဆုိတာ
သိရပါတယ္။
"ကၽြန္မထက္ေတာ္တဲ့ လူေတြ၊ ကၽြန္မထက္ ပိုက္ဆံပိုရတဲ့သူေတြ က်႐ံႈးသြားတာကို ျမင္ရပါတယ္။ သူတုိ႔က်႐ံႈးရတဲ့အဓိကအေၾကာင ္းအရင္းက ေတာ့ လုပ္ငန္းခုိင္မာဖုိ႔ ထပ္မံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈေတြမလုပ္ ဘဲ ေစ်းကြက္သစ္ေတြအေပၚပဲ အာ႐ံုစိုက္လုိက္ေနၾကလို႔ပါ" လုိ႔ Corcoran ကဆုိခဲ့ပါတယ္။
၇။ ပိုက္ဆံက အဓိက အေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ပါ
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ပိုက္ဆံအတြက္ အလုပ္လုပ္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ပိုက္ဆံက အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ဘူးဆ ုိတာကို Marie TV နဲ႔ B-School တည္ေထာင္သူ Marie Forleo က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
"ပိုက္ဆံက အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ပါဘူ း၊ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ရတဲ့
ေအာင္ျမင္တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြဆ ီမွာ ပိုက္ဆံထက္ပိုတဲ့ အရာေတြရွိပါတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ေအာင္ျမင္လုိစိတ္၊ အမ်ားနဲ႔မတူလုိစိတ္၊ ဖန္တီးလိုစိတ္
ေတြေၾကာင့္ အခုလုိေအာင္ျမင္လာတာျဖစ္ပါတ ယ္။ ပိုက္ဆံေနာက္ပဲ
လိုက္ၾကတဲ့သူေတြက ပိုက္ဆံေၾကာင့္ပဲ ပ်က္ဆီးတတ္ၾကပါတယ္"လုိ႔ ၎က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ဒါေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေလ့လာခဲ့ရတဲ့ သင္ခန္းစာေတြထဲက အေရးအႀကီးဆံုး သင္ခန္းစာေတြျဖစ္ပါတယ္။ စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္ ေတြအေနနဲ႔ ယေန႔ေခတ္လုပ္ငန္းနယ္ပယ္ထဲ ထပ္မံသင္ယူရမယ့္ သင္ခန္းစာေတြ အမ်ားအျပားရွိ
ေနေသးတယ္လို႔ အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။
Jobs4U မွာ ကၽြမ္းက်င္မႈ႔နယ္ပယ္ဆုိင္ရာ ပညာရပ္မ်ားကို ေလ႔လာသင္ယူရင္း…. ပိုမိုထိေရာက္ေသာ လုပ္ငန္းခြင္နယ္ပယ္မ်ားသုိ႔ သြားၾကစို႔….။
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲ ▲▲▲▲
Jobs4U (Jobs Hunting Agency & Organization Development Consultant)
အမွတ္(၃)၊ ၆-လႊာ၊ လွည္းတန္း (၃) လမ္း၊ ဦးထြန္းလင္းျခံလမ္းႏွင့္ ေစ်းလမ္းၾကား၊ လွည္းတန္း၊ ကမာရြတ္ျမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္။
Email: info.Jobs4Uall@gmail.com, hr.Jobs4Uall@gmail.com
Phone: 09 450 541 444, 09 2549 17366, 09 767 00 2230
www.Facebook.com/Jobs4Uall
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲ ▲▲▲▲
Entrepreneur.com မွ 7 Surprising Lessons About Success Learned From Interviewing More Than 65 Millionaires
ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ဘာသာျပန္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဓာတ္ပံု-entrepreneur
Credit to SFJ Strategy First Journal
**************************
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ႏွစ္ သံုးႏွစ္အတြင္းက စြန္႔ဦးတီထြင္သူ၊ မီလ်ံနာေပါင္း ၆၅
ေယာက္ကို လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္မႈအေၾကာင္
