Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Wednesday, January 9, 2013

လက္ေခ်ာင္းမ်ားကေျပာေသာ လူ႔အေၾကာင္း

လက္ေခ်ာင္းမ်ားကေျပာေသာ လူ႔အေၾကာင္း
 
လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို တဒတႍအတြင္းေတြ႔ျမင္ယံုနွင့္ ၎၏အက်င့္ စရိုက္စိတ္ေနသေဘာထားတို႔ကို သိရွိရန္မွာ လြယ္ကူလွသည္မဟုတ္ပါ ။ သို႔ေသာ္ လူ၏ စိတ္သည္ မ်က္နွာေပၚတြင္ ေပၚေပါက္ထင္ဟတ္ေနသကဲ့သို႔
လက္၏ လႈပ္ရွားမူေပၚတြင္လည္း ထင္ဟတ္ေဖၚျပေနသည္ကို သိပၸံနည္းက်
ေလ့လာထားရွိခ်က္မ်ားအရ သိရွိၾကသည္ ။
...
လက္၏လႈပ္ရွားမူနွင့္ လက္မမ်ားလက္ေခ်ာင္းတို႔၏ အထားအသိုေပၚ မူတည္၍ အကဲခတ္ျခင္းအားျဖင့္ အက်င့္စရိုက္စိတ္ေနသေဘာထားတို႔ကို တစိတ္တေဒသ သိရွိနိုင္ပါသည္ ။

ဥပမာ - လူတစ္ေယာက္သည္ ေဒါသၾကီးစြာ ျဖစ္လာလ်ွင္ မ်က္နွာတစ္ခုလံုး
နီရဲေနေအာင္ေသြးေရာင္လြမ္းလာမည္ မဟုတ္ပါလား ။ ထို႔အတူ
ပင္လက္သီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုတ္ထားတတ္ၾကသည္မွာလည္း သိသာသည့္ အခ်က္ၾကီးတရပ္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ ၏ စရိုက္လကၡဏာ ကိုေလ့လာအကဲခတ္ႏူိင္ရန္ လက္၏ လႈပ္ရွားမူ နွင့္ လက္အေနအထားအမ်ိဳးမ်ိဳးအေပၚ " ရူပသ်ွတၱရ " ပညာရွင္မ်ား၏
ေဟာဆိုခ်က္မ်ားကို ေလ့လာၾကပါစို႔ ။

( ပြင့္လင္းရိုးသားေသာသူတို႔) ၏လက္သည္ျပန္႔ကားလ်ွက္(၀ါ)ဖြင့္လ်ွက္ အေနအထားရွိ၏ ။ လက္ကိုထင္သာျမင္သာေအာင္ျပတတ္၏။

(လ်ွိဳ႕၀ွက္တတ္ ၊ လ်ိွဳ႕၀ွက္ခ်က္ရွိသူမ်ားသည္ ) ၎တို႔၏ လက္ကို
ဆုတ္ကိုင္ထားတတ္ၾကသည္ ။ လက္ကို၀ွက္ထား၍လည္းတတ္ၾကသည္

(လက္ေခ်ာင္းမ်ားသည္ အခ်င္းခ်င္း ပူးလ်ွက္ထားရွိျခင္း ၊ လက္ကို ဆုတ္၍ေအာက္သို႔တဲြေလာင္းခ်ထားျခင္း ) တို႔ကို ေတြ႔ရွိပါက ထိုသူသည္
ယံုၾကည္ခ်က္ကို ဆုတ္ကိုင္ထားတတ္သူတဦးျဖစ္သည္ ။ လုပ္ငန္း တို႔၏
လ်ိွဳ႕၀ွက္မ်ားကိုလည္း ဖံုးကြယ္ထားတတ္သူမ်ိဳးျဖစ္သည္ ။

(လူတေယာက္၏ လက္မ်ားသည္ ေဘးတဖက္တခ်က္ စီတြင္ ထားရွိျပီးျဖန္႔ကားထားျခင္း ၊ ေပ်ာ့ေလ်ာ့စြာထားျခင္း တို႔ကို ေတြ႔ျမင္ရပါက ၎သည္ စိတ္ဓါတ္ၾကံ႕ခိုင္သူမဟုတ္ေခ် ။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မရွိရည္ရြယ္ခ်က္ ကင္းမဲ့သူမ်ိဳးျဖစ္သည္ ။ ရရစားစား ၊ေပါ့ေပါ့ေနေပါ့ေပါ့စား လူမ်ိဳးျဖစ္သည္ ။ ထိုသူတို႔၏ စိတ္မွာ ပ်င္းရိျခင္း၊ ေပါ့ပ်က္ပ်က္မ်ားရွိေလသည္ ။

