ဂီတအေၾကာင္း ေသာင္းေျပာင္းေထြလာ added 4 new photos.
အမွန္ပဲဆိုတဲ့ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕က လူမင္း
အခုတေလာ ေတာင္ႀကီးသားေတြ ဆက္တိုက္ဆိုသလို တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ စီးရီးအယ္လ္ဘမ္ေတြ ထြက္ေနၾကတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္က လူငယ္ေသြးသစ္ေတြပါ။
"အမွန္ပဲဆို"လို႔ အမည္ေပးထားေသာ ေတးအယ္လ္ဘမ္ကို သီဆိုထားသူ "လူမင္း" ဂီတေလာကထဲမွာ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ဟန္ထြန္း ႐ိုင္းဟန္ အစရိွသူတို႔ရဲ႕ ေတးအယ္လ္ဘမ္ေတြမွာ ေရးသားခဲ့သူ လူမင္း (TGI)ပါ။ လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္မွာ သီခ်င္းေတြေရးသားခဲ့ဖူးၿပီး ေပ်ာက္ကြယ္ေနခဲ့ရာကေန ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သီခ်င္းေတြနဲ႔ တေက်ာ့ျပန္လာခဲ့သူပါ။
သူ႔အေျဖေတြဖတ္ၿပီး သူ႔သီခ်င္းေတြ နားဆင္လိုက္ၾကရေအာင္ပါ.. ...
Q. အစ္ကိုရဲ႕ ေတးေရးသမားဘဝအေၾကာင္း စေျပာေပးပါ
A. က်ေနာ္ ေတးသီခ်င္းေတြကို စတင္ေရးသားျဖစ္တာက
အခုႏိုင္ငံေက်ာ္အဆိုေတာ္ေပါ့ေနာ္။ ကိုဟန္ထြန္းရဲ႕
ပထမဆံုးေသာစီးရီးမွာ တစ္ပုဒ္စတင္ေရးသားၿပီး
ကာဗာပန္းခ်ီဒီဇိုင္း ေရးဆြဲေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲ့လိုပါပဲ ေနာက္ေတာ့ အဆိုေတာ္ ႐ိုင္းဟန္နဲ႔ထပ္ခ်ိတ္မိၿပီး
႐ုိင္းဟန္(ကမၻာေျမအိပ္ရာ)စီးရီးမွာ ၅ ပုဒ္ေရးသားၿပီး ကာဗာပန္းခ်ီဒီဇိုင္း ေရးဆြဲခဲ့ပါတယ္။ ဒါက ေတးေရးအျဖစ္စတင္ခဲ့ရတဲ့ ဂီတေလာကထဲက
က်ေနာ္သမိုင္းေလးပါ။
Q. ဟန္ထြန္း ႐ိုင္းဟန္တို႔နဲ႔ၾကားက သတိရစရာ အမွတ္တရ အျဖစ္အပ်က္ေတြေရာ ေျပာျပေပးႏိုင္မလား
A. ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္နဲ႔ဟန္ထြန္းက အထက္တန္းေက်ာင္းမွာကတည္းက ေတးဂီတအေပၚ႐ူးသြပ္မႈက အတူတူပါပဲ ။
ဒါေပမယ့္ ဟန္ထြန္းက လိဒ္တီးတာနဲ႔သီဆိုတာသန္တယ္
က်ေနာ္က်ေတာ့ အတီးအားလံုးကို ဗဟုသုတအလို႔ငွာ အကုန္နည္းနည္းဆီ တီးသင္ထားေပမယ့္ player
တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္သူမဟုတ္ဘဲ က်ေနာ္ေရးခ်င္တဲ့
အေၾကာင္းအရာေတြကို ဖြဲ႕သီေနတတ္သူပါ။
ဟန္ထြန္း က်ေနာ့္အေပၚ ဒီလိုသိလာတာက
ေက်ာင္းစာသင္ခန္းထဲမွာ တစ္ကုပ္ကုပ္ စာကဗ်ာေတြေရးေန ၊ပံုေတြခိုးဆြဲေနရာက စတာပါ။ သူနဲ႔အမွတ္ရစရာကေတာ့ ငယ္ေပါင္းလိုျဖစ္ေနေတာ့
တစ္ပံုတစ္ပင္ပါ။ အမွတ္ရစရာေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့
