ေမာေျမမွ ဂီတၾကယ္ပြင့္သစ္ (သို႔) စိုင္းထီးဆိုင္ (အပိုင္းႏွစ္)
အပိုင္းတစ္ လင့္ခ္
https://m.facebook.com/ story.php?story_fbid=178362 5655223361&substory_index= 0&id=1406194469633150
ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ ၄၂ လမ္းမွာ တည္းခိုသည္။ စိုင္းခမ္းသီ၊ ေစာဂ်က္ဆင္၊ ေစာသိမ္းဝင္း၊ ပီတာေပါ (ဒရမ္)၊ ဝီလ်ံေပါ (ပီယာႏို)၊ ယုလြင္ႏွင့္ မိမိတို႔တစ္ဖြဲ႔လံုးပါသည္ ။
စိုင္းခမ္းလိတ္က ေနာက္ ၁၅ ရက္ေန႔မွ၊ မႏၱေလးမွ ဆင္းလာမည္ဟု
ေျပာသည္။ အဆင္ေျပခ်င္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း ကဲဗင့္(န္)ႏွင့္
ဆံုစည္းရသည္။ သူကလည္း ေတာင္ႀကီး ေက်ာင္းေနဖက္
ငယ္ေပါင္းတစ္ဦး။ ဝါသနာႀကီးစြာျဖင့္ ရန္ကုန္ -
အေနာ္ရထာလမ္းႏွင့္ ၃၂ လမ္းထိပ္မွာ ေတးသံသြင္း ဆိုင္တစ္ဆိုင္
ဖြင့္ထားသည္။ နာမည္က ``စင္ကာပူ ေတးသံသြင္း''၊ ေစာေစာက ၄၂
လမ္းထဲမွာ သူ႔အိမ္႐ွိသည္။ ေလးထပ္တိုက္ အေပၚဆံုးအထပ္၊
သန္႔ျပန္႔က်ယ္ဝန္းၿပီး လူ ၁၀ ေယာက္ေလာက္ တည္းခိုႏိုင္သည္။ ဘာမ်ွ
အားနာစရာမလို။ ကဲဗင့္န္က စိုင္းထီးဆိုင္ အေခြထုတ္ဖို႔ ဆႏၵေစာေနသည္။
အႏုပညာစိတ္႐ွိၿပီး စီးပြားေရးသက္သက္ ထုတ္ေဝသူ၊ လုပ္ေနသူ
တစ္ေယာက္မဟုတ္။ ႐ိုးသားသည္။ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္သည္။
ၿပီး သီခ်င္း ၁၂ ပုဒ္လံုး အသံသြင္းမည့္ ေနရာက ေမစတူဒီယို၊ အားလံုး
အဆင္ေျပသည္။ ႏွစ္ရက္စလံုး ကဲဗင့္န္ အခန္းထဲမွာပဲ
သီခ်င္းျပန္တိုက္ၾကသည္။
စိုင္းထီးဆိုင္က သူ႔ကိုယ္သူ ယံုၾကည္ၿပီးသားျဖစ္သည္။ ေနာက္တစ္ရက္ မနက္ခင္းမွစ၍ ေမစတူဒီယိုမွာ သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ စသြင္းၾကသည္။ သီခ်င္းနာမည္က ``နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိတယ္'' ႏွင့္ ``ငုပ္ေကာင္ကို ဆက္ထိုးျခင္း'' ေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ႏွစ္ပုဒ္။ နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိတယ္မွ စာသားနည္းနည္း ေရးျပခ်င္သည္။
``အဆင္မေျပတာေတြ အခုတေလာမွာ အေဖာ္ေတြစုၿပီး ဝင္ေရာက္လာ...
နဂိုက မဟန္တဲ့ ကိုယ့္ဘဝဟာ ဖ႐ိုဖရဲျဖစ္ၿပီ...
