Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Thursday, December 1, 2016

ကားအင္ဂ်င္စက္ႏႈိးမရေသာ ျပႆနာႏွင့္ ခြၽတ္ယြင္းအားနည္းခ်က္မ်ား

ကားအင္ဂ်င္စက္ႏႈိးမရေသာ ျပႆနာႏွင့္ ခြၽတ္ယြင္းအားနည္းခ်က္မ်ား
®®®®®

® ႐ုတ္တရက ္ကားအင္ဂ်င္စက္ ႏိႈးမရေသာ အခက္အခဲမ်ဳိးကုိ ကား ပုိင္ရွင္တုိင္း ႀကံဳဖူးၾကသည္။ ကား အေၾကာင္း အေျခခံက်က်နားလည္ ထားေသာ ၀ါရင့္အေတြ႔အႀကံဳရွိသူ မ်ားအတြက္ ေျဖရွင္းႏုိင္ေသာ္လည္း လူငယ္မ်ားႏွင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္အသစ္ မ်ားအတြက္ ကားစက္ႏိႈးမရေသာ ျပႆနာသည္ ေခါင္းခဲအၾကပ္႐ိုက္ ျဖစ္ေစေသာ အခက္အခဲတစ္မ်ဳိးျဖစ္ ပါသည္။

® သင့္ကားအင္ဂ်င္ စက္ႏိႈးသြား ေစရန္ ႀကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္စဥ္ မည္ သည့္အရာမ်ား ျဖစ္ေပၚလာပါသ နည္း။ ခြၽတ္ယြင္းမႈျဖစ္ၿပီး မူမမွန္ေသာ အေျခအေနမ်ားကို ေလ့လာသံုးသပ္ ၍ ကားစက္ႏိႈးမရေသာ ျပႆနာမ်ား ၏ အေျဖကုိ ရွာေဖြေဖာ္ထုတ္ႏုိင္ပါ သည္။

(၁) Ignition Switch ေသာ့ ေပါက္ထဲသို႔ ကားေသာ့ထည့္ၿပီးလွည့္ ၍ ရပါသလား။

(၂) ကားေသာ့လွည့္လိုက္ေသာ အခါ ကားဒတ္ခ်္ဘုတ္တြင္ မီးလင္း လာပါသလား။ ကားလံုၿခံဳေရးစနစ္ အရ ကားေသာ့ပံုစံ (Key-shaped Light) မီးအလင္းေရာင္ ေပၚလာပါ သလား။ အင္ဂ်င္ Check မီးလင္း ေနပါသလား။

(၃) ကားေသာ့တံကုိ "On" အဆင့္မွ "Start" အေနအထား Position သို႔လွည့္လုိက္ေသာအခါ ျဖစ္ေပၚ ေသာ အေျခအေနမ်ား -
>> အင္ဂ်င္လွည့္မရပါ။ မည္ သည့္ အသံမွ်လည္း မၾကားပါ။
>> ကားေသာ့ လွည့္လုိက္ပါက ေတာက္၊ ေတာက္ဟု ျမည္သံၾကားရ ၿပီး အင္ဂ်င္မလည္ပါ။ စက္ႏိူးေမာ္ တာ မ႐ုန္းပါ။
>> စက္ႏိႈးေမာ္တာ ျဖည္းျဖည္း သာ လည္သည္။ စက္မႏိႈးပါ။
>> စက္ႏႈိးေမာ္တာတစ္ပတ္ခ်င္း အားမရွိေသာ ပံုစံမ်ဳိးျဖင့္ လည္႐ံုသာ လည္ပါသည္။ စက္မႏိုးပါ။