တစ္ခါက သူက်ဴ႐ွင္လစ္တယ္။ အဲ့က်ဴ႐ွင္ဆရာက ခြင့္မတိုင္ရင္ ေတာ္ေတာ္ဆူတတ္တယ္။ သူက ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကို သူ႔အကိုအျဖစ္ သူဖ်ားေနေၾကာင္း ခြင့္သြားတိုင္ခိုင္းတယ္ ။
က်ေနာ္သြားတိုင္ေတာ့ ဆရာကယံုတယ္။
ဟုတ္ကဲ့ပါ ဟုတ္ကဲ့ပါနဲ႔ဆရာက။
ေျပာေသးတယ္ ဒါေၾကာင့္၀င္လာကတည္းက ရုပ္ဆင္တယ္ဆိုၿပီး က်ေနာ္ၾကည့္ေနတာ သူ႔အကိုကိုးတဲ့။ ေနာက္ေတာ့ လုပ္ခအျဖစ္ သူကလက္ဖက္ရည္လိုက္တိုက္ပါတယ္။ သူနဲ႔က အရင္ေက်ာင္းသားဘ၀က ႐ုပ္အေတာ္
ဆင္ခဲ့ၾကတယ္။ ႐ိုင္းဟန္နဲ႔ကေတာ့ အထူးမ႐ွိေပမယ့္ သူဆံုးၿပီး သူ႔အမွတ္တရစတိတ္႐ိႈး(ေတာင္ႀကီး)
မွာလုပ္ေတာ့ ႐ိႈးထိုင္ၾကည့္ရင္း တစ္ျခားအဆိုေတာ္တစ္ဦးက
က်ေနာ္ေရးေပးခဲ့တဲ့ "ေမွ်ာ္လင့္ေနသူ "
သီခ်င္းကိုလည္း စဆိုလိုက္ေရာ အကို႔စိတ္ေတြ ခ်က္ခ်င္းႀကီး
သီခ်င္းအတူလုပ္ခဲ့ၾကတဲ့ studio D ထဲျပန္ေရာက္သြားသလို ခံစားရၿပီး ရင္ထဲက ဘယ္လိုမွမထိန္းႏိုင္ေတာ့ပဲ
သူငယ္ခ်င္း႐ိုင္းဟန္ကို လြမ္းတဲ့စိတ္နဲ႔ အဲ့ဒီရိႈးထဲမွာ ႐ိႈက္ႀကီးတစ္ငင္ အေတာ္ၾကာေအာင္ ငိုေၾကြးမိပါတယ္ ။ သူတို႔က ပါရမီ႐ွင္ေတြ
က်ေနာ့္ကို လက္တြဲခဲ့ၾကသူေတြပါ။
Q. အဲ့ဒီေနာက္မွာ အကိုၿငိမ္သက္ေနခဲ့တာ ဘာေၾကာင့္လဲဗ်
A. အဲ့ဒီေနာက္က က်ေနာ္ပန္းခ်ီဘက္လိုက္သြားတာရယ္
အိမ္ေထာင္က်သြားတာရယ္ ။
ဟန္ထြန္းလည္း ေခြထပ္မလုပ္ႏိုင္ေသးတဲ့ၾကားကာလ
႐ိုင္းဟန္လည္းဆံုးသြားျခင္းမ်ားက က်ေနာ့္ဘ၀ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြျဖစ္ခဲ့ေစျခင္းပါပဲ
သီခ်င္းေရးေနတာေတြ ပန္းခ်ီဆြဲေနတာေတြက
ေတာ့ ရပ္မသြားခဲ့ပါဘူး
Q. ၾကားကာလမွာ ပန္းခ်ီပဲဆြဲေနျဖစ္တာလား ဘယ္သူေတြကို သီခ်င္းေတြေရးေပးခဲ့ေသးလဲ
A. ဟုတ္ပါတယ္ ။ လက္႐ွိဘ၀ရပ္တည္ေနမႈက
ပန္းခ်ီဆြဲတာ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇိုင္းေရးဆြဲသားျခင္းမ်ားက
Professional ျဖစ္ေနပါတယ္ ။
ဘ၀ရပ္တည္မႈေပါ့ ။ ေရးတာကေတာ့ ဒီကလူ
ငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေရးေပးပါတယ္ ။
ေခြထြက္လာတာမ်ိဳးေတာ့ မေတြ႔မိပါဘူး ။
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ေတာ့ ဒီက စီးပြားေရးေၾကာ္ျငာသီခ်င္းေတြ
ကိုယ္တိုင္ေရးဆိုေပးျဖစ္ပါတယ္ ။
သူတို႔က FM ေတြမွာ သူတို႔ကုန္ပစၥည္းေၾကာ္ျငာဖို႔
အတြက္ေရးဆိုခိုင္းတာပါ ။
Q. ဒီအယ္လ္ဘမ္ပါ သီခ်င္းေတြက ေရးထားတာၾကာၿပီလား
