02 January 2013 |By 7Day News
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ဒီဇင္ဘာ ၃၀ရက္က ျပန္လည္ က်င္းပခဲ့ေသာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြက္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ထူးခၽြန္ဆုေပးပဲြတြင္ ဇာတ္ကား တစ္ကား တည္းက ထူးခၽြန္ဆုရွစ္ဆု ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ျခင္းျဖင့္ ““ထာ၀ရ အလင္းတန္းမ်ား”” ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ ဆုအမ်ားဆံုးရေသာ စံခ်ိန္သစ္တင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ယင္းဇာတ္ကားမွာ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္က တ႐ုတ္႐ုပ္ရွင္ဒါ ႐ိုက္တာ က်န္ရီမူ ႐ိုက္ကူးခဲ့ သည့္The Road Home ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ ကား၏ ဇာတ္ကြက္အခ်ဳိ႕၊ အခ်ဳိ႕ ဇာတ္၀င္ခန္းခ်င္း ဆင္တူေနေၾကာင္း႐ုပ္ရွင္ခ်စ္သူ ျပည္တြင္းျပည္ပ ပရိသတ္မ်ား၏ ေ၀ဖန္ေျပာဆိုမႈ မ်ား ထြက္ေပၚေနသည္။
““တ႐ုတ္ကားနဲ႔ ဇာတ္လမ္း ခ်င္း တူတယ္။ ဒါ ညာလို႔မရဘူး။ မွီျငမ္းတာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ျမန္မာမႈ ျပဳတာပါ။ တိုက္႐ိုက္ေကာ္ပီေတာ့ မပါပါဘူး”” ဟု အေကာင္းဆံုး ႐ုပ္ ရွင္ ဇာတ္ကားဆုရရွိခဲ့သည့္ ထုတ္ လုပ္သူ ဦးေဇာ္ျမင့္က တံု႔ျပန္ေျပာ ၾကားသည္။ “ထာ၀ရအလင္းတန္းမ်ား” ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား၏ ဇာတ္လမ္း ကို ကာတြန္းမိုးႀကဳိးက ေရးသား ခဲ့ၿပီး ဇာတ္ၫႊန္းကို ဦးျမင့္ေဆာင္ ႏွင့္ စိုးေက်ာ္ဆန္းတို႔က ပူးတဲြေရး သားခဲ့သည္။ ယင္းဇာတ္လမ္းကို ႐ိုက္ကူးရန္ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္)က လြန္ခဲ့သည့္ ၁၅ ႏွစ္၀န္းက်င္ကတည္းက ဒါ႐ိုက္တာထြန္းေအာင္ေဇာ္ကို တိုက္တြန္းခဲ့သည္။ အထူးသျဖင့္ အေကာင္းဆံုးအမ်ဳိးသမီးဇာတ္ေဆာင္ဆုရရွိ ခဲ့ေသာ မယ္လိုဒီ၏ အကယ္ဒမီဆုထိုက္တန္သည့္ ျပကြက္မ်ားျဖစ္သည့္ ရြာသို႔ ေက်ာင္းဆရာအသစ္ အျဖစ္ ေရာက္လာစဥ္ ထုိစဥ္ ေက်ာင္းဆရာ၏ စာသင္ၾကားေနမႈကို ေလးစားခ်စ္ခင္စိတ္ ျဖင့္ ေက်ာင္းဆရာ မသိေအာင္ လိုက္ၾကည့္သည့္ အခန္း၊ ေရထမ္းသည့္အခန္း၊ ေက်ာင္းဆရာေပး ခဲ့သည့္ တစ္ခုတည္းေသာလက္ေဆာင္ ဆံညႇပ္ကလစ္ကေလး က်ေပ်ာက္သြားရာ အိမ္ၿခံ၀င္းအတြင္း မွ ျပန္လည္ရွာေတြ႕သျဖင့္ ၀မ္းသာသြားေသာ စေသာ ဇာတ္၀င္ခန္း မ်ားမွာ တ႐ုတ္႐ုပ္ရွင္ကားထဲမွ မင္းသမီး က်န္းက်ိယီ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားေသာ ဇာတ္၀င္ခန္းႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ် တူညီေနသည့္အေပၚ အေကာင္းဆံုးဒါ ႐ိုက္တာဆုရရွိခဲ့သည့္ ဒါ႐ိုက္တာ ထြန္းေအာင္ေဇာ္က ယခုကဲ့သို႔ ရွင္းျပသည္။
