Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Wednesday, October 29, 2014

“တကယ့္အခ်စ္စစ္က လူကိုမ႐ူးသြပ္ေစပါ”


“တကယ့္အခ်စ္စစ္က လူကိုမ႐ူးသြပ္ေစပါ”

တေလာက ေနာ္ေဝးႏိုင္ငံကို ကၽြန္မသြားလည္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မကို စဲြစဲြၿမဲၿမဲအမွတ္ရေစခဲ့တာကအဲဒီႏိုင္ငံရဲ႕လွပတဲ့သဘာဝ႐ႈခင္းေတြ
မဟုတ္ခဲ့သလို ေျမာက္ပိုင္းဥေရာပက ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြရဲ႕အလွေၾကာင္
လည္း မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး။ ေလယာဥ္ေပၚမွာ နားေထာင္ခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္မကို ဒီဇာတ္လမ္းေျပာျပတဲ့သူက အသက္ ၃၇ႏွစ္အ႐ြယ္႐ွိတဲ့
ေနာ္ေဝးအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔မွာ ေက်ာင္းဆရာျဖစ္တဲ့ခင္ပြန္းက
ေက်ာင္းသူတစ္ဦးကိုခ်စ္မိေနၿပီဆိုတဲ့အေၾကာင္း သူ႔ကို ပြင့္ပြင္းလင္းလင္း
ေျပာပါသတဲ့။ အဲဒီေန႔က သူတို႔ရဲ႕ ၇ႏွစ္ေျမာက္မဂၤလာႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ျဖစ္တယ္။

အမ်ဳိးသမီးကေျပာပါတယ္… သူ႔ခင္ပြန္းက သူတို႔ရဲ႕ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔ကိုေ႐ြးၿပီး ဒီအေၾကာင္းကို တမင္ေျပာခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီေန႔က သူ႔ခင္ပြန္းစိတ္ခံစားခ်က္ေထြျပားေနတာကို သူသတိထားခဲ့မိလို႔
ႏွစ္ေယာက္သားစကားေတြေျပာေနရင္းကေန ခင္ပြန္းျဖစ္သူက ဒီအေၾကာင္းကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာျပခဲ့တာျဖစ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက သူ႔ခင္ပြန္းနဲ႔ ေက်ာင္းသူရဲ႕အခ်စ္က ပေလတိုရဲ႕အခ်စ္မ်ဳိးပဲ႐ွိပါေသးတယ္။

“႐ွင္ဘယ္လိုျဖစ္ခ်င္သလဲ” ခင္ပြန္းကို သူေမးတယ္။

“မသိဘူး…” ခင္ပြန္းက ျပန္ေျဖတယ္။

“ဒါဆိုရင္ ႐ွင္က ဘာျဖစ္လို႔ ကၽြန္မကိုေျပာျပတာလဲ”

“မင္းပဲ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္ေလ… ‘တစ္ေယာက္ေယာက္ကိုခ်စ္မိသြားရင္ ကၽြန္မကိုထုတ္ေဖာ္ေျပာျပပါ’ လို႔ မင္းေျပာခဲ့ဖူးတယ္”

“ဟုတ္တာေပါ့.. ကၽြန္မ ဒီလိုလည္း ေျပာခဲ့ဖူးတယ္ေလ.. ‘ကၽြန္မအတြက္နဲ႔ ႐ွင္နစ္နာမယ့္အလုပ္မ်ဳိးလုပ္တာကို ကၽြန္မ,မလိုခ်င္ဘူး။ ဒါဟာ ႐ွင္ေရာ ကၽြန္မအတြက္ပါ မတရားရာေရာက္တယ္။ သူ႔ကို ႐ွင္မရရင္ ႐ွင္နာက်င္ေၾကကဲြမယ္၊ သူလည္း နာက်င္ေၾကကဲြမယ္၊ ကၽြန္မတစ္ေယာက္ပဲ ဒီအမွန္တကယ္မဟုတ္ေသးတဲ့ကိစၥအတြက္ ေပ်ာ္မယ္။ ဒီလို အေပ်ာ္က အဓိပၸာယ္မဲ့ပါတယ္။’ အခု သူ႔ကို ႐ွင္ပိုခ်စ္မိသြားၿပီ မဟုတ္လား”