A. ဒီ Album ပါေတးထဲကဆို ၂ ပုဒ္ေလာက္ေတာ့ ဟိုးအရင္ကတည္းက ေရးသားခဲ့တာပါ ။ Title song အပါ က်န္တာေတြက လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ အခုမွ ေရးသားထားတာပါခင္ဗ် ။
Q. ေကာ္ပီကေန ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ဘက္ကို ဘာေၾကာင့္ကူးေျပာင္းခဲ့တာလဲ
A. ေတးသီခ်င္းကို က်ေနာ္တို႔ေတးေရးအမ်ားစုက
ဒီလိုခြဲမျမင္ပါဘူး ။ သီဆိုသူအတြက္ေတာ့ မေျပာတတ္ပါဘူး။
ေရးခ်ဖြဲ႔သီျပရမယ့္အေၾကာင္းအရာကိုပဲ ဦးတည္ၿပီး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ခိုင္မာေအာင္ပဲေရးဖြဲ႔ပါတယ္ ။
အလြမ္းဆိုအလြမ္းေပါ့ ။ အခ်စ္ဆိုအခ်စ္ေပါ့ေလ
ေကာ္ပီကလည္း လာအပ္မယ္ဆို က်ေနာ္ေရးဦးမွာပါ သို႔ေသာ္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္က်ေတာ့ လြတ္လပ္မႈ႐ွိတယ္
ကိုယ္ခ်ိဳးခ်င္တဲ့အသံကို ကိုယ္စိတ္တိုင္းက် ခ်ိဳးႏိုင္တယ္ေလ ။ ေကာ္ပီကေတာ့ သူတို႔မူရင္းအတိုင္းေပးထားတဲ့
ေဘာင္အတြင္းက ဖြဲ႕သီရတာဆိုေတာ့
ေပ်ာ္စရာတစ္ခုေပမယ့္ နည္းနည္းက်ပ္ပါတယ္ ။ ကိုယ္ပိုင္က ပိုလြတ္လပ္ ပိုဖန္တီးႏိုင္ၿပီး မူပိုင္ဥပေဒေတြ ဘာေတြလာရင္လည္း
မေၾကာက္ရေတာ့ဘူးေပါ့ေလ ။
ဟုတ္ကဲ့ ။
Q. ႏွစ္ေတြ အရမ္းကိုၾကာခဲ့ၿပီးမွ ဘယ္လိုေၾကာင့္ ဂီတဘက္ ျပန္လွည့္ျဖစ္တာလဲ
A. အဲ့ဒါက အေျခအေနအရျဖစ္သြားရတယ္လို႔ပဲ ေျပာပါရေစ ။ ေတးေရးမို႔ တင္စားေျပာရရင္ ကိုယ္ခ်စ္လ်က္နဲ႔မေပါင္းရတဲ့ မိန္းခေလးတစ္ဦးဆီ ႏွစ္မ်ားစြာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာမေမ့ဘဲ အေရာက္ျပန္ေရာက္လာႏိုင္ခဲ့သူလိုပဲ ေျပာပါရေစ
Family တာ၀န္ကိုလည္း ေက်ေအာင္ထမ္းရင္း
သီခ်င္းေတြလည္း တိတ္တိတ္ေရးေနရင္းနဲ့ေပါ့ေလ ။
လံုးလံုးလ်ားလ်ားႀကီး ေခြထုတ္ရေလာက္ေအာင္
ျဖစ္တည္လာရတာ အမွန္ေျပာရရင္ က်ေနာ္ေရးထားတဲ့ေတးေတြ မ်ားလာတယ္ ။ လာယူဆိုသူေတြလည္း
မ႐ွိၾကေတာ့ဘူး။ မလာဆို ေခြေလာကပ်က္တာလည္း ပါမလားပဲဗ် ။
ဒါနဲ႔က်ေနာ္ေတြးလာတာက က်ေနာ္မ်ားေသသြားခဲ့ရင္ က်ေနာ့္ေတးေလးေတြ
ဘယ္သူမွသိမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး ။
ကိုယ္တိုင္ေလးေတာ့ ထလုပ္မွျဖစ္မယ္လို႔
စေတြးမိရာကေန ျပန္တစ္ေက်ာ့ကို
အခက္အခဲမ်ားစြာၾကားက ျပန္၀င္လာတာပါ
မေမ့ႏိုင္တဲ့ခ်စ္သူဆီ ျပန္ေရာက္လာတယ္
ေျပာမလားဗ် ဟဲဟဲ ။
Q. သီခ်င္းအားလုံးကို ေတာင္ႀကီးမွာ တီးခတ္ သီဆို အသံဖမ္း စသည္ျဖင့္ အကုန္လုပ္ခဲ့တာလား
A. ဟုတ္ပါတယ္ ။ တီးတာ အသံဖမ္းတာ
Mixing ဆြဲတာအဆံုးပါပဲ
လုပ္တဲ့ Studio ကေတာ့့ ကိုေဇတူး
Other way studio, Other way band
