John Lesseter ဆိုသူ၏ အဆိုအရ အရည္အေသြးသည္ အေကာင္းဆံုး Business Plan ျဖစ္ပါသည္။
သို႕ျဖစ္၍ လုပ္ငန္းတိုင္း၏ အျဖစ္သင့္ဆံုး ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ အရည္အေသြး တည္ေဆာက္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ အရည္အေသြးရွိပါက အျမတ္အစြန္းသည္ သူ႕အလိုလိုလိုက္ပါလာပါမည္။
အရည္အေသြးတည္ေဆာက္ျခင္းသည္ လူတိုင္းလူတိုင္း၏ တာ၀န္ျဖစ္ၿပီး မည္သည့္အခ်ိန္မွ ရပ္တန္႕၍ မရႏိုင္ပါ။
အရည္အေသြးတည္ေဆာက္ႏိုင္ျခင္ းျဖင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားတြင္ ႏွစ္ၿဖာေသာ အက်ိဳးေက်းဇူးရွိႏိုင္ပါသည္ ။
၁။ အရည္အေသြးတက္လာျခင္းေၾကာင့္ စားသံုးသူ စိတ္ေက်နပ္မႈျမင့္လာျခင္းမွ တဆင့္ အေရာင္းတက္လာမည္။
၂။ အရည္အေသြးတက္လာျခင္းေၾကာင့္ ထုတ္လုပ္မႈစြမ္းအားျမင့္တက္ လာျခင္း၊ အမွားနည္းသြားျခင္းေၾကာင့္ ျပန္လုပ္ရျခင္း နည္းသြားၿခင္း တို႕ေၾကာင့္ ကုန္က်စရိတ္မ်ား က်ဆင္းလာပါမည္။
ထိုသို႕ အေရာင္းတက္ျခင္း၊ စရိတ္က်ဆင္းျခင္းတို႕မွ တဆင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားလိုလားေသာ အျမတ္အစြန္းတိုးတက္ျခင္းကို ရရွိလာပါမည္။
သင္၏ လုပ္ငန္းတြင္ အရည္အေသြးမရွိေတာ့ပါက သင္၏ Business လည္း မရွိႏိုင္ေတာ့ပါ။
၀န္ေဆာင္မႈအရည္အေသြးကို အဆံုးအျဖတ္ေပးေသာ အခ်က္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသိၾကသည့္အတ ိုင္း Internal Customer ႏွင့္ External Customer ဟူ၍ Customer ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါသည္။
ပထမဦးစြာ Internal Customer မ်ားျဖစ္ေသာ ၀န္ထမ္းမ်ားကို ေပးအပ္ေသာ Internal Service Quality သည္ ေကာင္းမြန္ရန္လိုအပ္ပါသည္။ ထိုသို႕ေကာင္းမြန္ျခင္းမွ တဆင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လုပ္ငန္းခြင္ စိတ္ေက်နပ္မႈ (Employee Satisfaction) ျမင့္တက္လာပါမည္။ ထိုသို႕ျမင့္တက္လာျခင္းမွ တဆင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ (Performance) ႏွင့္ အေတြ႕အၾကံဳ (Experience) တို႕ ျမင့္တက္လာပါမည္။ ထိုအခါ ျပင္ပမွစားသံုးသူမ်ားကို ေပးအပ္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈအရည္အေသြးမ်ားလည္ း
ျမင့္တက္လာပါမည္။ ထို႕ေၾကာင့္ စားသံုးသူစိတ္ေက်နပ္မႈ (Customer
Satisfaction) မ်ား လည္း ျမင့္တက္လာမည္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးတြင္ သင္၏
လုပ္ငန္းမွ လြဲရင္ ဘယ္ကိုမွ မသြားေတာ့ပါဆိုေသာ Customer Loyalty လည္း
ရရွိလာပါမည္။
#KoNaingGyiNotes
သို႕ျဖစ္၍ လုပ္ငန္းတိုင္း၏ အျဖစ္သင့္ဆံုး ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ အရည္အေသြး တည္ေဆာက္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ အရည္အေသြးရွိပါက အျမတ္အစြန္းသည္ သူ႕အလိုလိုလိုက္ပါလာပါမည္။
အရည္အေသြးတည္ေဆာက္ျခင္းသည္ လူတိုင္းလူတိုင္း၏ တာ၀န္ျဖစ္ၿပီး မည္သည့္အခ်ိန္မွ ရပ္တန္႕၍ မရႏိုင္ပါ။
အရည္အေသြးတည္ေဆာက္ႏိုင္ျခင္
၁။ အရည္အေသြးတက္လာျခင္းေၾကာင့္
၂။ အရည္အေသြးတက္လာျခင္းေၾကာင့္
ထိုသို႕ အေရာင္းတက္ျခင္း၊ စရိတ္က်ဆင္းျခင္းတို႕မွ တဆင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားလိုလားေသာ အျမတ္အစြန္းတိုးတက္ျခင္းကို
သင္၏ လုပ္ငန္းတြင္ အရည္အေသြးမရွိေတာ့ပါက သင္၏ Business လည္း မရွိႏိုင္ေတာ့ပါ။
၀န္ေဆာင္မႈအရည္အေသြးကို အဆံုးအျဖတ္ေပးေသာ အခ်က္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသိၾကသည့္အတ
ပထမဦးစြာ Internal Customer မ်ားျဖစ္ေသာ ၀န္ထမ္းမ်ားကို ေပးအပ္ေသာ Internal Service Quality သည္ ေကာင္းမြန္ရန္လိုအပ္ပါသည္။ ထိုသို႕ေကာင္းမြန္ျခင္းမွ တဆင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လုပ္ငန္းခြင္ စိတ္ေက်နပ္မႈ (Employee Satisfaction) ျမင့္တက္လာပါမည္။ ထိုသို႕ျမင့္တက္လာျခင္းမွ တဆင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား၏ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ (Performance) ႏွင့္ အေတြ႕အၾကံဳ (Experience) တို႕ ျမင့္တက္လာပါမည္။ ထိုအခါ ျပင္ပမွစားသံုးသူမ်ားကို ေပးအပ္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈအရည္အေသြးမ်ားလည္
#KoNaingGyiNotes
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။