““ဆရာမိုးႀကဳိးရဲ႕ ဇာတ္လမ္းထဲမွာ မင္းသမီးဇာတ္မပါပါဘူး။အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္ဖူးတဲ့ တ႐ုတ္ဇာတ္ကားကို သတိရမိတယ္။ ဒီေန႔မွာ အဲဒီ တ႐ုတ္ဒါ႐ိုက္တာကိုလည္း ေမတၱာပို႔ၿပီး ျမင္ဆရာအျဖစ္ ကန္ေတာ့ပါတယ္။ သူ႔ဆီက အမ်ဳိးသမီးဇာတ္ ေကာင္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေလးေတြ ကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကဳိက္လို႔ ကၽြန္ေတာ္႐ိုက္ပါတယ္။ ဒါေလးမွီျငမ္းတာ၀န္ခံပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဇာတ္ လမ္းေက်ာ႐ိုးကေတာ့ ဘာမွ မဆိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တဲ့ ပေလာ့ေလးေတြ ျဖည့္တဲ့အခါ အဲ ဒါေတြ ပါသြားတာပါ။ ကိုမ်ဳိးမင္း စကားငွားေျပာရရင္ ဆရာမိုးႀကဳိး ဇာတ္လမ္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ တြင္းျဖစ္ပါ”” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။“ထာ၀ရ အလင္းတန္းမ်ား” ဇာတ္ကားမွာ အမွီးဇာတ္ကားတစ္ ကား ျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္းကို မသိရွိခဲ့ ေၾကာင္း၊ တ႐ုတ္ကားကို မွီျငမ္း ထားသည္ဟုသာ သိရွိခဲ့ပါက ဆု ေရြးခ်ယ္မႈမွာ တစ္မ်ဳိးတစ္မည္ ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္ေၾကာင္း၊ ဖန္တီးမႈ ဆိုသည္မွာ ဥမငါငညေူ ျဖစ္ရမည္ ျဖစ္ၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈကို အေျခ ခံရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြက္ အေကာင္းဆံုး ျမန္မာ့ ႐ုပ္ ရွင္ထူးခၽြန္ဆု ဒုတိယအဆင့္ စိစစ္ အကဲျဖတ္ေရးအဖဲြ႕မွ အဖဲြ႕၀င္ ခ်စ္ ဦးညဳိက ဆိုသည္။ ““မွီျငမ္းဆိုတာသိခဲ့ရင္ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္မွာ “အမွီးဇာတ္ လမ္းျဖစ္ေနပါသျဖင့္” ဆိုတာ ထည့္ခဲ့မွာပါ။ ေကာ္ပီနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးမႈက တန္ဖိုးခ်င္းမတူပါဘူး”” ဟု ၎ကေျပာသည္။
႐ုပ္ရွင္ထူးခၽြန္ဆုသမိုင္းတြင္ ထူးခၽြန္ဆုခုနစ္ဆုျဖင့္ ဆုအမ်ား ဆံုးခ်ိတ္ထားႏိုင္ေသာ “ငါသူတစ္ ပါး ေယာက်္ား မိန္းမ”၊ “အေမ့ႏို႔ဖိုး”၊ “လွ်ဳိ႕၀ွက္ေသာႏွင္း” ဇာတ္ကားတို႔ သာ ရွိခဲ့ဖူးသည္။ ဇာတ္ပို႔ဆုရွင္ ေမာ့စ္ရရွိျခင္းအေပၚ ပရိသတ္မ်ားအားလံုး လက္ ခံေက်နပ္မႈရွိခဲ့ သည္။ “ကၽြန္ေတာ့္ အသက္ ၅၉ႏွစ္က်မွ မိတဲ့အကယ္ဒမီ” ဟုေက်းဇူးတင္စကားတြင္ ထည့္ သြင္းေျပာၾကားသြားခဲ့သည့္ ဟာ သ သ႐ုပ္ေဆာင္ေမာ့စ္မွာ ဆုရရွိခ်ိန္တြင္ အသည္းေရာဂါအျပင္းအထန္ ခံစားေနရသည့္ အခ်ိန္လည္းျဖစ္သည္။ ဆုေပးပဲြ မက်င္းပမီ ေရပန္း စားေနေသာ ႏိုင္းႏိုင္း၊ သူထူးစံ၊ မင္းအုပ္စိုးႏွင့္ ေနာင္ေနာင္တို႔အ နက္ မင္းအုပ္စိုးမွလဲြ၍ က်န္သံုးဦး မွာ ၎င္းတို႔၏ အႏုပညာသက္တမ္း တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ဆန္ခါတင္ အဆင့္၀င္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသား ဇာတ္ ေဆာင္ဆုကို ၎င္း၏ ပထမဆံုး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား “ထာ၀ရအလင္း တန္းမ်ား” ျဖင့္ ေနာင္ေနာင္က ရရွိျခင္းအေပၚ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ၀မ္းသာစြာျဖင့္ ထိုက္တန္ေၾကာင္း အားေပးၾကသူမ်ားရွိသလို သ႐ုပ္ ေဆာင္ရသည့္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ ႏွင့္ ဇာတ္၀င္ခန္းမ်ား၏ အားသာ ခ်က္မ်ားအရ ေနာင္ေနာင့္ေနရာ တြင္ အျခားမင္းသားတစ္ဦး သ႐ုပ္ေဆာင္ပါကလည္း ဆုရရွိႏိုင္သည္ ဟုလည္း ထင္ျမင္ခ်က္မ်ား ေပး သူမ်ားလည္း ရွိသည္။ထူးခၽြန္ဆုအမ်ားႀကီး ရႏိုင္ ေျခရွိသည္ဟု ခန္႔မွန္းထားၾက သည့္ “ပန္းၾကာ၀တ္မႈန္” ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ အေကာင္းဆံုး ဓာတ္ ပံုဆုႏွင့္ အေကာင္းဆံုး အသံဆုႏွစ္ ဆု ရရွိခဲ့သည္။
အမ်ဳိးသမီး ဇာတ္ပို႔ဆုအ တြက္ ေရပန္းစားေနေသာ ခ်စ္စႏိုး ဦးမွာ အႏုပညာသက္တမ္း ကိုးႏွစ္ အၾကာတြင္ အစ္ကိုႏွစ္ေယာက္အ ေပၚ တစ္မ်ဳိးစီ သိတတ္နားလည္ ငဲ့ညႇာေသာ ညီမငယ္တစ္ေယာက္ ၏ ဇာတ္႐ုပ္အတိုင္း “ရင္ကဲြနာ” ဇာတ္ကားတြင္ ကြက္တိ သ႐ုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေရႊစင္ ဆုကို လက္၀ယ္ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ သည္။ အမ်ားေမွ်ာ္လင့္ထားသည္ ႏွင့္ အလဲြႀကီးလဲြသြားခဲ့သည့္ ဆု ႏွစ္ဆုမွာ အမ်ဳိးသားဇာတ္ေဆာင္ ဆုႏွင့္ အမ်ဳိးသမီးဇာတ္ေဆာင္ဆု မ်ားပင္ျဖစ္သည္။ အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ဆုအတြက္ ႏိုင္ႏိုင္း ကို တစ္ထစ္ခ် ေမွ်ာ္လင့္ ထားၾကသည့္ မီဒီယာအမ်ားစုမွာ ဆုမ ေၾကညာခင္ကတည္းက ႏိုင္ႏိုင္း အနားတြင္ ၀ိုင္းအံုေနေသာ္လည္း ဆုေၾကညာၿပီးေသာ အခါ စင္၏ ညာဘက္ျခမ္းက ေနာင္ေနာင္ထံ အေျပးအလႊားသတင္းရယူၾကရ ျပန္သည္။ ႏိုင္ႏိုင္းနည္းတူ သက္ မြန္ျမင့္ထံသို႔ ခ်ိန္ထိုးထားသည့္ ကင္မရာမ်ားမွာ ဆုေၾကညာၿပီး ေနာက္ မယ္လိုဒီထံသုိ႔ ၀ိုင္းအံုေျပး လႊားၾကရျပန္သည္။ယခုႏွစ္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ထူး ခၽြန္ဆုေပးပဲြကို ယခင္ႏွစ္မ်ားက ထက္ အခ်ိန္ေစာစြာ က်င္းပခဲ့ၿပီး အစီအစဥ္တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ၾကား ရပ္နားမႈ၊ ေလးဖင့္မႈမရွိဘဲ ဆက္္ တိုက္က်င္းပသြားခဲ့ရာ ညခုနစ္နာရီတြင္ ေအာင္ျမင္စြာက်င္းပၿပီးစီးခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ဒီဇင္ဘာ ၃၀ရက္က ျပန္လည္ က်င္းပခဲ့ေသာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြက္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ထူးခၽြန္ဆုေပးပဲြတြင္ ဇာတ္ကား တစ္ကား တည္းက ထူးခၽြန္ဆုရွစ္ဆု ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ျခင္းျဖင့္ ““ထာ၀ရ အလင္းတန္းမ်ား”” ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ ဆုအမ်ားဆံုးရေသာ စံခ်ိန္သစ္တင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ယင္းဇာတ္ကားမွာ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္က တ႐ုတ္႐ုပ္ရွင္ဒါ ႐ိုက္တာ က်န္ရီမူ ႐ိုက္ကူးခဲ့ သည့္The Road Home ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ ကား၏ ဇာတ္ကြက္အခ်ဳိ႕၊ အခ်ဳိ႕ ဇာတ္၀င္ခန္းခ်င္း ဆင္တူေနေၾကာင္း႐ုပ္ရွင္ခ်စ္သူ ျပည္တြင္းျပည္ပ ပရိသတ္မ်ား၏ ေ၀ဖန္ေျပာဆိုမႈ မ်ား ထြက္ေပၚေနသည္။
““တ႐ုတ္ကားနဲ႔ ဇာတ္လမ္း ခ်င္း တူတယ္။ ဒါ ညာလို႔မရဘူး။ မွီျငမ္းတာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ျမန္မာမႈ ျပဳတာပါ။ တိုက္႐ိုက္ေကာ္ပီေတာ့ မပါပါဘူး”” ဟု အေကာင္းဆံုး ႐ုပ္ ရွင္ ဇာတ္ကားဆုရရွိခဲ့သည့္ ထုတ္ လုပ္သူ ဦးေဇာ္ျမင့္က တံု႔ျပန္ေျပာ ၾကားသည္။ “ထာ၀ရအလင္းတန္းမ်ား” ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား၏ ဇာတ္လမ္း ကို ကာတြန္းမိုးႀကဳိးက ေရးသား ခဲ့ၿပီး ဇာတ္ၫႊန္းကို ဦးျမင့္ေဆာင္ ႏွင့္ စိုးေက်ာ္ဆန္းတို႔က ပူးတဲြေရး သားခဲ့သည္။ ယင္းဇာတ္လမ္းကို ႐ိုက္ကူးရန္ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္)က လြန္ခဲ့သည့္ ၁၅ ႏွစ္၀န္းက်င္ကတည္းက ဒါ႐ိုက္တာထြန္းေအာင္ေဇာ္ကို တိုက္တြန္းခဲ့သည္။ အထူးသျဖင့္ အေကာင္းဆံုးအမ်ဳိးသမီးဇာတ္ေဆာင္ဆုရရွိ ခဲ့ေသာ မယ္လိုဒီ၏ အကယ္ဒမီဆုထိုက္တန္သည့္ ျပကြက္မ်ားျဖစ္သည့္ ရြာသို႔ ေက်ာင္းဆရာအသစ္ အျဖစ္ ေရာက္လာစဥ္ ထုိစဥ္ ေက်ာင္းဆရာ၏ စာသင္ၾကားေနမႈကို ေလးစားခ်စ္ခင္စိတ္ ျဖင့္ ေက်ာင္းဆရာ မသိေအာင္ လိုက္ၾကည့္သည့္ အခန္း၊ ေရထမ္းသည့္အခန္း၊ ေက်ာင္းဆရာေပး ခဲ့သည့္ တစ္ခုတည္းေသာလက္ေဆာင္ ဆံညႇပ္ကလစ္ကေလး က်ေပ်ာက္သြားရာ အိမ္ၿခံ၀င္းအတြင္း မွ ျပန္လည္ရွာေတြ႕သျဖင့္ ၀မ္းသာသြားေသာ စေသာ ဇာတ္၀င္ခန္း မ်ားမွာ တ႐ုတ္႐ုပ္ရွင္ကားထဲမွ မင္းသမီး က်န္းက်ိယီ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားေသာ ဇာတ္၀င္ခန္းႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ် တူညီေနသည့္အေပၚ အေကာင္းဆံုးဒါ ႐ိုက္တာဆုရရွိခဲ့သည့္ ဒါ႐ိုက္တာ ထြန္းေအာင္ေဇာ္က ယခုကဲ့သို႔ ရွင္းျပသည္။