ပါပဲ ။ ဒီ Studio ကေနထြက္တဲ့ေခြေတြ
ေတာ္ေတာ္မ်ားပါၿပီ
Q. ဒရမ္သံေတြက ပ႐ိုဂရမ္ေနာ္ ဘာေၾကာင့္လဲ
A. ဒရမ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေရာ
တစ္ျခားအတီးပိုင္းနဲ႔ေရာ က်ေနာ္ဘက္က
ပါ၀င္စြက္ဖက္တာမ်ိဳးကို တစ္ေခြလံုးမလုပ္ခဲ့ပါဘူး။
ေကာင္းသလိုလုပ္ေပးဖို႔ပဲ အပ္ခဲ့ပါတယ္ ။
ပ႐ိုဂရမ္ကိုမသိခဲ့တာမ်ိဳးေတာ့လည္း မဟုတ္ပါဘူး ။
အဆင္ေျပတယ္ဆိုလို႔ သံုးၾကည့္တာပါ ။
ေနာက္ေခြေတြ ေနာက္အပုဒ္ေတြမွာေတာ့
ဒရမ္ေျပာင္းသံုးႏိုင္ပါတယ္ ။
Q. ပရိသတ္အတြက္ အျမည္းႏွစ္ပုဒ္ ေရြးေပးပါ
A. က်ေနာ့္ပရိသတ္အတြက္ဆိုရင္
က်ေနာ္ေ႐ြးေပးရခက္ပါတယ္ ။
၂ ပုဒ္ပဲေ႐ြးရမယ္ဆိုေတာ့ "မာယာ" နဲ႔
" မဆိုင္ခင္လႊင့္ေပ်ာက္ " ကို နားဆင္ေစခ်င္ပါတယ္ ။
တစ္ဆက္တည္း ေ႐ြးေပးလိုက္တဲ့ မာယာ တစ္ပုဒ္ကို နည္းနည္းေျပာျပပါရေစ ။ နားေထာင္႐ုံနဲ႔ ဘာဆိုလိုတယ္သိသာေပမယ့္
နည္းနည္းေျပာျပခ်င္တာပါ ။
အေပြအ႐ႈပ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိတာကိုေရးထားတာပါ ။ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ျပတ္ၿပီ လမ္းခြဲၿပီဆို
ခ်စ္သူအသစ္နား အရင္လူေတြက ဘယ္လိုရက္စက္တယ္ေပါ့ေနာ္ တစ္ေယာထိုးပါတယ္ ။ ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေယာက္ကေနတစ္ယာက္ေျပာင္းေန
ေျပာေန မာယာမ်ားေနတဲ့သူကိုမွ က်ေနာ္က
အျခားဘဲေတြနည္းတူ အလဲအကြဲခံေနရေပမယ့္
သိပ္ခ်စ္မိေၾကာင္းေလးပါ ။
" မဆိုင္ခင္လႊင့္ေပ်ာက္ " ကေတာ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို မၾကာခဏ
အိမ္ေ႐ွ႕လမ္းနားမွာျဖတ္သြားတိုင္း ျမင္မိရာက
ေန႔တိုင္း ေန႔တိုင္း ျဖတ္သြားတိုင္းျမင္ရာက
ခ်စ္မိလာမိတယ္ ။ ေနာက္ေတာ့လည္း အၾကည့္ေလးေတြနဲ႔ပဲ ရင္ခုန္တြယ္တာ ခ်စ္မိေနၿပီ ။ သို႔ေသာ္ ဒီလိုေလးနဲ႔ပဲ တစ္ရက္ရက္ေတာ့ ေျပာမယ္ႀကံထားတုန္း သူမသည္ေပၚမလာေတာ့ပါ ။ ဘယ္ေတာ့မွလည္း ဒီလမ္းကိုမျဖတ္ေတာ့ပါ
လိုက္႐ွာရေအာင္လည္း ဘယ္ကမွန္းမသိခဲ့ပါ ။
အရမ္းခ်စ္မိေနတယ္ ။ သူမသည္လည္းခ်စ္ေနမယ္ဆိုတာ
ယံုၾကည္တယ္ ။ သို႔ေသာ္ မဆိုင္ခင္ပဲလႊင့္ေပ်ာက္ခဲ့ရျခင္းသာ ။
( အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္)
Q. ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ ဒီအယ္လ္ဘမ္အတြက္ ပရိသတ္ကို ဘာေတြမ်ားေျပာခ်င္ပါေသးလဲ
A. ေျပာခ်င္တာကေတာ့
ဒီ " အမွန္ပဲဆို"ေခြေလးကိုတစ္ေခါက္ေလာက္
အေသခ်ာ နားေထာင္ေပးၾကည့္ပါ ။ အပုဒ္တိုင္းက ေ၀ဒနာတစ္ခုခုကို ေပးပါလိမ့္မယ္လို႔
