ကာရန္ကဗ်ာေရးသူ သိသင့္ေသာ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ အခ်က္မ်ား
~~~~~~
"ကာရန္"
ကဗ်ာရဲ႕အသက္ဟာ ကာရန္
ကာရန္ ၆၄ ပါးရွိတယ္ ။
ကာရန္ကိုသိျပီး ကာရန္မခ်ိတ္တတ္ ရင္လည္း အလကားပဲ ။
"ကာရန္တူ"
အသံတူတာကိုေျပာတာ။ဖြဲ႔စည္းပ ံု
အကၡရာ မတူတူ အသံတူျပီးေရာ ။
နမူနာ
ကား=စား အား ထား ၾကြား ပြား ျပား
ကီ=စီ တီ ျပီ ခ်ီ မည္
ေလ=ေတ ေစ ေႏြ ေၾကြ ေျခ ေက်
အိုင္=ကိုင္ ဆိုင္ ၾကိဳင္ ကိြဳင္ ခ်ိဳင္
စသျဖင့္
"ကာရန္ယူနည္း"
ကဗ်ာတိုင္းမွာ ကာရန္ယူနည္းရွိ
သံေပါက္
သံေပါက္စပ္နည္း (ရ)နည္း
၁။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္ /၅ ပိတ္
၂။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္ /၅ ပိတ္
၃။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၇ ပိတ္ (၄/၇)
၄။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္/၇ ပိတ္(၄/၇)
၅။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၇ ပိတ္
၆။ ၅ ၃ ၂ ကာရန္/၅ ပိတ္
၇။ ၅ ၃ ၂ ကာရန္/၁၀ ပိတ္(၅/၁၀)
လကၤာစပ္နည္း (ေလးလံုးစပ္)
၁။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၄-၇ -၈-၉ ခ်
၂။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္/ ။
၃။ ၄ ၂ ကာရန္/ ။
၄။ ၄ ၁ ကာရန္/ ။
မွတ္ရန္
--------
၁။ ၄ ၃ ၂ သံုးခ်က္ညီ စပ္နည္းကို
ပင္တိုင္ထားျပီး က်န္တဲ့
၄ ၃ ၁(အထူးသံုးခ်က္ညီစပ္နည္း)
၄ ၂(ဘီလူးရယ္)
၄ ၁(ဦးတိုက္) တို႔ကို ေရာေႏွာျပီး
ၾကိဳၾကားထည့္ဖြဲ႔လို႔ရပါတယ္ ။
၂။ ၄ ၃ ၂ /၄ ၃ ၁ ကို ဆံုးေအာင္ယူရပါတယ္။ ျဖတ္ျပီးေတာ့ (၄ / ၃ )တင္ယူျပီး
ေနာက္ကာရန္တစ္ခုကိုေျပာင္းရ င္
အသံသာယာမွဳကို ထိခိုက္ပါတယ္။
(၄ ၃ )ကာရန္ကို ယူလို႔ရတယ္။ဒါေပ
မယူရင္ပိုေကာင္းတယ္။ ကာရန္ေျခ
က်ိဳးလို႔ေခၚတယ္။ ကာရန္ေျခက်ိဳး အ
လြန္ရုပ္ဆိုးသတဲ့ ။
၃။ ခ်နည္းကိုေတာ့ ၄လံုး ၇ လံုး ၈ လံုး ၉လံုး စသျဖင့္ ခ်လို႔ရပါတယ္။
အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ၇ လံုးနဲ႔ခ်တဲ့