(လက္နွစ္ဖက္ကို ေဘးတြင္ခ်ထားသည္ မွတ္ေသာ္လဲ လက္သီးမွာ ဆုပ္လွက္ရွိတတ္သူမ်ားသည္ )ၾကမ္းတမ္းခက္ထန္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။ စိတ္ရိုင္းရွိသည္ ။ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ေသာအျပဳအမူမ်ိဳးရွိသူျဖစ္သည္ ။
ထိုလူတို႔သည္ ရန္လိုတတ္ေသာသေေဘာကို ေဖၚျပေနသျဖင့္မၾကာခဏ ရန္ပဲြနွင့္ရင္ဆိုင္ရတတ္၏ ။ နိုင္ထက္ကလူျပဳလိုေသာ ဥာဏ္ဆိုးရွိသည္ ။
ေကာက္က်စ္ရက္စက္တတ္ေသာ သေဘာလည္းရွိျပန္သည္ ။

(လက္သီးကို က်စ္က်စ္ပါေအာငါဆုတ္ထားေသာ အမွတ္အသားသည္ စိတ္၀ယ္တစံုတရာယတိျပတ္ဆံုးျဖတ္ျခင္း၏ အမွတ္အသားပင္ျဖစ္သည္။

(လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏လက္ကို အထက္နွင့္ေအာက္သို႔ ခ်ီခ်တင္ ခ်ီျပဳမူေနျခင္းေသာ္၎ ၊ အက်ႍီ၊ေဘာင္းဘီအိတ္အတြင္းသို႔ ခ်ီထုတ္ ခ်ီ) ျပဳလုပ္ေနလ်ွင္ေသာ္၎ သူ၏ လက္မ်ားကိုမည့္သည္႔ေနရာ ထားရမွန္း မသိေအာင္ေနရာရွာမရျဖစ္ေနပါက ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ရည္မွန္း ခ်က္၍
မယ္မယ္ရရ ဆုတ္ကိုင္ထားမူ႔မရွိျခင္း ၊ စိတ္မွာ မေရမရာျခင္း ၊
မေသမခ်ာျခင္းတို႔ ကိုေဖာ္ျပေနျခင္းသာျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္
ရည္ရြယ္ခ်က္မရွိသြားလာလည္ပတ္တတ္ျခင္း ၊ ျပဴမူတတ္ျခင္း ၊
မေရမရာစကားမ်ားကိုလည္းေျပာဆိုတတ္ျခင္းရွိတတ္ေပသည္ ။

(လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏ လက္မ်ားကိုေရြ႕လ်ားလႈပ္ရွားရာတြင္ တစံုတရာနွင့္ထိခိုက္စိုးရံြ႕၍ ေရွာင္တိမ္းျခင္းသတိၾကီးစြာ ထားျခင္းမ်ား ကို ေတြ႔ရပါက ထိုသူသည္ အရာရာတိုင္းတြင္သံသယၾကီးစြာရွိ သူျဖစ္ေၾကာင္း အတတ္သိနိုင္ေလသည္ ။ ၎သည္ျပင္းထန္စြာ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကစိတ္ရွိ၍ သတိၾကီးသူလဲျဖစ္သည္ ။ ထာ၀ရစိုးရိမ္စိတ္ မကင္းျဖစ္ေနတတ္သည္ ။ မည္သူ႔ကိုမ်ွရံုၾကည္စိတ္ခ်ထားျခင္းမရွိေခ် ။

( လူတစ္ေယာက္သည္ တစံုတရာကို ကိုင္တြယ္ေဆာ့ကစားတတ္ျခင္း ) ဥပမာ -လက္ကိုင္ပ၀ါ ၊ေက်ာက္ခဲ ၊ ပစၥည္းငယ္မ်ားစသည္တို႔ကို ခက္တြင္ဟုိပြတ္ဒီပြတ္လႈပ္ကစားေနတတ္ျခင္းသည္ ၎၏
စိတ္ဂဏွာမျငိမ္
ျခင္းနွင့္ စိတ္ကစားေနမူကိုေဖၾ္ျပေနျခင္းျဖစ္သည္ ။ ထိုနည္းတူစြာခဲတံ ၊
ေဘာပင္ျဖင့္ ေရာက္တတ္ရာရာေရးျခစ္သူမ်ားလည္း ဤသေဘာပင္ျဖစ္သည္ ။