...ဘာကိုျပစ္႐ွာ ပံုမွာလဲ
တရားခံအရင္းက ဘယ္သူလဲ
အေျဖကိုစဥ္းစား မရႏိုင္ေတာ့
နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိမယ္''
ေလးရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ ``လိုခ်င္တာ မိဖုရား၊ ညားေတာ့ ဘုရင္မ'' ႏွင့္ ``လူၾကမ္းမင္းသား'' ႏွစ္ပုဒ္ ထပ္သြင္းျဖစ္သည္။ ပ်က္လ်ွင္ ျပန္ျပင္ၾကသည္။ အားေကာင္းေမာင္းသန္ျဖင ့္
ဇြဲ႐ွိ႐ွိ အသံ ေလယူေလသိမ္း Tone အတက္အက်မွ အစ၊ အသံုးျပဳေသာ
Instrument ပစၥည္းမ်ား၏ အဝင္အထြက္မ်ား အားလံုးစိတ္တိုင္းက်
ျပန္စီစဥ္ၾကသည္။ ၁၀ မိနစ္နားလ်ွင္ ေမအသံသြင္း ခန္းမထဲမွထြက္ၿပီး
ေဆးလိပ္ေသာက္ၾကသည္။ ျခံအေနာက္ဖက္တြင္ Bar တစ္ခု
ဖြင့္ထားေပးသည္။ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္ ယုလြင္က ေရာက္ႏွင့္ၿပီ။
ႏွစ္ပက္၊ ဆက္သားေျခာက္၊ ေျမပဲေလွာ္ႏွင့္ ေနာက္ႏွစ္ဦး
ေရာက္လာသည္။ ေစာဂ်က္ဆင္ႏွင့္ စိုင္းခမ္းသီ။ ကဲထည့္ ေလးပက္။ ၁၁
နာရီ ထိုးေသာအခါ လိုေလေသးမ႐ွိေအာင္ ဒန္ေပါက္ထမင္းပို႔ေသာ ကား
ေရာက္လာသည္။ စိုင္းထီးဆိုင္က အသံသြင္းၿပီးမွ ေသာက္မယ္ဟု
ေျပာသည္။ အားလံုး စုစုစည္းစည္း ဒန္ေပါက္ထမင္း စားၾက၊
ရယ္ေမာၾကျဖင့္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းခဲ့သည္။
၄၂ လမ္း ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေမွာင္ေနၿပီ။ စိုင္းခမ္းသီတစ္ေယာက္ ေခါင္းမေထာင္ႏိုင္ေတာ ့။ စိုင္းထီးဆိုင္က ေနာက္ေန႔ဆက္သြင္းမယ့္
သီခ်င္း ႐ွစ္ပုဒ္ကို ဂစ္တာႏွစ္လက္ႏွင့္ ျပန္ Rehearsal လုပ္သည္။
ထပ္ခါထပ္ခါ ျပန္ေလ့က်င့္သည္။ အနစ္နာခံျခင္း၊
စိတ္႐ွည္သည္းခံျခင္း၊ အားလံုးအေပၚ ခြင့္လႊတ္စိတ္ ႀကီးမားသူအျဖစ္
ျမင္ရေသာအခါ အားက်မိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ဂီတစင္ျမင့္ေပၚတြင္
ေအာင္ျမင္မႈ အထြတ္အထိပ္သို႔ သူေလ်ွာက္လွမ္းႏိုင္ခဲ့ ျခင္း
ျဖစ္သည္။ ည ႐ွစ္နာရီေလာက္ ဧည့္သည္တစ္ေယာက္ ေရာက္လာသည္။ သူကား
ယခုမဂၢဇင္းဂ်ာနယ္တြင္ အေတာ္နာမည္ရေနသည့္ အယ္ဒီတာ ဝင္းၿငိမ္းပင္။
သူ႔ကို ကြၽန္ေတာ္မသိ။ သူက ေပဖူးလႊာ မဂၢဇင္းအတြက္
ေဆာင္းပါးတစ္ေစာင္ ေတာင္းလာသည္။ စိုင္းထီးဆိုင္က
သူမေရးတတ္ေၾကာင္းႏွင့္
ယခု စီးရီးပါ သီခ်င္းမ်ားႏွင့္ ခံစားရမႈ ျမစ္ဖ်ားခံရာအစကို
ကြၽန္ေတာ့္ကို ေရးခိုင္းလာသည္။ သို႔ႏွင့္ တစ္လထဲ ေပဖူးလႊာ
မဂၢဇင္းထဲတြင္ ကြၽန္ေတာ့္ ေဆာင္းပါးႏွင့္ စိုင္းခမ္းလိတ္
ေဆာင္းပါးႏွစ္ပုဒ္ ပါလာသည္။ ``လူၾကမ္း'' စီးရီး ေအာင္ျမင္မႈအတြက္
အဖြဲ႔သားအားလံုး ေပ်ာ္မဆံုး။ အေခြေတြ ေရာင္းအား
တအားေကာင္းခဲ့သည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ွမ္းျပည္နယ္သို႔
ျပန္တက္ခဲ့သည္။
