ဝ ေျပာ တာ အဲ႕ဒါေတြေပါ့
®®®®®®®®®®®
ေစ်းသည္ ေရွးတ႐ုတ္လူႀကီးသူမေတြ ဆုံးမေလ့ရွိတဲ့ စီးပြားေရးလမ္းၫႊန္ခ်က္
၁။ဆိုုင္ေနရာေကာင္းျခင္းဟာ ဆိုုင္ႀကီးတာ ငယ္တာထက္ ပိုအေရးႀကီးပါတယ္။
၂။ေရာင္းကုန္ရဲ႕ အရည္အေသြးဟာ ဆိုုင္ေနရာထက္ ပိုအေရးႀကီးေနတတ္ျပန္တယ္။
၃။ စကားခ်ဳိခ်ဳိသာသာ ေစ်းေရာင္းတတ္ျခင္းဟာ အေရးႀကီးပါတယ္။ ေဖာက္သည္ကို ပိုၿမဲေစပါတယ္။
၄။ အရင္းအႏွီး နည္းတာကိုု စိုးရိမ္ျခင္းထက္၊ ယံုုၾကည္မႈ နည္းတာကို ပိုစိုးရိမ္သင့္ပါတယ္။
၅။ ဆိုင္ကိုု လွလွပပ ခင္းက်င္းတတ္ျခင္းဟာ အေရးႀကီးေပမဲ့ နည္းနည္း ရႈပ္ပြေနတဲ့ ဆိုင္ငယ္ကေလးက ပိုေရာင္းေကာင္းေနတတ္ပါတယ္။ ေစ်းခ်ဳိတယ္ဆိုတာကို ဝယ္ယူသူမ်ားက ထင္ျမင္သြားေစလို႔ပါ။
၆။ဝယ္သူကို ေတာက္ေလွ်ာက္လိုက္ကပ္ေနတာမ် ဳိး၊ မဝယ္မခ်င္းတိုက္တြန္းေနတာမ် ဳိး ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။
၇။ ပိုက္ဆံ တစ္က်ပ္သံုးႏိုင္တဲ့ စားသံုုးသူက ပိုက္ဆံ တစ္ရာသံုးႏိုင္တဲ့ စားသံုးသူထက္ စီးပြားတက္ဖို႔ ပိုေထာက္ကူတတ္တယ္။ တန္ဖိုး ပိုရိွတယ္။
၈။ ေငြလည္ပတ္မႈ ျမန္ဆန္ပါေစ။
၉။ စားသံုုးသူရဲ႕ ေရွ႕မွာ ဆိုင္ဝန္ထမ္းေတြကို ဆဲဆိုအျပစ္တင္ျခင္းဟာ စားသံုးသူကို ေမာင္းထုတ္တာပါ။
၁၀ ။နည္းနည္း၊ မ်ားမ်ား လက္ကားေဖာက္သည္ကိုု အမ်ဳိးလို သေဘာထားပါ။ တတ္ႏိုင္သမွ် သူတို႔ရဲ႕ ေတာင္းဆိုုခ်က္ကိုု ျဖည့္ဆည္းေပးပါ။
၁၁။ ေရာင္းကုုန္ပစၥည္း ျပတ္သြားတယ္ဆိုုတာ ေဖာက္သည္ကို လ်စ္လ်ဴရႈတာ ၊ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူပဲ။
၁၂။ ေစ်းႏူန္းတစ္ခုတည္း ျဖစ္ပါေစ၊ တခုခုေၾကာင့္ ေစ်းေလွ်ာ့ေရာင္းျခင္းဟာ ႐ႈပ္ေထြးမူကို ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ ကတိကို ထိခိုက္ႏိုင္ေစပါတယ္။
၁၃။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အတင္းေရာင္းခ်ျခင္း မျပဳလုပ္ပါႏွင့္၊ စားသံုးသူ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ ပစၥည္းကို ေရာင္းခ်ေနတာ မဟုတ္ပါ။ စားသံုးသူ အက်ဳိးရိွေစတဲ့ ပစၥည္းကို ေရာင္းခ်ေနတာပါ။
၁၄။ စကၠဴ တစ္ရြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လက္ေဆာင္ကို လူတိုင္း ႏွစ္သက္တတ္ၾကပါတယ္။
၁၅။ ကေလးမ်ားဟာ ေက်းဇူးရွင္ပါ။ စားသံုးသူမ်ားက ကေလးကို ေခၚေဆာင္လာတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ကေလးေစ်းလာဝယ္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အထူးဂ႐ုစိုက္ေပးပါ။ (ကေလးကို လႊတ္တာေတာင္ ျဖစ္ကတတ္ဆန္းမလုပ္ဘူး) ဆိုတာ လူေတြသိပါေစ။
၁၆။ အသစ္ထြင္ပါ။ ဝယ္သူကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ေအာင္ အၿမဲ ႀကိဳးစားပါ။
၁၇။ အေရာင္းအဝယ္ ႀကီးႀကီး ေသးေသး အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားပါ။ ဆိုင္တစ္ခုလံုး ရွင္သန္ေနပါေစ။ဝယ္သူ မ်ားလာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ၾကပါလိမ့္တယ္။
