We Love Music
ဂီတသာဘဝလို႔ဆိုတဲ့ လိႈႈင္ဦးေမာ္
လူငယ္ လူလတ္ပိုင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ လိႈင္ဦးေမာ္ကို မသိသူရွားပါလိမ့္မယ္။ ငယ္စဥ္ ဘဝတည္းက ဂီတကိုသာ ႐ူးသြပ္စြဲလမ္းခဲ့သူ၊ ဂီတ ကလြဲရင္ တျခားဘာမွ စိတ္မဝင္စားသူ တစ္ဦးျဖစ္ တဲ့အတြက္ ၁၉၉၇ – ၉၈ ေလာက္မွာပဲ ဂီတေလာက ထဲကို ဝင္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ထူးျခားတဲ့ ဆိုဟန္နဲ႔ သံစဥ္စားသားဆန္းသစ္တက္မႈကလည္း သူ႔ရဲ႕ စတိုင္တစ္ခုပါပဲ။ ကိုယ္ယံုၾကည္စြဲ လမ္းတဲ့ဂီတ ကို သာ တစိုက္မတ္မတ္လုပ္ရင္း ပရိသတ္နဲ႔ ရင္ဘက္ ခ်င္းနီးခဲ့ပါတယ္။ ဒီလ Mr. ရဲ႕ Artist က႑အ တြက္ ပရိသတ္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ေနရာတစ္ေနရာ အ ခိုင္မာရထားၿပီးျဖစ္တဲ့ လိႈင္ဦးေမာ္နဲ႔ အင္တာ ဗ်ဴးကို တင္ဆက္လိုက္ပါတယ္။
► ကိုေမာ္ရဲ႕ လတ္တေလာအႏုပညာလႈပ္ရွားမႈ ေလးေျပာျပပါဦး။
ကြၽန္ေတာ္အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား တစ္ကိုယ္ ေတာ္ေခြေလး PTL မွာ သြင္းေနတယ္။
► အဲဒါက အရင္ (၃) ေခြထဲက သီခ်င္းေတြ လား။
အင္းအလွျပင္ထားပါ။ No.2 Album အို ကမၻာႀကီး အဲဒီ (၃) ေခြထဲကရယ္ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းတက္ခဲ့တုန္းက တကၠသိုလ္အမွတ္တရဆို တဲ့အထဲက သီခ်င္းေလးေတြလည္းျပန္ပါမယ္။ ပရိသတ္ႀကိဳက္ခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြပါပဲ။ အလွျပင္ထားပါ ထဲက သီခ်င္းေလးေတြေတာ့ ဦးစားေပးထားတယ္။ အဲဒါေတြကို Version ေျပာင္းထားတယ္။
► ေနာက္ ၃ ေယာက္တြဲအေခြေရာ ဘယ္ထိ ေရာက္သြားၿပီလဲ။
အဲဲဒါက အယ္ေနာင္းရယ္ ကိုေအာင္ရယ္ ကြၽန္ေတာ္ရယ္။ အိုေအစစ္မွာသြင္းတယ္။ Plus 3 နဲ႔ တီးတယ္။ ၿပီးေတာ့ အခု PTL ကိုေျပာင္းတယ္။ PTL မွာပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆိုၾကမယ္။ ဆရာခ်စ္ Mixing နဲ႔ အတီးပိုင္းေတြၿပီးၿပီ။ ဆိုဖို႔ပဲက်န္တာ။
► ေတာင္ႀကီးသား ၈ ေယာက္အေခြကေရာ။
ေတာင္ႀကီးသား ၈ ေယာက္က အားလံုးၿပီး သြားၿပီ။ ထြက္မယ့္ Date ေလးပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေစာင့္ေနတာ။ ထြက္မယ့္ရက္မွန္းထားတာေတာ့ မရွိေသးဘူး။ New Year ၿပီးေလာက္မွ ထြက္ မယ္ထင္တယ္။
► အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ထြက္မလဲ။
အဲဒါက သႀကၤန္ၿပီးေလာက္မွ ထြက္ေတာ့မွာ။
► အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား ထြက္ၿပီးရင္ ေနာက္ ထပ္ ထပ္ထြက္မယ့္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြကေရာ လုပ္ ေနၿပီလား။
အဲဒီအေခြသစ္ကက်ေတာ့ ဘာမွ မစရေသး ဘူး။ ဒီအေကာင္းဆံုးေတးမ်ားကိုပဲ ေဇာင္းေပးၿပီး လုပ္ေနရတယ္။
► ကိုေမာ္နဲ႔ကိုဒိုးလံုးနဲ႔ ငယ္ဘဝအေၾကာင္းနဲ႔ တြဲ ျဖစ္ခဲ့ပံုေလးေျပာျပေပးပါဦး။
သူ႔အိမ္က ည စာက်က္ဝိုင္းပို႔ေပးတာ၊ ကြၽန္ေတာ့္အိမ္ကလည္း ညစာက်က္ဝိုင္းပို႔တာ ရွင္း ရွင္းေျပာရရင္ အိမ္က မႏိုင္လို႔ေပါ့ဗ်ာ။ မႏုိင္လို႔ ပို႔ၾကေတာ့ စာက်က္ဝိုင္းမွာ ေတြ႕ရင္း နဲ႔တစ္ေယာက္ နဲ႔တစ္ေယာက္ အေဝးႀကီးထိုင္ရတာ။ သူက ကြၽန္ေတာ့္ထက္တစ္တန္းငယ္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဒီ ကေန ခံုေလးေခါက္ၿပီးေတာ့မွ သီခ်င္းေလးဆိုရင္ သူက ဟိုကေနၿပီး သီခ်င္းလိုက္ ဆိုတာတို႔ သူခံုေခါက္ သီခ်င္းဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္လိုက္ဆိုတာတို႔ အဲဒီကေန တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ျမဴးဇစ္ခ်င္းစခဲ့ၾကတာ ေပါ့။ ေၾသာ္သူလည္း အဲဒီလိုမ်ဳိးသီခ်င္းေတြသိပါ လားေပါ့။ သူကလည္း ဒီေကာင္ဒါ မ်ဳိးသီခ်င္းေတြ ဆိုပါလားဆိုၿပီး စခဲ့ၾကတာ။ ေနာက္ ေက်ာင္းပိတ္ ရက္ေတြက်ရင္ ဂစ္တာေလးေတြယူၿပီး သီခ်င္းဆို ျပၾကတယ္။ သီခ်င္းဆိုတာက သူမ်ားသီခ်င္းဆိုျပ တာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္သီခ်င္း ကိုယ္ဆိုျပတာ။ သီခ်င္းေလးေတြ ေရးထားျပဳထားၾကတာရွိေတာ့။ သီခ်င္းက ၉ တန္းေလာက္မွာ စေရးၿပီ။ ေနာက္ပိုင္း က်ေတာ့မွ အိမ္ေတြက ဆယ္တန္းက လည္းက်တာ ႏွစ္ေယာက္လံုး သူလည္းက် ကိုယ္လည္းက် အဲဒီလို မ်ဳိးက်ၾကေတာ့ ဆယ္တန္း မေအာင္ရင္ ဒီဂီတေတြ ေပးမလုပ္ေတာ့ဘူးတဲ့။ ဆယ္တန္းေအာင္ေအာင္ ေတာ့ေျဖ။ အဲဒါနဲ႔ ဆယ္တန္းေျဖ၊ ဆယ္တန္းကလည္း ၃၊ ၄ ႏွစ္ေ လာက္ေျဖခဲ့ရတာ (ရယ္လ်က္)။ က်န္ တဲ့ဟာ စိတ္မဝင္စားေတာ့ဘူး ဒီျမဴးဇစ္ပဲ။ မနက္ခင္း အိပ္ရာထတာနဲ႔ သီခ်င္းဖြင့္မယ္ ဂစ္တာတီးမယ္။ သီခ်င္းဆိုမယ္ဒါပဲ သိေတာ့တယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိး႐ူး တာေပါ့။
► ကိုေမာ္တို႔ ႀကိဳက္တဲ့ ျမဴးဇစ္ခ်င္းလည္း တူ တယ္ေနာ္။