ပထမဆံုးစစ္ေဆးျခင္း

ကားစက္ႏိႈးမရပါက ပထမဆံုး စစ္ေဆးရမည့္အေျခခံမ်ားမွာ -
>> ဘက္ထရီအားရွိပါသလား။ OK မွာ ရွိေနပါသလား။
>> ေအာ္တိုဂီယာေဘာက္စ္ကား မ်ား ဂီယာတံကုိ Park (P) တြင္ မထား ပါက စက္ႏိႈးေမာ္တာ မလည္ႏုိင္ေအာင္ စီမံထားပါသည္။ Starting System တြင္ ေဘးကင္းလံုၿခံဳမႈရွိေစရန္ Neutral Safety Switch တပ္ဆင္ထားပါ သည္။ ပါကင္ (P) ေနရာတြင္ မထားဘဲ အျခားဂီယာ ၀င္ေနၿပီး ကားစက္ႏိုးသြားပါက ယာဥ္ တုိက္မႈ ျဖစ္တတ္ပါသည္။
>> ဘက္ထရီ ေကဘယ္ႀကိဳး အဆက္မ်ား၊ ဘက္ထရီေခါင္းငုတ္ မ်ား ေခ်ာင္ေနသလား။ လြတ္ေန သလား။
>> ဆီတိုင္ကီထဲတြင္ ေလာင္စာ ဆီ အလံုအေလာက္ ရွိပါသလား။
>> အျမင့္ကားမ်ားတြင္ လံုၿခံဳမႈ စနစ္ကုိ အဆင့္ျမႇင့္ထား၍ကားေသာ့ပံု မီးလင္းေနပါက စက္ႏိႈးမရပါ။
>> ကားသူခိုးရန္မွ လံုၿခံဳမႈရွိေစ ရန္ Anti-theft System တပ္ထား ေသာ ကားမ်ားတြင္ အလြယ္တကူ စက္ႏိႈး၍ မရႏုိင္ပါ။

ကားဘက္ထရီ စစ္ေဆးျခင္း

® ခ်ာဂ်င္မ၀င္ႏုိင္ဘဲ အားကုန္ ေနေသာ ဘက္ထရီေၾကာင့္ စက္ႏႈိး ေမာ္တာ လံုး၀ မလႈပ္ရွားႏုိင္ေတာ့ပါ။ ဘက္ထရီတြင္ အားလက္က်န္ရွိ ^မရွိ စစ္ေဆးပါ။ ဟြန္းတီးၾကည့္ပါ။ ၀ိုက္ ဘာဖြင့္ၾကည့္ၿပီး ေရွ႔မီးႀကီးဖြင့္ၾကည့္ ပါ။ ဟြန္းသံက်ယ္ၿပီး ၀ိုင္ဘာလည္ ပတ္မႈေကာင္းပါက ဘက္ထရီေကာင္း ပါသည္။ မီးႀကီးအလင္းေရာင္လည္း စူးရွၿပီး လင္းထိန္ေနပါက ဘက္ထရီ အားျပည့္ေနေသာ အေျခအေနျဖစ္ပါ သည္။

® ဒိုင္နမို ခ်ာဂ်င္စနစ္ အားနည္း ၍ ဘက္ထရီသုိ႔ ခ်ာဂ်င္အ၀င္နည္းပါ က ဘက္ထရီတြင္ အားမရွိႏုိင္ပါ။ ေႏြရာသီတြင္ အပူခ်ိန္ျမင့္မားလြန္း၍ ဘက္ထရီအိုးထဲမွ လွ်ပ္လိုက္ရည္မ်ား အေငြ႔ပ်ံခန္းေျခာက္မႈ ျမန္သည္။ ဘက္ထရီပလိပ္ျပားေပၚေအာင္အထိ လွ်ပ္လိုက္ရည္ ေလ်ာ့က်ခန္းေျခာက္ ေနပါက ဘက္ထရီဓာတ္ျပဳႏုိင္ေသာ မ်က္ႏွာျပင္ဧရိယာ က်ဆင္းသြား၍ ဘက္ထရီအားမရွိေသာ ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေန တတ္သည္။