အဖြဲ႔ေတြက အင္တာဗ်ဴးေတြလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ သူတုိ႔ဟာ ဒီသန္းၾကြယ္သူေဌး
ေပါင္းမ်ားစြာကို အင္တာဗ်ဴးခဲ့စဥ္မွာ ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ရခဲ့တဲ့ အံ့အားသင့္ဖုိ႔ေကာင္းတဲ့ သင္ခန္းစာေတြ
အမ်ားႀကီးရရွိခဲ့ပါတယ္။ ရခဲ့တဲ့သင္ခန္းစာေတြထဲကေကာက
၁။ သင့္ဝန္ထမ္းထက္ သင္ပိုသိေနတယ္ဆုိတာကို မယံုပါနဲ႔
အင္အားႀကီးတဲ့ လုပ္ငန္းေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ အားလံုးသိ၊ အားလံုးတတ္
လုိလူမ်ဳိးကို ႐ုတ္တရက္ပံုေဖာ္ၾကည့္ရင္ Donald Trump လုိ ေခါင္းေဆာင္
မ်ဳိးေတြထိပ္ဆံုးက ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔လိုမ်ဳိးဆုိတာ တစ္ကယ့္
လက္ေတြ႕မွာ ျဖစ္လာဖုိ႔ မလြယ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ကံေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ အေမရိကန္သူေဌးႀကီး Richard Branson နဲ႔ အင္တာဗ်ဴးခြင့္ရခဲ့ၿပီး
ေခါင္းေဆာင္မႈစြမ္းရည္အေပၚ သူ႔ရဲ႕ ထင္ျမင္ပံုက အားလံုးနဲ႔ ကြဲျပားခဲ့ပါတယ္။
"ကၽြန္ေတာ့္ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ စကားကို ကၽြန္ေတာ္အၿမဲနားေထာင္တယ္၊ သူတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ယံုတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ေလးစားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔လုပ္ခ်င္တာကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေပးလုပ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူတို႔ထက္ ပုိသိ၊ ပုိတတ္တယ္လို႔ မယံုပါဘူး"လုိ႔ Richard Branson ကဆုိပါတယ္။
ဒါဟာ Branson အတြက္ ကမာၻ႕အခ်မ္းသာဆံုး စာရင္းဝင္ အဆင့္ကို ေရာက္လာေစတဲ့ အဓိက အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခုျဖစ္ခဲ့ပ
၂။ ေျခလွမ္းက်ယ္က်ယ္မလွမ္းပါနဲ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ စြန္႔ဦးတီထြင္ လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို ေစ်းကြက္ထဲ
ေျခလွမ္းက်ယ္က်ယ္လွမ္းဖုိ႔၊
စားစရာေကာင္းတဲ့ သင္ခန္းစာကို မားကတ္တင္းဆရာနဲ႔ အေရာင္းရဆံုး စာအုပ္ေရးသားသူ Seth Godin နဲ႔ အင္တာဗ်ဴးမွာရခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ အႀကံကေတာ့ "အခုပဲ ခပ္ေသးေသးေလးစလုပ္ၾကည့္လိုက
၃။ ေဖာက္သည္က အၿမဲမမွန္ပါဘူး
စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္
အၿမဲမွန္တယ္ (customer is always right) ဆုိတာကို လက္ကိုင္
ထားၾကပါတယ္။ New York Times အေရာင္းရဆံုး စာရင္းဝင္ စာအုပ္ေရးသားသူ Tim Ferriss ကေတာ့ ေဖာက္သည္ေတြက အၿမဲမမွန္ဘူးလို႔
ဆုိထားပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ အဆုိအရ တစ္ခ်ဳိ႕ ေဖာက္သည္ေတြက ေကာင္းမြန္တဲ့ဝန္ေဆာင္မႈမ်ဳ
ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံရတာက ေကာင္းမြန္တဲ့ ေဖာက္သည္ေတြကို
ဆက္ဆံဖုိ႔ အခ်ိန္ေတြေလ်ာ့ေစတယ္လို႔ သူကဆုိထားပါတယ္။
၄။ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔ အေတာ္ဆံုးျဖစ္ဖုိ႔မလိုပါ
စြန္႔ဦတီထြင္ လုပ္ငန္းရွင္ျဖစ္လုိသူေတြက သူတို႔ဟာ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္ထဲ
အေတာ္ဆံုး၊ အတတ္ဆုံး ျဖစ္ေနရမယ္လို႔ ေတြးထင္ထားတတ္ၾကပါတယ္။