(လက္၀ါးနွစ္ခုကိုပူး၍ကပ္၍ ဆုပ္ကိုင္ထားတတ္ေသာ အက်င့္ရွိသူတို႔သည္
စိတ္ထားတည္ျငိမ္ေအးခ်မ္းျခင္းကိုျပသည္ ။ စိတ္သေဘာထားတည္ျငိမ္ ၍ ေဒါသစိတ္လဲကင္းရွင္းေနမူကိုျပသည္။ ၎တို႔သည္ မ်ားေသာအားျဖင့္
စပ္စုျခင္းကင္း၍ ဘာသိဘာသာေနထိုင္တတ္သည္။ ပူပင္ေသာကလဲမရွိေခ်
ေအးေအးေနတတ္ျပီးစကားနည္းသူမ်ားျဖစ္သည္ ။

( လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏လက္ေမာင္းမ်ား ၊ လက္၀ါးမ်ားကို ခပ္ၾကြား ၾကြား ၊ ခပ္ကားကားထား၍ လက္သီးဆုတ္ထားသည့္ဟန္) ပန္ရွိသူတို႔သည္ စရိုက္ၾကမ္း၍ရိုင္းစိုင္းေသာစိတ္ထား ရွိသူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ၾကမ္းတမ္းေသာ
အလုပ္ကိုလုပ္ကိုင္ရသူမ်ားလဲျဖစ္သည္ ။ ၎တို႕သည္ အျငင္းအခံု သန္၍
မည္သူ႕ကိုမွ်ေအာက္ၾကိဳ႕မခံတတ္ေပ ။ စကားကိုလဲ အထက္စီးမွ ေျပာတတ္ သည္ ။ ( ၀ ) မရွိဘဲ ( ၀ိ ) လုပ္ေနသူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ယင္းတို႔သည္ အားနဲသူမ်ားအေပၚတြင္ ဖိနွိပ္အနိုင္က်င့္တတ္သည္ ။ ထိုသူမ်ားကို ဆက္ဆံရာ၌ သတိတရားၾကီးစြာထား၍ ဆက္ဆံသင့္ေပသည္ ။ သို႔မဟုတ္ပါက ရန္ျပႆနာမ်ားမုခ်ေပၚေပါက္လာနိုင္ေပသည္ ။
လစ္ဗ်ား ေခါင္းေဆာင္ဗိုလ္မူးၾကီး ( ကဒါဖီ ) ႏွင့္ အီတလီအာဏာရွင္
(မူဆိုလိုနီ ) တို႔သည္ ဤကဲ့သို႔လက္ အေနအထား ထားတတ္ေလသည္ ။

(လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏ လက္နွစ္ဖက္ကို ပြတ္သပ္ေနျခင္း ၊ ေခ်းတြန္း သကဲ့သို႔တစ္ခုကို တစ္ခု ပြတ္သပ္ေနျခင္းမ်ားကို ) ေတြ႔ပါက ထိုသူသည္
ယံုၾကည္ထိုက္သူတစ္ဦး မဟုတ္ေပ ။ ကတိသစၥာ မတည္ၾကည္သူ ၊
မရိုးမေျဖာင့္ေသာသူမ်ားျဖစ္သည္ လိမ္ညာလွည့္ဖ်ားတတ္ေသာသူမ်ား လဲျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔၏ အေျပာမ်ားကိုမည္သည့္အခါမွ်မယံုၾကည္ရေခ် ။ ထိုသူတို႔သည္ သူတစ္ပါးအေပၚ တြင္ အျမဲတေစလိမ္ညာလွည့္ဖ်ား၍ ကိုယ္က်ိဳးရွာအတၱသမားသက္ေသသာျဖစ္သည္ ။

( လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏လက္မ်ားကို တဲြေလာင္းခ်ထားျပီးမလုပ္ခ်င္ မကိုင္ခ်င္နွင့္ပံု )မ်ိဳးလက္ကို အုန္းဆံၾကိဳးနွစ္ေခ်ာင္း တဲြလဲခ် ထားသကဲ့ သို႔သူမ်ိဳး ၊ ထူထဲေလးလံ၍ လႈပ္ရွားမူေႏွးေကြးေသာ လက္မ်ိဳးသည္
စိတ္ဓါတ္ေရးရာအလြတ္က်ဆင္းေနသူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္
အသက္ရွင္လ်ွွက္စိတ္ဓါတ္ေသဆံုးေနသူမ်ားျဖစ္သည္။ ျဖစ္သလိုေနျဖစ္
သလိုစား၍ေလာကၾကီးကို ျငီးေငြ႕ေနသူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔၏ ဘ၀
သည္ ၾကမ္းတမ္းခက္မာျပီး လြယ္ကူေခ်ာေမာျခင္းမရွိတတ္ေခ် ။

( လူတစ္ေယာက္သည္ သူ၏လက္နွစ္ဖက္ကို ေနာက္တြင္ပစ္လွ်က္ ဆုတ္ကိုင္ ထားတတ္ျခင္းသည္ ) သတိတရားၾကီးလြန္းသူျဖစ္သည္ ။
သတိ၀ိရိယအျမဲ ရွိေနျခင္းမ်ားကိုျပသည္ ။ ၎တို႔သည္ အစဥ္နိုးၾကားေန သူျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ေရွ႕လုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းစဥ္အတြက္ ပိုင္ပုိင္နိုင္နိုင္
ဆံုးျဖတ္ခ်က္မခ်တတ္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။

( လက္သည္းကိုက္တတ္သူမ်ား) သည္ စိတ္ကူးယဥ္တတ္ ၍ ေပါ့ေပါ့ေနေပါ့ေပါ့စား မ်ားျဖစ္ၾကသည္ ။ ၎တို႔သည္ မိမိသက္ သာလ်ွင္ျပီးေရာ လူစားမ်ိဳးျဖစ္သည္ ။ ယင္းတို႔သည္ ကိုယ္က်ိဳးတစ္ခု တည္းကိုသာ ေရွ႕တန္းတင္၍ လုပ္ကိုင္တတ္ၾက၏ ။

(လက္သီးနွစ္ဖက္ဆုပ္၍ ေမးေထာက္တတ္သူမ်ား ) သည္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရြင္ ရြင္ေနတတ္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္ အေပါင္းအသင္းအေပၚ ခံုမင္၍ အရာရာတိုင္းကို သူမ်ားအားကိုးတတ္ၾကသည္ ။

( ပါးျပင္နွစ္ဖက္အားပြတ္သပ္တတ္သူမ်ားနွင့္ ေမးေစ့ပြတ္သပ္တတ္ သူမ်ားသည္)အၾကံၾကီးသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္ ၎တို႔သည္ ေစ့စပ္ေသခ်ာ၍ ပိုင္ပိုင္နိုင္နိုင္ဆံုးျဖတ္တတ္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။

( ပါးျပင္အားလက္ညိုးျဖင့္ ေထာက္တတ္သူမ်ားသည္ ) စဥ္းစားဥာဏ္ အေတြးအေခၚေကာင္း၍ အရာရာတိုင္းကို ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္တြက္ဆ တတ္ေပသည္ ။ ၎တို႔သည္ အထူးသျဖင့္ နိုင္ငံေရး ၊ စီးပြားေရး ၊ အနုပညာေလာကတို႔၌ အၾကီးအကဲ မ်ားျဖစ္ေနတတ္ၾကသည္ ။

(မိမိ၏ လက္နွစ္ဖက္ကိုေနာက္ပစ္၍ ဦးေခါင္းေနာက္ဖက္သို႔တင္ထား သူမ်ားသည္ ) သြက္လက္ခ်က္ခ်ာ၍ ေအာင္ျမင္မူပန္းတိုင္သို႔ေရာက္ရွိ သူမ်ား ျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္ ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ေကာင္း၍ အရာရာတိုင္းကို လွ်င္ျမန္စြာဆံုးျဖတ္တတ္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။

( မိမိလက္ျဖင့္ပါးစပ္ကို ပြတ္သပ္ကစားသူမ်ားသည္ ) ေလာင္းကစား၀ါဒနာ ထံု ၍အရာရာတိုင္းကို စိတ္ဒိၶဟ ရွိေနသူမ်ားျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္
တခါတရံဇီဇာေၾကာင္တတ္သည္ ။

