လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ခုတိုးတက္ဖို႔ အတြက္
လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ခု တိုးတက္ဖို႔ အတြက္ ဝန္ထမ္းေတြဟာ အလြန္ အေရးၾကီးပါတယ္။ ဝန္ထမ္း မရိွဘဲ ၾကီးမားတဲ့ လုပ္ငန္း တစ္ခုကို တည္ေထာင္ဖို႔ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ လုပ္ငန္းခြင္မွာ သူေဌးနွင့္ ဝန္ထမ္း အၾကားက ထားရိွရမယ့္ စိတ္ေနစိတ္ထားနဲ႔ အေျခအေနေတြကို ေျပာျပပါရေစ။
၁။ ဝန္ထမ္းေတြကို အခ်ိန္ အမ်ားၾကီး မပိုပါေစနဲ႔
အခ်ိန္ပိုေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြဟာ ပ်င္းေနလိမ့္မယ္။ ပ်င္းေနရင္ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိ၊ ကုမၸဏီလည္း မတိုးတက္ ဝန္ထမ္းလည္း မတိုးတက္ အခ်ိန္တန္လို႔ လစာ ထုတ္ရင္လည္း လစာ တိုးခ်င္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြၾကား မ်ားစြာေသာ ျပႆနာေတြ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြကို အခ်ိန္ အမ်ားၾကီး ပိုမေနေအာင္ စီမံပါ။
၂။ ဝန္ထမ္းမ်ား အလုပ္မွာ ေပ်ာ္ပါေစ
တကယ္ အေရးၾကီးပါတယ္။ အလုပ္မွာ မေပ်ာ္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ ခန္႔ထားရင္ ကုမၸဏီက ထုတ္တဲ့ ထုတ္ကုန္ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မူ ေတြကလည္း ေကာင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ထုတ္ကုန္ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မူဟာ သူေဌးက ထုတ္တာ မဟုတ္ပါဘူး ဝန္ထမ္းက ထုတ္တာပါ။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္မွာ ဝန္ထမ္းမ်ား ေပ်ာ္ပါေစ။
၃။ လုပ္သေလာက္ အက်ိဳးျမတ္ ေပးနိုင္ေအာင္ စဥ္စားပါ
ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ ဘဝဟာ သူတို႔ လုပ္တဲ့ အလုပ္အေပၚ မူတည္ျပီး ေရွ႔ဆက္ေနရတာပါ။ သူေဌးအတြက္ ေငြ အနည္းငယ္က ရုတ္ေလ်ာ့ မသြားေပမယ့္ ဝန္ထမ္းအတြက္ အမ်ားၾကီး ထိခိုင္နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝန္ထမ္း အလုပ္ လုပ္သေလာက္ အက်ိဳးအျမတ္ ေပးနိုင္ပါေစ။
၄။ ေစတနာ မပါတဲ့ ဝန္ထမ္း
ေစတနာ မပါတဲ့ ဝန္ထမ္းက အလုပ္ေတာ့ လုပ္တယ္။ ေစတနာ မပါဘဲ တာဝန္အရ အလုပ္ လုပ္ေတာ့ မတိုးတက္နိုင္။ မေအာင္ျမင္နိုင္။ တစ္ေန႔ အလုပ္ခ်ိန္ ၅ နာရီ သတ္မွတ္လို႔ ၁၀ မိနစ္ကိုေတာ့ အပိုေစာင္း မလုပ္နိုင္တဲ့ ဝန္ထမ္း မျဖစ္ေစနဲ႔။
၅။ သာရာေျပာင္းတဲ့ ဝန္ထမ္းနဲ႔ ပိုခိုင္းတတ္တဲ့ သူေဌး
