Myanmaalinn
" ဂီတာတစ္လက္ႏွင့္ဘဝကို ေဖာ္ၾကဴးခဲ့သူတုိ႔၏စကားသံ "
ဂီတအႏုပညာဟူသည္ ေရး၊ဆို၊တီး သံုးရပ္လံုးလွပစြာ ေပါင္းစပ္ပါမွ လက္ရာေျမာက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ေပၚႏိုင္သည္။ ဂီတသံစဥ္မ်ားျဖင့္ ပံုေဖာ္ျခင္းျဖင့္ လက္ရာေျမာက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေပၚႏိုင္သလို တူရိယာသီးသန္႔အတီးသက္သက္တီးခတ္မႈက လည္းလူသားတို႔၏ စိတ္သ႑ာန္ ကို ခံစားမႈရသေပးႏိုင္သည္။
အတီးပညာ၏ အခန္းကဏ အေပၚ ပရိတ္သတ္၏ စိတ္ဝင္စားမွဳကို ဇန္နဝါ၇ီလ၂၆ ရက္ေန ့က ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ instrumental Show ပြဲ၏ ရလဒ္က သက္ေသခံလွ်က္၇ွိသည္။ေအာင္ျမင္စြာက်င္းပျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ေသာ ထိုပြဲၾကီးအျပီး ဂစ္တာသမားမ်ားကိုပရိသတ္စိတ္ဝင္စားမွဳပိုမိုျမင့္တက္
လာေသာေၾကာင့္ျမန္မာျပည္ရွိဂစ္တာသမားအခ်ိဳ ့၏ လက္ရွိအတီးေလာက အေပၚအျမင္ကိုလည္း တင္ဆက္လိုက္ရပါသည္။
တုိးတုိး( Heaven born)
" ဇန္နဝါရီ ၂၆ရက္ေန႔က instrumental Show လုပ္ျဖစ္သြားတာက ပုိၿပီး ပရိသတ္ေတြကုိ သတိထားမိေစတယ္။ အတီးေတြက ဒီလုိလည္း လုပ္လုိ႔ရပါလားေပါ့။
ေနာက္တစ္ခုကက်ေတာ့ အတီးသမားေတြကအရင္ကထက္ပုိၿပီး အားတက္လာတယ္။ ငါတုိ႔မွာလည္း ဒီလုိအခြင့္အေရးရွိတယ္ဆုိတာမ်ိဳးေပါ့။ အဲဒီလုိ ျမင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ လာၾကည့္တဲ့အတီးဝါသနာပါတဲ့ ပရိသတ္ေတြလာၾကည့္ၾကတယ္။ ပရိသတ္ေတြ စိတ္ထဲက ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ ကုိ သတ္မွတ္ထားတဲ့ပုံစံရွိတယ္။ ဘယ္သူက
ဘယ္လုိတီးတတ္တယ္ဆုိတာမ်ိဳး သတ္မွတ္တယ္။ အႀကိဳက္ေတြမတူၾကဘူးေပါ့။ ဒီမွာဘာသြား ေတြ႕သလဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔မထင္ထားတဲ့သူေတြက ဒီလုိလည္းတီးျပႏုိင္ပါလားဆုိတာ သြားေတြ႕တယ္။ တခ်ိဳ႕ဆုိစီးရီးေတြမွာ တီးတဲ့ပုံစံမ်ိဳးနဲ႔ တကယ္တီးတဲ့အခါမွာ ပုံစံနဲ႔မတူဘူး။ ပုိေကာင္း သြားတယ္။စီးရီးေတြက လက္သံေလာက္နဲ႔ အတီးသမားတစ္ေယာက္ဟာ ဘယ္ေလာက္ေလ့က်င့္ထားလဲဆုိတာ ဆုံးျဖတ္လုိ႔ မရဘူးဆုိတာ သိရတယ္။တကယ္တီးလုံး