® ဘက္ထရီအုိးတြင္ လွ်ပ္္လိုက္ ရည္ Level ျပန္ျပည့္ေအာင္ ဘက္ထရီ မိုးေရထပ္ျဖည့္ေပးရသည္။ ဘက္ထရီ ငုတ္တုိင္ႏွင့္ ဘက္ထရီေခါင္း တပ္ ဆင္ထားရွိမႈ တင္းၾကပ္ေသခ်ာေနရ မည္။ ဘက္ထရီေခါင္း ေခ်ာင္ေနပါက ထိဆက္မႈ အားနည္းၿပီး စက္ႏိႈး ေမာ္တာဆြဲပါက အားမေကာင္းဘဲ ျဖစ္ေနတတ္သည္။ ဘက္ထရီတစ္လံုး ၏ သက္တမ္းသည္ ႏွစ္ႏွစ္မွ ေလး ႏွစ္အထိ အသံုးခံပါသည္။ မၾကာခဏ ကားအင္ဂ်င္ စက္ႏိႈးေပးရေသာ ကားမ်ား၊ အဲကြန္းအၿမဲသံုးေသာကား မ်ား ဘက္ထရီသက္တမ္းတိုပါသည္။

ေသာ့အံု (Ignition Switch) ထဲတြင္ကားေသာ့လွည့္မရျခင္း

® စတီယာရင္တြင္ Lock က်ေန ပါက ကားေသာ့လွည့္၍မရပါ။ ေရွ႔ ဘီးေမာင္းကားမ်ား ေရွ႔ဘီးတာယာႏွင့္ လမ္းပလပ္ေဖာင္း ထိတိုက္ေနပါက Steering Wheel လွည့္၍ မရပါ။ ကားစတီယာရင္ကြင္းကုိ ဘယ္ ^ညာ ကစားေပးၿပီး ကားေသာ့ကို ကစားေပး ပါက စတီယာရင္ကြင္း Lock က်ေန သည္ကို ျပန္၍ ကုစားႏုိင္ပါမည္။

ကားဒတ္ခ်္ဘုတ္ Instrument Panel တြင္ မီးအလင္းေရာင္မေပၚ ျခင္း

® ကားေသာ့တံသြင္း၍ေသာ့အံုကုိ On အေနအထားဖြင့္လိုက္ပါက ဒတ္ခ်္ဘုတ္မီးမ်ား လင္းရပါသည္။ အကယ္၍ Instrument Panel တြင္ မီးအလင္းေရာင္မ်ားေပၚမလာပါက ဘက္ထရီ လံုး၀အားမရွိ၍ျဖစ္ပါလိမ့္ မည္။

စက္ႏိႈးေမာ္တာ လံုး၀မလည္ ႏုိင္ျခင္း

® ကားေသာ့ လွည့္လိုက္ေသာ္ လည္း ေမာ္တာ လံုး၀ မဆြဲပါ။ ဘက္ထရီအားရွိ ^မရွိဦးစြာစစ္ေဆးပါ။ ဘက္ထရီအား ေကာင္းပါလ်က္ ေမာ္တာ လံုး၀မလႈပ္ျခင္းမွာ ေမာ္တာ စနစ္တြင္ ခြၽတ္ယြင္းခ်က္မ်ား ရွိေန၍ ျဖစ္ပါမည္။
>> ကားေသာ့အံု (Ignition Switch) ေကာင္း ^မေကာင္း စစ္ေဆး ပါ။ ကားေသာ့အံု Switch မွ လွမ္းပုိ႔ လိုက္ေသာ လွ်ပ္စစ္ပါ၀ါသည္ ေမာ္တာ Solenoid ကြိဳင္၀ါယာသုိ႔ ေရာက္ရပါသည္။
>> Solenoid ယူနစ္ကစားမွ ေမာ္တာသို႔ အားေကာင္းေသာ လွ်ပ္စီး ေၾကာင္း အမ္ပီယာမ်ားမ်ားကုိ ဘက္ ထရီမွ ရရွိပါမည္။
>> စက္ႏိႈးေမာ္တာ စနစ္တြင္ ေဘးကင္းလံုၿခံဳမႈရွိေစရန္ Nautral Safety Switch ထားေလ့ရွိပါသည္။ ၎င္း Switch မေကာင္းပါကလည္း စက္ ႏိႈးေမာ္တာစနစ္သို႔ ဘက္ထရီမွ စြမ္း အင္မ်ား မေရာက္ႏုိင္ပါ။