ခင္ပြန္းက ဘာစကားမွျပန္မေျပာဘဲ မ်က္ႏွာက သူ႔မ်က္ႏွာအတိုင္း
ျဖဴေရာ္ေနပါတယ္။ အဲဒီလို ကိုယ္အေလးထားသူတစ္ေယာက္ကို ထိခိုက္နာက်င္ေစလိုက္တဲ့ နာက်င္မႈမ်ဳိးကို သူသေဘာေပါက္ပါတယ္။ ထိခိုက္နာက်င္ခံရသူရဲ႕ နာက်င္မႈကလည္း ျပင္းထန္တယ္ဆိုတာကို သူသိတယ္။ နာက်င္တဲ့အျပင္ အျပစ္႐ွိတယ္လို႔လည္း နက္နက္႐ႈိင္း႐ိႈင္းခံစားရပါတယ္။ ခင္ပြန္းက သူ႔အေမးကို ပါးစပ္ကေနျပန္မေျဖခဲ့ေပမယ့္ “ဟုတ္တယ္.. သူ႔ကို ငါပိုခ်စ္သြားၿပီ” ဆိုတာကို သူနားလည္လိုက္ပါတယ္။

“ကၽြန္မကို ေျပာျပတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္… အိမ္ေထာင္ေရးၿပိဳကဲြလို႔ရတယ္.. ယံုၾကည္မႈက ၿပိဳကဲြလို႔မရဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ကြာ႐ွင္းၾကစို႔” လို႔ သူေျပာလိုက္တယ္။

အဲဒီေန႔ကစ ကြာ႐ွင္းဖို႔ကိစၥကို သူတို႔ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကတယ္။ ခင္ပြန္းကလည္း ကတိသစၥာ႐ွိသူပါ။ ပိုင္ဆိုင္သမွ်ပစၥည္းဥစၥာေတြအားလံုး သူ႔ကိုေပးမယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ သူက “႐ွင့္ပိုက္ဆံေတြ ကၽြန္မ,မယူဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မမွာသတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုေတာ့႐ွိတယ္… ကၽြန္မတို႔ အရင္ခဲြေနမယ္.. ၃ ႏွစ္ခဲြေနၿပီးမွ တကယ္ကြာ႐ွင္းမယ္”လို႔ ေျပာပါတယ္။

သူရဲ႕သတ္မွတ္ခ်က္ကို ခင္ပြန္းက ေက်ာင္းသူဆီ ျပန္ေျပာျပတယ္။ ေက်ာင္းသူက သိပ္မေက်နပ္ဘူး.. ဒါေပမယ့္ သေဘာတူလိုက္ပါတယ္။

ကၽြန္မကို ဒီဇာတ္လမ္းေျပာျပေနခ်ိန္အတြင္းမွာ အမ်ဳိးသမီးဟာ သူ႔ခင္ပြန္းနဲ႔ အဲဒီအငယ္အေႏွာင္းေက်ာင္းသူကို မေကာင္းေၾကာင္း တစ္ခြန္းမွမဟခဲ့ပါဘူး။

ဒီဇာတ္လမ္းကို သူေျပာမျပခင္မွာ သူေျပာတဲ့ ပထမဆံုးစကားတစ္ခြန္းက “ကၽြန္မရဲ႕ခင္ပြန္းက လူေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ”ဆိုတာပဲျဖစ္တယ္။ ဥပမာ-- သူ႔ခင္ပြန္းေက်ာင္းဆရာ မလုပ္ခင္က ကုမၸဏီတစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီကုမၸဏီက ဝန္ထမ္းတခ်ဳိ႕ကိုထုတ္မယ္ဆိုေတာ့ အဲဒီထဲမွာ ဝန္ထမ္းေဟာင္းလူအိုတစ္ေယာက္လည္းပါတယ္။ ခင္ပြန္းက သူဟာ ငယ္႐ြယ္ေသးတယ္၊ ခြန္အားလည္း႐ွိေသးတယ္၊ အလုပ္သစ္ကို အလြယ္တကူ႐ွာလို႔ရႏိုင္တယ္ဆိုၿပီး လူအိုဝန္ထမ္းအတြက္ သူ႔ကိုယ္သူအလုပ္ထြက္ခဲ့တာျဖစ္တယ္။