ေတာင္ႀကီး ျပန္ေရာက္ၿပီး စာအုပ္ထဲ နစ္ျမဳပ္ေနမိသည္။ စိုင္းထီးဆိုင္တို႔က စိုင္းခမ္းလိတ္ ရန္ကုန္ေရာက္မလာသျဖင့္
ျပင္ဦးလြင္ဘက္ တက္သြားၾကသည္။ ေနာက္လာမည့္ ေျခာက္လအတြင္း
စီးရီးသစ္အတြက္ ဂီတကုန္ၾကမ္း႐ွာၾကၿပီး တစ္ေန႔
ကြၽန္ေတာ့္အိမ္တြင္ ဗီသိုဗင္ 5 ႏွင့္ Japan Classical အေခြ
နားေထာင္ေနစဥ္ ေစာဂ်က္ဆင္ႏွင့္ ေရႊေက်ာ္တို႔ ေရာက္လာသည္။
သူတို႔လည္း ဤခမ္းနားေသာ ကမၻာေက်ာ္ ဂႏၱဝင္တီလံုး တီးကြက္မ်ားကို
တေမ့တေမာ နားေထာင္ေနၾကသည္။ လာရင္းကိစၥကို မေျပာၾက။
တစ္နာရီခြဲေက်ာ္ၾကာမွ ေရႊေက်ာ္က ေျပာလာသည္။ တီဝိုင္းတစ္ဝိုင္း
ဖြဲ႔ခ်င္ေၾကာင္း၊ အတီးသမားႏွင့္ အဆိုလူငယ္ေတြ ႐ွစ္ေယာက္ခန္႔
႐ွိေၾကာင္းႏွင့္ တီဝိုင္းနာမည္သစ္ ေရြးေပးပါရန္ ေဆြးေႏြး
တင္ျပလာသည္။ ဒီလိုႏွင့္ နာမည္ေတြ ဝိုင္းစဥ္းစားၾကသည္။ ယခင္က Green
Forest Band အဖြဲ႔တစ္ဖြဲ႔ ဖြဲ႔ဖူးသည္။ သူတို႔က ဒီနာမည္
ျပန္သံုးမည္ကို မႀကိဳက္။ ေစာဂ်က္ဆင္ေရာ ေရႊေက်ာ္ပါ
ေမာ္ဒန္ဆန္ဆန္ နာမည္ေလး ရခ်င္ေနသည္။ တစ္ပတ္ခန္႔
စဥ္းစားခဲ့ၾကသည္။ တစ္ေန႔ ေမာဒီဇင္ဘာ စားေသာက္ဆိုင္မွာ ဆံုၾကသည္။
တေယာ တိုးလာသည္။ သူကား ခြန္အုန္းေမာင္ (သို႔မဟုတ္) ကိုအုန္းေမာင္
(အေမ့႐ုပ္ရည္) ျဖင့္ ေတးေလာကထဲ နာမည္ရလာသူ ျဖစ္သည္။
ရမ္သံုးလံုး၊ ၾကက္ေျခာက္ေက်ာ္၊ အားလူးေက်ာ္ႏွင့္
အစိမ္းေက်ာ္ေတြပါသည္။ ေလးေယာက္စလံုး ဝါသနာတူသူခ်င္း စကားေတြက
ေျပာလို႔မကုန္၊ မူးယစ္ရစ္ေဝေသာ ႐ွမ္း႐ိုးမ၏
ေငြလေရာင္ေအာက္တြင္ အားလံုး တီးဝိုင္းနာမည္တစ္ခု ေရြးမိခဲ့ၾကၿပီ။
New Image Band ၊ အရင္ကတည္းက တီးဝိုင္းပစၥည္း အစံုအလင္ ေရႊေက်ာ္
ဝယ္ထားၿပီးၿပီ။ ျပီးခဲ့ေသာ ႏွစ္လခန္႔က ဂ်ပန္ရာမဟာ
အသစ္စက္စက္တစ္လံုး ဝယ္ခဲ့ၿပီးၿပီ။ ေတာင္ႀကီးႏွစ္စဥ္
သၾကၤန္ပြဲႏွင့္ တန္ေဆာင္တိုင္ ပြဲေတာ္တို႔တြင္ တီးဝိုင္း
ပြဲထုတ္ခဲ့ၾကသည္။ ဧည့္ခံပြဲ၊ ေမြးေန႔ပြဲမ်ားမွ တီးဝိုင္း
လာငွါးၾကသည္။
ဤသို႔ျဖင့္ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္ ေႏြဦးတြင္ ေရႊေက်ာ္ႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ကုန္ ဆင္းၾကသည္။ ရန္ကုန္ အင္းလ်ား ခရမ္းျပာအေဆာင္တြင္ တည္းသည္။ ေနာက္ပိုင္း ခရမ္းျပာတြင္ အခန္းတစ္ခန္း ငွါးေနလိုက္သည္။ ေရႊေက်ာ္၏ ရည္မွန္းခ်က္မွာ ဂီတပညာ ထပ္မံ ဆည္းပူးရန္ႏွင့္ မိမိမွလည္း ေတာင္ႀကီးက စုေဆာင္းေရးသားခဲ့ေသာ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႕ ေပးပို႔ရန္ျဖစ္သည္။ တိုက္ဆိုင္ခ်င္ေတာ့ ခရမ္းျပာတြင္ မဇၥိဳမတီဝိုင္းမွ ကိုရဲလြင္၊ ကိုေနဝင္း (ေမာင့္လျပည့္ဝန္း) တို႔ ႐ွိေနသည္။ ခရမ္းျပာ ဒုတိယထပ္တြင္ ဂီတသင္တန္း ေပးေနၾကသည္။ ေရႊေက်ာ္မွာ ေပ်ာ္၍မဆံုး။ ပညာေတြ သင္ယူဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ ႏွစ္လခန္႔ေနၿပီး ေတာင္ႀကီး ျပန္ေရာက္သည့္တိုင္ သူ ရန္ကုန္မွာ က်န္ေနရစ္သည္။ ေရႊေက်ာ္၏ ဂီတနယ္ေျမထဲ ဇြဲႀကီးစြာ က်င္လည္ျဖတ္သန္းခဲ့ရမႈအ ေပၚ