““ဆရာမိုးႀကဳိးရဲ႕ ဇာတ္လမ္းထဲမွာ မင္းသမီးဇာတ္မပါပါဘူး။အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္ဖူးတဲ့ တ႐ုတ္ဇာတ္ကားကို သတိရမိတယ္။ ဒီေန႔မွာ အဲဒီ တ႐ုတ္ဒါ႐ိုက္တာကိုလည္း ေမတၱာပို႔ၿပီး ျမင္ဆရာအျဖစ္ ကန္ေတာ့ပါတယ္။ သူ႔ဆီက အမ်ဳိးသမီးဇာတ္ ေကာင္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေလးေတြ ကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကဳိက္လို႔ ကၽြန္ေတာ္႐ိုက္ပါတယ္။ ဒါေလးမွီျငမ္းတာ၀န္ခံပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဇာတ္ လမ္းေက်ာ႐ိုးကေတာ့ ဘာမွ မဆိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တဲ့ ပေလာ့ေလးေတြ ျဖည့္တဲ့အခါ အဲ ဒါေတြ ပါသြားတာပါ။ ကိုမ်ဳိးမင္း စကားငွားေျပာရရင္ ဆရာမိုးႀကဳိး ဇာတ္လမ္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရင္ တြင္းျဖစ္ပါ”” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။“ထာ၀ရ အလင္းတန္းမ်ား” ဇာတ္ကားမွာ အမွီးဇာတ္ကားတစ္ ကား ျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္းကို မသိရွိခဲ့ ေၾကာင္း၊ တ႐ုတ္ကားကို မွီျငမ္း ထားသည္ဟုသာ သိရွိခဲ့ပါက ဆု ေရြးခ်ယ္မႈမွာ တစ္မ်ဳိးတစ္မည္ ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္ေၾကာင္း၊ ဖန္တီးမႈ ဆိုသည္မွာ ဥမငါငညေူ ျဖစ္ရမည္ ျဖစ္ၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးမႈကို အေျခ ခံရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြက္ အေကာင္းဆံုး ျမန္မာ့ ႐ုပ္ ရွင္ထူးခၽြန္ဆု ဒုတိယအဆင့္ စိစစ္ အကဲျဖတ္ေရးအဖဲြ႕မွ အဖဲြ႕၀င္ ခ်စ္ ဦးညဳိက ဆိုသည္။ ““မွီျငမ္းဆိုတာသိခဲ့ရင္ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္မွာ “အမွီးဇာတ္ လမ္းျဖစ္ေနပါသျဖင့္” ဆိုတာ ထည့္ခဲ့မွာပါ။ ေကာ္ပီနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးမႈက တန္ဖိုးခ်င္းမတူပါဘူး”” ဟု ၎ကေျပာသည္။
႐ုပ္ရွင္ထူးခၽြန္ဆုသမိုင္းတြင္ ထူးခၽြန္ဆုခုနစ္ဆုျဖင့္ ဆုအမ်ား ဆံုးခ်ိတ္ထားႏိုင္ေသာ “ငါသူတစ္ ပါး ေယာက်္ား မိန္းမ”၊ “အေမ့ႏို႔ဖိုး”၊ “လွ်ဳိ႕၀ွက္ေသာႏွင္း” ဇာတ္ကားတို႔ သာ ရွိခဲ့ဖူးသည္။ ဇာတ္ပို႔ဆုရွင္ ေမာ့စ္ရရွိျခင္းအေပၚ ပရိသတ္မ်ားအားလံုး လက္ ခံေက်နပ္မႈရွိခဲ့ သည္။ “ကၽြန္ေတာ့္ အသက္ ၅၉ႏွစ္က်မွ မိတဲ့အကယ္ဒမီ” ဟုေက်းဇူးတင္စကားတြင္ ထည့္ သြင္းေျပာၾကားသြားခဲ့သည့္ ဟာ သ သ႐ုပ္ေဆာင္ေမာ့စ္မွာ ဆုရရွိခ်ိန္တြင္ အသည္းေရာဂါအျပင္းအထန္ ခံစားေနရသည့္ အခ်ိန္လည္းျဖစ္သည္။ ဆုေပးပဲြ မက်င္းပမီ ေရပန္း စားေနေသာ ႏိုင္းႏိုင္း၊ သူထူးစံ၊ မင္းအုပ္စိုးႏွင့္ ေနာင္ေနာင္တို႔အ နက္ မင္းအုပ္စိုးမွလဲြ၍ က်န္သံုးဦး မွာ ၎င္းတို႔၏ အႏုပညာသက္တမ္း တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ဆန္ခါတင္ အဆင့္၀င္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသား ဇာတ္ ေဆာင္ဆုကို ၎င္း၏ ပထမဆံုး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား “ထာ၀ရအလင္း တန္းမ်ား” ျဖင့္ ေနာင္ေနာင္က ရရွိျခင္းအေပၚ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ၀မ္းသာစြာျဖင့္ ထိုက္တန္ေၾကာင္း အားေပးၾကသူမ်ားရွိသလို သ႐ုပ္ ေဆာင္ရသည့္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ ႏွင့္ ဇာတ္၀င္ခန္းမ်ား၏ အားသာ ခ်က္မ်ားအရ ေနာင္ေနာင့္ေနရာ တြင္ အျခားမင္းသားတစ္ဦး သ႐ုပ္ေဆာင္ပါကလည္း ဆုရရွိႏိုင္သည္ ဟုလည္း ထင္ျမင္ခ်က္မ်ား ေပး သူမ်ားလည္း ရွိသည္။ထူးခၽြန္ဆုအမ်ားႀကီး ရႏိုင္ ေျခရွိသည္ဟု ခန္႔မွန္းထားၾက သည့္ “ပန္းၾကာ၀တ္မႈန္” ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမွာ အေကာင္းဆံုး ဓာတ္ ပံုဆုႏွင့္ အေကာင္းဆံုး အသံဆုႏွစ္ ဆု ရရွိခဲ့သည္။
အမ်ဳိးသမီး ဇာတ္ပို႔ဆုအ တြက္ ေရပန္းစားေနေသာ ခ်စ္စႏိုး ဦးမွာ အႏုပညာသက္တမ္း ကိုးႏွစ္ အၾကာတြင္ အစ္ကိုႏွစ္ေယာက္အ ေပၚ တစ္မ်ဳိးစီ သိတတ္နားလည္ ငဲ့ညႇာေသာ ညီမငယ္တစ္ေယာက္ ၏ ဇာတ္႐ုပ္အတိုင္း “ရင္ကဲြနာ” ဇာတ္ကားတြင္ ကြက္တိ သ႐ုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေရႊစင္ ဆုကို လက္၀ယ္ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ သည္။ အမ်ားေမွ်ာ္လင့္ထားသည္ ႏွင့္ အလဲြႀကီးလဲြသြားခဲ့သည့္ ဆု ႏွစ္ဆုမွာ အမ်ဳိးသားဇာတ္ေဆာင္ ဆုႏွင့္ အမ်ဳိးသမီးဇာတ္ေဆာင္ဆု မ်ားပင္ျဖစ္သည္။ အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ဆုအတြက္ ႏိုင္ႏိုင္း ကို တစ္ထစ္ခ် ေမွ်ာ္လင့္ ထားၾကသည့္ မီဒီယာအမ်ားစုမွာ ဆုမ ေၾကညာခင္ကတည္းက ႏိုင္ႏိုင္း အနားတြင္ ၀ိုင္းအံုေနေသာ္လည္း ဆုေၾကညာၿပီးေသာ အခါ စင္၏ ညာဘက္ျခမ္းက ေနာင္ေနာင္ထံ အေျပးအလႊားသတင္းရယူၾကရ ျပန္သည္။ ႏိုင္ႏိုင္းနည္းတူ သက္ မြန္ျမင့္ထံသို႔ ခ်ိန္ထိုးထားသည့္ ကင္မရာမ်ားမွာ ဆုေၾကညာၿပီး ေနာက္ မယ္လိုဒီထံသုိ႔ ၀ိုင္းအံုေျပး လႊားၾကရျပန္သည္။ယခုႏွစ္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ထူး ခၽြန္ဆုေပးပဲြကို ယခင္ႏွစ္မ်ားက ထက္ အခ်ိန္ေစာစြာ က်င္းပခဲ့ၿပီး အစီအစဥ္တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ၾကား ရပ္နားမႈ၊ ေလးဖင့္မႈမရွိဘဲ ဆက္္ တိုက္က်င္းပသြားခဲ့ရာ ညခုနစ္နာရီတြင္ ေအာင္ျမင္စြာက်င္းပၿပီးစီးခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။