သက္သက္ပဲတီးရတဲ့အခါက်ေတာ့ ထင္ထားတာထက္ပုိေကာင္းတဲ့ လက္သံမ်ိဳးေတြ ေတြ႕ရတယ္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက အတီးသမားေတြကုိ ဒီလူကေတာ့ ဘာပဲရတယ္ဆုိၿပီး သတ္မွတ္တာမ်ိဳး ရွိတယ္။
ဒီလုိပြဲမ်ိဳး မွာက်ေတာ့ သိသာသြားတာေပါ့။ ကမၻာမွာလည္း ဒီလုိအဆုိမပါ အတီးသက္သက္ပြဲေတြကေတာ့ အၿမဲလုိလိုရွိေနတာ ေပါ့။
ဒီမွာကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အတီးသမားေတြ အရင္ထက္စာရင္ေတာ့ ပုိၿပီးေတာ့ ေနရာရလာပါၿပီ။ ဒါကလည္း ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ေပါ့။ သာမန္ဝတၱရားေက်မလုပ္ဘဲ တကယ္ႀကိဳးစားလာခဲ့ၾကလုိ႔ ဒီက အတီးသမားေတြ လူပုိသိလာပါတယ္။ လတ္တေလာ အတီးေလာကရဲ႕ အေနအထားကေတာ့ထူးထူးျခားျခား ေျပာင္းလဲမႈ
ေတာ့မရွိပါဘူး။ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အစည္းအ႐ုံးမွာ ရာခုိင္ႏႈန္းကိစၥေတြ ေျပာေနတယ္ဆုိတာလည္း ေနာက္မ်ိဳးဆက္ေတြအတြက္လည္းပါပါတယ္။ အတီးက႑ရဲ႕ အေနအထားကသိပ္ေတာ့ အေျပာင္းအလဲမရွိေပမယ့္ အရင္ထက္ေတာ့ပုိၿပီး လူစိတ္ဝင္စားလာၿပီး လူပုိသိလာပါၿပီ"
ႏိုင္ေဇာ္ (Lazy Club)
" ဂီတသက္တမ္းကေတာ့ႏွစ္၂ဝေလာက္ရွိျပီ။ အစ္ကို တို႔လူငယ္ဘဝတုန္းက ေခတ္ကက်ေတာ့ ဂစ္တာသမားေတြက တအားလက္စြမ္း ျပရတဲ့ေခတ္ေပါ့။ ဒီဘက္ေခတ္က Pop ေတြက ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး တီးၾကတာေလ။ အဲ့ဒီေခတ္မွာက်ေတာ့ Rock ေခတ္ေလ။ လက္စြမ္းျပႏိုင္မွစင္ေပၚမွာ လက္ခံတဲ့သေဘာေပါ့။ သီခ်င္းေတြကလည္း Rock
ေတြတီးႏိုင္မွ ဂစ္တာသမားဆိုတဲ့ ပုံစံမ်ဳိးျဖတ္သန္းရတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့လည္း အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာအစ္ကိုတုိ႔ Lazy Club ရဲ႕ေအာင္ျမင္တဲ့သီခ်င္းေတြက Pop သီခ်င္းေတြေလ။ "
Pop သီခ်င္းေတြကို Rock အယူအဆေတြနဲ႔ တီးၾကည့္တဲ့အခါက်ေတာ့ တခ်ဳိ႕ကလည္းႀကိဳက္ၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ ကလည္းမႀကိဳက္ၾကဘူး။ သေဘာ ထားေတြကေတာ့ ကြဲေနတယ္။ အစ္ကိုကလည္း Rockr ျဖစ္ခ်င္ေနတာေလ။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့လည္း အဲလက္စ္နဲ႔ ထြန္းအိျႏၵာဗိုရဲ႕ "ဆုံႏိုင္ခြင့္" တို႔၊ ခရီးသြား ငါးေယာက္အေခြတို႔ကို ကိုယ့္ပုံစံေလးနဲ႔ ကိုယ္တီးႏိုင္လာတယ္။ အဓိကကေတာ့ ကိုယ္က Rockr ျဖစ္ခ်င္တာပါ။ ေခတ္အေျခအေနအရ ေရာ့ခ္ေခတ္က ကုန္သြားၿပီ ေျပာေနၾကတာကိုအစ္ကိုက