အလုပ္ တစ္ခု ဝင္လုပ္တယ္။ သာမွ လုပ္တယ္။ မသာရင္ ေနာက္တစ္ခု ေျပာင္းလုပ္တဲ့ ဝန္ထမ္း မျဖစ္ေစနဲ႔။ အဲလိုပဲ ဝန္ထမ္းေတြကို အလုပ္ လုပ္ခ်ိန္ထက္ ပိုျပီး ခိုင္းခ်င္တဲ့ သူေဌးမ်ိဳး၊ သူမ်ား အခက္အခဲကို မသိ ကိုယ့္အလုပ္ျပီးဖို႔ အဓိက ထားတဲ့ သူေဌးမ်ိဴး မျဖစ္ေစပါနဲ႔။
ေက်ာ္လင္းနိုင္ (ရိုးရာေလး)
www.yoyarlay.com
#kln_yyl
#article_yyl
(unicode version)
လုပ်ငန်းခွင် တစ်ခုတိုးတက်ဖို့ အတွက်
လုပ်ငန်းခွင် တစ်ခု တိုးတက်ဖို့ အတွက် ဝန်ထမ်းတွေဟာ အလွန် အရေးကြီးပါတယ်။ ဝန်ထမ်း မရှိဘဲ ကြီးမားတဲ့ လုပ်ငန်း တစ်ခုကို တည်ထောင်ဖို့ မဖြစ်နိုင်ပါဘူး။ အဲဒါကြောင့် လုပ်ငန်းခွင်မှာ သူဌေးနှင့် ဝန်ထမ်း အကြားက ထားရှိရမယ့် စိတ်နေစိတ်ထားနဲ့ အခြေအနေတွေကို ပြောပြပါရစေ။
၁။ ဝန်ထမ်းတွေကို အချိန် အများကြီး မပိုပါစေနဲ့
အချိန်ပိုနေတဲ့ ဝန်ထမ်းတွေဟာ ပျင်းနေလိမ့်မယ်။ ပျင်းနေရင် ဘာလုပ်ရမှန်း မသိ၊ ကုမ္ပဏီလည်း မတိုးတက် ဝန်ထမ်းလည်း မတိုးတက် အချိန်တန်လို့ လစာ ထုတ်ရင်လည်း လစာ တိုးချင်တဲ့ ဝန်ထမ်းတွေကြား များစွာသော ပြဿနာတွေ ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဝန်ထမ်းတွေကို အချိန် အများကြီး ပိုမနေအောင် စီမံပါ။
၂။ ဝန်ထမ်းများ အလုပ်မှာ ပျော်ပါစေ
တကယ် အရေးကြီးပါတယ်။ အလုပ်မှာ မပျော်တဲ့ ဝန်ထမ်းတွေ ခန့်ထားရင် ကုမ္ပဏီက ထုတ်တဲ့ ထုတ်ကုန် (သို့) ဝန်ဆောင်မူ တွေကလည်း ကောင်းမှာ မဟုတ်ပါဘူး။ ထုတ်ကုန် (သို့) ဝန်ဆောင်မူဟာ သူဌေးက ထုတ်တာ မဟုတ်ပါဘူး ဝန်ထမ်းက ထုတ်တာပါ။ ဒါကြောင့် အလုပ်မှာ ဝန်ထမ်းများ ပျော်ပါစေ။
၃။ လုပ်သလောက် အကျိုးမြတ် ပေးနိုင်အောင် စဉ်စားပါ
ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ ဘဝဟာ သူတို့ လုပ်တဲ့ အလုပ်အပေါ် မူတည်ပြီး ရှေ့ဆက်နေရတာပါ။ သူဌေးအတွက် ငွေ အနည်းငယ်က ရုတ်လျော့ မသွားပေမယ့် ဝန်ထမ်းအတွက် အများကြီး ထိခိုင်နိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဝန်ထမ်း အလုပ် လုပ်သလောက် အကျိုးအမြတ် ပေးနိုင်ပါစေ။
၄။ စေတနာ မပါတဲ့ ဝန်ထမ်း
စေတနာ မပါတဲ့ ဝန်ထမ်းက အလုပ်တော့ လုပ်တယ်။ စေတနာ မပါဘဲ တာဝန်အရ အလုပ် လုပ်တော့ မတိုးတက်နိုင်။ မအောင်မြင်နိုင်။ တစ်နေ့ အလုပ်ချိန် ၅ နာရီ သတ်မှတ်လို့ ၁၀ မိနစ်ကိုတော့ အပိုစောင်း မလုပ်နိုင်တဲ့ ဝန်ထမ်း မဖြစ်စေနဲ့။
၅။ သာရာပြောင်းတဲ့ ဝန်ထမ်းနဲ့ ပိုခိုင်းတတ်တဲ့ သူဌေး
အလုပ် တစ်ခု ဝင်လုပ်တယ်။ သာမှ လုပ်တယ်။ မသာရင် နောက်တစ်ခု ပြောင်းလုပ်တဲ့ ဝန်ထမ်း မဖြစ်စေနဲ့။ အဲလိုပဲ ဝန်ထမ်းတွေကို အလုပ် လုပ်ချိန်ထက် ပိုပြီး ခိုင်းချင်တဲ့ သူဌေးမျိုး၊ သူများ အခက်အခဲကို မသိ ကိုယ့်အလုပ်ပြီးဖို့ အဓိက ထားတဲ့ သူဌေးမျိူး မဖြစ်စေပါနဲ့။