#Credit original ေရးသားသူ။
wns
®®®®®®®®®®®
ေစ်းသည္ ေရွးတ႐ုတ္လူႀကီးသူမေတြ ဆုံးမေလ့ရွိတဲ့ စီးပြားေရးလမ္းၫႊန္ခ်က္
၁။ဆိုုင္ေနရာေကာင္းျခင္းဟာ ဆိုုင္ႀကီးတာ ငယ္တာထက္ ပိုအေရးႀကီးပါတယ္။
၂။ေရာင္းကုန္ရဲ႕ အရည္အေသြးဟာ ဆိုုင္ေနရာထက္ ပိုအေရးႀကီးေနတတ္ျပန္တယ္။
၃။ စကားခ်ဳိခ်ဳိသာသာ ေစ်းေရာင္းတတ္ျခင္းဟာ အေရးႀကီးပါတယ္။ ေဖာက္သည္ကို ပိုၿမဲေစပါတယ္။
၄။ အရင္းအႏွီး နည္းတာကိုု စိုးရိမ္ျခင္းထက္၊ ယံုုၾကည္မႈ နည္းတာကို ပိုစိုးရိမ္သင့္ပါတယ္။
၅။ ဆိုင္ကိုု လွလွပပ ခင္းက်င္းတတ္ျခင္းဟာ အေရးႀကီးေပမဲ့ နည္းနည္း ရႈပ္ပြေနတဲ့ ဆိုင္ငယ္ကေလးက ပိုေရာင္းေကာင္းေနတတ္ပါတယ္။
၆။ဝယ္သူကို ေတာက္ေလွ်ာက္လိုက္ကပ္ေနတာမ်
၇။ ပိုက္ဆံ တစ္က်ပ္သံုးႏိုင္တဲ့ စားသံုုးသူက ပိုက္ဆံ တစ္ရာသံုးႏိုင္တဲ့ စားသံုးသူထက္ စီးပြားတက္ဖို႔ ပိုေထာက္ကူတတ္တယ္။ တန္ဖိုး ပိုရိွတယ္။
၈။ ေငြလည္ပတ္မႈ ျမန္ဆန္ပါေစ။
၉။ စားသံုုးသူရဲ႕ ေရွ႕မွာ ဆိုင္ဝန္ထမ္းေတြကို ဆဲဆိုအျပစ္တင္ျခင္းဟာ စားသံုးသူကို ေမာင္းထုတ္တာပါ။
၁၀ ။နည္းနည္း၊ မ်ားမ်ား လက္ကားေဖာက္သည္ကိုု အမ်ဳိးလို သေဘာထားပါ။ တတ္ႏိုင္သမွ် သူတို႔ရဲ႕ ေတာင္းဆိုုခ်က္ကိုု ျဖည့္ဆည္းေပးပါ။
၁၁။ ေရာင္းကုုန္ပစၥည္း ျပတ္သြားတယ္ဆိုုတာ ေဖာက္သည္ကို လ်စ္လ်ဴရႈတာ ၊ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူပဲ။
၁၂။ ေစ်းႏူန္းတစ္ခုတည္း ျဖစ္ပါေစ၊ တခုခုေၾကာင့္ ေစ်းေလွ်ာ့ေရာင္းျခင္းဟာ ႐ႈပ္ေထြးမူကို ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ ကတိကို ထိခိုက္ႏိုင္ေစပါတယ္။
၁၃။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အတင္းေရာင္းခ်ျခင္း မျပဳလုပ္ပါႏွင့္၊ စားသံုးသူ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ ပစၥည္းကို ေရာင္းခ်ေနတာ မဟုတ္ပါ။ စားသံုးသူ အက်ဳိးရိွေစတဲ့ ပစၥည္းကို ေရာင္းခ်ေနတာပါ။
၁၄။ စကၠဴ တစ္ရြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လက္ေဆာင္ကို လူတိုင္း ႏွစ္သက္တတ္ၾကပါတယ္။
၁၅။ ကေလးမ်ားဟာ ေက်းဇူးရွင္ပါ။ စားသံုးသူမ်ားက ကေလးကို ေခၚေဆာင္လာတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ကေလးေစ်းလာဝယ္တာပဲ
၁၆။ အသစ္ထြင္ပါ။ ဝယ္သူကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ေအာင္ အၿမဲ ႀကိဳးစားပါ။
၁၇။ အေရာင္းအဝယ္ ႀကီးႀကီး ေသးေသး အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားပါ။ ဆိုင္တစ္ခုလံုး ရွင္သန္ေနပါေစ။ဝယ္သူ မ်ားလာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ၾကပါလိမ့္တယ္။
#Credit original ေရးသားသူ။
wns
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။