ကိုယ္နဲ႔အနည္းဆံုးခံစားခ်က္ လြဲခဲ့ရင္ေတာင္မွ
ေရးဖြဲ႕သီဆိုထားတဲ့ေတး pop, slow rock
Pop rock ေလးေတြက ပရိသတ္မ်ားကို
အပန္းေျပမွာပါ။
မာယာ
http://mediafire.com/file/sqhef1xtfoof74j/
မဆိုင္ခင္ လြင့္ေပ်ာက္
https://mediafire.com/?s4anbbabwx49g9x
ေဒါင္းယူနားဆင္ၿပီးလို႔ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္ဆို ၾကဳံႀကိဳက္တဲ့တစ္ေန႔ မူရင္းေခြဝယ္ယူအားေပးလို႔ ဂီတေလာကႀကီးကို ကယ္တင္ၾကပါစို႔
#ဂီတအာပလာေလာက္စပီကာ
A. က်ေနာ္ ေတးသီခ်င္းေတြကို စတင္ေရးသားျဖစ္တာက
အခုႏိုင္ငံေက်ာ္အဆိုေတာ္ေပါ့ေနာ္။ ကိုဟန္ထြန္းရဲ႕
ပထမဆံုးေသာစီးရီးမွာ တစ္ပုဒ္စတင္ေရးသားၿပီး
ကာဗာပန္းခ်ီဒီဇိုင္း ေရးဆြဲေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲ့လိုပါပဲ ေနာက္ေတာ့ အဆိုေတာ္ ႐ိုင္းဟန္နဲ႔ထပ္ခ်ိတ္မိၿပီး
႐ုိင္းဟန္(ကမၻာေျမအိပ္ရာ)စီးရီးမွာ ၅ ပုဒ္ေရးသားၿပီး ကာဗာပန္းခ်ီဒီဇိုင္း ေရးဆြဲခဲ့ပါတယ္။ ဒါက ေတးေရးအျဖစ္စတင္ခဲ့ရတဲ့ ဂီတေလာကထဲက
က်ေနာ္သမိုင္းေလးပါ။
Q. ဟန္ထြန္း ႐ိုင္းဟန္တို႔နဲ႔ၾကားက သတိရစရာ အမွတ္တရ အျဖစ္အပ်က္ေတြေရာ ေျပာျပေပးႏိုင္မလား
A. ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္နဲ႔ဟန္ထြန္းက အထက္တန္းေက်ာင္းမွာကတည္းက ေတးဂီတအေပၚ႐ူးသြပ္မႈက အတူတူပါပဲ ။
ဒါေပမယ့္ ဟန္ထြန္းက လိဒ္တီးတာနဲ႔သီဆိုတာသန္တယ္
က်ေနာ္က်ေတာ့ အတီးအားလံုးကို ဗဟုသုတအလို႔ငွာ အကုန္နည္းနည္းဆီ တီးသင္ထားေပမယ့္ player
တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္သူမဟုတ္ဘဲ က်ေနာ္ေရးခ်င္တဲ့
အေၾကာင္းအရာေတြကို ဖြဲ႕သီေနတတ္သူပါ။
ဟန္ထြန္း က်ေနာ့္အေပၚ ဒီလိုသိလာတာက
ေက်ာင္းစာသင္ခန္းထဲမွာ တစ္ကုပ္ကုပ္ စာကဗ်ာေတြေရးေန ၊ပံုေတြခိုးဆြဲေနရာက စတာပါ။ သူနဲ႔အမွတ္ရစရာကေတာ့ ငယ္ေပါင္းလိုျဖစ္ေနေတာ့
တစ္ပံုတစ္ပင္ပါ။ အမွတ္ရစရာေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့
တစ္ခါက သူက်ဴ႐ွင္လစ္တယ္။ အဲ့က်ဴ႐ွင္ဆရာက ခြင့္မတိုင္ရင္ ေတာ္ေတာ္ဆူတတ္တယ္။ သူက ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကို သူ႔အကိုအျဖစ္ သူဖ်ားေနေၾကာင္း ခြင့္သြားတိုင္ခိုင္းတယ္ ။
က်ေနာ္သြားတိုင္ေတာ့ ဆရာကယံုတယ္။
ဟုတ္ကဲ့ပါ ဟုတ္ကဲ့ပါနဲ႔ဆရာက။
ေျပာေသးတယ္ ဒါေၾကာင့္၀င္လာကတည္းက ရုပ္ဆင္တယ္ဆိုၿပီး က်ေနာ္ၾကည့္ေနတာ သူ႔အကိုကိုးတဲ့။ ေနာက္ေတာ့ လုပ္ခအျဖစ္ သူကလက္ဖက္ရည္လိုက္တိုက္ပါတယ္။ သူနဲ႔က အရင္ေက်ာင္းသားဘ၀က ႐ုပ္အေတာ္