( မိမိလက္ညိႈးကို နုတ္ခမ္းေပၚတင္တတ္သူမ်ားသည္ ) ေကာင္းေသာ အလုပ္ျဖစ္ေစ ၊ ဆိုးေသာ အလုပ္ျဖစ္ေစျပတ္သားတိက်စြာ မလုပ္ကိုင္ ရဲေသာ လူေၾကာက္မ်ားျဖစ္သည္ ။ ၎တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုလည္း အားမကိုးနိုင္ ၊သူမ်ားကိုလဲအားမကိုး တတ္သူမ်ားျဖစ္သည္ ။

(လက္ဖ၀ါးနွစ္ဖက္ကို တစ္ခုနွင့္တစ္ခု ထပ္၍ဆုပ္ကာထားစဥ္လက္၀ဲဖက္ လက္မသည္အထက္၌ရွိေနလ်ွင္ ) ထိုသူသည္ စိတ္ကူးယဥ္သမား ျဖစ္သည္ ဆင္ျခင္စဥ္းစားဥာဏ္ေခါင္းပါးမည္ ေလထဲတိုက္ေဆာက္တတ္သူမ်ိဳးျဖစ္
သည္ ။

(လက္ယာဖက္လက္မသည္ အထက္၌ရွိေနလ်ွင္) ထိုသူသည္ လက္ေတြ႔ သမားျဖစ္သည္ ။ ဖ်တ္ဖ်တ္လတ္လတ္ ရွိသူျဖစ္မည္ ။ ဆင္ျခင္စဥ္းစား တတ္ေသာ ဥာဏ္ရွိမည္ ။

(လက္မကို လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားအတြင္း၌၀ီက္ထားသကဲ့သို႔ ) ရွိေနလ်ွင္
ထိုသူသည္ အာဏာအတြက္ အထူးလိုက္လံရွာေဖြေနသူျဖစ္သည္ ။ သူတစ္ပါးကိုအားကိုးလိုစိတ္ရွိတတ္ျပီး ေလာကၾကီး၏ ဖိနွိ္ပ္မူကို
ခံစားေနရပါလားဟုထင္ျမင္ေနသူျဖစ္သည္ ။

( လက္မထိပ္ဖ်ားမ်ားသည္ လက္ညိဳးနွင့္ လက္ခလယ္ၾကားမွျပဴထြက္ေန လ်ွင္ )ထိုသူသည္ အရာရာတိုင္း၌ စိတ္ပူပတ္တတ္ယံုမက သံသယမကင္းသူျဖစ္သည္ ။ မည္သည့္ ကိစၥတြင္မဆိုျဖစ္မွျဖစ္ပါ့မလား ၊
ဟုတ္မွဟုတ္ပါ့မလား စသည္ျဖင့္ တဖြဖြေျပာတတ္သူျဖစ္သည္ ။

(လက္မသည္ အျပင္ဖက္၌ေပၚေပၚထင္ထင္ ၊ ထိုးထိ္ုးေထာင္ေထာင္ ထြက္ေပၚေနလ်ွင္)ထိုသူသည္ မိမိကိုယ္ကို မိမိအလြန္ စိတ္ခ်ယံုၾကည္ သူျဖစ္ေပမည္ ။ တပါးသူမ်ားအေပၚ ၾသဇာလြမ္းမိုး၍ အမိိန္႔ေပးနိုင္သည့္ အရည္အခ်င္းရွိမည္ ။

(လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားကို ခပ္ခြာခြာထားတတ္လ်ွင္) ထုိသူသည္
ကိုယ့္အားကိုယ္ကိုးတတ္သူျဖစ္သည္ ။ ေျပာဆိုဆက္ဆံရာ၌ ပြင့္ပြင့္လင္း လင္း ရွိယံုမက အရာရာတိုင္း၌ အသင့္အေနအထားရွိေနတတ္သူျဖစ္သည္ ။
ေနာင္ခါလာ ေနာင္ခါေစ်းဆိုေသာ စိတ္ထားမ်ိဳးရွိမည္ ။

( လက္ေခ်ာင္းမ်ားကို တစ္လုနွင့္တစ္ခု ထိေနေအာင္ထားလွ်င္ )ထိုသူသည္
အရွက္ကို အသက္နွင့္လဲ၍ ကာကြယ္တတ္သည့္ ပုဂိၢဳလ္ျဖစ္သည္ ။ အရာရာတြင္ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကတတ္သည္ ။ မလိုအပ္ပဲ သတိ လြန္ကဲေန တတ္သူျဖစ္ကည္ ။

