Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, September 15, 2016

တန္ဖိုးကို မေဖာ္ျပရင္

တန္ဖိုးကို မေဖာ္ျပရင္
***********************
ေရးသူ-ထက္ေက်ာ္

တန္ဖိုုးကိုမေဖာ္ျပရင္ အဲဒီပစၥည္းဟာပိုၿပီးတန္ဖိုးရွိသြားမလားလို႔ေတြးမိတယ္။ ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕တန္ဖိုးဟာ သတ္မွတ္ထားတဲ့ဂဏန္း အေရအတြက္ေပၚမွာ တည္ေနတတ္တယ္။ ဥပမာ- အေခါက္ေရႊ တစ္က်ပ္သားကို ရွစ္သိန္းပဲ ဆိုပါေတာ့၊ ရွစ္သိန္းဆိုတဲ့တန္ဖိုးသတ္မွတ္ခ်က္ေဘာင္ထဲကေန အဲဒီပစၥည္း ကိုေရာင္း၀ယ္ရေတာ့မယ္။ ရွစ္သိန္းထက္ေလ်ာ့ရင္လည္းအနည္းအက်ဥ္း၊ ပိုရင္ လည္းအနည္းအက်ဥ္းပဲျဖစ္လိမ့္မယ္။အက်ဳိးအေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ အဲဒီပစၥည္းဟာ အတက္ၾကမ္းျခင္း၊အက်ၾကမ္းျခင္းတို႔ေၾကာင့္ တန္ဖိုးသတ္ မွတ္မႈကြာျခားတာရွိေကာင္းရွိႏိုင္ေပမဲ့သူ႔ရဲ႕တန္ဖိုးကိုစံတစ္ခုနဲ႔သတ္မွတ္ၿပီးျဖစ္ေနေလေတာ့အဲဒီမာဂ်င္အနီးအနားတစ္၀ိုက္မွာပဲတန္ဖိုးဟာရွိေနတတ္ပါတယ္။
အဲဒီသေဘာတရားကိုသိနားလည္ၿပီး ပစၥည္းရဲ႕တန္ဖိုးကိုကိုယ္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ သလိုကစားလို႔ရႏိုင္ဖို႔ အတြက္ဆိုရင္အဲဒီပစၥည္းရဲ႕တန္ဖိုးကိုမေဖာ္ျပဘဲထား တာကကိုယ္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ေစ်းႏႈန္းနဲ႔အနီးဆံုးျဖစ္လာတတ္တယ္။အဲဒါကိုရွားပါးတဲ့ပစၥည္းထုတ္လုပ္ယူဖို႔ခက္ခဲတဲ့ပစၥည္းေတြကိုစမ္းသပ္ပံုေဖာ္ၾကည့္ၾကတယ္။အခ်ိန္ကာလတစ္ခုလည္းလိုအပ္ပါသည္။ဒီလိုလုပ္ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ရွားပါးတဲ့ပစၥည္းရဲ႕တန္ဖိုးသတ္မွတ္မႈကိုထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္လိမ့္မယ္ လို႔လည္း ယံုၾကည္ၾကတယ္။

စိန္ဆိုတာရွားပါးၿပီးတန္ဖိုးရွိတဲ့ပစၥည္းအျဖစ္ ကမၻာ့လူသားေတြက သတ္မွတ္ ၾကတယ္။ သူ႔ရဲ႕တန္ဖိုးဟာ ရွားပါးမႈအေပၚမွာမူတည္တယ္လို႔ေျပာရင္ရတယ္။ စိန္ရဲ႕တန္ဖိုးကိုထပ္ဆင့္တိုးျမႇင့္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ပိုမိုရွားပါးလာမႈနဲ႔ တန္ဖိုးျဖတ္ရ ခက္ခဲမႈေတြေပၚေပါက္လာမယ္ဆိုရင္ေစ်းႏႈန္းသတ္မွတ္ခ်က္အေသအခ်ာကိုပဲျဖစ္ေပၚလာမွာ မဟုတ္ဘူး။ စိန္ဆိုတာေျမေအာက္ကီလိုမီတာ ၁၅၀ေအာက္မွာ သဘာ၀အတိုင္းဖိအားနဲ႔အပူတို႔ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ကာဗြန္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီရွားပါးတဲ့ကာဗြန္ကို လူေတြကတန္ဖိုး သတ္မွတ္ၿပီးေရာင္းၾက၀ယ္ၾကတာ