(ခိုင္ညြန္႔ခက္ျဖာခ်နည္း) ကိုသံုးပါ
တယ္။
သံေပါက္ခ်နည္း(၇)နည္းနဲ႔လည္ းခ်
နိုင္ပါတယ္။
၄။ ေလးလံုးတစ္ပါဒစီကို တစ္ ္ေၾကာင္းတည္းျဖစ္ေစlနွစ္ေၾက ာင္း ယွဥ္လ်က္ျဖစ္ေစ ေရးလို႔ရပါတယ္။
၅။ ၄ ၃ ၂/ ၄ ၃ ၁ ကာရန္ခ်ည္း ဆိုရင္ဒုတိယပါဒတိုင္းကို ပါဒဆက္ (ပါဒလကၤာရ)နဲ႔ ဆက္ေပးရမယ္။
နမူနာ
မပယ္မ(ရွား)lမိဘ(အား)ကို
ဆ(ပြား)သိမ္(ေမြ႔)lလုပ္ေကြ် း(ေလ့)
ျဖင့္
စု(ေတ့) နတ္ရြာ ေရာက္ေစမင္း ။
ကိုနွင့္ျဖင့္ တို႔သည္ ဒုတိယပါဒမ်ား၏
ပါဒဆက္(ပါဒလကၤာရ)မ်ားျဖစ္သည ္။
__________________________ _____
"အခ်ိဳးကာရန္ယူနည္းမ်ား"
ေဒြး ၾတိ ေလး
-------------------------- ---
ပခ်ိဳး ဂရုခ်ီ လဟုခ်ီ လဟုခ်ီ
လဟုခ် ဂရုခ် ဂရုခ်
-------------------------- ----
ဒုခ်ိဳး ၾကိဳက္ရာ ဂရုခ်ီ
လဟုခ် လဟုခ် ။
-------------------------- -----
တခ်ိဳး - ၾကိဳက္ရာ ၾကိဳက္
လဟုခ် လဟု
-------------------------- -----
စခ်ိဳး - - ။
-------------------------- -----
ဂရု=ခ်ီသံ ၁၃လံုးကိုသံုးပါ ။
လဟု=ခ်သံ မွ ေအာက္ျမစ္နွင့္ ဝစၥံ
ေပါက္ကိုသံုးပါ ။
မွတ္ရန္
၁။ ေလးခ်ိဳးရဲ႕ တတိယအခ်ိဳးကို ၾကိဳက္ရာခ်ီ ဆိုေပမယ့္ ခ်သံနွင့္ ခ်ီတာပိုသင့္။
၂။ ေလးခ်ိဳးရဲ႕ စတုထၳအခ်ိဳးကို လည္း ၾကိဳက္ရာခ်ီ ဆိုေပမယ့္ ခ်ီသံျဖင့္ ခ်ီတာပိုသင့္။
__________________________ _____
" ပါဒလကၤာရ "
ပါဒခ်င္းဆက္ေပးေသာ စကားဆက္
ျဖစ္ပါတယ္ ။
စကားဆက္ ၃မ်ိဳး
ဝိဘတ္ ပစၥည္း သမၸႏၶ တို႔ျဖစ္ပါတယ္
အက်ယ္သိခ်င္ ျမန္မာသဒၵါ မွာၾကည့္
ပါ။ မူ/လယ္/ထက္ အကုန္ပါတယ္။
နမူနာ
သည္ က မွာ ကား လည္း ၏ သည္
မွ သို႔ မို႔ ဖို႔ လို႔ ရယ္ ကြယ္ တယ္ မယ္
ဝယ္ ႏွယ္ ငယ္ ၌ တြင္ ပါ မွာ ခါ ဟာ နွင့္ ျဖင့္ ၍ ျပင္ လ်က္ တည့္ ကို ေသာ္ သို႔ လို႔ သည့္ ဟု ဘိ လ်ွင္ မည္ တိုင္ ဘု တဲ့ ငဲ့ ကဲ့ ကို လို ေအာင္
စသျဖင့္
-------------------------- ----
"နေဘထပ္"
ကာရန္ ၂လံုးကေန
ၾကိဳက္သေလာက္ စာလံုးခ်င္းထပ္တူ
ကာရန္ယူတာပါ။
ေလာက ေျပာျပ ေဒါသ ေမာစြ
ကံၾကမၼာ သံသရာ မွန္မကြာ ျပန္အလာ ရန္တကာ ျမန္မၾကာ
မဲဇာေတာင္ေျခ ပြဲခါေညာင္ေရ
သဲသာေသာင္ေျမ
ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ အျပစ္ယူေလာက္ အသစ္လူေရာက္
စာ၄လံုးထက္ေက်ာ္ရင္(မန္းက်ည ္း
ရြက္နေဘ) လို႔ေခၚတယ္ ။
တံတားၾကီးေပၚက /ကုလားၾကီးေခ်ာ္
က် /ငါးက်ည္းေၾကာ္ခ်
ကာရန္ထပ္တူက်ရံုနဲ႔ မျပီးဘူး
အဓိပၸာယ္ လည္းရွိရမယ္။
ျမင္းမူကေက်ာက္ငႏြား
အဆင္းရူပေျခာက္ျပား
(ငါက)
မင္းတူမေယာက္်ား ဆိုရင္ အဓိပၸာယ္
မဲ့ေနလို႔ ဇြတ္ယူတဲ့ နေဘျဖစ္တယ္။
ရိုးျမင့္ရြက္ေရွ /တိုးဆင့္က်က္သေရ
/ဂိုးဂြင့္ဂြက္ေဂြ လိုဟာမ်ိဳး
အဓိပၸာယ္ျပည့္တဲ့နေဘက်ေတာ့
ခန္းေဆာင္ေရႊ ရေဝတြင္း
ခ်မ္းေပါင္ေလ တေဖတင္း
သည္အလႊာအကုန္ေထြး
ၾကည္အသာမလံုေသး
အခ်ိဳးကဗ်ာမ်ားနဲ႔ ေတးထပ္မွာ နေဘပါမွ နေဘပိုင္မွ ပိုျပီးထိေရာက္
ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေလးခ်ိဳးၾကီး
ေတြမွာပိုျပီး အသံုးတည့္ပါတယ္။
အခ်ိဳးကဗ်ာေတြမွာ အေပၚေအာက္ ထပ္တြန္႔ နေဘထပ္ရင္ ပါဒလကၤာရ
ေတြကို ထည့္ျပီး နေဘမထပ္ရပါ။
ျမပုဏၰမာ ေသာ္တာဦး(ရယ္က)
လယုန္စႏၵာ ေဘာ္ခြာလူး(ရင္ျဖင့္)
ႏွမမွဳန္ကညာ ေမာ္ကာဖူး(ပါလို႔)
ပဓာနကာရန္ ဦး လူး ဖူး ပါေအာင္
ထပ္တြန္႔တဲ့ နေဘပါ
ပါဒလကၤာရ (ရယ္က) (ရင္ျဖင့္)
(ပါလို႔) စတဲ့ ပါဒလကၤာရေတြကို နေဘမထပ္ရပါ ။
-------------------------- -----
ဝဂ္နင္း
ဝဂ္ဆုိတာ
(ကမွမအထိ) ငါးလံုးစီ အစုလိုက္
တည္ေသာ ဗ်ည္းစု ။
(က ခ ဂ ဃ င) ကို ကဝဂ္ ။
(စ ဆ ဇ စ် ည) ကို စဝဂ္ ။
(ဋ ဌ ဍ ၯ ဏ) ကို ဋဝဂ္ ။
(တ ထ ဒ ဓ န) ကို တဝဂ္ ။
(ပ ဖ ဗ ဘ မ) ကို ပဝဂ္ ဟူ၍ ေခၚ
သည္။
ဝဂ္ဗ်ည္း= ဝဂ္ ငါးခု၌ ပါဝင္ေသာ ကမွမအထိ ျဖစ္ေသာ ဗ်ည္း နွစ္ဆယ့္ငါးလံုး ။
ဝဂ္နင္း
ကဗ်ာစပ္ရာတြင္ ေရွ႕အခံကာရန္၏
အကၡရာနွင့္ အသံကို မလိုအပ္ပဲ ထပ္
တူျပဳ၍ ေနာက္ကာရန္ထပ္ယူကာ
ေရးစပ္နည္း ။
အခံကာရန္နွင့္ အအုပ္ကာရန္နွစ္ခု
ရွိရာတြင္ ယင္းတို႔ႏွင့္တူေသာ ကာ
ရန္တစ္ခု ၾကားဝင္ေနျခင္း။
သာဓက
ေတာေတာင္ကသာ
ျမစ္ညာက ေလ(ေသြး) ။
ရနံ႔ထံု မာလာ(ေမႊး)တယ္
စိတ္ေပ်ာ္ဖို႔(ေလး) ။ ။