“တကယ္လို႔ ကၽြန္မက ကြာ႐ွင္းဖို႔အရင္စမေျပာခဲ့ရင္ သူကြာ႐ွင္းမွာမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္လို႔ သူ႔ကို ကၽြန္မက အဲဒီေက်ာင္းသူနဲ႔ ထပ္မေတြ႔ပါနဲ႔ေတာ့လို႔ ခခယယေတာင္းပန္ရင္ သူထပ္ေတြ႔ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မယံုၾကည္တယ္။ ဒါေပမယ့္ လူကိုဆဲြထားႏိုင္ခဲ့ၿပီး ႏွလံုးသားကို ဆဲြမထားႏိုင္ခဲ့ရင္ေရာ ဘာထူးမွာလဲတဲ့” သူက ေျပာပါတယ္။

“ဒါေပမယ့္ သူ႔ကို အဲဒီေက်ာင္းသူဆီ တြန္းလႊတ္လိုက္ၿပီး သူျပန္မလာေတာ့မွာကို မေၾကာက္ဘူးလား”

“သူျပန္မလာခဲ့ေတာ့ရင္ ဒါကၽြန္မဟာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ သက္ေသျပတာပဲ။ ဒီလိုဆိုရင္ ကၽြန္မက ကၽြန္မနဲ႔သက္ဆိုင္တဲ့ ေနာက္အခ်စ္တစ္ခုနဲ႔ ေတြ႔ဆံုဖို႔ပဲ႐ွိေတာ့တယ္။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မခံျပင္းစိတ္နဲ႔ မ႐ွင္သန္ခ်င္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မဆီ သူျပန္လာဖို႔ ကၽြန္မအစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားရမယ္။ ကၽြန္မႀကိဳးစားခဲ့သည့္တိုင္ သူေနာက္ျပန္မလွည့္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မမွာခံျပင္းစရာမ႐ွိေတာ့ပါဘူး”

သူက ဆက္ၿပီး “အဲဒီေက်ာင္းသူက တကယ္ကိုလွတယ္၊ လူလည္းမဆိုးဘူးတဲ့။ ဟုတ္မွာပါေလ.. ကၽြန္မခင္ပြန္းရဲ႕အျမင္ကို ကၽြန္မယံုၾကည္ပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့လူဆိုရင္ သူလည္းခ်စ္မိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ အဲဒီေက်ာင္းသူက တျခားလူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလိုပဲ ငယ္႐ြယ္လွပတာကို အရည္အခ်င္းတစ္ခုလို႔ ထင္ထားတယ္။ တကယ္ဆို မဟုတ္ဘူး။ ငယ္႐ြယ္လွပရင္ တျခားလူ သင့္ကိုအလြယ္တကူခ်စ္မိႏိုင္တယ္။ အခ်စ္ကိုရဖို႔ မခက္ခဲပါဘူး.. အဲဒီအခ်စ္ကို တာ႐ွည္ေအာင္ထိန္းထားႏိုင္ဖို႔ပဲ ခက္တာပါ”