ဟုတ္တယ္။ ျမဴးဇစ္ခ်င္းလည္း တူတယ္။ တစ္ ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္အေခြတစ္ေခြအသစ္ထြက္ ၿပီဆိုရင္ အဲဒီတုန္းက အေခြတစ္ေခြထြက္လိုက္တာနဲ႔ ဘယ္အေခြဘယ္အေခြအသစ္ထြက္လဲ သိရတယ္။ အခုလိုလည္း အမ်ားႀကီး မရွိဘူးေလ။ အေခြကအရမ္းရွားတာ။ အေခြသစ္ထြက္ၿပီဆို သူ႔ အိမ္လိုက္ နားေထာင္တယ္။ ကိုယ့္အိမ္လိုက္နားေထာင္တယ္။ နားေထာင္ၿပီးေတာ့မွ ဒီသီခ်င္း ဒီသီခ်င္းကိုခံစား၊ ေဟ့ေကာင္ ဒီသီခ်င္း ဒီသီခ်င္းေကာင္းတယ္ ႀကိဳက္ တဲ့သီခ်င္းေလးေတြက အႀကိဳက္ခ်င္းတူေနတယ္။ သူ႐ူးသြပ္တဲ့ ျမဴးဇစ္နဲ႔ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ဟာနဲ႔ကလည္း တစ္ထပ္တည္းျဖစ္ေန တယ္။ ျမဴးဇစ္ခ်င္း ဖလွယ္ၾက တာေပါ့။ ဘဝမွာအႀကိဳက္ခ်င္းတူတာ သူနဲ႔ပဲရွိ တယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္စေရးေတာ့မယ္ ေကာ့ဒ္တည္ ၿပီဆိုတာနဲ႔ ကိုယ့္ရင္ထဲမွာ ဘယ္လိုမ်ဳိးရွိတယ္ ဆို တာ သူတစ္ေယာက္ ပဲသိတယ္။ စာသားေရးၿပီ ဆို ရင္လည္း အဲဒီစာသားအေပၚမွာ ဘယ္လိုျဖည့္စြက္ ရမယ္ဆိုတာ သူပဲေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ တစ္ ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အဲဒီလိုမ်ဳိး နားလည္တာေပါ့။ ၁၉၉၈ သူရန္ကုန္ဆင္းလာၿပီး အ႐ိုးထိေအာင္႐ူး သြင္းေတာ့ မွတ္မွတ္ရရပဲ ကိုယ္ေရးထားတဲ့ခ်စ္ဦး ေမပါသြားတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒိုးလံုးက ေဟ့ေကာင္ မင္းလည္း ဆင္းလာခဲ့ဆိုၿပီးBody တည္ဖို႔ လုပ္ ရတာေ ပါ့။ အဲဒီမွာ အစ္ကိုကိုယ္တိုင္ပဲ ေဟာ္လို ဂစ္တာတီးရတာ။
► ကိုေမာ္တို႔ BPM Band နဲ႔လည္း တြဲတယ္ ေနာ္။
BPM Band ဆိုတာ သူနဲ႔အရင္ဖြဲ႕တာ။ ဖြဲ႕ ထားတယ္ဆိုတာလည္း တစ္ဖြဲ႕တည္းပါပဲ။ BPM က စဖြဲ႕တာၾကာၿပီ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့မွ သိသိသာသာ ျဖစ္သြားတာက ဒိုးလံုးအမွတ္တရက်မွ ျဖစ္သြား တာ။
► အစ္ကိုေမာ္တို႔ စလုပ္တုန္းကနဲ႔ အခုအခ်ိန္ ျဖစ္သြားတဲ့အေျပာင္းအလဲအေပၚအစ္ကို႔အျမင္က ေရာ။
နည္းပညာအရဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းေကာင္းပါ တယ္။ တိုးတက္လာတဲ့ေခတ္တစ္ခုေပါ့။ ဒါေပမဲ့ မေကာင္းတာတစ္ခုကေတာ့ လမ္းေဘးဂစ္တာဝိုင္း ေတြ ေပ်ာက္သြားတာမေကာင္းဘူး။ ကိုယ္တုိ႔ဟို တုန္းကဆို လမ္းေဘးမွာ ဂစ္တာေလးေတြတီးၾက တယ္ ဆိုၾကတယ္။ အေဆာင္ေရွ႕သြားၾကတယ္ဆိုၾက တယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း ဒါမ်ဳိးေလးေတြ မရွိၾကေတာ့ ဘူး။ ကိုယ့္အိမ္မွာပဲ တီးၾကဆိုၾက တာမ်ားတယ္။
► အခုႏွစ္ပိုင္းမွာ တျခားအေျပာင္းအလဲေတြနဲ႔ အတူ ဂီတဘက္မွာလည္း အေျပာင္းအလဲေတြ ေတြ႕ ေနရတယ္။ အဲဒါ ကိုေမာ္တို႔ ဘယ္လိုျမင္လဲ။
ေဘးပတ္ဝန္းက်င္မွာ ေတြ႕ေနသေလာက္ ေတာ့ အရမ္းထိေရာက္မႈ မေတြ႕ေသးဘူး။ ေနာက္ ပိုင္းေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္လာဦးမလဲမသိဘူး။ အခုက အစည္းအေဝးေတြေခၚၿပီးမွ ထပ္ၿပီးလုပ္ေန ၾက ေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္လာဦးမလဲမသိေသးဘူးေပါ့ ေနာ္။ ခုိးကူးကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဖမ္းေန ၾကတာေတြ႕ရတယ္။ အေခြ ေစ်းကြက္ကေတာ့ အဲဒီ ေလာက္ႀကီး ဘာမွမေျပာင္း လဲေသးဘူး။ ဂီတအ စည္းအ႐ံုးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ဟိုးအရင္တုန္းက City FM တို႔ဘာတို႔က လႊင့္တဲ့ဟာေတြဆို မရခဲ့ဘူး ေလ။ အခုေတာ့ ေတးေရး၊ အဆိုေတာ္ေတြနဲ႔ ပေလ ယာေတြနဲ႔ကို မွ်ေဝၿပီးေတာ့ မူပိုင္ ခြင့္ေလးေတြ လုပ္ေပးပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ေကာင္းတဲ့အ ခ်က္ ေလးေပါ့ေနာ္။ ေျပာင္းလဲတာေတာ့ ခိုးကူးေခြေၾကာင့္ ထုတ္ေဝသူေတာင္ မရွိေတာ့တာပဲ။ ကိုယ့္အေခြကို လည္း ကိုယ့္ဘာသာ ထုတ္တာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ဒါပဲလုပ္တတ္တယ္။ ဒီျပင္ဟာ မလုပ္တတ္ဘူး။ ဒါ ေၾကာင့္ ဒါပဲျပန္လုပ္တယ္။
► ကြၽန္ေတာ္သိသေလာက္ ဒိုးလံုးအမွတ္တရမွာ ဒိုးလံုးသီခ်င္းကို ျပန္ဆိုတာကလြဲရင္ ကိုယ္ေရးတဲ့ သီခ်င္းပဲ ကိုယ္ဆိုတာဆိုေတာ့ သူမ်ားေရးတဲ့သီခ်င္း ေရာဆိုလား။
ဆိုပါတယ္။ ဆိုတယ္ဆိုတာက ကိုယ္နဲ႔တည့္ မယ့္ဟာမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ဆိုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္တိုင္ေရးၿပီး ကိုယ္တုိင္ဆိုတာမ်ားေတာ့ သူမ်ား သီခ်င္းသိပ္မဆိုျဖစ္ဘူး။ ဒိုးလံုးအမွတ္တရ မွာျပန္ဆို တဲ့သီခ်င္းေလးကလည္း သံစဥ္ေလးက ကြၽန္ေတာ္ရွာထားတဲ့ဟာေလးပါ။
တင္ထက္
Credit : Mr Magazine
#WeLoveMusic #Article #Alternative #Grunge