ဤတြင္ ေမႊးသည္ ဝဂ္နင္းျဖစ္သည္။
ျမန္မာအဘိဓာန္ တြဲ၄ မ်က္ ၁၅၉
ေနဘုန္းမိုရ္
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ အခ်က္မ်ား
~~~~~~
"ကာရန္"
ကဗ်ာရဲ႕အသက္ဟာ ကာရန္
ကာရန္ ၆၄ ပါးရွိတယ္ ။
ကာရန္ကိုသိျပီး ကာရန္မခ်ိတ္တတ္ ရင္လည္း အလကားပဲ ။
"ကာရန္တူ"
အသံတူတာကိုေျပာတာ။ဖြဲ႔စည္းပ
အကၡရာ မတူတူ အသံတူျပီးေရာ ။
နမူနာ
ကား=စား အား ထား ၾကြား ပြား ျပား
ကီ=စီ တီ ျပီ ခ်ီ မည္
ေလ=ေတ ေစ ေႏြ ေၾကြ ေျခ ေက်
အိုင္=ကိုင္ ဆိုင္ ၾကိဳင္ ကိြဳင္ ခ်ိဳင္
စသျဖင့္
"ကာရန္ယူနည္း"
ကဗ်ာတိုင္းမွာ ကာရန္ယူနည္းရွိ
သံေပါက္
သံေပါက္စပ္နည္း (ရ)နည္း
၁။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္ /၅ ပိတ္
၂။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္ /၅ ပိတ္
၃။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၇ ပိတ္ (၄/၇)
၄။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္/၇ ပိတ္(၄/၇)
၅။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၇ ပိတ္
၆။ ၅ ၃ ၂ ကာရန္/၅ ပိတ္
၇။ ၅ ၃ ၂ ကာရန္/၁၀ ပိတ္(၅/၁၀)
လကၤာစပ္နည္း (ေလးလံုးစပ္)
၁။ ၄ ၃ ၂ ကာရန္/၄-၇ -၈-၉ ခ်
၂။ ၄ ၃ ၁ ကာရန္/ ။
၃။ ၄ ၂ ကာရန္/ ။
၄။ ၄ ၁ ကာရန္/ ။
မွတ္ရန္
--------
၁။ ၄ ၃ ၂ သံုးခ်က္ညီ စပ္နည္းကို
ပင္တိုင္ထားျပီး က်န္တဲ့
၄ ၃ ၁(အထူးသံုးခ်က္ညီစပ္နည္း)
၄ ၂(ဘီလူးရယ္)
၄ ၁(ဦးတိုက္) တို႔ကို ေရာေႏွာျပီး
ၾကိဳၾကားထည့္ဖြဲ႔လို႔ရပါတယ္
၂။ ၄ ၃ ၂ /၄ ၃ ၁ ကို ဆံုးေအာင္ယူရပါတယ္။ ျဖတ္ျပီးေတာ့ (၄ / ၃ )တင္ယူျပီး
ေနာက္ကာရန္တစ္ခုကိုေျပာင္းရ
အသံသာယာမွဳကို ထိခိုက္ပါတယ္။
(၄ ၃ )ကာရန္ကို ယူလို႔ရတယ္။ဒါေပ
မယူရင္ပိုေကာင္းတယ္။ ကာရန္ေျခ
က်ိဳးလို႔ေခၚတယ္။ ကာရန္ေျခက်ိဳး အ
လြန္ရုပ္ဆိုးသတဲ့ ။
၃။ ခ်နည္းကိုေတာ့ ၄လံုး ၇ လံုး ၈ လံုး ၉လံုး စသျဖင့္ ခ်လို႔ရပါတယ္။
အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ၇ လံုးနဲ႔ခ်တဲ့
(ခိုင္ညြန္႔ခက္ျဖာခ်နည္း) ကိုသံုးပါ