“ဘာျဖစ္လို႔ ၃ႏွစ္လို႔ေျပာရတာလဲ” ကၽြန္မက နားမလည္စြာနဲ႔ေမးေတာ့

“ဟား..ဟား… ဒါက သိပၸံဆန္းစစ္မႈ႐ွိတယ္။ လူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ျပင္းျပတဲ့ခ်စ္စိတ္က
အလြန္ဆံုး၃ႏွစ္မွာ အကုန္ေလာင္ကၽြမ္းသြားတယ္။ ခ်စ္တာျပင္းေလ ေလာင္ကၽြမ္းတာျမန္ေလပဲ။ သူက ကၽြန္မနဲ႔
ေန႔တိုင္းေနေနရေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕အရာအားလံုးကို သူက႐ိုးေနခဲ့ၿပီေလ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ခဲြေနလိုက္ရင္ ကၽြန္မကို သူသတိရလာမယ္ဆိုတာကို ကၽြန္မယံုၾကည္တယ္။ စစခ်င္း တစ္ႏွစ္မွာေတာ့ သတိမရတတ္ေသးဘူး။ ဒုတိယႏွစ္ေရာက္ရင္ေတာ့ သတိရမွာ။ ဒါေၾကာင့္ ပထမတစ္ႏွစ္မွာ သူတို႔ကို ကၽြန္မဘာမွသြားမလုပ္ဘူး။ သူတို႔ရဲ႕အခ်စ္ေတြ ေလာင္ကၽြမ္းေနပါေစေလ။ ဒုတိယႏွစ္ေရာက္မွ သူ႔ကို ကၽြန္မဆက္သြယ္မယ္။ သူ႔အေၾကာင္း ကၽြန္မသိတယ္… သူက အဲဒီေက်ာင္းသူကို အသိမေပးဘဲနဲ႔ေတာ့ ကၽြန္မကို လာေတြ႔မွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကို သူေတြ႔ခ်င္ေနမွာ.. ဒီလို ယံုၾကည္မႈမ်ဳိး ကၽြန္မမွာ႐ွိပါတယ္။ သူ ကၽြန္မကိုလာေတြ႔တာကို အဲဒီေက်ာင္းသူသိရင္ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ခံရခက္မွာပါပဲ။ ငယ္႐ြယ္တဲ့မိန္းကေလးဆိုေတာ့ လံုၿခံဳစိတ္မ႐ွိဘူးေလ။ အဲဒီေနာက္ ကၽြန္မက ကိုယ္ခ်င္းစာနားလည္စြာနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ မေတြ႔ၾကတာပဲေကာင္းမယ္လို႔ သူ႔ကိုေျပာမယ္။ သူ ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္မႈမ်ဳိးပဲ႐ွိ႐ွိ အေရးမႀကီးပါဘူး။

တုန္႔ျပန္မႈႏွစ္မ်ဳိးေလာက္ပဲ ႐ွိမယ္..

တစ္. ေက်ာင္းသူစိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ကၽြန္မကို သူလာမေတြ႔ေတာ့ဘူး။ သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေက်ာင္းသူကို မေက်မနပ္ျဖစ္မွာပဲ။ ခ်စ္သူစံုတဲြတစ္တဲြမွာ တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕ရင္ထဲ မေက်မနပ္မႈေတြ႐ွိၿပီဆိုရင္ ရန္ျဖစ္ေတာ့မွာ က်ိန္းေသပါတယ္။

ႏွစ္. ကၽြန္မကို သူေတြ႔ေနဦးမယ္ဆိုရင္ ေက်ာင္းသူက သူ႔ကိုမေက်မနပ္ျဖစ္ေတာ့မယ္။ ဒါလည္း ရန္ျဖစ္ေတာ့မွာ က်ိန္းေသပါတယ္။

သူက ရန္ျဖစ္ျငင္းခုန္တာကို လံုးဝမႏွစ္သက္သူပါ။ တတိယႏွစ္ေရာက္ရင္ ေက်ာင္းသူကို သူစိတ္ပ်က္စျပဳလာလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က်ရင္ Trondheim ၿမိဳ႕(အမ်ဳိးသမီးေနတဲ့ၿမိဳ႕)ကေန ကၽြန္မခြာၿပီး ခရီးသြားမယ္။ Facebook ေပၚမွာ ခရီးသြားဓာတ္ပံုေတြတင္မယ္။ တစ္ခါတေလ အမ်ဳိးသားခန္႔ခန္႔ေခ်ာေခ်ာေလးေတြနဲ႔ တဲြ႐ိုက္ၿပီး တင္မယ္။ ကၽြန္မဘဝမွာ သူမ႐ွိလည္း ေနေရာင္ျခည္လို ကၽြန္မလင္းလက္ၿပီးေပ်ာ္႐ႊင္ေနတယ္ဆိုတာကို သူေတြ႔မွာပဲ။ အဲဒီခါက်ရင္ သူ႐ႈံးေတာ့မွာပဲ"

“႐ွင္ စဥ္းစားေတြးေခၚတတ္တယ္။ တည္ၿငိမ္လြန္းတယ္။ သူ႔ကို ႐ွင္ခ်စ္ေရာခ်စ္ရဲ႕လား” သူ႔ကို ကၽြန္မေမးေတာ့