စိန္ကို လူေတြခံုမင္တဲ့ပစၥည္းျဖစ္လာတာဟာ ဘယ္လိုအက်ဳိးအေၾကာင္းေၾကာင့္ ဆိုတာမသိရေပမဲ့ ပိုမိုတန္ဖိုးတက္လာေအာင္ႀကိဳးစားေနတာကိုေတာ့ေတြ႕ရ တယ္။မူလရွိၿပီးျဖစ္တဲ့တန္ဖိုးထက္ပိုပိုၿပီးတန္ဖိုးတက္ ေစဖို႔အတြက္လုပ္ကိုင္ေနတဲ့နည္းတစ္ခုကိုဒီလိုေတြ႕ရတယ္။ဘယ္ေလာက္ေအာင္ျမင္မႈရမယ္ဆိုတာကိုမသိႏိုင္သလိုဘယ္ေတာ့ေလာက္ႏွစ္ကာလေတြမွာေအာင္ျမင္လိမ့္မယ္လို႔လည္းမသိပါဘူး။ဒါေပမဲ့ေလ့လာစရာကိစၥ အျဖစ္ရွိတာ မို႔ ေလ့လာတင္ျပလိုက္ပါတယ္။

‘A Diamond is Forever’ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခုရွိတယ္။ အဲဒီေဆာင္ပုဒ္နဲ႔ စကား လံုးကိုပဲသံုးၿပီး စိန္ေတြ၊ စိန္ထည္ပစၥည္းေတြကို ေၾကာ္ျငာတဲ့ကုမၸဏီတစ္ခုရွိ တယ္။ ထူးျခားတာက အဲဒီကုမၸဏီ ဟာ အဲဒီစိန္ေတြနဲ႔ စိန္ထည္ပစၥည္းေတြ ကိုေၾကျငာတာမွန္ေပမဲ့ကုမၸဏီရဲ႕နာမည္ကိုလွ်ဳိ႕၀ွက္ထားပါတယ္။စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြ၀ယ္ယူခ်င္တဲ့သူေတြက အဲဒီကုမၸဏီရဲ႕လိပ္စာကို မရအရရွာေဖြၿပီး ဆက္သြယ္၀ယ္ယူရတယ္။

ဒီအတိုင္းပဲ ဘီယာတစ္မ်ဳိးရွိတယ္။ အေတာ္နာမည္ႀကီးတယ္။ သူက သူ႔ဘီယာ ကိုေၾကာ္ျငာရာမွာ ဘီယာကိုမေၾကာ္ျငာဘဲ စိန္ကို အဓိကထားေၾကာ္ျငာတာ ကိုေတြ႕ရတယ္။ De Beerရဲ႕ ေၾကာ္ျငာမွာ သ႔ူရဲ႕ De Beer တံဆိပ္ေၾကာ္ျငာ ထက္ စိန္ကိုပဲအဓိကထားၿပီး ေၾကာ္ျငာတာကိုေတြ႕ရတယ္။ အေတာ္ထူးဆန္း တယ္။ စိန္၀ယ္မယ့္လူေတြကဘီယာေသာက္ရင္းစိန္၀ယ္မွာလား၊ စိန္၀ယ္ရင္း ဘီယာေသာက္မွာလားေတာ့မသိေတာ့ပါဘူး။တကယ္ေတာ့ De Beer ဟာေပါင္းစားတဲ့၊ေပးစားတဲ့ Kingfish Concept ငါးသေလာက္ယူဆခ်က္ မ်ဳိးနဲ႔ ေဆာင္ရြက္တာျဖစ္ပါတယ္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္အဲဒီလိုတန္ဖိုးကိုမေဖာ္ျပဘဲေၾကာ္ျငာတဲ့ေၾကာ္ျငာနည္းမ်ဳိးဟာစိန္ရဲ႕တန္ဖိုးကိုမျဖတ္ႏိုင္ ေအာင္လုပ္ထားတာပါ။ရွားပါးတဲ့စိန္ေတြကိုခ်ဳပ္ကိုင္ထားတဲ့စိန္ကုမၸဏီႀကီးေတြထဲမွာကုမၸဏီႀကီးတစ္ခုရွိတယ္။ မိုႏိုပိုလီ(Monopoly)လို႔ေခၚ တယ္။သူ႔ကုမၸဏီဟာကမၻာ့စိန္အထြက္ရဲ႕၂၅ရာခိုင္ႏႈန္းကိုေတာင္ခ်ဳပ္ကိုင္ထား တယ္။ သူကစိန္ကို မေၾကညာဘူး။ေရာင္းမယ္မေျပာသလိုေၾကာ္ျငာေတာ့ေ ၾကာ္ျငာတယ္။တန္ဖိုးေတြကိုသတ္မွတ္မထားဘူး။