ဆင္ခဲ့ၾကတယ္။ ႐ိုင္းဟန္နဲ႔ကေတာ့ အထူးမ႐ွိေပမယ့္ သူဆံုးၿပီး သူ႔အမွတ္တရစတိတ္႐ိႈး(ေတာင္ႀကီး)
မွာလုပ္ေတာ့ ႐ိႈးထိုင္ၾကည့္ရင္း တစ္ျခားအဆိုေတာ္တစ္ဦးက
က်ေနာ္ေရးေပးခဲ့တဲ့ "ေမွ်ာ္လင့္ေနသူ "
သီခ်င္းကိုလည္း စဆိုလိုက္ေရာ အကို႔စိတ္ေတြ ခ်က္ခ်င္းႀကီး
သီခ်င္းအတူလုပ္ခဲ့ၾကတဲ့ studio D ထဲျပန္ေရာက္သြားသလို ခံစားရၿပီး ရင္ထဲက ဘယ္လိုမွမထိန္းႏိုင္ေတာ့ပဲ
သူငယ္ခ်င္း႐ိုင္းဟန္ကို လြမ္းတဲ့စိတ္နဲ႔ အဲ့ဒီရိႈးထဲမွာ ႐ိႈက္ႀကီးတစ္ငင္ အေတာ္ၾကာေအာင္ ငိုေၾကြးမိပါတယ္ ။ သူတို႔က ပါရမီ႐ွင္ေတြ
က်ေနာ့္ကို လက္တြဲခဲ့ၾကသူေတြပါ။
Q. အဲ့ဒီေနာက္မွာ အကိုၿငိမ္သက္ေနခဲ့တာ ဘာေၾကာင့္လဲဗ်
A. အဲ့ဒီေနာက္က က်ေနာ္ပန္းခ်ီဘက္လိုက္သြားတာရယ္
အိမ္ေထာင္က်သြားတာရယ္ ။
ဟန္ထြန္းလည္း ေခြထပ္မလုပ္ႏိုင္ေသးတဲ့ၾကားကာလ
႐ိုင္းဟန္လည္းဆံုးသြားျခင္းမ်ားက က်ေနာ့္ဘ၀ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြျဖစ္ခဲ့ေစျခင္းပါပဲ
သီခ်င္းေရးေနတာေတြ ပန္းခ်ီဆြဲေနတာေတြက
ေတာ့ ရပ္မသြားခဲ့ပါဘူး
Q. ၾကားကာလမွာ ပန္းခ်ီပဲဆြဲေနျဖစ္တာလား ဘယ္သူေတြကို သီခ်င္းေတြေရးေပးခဲ့ေသးလဲ
A. ဟုတ္ပါတယ္ ။ လက္႐ွိဘ၀ရပ္တည္ေနမႈက
ပန္းခ်ီဆြဲတာ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇိုင္းေရးဆြဲသားျခင္းမ်ားက
Professional ျဖစ္ေနပါတယ္ ။
ဘ၀ရပ္တည္မႈေပါ့ ။ ေရးတာကေတာ့ ဒီကလူ
ငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေရးေပးပါတယ္ ။
ေခြထြက္လာတာမ်ိဳးေတာ့ မေတြ႔မိပါဘူး ။
က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ေတာ့ ဒီက စီးပြားေရးေၾကာ္ျငာသီခ်င္းေတြ
ကိုယ္တိုင္ေရးဆိုေပးျဖစ္ပါတယ္ ။
သူတို႔က FM ေတြမွာ သူတို႔ကုန္ပစၥည္းေၾကာ္ျငာဖို႔
အတြက္ေရးဆိုခိုင္းတာပါ ။
Q. ဒီအယ္လ္ဘမ္ပါ သီခ်င္းေတြက ေရးထားတာၾကာၿပီလား
A. ဒီ Album ပါေတးထဲကဆို ၂ ပုဒ္ေလာက္ေတာ့ ဟိုးအရင္ကတည္းက ေရးသားခဲ့တာပါ ။ Title song အပါ က်န္တာေတြက လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ အခုမွ ေရးသားထားတာပါခင္ဗ် ။
Q. ေကာ္ပီကေန ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ဘက္ကို ဘာေၾကာင့္ကူးေျပာင္းခဲ့တာလဲ
A. ေတးသီခ်င္းကို က်ေနာ္တို႔ေတးေရးအမ်ားစုက
ဒီလိုခြဲမျမင္ပါဘူး ။ သီဆိုသူအတြက္ေတာ့ မေျပာတတ္ပါဘူး။
ေရးခ်ဖြဲ႔သီျပရမယ့္အေၾကာင္းအရာကိုပဲ ဦးတည္ၿပီး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ခိုင္မာေအာင္ပဲေရးဖြဲ႔ပါတယ္ ။