လူငယ္ လူလတ္ပိုင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ လိႈင္ဦးေမာ္ကို မသိသူရွားပါလိမ့္မယ္။ ငယ္စဥ္ ဘဝတည္းက ဂီတကိုသာ ႐ူးသြပ္စြဲလမ္းခဲ့သူ၊ ဂီတ ကလြဲရင္ တျခားဘာမွ စိတ္မဝင္စားသူ တစ္ဦးျဖစ္ တဲ့အတြက္ ၁၉၉၇ – ၉၈ ေလာက္မွာပဲ ဂီတေလာက ထဲကို ဝင္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ထူးျခားတဲ့ ဆိုဟန္နဲ႔ သံစဥ္စားသားဆန္းသစ္တက္မႈကလည္း သူ႔ရဲ႕ စတိုင္တစ္ခုပါပဲ။ ကိုယ္ယံုၾကည္စြဲ လမ္းတဲ့ဂီတ ကို သာ တစိုက္မတ္မတ္လုပ္ရင္း ပရိသတ္နဲ႔ ရင္ဘက္ ခ်င္းနီးခဲ့ပါတယ္။ ဒီလ Mr. ရဲ႕ Artist က႑အ တြက္ ပရိသတ္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ေနရာတစ္ေနရာ အ ခိုင္မာရထားၿပီးျဖစ္တဲ့ လိႈင္ဦးေမာ္နဲ႔ အင္တာ ဗ်ဴးကို တင္ဆက္လိုက္ပါတယ္။
► ကိုေမာ္ရဲ႕ လတ္တေလာအႏုပညာလႈပ္ရွားမႈ ေလးေျပာျပပါဦး။
ကြၽန္ေတာ္အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား တစ္ကိုယ္ ေတာ္ေခြေလး PTL မွာ သြင္းေနတယ္။
► အဲဒါက အရင္ (၃) ေခြထဲက သီခ်င္းေတြ လား။
အင္းအလွျပင္ထားပါ။ No.2 Album အို ကမၻာႀကီး အဲဒီ (၃) ေခြထဲကရယ္ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းတက္ခဲ့တုန္းက တကၠသိုလ္အမွတ္တရဆို တဲ့အထဲက သီခ်င္းေလးေတြလည္းျပန္ပါမယ္။ ပရိသတ္ႀကိဳက္ခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြပါပဲ။ အလွျပင္ထားပါ ထဲက သီခ်င္းေလးေတြေတာ့ ဦးစားေပးထားတယ္။ အဲဒါေတြကို Version ေျပာင္းထားတယ္။
► ေနာက္ ၃ ေယာက္တြဲအေခြေရာ ဘယ္ထိ ေရာက္သြားၿပီလဲ။
အဲဲဒါက အယ္ေနာင္းရယ္ ကိုေအာင္ရယ္ ကြၽန္ေတာ္ရယ္။ အိုေအစစ္မွာသြင္းတယ္။ Plus 3 နဲ႔ တီးတယ္။ ၿပီးေတာ့ အခု PTL ကိုေျပာင္းတယ္။ PTL မွာပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆိုၾကမယ္။ ဆရာခ်စ္ Mixing နဲ႔ အတီးပိုင္းေတြၿပီးၿပီ။ ဆိုဖို႔ပဲက်န္တာ။
► ေတာင္ႀကီးသား ၈ ေယာက္အေခြကေရာ။
ေတာင္ႀကီးသား ၈ ေယာက္က အားလံုးၿပီး သြားၿပီ။ ထြက္မယ့္ Date ေလးပဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေစာင့္ေနတာ။ ထြက္မယ့္ရက္မွန္းထားတာေတာ့ မရွိေသးဘူး။ New Year ၿပီးေလာက္မွ ထြက္ မယ္ထင္တယ္။
► အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ထြက္မလဲ။
