Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, November 25, 2013

" နည္းပညာအားေကာင္းလာမႈႏွင့္ ဆန္းသစ္ဖန္တီးႏိုင္ခြင့္ အႏုပညာရွင္တို႕အျမင္ "

 
နည္းပညာေတြတုိးတက္လာတာနဲ႕ အမွ် အႏုပညာပုိင္းဆုိင္ရာ၊ အတတ္ပညာပိုင္းဆုိင္ရာေတြလည္း ဆန္းသစ္စြာဖန္တီးလာၾကသလုိ အႏုပညာရွင္ေတြအတြက္လည္း အႏုပညာအရည္အေသြး ျပသခြင့္မ်ား ကမၻာအထိ ခ်ျပႏိုင္မည့္ အခြင့္အလမ္းေတြ ရွိလာၾကပါတယ္။ဒါ့အျပင္ အင္တာတိန္းမန္႕ က႑အေနနဲ႕ လူ႕အဖဲြ႕အစည္းက လြယ္ လင့္တကူ ခ်ိတ္ဆက္ရယူခံစားႏိုင္ၾကပါတယ္။နည္းပညာအားေကာင္းလာမႈေၾကာင့္ အႏုပညာေလာကအတြက္ အက်ိဳးရလဒ္ေကာင္းမ်ား ရယူပိုင္ဆုိင္ ႏိုင္ခြင့္ အေၾကာင္း အႏုပညာရွင္တုိ႕ရဲ႕ အျမင္မ်ားကုိ စုစည္းေဖာ္ျပလုိက္ပါတယ္။
ေဒၚေဆြဇင္ထုိက္
ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ ယွဥ္ၿပဳိင္လုိက္ရင္ေတာ့ ကြၽန္မတို႔ဆီက ထုတ္လုပ္မႈေတြက စက္ပစၥည္းအသံုးခ်မႈနည္းနည္းေနာက္ က်ေနတယ္လို႔ေျပာရမယ္။ စက္ပစၥည္းေတြကိုင္ေနတဲ့သူ
ေတြ၊ ကင္မရာေတြ၊ Editing စက္ေတြကိုင္ေနတဲ့သူေတြက Training ေတာ့ မရလာခဲ့ဘူး။ စက္ထဲမွာရွိတာေတြကိုစမ္းၿပီး လုပ္ေနၾကတာ။ သူတို႔သိတာ အနည္းငယ္ပဲရွိ တယ္။က်န္တာေတြကိုအသံုးျပဳရေကာင္း မွန္းမသိဘူး။ ဟိုႏုိင္ငံေတြမွာက ကင္မရာမင္းန္နဲ႔သူ႔ကင္မရာကတြဲလ်က္ပဲ။ ေရြးကတည္းက ဘယ္ေက်ာင္း မွာေအာင္လာ တာလဲ၊ဘယ္ဘာသာရပ္မွာ ပို ၿပီးအမွတ္ေတြရွိသလဲၾကည့္ၾကတယ္။ကြၽန္မတို႔ဆီမွာက Certificate ရထားတဲ့လူမ ရွိဘူး။ ပစၥည္းကိုအ သံုးျပဳတဲ့ ေနရာမွာ အား နည္းပါ တယ္။ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာရိွတဲ့ အႏုပညာ နဲ႔ေက်ာင္း ၿပီးတဲ့ကေလးေတြက မ်ားေသာအားျဖင့္ ႐ုပ္ရွင္ ဖလင္ထက္ Performance Art နဲ႔ ဆုိင္တဲ့ဘာသာရပ္ကိုသင္ၾကားရတယ္။ ဒီ Talent ေတြအေနနဲ႔ႏုိင္ငံတကာအဆင့္အတန္းမီဖို႔ဆိုရင္ႏုိင္ငံတကာ သင္႐ိုးၫႊန္း တမ္းေတြအတိုင္း တတ္ဖို႔လိုပါ တယ္။
