”႐ိုး႐ိုးသားသားေနလို႔ရတဲ့ ဂီတအလုပ္က ကြၽန္ေတာ့္ဘဝနဲ႔ အင္မတန္မွ သင့္ေတာ္ပါတယ္” လို႔ ေျပာခဲ့သူကေတာ့ စတီရီယိုေခတ္ဦးမွာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ေတြနဲ႔ နာမည္ေက်ာ္ၾကားခဲ့တဲ့ စတီရီယိုေတး သံရွင္ ခင္ေမာင္တိုးပဲျဖစ္ပါတယ္။ ခင္ေမာင္တိုးဟာ ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ႏုိဝင္ဘာလ ၁၅ ရက္ေန႔မွာ အသည္းကင္ဆာေရာဂါအတြက္ ေဆးကုသမႈခံယူရင္း စင္ကာပူႏုိင္ငံမွာ ကြယ္ လြန္သြားခဲ့ပါတယ္။
ဒီႏွစ္ရဲ႕ ႏိုဝင္ဘာလ ၁၅ ရက္ေန႔မွာဆိုရင္ စတီရီယိုေလာကရဲ႕ ၾကယ္ တစ္ပြင့္ ေၾကြလြင့္သြားခဲ့တာ တစ္ႏွစ္တင္း တင္းျပည့္ခဲ့ၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Mr. Magazine ရဲ႕ လစဥ္တင္ဆက္ေပးေန က် ‘Memorable Person’ က႑ကေန ခင္ေမာင္တိုးရဲ႕ အႏုပညာလႈပ္ရွားမႈမ်ားႏွင့္ ဘဝရပ္တည္မႈအေၾကာင္းအရာမ်ားကို Mr. ပရိသတ္ႀကီး သိရွိေစရန္ တင္ဆက္ေပးလိုက္ပါ တယ္။
ခင္ေမာင္တိုးကို ၁၉၅ဝ ျပည့္ႏွစ္ ဧၿပီလ ၁ ရက္ေန႔မွာ စစ္ကိုင္းတုိင္း ေမာ္လိုက္ၿမိဳ႕မွာ ေမြးဖြာခဲ့ပါတယ္။ ဖခင္ အေရးပိုင္မင္း ဦးခင္ ေမာင္နဲ႔ မိခင္ေဒၚခင္လွတို႔ရဲ႕ တတိယေျမာက္ သားျဖစ္ပါတယ္။ ၁၉၆၅ ခုႏွစ္မွာ အေျခခံပညာ အထက္တန္းေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး ၁၉၆၆ ခုႏွစ္မွာ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသိုလ္ကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဂီတကို ပိုၿပီး စိတ္ဝင္စားတဲ့အတြက္ ဒုတိယႏွစ္ မွာ ေက်ာင္းကထြက္ၿပီး ဂီတ လမ္းေၾကာင္းေပၚ ကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ၁၉၇၁ ခုႏွစ္မွာ ပထမဆံုးစီးရီးအျဖစ္ ‘ေက်းဇူးတင္တယ္ ကမၻာႀကီးရယ္’ ေတးစီးရီးကို Electronic Machine ေတးဂီတအဖြဲ႕နဲ႔ စတင္ထုတ္ေဝ ျဖန္႔ခ်ိခဲ့ပါ တယ္။
၁၉၇၃ ခုႏွစ္မွာ ‘ျပႆနာအုပ္စု’ တီး ဝိုင္းနဲ႔ ဒုတိယစီးရီး ‘ရင္ခုန္ေနေသာ အိပ္မက္ ငယ္’ ေတးစီးရီးကို ျဖန္႔ခ်ိခဲ့ပါတယ္။ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္တြင္ တီးဝိုင္းကို ‘ျပႆနာအုပ္စု’ မွ ‘လိစၧဝီ’ ဟု ေျပာင္းလဲ၍အဆိုႏွင့္ ရစ္သမ္ဂစ္တာ ခင္ေမာင္တိုး၊ ေဘ့စ္ဂစ္တာ ကိုရဲလြင္၊ စႏၵရား ကိုေမာင္ေမာင္၊ လိဒ္ဂစ္တာ ေဇာ္မ်ဳိးထြဋ္၊ ဒရမ္ ကိုေက်ာ္ေဆြဟန္တို႔နဲ႔ ဖြဲ႕စည္းခဲ့ၾကပါတယ္။ ထုိႏွစ္တြင္ပင္ ‘အဥၥလီရဲ႕ ဂီတအဥၥလီ’ စီးရီး ထြက္ရွိခဲ့ၿပီး ဒီစီးရီးဟာ ခင္ေမာင္တိုးရဲ႕ ပထမ ဆံုး ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္စီးရီးတစ္ေခြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ပိုင္း ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သီခ်င္းေတြကို ပဲ ဆက္တိုက္သီဆိုခဲ့ၿပီး ၁၉၈၁ ခုႏွစ္မွာ ‘ဝုိင္းရဲ႕ ဆည္းဆာ’ ၁၉၈၂ ခုႏွစ္မွာ ‘ေစာင္း ႀကိဳး႐ိႈက္သံႏွင့္ ဆယ္ႏွစ္တာေတးမ်ား’ စီးရီးတို႔ ထြက္ရွိခဲ့ပါတယ္။
၁၉၈၃ ခုႏွစ္မွာ တီးဝိုင္းအမည္ကို ‘မဇၩိမ လိႈင္း’ ဟု ေျပာင္းလဲခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္တြင္ ‘မဟာဆန္သူ’၊ ၁၉၈၅ ခုႏွစ္ တြင္ ‘ႀကိဳးၾကာသံ’၊ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္တြင္ ‘မ်က္ သြယ္’၊ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္တြင္ ‘ေရာင္စဥ္ခုႏွစ္သြယ္’၊ ၁၉၉ဝ ျပည့္ႏွစ္တြင္ ‘ေဝးခဲ့ၿပီ ပန္းခရမ္းျပာ’၊ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္တြင္ ‘ေလးညိႇဳ႕ရွင္’ ၊ ၁၉၉၂ ခုႏွစ္ တြင္ ‘ပန္းခ်စ္သူ’ ၊ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္တြင္ ‘ပန္ ေတာ္ဦး’၊ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္တြင္ ‘ျမစ္တစ္စင္း ျဖစ္ တည္မႈ’ ႏွင့္ Live 94 (Live Show ႏွစ္ေခြ တြဲ)၊ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္တြင္ ‘ရည္ရြယ္သူ’၊ ထို႔ေနာက္ ‘ခုႏွစ္ႏွစ္အလြန္’၊ ‘အႀကိဳက္ဆံုး မႏၲေလးသီခ်င္း မ်ား’၊ ‘သည္းဦးသစၥာ’ စတဲ့ စီးရီးမ်ား ဆက္ တိုက္ထြက္ ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးထြက္ရွိခဲ့တဲ့ ေတးစီး ရီးကေတာ့ ‘ခြန္အားျဖည့္ပါမိငယ္’ ေတးစီးရီးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ခင္ေမာင္တိုးဟာ ပထမစီးရီး ‘ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ ကမၻာႀကီးရယ္’ မထြက္ခင္ကတည္း က ေဒၚေဝေဝစိုးနဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့ၿပီး သားသမီး သံုးဦးထြန္းကားခဲ့ပါတယ္။ ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး ဂီတတစ္ခု တည္းကိုသာ စိတ္ႏွစ္ျမႇဳပ္ၿပီး ဂီတ ေလာကမွာ ခင္ေမာင္တိုးဆိုတဲ့ ေခတ္တစ္ေခတ္ ျဖစ္လာသည္အထိ သူ႔ရဲ႕ ေတးသီခ်င္းမ်ားစြာက ဂီတပရိသတ္၏ ရင္ကို ဆြဲကိုင္လႈပ္ရမ္းေစခဲ့ပါ တယ္။ ခင္ေမာင္ တိုးဟာ သူခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့ ဂီတ ကို ဖက္တြယ္ရင္း၊ သူယံုၾကည္ရာ ဂီတခရီးလမ္း ကို ေလွ်က္လွမ္းေနရင္း ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ႏုိဝင္ဘာ လ ၁၅ ရက္ေန႔မွာေတာ့ သူျမတ္ႏိုးတဲ့ ဂီတနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ မိသားစု၊ သူ႔ရဲ႕ ပရိသတ္ကို အၿပီးတိုင္ ေက်ာခိုင္းစြန္႔ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ မိသားစု အတြက္ မဟာတံတိုင္းႀကီး ၿပိဳက်သြားခဲ့သလို ဂီတေလာကအတြက္လည္း ေနာက္တစ္ေယာက္ မရွိႏုိင္မယ့္၊ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ ၾကယ္တစ္ပြင့္ ေၾကြလြင့္သြားသလို ဝမ္းနည္းေၾကကြဲခဲ့ၾကပါ တယ္။ သူ ကြယ္လြန္သြားခဲ့ေပမယ့္ သူသီဆိုခဲ့ ေသာ ေတးသီခ်င္းမ်ားႏွင့္ သူဖန္တီးခဲ့ေသာ အႏုပညာမ်ားကေတာ့ ဆက္လက္ရွင္ သန္ေန ဦးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ခင္ေမာင္တိုးကို ခ်စ္ေသာ ပရိသတ္အတြက္ ခင္ေမာင္တိုး ကြယ္လြန္ျခင္း တစ္ႏွစ္ျပည့္အမွတ္တရအျဖစ္ သူ႔ရဲ႕ဂီတသက္ တမ္းတစ္ေလွ်ာက္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားနဲ႔ သူ၏ စိတ္ေနသေဘာ ထားမ်ားကို သူနဲ႔ ဂီတသက္ တမ္းတစ္ေလွ်ာက္ လက္တြဲခဲ့တဲ့ ဂီတပညာရွင္ ဦးရဲလြင္ကို အခုလိုေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
► ဆရာနဲ႔ ဦးခင္ေမာင္တိုးတို႔ စၿပီးေတြ႕ျဖစ္ ပံုေလးကို ေျပာျပေပးပါဦး။
စၿပီးေတြ႕တာကေတာ့RIT မွာေပါ့ေနာ္။ ၇၃၊ ၇၄ စာသင္ႏွစ္ေလာက္ေပါ့။ မဆလေခတ္ မေရာက္ခင္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့။ သူနဲ႔ကိုယ္က အျပင္မွာ မေတြ႕ဖူးေပမယ့္ တစ္ေယာက္အ ေၾကာင္း တစ္ေ ယာက္ေတာ့ ၾကားဖူးထားတာ ေပါ့။ တစ္ေန႔ ေက်ာင္းေကာ္ရစ္တာမွာ ေတြ႕ ၾကေတာ့ သူက ရဲလြင္လား၊ ကိုယ္က တိုးႀကီး လားေပါ့။ အဲဒီလိုေျပာရင္းနဲ႔ ခင္သြားၾကတာ။ ေရစက္ ပဲေျပာရမလား မသိပါဘူး။ သူေရာကိုယ္ ေရာက ဂစ္တာတီးၾကတာခ်င္းလည္း တူတယ္ ေလ။ အဲဒီအခ်ိန္ ဂစ္တာတီးတာကလည္း ျမန္မာျပည္မွာ သိပ္ေခတ္မစားေသးဘူး။ ႏုိင္ငံ ျခားမွာေတာ့ ဘီးတဲလ္တို႔ ဘာတို႔ပဲ ရွိေသးတာ ေလ။ ဒီမွာက ဂစ္တာတီးတယ္။ ဆံပင္အရွည္ ထားတယ္။ ေဘာင္းဘီရွည္ဝတ္တယ္ဆိုရင္ လမ္းသရဲလို႔ ေျပာၾကတာကိုး။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ ေတြက ဆံပင္လည္း မညႇပ္ဘူး။ ဒီအတုိင္းပဲ ဆက္ထားတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဂစ္တာလည္း မတီးရေတာ့ဘူး။ တရားဝင္ထုတ္ျပန္တာ မဟုတ္ေပမယ့္ အမိန္႔သေဘာမ်ဳိးနဲ႔ေပါ့။ အဲဒါ နဲ႔RIT လည္း ဆက္မတက္ျဖစ္ေတာ့ဘူး။ အျပင္ေဆာင္မွာေန ရင္းနဲ႔ ကိုေမာင္ေမာင္နဲ႔ ေတြ႕တယ္။ ဂစ္တာေတြပဲ ဆက္တီးျဖစ္တယ္။ တို႔က ရန္ကုန္ အင္းစိန္သား၊ ခင္ေမာင္တိုးနဲ႔ ကိုေမာင္ေမာင္က မႏၲေလးက၊ အေဆာင္မွာပဲ အတူေနၿပီးေတာ့ စၿပီး လက္တြဲျဖစ္ တာေပါ့။