အဲဒါက သႀကၤန္ၿပီးေလာက္မွ ထြက္ေတာ့မွာ။
► အေကာင္းဆံုးေတးမ်ား ထြက္ၿပီးရင္ ေနာက္ ထပ္ ထပ္ထြက္မယ့္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြကေရာ လုပ္ ေနၿပီလား။
အဲဒီအေခြသစ္ကက်ေတာ့ ဘာမွ မစရေသး ဘူး။ ဒီအေကာင္းဆံုးေတးမ်ားကိုပဲ ေဇာင္းေပးၿပီး လုပ္ေနရတယ္။
► ကိုေမာ္နဲ႔ကိုဒိုးလံုးနဲ႔ ငယ္ဘဝအေၾကာင္းနဲ႔ တြဲ ျဖစ္ခဲ့ပံုေလးေျပာျပေပးပါဦး။
သူ႔အိမ္က ည စာက်က္ဝိုင္းပို႔ေပးတာ၊ ကြၽန္ေတာ့္အိမ္ကလည္း ညစာက်က္ဝိုင္းပို႔တာ ရွင္း ရွင္းေျပာရရင္ အိမ္က မႏိုင္လို႔ေပါ့ဗ်ာ။ မႏုိင္လို႔ ပို႔ၾကေတာ့ စာက်က္ဝိုင္းမွာ ေတြ႕ရင္း နဲ႔တစ္ေယာက္ နဲ႔တစ္ေယာက္ အေဝးႀကီးထိုင္ရတာ။ သူက ကြၽန္ေတာ့္ထက္တစ္တန္းငယ္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဒီ ကေန ခံုေလးေခါက္ၿပီးေတာ့မွ သီခ်င္းေလးဆိုရင္ သူက ဟိုကေနၿပီး သီခ်င္းလိုက္ ဆိုတာတို႔ သူခံုေခါက္ သီခ်င္းဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္လိုက္ဆိုတာတို႔ အဲဒီကေန တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ျမဴးဇစ္ခ်င္းစခဲ့ၾကတာ ေပါ့။ ေၾသာ္သူလည္း အဲဒီလိုမ်ဳိးသီခ်င္းေတြသိပါ လားေပါ့။ သူကလည္း ဒီေကာင္ဒါ မ်ဳိးသီခ်င္းေတြ ဆိုပါလားဆိုၿပီး စခဲ့ၾကတာ။ ေနာက္ ေက်ာင္းပိတ္ ရက္ေတြက်ရင္ ဂစ္တာေလးေတြယူၿပီး သီခ်င္းဆို ျပၾကတယ္။ သီခ်င္းဆိုတာက သူမ်ားသီခ်င္းဆိုျပ တာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္သီခ်င္း ကိုယ္ဆိုျပတာ။ သီခ်င္းေလးေတြ ေရးထားျပဳထားၾကတာရွိေတာ့။ သီခ်င္းက ၉ တန္းေလာက္မွာ စေရးၿပီ။ ေနာက္ပိုင္း က်ေတာ့မွ အိမ္ေတြက ဆယ္တန္းက လည္းက်တာ ႏွစ္ေယာက္လံုး သူလည္းက် ကိုယ္လည္းက် အဲဒီလို မ်ဳိးက်ၾကေတာ့ ဆယ္တန္း မေအာင္ရင္ ဒီဂီတေတြ ေပးမလုပ္ေတာ့ဘူးတဲ့။ ဆယ္တန္းေအာင္ေအာင္ ေတာ့ေျဖ။ အဲဒါနဲ႔ ဆယ္တန္းေျဖ၊ ဆယ္တန္းကလည္း ၃၊ ၄ ႏွစ္ေ လာက္ေျဖခဲ့ရတာ (ရယ္လ်က္)။ က်န္ တဲ့ဟာ စိတ္မဝင္စားေတာ့ဘူး ဒီျမဴးဇစ္ပဲ။ မနက္ခင္း အိပ္ရာထတာနဲ႔ သီခ်င္းဖြင့္မယ္ ဂစ္တာတီးမယ္။ သီခ်င္းဆိုမယ္ဒါပဲ သိေတာ့တယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိး႐ူး တာေပါ့။
► ကိုေမာ္တို႔ ႀကိဳက္တဲ့ ျမဴးဇစ္ခ်င္းလည္း တူ တယ္ေနာ္။