ယခုတိုင္ မေမ့ႏိုင္ေသး။ ယခုထိ သူႏွင့္ အေခြ မထုတ္ျဖစ္ေသး။ သူက
စိုင္းထီးဆိုင္ႏွင့္ ခင္ေမာင္တိုး သီခ်င္းမ်ားကို ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ
သီဆိုခဲ့သူ တစ္ဦးပင္။
တစ္ဆက္တည္း ဗိုလ္ထီးတို႔ ၁၉၇၅ ခုႏွစ္က ရန္ကုန္တြင္ ပထမဦးဆံုးေသာ Show ပြဲ တစ္ပြဲအေၾကာင္း အမွတ္ရသျဖင့္ ျပန္ေရးျပခ်င္ပါသည္။ သဘာဝရင္ေသြးငယ္မွ လူစံုတက္စံု ေရာက္ေနၾကၿပီ။ နာမည္အ႐ွိန္က ဟိုးေလးတေက်ာ္ ျဖစ္ေနခ်ိန္မို႔ Show လက္မွတ္ ေရာင္းမေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ Show က်င္းပျဖစ္ရာ ေနရာမွာ စမ္းေခ်ာင္း ပဒုမၼာကြင္းႀကီးထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ လူေတြ တိုးမေပါက္။ လက္မွတ္ မရၾကေသးသူမ်ားပင္ Show ရံု အျပင္ဘက္ ေသာင္းႏွင့္ခ်ီေသာ လူအုပ္ႀကီးက ၾကက္သီးထစရာ။ ပဒုမၼာ ပတ္ပတ္လည္လည္ စားေသာက္ဆိုင္ခန္းမ်ား စံုလင္စြာျဖင့္ ႀကိတ္ႀကိတ္တိုး စည္ကားေနသည္။ ရံုထဲမွာလည္း လူျပည့္လ်ွံေနၿပီ။ Show စေတာ့ အေစာပိုင္းက လူသံေတြ၊ ဆူသံေတြ ခ်က္ခ်င္း ၿငိမ္သက္သြားၾကသည္။ ထိပ္ဆံုး ``ေမာင့္လျပည့္ဝန္း'' ႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖသည္။ ဒုတိယ တစ္ပုဒ္မွာ ``မင္းပန္မယ္ဆိုရင္'' ေခြမထုတ္ရေသးေသာ သီခ်င္းသစ္ျဖစ္သည္။ စင္ျမင့္ထက္တြင္ အားလံုး အျပာေရာင္ဂ်င္းေတြ ဝတ္ထားသည္။ မိမိမွလည္း စာေပေလာကထဲမွ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေ႐ွ့ဆံုးတန္းမွ ဖိတ္ေခၚ ျပသေပးခဲ့သည္။ ထိုအထဲတြင္ ေခ်ာႏြယ္၊ ေအာင္ခ်ိမ့္၊ သုခမိန္လိႈင္၊ ကဗ်ာလင္းသူ၊ ညဏ္ဝင္း (သမုဒၵရာ)၊ ထြန္းၫြန္႔၊ ကိုညိဳသစ္တို႔ လာၾကသည္။ အားေပးၾကေသာ ပရိသတ္ထုႀကီးက သီခ်င္းသစ္ကို တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ နားစြင့္ေနၾကသည္။
``မင္းပန္မယ္ဆို ကိုယ္ခူးေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့...ဒီပန္းကို မင္းတန္ဖိုးထားရမယ္
မင္းလာမယ္ဆိုရင္
ကိုယ္ခင္းေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့ ...ဒီလမ္းကို
မင္း ထာဝရ ေလ်ွာက္ရမယ္
မင္းဆိုမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ေရးေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့ ဒီသီခ်င္းကို
မင္းခံစားတတ္မွကြယ္...
ထိုက္တန္မဲ့ ရင္းႏွီးမႈေတာ့ေပးရမယ္
မယုတ္လြန္တဲ့
လံု႔လေလးေတာ့ စိုက္ရမယ္
နတ္စီတဲ့ အိပ္မက္လွလွမ်ား
လြယ္လြယ္ႏွင့္မရ...''