လက္မခံခ်င္ဘူးေလ။ ေနာက္ထပ္ပံုစံတစ္ခုခ်ိန္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္က လိုက္ေလ်ာညီေထြမႈရွိတဲ့ စတုိင္တစ္ခုနဲ႔ ဆက္သြားတဲ့အတြက္ ဒီေန႔အထိပါလာတာ လုိ႔ထင္တယ္။
ပရိသတ္ကေတာ့ အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိပါတယ္။ Player ကိုအာ႐ံုစိုက္တဲ့သူကလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ျပည္ပမွာဆုိရင္ အဆိုေတာ္ေတြ ေတာင္ မဖိတ္ဘဲနဲ႔တီးဝိုင္းကိုပဲဖိတ္ၿပီး အားေပးတဲ့ပရိသတ္ေတြကိုလည္း ႀကံဳဖူးပါတယ္။ သာမန္ထဲမွာေတာ့ အဆိုေတာ္ေလာက္ အစ္ကုိတို႔က မထင္ေပၚေပမယ့္ တကယ့္ဂီတကိုခ်စ္တဲ့သူေတြက်ေတာ့လည္း
Player ေတြကိုပိုႀကဳိက္တဲ့ သူေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ Instrumental Show ကလည္း မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြအတြက္ လုပ္တဲ့ပြဲပါ။ အစ္ကိုလည္း အဲဒီ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းနဲ႔ဝင္တီးျဖစ္တာပါ။ ေနာက္ႏွစ္ေတြမွာ အဲဒီလုိမ်ဳိးပြဲေတြလုပ္မယ္ဆုိရင္ Music Arrangement အပိုင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
အစ္ကိုကူညီေပးျဖစ္မွာပါတယ္"
ဂီတမွဴး ဦးဝင္းေမာ္
(ေရႊသံစဥ္ ေတးဂီတ)
" ဦးမင္းမင္းလတ္၊ ဦးသန္းႏုိင္၊ ဦးဂ်င္မီဂ်က္တုိ႔က ဒီလိုင္းႀကီးကို စေဖာက္ခဲ့ၾကတာေလ။ လမ္းခရီးက ၾကမ္းတယ္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့။ ဂစ္တာတီးရင္ လမ္းသရဲလို႔ ယူဆၾကတယ္။ ႐ႈံ႕ခ်ၾကတယ္။ လူငယ္ေတြ စိတ္ဝင္စားေပမယ့္ မိဘေတြက အားမေပးတာရယ္၊ အစိုးရက ခြင့္မျပဳတာရယ္ေၾကာင့္ ဂီတက အခုလို ပြင့္လင္းတဲ့ေခတ္မွာ
အားေပးလက္ခံတဲ့သူ နည္းနည္းေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းတာ ေပါ့။
လက္ခံလာၾကတယ္ဆုိတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘူး။ ပိုပြင့္လင္းလာတ့ဲအတြက္ ဂီတက ပိုၿပီးေတာ့ သူတုိ႔ဆီကို သက္ေရာက္သြားတယ္။ ပြင့္လင္းလာတဲ့အတြက္ အခုလိုပြဲမ်ဳိး တက္ေရာက္လာ ႏုိင္ၾကတယ္။ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၆ ရက္က လုပ္တဲ့ပြဲဆုိရင္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံမွာက တစ္ခါမွမလုပ္ဖူး