(လက္ေခ်ာင္း ကေလးမ်ားသည္ အတြင္းပိုင္းသို႔ ေကြး၀င္ေနလ်ွင္ ) ထိုသူသည္အတၱစိတ္ရွိသူျဖစ္သည္ ။ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တတ္ သူလဲ ျဖစ္မည္ ။ မိမိကိုယ္ကို မိမိယံုကည္မူ ကင္းမဲ့ျပီး စိတ္ေသာကမ်ား တတ္သူျဖစ္မည္ ။

( လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားသည္ အတြင္းဖက္သို႔ေကြး၀င္ေနသည္ လက္မွာ
လက္သီးဆုန္ဟန္မ်ိဳးျဖစ္ေနလ်ွင္) ထိုသူမ်ိဳးကို အလြန္သတိထားရမည္ ။ ၎စိတ္ျမန္လက္ျမန္ရွိငတစ္ပါး သူကိုၾသဇာလြမ္းမိုးလိုစိတ္ အလြန္ျပင္းျပ သူျဖစ္သည္ ။ ၎လက္ - နာဇီေခါင္းေဆာင္ ဟစ္တလာ
- ရုရွားေခါင္းေဆာင္ စတာလင္

( လက္ေခ်ာင္းမ်ားအဆစ္မပ္သလို ခပ္ေတာင့္ေတာင့္ ျဖစ္လ်ွင္ )ထိုသူသည္
သတိအလြန္ရွိသူမ်ားျဖစ္ျပီး တစ္ပါးသူကို အယံုအၾကည္ ကင္းမဲ့ေန သူျဖစ္သည္ ။မိမိကိုယ္မွ လဲြ၍ အျခားမည္သူ႕ကိုမ်ွ စိတ္မခ်နိုင္သူ ျဖစ္သည္။ တစ္ပါးသူကိုေ၀ဖန္လိုစိတ္အျပည့္အ၀ ရွိမည္ ။

( ေပ်ာ့ေျပာင္းေသာ လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားရွိျပီး ၎တို႔သည္ အျပင္ဖက္ သို ႔ေကာ့လန္ပံုေပၚေနလ်ွင္ )ထိုသူသည္ ေလာကၾကီးနွင့္ အလိုက္အ ထိုက္ေနထုိင္တတ္သူျဖစ္မည္ ။ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနေသခဲ ဟူေသာဆိုရိုးစကားကို အလြန္လိုက္နာလိုသူျဖစ္မည္။ေရာက္ေလရာမွာ ရွိတာေလးျဖင့္
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္သူျဖစ္မည္ ။ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲရာ၌လည္း အလြန္ရက္ေရာ သည္ ။သို႔ေသာ္ ရုတ္တရက္အမွတ္အထင္ေဒါသအိုးေပါက္ကဲြတတ္သူျဖစ္၍ သတိထားရမည္ ။


ဤကဲ့သို႔........လက္တို႔၏ လႈပ္ရွားမူသဘာစကို ေလ့လာအကဲခတ္ျခင္းျဖင့္
လူတစ္ေယာက္၏ စိတ္ေနစိတ္ထားနွင့္စရိုက္လကၡဏာမ်ားကိုလြယ္ကူစြာ အကဲခတ္နိုင္ေပသည္ ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ လူ၏ မ်က္နွာသည္ ဟန္ေဆာင္ရနိုင္ေပသည္ ။ အက်င့္ပါေနေသာလက္တို႔၏အေနအထား
ကား ထိုသူ၏ ပင္ကိုယ္စိတ္အေနအထားကို ဖါင့္ဟေနေသာေၾကာင့္
ဟန္ေဆာင္၍မရေပ ။ မည့္သို႔ဆိုေစ - မိမိကုိယ္တိုင္ အျခားသူမ်ား၏ လက္လႈပ္ရွားမူမ်ားကို စိတ္၀င္စားစြာအကဲလန္ေလ့လာပါက မၾကာမီ အခ်ိန္အတြင္း မိမိအကဲ ခတ္မူမ်ားသည္ ရာနုန္းျပည့္ မွန္ကန္ေနသည္ကို
ေတြ႕ရေပကည္ ။

ေရးသားသူ >> နန္းညြန္႔ဦး

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။