စိုင္းထီးဆိုင္၏ ဆိုေနက် ေလေျပထိုးသံ ႏြဲ႔ႏြဲ႔ႏွင့္ ေအးေဆးေျဖးညႇင္းစြာ သီဆိုေနမႈက ပရိသတ္ထု၏ ရင္ျပင္တခြင္လံုးကို ဆြဲယူညႇစ္ေခ်ျခင္း ခံလိုက္ရသလို ျဖစ္သြားၾကသည္။ ဂီတ လ်ွပ္စစ္စီးေၾကာင္း ေခတၱဝင္ေနာက္ ပူးသြားသလို ျဖစ္သြားၾကသည္။ ႏွစ္ေၾကာ့ျပန္ဆိုၿပီးေသ ာအခါ
ပရိသတ္ထုမွ လက္ခုပ္ၾသဘာသံမ်ား ပဒုမၼာကြင္း မိုးထက္ယံသို႔
လ်ွံတက္သြားၿပီး၊ ေနာက္တစ္ပုဒ္ ေနာက္တစ္ပုဒ္ ဆက္ဆိုဖို႔
အားလံုးေအာ္ကုန္ၾကသည္။
ထိုစဥ္ စိုင္းထီးဆိုင္မွ သူခ်စ္ေသာ ေတးပရိသတ္မ်ားသို႔ ေတာင္းပန္စကား ေျပာၾကားၿပီး အားေပးမႈအားလံုးကို ဝမ္းေျမာက္ပါေၾကာင္း၊ Show မွ သီဆိုသံမ်ား မၾကားရေလာက္ေအာင္ တအား မေအာ္ဟစ္ၾကဖို႔၊ အျပင္မွ အားေပးေနၾကတဲ့ ေတးခ်စ္ ပရိသတ္မ်ားလည္း ၾကားရျမင္ရေအာင္ ပဒုမၼာရံုႀကီးကို ဖြင့္ေပးပါရေစဟု ေျပာလိုက္သည္ႏွင့္ ေလးဘက္စလံုး ကာရန္ထားေသာ နံရံမ်ားကို ဖြင့္ေပးလိုက္ၾကသည္။ ျမန္မာျပည္တြင္ ဤမ်ွလူေတြ ျပည့္လ်ွံလွေအာင္ စည္ကားခဲ့ေသာ Show ပြဲကို မိမိတစ္သက္ ဒီတစ္ႀကိမ္သာ ျမင္ေတြ႔ခဲ့ဖူးသျဖင့္ ရင္သက္႐ႈေမာ အံ့ၾသျခင္း ျဖစ္ခဲ့ရသည္။
သူႏွင့္ စိုင္းခမ္းလိတ္တို႔ နာမည္ေက်ာ္ လူသိမ်ား၍ ေအာင္ျမင္မႈထဲတြင္ မာန လံုးဝမ႐ွိ။ ဟန္ေဆာင္မႈကင္း႐ွင္းၿပ ီး
ဒီဘက္ေခတ္ အႏွစ္ ၂၀ လံုးလံုး သီခ်င္းေခြေတြ ဆက္တိုက္
ထြက္႐ွိခဲ့သည္။ ေႏြရာသီ၊ မႏၱေလးေရာက္ ႐ွမ္းတစ္ေယာက္၊
ရန္ကုန္မွာသာတဲ့လ၊ ေရဒီယိုကမာရြတ္၊ ပ်ံသာပ်ံပါေရႊဟံသာ၊
ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔အရာရာကို အေကာင္းတိုင္း ျဖစ္ေစမယ္၊
ေမာင့္လျပည့္ဝန္း၊ ေႏြနံနက္ခင္း၊ ပလက္ေဖာင္းမင္းသား၊
ႏြဲ႔တင္အတြက္ေတးတစ္ပုဒ္ ၊
စိတၱဇအလြမ္း၊ ေမာင့္အ႐ိုင္းပန္း၊ စိုင္းထီးဆိုင္
စိတ္ႀကိဳက္ေတးမ်ား၊ လက္ေရြးစင္ေတးမ်ား၊ မိမိ မမွတ္မိေသာ
အေခြမ်ားစြာ ထုတ္ခဲ့သည္။ ယေန႔ထိ ေအာင္ျမင္ဆဲ ဂီတေရစီးထဲတြင္
႐ွင္သန္ေနျမဲ၊ လူခ်စ္လူခင္ ေပါမ်ားဆဲ၊ သူကား...ကိုတင္ဦး
(သို႔မဟုတ္) စိုင္းထီးဆိုင္ဆိုသည့္ အႏုပညာ ၾကယ္တစ္ပြင့္။
က်န္းမာစြာျဖင့္ ဆက္လက္ ေအာင္ျမင္ပါေစဟု ဆုေတာင္းေနမိသည္။ ယခု
ရန္ကုန္ေရာက္သည္အထိ သူႏွင့္ မဆံုျဖစ္ေသး။ ဒီႏွစ္ ၂၀၀၇ ထဲ
အသစ္တစ္ေခြ ထုတ္မယ့္အေၾကာင္း၊ ေၾကာ္ျငာ ဖတ္လိုက္ရသည္။
ယခု တင္ျပခဲ့မႈမ်ားမွာ ၿပီးျပည့္စံုေသာ သူ႔အထုပၸတိၱေတာ့ မဟုတ္ပါေခ်။ မိမိႏွင့္ ျဖတ္သန္းခဲ့ဖူးေသာ ဂီတေလာကထဲမွ သူ၏ ဖန္တီးမႈစီးေၾကာင္းငယ္ ေလး
တစ္ခုမွ အေကြ႔တစ္ေကြ႔ ျဖစ္ရပ္ပံုရိပ္ေလးမ်ား ကြၽန္ေတာ္
မွတ္မိသ၍ ျပန္လည္ေရးသားမိေသာ ခံစားမႈ အစိတ္အပိုင္း အခ်ိဳ႕အဝက္မ်ွသာ
ျဖစ္ပါသည္။ ေ႐ွးေဟာင္း စကားပံုေလးတစ္ခု ႐ွိပါသည္။
``အို မိတ္ေဆြ
သင္ေရာက္႐ွိရာ ကမၻာႀကီးတစ္ေနရာတြင္ ေလခြၽန္၍ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္သာ ဆိုလိုက္ပါ။ သင့္ထံ မိတ္ေဆြသစ္တစ္ေယာက္ ေရာက္႐ွိလာပါလိမ့္မည္''
သစ္ထူးေအာင္ (ေတာင္ႀကီး)
ေမ၊ ၂၀၀၇
အလကၤာ ဂီတဂ်ာနယ္
#KoKaLee
စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ားေ ဒါင္းရန္
ရတနာ
http://www.mediafire.com/ ?x6p56dvp5c3hkhm
ေရဒီယိုကမာရြတ္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2015/04/ blog-post_338.html?m=0