ေမာ္တာမွ ေတာက္ခနဲျမည္သံ ထြက္ၿပီး အင္ဂ်င္ကုိမလွည့္ႏိုင္ျခင္း

® ကားေသာ့လွည့္၍ စက္ႏိႈး ေမာ္တာကုိ ဆြဲခုိင္းသည္။ ေမာ္တာမွ ဆိုလိုႏြိဳက္ကစားေသာ ေတာက္ ခနဲ ျမည္သံထြက္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း အင္ဂ်င္ကုိ မလွည့္ႏုိင္ဘဲ ရပ္ေနမည္။ ဤသို႔ျဖစ္ပါက ဘက္ထရီအားနည္း ေန၍ျဖစ္မည္။ (သို႔မဟုတ္) ဘက္ထရီ ႀကိဳးႏွင့္ ဘက္ထရီေခါင္းမ်ား ဆက္ သြယ္မႈ မေကာင္းဘဲ မထိတထိျဖစ္ေန ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္မည္။

® စက္ႏိႈးေမာ္တာ လည္ေသာ္ လည္း ဆြဲအားမေကာင္းဘဲ ေႏွးေကြး ေနသည္။ ကားအင္ဂ်င္စက္လည္း မႏိႈးႏုိင္ျဖစ္ေနပါက ကားဘက္ထရီ အားအျပည့္ရွိ ^မရွိ ပထမစစ္ေဆးပါ။ ဘက္ထရီ အားေကာင္းပါလ်က္ ေမာ္တာ႐ုန္းအား မေကာင္းျခင္းျဖစ္ ေနပါက စက္ႏိႈးေမာ္တာ (Starter Motor) မေကာင္းျခင္းေၾကာင္ ့ျဖစ္ႏုိင္ သည္။ ဒိုင္နမို ^ေမာ္တာ ဆားဗစ္ဆုိင္ တြင္ ေမာ္တာကုိ စစ္ေဆးပါ။ ဆားဗစ္ စင္လုပ္ပါ။ မေကာင္းေသာ အစိတ္ အပိုင္းမ်ားကုိ အစားထုိးလဲပါ။

® စက္ႏိႈးေမာ္တာစနစ္ လည္း ေကာင္းသည္၊ ဘက္ထရီလည္း အား အျပည့္ရွိသည္။ ကားေသာ့လွည့္၍ စက္ႏိႈးၾကည့္ပါက ေမာ္တာအား ေကာင္းေကာင္းႏွင့္ လွည့္ေပးႏုိင္ သည္။ သို႔ေသာ္ ကားအင္ဂ်င္စက္ႏိႈး ရန္ အရိပ္အေယာင္ေတာင္ မျမင္ျဖစ္ ေနတတ္သည္။ ကားအင္ဂ်င္တစ္လံုး စတင္စက္ႏိႈးသြားႏုိင္ရန္ လိုအပ္ခ်က္ မ်ားက အဘယ္နည္း။

(က) အင္ဂ်င္ လံုရမည္။
Compression ဖိသိပ္အား ျမင့္မားရ မည္။ အင္ဂ်င္ ဆလင္ဒါ တစ္လံုးတြင္ Compression Test စမ္းၾကည့္ပါက ဖိသိပ္အား
120 psi မွ 170 psi အတြင္းရွိရမည္။ အကယ္၍ ဖိအား 70-80 psi ထက္ ေလ်ာ့နည္းေနလွ်င္ အင္ဂ်င္စက္ႏိႈးရန္ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ပါ။ အင္ဂ်င္ Compression ေကာင္းၿပီး လံုေနေစရန္ ပစၥတင္ Ring မ်ား ေကာင္းရမည္။ ဆလင္ဒါ Head ဂတ္စ္ ကတ္လံုရမည္။ ဗားမ်ား လံုရမည္။ အင္ဂ်င္ Ring ကြင္းမ်ားက်ဳိးၿပီး တုိင္မင္ Belt ႀကိဳး မေကာင္း၍ တိုင္မင္လြဲေခ်ာ္ ေနေသာ အင္ဂ်င္တစ္လံုးသည္ Compression ဖိသိပ္အား မေကာင္းႏိုင္ ပါ။