ေသးဘူးေလ။ ျမဴးဇစ္ကို တန္ဖိုးထားတဲ့သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အားေပးၾကည့္႐ႈၾကတယ္။ အမ်ားႀကီးမေမွ်ာ္လင့္ထားေပမယ့္ ပြဲၾကည့္တဲ့သူေတြ က ႏွစ္နာရီခြဲ၊ သံုးနာရီအထိ ပြဲၿပီးေအာင္ေစာင့္ၾကည့္ၾကတယ္။ ပရိသတ္ေတြ အျပည့္ရွိေနၾကတယ္။ အဆိုေတာ္ေတြပါမွ မဟုတ္ဘူး။ ၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ေတြက နယ္ကေန
တက္လာၾကတယ္။ ဂီတသမားေတြ အားတက္တာေပါ့။
ဖန္တီးမႈေတြအားေကာင္းလာတာေပါ့။ ေနာက္မ်ဳိးဆက္ ဂီတသမားေတြ၊ အမ်ဳိးသမီးဂစ္ တာသမားေတြလည္း တီးသြားတယ္။ အခြင့္အလမ္းေတြ ပိုရသြားေစႏုိင္တာေပါ့။ အဲဒီအတြက္ ဂီတာသမားေတြအေပၚ အမ်ားႀကီးသက္ေရာက္ပါတယ္။ တုိး တက္လာတဲ့ေခတ္မွာ လြန္ခဲ့တဲ့
ႏွစ္ေပါင္း ၂၅၊ ၃ဝ ထက္စာရင္ အမ်ားႀကီးတိုးတက္လာတယ္။ ပြင့္လင္းလာတဲ့အတြက္ လူငယ္ေတြမွာ အခြင့္အလမ္း ပိုမ်ားလာတာေပါ့။ နည္းပညာပိုင္းလည္း လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ ျဖစ္လာၿပီ။အင္တာနက္ ေခတ္ျဖစ္လာေတာ့ လူငယ္ေတြ၊ ဂီတသမားေတြ အမ်ားႀကီးေခတ္မီလာတာေပါ့"
ေပၚျပဴလာအဖဲြ႕
ဂီတအႏုပညာဟူသည္ ေရး၊ဆို၊တီး သံုးရပ္လံုးလွပစြာ ေပါင္းစပ္ပါမွ လက္ရာေျမာက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ေပၚႏိုင္သည္။ ဂီတသံစဥ္မ်ားျဖင့္ ပံုေဖာ္ျခင္းျဖင့္ လက္ရာေျမာက္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေပၚႏိုင္သလို တူရိယာသီးသန္႔အတီးသက္သက္တီးခတ္မႈက လည္းလူသားတို႔၏ စိတ္သ႑ာန္ ကို ခံစားမႈရသေပးႏိုင္သည္။
အတီးပညာ၏ အခန္းကဏ အေပၚ ပရိတ္သတ္၏ စိတ္ဝင္စားမွဳကို ဇန္နဝါ၇ီလ၂၆ ရက္ေန ့က ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ instrumental Show ပြဲ၏ ရလဒ္က သက္ေသခံလွ်က္၇ွိသည္။ေအာင္ျမင္စြာက်င္းပျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ေသာ ထိုပြဲၾကီးအျပီး ဂစ္တာသမားမ်ားကိုပရိသတ္စိတ္ဝင္စားမွဳပိုမိုျမင့္တက္
လာေသာေၾကာင့္ျမန္မာျပည္ရွိဂစ္တာသမားအခ်ိဳ ့၏ လက္ရွိအတီးေလာက အေပၚအျမင္ကိုလည္း တင္ဆက္လိုက္ရပါသည္။
တုိးတုိး( Heaven born)
" ဇန္နဝါရီ ၂၆ရက္ေန႔က instrumental Show လုပ္ျဖစ္သြားတာက ပုိၿပီး ပရိသတ္ေတြကုိ သတိထားမိေစတယ္။ အတီးေတြက ဒီလုိလည္း လုပ္လုိ႔ရပါလားေပါ့။