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_931.html?m=0
ေမာင့္အ႐ိုင္းပန္း
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_16.html?m=0
ျခေသၤ့လည္ျပန္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2016/05/ blog-post_94.html?m=0
ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာနိဗၺာန္ဘုံ
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2015/11/ blog-post_53.html?m=0
ခ်ယ္ရီကိုသာပန္ပါကြယ္
https://my.pcloud.com/ publink/ show?code=kZ74YzZlrkBvehjti z829VpwvaQLL5he13X
ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကိုအေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ ေစမယ္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2015/02/ blog-post_46.html?m=0
ရန္ကုန္မွာသာတဲ့လ
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_552.html?m=0
ဘဝမီးအိမ္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_735.html?m=0
သခင့္ဆီအေျပးျပန္လာမည္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_88.html?m=0
လူၾကမ္းမင္းသား
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_104.html?m=0
ေလညာအရပ္ကအခ်စ္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_24.html?m=0
စိတၱဇအလြမ္း
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_608.html?m=0
နန္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2014/11/ blog-post_468.html?m=0
ေတာင္တန္းေျမမွေတးမွတ္တမ္း
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2017/01/ blog-post_90.html?m=0
Unplugged live
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ 2016/12/ unplugged-live.html?m=0
အေပၚမွာမပါတဲ့ေခြေတြဆို ေအာက္ပါလင့္ခ္မွ သြားပါ
phyuniwarpyar.blogspot.com
http:// phyuniwarpyar.blogspot.com/ search/label/ စိုင္းထီးဆိုင္%20ေတးစုမ်ား? m=0
စိုင္းထီးဆိုင္မဟုတ္ရင္ လာမေတာင္းပါနဲ႔
အပိုင္းတစ္ လင့္ခ္
https://m.facebook.com/
ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ ၄၂ လမ္းမွာ တည္းခိုသည္။ စိုင္းခမ္းသီ၊ ေစာဂ်က္ဆင္၊ ေစာသိမ္းဝင္း၊ ပီတာေပါ (ဒရမ္)၊ ဝီလ်ံေပါ (ပီယာႏို)၊ ယုလြင္ႏွင့္ မိမိတို႔တစ္ဖြဲ႔လံုးပါသည္
စိုင္းထီးဆိုင္က သူ႔ကိုယ္သူ ယံုၾကည္ၿပီးသားျဖစ္သည္။ ေနာက္တစ္ရက္ မနက္ခင္းမွစ၍ ေမစတူဒီယိုမွာ သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ စသြင္းၾကသည္။ သီခ်င္းနာမည္က ``နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိတယ္'' ႏွင့္ ``ငုပ္ေကာင္ကို ဆက္ထိုးျခင္း'' ေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ႏွစ္ပုဒ္။ နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိတယ္မွ စာသားနည္းနည္း ေရးျပခ်င္သည္။
``အဆင္မေျပတာေတြ အခုတေလာမွာ အေဖာ္ေတြစုၿပီး ဝင္ေရာက္လာ...
နဂိုက မဟန္တဲ့ ကိုယ့္ဘဝဟာ ဖ႐ိုဖရဲျဖစ္ၿပီ...