(ခ) တိုင္မင္ မွန္ကန္ရမည္။
အင္ဂ်င္ Head အတြင္းမွ ဗားမ်ား အဖြင့္အပိတ္ တိုင္မင္ကုိ မွန္ကန္တိက် စြာ လႈပ္ရွားေစေသာအရာမွာ Camshaft ျဖစ္သည္။ Camshaft ကို ခ်ိန္းႀကိဳး (သုိ႔မဟုတ္) တုိင္မင္ Belt ႀကိဳးျဖင့္ လွည့္ေပးသည္။ တုိင္မင္ Belt ႀကိဳးသက္တမ္းျပည့္ပါက အခ်ိန္ မီ အသစ္လဲေပးရသည္။

(ဂ) ေလာင္စာဆီႏွင့္ မီးပြား Spark
ဓာတ္ဆီ အင္ဂ်င္မ်ားသည္ မီး တိုင္မင္မွန္ကန္မွသာ စက္ႏိႈးရန္လြယ္ ကူသည္။ မီးေပးတိုင္မင္စနစ္ ေကာင္း ရန္ Ignition Coil ႏွင့္ Spark Plug မ်ားလည္း ေကာင္းရသည္။ ပလပ္ႀကိဳး ႏွင့္ ဒစ္စႀတီဗ်ဴတာမ်ား ေကာင္းရ သည္။ ဒစ္စႀတီဗ်ဴတာစနစ္ကုိ ေက်ာ္ လြန္ခဲ့ေသာ ယေန႔ေခတ္ကားအင္ဂ်င္ မ်ားတြင္ မီးတိုင္မင္ကုိ ကြန္ပ်ဴတာ စနစ္က အမိန္႔ေပးၫႊန္ၾကားသည္။

® ထုိနည္းအတူ ေလာင္စာဆီပုိ႔ စနစ္တြင္လည္း ကြန္ပ်ဴတာထိန္း ေက်ာင္းမႈရွိေသာ EFI စနစ္ျဖင့္ ဆီျဖန္႔ေ၀ေပးသည္။ ေလာင္စာဆီမ်ား အရည္အေသြးမွန္ကန္ၿပီး Injector မ်ား ေကာင္းပါက စက္ႏိႈးရန္အဆင္ သင့္ျဖစ္ေသာ အင္ဂ်င္တစ္လံုးျဖစ္ပါ သည္။

® ကားအင္ဂ်င္တစ္လံုး စက္ႏိႈး၍ မရေသာအေၾကာင္းတရားမ်ားကို ရွာ ေဖြေဖာ္ထုတ္ရာတြင္ သာမန္မ်က္ျမင္ စစ္ေဆး႐ံုျဖင့္မသိႏုိင္ေသာ ျပႆနာ မ်ားကို ပစၥည္းကိရိယာ Device အေထာက္အကူမ်ားျဖင့္ ရွာေဖြမွသာ ျမင္ႏုိင္ပါသည္။
>> ကားစက္ႏိႈးရခက္ ေသာ၊
>> အႏိႈးထုိင္းေသာ၊
>> စက္သံမမွန္ ေသာကားမ်ားကို ပစၥည္းကိရိယာစံု လင္ေသာ စက္ျပင္ကား၀ပ္ေရွာ့ပ္ႀကီး မ်ားတြင္ စစ္ေဆးျပဳျပင္သင့္ပါသည္။
🚘🚘🚘🚘🚘
#ကားခ်စ္သူ
Credit》》
awjmyanmar

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။