“ခ်စ္တယ္”လို႔ သူကေျဖတယ္။

“ဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲ”လို႔ ကၽြန္မဆက္ေမးေတာ့

“ဒီမွာမိန္းကေလး… တကယ့္အခ်စ္က လူကိုမ႐ႈးသြပ္ေစဘူး။ လူကို စဥ္းစားေတြးေခၚတတ္ေစတာ.. ထက္ျမက္ေစတာ။ အခ်စ္ေၾကာင့္ ႐ႈးသြပ္တယ္ဆိုတာ အမ်ဳိးသမီးေတြရဲ႕သဘာဝပါ။ ႐ႈးသြပ္တယ္ဆိုတာ အင္မတန္လြယ္တဲ့ အလုပ္တစ္ခုပါ။ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔သဘာဝကိုဆန္႔က်င္ၿပီး လူတစ္ေယာက္ကိုသြားခ်စ္တယ္ဆိုကတည္းက အဲဒီလူကို သူဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္တယ္ဆိုတာ မိန္းကေလးပဲစဥ္းစားၾကည့္စမ္းပါ… ”

အခုက ၃ႏွစ္ေျမာက္ႏွစ္ျဖစ္တယ္လို႔ ကၽြန္မကို သူေျပာျပပါတယ္။
ပထမတစ္ႏွစ္မွာ သူလည္း ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရခဲ့တာမို႔ ဘာမွေျပာစရာမ႐ွိခဲ့ပါဘူး။

ဒုတိယႏွစ္မွာ ခင္ပြန္းက သူ႔ကိုလာေတြ႔ေတာ့ ေက်ာင္းသူက တကယ္ပဲမေက်နပ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါနဲ႔ သူတို႔လည္း ထပ္မေတြ႔ခဲ့ၾကေတာ့ဘူး။ Facebook ေပၚမွာေတာ့ သူတို႔ဆက္သြယ္ေနခဲ့ၾကေသးတယ္။ သူ႔ကို ေက်ာင္းသူအေၾကာင္း ခင္ပြန္းမေျပာျပတတ္ေပမယ့္ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြကေနတဆင့္ သူတို႔အေၾကာင္း သူၾကားသိခဲ့ရတယ္။ သူတို႔ ရန္ျဖစ္ၾကၿပီလို႔ ဆိုပါတယ္။

ႏိုင္ငံျခားတိုင္းျပည္ေတြဆီ သူလွည့္ပတ္ခရီးသြားခဲ့တယ္။ အရင္တစ္ပတ္ကမွ သူေနတဲ့ၿမိဳ႕ဆီ သူျပန္လာခဲ့တယ္။ အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ Facebookေပၚ သူပံုေတြတင္ခဲ့တယ္။

ခင္ပြန္းက ေက်ာင္းသူရဲ႕ခံစားခ်က္ကိုလ်စ္လ်ဴ႐ွဴၿပီး ေကာ္ဖီေသာက္ဖို႔ သူ႔ကိုခ်ိန္းဆိုခဲ့ပါတယ္။

“မေန႔က ကၽြန္မဆီ သူဖုန္းဆက္တယ္။ ကၽြန္မတို႔ စကားအမ်ားႀကီး
ေျပာခဲ့ၾကတယ္။ အဓိကေျပာျဖစ္တာက အဲဒီေက်ာင္းသူကို ကၽြန္မတို႔အေၾကာင္း သူပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာျပလိုက္တယ္။ ေက်ာင္းသူက လမ္းမခဲြခ်င္ဘူး။
ေနာက္ဆံုးမွာ ကၽြန္မနဲ႔ျပန္ေပါင္းဖို႔ ေက်ာင္းသူကို သူ႔ဖက္ကပဲစၿပီး လမ္းခဲြဖို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ ကၽြန္မခရီးသြား ျပန္လာမွ ဒီအေၾကာင္းေျပာမယ္လို႔ သူ႔ကို ကၽြန္မေျပာလိုက္တယ္” သူက ပါးလ်လ်အၿပံဳးနဲ႔ ကၽြန္မကို ေျပာျပပါတယ္။

“သူနဲ႔ ႐ွင္ျပန္ေပါင္းခ်င္သလား” သူ႔ကို ကၽြန္မေမးလိုက္တယ္။

“ျပန္ေပါင္းခ်င္တာေပါ့.. သူ႔ကို ကၽြန္မခ်စ္တယ္။ သူလည္း ကၽြန္မကိုခ်စ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္ မေပါင္းရမွာလဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕အေတြးေတြ သူ႔ကို မသိေစရဘူး။ ခရီးကျပန္ေရာက္ရင္ သူ႔ကို ကၽြန္မျငင္းမယ္။ ကၽြန္မကို လက္လႊတ္ဆံုး႐ႈံးရတဲ့ခံစားမႈမ်ဳိး သူ႔ကိုအရင္ခံစားၾကည့္ေစမယ္”