ပစၥည္းကိုျပၿပီးလူကိုျမဴဆြယ္တဲ့သေဘာနဲ႔ပစၥည္း၀ယ္မယ့္လူကေပးႏိုင္တဲ့ေစ်းကိုဖြင့္ခိုင္းၿပီးမွညိႇႏိႈင္းေရာင္းခ်တဲ့သေဘာေရာက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္တာျဖစ္ပါတယ္။စိန္ရဲ႕တန္ဖိုးလား၊ေရာင္းတဲ့လူနဲ႔၀ယ္တဲ့လူရဲ႕တန္ဖိုးလား၊အခ်ိန္ကာလရဲ႕တန္ဖိုးလားေတာ့မသိေတာ့ပါဘူး။တန္ဖိုးျမင့္တဲ့စိန္ေတြကိုMononpoly ကအဲဒီလို လုပ္ၿပီးေရာင္းေနတယ္ဆိုတာကို ၾကားဖူးတယ္။
ဒါဟာစိန္သာမကတျခားရွားပါးပစၥည္းေတြမွာလည္းဒီလိုပဲေတြ႕ရတတ္တယ္။ ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕တန္ဖိုးဟာ ေရာင္းသူ၊ ၀ယ္သူနဲ႔အခ်ိန္ကာလရဲ႕တန္ဖိုး အရ ျဖစ္ေပၚလာတတ္တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ တက္တာရွိသလို က်တာလည္း ရွိမွာေသခ်ာပါတယ္။ ပစၥည္းရဲ႕တန္ဖိုးဟာ ခန္႔မွန္းရခက္လိမ့္မယ္။ ကုန္ပစၥည္း တစ္မ်ဳိးကို ရွားပါးၿပီးတန္ဖိုးရွိတဲ့ပစၥည္းျဖစ္ခ်င္ရင္ အခ်က္သံုးခ်က္ကိုအေျခ ခံရတယ္လို႔ၾကားဖူးတယ္။ နံပါတ္ ၁ အခ်က္က ကုန္ပစၥည္းထုတ္လုပ္ရာမွာ အေရးပါတဲ့သြင္းအားစုတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးကိုအဲဒီလုပ္ငန္းက ပိုင္ဆိုင္ထားတာမ်ဳိးျဖစ္ ပါတယ္။

နံပါတ္ ၂ ကေတာ့ အစိုးရက တစ္ဦးတည္းမူပိုင္လုပ္ ပိုင္ခြင့္ေပးထားတာမ်ဳိးနဲ႔ နံပါတ္ ၃ အေနနဲ႔ကေတာ့ ကုန္ပစၥည္းကိုထုတ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ ထုတ္လုပ္သူ ဟာ ၿပိဳင္ဘက္ကင္းနည္းပညာ ေတြရရွိထားတာပဲျဖစ္လိမ့္မယ္။ အဲဒီသံုးခ်က္ နဲ႔ျပည့္စံုရင္ပစၥည္းကိုရွားေအာင္လုပ္လို႔ရတယ္။တန္ဖိုးျမင့္တက္ေအာင္လုပ္လုိ႔ရတယ္။ေစ်းကြက္ကိုခ်ဳပ္ကိုင္လို႔ရတယ္။

'စိန္'နဲ႔ပတ္သက္ရင္လည္းဒီလိုပါပဲ။အာဖရိကတိုက္မွာစိန္ေတြအမ်ားႀကီးထြက္တယ္လို႔ၾကားဖူးၾကလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီစိန္ေတြကို ဘယ္လိုလူေတြက ခ်ဳပ္ကိုင္ ထားသလဲ။ ေစ်းကြက္မွာ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လိုကစားကြက္ေတြနဲ႔ ကစားေန ၾကသလဲ ဆိုတာ ေလ့လာၾကည့္ရင္သိႏိုင္ပါတယ္။ ပစၥည္းေတြရွားေလ၊ တန္ဖိုး ရွိေလဆိုတာကေလးကစၿပီးသိေနတဲ့ကိစၥပဲေလ။ ဒီေတာ့တန္ဖိုးကိုမေဖာ္ျပ ဘဲေရာင္း၀ယ္ေနတဲ့စိန္ေစ်းကြက္ဟာ အလြန္ဆန္းတဲ့ ႐ိုး႐ိုးေလးေစ်းကြက္ပဲျဖစ္ လိမ့္မယ္။

တန္ဖိုးကိုမေဖာ္ျပရင္ ပိုၿပီးတန္ဖိုးရွိသြားေလမလားဆိုတဲ့အေတြးေၾကာင့္ ရွားပါးတဲ့ပစၥည္းေတြ ပိုမိုရွားပါးတန္ဖိုးရွိလာေအာင္ လုပ္တတ္ၾကတဲ့ပညာ ကလည္း ေလ့လာစရာပါပဲ။

#MyanmarB2BManagementMagazine

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။