အလြမ္းဆိုအလြမ္းေပါ့ ။ အခ်စ္ဆိုအခ်စ္ေပါ့ေလ
ေကာ္ပီကလည္း လာအပ္မယ္ဆို က်ေနာ္ေရးဦးမွာပါ သို႔ေသာ္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္က်ေတာ့ လြတ္လပ္မႈ႐ွိတယ္
ကိုယ္ခ်ိဳးခ်င္တဲ့အသံကို ကိုယ္စိတ္တိုင္းက် ခ်ိဳးႏိုင္တယ္ေလ ။ ေကာ္ပီကေတာ့ သူတို႔မူရင္းအတိုင္းေပးထားတဲ့
ေဘာင္အတြင္းက ဖြဲ႕သီရတာဆိုေတာ့
ေပ်ာ္စရာတစ္ခုေပမယ့္ နည္းနည္းက်ပ္ပါတယ္ ။ ကိုယ္ပိုင္က ပိုလြတ္လပ္ ပိုဖန္တီးႏိုင္ၿပီး မူပိုင္ဥပေဒေတြ ဘာေတြလာရင္လည္း
မေၾကာက္ရေတာ့ဘူးေပါ့ေလ ။
ဟုတ္ကဲ့ ။
Q. ႏွစ္ေတြ အရမ္းကိုၾကာခဲ့ၿပီးမွ ဘယ္လိုေၾကာင့္ ဂီတဘက္ ျပန္လွည့္ျဖစ္တာလဲ
A. အဲ့ဒါက အေျခအေနအရျဖစ္သြားရတယ္လို႔ပဲ ေျပာပါရေစ ။ ေတးေရးမို႔ တင္စားေျပာရရင္ ကိုယ္ခ်စ္လ်က္နဲ႔မေပါင္းရတဲ့ မိန္းခေလးတစ္ဦးဆီ ႏွစ္မ်ားစြာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာမေမ့ဘဲ အေရာက္ျပန္ေရာက္လာႏိုင္ခဲ့သူလိုပဲ ေျပာပါရေစ
Family တာ၀န္ကိုလည္း ေက်ေအာင္ထမ္းရင္း
သီခ်င္းေတြလည္း တိတ္တိတ္ေရးေနရင္းနဲ့ေပါ့ေလ ။
လံုးလံုးလ်ားလ်ားႀကီး ေခြထုတ္ရေလာက္ေအာင္
ျဖစ္တည္လာရတာ အမွန္ေျပာရရင္ က်ေနာ္ေရးထားတဲ့ေတးေတြ မ်ားလာတယ္ ။ လာယူဆိုသူေတြလည္း
မ႐ွိၾကေတာ့ဘူး။ မလာဆို ေခြေလာကပ်က္တာလည္း ပါမလားပဲဗ် ။
ဒါနဲ႔က်ေနာ္ေတြးလာတာက က်ေနာ္မ်ားေသသြားခဲ့ရင္ က်ေနာ့္ေတးေလးေတြ
ဘယ္သူမွသိမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး ။
ကိုယ္တိုင္ေလးေတာ့ ထလုပ္မွျဖစ္မယ္လို႔
စေတြးမိရာကေန ျပန္တစ္ေက်ာ့ကို
အခက္အခဲမ်ားစြာၾကားက ျပန္၀င္လာတာပါ
မေမ့ႏိုင္တဲ့ခ်စ္သူဆီ ျပန္ေရာက္လာတယ္
ေျပာမလားဗ် ဟဲဟဲ ။
Q. သီခ်င္းအားလုံးကို ေတာင္ႀကီးမွာ တီးခတ္ သီဆို အသံဖမ္း စသည္ျဖင့္ အကုန္လုပ္ခဲ့တာလား
A. ဟုတ္ပါတယ္ ။ တီးတာ အသံဖမ္းတာ
Mixing ဆြဲတာအဆံုးပါပဲ
လုပ္တဲ့ Studio ကေတာ့့ ကိုေဇတူး
Other way studio, Other way band
ပါပဲ ။ ဒီ Studio ကေနထြက္တဲ့ေခြေတြ
ေတာ္ေတာ္မ်ားပါၿပီ
Q. ဒရမ္သံေတြက ပ႐ိုဂရမ္ေနာ္ ဘာေၾကာင့္လဲ
A. ဒရမ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေရာ
တစ္ျခားအတီးပိုင္းနဲ႔ေရာ က်ေနာ္ဘက္က
ပါ၀င္စြက္ဖက္တာမ်ိဳးကို တစ္ေခြလံုးမလုပ္ခဲ့ပါဘူး။
ေကာင္းသလိုလုပ္ေပးဖို႔ပဲ အပ္ခဲ့ပါတယ္ ။
ပ႐ိုဂရမ္ကိုမသိခဲ့တာမ်ိဳးေတာ့လည္း မဟုတ္ပါဘူး ။
အဆင္ေျပတယ္ဆိုလို႔ သံုးၾကည့္တာပါ ။
ေနာက္ေခြေတြ ေနာက္အပုဒ္ေတြမွာေတာ့
ဒရမ္ေျပာင္းသံုးႏိုင္ပါတယ္ ။
Q. ပရိသတ္အတြက္ အျမည္းႏွစ္ပုဒ္ ေရြးေပးပါ
