Customer Relationship Building
"ေစ်းကြက္ရွာေဖြ ေဖၚေဆာင္ျခင္းကို စီမံခန္႕ခြဲျခင္း" ဘာသာရပ္မွာ ကိုယ့္ဆီကို စားသံုးသူေရာက္လာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ဖို႕ နဲ႕ ေရာက္လာတဲ့ စားသံုးသူကို ကိုယ့္ဆီမွာပဲ စြဲစြဲျမဲျမဲအားေပးတဲ့ သစၥာရွိေဖာက္ သည္ ျဖစ္ ေအာင္လုပ္ႏိုင္ဖို႕ သိပ္ကို အေရးပါပါတယ္..။ အဲဒီလို လုပ္ဖို႕ အခ်က္ငါးခ်က္ လိုအပ္ပါတယ္..။
အဲဒါကို Customer Relationship Building လို႕ အမည္ေပးထားပါတယ္..။
Basic marketing (သမားရိုးက် လုပ္ေနက်အတိုင္း လာပါ ယူပါ ဆိုတဲ့ နည္းနဲ႕ ဆြဲေဆာင္တာ.. ျပပြဲ လုပ္ျပီး အေရာင္းျမွင့္တင္ ေရာင္းတာ)
Reactive marketing (ဝယ္သူလိုခ်င္တာကို ရေအာင္ရွာေပးျပီး ဆြဲေဆာင္တာ.. ကိုယ့္ျပိဳင္ဖက္ ကုမၸဏီက ေရာင္းေကာင္းေနတဲ့ (ေစ်းကြက္မွာ မ်က္ႏွာပန္းလွေနတဲ့) ပစၥည္းမ်ိ ဳ းကို သူ႕ထက္ ေစ်းခ်ိဳ ေအာင္ သူ႕ထက္ အျပင္အဆင္လွေအာင္လုပ္ေရာင္း တာ..။ အၾကံတူ ေနာက္လူသာစျမဲ )
Accountable marketing ( ရလဒ္ေကာင္းရလာဖို႕ အတြက္ ကိုယ့္ကုန္စည္ကို ဂရုစိုက္သလို ကိုယ့္ဆီက ဝယ္ယူမယ့္ ေဖာက္သည္ စိတ္ခ်မ္းေျမ့ေရး...၊ ယံုၾကည္ေရးကို အေသးစိတ္ ဂရုစိုက္ျပီး ကိုယ့္အမွတ္တံဆိပ္ ကို တာဝန္ယူတဲ့ အတြက္ ဝယ္သူစိတ္ခ်လက္ခ် ျဖစ္ေအာင္ ဂရုတစိုက္ ေရာင္းတာ)
Proactive marketing (စိတ္ကူးသစ္ ပံုစံသစ္နဲ႕ ထုတ္လုပ္လိုက္တဲ့ ပစၥည္းသစ္ကို ေဖာက္သည္ မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ အခ်ိန္မွာ မိတ္ဆက္ ေရာင္းခ်တာ..။ မလုိေသးတဲ့ ပစၥည္းကို လိုခ်င္လာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ျပီး ေရာင္းခ်တာ )
Partnership marketing ( ေဖာက္သည္ေတြရဲ႕ အေဖၚစပ္တတ္တဲ့ သဘာဝကို နားလည္တတ္တာ..။ ကိုယ္တစ္ေယာက္ထဲသံုးမယ့္အစာ း ကိုယ္လဲသံုး သူ႕ ကိုလဲ သံုးေစေအာင္ ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႕ ခင္ခင္မင္မင္ ေပါင္းသင္း ဆက္ဆံျပီး ေရာင္းခ်တာ)
Credit Koung loon
"ေစ်းကြက္ရွာေဖြ ေဖၚေဆာင္ျခင္းကို စီမံခန္႕ခြဲျခင္း" ဘာသာရပ္မွာ ကိုယ့္ဆီကို စားသံုးသူေရာက္လာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ဖို႕ နဲ႕ ေရာက္လာတဲ့ စားသံုးသူကို ကိုယ့္ဆီမွာပဲ စြဲစြဲျမဲျမဲအားေပးတဲ့ သစၥာရွိေဖာက္ သည္ ျဖစ္ ေအာင္လုပ္ႏိုင္ဖို႕ သိပ္ကို အေရးပါပါတယ္..။ အဲဒီလို လုပ္ဖို႕ အခ်က္ငါးခ်က္ လိုအပ္ပါတယ္..။
အဲဒါကို Customer Relationship Building လို႕ အမည္ေပးထားပါတယ္..။
Basic marketing (သမားရိုးက် လုပ္ေနက်အတိုင္း လာပါ ယူပါ ဆိုတဲ့ နည္းနဲ႕ ဆြဲေဆာင္တာ.. ျပပြဲ လုပ္ျပီး အေရာင္းျမွင့္တင္ ေရာင္းတာ)
Reactive marketing (ဝယ္သူလိုခ်င္တာကို ရေအာင္ရွာေပးျပီး ဆြဲေဆာင္တာ.. ကိုယ့္ျပိဳင္ဖက္ ကုမၸဏီက ေရာင္းေကာင္းေနတဲ့ (ေစ်းကြက္မွာ မ်က္ႏွာပန္းလွေနတဲ့) ပစၥည္းမ်ိ ဳ းကို သူ႕ထက္ ေစ်းခ်ိဳ ေအာင္ သူ႕ထက္ အျပင္အဆင္လွေအာင္လုပ္ေရာင္း
Accountable marketing ( ရလဒ္ေကာင္းရလာဖို႕ အတြက္ ကိုယ့္ကုန္စည္ကို ဂရုစိုက္သလို ကိုယ့္ဆီက ဝယ္ယူမယ့္ ေဖာက္သည္ စိတ္ခ်မ္းေျမ့ေရး...၊ ယံုၾကည္ေရးကို အေသးစိတ္ ဂရုစိုက္ျပီး ကိုယ့္အမွတ္တံဆိပ္ ကို တာဝန္ယူတဲ့ အတြက္ ဝယ္သူစိတ္ခ်လက္ခ် ျဖစ္ေအာင္ ဂရုတစိုက္ ေရာင္းတာ)
Proactive marketing (စိတ္ကူးသစ္ ပံုစံသစ္နဲ႕ ထုတ္လုပ္လိုက္တဲ့ ပစၥည္းသစ္ကို ေဖာက္သည္ မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ အခ်ိန္မွာ မိတ္ဆက္ ေရာင္းခ်တာ..။ မလုိေသးတဲ့ ပစၥည္းကို လိုခ်င္လာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ျပီး ေရာင္းခ်တာ )
Partnership marketing ( ေဖာက္သည္ေတြရဲ႕ အေဖၚစပ္တတ္တဲ့ သဘာဝကို နားလည္တတ္တာ..။ ကိုယ္တစ္ေယာက္ထဲသံုးမယ့္အစာ
Credit Koung loon
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။