ကျော်လင်းနိုင် (ရိုးရာလေး)
လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ခု တိုးတက္ဖို႔ အတြက္ ဝန္ထမ္းေတြဟာ အလြန္ အေရးၾကီးပါတယ္။ ဝန္ထမ္း မရိွဘဲ ၾကီးမားတဲ့ လုပ္ငန္း တစ္ခုကို တည္ေထာင္ဖို႔ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ လုပ္ငန္းခြင္မွာ သူေဌးနွင့္ ဝန္ထမ္း အၾကားက ထားရိွရမယ့္ စိတ္ေနစိတ္ထားနဲ႔ အေျခအေနေတြကို ေျပာျပပါရေစ။
၁။ ဝန္ထမ္းေတြကို အခ်ိန္ အမ်ားၾကီး မပိုပါေစနဲ႔
အခ်ိန္ပိုေနတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြဟာ ပ်င္းေနလိမ့္မယ္။ ပ်င္းေနရင္ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိ၊ ကုမၸဏီလည္း မတိုးတက္ ဝန္ထမ္းလည္း မတိုးတက္ အခ်ိန္တန္လို႔ လစာ ထုတ္ရင္လည္း လစာ တိုးခ်င္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြၾကား မ်ားစြာေသာ ျပႆနာေတြ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝန္ထမ္းေတြကို အခ်ိန္ အမ်ားၾကီး ပိုမေနေအာင္ စီမံပါ။
၂။ ဝန္ထမ္းမ်ား အလုပ္မွာ ေပ်ာ္ပါေစ
တကယ္ အေရးၾကီးပါတယ္။ အလုပ္မွာ မေပ်ာ္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ ခန္႔ထားရင္ ကုမၸဏီက ထုတ္တဲ့ ထုတ္ကုန္ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မူ ေတြကလည္း ေကာင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ထုတ္ကုန္ (သို႔) ဝန္ေဆာင္မူဟာ သူေဌးက ထုတ္တာ မဟုတ္ပါဘူး ဝန္ထမ္းက ထုတ္တာပါ။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္မွာ ဝန္ထမ္းမ်ား ေပ်ာ္ပါေစ။
၃။ လုပ္သေလာက္ အက်ိဳးျမတ္ ေပးနိုင္ေအာင္ စဥ္စားပါ
ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ ဘဝဟာ သူတို႔ လုပ္တဲ့ အလုပ္အေပၚ မူတည္ျပီး ေရွ႔ဆက္ေနရတာပါ။ သူေဌးအတြက္ ေငြ အနည္းငယ္က ရုတ္ေလ်ာ့ မသြားေပမယ့္ ဝန္ထမ္းအတြက္ အမ်ားၾကီး ထိခိုင္နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝန္ထမ္း အလုပ္ လုပ္သေလာက္ အက်ိဳးအျမတ္ ေပးနိုင္ပါေစ။
၄။ ေစတနာ မပါတဲ့ ဝန္ထမ္း
ေစတနာ မပါတဲ့ ဝန္ထမ္းက အလုပ္ေတာ့ လုပ္တယ္။ ေစတနာ မပါဘဲ တာဝန္အရ အလုပ္ လုပ္ေတာ့ မတိုးတက္နိုင္။ မေအာင္ျမင္နိုင္။ တစ္ေန႔ အလုပ္ခ်ိန္ ၅ နာရီ သတ္မွတ္လို႔ ၁၀ မိနစ္ကိုေတာ့ အပိုေစာင္း မလုပ္နိုင္တဲ့ ဝန္ထမ္း မျဖစ္ေစနဲ႔။
၅။ သာရာေျပာင္းတဲ့ ဝန္ထမ္းနဲ႔ ပိုခိုင္းတတ္တဲ့ သူေဌး
အလုပ္ တစ္ခု ဝင္လုပ္တယ္။ သာမွ လုပ္တယ္။ မသာရင္ ေနာက္တစ္ခု ေျပာင္းလုပ္တဲ့ ဝန္ထမ္း မျဖစ္ေစနဲ႔။ အဲလိုပဲ ဝန္ထမ္းေတြကို အလုပ္ လုပ္ခ်ိန္ထက္ ပိုျပီး ခိုင္းခ်င္တဲ့ သူေဌးမ်ိဳး၊ သူမ်ား အခက္အခဲကို မသိ ကိုယ့္အလုပ္ျပီးဖို႔ အဓိက ထားတဲ့ သူေဌးမ်ိဴး မျဖစ္ေစပါနဲ႔။