ေလယာဥ္ေပၚကမဆင္းခင္ သူ႔ကို ကၽြန္မေနာက္ဆံုးေမးခြန္းတစ္ခု
ေမးလိုက္ပါတယ္။

“တကယ္လို႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ ႐ွင့္ေယာက္်ားက အဲဒီလိုပဲထၾကြေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ”

“လူတစ္ေယာက္ဟာ ဆဲြေဆာင္မႈ႐ွိတဲ့မ်ဳိးကဲြလိင္အေပၚ ႏွစ္သက္တဲ့ခံစားခ်က္မ်ဳိး တဒဂၤျဖစ္ေပၚတတ္တယ္။ တစ္ဘက္သားအေပၚ ရင္ခုန္မိတတ္တယ္.. ဒါဟာ ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္ကိစၥပါ။ ကၽြန္မလည္း တစ္ခါတေလျဖစ္တတ္တာပဲ။ အဓိကေသာ့ခ်က္က ႏွစ္သက္စဲြမက္တယ္ဆိုတာ စိတ္ကပဲျဖစ္တာလား၊ အျပဳအမူပါ ပါသြားသလား။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ရင္ခုန္တာ၊ ႏွစ္သက္တာ ဒါမွမဟုတ္ စိတ္ယိုင္မိတာကို အခ်စ္လို႔ ထင္ၾကတယ္။ ရင္ခုန္တာနဲ႔ တကယ့္ခ်စ္တာကို ႏိႈင္းယွဥ္လို႔မရဘူးဆိုတာကို မသိၾကဘူး။ ရင္ခုန္တဲ့ခံစားခ်က္က စိန္အေရာင္လက္သြားသေလာက္ပဲ.. သင့္ကို သူ႔ရဲ႕အလွအပေၾကာင့္ အံ့ၾသမွင္တက္ေစတာ.. ပိုင္ဆိုင္ခ်င္စိတ္ျဖစ္ေပၚေစတာ။ တကယ့္အခ်စ္က ေနေရာင္ျခည္နဲ႔တူတယ္။ ၾကာလာရင္ လူကို႐ိုးလာေစႏိုင္ေပမယ့္ ဒီလိုအလင္းက သင့္ကိုေႏြးေထြးေစတယ္၊ သင့္ကိုအလင္းေပးတယ္ ေတာက္ပေစတယ္.. ဒီလိုအလင္းကို သင္ဆံုး႐ႈံးရင္ တစ္ေလာကလံုး အေမွာင္ထဲေရာက္သြားၿပီဆိုတာကို သင္သတိျပဳမိလိမ့္မယ္။ ႏွေျမာစရာေကာင္းတာက လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒါကို သတိမထားမိတတ္ၾကဘူး။ ဒီတစ္ေခါက္အေတြ႔အႀကံဳနဲ႔ သူနားလည္သေဘာေပါက္ေလာက္ၿပီလို႔ ကၽြန္မယံုၾကည္ပါတယ္”

အဲဒီေနာက္ပိုင္းက ဇာတ္လမ္းကို ကၽြန္မ,မသိခဲ့ေတာ့ပါဘူး။ နားေထာင္တဲ့ပရိသတ္မ်ားရင္မ်ားသလို ဇာတ္သိမ္းကလည္း အမ်ဳိးမ်ဳိး႐ွိလာႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မမွန္းဆမိတာက ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မယံုၾကည္မိတဲ့ဇာတ္သိမ္းက … သူတို႔ဟာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္႐ႊင္႐ႊင္နဲ႔ ဘဝကို ျဖတ္သန္းေနၾကၿပီဆိုတာပဲျဖစ္ပါတယ္။

-------

မူရင္းေရးသားသူ -- Mao Lu

မူရင္းစာအုပ္ --- ၂ဝ၁၄ခုႏွစ္ မတ္လထုတ္ Readers မဂၢဇင္းအမွတ္စဥ္၆ပါ စာတစ္ပုဒ္ကို ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ဘာသာျပန္ပါတယ္။

ႏိုင္းႏိုင္းစေန

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။