...ဘာကိုျပစ္႐ွာ ပံုမွာလဲ
တရားခံအရင္းက ဘယ္သူလဲ
အေျဖကိုစဥ္းစား မရႏိုင္ေတာ့
နံရံကိုလက္သီးနဲ႔ ထိုးမိမယ္''
ေလးရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ ``လိုခ်င္တာ မိဖုရား၊ ညားေတာ့ ဘုရင္မ'' ႏွင့္ ``လူၾကမ္းမင္းသား'' ႏွစ္ပုဒ္ ထပ္သြင္းျဖစ္သည္။ ပ်က္လ်ွင္ ျပန္ျပင္ၾကသည္။ အားေကာင္းေမာင္းသန္ျဖင
၄၂ လမ္း ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေမွာင္ေနၿပီ။ စိုင္းခမ္းသီတစ္ေယာက္ ေခါင္းမေထာင္ႏိုင္ေတာ
ေတာင္ႀကီး ျပန္ေရာက္ၿပီး စာအုပ္ထဲ နစ္ျမဳပ္ေနမိသည္။ စိုင္းထီးဆိုင္တို႔က စိုင္းခမ္းလိတ္ ရန္ကုန္ေရာက္မလာသျဖင့္
ဤသို႔ျဖင့္ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္ ေႏြဦးတြင္ ေရႊေက်ာ္ႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ ရန္ကုန္ ဆင္းၾကသည္။ ရန္ကုန္ အင္းလ်ား ခရမ္းျပာအေဆာင္တြင္ တည္းသည္။ ေနာက္ပိုင္း ခရမ္းျပာတြင္ အခန္းတစ္ခန္း ငွါးေနလိုက္သည္။ ေရႊေက်ာ္၏ ရည္မွန္းခ်က္မွာ ဂီတပညာ ထပ္မံ ဆည္းပူးရန္ႏွင့္ မိမိမွလည္း ေတာင္ႀကီးက စုေဆာင္းေရးသားခဲ့ေသာ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႕ ေပးပို႔ရန္ျဖစ္သည္။ တိုက္ဆိုင္ခ်င္ေတာ့ ခရမ္းျပာတြင္ မဇၥိဳမတီဝိုင္းမွ ကိုရဲလြင္၊ ကိုေနဝင္း (ေမာင့္လျပည့္ဝန္း) တို႔ ႐ွိေနသည္။ ခရမ္းျပာ ဒုတိယထပ္တြင္ ဂီတသင္တန္း ေပးေနၾကသည္။ ေရႊေက်ာ္မွာ ေပ်ာ္၍မဆံုး။ ပညာေတြ သင္ယူဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ ႏွစ္လခန္႔ေနၿပီး ေတာင္ႀကီး ျပန္ေရာက္သည့္တိုင္ သူ ရန္ကုန္မွာ က်န္ေနရစ္သည္။ ေရႊေက်ာ္၏ ဂီတနယ္ေျမထဲ ဇြဲႀကီးစြာ က်င္လည္ျဖတ္သန္းခဲ့ရမႈအ
တစ္ဆက္တည္း ဗိုလ္ထီးတို႔ ၁၉၇၅ ခုႏွစ္က ရန္ကုန္တြင္ ပထမဦးဆံုးေသာ Show ပြဲ တစ္ပြဲအေၾကာင္း အမွတ္ရသျဖင့္ ျပန္ေရးျပခ်င္ပါသည္။ သဘာဝရင္ေသြးငယ္မွ လူစံုတက္စံု ေရာက္ေနၾကၿပီ။ နာမည္အ႐ွိန္က ဟိုးေလးတေက်ာ္ ျဖစ္ေနခ်ိန္မို႔ Show လက္မွတ္ ေရာင္းမေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ Show က်င္းပျဖစ္ရာ ေနရာမွာ စမ္းေခ်ာင္း ပဒုမၼာကြင္းႀကီးထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ လူေတြ တိုးမေပါက္။ လက္မွတ္ မရၾကေသးသူမ်ားပင္ Show ရံု အျပင္ဘက္ ေသာင္းႏွင့္ခ်ီေသာ လူအုပ္ႀကီးက ၾကက္သီးထစရာ။ ပဒုမၼာ ပတ္ပတ္လည္လည္ စားေသာက္ဆိုင္ခန္းမ်ား စံုလင္စြာျဖင့္ ႀကိတ္ႀကိတ္တိုး စည္ကားေနသည္။ ရံုထဲမွာလည္း လူျပည့္လ်ွံေနၿပီ။ Show စေတာ့ အေစာပိုင္းက လူသံေတြ၊ ဆူသံေတြ ခ်က္ခ်င္း ၿငိမ္သက္သြားၾကသည္။ ထိပ္ဆံုး ``ေမာင့္လျပည့္ဝန္း'' ႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖသည္။ ဒုတိယ တစ္ပုဒ္မွာ ``မင္းပန္မယ္ဆိုရင္'' ေခြမထုတ္ရေသးေသာ သီခ်င္းသစ္ျဖစ္သည္။ စင္ျမင့္ထက္တြင္ အားလံုး အျပာေရာင္ဂ်င္းေတြ ဝတ္ထားသည္။ မိမိမွလည္း စာေပေလာကထဲမွ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေ႐ွ့ဆံုးတန္းမွ ဖိတ္ေခၚ ျပသေပးခဲ့သည္။ ထိုအထဲတြင္ ေခ်ာႏြယ္၊ ေအာင္ခ်ိမ့္၊ သုခမိန္လိႈင္၊ ကဗ်ာလင္းသူ၊ ညဏ္ဝင္း (သမုဒၵရာ)၊ ထြန္းၫြန္႔၊ ကိုညိဳသစ္တို႔ လာၾကသည္။ အားေပးၾကေသာ ပရိသတ္ထုႀကီးက သီခ်င္းသစ္ကို တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ နားစြင့္ေနၾကသည္။
``မင္းပန္မယ္ဆို ကိုယ္ခူးေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့...ဒီပန္းကို မင္းတန္ဖိုးထားရမယ္
မင္းလာမယ္ဆိုရင္
ကိုယ္ခင္းေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့ ...ဒီလမ္းကို
မင္း ထာဝရ ေလ်ွာက္ရမယ္
မင္းဆိုမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ေရးေပးပါ့မယ္
ဒါေပမဲ့ ဒီသီခ်င္းကို
မင္းခံစားတတ္မွကြယ္...