တယ္။
သံေပါက္ခ်နည္း(၇)နည္းနဲ႔လည္
နိုင္ပါတယ္။
၄။ ေလးလံုးတစ္ပါဒစီကို တစ္ ္ေၾကာင္းတည္းျဖစ္ေစlနွစ္ေၾက
၅။ ၄ ၃ ၂/ ၄ ၃ ၁ ကာရန္ခ်ည္း ဆိုရင္ဒုတိယပါဒတိုင္းကို ပါဒဆက္ (ပါဒလကၤာရ)နဲ႔ ဆက္ေပးရမယ္။
နမူနာ
မပယ္မ(ရွား)lမိဘ(အား)ကို
ဆ(ပြား)သိမ္(ေမြ႔)lလုပ္ေကြ်
ျဖင့္
စု(ေတ့) နတ္ရြာ ေရာက္ေစမင္း ။
ကိုနွင့္ျဖင့္ တို႔သည္ ဒုတိယပါဒမ်ား၏
ပါဒဆက္(ပါဒလကၤာရ)မ်ားျဖစ္သည
__________________________
"အခ်ိဳးကာရန္ယူနည္းမ်ား"
ေဒြး ၾတိ ေလး
--------------------------
ပခ်ိဳး ဂရုခ်ီ လဟုခ်ီ လဟုခ်ီ
လဟုခ် ဂရုခ် ဂရုခ်
--------------------------
ဒုခ်ိဳး ၾကိဳက္ရာ ဂရုခ်ီ
လဟုခ် လဟုခ် ။
--------------------------
တခ်ိဳး - ၾကိဳက္ရာ ၾကိဳက္
လဟုခ် လဟု
--------------------------
စခ်ိဳး - - ။
--------------------------
ဂရု=ခ်ီသံ ၁၃လံုးကိုသံုးပါ ။
လဟု=ခ်သံ မွ ေအာက္ျမစ္နွင့္ ဝစၥံ
ေပါက္ကိုသံုးပါ ။
မွတ္ရန္
၁။ ေလးခ်ိဳးရဲ႕ တတိယအခ်ိဳးကို ၾကိဳက္ရာခ်ီ ဆိုေပမယ့္ ခ်သံနွင့္ ခ်ီတာပိုသင့္။
၂။ ေလးခ်ိဳးရဲ႕ စတုထၳအခ်ိဳးကို လည္း ၾကိဳက္ရာခ်ီ ဆိုေပမယ့္ ခ်ီသံျဖင့္ ခ်ီတာပိုသင့္။
__________________________
" ပါဒလကၤာရ "
ပါဒခ်င္းဆက္ေပးေသာ စကားဆက္
ျဖစ္ပါတယ္ ။
စကားဆက္ ၃မ်ိဳး
ဝိဘတ္ ပစၥည္း သမၸႏၶ တို႔ျဖစ္ပါတယ္
အက်ယ္သိခ်င္ ျမန္မာသဒၵါ မွာၾကည့္
ပါ။ မူ/လယ္/ထက္ အကုန္ပါတယ္။
နမူနာ
သည္ က မွာ ကား လည္း ၏ သည္
မွ သို႔ မို႔ ဖို႔ လို႔ ရယ္ ကြယ္ တယ္ မယ္
ဝယ္ ႏွယ္ ငယ္ ၌ တြင္ ပါ မွာ ခါ ဟာ နွင့္ ျဖင့္ ၍ ျပင္ လ်က္ တည့္ ကို ေသာ္ သို႔ လို႔ သည့္ ဟု ဘိ လ်ွင္ မည္ တိုင္ ဘု တဲ့ ငဲ့ ကဲ့ ကို လို ေအာင္
စသျဖင့္
--------------------------
"နေဘထပ္"
ကာရန္ ၂လံုးကေန
ၾကိဳက္သေလာက္ စာလံုးခ်င္းထပ္တူ
ကာရန္ယူတာပါ။
ေလာက ေျပာျပ ေဒါသ ေမာစြ
ကံၾကမၼာ သံသရာ မွန္မကြာ ျပန္အလာ ရန္တကာ ျမန္မၾကာ
မဲဇာေတာင္ေျခ ပြဲခါေညာင္ေရ
သဲသာေသာင္ေျမ
ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ အျပစ္ယူေလာက္ အသစ္လူေရာက္