► ခင္ေမာင္တိုးနဲ႔ လက္တြဲၿပီးေတာ့မွ
မဟုတ္ေသးဘူး။ Music Band အေန နဲ႔ေတာ့ မဖြဲ႕ျဖစ္ေသးဘူး။ အေဆာင္ေတြမွာ လိုက္တီးတာတို႔၊ သီခ်င္းေရးတာတို႔ပဲ ရွိေသး တယ္။ တို႔ကေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာ စိုးပိုင္ရဲ႕ Electronic Machine တီးဝိုင္းမွာ တီးေန တာ။ ရတဲ့ပိုက္ဆံကို အဖြဲ႕နဲ႔အတူ စားသံုးၿပီး ေနၾကတာေပါ့။ E-Machine မွာ အလုပ္မရွိ ရင္ ခင္ေမာင္တိုးတို႔နဲ႔အတူ သီခ်င္းေရး၊ ဂစ္တာက်င့္ေပါ့။ အဲဒီအဆင့္ပဲရွိေသး တယ္။ အဲဒီေနာက္ အင္းယားလိတ္မွာ လုပ္တဲ့ပြဲက E-Machine က ေနာက္ဆံုးလုပ္တဲ့ပြဲေပါ့။ ေနာက္ပိုင္းဆက္ၿပီး မလုပ္ျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ခင္ ေမာင္တိုးက မႏၲေလးကဆိုေတာ့မႏၲေလး လိုက္သြား တယ္။ ခင္ေမာင္တိုးတို႔ တင္ေမာင္ လိႈင္တို႔ ေရးထားတဲ့သီခ်င္းေတြကို အသံသြင္း ၾကမယ္ေပါ့။ ေကာ္ပီေတြလည္းပါတယ္။ အဲဒီ ေတာ့မွ ‘ျပႆနာအုပ္စု’ ဆိုၿပီး အဖြဲ႕ေလးဖြဲ႕ လိုက္တယ္။ ခင္ေမာင္တိုး ကေတာ့ အဓိကအဆို ေပါ့။ က်န္တဲ့လူေတြက ဂစ္တာတီးတဲ့လူကတီး၊ တေယာထိုးတဲ့လူက ထိုးေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိႈင္းရာျပည့္အေရးအခင္းျဖစ္ေတာ့ အေဆာင္ ေတြ ပိတ္လိုက္ရတယ္။ ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ေလာက္ ေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ‘လိစၧဝီမ်ား’ ဆိုတဲ့ အဖြဲ႕ ကို ဖြဲ႕ၿပီးေတာ့ အေခြေတြ ထြက္တာေပါ့။ ဘယ္ႏွစ္ မွာ ဘာအေခြေတြလည္းေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ ဘူး။ သံုးခုေလာက္ထုတ္ၿပီးေတာ့ မႏၲေလးမွာ စုၾကတယ္။ ခင္ေမာင္တိုး၊ ေမာင္ေမာင္၊ တြတ္ ကီ၊ ေဇာ္မ်ဳိးထြဋ္နဲ႔ ဦးတို႔ေပါ့။ ‘မဟာဆန္သူ’ စီးရီးက်ေတာ့ ‘မဇၩိမလိႈင္း’ နဲ႔ ျဖစ္သြားၿပီ။ အဲဒီ မွာ စႏၵရားမ်ဳိးခင္လည္း ပါလာၿပီေပါ့။
► ခင္ေမာင္တိုးအတြက္ သီခ်င္းေတြကို ဆရာေရးေပးခဲ့တာလား။