ေက်ာ္လင္းနိုင္ (ရိုးရာေလး)
www.yoyarlay.com
#kln_yyl
#article_yyl
(unicode version)
လုပ်ငန်းခွင် တစ်ခုတိုးတက်ဖို့ အတွက်
လုပ်ငန်းခွင် တစ်ခု တိုးတက်ဖို့ အတွက် ဝန်ထမ်းတွေဟာ အလွန် အရေးကြီးပါတယ်။ ဝန်ထမ်း မရှိဘဲ ကြီးမားတဲ့ လုပ်ငန်း တစ်ခုကို တည်ထောင်ဖို့ မဖြစ်နိုင်ပါဘူး။ အဲဒါကြောင့် လုပ်ငန်းခွင်မှာ သူဌေးနှင့် ဝန်ထမ်း အကြားက ထားရှိရမယ့် စိတ်နေစိတ်ထားနဲ့ အခြေအနေတွေကို ပြောပြပါရစေ။
၁။ ဝန်ထမ်းတွေကို အချိန် အများကြီး မပိုပါစေနဲ့
အချိန်ပိုနေတဲ့ ဝန်ထမ်းတွေဟာ ပျင်းနေလိမ့်မယ်။ ပျင်းနေရင် ဘာလုပ်ရမှန်း မသိ၊ ကုမ္ပဏီလည်း မတိုးတက် ဝန်ထမ်းလည်း မတိုးတက် အချိန်တန်လို့ လစာ ထုတ်ရင်လည်း လစာ တိုးချင်တဲ့ ဝန်ထမ်းတွေကြား များစွာသော ပြဿနာတွေ ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဝန်ထမ်းတွေကို အချိန် အများကြီး ပိုမနေအောင် စီမံပါ။
၂။ ဝန်ထမ်းများ အလုပ်မှာ ပျော်ပါစေ
တကယ် အရေးကြီးပါတယ်။ အလုပ်မှာ မပျော်တဲ့ ဝန်ထမ်းတွေ ခန့်ထားရင် ကုမ္ပဏီက ထုတ်တဲ့ ထုတ်ကုန် (သို့) ဝန်ဆောင်မူ တွေကလည်း ကောင်းမှာ မဟုတ်ပါဘူး။ ထုတ်ကုန် (သို့) ဝန်ဆောင်မူဟာ သူဌေးက ထုတ်တာ မဟုတ်ပါဘူး ဝန်ထမ်းက ထုတ်တာပါ။ ဒါကြောင့် အလုပ်မှာ ဝန်ထမ်းများ ပျော်ပါစေ။
၃။ လုပ်သလောက် အကျိုးမြတ် ပေးနိုင်အောင် စဉ်စားပါ
ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ ဘဝဟာ သူတို့ လုပ်တဲ့ အလုပ်အပေါ် မူတည်ပြီး ရှေ့ဆက်နေရတာပါ။ သူဌေးအတွက် ငွေ အနည်းငယ်က ရုတ်လျော့ မသွားပေမယ့် ဝန်ထမ်းအတွက် အများကြီး ထိခိုင်နိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဝန်ထမ်း အလုပ် လုပ်သလောက် အကျိုးအမြတ် ပေးနိုင်ပါစေ။
၄။ စေတနာ မပါတဲ့ ဝန်ထမ်း
စေတနာ မပါတဲ့ ဝန်ထမ်းက အလုပ်တော့ လုပ်တယ်။ စေတနာ မပါဘဲ တာဝန်အရ အလုပ် လုပ်တော့ မတိုးတက်နိုင်။ မအောင်မြင်နိုင်။ တစ်နေ့ အလုပ်ချိန် ၅ နာရီ သတ်မှတ်လို့ ၁၀ မိနစ်ကိုတော့ အပိုစောင်း မလုပ်နိုင်တဲ့ ဝန်ထမ်း မဖြစ်စေနဲ့။
၅။ သာရာပြောင်းတဲ့ ဝန်ထမ်းနဲ့ ပိုခိုင်းတတ်တဲ့ သူဌေး
အလုပ် တစ်ခု ဝင်လုပ်တယ်။ သာမှ လုပ်တယ်။ မသာရင် နောက်တစ်ခု ပြောင်းလုပ်တဲ့ ဝန်ထမ်း မဖြစ်စေနဲ့။ အဲလိုပဲ ဝန်ထမ်းတွေကို အလုပ် လုပ်ချိန်ထက် ပိုပြီး ခိုင်းချင်တဲ့ သူဌေးမျိုး၊ သူများ အခက်အခဲကို မသိ ကိုယ့်အလုပ်ပြီးဖို့ အဓိက ထားတဲ့ သူဌေးမျိူး မဖြစ်စေပါနဲ့။
ကျော်လင်းနိုင် (ရိုးရာလေး)
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။