ေနာက္တစ္ခုကက်ေတာ့ အတီးသမားေတြကအရင္ကထက္ပုိၿပီး အားတက္လာတယ္။ ငါတုိ႔မွာလည္း ဒီလုိအခြင့္အေရးရွိတယ္ဆုိတာမ်ိဳးေပါ့။ အဲဒီလုိ ျမင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ လာၾကည့္တဲ့အတီးဝါသနာပါတဲ့ ပရိသတ္ေတြလာၾကည့္ၾကတယ္။ ပရိသတ္ေတြ စိတ္ထဲက ဂစ္တာသမားတစ္ေယာက္ ကုိ သတ္မွတ္ထားတဲ့ပုံစံရွိတယ္။ ဘယ္သူက
ဘယ္လုိတီးတတ္တယ္ဆုိတာမ်ိဳး သတ္မွတ္တယ္။ အႀကိဳက္ေတြမတူၾကဘူးေပါ့။ ဒီမွာဘာသြား ေတြ႕သလဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔မထင္ထားတဲ့သူေတြက ဒီလုိလည္းတီးျပႏုိင္ပါလားဆုိတာ သြားေတြ႕တယ္။ တခ်ိဳ႕ဆုိစီးရီးေတြမွာ တီးတဲ့ပုံစံမ်ိဳးနဲ႔ တကယ္တီးတဲ့အခါမွာ ပုံစံနဲ႔မတူဘူး။ ပုိေကာင္း သြားတယ္။စီးရီးေတြက လက္သံေလာက္နဲ႔ အတီးသမားတစ္ေယာက္ဟာ ဘယ္ေလာက္ေလ့က်င့္ထားလဲဆုိတာ ဆုံးျဖတ္လုိ႔ မရဘူးဆုိတာ သိရတယ္။တကယ္တီးလုံး
သက္သက္ပဲတီးရတဲ့အခါက်ေတာ့ ထင္ထားတာထက္ပုိေကာင္းတဲ့ လက္သံမ်ိဳးေတြ ေတြ႕ရတယ္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက အတီးသမားေတြကုိ ဒီလူကေတာ့ ဘာပဲရတယ္ဆုိၿပီး သတ္မွတ္တာမ်ိဳး ရွိတယ္။
ဒီလုိပြဲမ်ိဳး မွာက်ေတာ့ သိသာသြားတာေပါ့။ ကမၻာမွာလည္း ဒီလုိအဆုိမပါ အတီးသက္သက္ပြဲေတြကေတာ့ အၿမဲလုိလိုရွိေနတာ ေပါ့။
ဒီမွာကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အတီးသမားေတြ အရင္ထက္စာရင္ေတာ့ ပုိၿပီးေတာ့ ေနရာရလာပါၿပီ။ ဒါကလည္း ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ေပါ့။ သာမန္ဝတၱရားေက်မလုပ္ဘဲ တကယ္ႀကိဳးစားလာခဲ့ၾကလုိ႔ ဒီက အတီးသမားေတြ လူပုိသိလာပါတယ္။ လတ္တေလာ အတီးေလာကရဲ႕ အေနအထားကေတာ့ထူးထူးျခားျခား ေျပာင္းလဲမႈ
ေတာ့မရွိပါဘူး။ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အစည္းအ႐ုံးမွာ ရာခုိင္ႏႈန္းကိစၥေတြ ေျပာေနတယ္ဆုိတာလည္း ေနာက္မ်ိဳးဆက္ေတြအတြက္လည္းပါပါတယ္။ အတီးက႑ရဲ႕ အေနအထားကသိပ္ေတာ့ အေျပာင္းအလဲမရွိေပမယ့္ အရင္ထက္ေတာ့ပုိၿပီး လူစိတ္ဝင္စားလာၿပီး လူပုိသိလာပါၿပီ"
ႏိုင္ေဇာ္ (Lazy Club)