တစ္ကယ္ေတာ့ သူတုိ႔ရဲ႕ အိပ္မက္ေတြကို သူတုိ႔ရဲ႕ ဦးေနာက္ဥာဏ္ရည္က
ထိန္းခ်ဳပ္ထားတာပဲျဖစ္ပါတယ္
သင့္ရဲ႕ ကုမၸဏီဟာ အားလံုးထဲမွာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ဖုိ႔ လုပ္ေနရမယ္
ဆုိေပမယ့္ Kissmetrics ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ Neil Patel ရဲ႕ အဆုိအရ
သင္ဟာ အေတာ္ဆံုးျဖစ္ေနဖုိ႔မလိုဘဲ လူေတာ္ေတြကို ေရြးခ်ယ္ခန္႔ထားဖုိ႔ပဲ
လုိအပ္တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။
၅။ ျပႆနာေျဖရွင္းဖို႔ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္ပါ
ေအာင္ျမင္တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြဟ
ရွင္းရေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ Indiegogo ကုမၸဏီတည္ေထာင္သူ Danae Ringelmann ရဲ႕အဆုိအရ လုပ္ငန္းတစ္ခုေအာင္ျမင္ဖုိ႔
သူမဟာ အသက္ ၂၀ခန္႔က ျပႆနာတစ္ခုႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရၿပီး
၆။ ကိုယ့္လုပ္ငန္း ေအာက္ေျခခုိင္ဖုိ႔ပဲ ရင္းႏွီးပါ
လုပ္ငန္းရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေစ်းကြက္သစ္ေတြေဖာက္ခ်င္ၾကပ
သိရပါတယ္။
"ကၽြန္မထက္ေတာ္တဲ့ လူေတြ၊ ကၽြန္မထက္ ပိုက္ဆံပိုရတဲ့သူေတြ က်႐ံႈးသြားတာကို ျမင္ရပါတယ္။ သူတုိ႔က်႐ံႈးရတဲ့အဓိကအေၾကာင
၇။ ပိုက္ဆံက အဓိက အေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ပါ
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ပိုက္ဆံအတြက္ အလုပ္လုပ္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ပိုက္ဆံက အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ဘူးဆ
"ပိုက္ဆံက အဓိကအေၾကာင္းအရင္းမဟုတ္ပါဘူ
ေအာင္ျမင္တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြဆ
ေတြေၾကာင့္ အခုလုိေအာင္ျမင္လာတာျဖစ္ပါတ
လိုက္ၾကတဲ့သူေတြက ပိုက္ဆံေၾကာင့္ပဲ ပ်က္ဆီးတတ္ၾကပါတယ္"လုိ႔ ၎က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ဒါေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေလ့လာခဲ့ရတဲ့ သင္ခန္းစာေတြထဲက အေရးအႀကီးဆံုး သင္ခန္းစာေတြျဖစ္ပါတယ္။ စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္
ေနေသးတယ္လို႔ အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။
Jobs4U မွာ ကၽြမ္းက်င္မႈ႔နယ္ပယ္ဆုိင္ရာ
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Jobs4U (Jobs Hunting Agency & Organization Development Consultant)
အမွတ္(၃)၊ ၆-လႊာ၊ လွည္းတန္း (၃) လမ္း၊ ဦးထြန္းလင္းျခံလမ္းႏွင့္ ေစ်းလမ္းၾကား၊ လွည္းတန္း၊ ကမာရြတ္ျမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္။
Email: info.Jobs4Uall@gmail.com, hr.Jobs4Uall@gmail.com
Phone: 09 450 541 444, 09 2549 17366, 09 767 00 2230
www.Facebook.com/Jobs4Uall
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Entrepreneur.com မွ 7 Surprising Lessons About Success Learned From Interviewing More Than 65 Millionaires
ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ဘာသာျပန္ထားတာ
ဓာတ္ပံု-entrepreneur
Credit to SFJ Strategy First Journal
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။