ဟုတ္တယ္။ ျမဴးဇစ္ခ်င္းလည္း တူတယ္။ တစ္ ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္အေခြတစ္ေခြအသစ္ထြက္ ၿပီဆိုရင္ အဲဒီတုန္းက အေခြတစ္ေခြထြက္လိုက္တာနဲ႔ ဘယ္အေခြဘယ္အေခြအသစ္ထြက္လဲ သိရတယ္။ အခုလိုလည္း အမ်ားႀကီး မရွိဘူးေလ။ အေခြကအရမ္းရွားတာ။ အေခြသစ္ထြက္ၿပီဆို သူ႔ အိမ္လိုက္ နားေထာင္တယ္။ ကိုယ့္အိမ္လိုက္နားေထာင္တယ္။ နားေထာင္ၿပီးေတာ့မွ ဒီသီခ်င္း ဒီသီခ်င္းကိုခံစား၊ ေဟ့ေကာင္ ဒီသီခ်င္း ဒီသီခ်င္းေကာင္းတယ္ ႀကိဳက္ တဲ့သီခ်င္းေလးေတြက အႀကိဳက္ခ်င္းတူေနတယ္။ သူ႐ူးသြပ္တဲ့ ျမဴးဇစ္နဲ႔ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ဟာနဲ႔ကလည္း တစ္ထပ္တည္းျဖစ္ေန တယ္။ ျမဴးဇစ္ခ်င္း ဖလွယ္ၾက တာေပါ့။ ဘဝမွာအႀကိဳက္ခ်င္းတူတာ သူနဲ႔ပဲရွိ တယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္စေရးေတာ့မယ္ ေကာ့ဒ္တည္ ၿပီဆိုတာနဲ႔ ကိုယ့္ရင္ထဲမွာ ဘယ္လိုမ်ဳိးရွိတယ္ ဆို တာ သူတစ္ေယာက္ ပဲသိတယ္။ စာသားေရးၿပီ ဆို ရင္လည္း အဲဒီစာသားအေပၚမွာ ဘယ္လိုျဖည့္စြက္ ရမယ္ဆိုတာ သူပဲေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ တစ္ ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အဲဒီလိုမ်ဳိး နားလည္တာေပါ့။ ၁၉၉၈ သူရန္ကုန္ဆင္းလာၿပီး အ႐ိုးထိေအာင္႐ူး သြင္းေတာ့ မွတ္မွတ္ရရပဲ ကိုယ္ေရးထားတဲ့ခ်စ္ဦး ေမပါသြားတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒိုးလံုးက ေဟ့ေကာင္ မင္းလည္း ဆင္းလာခဲ့ဆိုၿပီးBody တည္ဖို႔ လုပ္ ရတာေ ပါ့။ အဲဒီမွာ အစ္ကိုကိုယ္တိုင္ပဲ ေဟာ္လို ဂစ္တာတီးရတာ။
► ကိုေမာ္တို႔ BPM Band နဲ႔လည္း တြဲတယ္ ေနာ္။
BPM Band ဆိုတာ သူနဲ႔အရင္ဖြဲ႕တာ။ ဖြဲ႕ ထားတယ္ဆိုတာလည္း တစ္ဖြဲ႕တည္းပါပဲ။ BPM က စဖြဲ႕တာၾကာၿပီ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့မွ သိသိသာသာ ျဖစ္သြားတာက ဒိုးလံုးအမွတ္တရက်မွ ျဖစ္သြား တာ။
► အစ္ကိုေမာ္တို႔ စလုပ္တုန္းကနဲ႔ အခုအခ်ိန္ ျဖစ္သြားတဲ့အေျပာင္းအလဲအေပၚအစ္ကို႔အျမင္က ေရာ။
နည္းပညာအရဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းေကာင္းပါ တယ္။ တိုးတက္လာတဲ့ေခတ္တစ္ခုေပါ့။ ဒါေပမဲ့ မေကာင္းတာတစ္ခုကေတာ့ လမ္းေဘးဂစ္တာဝိုင္း ေတြ ေပ်ာက္သြားတာမေကာင္းဘူး။ ကိုယ္တုိ႔ဟို တုန္းကဆို လမ္းေဘးမွာ ဂစ္တာေလးေတြတီးၾက တယ္ ဆိုၾကတယ္။ အေဆာင္ေရွ႕သြားၾကတယ္ဆိုၾက တယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း ဒါမ်ဳိးေလးေတြ မရွိၾကေတာ့ ဘူး။ ကိုယ့္အိမ္မွာပဲ တီးၾကဆိုၾက တာမ်ားတယ္။