" ဂီတသက္တမ္းကေတာ့ႏွစ္၂ဝေလာက္ရွိျပီ။ အစ္ကို တို႔လူငယ္ဘဝတုန္းက ေခတ္ကက်ေတာ့ ဂစ္တာသမားေတြက တအားလက္စြမ္း ျပရတဲ့ေခတ္ေပါ့။ ဒီဘက္ေခတ္က Pop ေတြက ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး တီးၾကတာေလ။ အဲ့ဒီေခတ္မွာက်ေတာ့ Rock ေခတ္ေလ။ လက္စြမ္းျပႏိုင္မွစင္ေပၚမွာ လက္ခံတဲ့သေဘာေပါ့။ သီခ်င္းေတြကလည္း Rock
ေတြတီးႏိုင္မွ ဂစ္တာသမားဆိုတဲ့ ပုံစံမ်ဳိးျဖတ္သန္းရတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့လည္း အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာအစ္ကိုတုိ႔ Lazy Club ရဲ႕ေအာင္ျမင္တဲ့သီခ်င္းေတြက Pop သီခ်င္းေတြေလ။ "
Pop သီခ်င္းေတြကို Rock အယူအဆေတြနဲ႔ တီးၾကည့္တဲ့အခါက်ေတာ့ တခ်ဳိ႕ကလည္းႀကိဳက္ၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ ကလည္းမႀကိဳက္ၾကဘူး။ သေဘာ ထားေတြကေတာ့ ကြဲေနတယ္။ အစ္ကိုကလည္း Rockr ျဖစ္ခ်င္ေနတာေလ။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့လည္း အဲလက္စ္နဲ႔ ထြန္းအိျႏၵာဗိုရဲ႕ "ဆုံႏိုင္ခြင့္" တို႔၊ ခရီးသြား ငါးေယာက္အေခြတို႔ကို ကိုယ့္ပုံစံေလးနဲ႔ ကိုယ္တီးႏိုင္လာတယ္။ အဓိကကေတာ့ ကိုယ္က Rockr ျဖစ္ခ်င္တာပါ။ ေခတ္အေျခအေနအရ ေရာ့ခ္ေခတ္က ကုန္သြားၿပီ ေျပာေနၾကတာကိုအစ္ကိုက
လက္မခံခ်င္ဘူးေလ။ ေနာက္ထပ္ပံုစံတစ္ခုခ်ိန္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္က လိုက္ေလ်ာညီေထြမႈရွိတဲ့ စတုိင္တစ္ခုနဲ႔ ဆက္သြားတဲ့အတြက္ ဒီေန႔အထိပါလာတာ လုိ႔ထင္တယ္။
ပရိသတ္ကေတာ့ အမ်ဳိးမ်ဳိးရွိပါတယ္။ Player ကိုအာ႐ံုစိုက္တဲ့သူကလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ျပည္ပမွာဆုိရင္ အဆိုေတာ္ေတြ ေတာင္ မဖိတ္ဘဲနဲ႔တီးဝိုင္းကိုပဲဖိတ္ၿပီး အားေပးတဲ့ပရိသတ္ေတြကိုလည္း ႀကံဳဖူးပါတယ္။ သာမန္ထဲမွာေတာ့ အဆိုေတာ္ေလာက္ အစ္ကုိတို႔က မထင္ေပၚေပမယ့္ တကယ့္ဂီတကိုခ်စ္တဲ့သူေတြက်ေတာ့လည္း
Player ေတြကိုပိုႀကဳိက္တဲ့ သူေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ Instrumental Show ကလည္း မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြအတြက္ လုပ္တဲ့ပြဲပါ။ အစ္ကိုလည္း အဲဒီ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းနဲ႔ဝင္တီးျဖစ္တာပါ။ ေနာက္ႏွစ္ေတြမွာ အဲဒီလုိမ်ဳိးပြဲေတြလုပ္မယ္ဆုိရင္ Music Arrangement အပိုင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