ထိုက္တန္မဲ့ ရင္းႏွီးမႈေတာ့ေပးရမယ္
မယုတ္လြန္တဲ့
လံု႔လေလးေတာ့ စိုက္ရမယ္
နတ္စီတဲ့ အိပ္မက္လွလွမ်ား
လြယ္လြယ္ႏွင့္မရ...''
စိုင္းထီးဆိုင္၏ ဆိုေနက် ေလေျပထိုးသံ ႏြဲ႔ႏြဲ႔ႏွင့္ ေအးေဆးေျဖးညႇင္းစြာ သီဆိုေနမႈက ပရိသတ္ထု၏ ရင္ျပင္တခြင္လံုးကို ဆြဲယူညႇစ္ေခ်ျခင္း ခံလိုက္ရသလို ျဖစ္သြားၾကသည္။ ဂီတ လ်ွပ္စစ္စီးေၾကာင္း ေခတၱဝင္ေနာက္ ပူးသြားသလို ျဖစ္သြားၾကသည္။ ႏွစ္ေၾကာ့ျပန္ဆိုၿပီးေသ
ထိုစဥ္ စိုင္းထီးဆိုင္မွ သူခ်စ္ေသာ ေတးပရိသတ္မ်ားသို႔ ေတာင္းပန္စကား ေျပာၾကားၿပီး အားေပးမႈအားလံုးကို ဝမ္းေျမာက္ပါေၾကာင္း၊ Show မွ သီဆိုသံမ်ား မၾကားရေလာက္ေအာင္ တအား မေအာ္ဟစ္ၾကဖို႔၊ အျပင္မွ အားေပးေနၾကတဲ့ ေတးခ်စ္ ပရိသတ္မ်ားလည္း ၾကားရျမင္ရေအာင္ ပဒုမၼာရံုႀကီးကို ဖြင့္ေပးပါရေစဟု ေျပာလိုက္သည္ႏွင့္ ေလးဘက္စလံုး ကာရန္ထားေသာ နံရံမ်ားကို ဖြင့္ေပးလိုက္ၾကသည္။ ျမန္မာျပည္တြင္ ဤမ်ွလူေတြ ျပည့္လ်ွံလွေအာင္ စည္ကားခဲ့ေသာ Show ပြဲကို မိမိတစ္သက္ ဒီတစ္ႀကိမ္သာ ျမင္ေတြ႔ခဲ့ဖူးသျဖင့္ ရင္သက္႐ႈေမာ အံ့ၾသျခင္း ျဖစ္ခဲ့ရသည္။
သူႏွင့္ စိုင္းခမ္းလိတ္တို႔ နာမည္ေက်ာ္ လူသိမ်ား၍ ေအာင္ျမင္မႈထဲတြင္ မာန လံုးဝမ႐ွိ။ ဟန္ေဆာင္မႈကင္း႐ွင္းၿပ
ယခု တင္ျပခဲ့မႈမ်ားမွာ ၿပီးျပည့္စံုေသာ သူ႔အထုပၸတိၱေတာ့ မဟုတ္ပါေခ်။ မိမိႏွင့္ ျဖတ္သန္းခဲ့ဖူးေသာ ဂီတေလာကထဲမွ သူ၏ ဖန္တီးမႈစီးေၾကာင္းငယ္
``အို မိတ္ေဆြ
သင္ေရာက္႐ွိရာ ကမၻာႀကီးတစ္ေနရာတြင္ ေလခြၽန္၍ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္သာ ဆိုလိုက္ပါ။ သင့္ထံ မိတ္ေဆြသစ္တစ္ေယာက္ ေရာက္႐ွိလာပါလိမ့္မည္''
သစ္ထူးေအာင္ (ေတာင္ႀကီး)
ေမ၊ ၂၀၀၇
အလကၤာ ဂီတဂ်ာနယ္
#KoKaLee
စိုင္းထီးဆိုင္သီခ်င္းမ်ားေ
ရတနာ
http://www.mediafire.com/
ေရဒီယိုကမာရြတ္
http://
ပလက္ေဖာင္းမင္းသား
http://
ေမာင့္အ႐ိုင္းပန္း
http://
ျခေသၤ့လည္ျပန္
http://
ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာနိဗၺာန္ဘုံ
http://
ခ်ယ္ရီကိုသာပန္ပါကြယ္
https://my.pcloud.com/
ကိုယ့္အခ်စ္နဲ႔ အရာရာကိုအေကာင္းအတိုင္းျဖစ္
http://
ရန္ကုန္မွာသာတဲ့လ
http://
ဘဝမီးအိမ္
http://
သခင့္ဆီအေျပးျပန္လာမည္
http://
လူၾကမ္းမင္းသား
http://
ေလညာအရပ္ကအခ်စ္
http://
စိတၱဇအလြမ္း
http://
နန္းခမ္းႏြဲ႔အတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္
http://
ေတာင္တန္းေျမမွေတးမွတ္တမ္း
http://
Unplugged live
http://
အေပၚမွာမပါတဲ့ေခြေတြဆို ေအာက္ပါလင့္ခ္မွ သြားပါ
phyuniwarpyar.blogspot.com
http://
စိုင္းထီးဆိုင္မဟုတ္ရင္ လာမေတာင္းပါနဲ႔
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။