► အခုႏွစ္ပိုင္းမွာ တျခားအေျပာင္းအလဲေတြနဲ႔ အတူ ဂီတဘက္မွာလည္း အေျပာင္းအလဲေတြ ေတြ႕ ေနရတယ္။ အဲဒါ ကိုေမာ္တို႔ ဘယ္လိုျမင္လဲ။
ေဘးပတ္ဝန္းက်င္မွာ ေတြ႕ေနသေလာက္ ေတာ့ အရမ္းထိေရာက္မႈ မေတြ႕ေသးဘူး။ ေနာက္ ပိုင္းေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္လာဦးမလဲမသိဘူး။ အခုက အစည္းအေဝးေတြေခၚၿပီးမွ ထပ္ၿပီးလုပ္ေန ၾက ေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္လာဦးမလဲမသိေသးဘူးေပါ့ ေနာ္။ ခုိးကူးကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဖမ္းေန ၾကတာေတြ႕ရတယ္။ အေခြ ေစ်းကြက္ကေတာ့ အဲဒီ ေလာက္ႀကီး ဘာမွမေျပာင္း လဲေသးဘူး။ ဂီတအ စည္းအ႐ံုးနဲ႔ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ဟိုးအရင္တုန္းက City FM တို႔ဘာတို႔က လႊင့္တဲ့ဟာေတြဆို မရခဲ့ဘူး ေလ။ အခုေတာ့ ေတးေရး၊ အဆိုေတာ္ေတြနဲ႔ ပေလ ယာေတြနဲ႔ကို မွ်ေဝၿပီးေတာ့ မူပိုင္ ခြင့္ေလးေတြ လုပ္ေပးပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ေကာင္းတဲ့အ ခ်က္ ေလးေပါ့ေနာ္။ ေျပာင္းလဲတာေတာ့ ခိုးကူးေခြေၾကာင့္ ထုတ္ေဝသူေတာင္ မရွိေတာ့တာပဲ။ ကိုယ့္အေခြကို လည္း ကိုယ့္ဘာသာ ထုတ္တာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ဒါပဲလုပ္တတ္တယ္။ ဒီျပင္ဟာ မလုပ္တတ္ဘူး။ ဒါ ေၾကာင့္ ဒါပဲျပန္လုပ္တယ္။
► ကြၽန္ေတာ္သိသေလာက္ ဒိုးလံုးအမွတ္တရမွာ ဒိုးလံုးသီခ်င္းကို ျပန္ဆိုတာကလြဲရင္ ကိုယ္ေရးတဲ့ သီခ်င္းပဲ ကိုယ္ဆိုတာဆိုေတာ့ သူမ်ားေရးတဲ့သီခ်င္း ေရာဆိုလား။
ဆိုပါတယ္။ ဆိုတယ္ဆိုတာက ကိုယ္နဲ႔တည့္ မယ့္ဟာမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ဆိုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္တိုင္ေရးၿပီး ကိုယ္တုိင္ဆိုတာမ်ားေတာ့ သူမ်ား သီခ်င္းသိပ္မဆိုျဖစ္ဘူး။ ဒိုးလံုးအမွတ္တရ မွာျပန္ဆို တဲ့သီခ်င္းေလးကလည္း သံစဥ္ေလးက ကြၽန္ေတာ္ရွာထားတဲ့ဟာေလးပါ။
တင္ထက္
Credit : Mr Magazine
#WeLoveMusic #Article #Alternative #Grunge
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။