အစ္ကိုကူညီေပးျဖစ္မွာပါတယ္"
ဂီတမွဴး ဦးဝင္းေမာ္
(ေရႊသံစဥ္ ေတးဂီတ)
" ဦးမင္းမင္းလတ္၊ ဦးသန္းႏုိင္၊ ဦးဂ်င္မီဂ်က္တုိ႔က ဒီလိုင္းႀကီးကို စေဖာက္ခဲ့ၾကတာေလ။ လမ္းခရီးက ၾကမ္းတယ္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့။ ဂစ္တာတီးရင္ လမ္းသရဲလို႔ ယူဆၾကတယ္။ ႐ႈံ႕ခ်ၾကတယ္။ လူငယ္ေတြ စိတ္ဝင္စားေပမယ့္ မိဘေတြက အားမေပးတာရယ္၊ အစိုးရက ခြင့္မျပဳတာရယ္ေၾကာင့္ ဂီတက အခုလို ပြင့္လင္းတဲ့ေခတ္မွာ
အားေပးလက္ခံတဲ့သူ နည္းနည္းေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းတာ ေပါ့။
လက္ခံလာၾကတယ္ဆုိတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘူး။ ပိုပြင့္လင္းလာတ့ဲအတြက္ ဂီတက ပိုၿပီးေတာ့ သူတုိ႔ဆီကို သက္ေရာက္သြားတယ္။ ပြင့္လင္းလာတဲ့အတြက္ အခုလိုပြဲမ်ဳိး တက္ေရာက္လာ ႏုိင္ၾကတယ္။ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၆ ရက္က လုပ္တဲ့ပြဲဆုိရင္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံမွာက တစ္ခါမွမလုပ္ဖူး
ေသးဘူးေလ။ ျမဴးဇစ္ကို တန္ဖိုးထားတဲ့သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အားေပးၾကည့္႐ႈၾကတယ္။ အမ်ားႀကီးမေမွ်ာ္လင့္ထားေပမယ့္ ပြဲၾကည့္တဲ့သူေတြ က ႏွစ္နာရီခြဲ၊ သံုးနာရီအထိ ပြဲၿပီးေအာင္ေစာင့္ၾကည့္ၾကတယ္။ ပရိသတ္ေတြ အျပည့္ရွိေနၾကတယ္။ အဆိုေတာ္ေတြပါမွ မဟုတ္ဘူး။ ၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ေတြက နယ္ကေန
တက္လာၾကတယ္။ ဂီတသမားေတြ အားတက္တာေပါ့။
ဖန္တီးမႈေတြအားေကာင္းလာတာေပါ့။ ေနာက္မ်ဳိးဆက္ ဂီတသမားေတြ၊ အမ်ဳိးသမီးဂစ္ တာသမားေတြလည္း တီးသြားတယ္။ အခြင့္အလမ္းေတြ ပိုရသြားေစႏုိင္တာေပါ့။ အဲဒီအတြက္ ဂီတာသမားေတြအေပၚ အမ်ားႀကီးသက္ေရာက္ပါတယ္။ တုိး တက္လာတဲ့ေခတ္မွာ လြန္ခဲ့တဲ့
ႏွစ္ေပါင္း ၂၅၊ ၃ဝ ထက္စာရင္ အမ်ားႀကီးတိုးတက္လာတယ္။ ပြင့္လင္းလာတဲ့အတြက္ လူငယ္ေတြမွာ အခြင့္အလမ္း ပိုမ်ားလာတာေပါ့။ နည္းပညာပိုင္းလည္း လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ ျဖစ္လာၿပီ။အင္တာနက္ ေခတ္ျဖစ္လာေတာ့ လူငယ္ေတြ၊ ဂီတသမားေတြ အမ်ားႀကီးေခတ္မီလာတာေပါ့"
ေပၚျပဴလာအဖဲြ႕
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။