စာ၄လံုးထက္ေက်ာ္ရင္(မန္းက်ည
ရြက္နေဘ) လို႔ေခၚတယ္ ။
တံတားၾကီးေပၚက /ကုလားၾကီးေခ်ာ္
က် /ငါးက်ည္းေၾကာ္ခ်
ကာရန္ထပ္တူက်ရံုနဲ႔ မျပီးဘူး
အဓိပၸာယ္ လည္းရွိရမယ္။
ျမင္းမူကေက်ာက္ငႏြား
အဆင္းရူပေျခာက္ျပား
(ငါက)
မင္းတူမေယာက္်ား ဆိုရင္ အဓိပၸာယ္
မဲ့ေနလို႔ ဇြတ္ယူတဲ့ နေဘျဖစ္တယ္။
ရိုးျမင့္ရြက္ေရွ /တိုးဆင့္က်က္သေရ
/ဂိုးဂြင့္ဂြက္ေဂြ လိုဟာမ်ိဳး
အဓိပၸာယ္ျပည့္တဲ့နေဘက်ေတာ့
ခန္းေဆာင္ေရႊ ရေဝတြင္း
ခ်မ္းေပါင္ေလ တေဖတင္း
သည္အလႊာအကုန္ေထြး
ၾကည္အသာမလံုေသး
အခ်ိဳးကဗ်ာမ်ားနဲ႔ ေတးထပ္မွာ နေဘပါမွ နေဘပိုင္မွ ပိုျပီးထိေရာက္
ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေလးခ်ိဳးၾကီး
ေတြမွာပိုျပီး အသံုးတည့္ပါတယ္။
အခ်ိဳးကဗ်ာေတြမွာ အေပၚေအာက္ ထပ္တြန္႔ နေဘထပ္ရင္ ပါဒလကၤာရ
ေတြကို ထည့္ျပီး နေဘမထပ္ရပါ။
ျမပုဏၰမာ ေသာ္တာဦး(ရယ္က)
လယုန္စႏၵာ ေဘာ္ခြာလူး(ရင္ျဖင့္)
ႏွမမွဳန္ကညာ ေမာ္ကာဖူး(ပါလို႔)
ပဓာနကာရန္ ဦး လူး ဖူး ပါေအာင္
ထပ္တြန္႔တဲ့ နေဘပါ
ပါဒလကၤာရ (ရယ္က) (ရင္ျဖင့္)
(ပါလို႔) စတဲ့ ပါဒလကၤာရေတြကို နေဘမထပ္ရပါ ။
--------------------------
ဝဂ္နင္း
ဝဂ္ဆုိတာ
(ကမွမအထိ) ငါးလံုးစီ အစုလိုက္
တည္ေသာ ဗ်ည္းစု ။
(က ခ ဂ ဃ င) ကို ကဝဂ္ ။
(စ ဆ ဇ စ် ည) ကို စဝဂ္ ။
(ဋ ဌ ဍ ၯ ဏ) ကို ဋဝဂ္ ။
(တ ထ ဒ ဓ န) ကို တဝဂ္ ။
(ပ ဖ ဗ ဘ မ) ကို ပဝဂ္ ဟူ၍ ေခၚ
သည္။
ဝဂ္ဗ်ည္း= ဝဂ္ ငါးခု၌ ပါဝင္ေသာ ကမွမအထိ ျဖစ္ေသာ ဗ်ည္း နွစ္ဆယ့္ငါးလံုး ။
ဝဂ္နင္း
ကဗ်ာစပ္ရာတြင္ ေရွ႕အခံကာရန္၏
အကၡရာနွင့္ အသံကို မလိုအပ္ပဲ ထပ္
တူျပဳ၍ ေနာက္ကာရန္ထပ္ယူကာ
ေရးစပ္နည္း ။
အခံကာရန္နွင့္ အအုပ္ကာရန္နွစ္ခု
ရွိရာတြင္ ယင္းတို႔ႏွင့္တူေသာ ကာ
ရန္တစ္ခု ၾကားဝင္ေနျခင္း။
သာဓက
ေတာေတာင္ကသာ
ျမစ္ညာက ေလ(ေသြး) ။
ရနံ႔ထံု မာလာ(ေမႊး)တယ္
စိတ္ေပ်ာ္ဖို႔(ေလး) ။ ။
ဤတြင္ ေမႊးသည္ ဝဂ္နင္းျဖစ္သည္။
ျမန္မာအဘိဓာန္ တြဲ၄ မ်က္ ၁၅၉
ေနဘုန္းမိုရ္
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။