A. က်ေနာ့္ပရိသတ္အတြက္ဆိုရင္
က်ေနာ္ေ႐ြးေပးရခက္ပါတယ္ ။
၂ ပုဒ္ပဲေ႐ြးရမယ္ဆိုေတာ့ "မာယာ" နဲ႔
" မဆိုင္ခင္လႊင့္ေပ်ာက္ " ကို နားဆင္ေစခ်င္ပါတယ္ ။
တစ္ဆက္တည္း ေ႐ြးေပးလိုက္တဲ့ မာယာ တစ္ပုဒ္ကို နည္းနည္းေျပာျပပါရေစ ။ နားေထာင္႐ုံနဲ႔ ဘာဆိုလိုတယ္သိသာေပမယ့္
နည္းနည္းေျပာျပခ်င္တာပါ ။
အေပြအ႐ႈပ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိတာကိုေရးထားတာပါ ။ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ျပတ္ၿပီ လမ္းခြဲၿပီဆို
ခ်စ္သူအသစ္နား အရင္လူေတြက ဘယ္လိုရက္စက္တယ္ေပါ့ေနာ္ တစ္ေယာထိုးပါတယ္ ။ ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေယာက္ကေနတစ္ယာက္ေျပာင္းေန
ေျပာေန မာယာမ်ားေနတဲ့သူကိုမွ က်ေနာ္က
အျခားဘဲေတြနည္းတူ အလဲအကြဲခံေနရေပမယ့္
သိပ္ခ်စ္မိေၾကာင္းေလးပါ ။
" မဆိုင္ခင္လႊင့္ေပ်ာက္ " ကေတာ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို မၾကာခဏ
အိမ္ေ႐ွ႕လမ္းနားမွာျဖတ္သြားတိုင္း ျမင္မိရာက
ေန႔တိုင္း ေန႔တိုင္း ျဖတ္သြားတိုင္းျမင္ရာက
ခ်စ္မိလာမိတယ္ ။ ေနာက္ေတာ့လည္း အၾကည့္ေလးေတြနဲ႔ပဲ ရင္ခုန္တြယ္တာ ခ်စ္မိေနၿပီ ။ သို႔ေသာ္ ဒီလိုေလးနဲ႔ပဲ တစ္ရက္ရက္ေတာ့ ေျပာမယ္ႀကံထားတုန္း သူမသည္ေပၚမလာေတာ့ပါ ။ ဘယ္ေတာ့မွလည္း ဒီလမ္းကိုမျဖတ္ေတာ့ပါ
လိုက္႐ွာရေအာင္လည္း ဘယ္ကမွန္းမသိခဲ့ပါ ။
အရမ္းခ်စ္မိေနတယ္ ။ သူမသည္လည္းခ်စ္ေနမယ္ဆိုတာ
ယံုၾကည္တယ္ ။ သို႔ေသာ္ မဆိုင္ခင္ပဲလႊင့္ေပ်ာက္ခဲ့ရျခင္းသာ ။
( အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္)
Q. ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ ဒီအယ္လ္ဘမ္အတြက္ ပရိသတ္ကို ဘာေတြမ်ားေျပာခ်င္ပါေသးလဲ
A. ေျပာခ်င္တာကေတာ့
ဒီ " အမွန္ပဲဆို"ေခြေလးကိုတစ္ေခါက္ေလာက္
အေသခ်ာ နားေထာင္ေပးၾကည့္ပါ ။ အပုဒ္တိုင္းက ေ၀ဒနာတစ္ခုခုကို ေပးပါလိမ့္မယ္လို႔
ကိုယ္နဲ႔အနည္းဆံုးခံစားခ်က္ လြဲခဲ့ရင္ေတာင္မွ
ေရးဖြဲ႕သီဆိုထားတဲ့ေတး pop, slow rock
Pop rock ေလးေတြက ပရိသတ္မ်ားကို
အပန္းေျပမွာပါ။
မာယာ
http://mediafire.com/file/sqhef1xtfoof74j/
မဆိုင္ခင္ လြင့္ေပ်ာက္
https://mediafire.com/?s4anbbabwx49g9x
ေဒါင္းယူနားဆင္ၿပီးလို႔ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္ဆို ၾကဳံႀကိဳက္တဲ့တစ္ေန႔ မူရင္းေခြဝယ္ယူအားေပးလို႔ ဂီတေလာကႀကီးကို ကယ္တင္ၾကပါစို႔
#ဂီတအာပလာေလာက္စပီကာ
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။