ကြၽန္မတို႔ကလည္း ပိုက္ ဆံမ်ားမ်ားရမယ့္ နည္းပညာ ကိုလိုခ်င္လား၊အရည္အေသြး ေကာင္းတ့ဲနည္း ပညာကိုလိုခ်င္ လားဆိုတာ ေရြးခ်ယ္ရမွာျဖစ္ ပါတယ္။အခုအခ်ိန္မွာ အေရွ႕ ကို သူမ်ားေတြက အႏွစ္၂ဝ ေလာက္ေရာက္ေနၿပီ။အတင္း ခုန္ေပါက္လုိက္ရေတာ့မယ္။ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း လုိက္လုိ႔မရဘူး။ေဘးမွာရွိေန တဲ့အိမ္နီးခ်င္း ေတြရဲ႕အေန အထားအရ သူတို႔ တုိင္းျပည္က နည္းပညာအသစ္ အဆန္းေတြကိုျမႇင့္တင္လုိက္ မယ္လုိ႔ စိတ္ ကူးတိုင္းကြၽန္မ တို႔ကို အမႈိက္ပံုလို႔ထင္ေနၾက တယ္။သူတုိ႔ ဆီမွာ ေခတ္ေနာက္ က်ေနတဲ့နည္းပညာေတြကို လာေပးခ်င္ၾကတယ္။ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မတို႔က မ်က္စိပြင့္၊နားပြင့္နဲ႔ သူမ်ားနဲ႔တန္းတူပခံုးခ်င္း ယွဥ္ ၿပီးသြား ႏုိင္တဲ့ အေနအ ထား ေရာက္ေအာင္စဥ္းစားသင့္ ပါတယ္။
သန္းသန္းစိုး
အစ္မတို႔က ၁၅ ႏွစ္သမီး ကတည္းက႐ုပ္ရွင္ေတြ ႐ိုက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီးေတြက ႐ံုျပည့္၊ ႐ံုလွ်ံျဖစ္တယ္ဆုိတာက ၾကည့္ စရာဆုိလုိ႔ဒီ ႐ုပ္ရွင္တစ္ ခုပဲရွိ တာကိုး။အခုက်ေတာ့႐ုပ္ရွင္႐ံုေတြမွာလူနည္းတယ္ဆုိတာ နည္းပညာေတြတိုးတက္ လာလို႔ပါ။႐ိုက္ခ်က္မေကာင္း လို႔မဟုတ္ ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အမ်ား ႀကီးပဲေပါ့။ ခ်န္နယ္ေပါင္းစံု ေပၚေနတယ္။႐ုပ္သံလိုင္းေပါင္း စံုေပၚေနတယ္။ ဗီဒီယိုေတြ၊ အင္တာနက္သံုးေနတဲ့သူေတြ ဆိုရင္လည္း Download ဆြဲၿပီး ေတာ့ ၾကည့္လို႔ရေန လို႔ စီးပြား ေရးလုပ္ေနၾကတဲ့သူေတြက လည္း႐ုပ္ရွင္႐ံုေတြမွာ အခ်ိန္ေပးၿပီးသြားမၾကည့္ ၾကေတာ့ဘူး။အဲဒီအတြက္ ေၾကာင့္ပါ။တျခားေတာ့ ထူးထူးျခားျခားႀကီး ရွိမယ္ လုိ႔မထင္ ပါ ဘူး။အခုအစ္မ တုိ႔ ျမန္မာ ျပည္ကလူ ေတြက လည္း မ်က္စိ ဖြင့္၊နားဖြင့္ေနၾကၿပီး လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး၊စီးပြားေရးပိတ္ ပင္မႈေတြဘာမွမရွိၾကေတာ့ ဘူး ဆုိေတာ့ ကိုယ့္တစ္ဦးတစ္ ေယာက္တည္းမဟုတ္ဘဲနဲ႔ တျခား ႏုိင္ငံကေန နည္းပညာ ေတြကို လည္းယူသင့္၊ယူရ မယ့္ အသိပညာခ်င္း၊ အတတ္ ပညာခ်င္း ဖလွယ္ၿပီးေတာ့ လုပ္သင့္ တယ္။သူတို႔ပညာေတြလည္းကိုယ္ ရမယ္။အျပန္အလွန္ေပါ့။အစ္မတို႔ဆီကသူေတြက တကယ္ေတာ္ၾကပါတယ္။ အစ္မတို႔ဆီမွာေတာ့ အႏုပညာ သင္ တန္းေက်ာင္း ဆိုၿပီးႏွစ္နဲ႔ခ်ီ တက္ရတာမ်ဳိးမရွိဘူး။ ႐ုပ္ရွင္ သင္တန္းေက်ာင္းေတြ၊ယဥ္ေက်းမႈတကၠသိုလ္ ေက်ာင္းေတြ ရွိေပမယ့္ တျခားႏုိင္ငံေတြ မွာလိုမ်ဳိးေတာ့မရွိဘူး။အစ္မတုိ႔ ဆီက ကေလးေတြကလည္း ဒီေလာက္သင္တန္းေလးပဲ တက္ရတာပါ။အမွန္ေတာ့ နဂိုကတည္းကေတာ္ၿပီးသား ေတြပါ။အဲဒီအတြက္ဒီမွာ အႏုပညာသင္ တန္းေက်ာင္း ေတြ အလႊာအသီးသီးေပါ့။မင္းသား၊မင္းသမီးေတြကအစ ျဖတ္ေလွ်ာက္ကေလး ေတြအထိ အဲဒီႏုိင္ငံေတြကလို သင္တန္း ေက်ာင္းေတြသာရွိရင္ တျခား ႏုိင္ငံေတြနဲ႔ ရင္ေပါင္ မတန္း ႏုိင္စရာဘာရွိလဲ။အခု ဆိုရင္ပိုက္ဆံရွိတဲ့သူေတြက ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ဖို႔အတြက္ စိတ္ကူး ၾကတယ္။ဒါေပမဲ့ ခ်န္နယ္ ေပါင္းစံုက ရွိေနေတာ့ သူတို႔ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီးေတြ ႐ိုက္ရင္ ေအာင္ျမင္ပါ့မလား၊ ပိုက္ဆံျပန္ ရပါ့မလားဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔႐ိုက္ သင့္သေလာက္မ႐ိုက္ ႏုိင္ၾက ဘူး။အဲဒီအတြက္ ဘာလုပ္ရမလဲ ဆိုေတာ့ တျခား ႏုိင္ ငံေတြကလို ခ်န္နယ္ေတြ တုိင္းမွာအစ္မတုိ႔ ကားေတြျပ မယ္ဆိုရင္ ကမၻာကို ထိုးေဖာက္သြားႏိုင္လိမ့္ မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။
ဝါဝါေအာင္
သူမ်ားအျမင္ေတာ့ မသိဘူး။ အန္တီဝါရဲ႕အျမင္ ေျပာရရင္ေတာ့နည္းပညာေတြ တိုးတက္လာတဲ့အတြက္အိမ္ မွာေအးေအးေဆးေဆးၾကည့္ လို႔ရတယ္ဆိုေတာ့ အိမ္ျပင္ မထြက္ၾကေတာ့ဘူး။ ႐ုပ္ရွင္႐ုံေတြမွာလည္း ၾကည့္တဲ့သူေတြ နည္းသြားၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕က လည္းပထမဆုံးထြက္တဲ့႐ုပ္ရွင္ကားေတြကို ေပၚဦး ေပၚဖ်ား ၾကည့္ခ်င္တဲ့သူ လည္း ရွိမယ္။တခ်ဳ႕ိက်ေတာ့ လည္း အေခြထြက္လာတဲ့အခါ ကိုေစာင့္ၾကည့္ၾကတဲ့သူေတြ ရွိတယ္။အဲဒီလိုထင္တာပဲ။ ဟိုအရင္တုန္းကဆိုရင္ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီးေတြ ထြက္တာ လည္း နည္းတာကိုးနည္းနည္းပဲ ထြက္တဲ့အတြက္အာ႐ုံစိုက္မႈ လည္းရွိတယ္။ဒါပဲၾကည့္ ရတာ ကိုး။အခုက်ေတာ့ တစ္ပတ္တစ္ ပတ္ ထြက္တာေတြလည္း နည္း တာမွ မဟုတ္တာ။ ဗီဒီယိုအေခြ ေတြက ေပါေပါမ်ားမ်ား ႀကီးထြက္တာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ အန္တီဝါ ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြ ဆိုရင္လည္းအရင္တုန္းက သီခ် င္းေတြပဲနားေထာင္လို႔ရ တယ္။ဒီေလာက ႀကီးတိုးတက္ ဖု႔ိဆိုတာက တစ္ေယာက္အား နဲ႔မရဘူး။ အားလုံးညီညီညြတ္ ညြတ္နဲ႔အတူတူလက္တြဲ ၿပီးေတာ့ လုပ္ကိုင္ၾက ရင္ေတာ့ ဒီေလာကႀကီးေအာင္ျမင္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။
အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္
အရင္တုန္းကဆို ျပည္သူခ်စ္တဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြရဲ႕လက္ရွိလႈပ္ရွားမႈ update ေတြကို ခ်က္ခ်င္းမသိရဘူး။ မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္ေတြထြက္မွသိရတာ။ အခုဆုိရင္ ေဖ့စ္ဘု တ္ေတြတင္လာေတာ့ အၿမဲပရိသတ္ေတြ နဲ႔ထိေတြ႕ေနရတယ္။ နည္းပညာေတြ တိုးတက္လာတာက ပိုေကာင္းလာေပမယ့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြအတြက္ ပိုခက္ တယ္။ ခ႐ိုမာနဲ႔႐ိုက္ေတာ့ မရွိတာကိုရွိတဲ့အေနနဲ႔႐ိုက္ရတာ။ စိတ္ခံစားမႈေတြထည့္ၿပီး ႐ိုက္ရတာဆိုေတာ့ခက္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒါကလည္းလိုအပ္ တယ္။ဒီမွာက ဇာတ္လမ္း ပုံစံ ေတြလည္းတျဖည္းျဖည္း ေျပာင္းသင့္တယ္။ပရိသတ္ ကလည္းအသစ္သစ္ေတြ ေတာင့္ တၾကတယ္လို႔ အစ္မထင္တယ္။
ခ်စ္စႏိုးဦး
ရုပ္ရွင္နဲ႕ပတ္သက္ၿပီး နည္းပညာေတြေျပာင္းသြားတာကိုေတာ့ ေတြ႕ရတယ္။ အခုဆို ရင္႐ိုက္တဲ့အခါမွာလည္း အခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီးရလာၿပီ။ အစ္မတို႔တုန္း ကဆို ရင္ေဘာင္ထဲမွာပဲ႐ိုက္ ရတာ။ခုခ်ိန္မွာေသခ်ာေလး ဇာတ္လမ္းေရြး၊ေသခ်ာေလး ႐ိုက္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ ေလာကအတြက္ပိုေကာင္း တာေပါ့။ ပံ့ပိုးမႈကေတာ့ အဓိက ေငြေရးေၾကးေရးေပါ့။ဘာလို႔ လဲဆိုေတာ့ဒီမွာက ႐ိုက္သာ ႐ိုက္ရ တယ္။ျပႆနာေလးေတြ ရွိၾကတယ္။ channel ေတြက လည္းလိုင္းေပါင္း စုံေပၚေန ေတာ့ေ လ။ေကာင္းေကာင္း ေလး႐ိုက္ဖို႔ဟုိဟာေတြ လွ်ာ့ ဒီဟာေတြေလွ်ာ့နဲ႔ လုပ္ရတယ္ေလ။အဓိကႏိုင္ငံျခား ကားေတြကေတာ့ ေငြ ကို အလုံးအရင္းနဲ႔ ထုတ္ၿပီးေ တာ့ ေသ ခ်ာ ကိုလိုက္႐ိုက္ ႏိုင္တဲ့အတြက္ သူတို႕ကားက ေကာင္းတယ္။ ကိုယ့္ႏိုင္ငံ မွာက ေငြ ေရးေၾကး ေရးအ တြက္ကလည္း စဥ္းစား ေနရ ေသးတယ္။အဲဒါေၾကာင့္ အဓိက ပံ့ပိုးမႈ ဘာလိုအပ္သလဲ ဆိုရင္ေတာ့ေငြေရးေၾကးေရးပါပဲလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
ေပၚျပဴလာအဖဲြ႕

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။