ဟုတ္တယ္ပဲေျပာရမွာေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္က သီခ်င္းေရးေလ့က်င့္ေနတာဆိုေတာ့ ေရးထား တဲ့သီခ်င္းေတြကို ခင္ေမာင္တိုးကေတာ့ အဓိက ဆိုေပါ့။ ကိုေနဝင္းလည္း ေရးေပးတယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္ ခိုင္ထူး ကလည္း အေဆာင္မွာ သီခ်င္း လာဆိုေတာ့ သူႀကိဳက္တဲ့သီခ်င္းဆို သူကလည္း ဆိုပါတယ္။ ကိုယ္ကေတာ့ မေရာင္းခ်င္ဘူးေပါ့။ အဲ ဒါေပမဲ့ ပိုက္ဆံက ျပတ္ေနေတာ့ ခုိင္ထူး ကိုေရာင္းလိုက္တာေပါ့။ ရည္ရြယ္တာေတာ့ ခင္ေမာင္တိုးဆိုဖို႔ေပါ့။ သီခ်င္းတိုင္းေတာ့မဟုတ္ ဘူးေပါ့။ သူႀကိဳက္တယ္ဆိုလည္း ဆိုေပါ့။ မႀကိဳက္လည္း သိမ္းထားေပါ့။ တျခားတစ္ ေယာက္ဆိုခ်င္ရင္လည္း ဆိုလို႔ရတာေပါ့။ အဲ ဒီလိုမ်ဳိးေပါ့။
► ခင္ေမာင္တိုးရဲ႕ စိတ္ေနသေဘာထားနဲ႔ မိတ္ေဆြေတြအေပၚထားတဲ့ သေဘာထားကို လည္း ေျပာျပေပးပါဦး။
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ညီအစ္ကိုေတြလိုပဲ။ တျခားအဖြဲ႕ေတြနဲ႔မတူတာက ဒီအဖြဲ႕က ဂီတကို အတူတကြ ေပါင္းစည္းဖန္တီးၾကတယ္။ သူ႔အ က်ဳိးကိုယ့္အက်ဳိးၾကည့္ၾကတာေပါ့။ ရန္ကုန္မွာ ဆို တို႔က အိမ္ရွင္ဆိုေတာ့ သူတို႔လာရင္ ကိုယ္ က သူတို႔နဲ႔အတူတူ အေဆာင္မွာ လိုက္ေနေပါ့။ ရန္ကုန္သားအေနနဲ႔ တာဝန္ယူေပါ့။ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ေရးၿပီဆိုရင္ ဝိုင္းအႀကံÓဏ္ေပးေပါ့။ စိတ္အခန္႔မသင့္လည္း ခဏေပါ့။ ျပႆနာ ေတာ့ ဘာမွ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္မျဖစ္ပါဘူး။ မဆလနဲ႔ကေတာ့ အဆင္မေျပဘူးေပါ့။ သူတို႔ က မလုပ္နဲ႔ဆိုတာကို ဆက္ၿပီး လုပ္ၾကတယ္။ အဲဒါမ်ဳိးေတြကအစ တစ္ဖြဲ႕လံုးက တူတယ္။ စိတ္တူကိုယ္တူေပါ့။ ကြယ္လြန္သြားတဲ့အထိ လည္း ညီအစ္ကိုလိုပဲ။
► ခင္ေမာင္တိုးအေပၚ ဆရာ့ရဲ႕အျမင္က ေရာ။
သူက တုိ႔အုပ္စုထဲမွာေတာ့ မင္းသားေပါ့။ ငယ္လည္း ငယ္တယ္ေလ။ မိသားစုအေနအ ထားေတြကလည္း တူတယ္ေလ။ ကိုယ့္မိသားစု မွာလည္း ေမာင္ႏွမက ၁ဝ ေယာက္ေက်ာ္။ သူ႔မိသားစုက လည္း ဒီလိုပဲေလ။ မိသားစုအေန အထားေတြကတူတယ္။ တစ္ေယာက္ခ်င္း ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ဖို႔ ထြက္လာေတာ့လည္း အတူတူပဲ။ မိသားစုကိုလည္း သိပ္ၿပီး မခင္တြယ္ ၾကေတာ့ဘူး။ ဒီမွာအတူ အလုပ္လုပ္တဲ့သူအ ခ်င္းခ်င္း အဆင္ေျပေအာင္ပဲ ေနၾကတယ္။ အရမ္းခက္ခဲလာၿပီဆိုရင္ သူကလည္း သူ႔အိမ္ ကို အကူအညီေတာင္း၊ ကိုယ္ကလည္း ကိုယ့္ အိမ္အကူအညီေတာင္းေပါ့။ သူမ်ားေတြ ထက္ ပိုၿပီး တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ခ်စ္ၾကတယ္။ တစ္ေယာက္ ဒုကၡေရာက္ရင္ တစ္ေယာက္က ဝိုင္းၿပီး ခံစားေပးတယ္ေပါ့။ ေအာင္ျမင္တယ္ ဆိုလည္း အတူတူေပါ့။
► ခင္ေမာင္တုိးရဲ႕ မိသားစုအေၾကာင္းက ေရာ။
အေသးစိတ္ေတာ့ မသိဘူး။ ခုနေျပာသ လိုေပါ့။ ေမာင္ႏွမေတြမ်ားတယ္။ ခင္ေမာင္တိုး အေဖလည္း တရားသူႀကီးပဲ။ တို႔အေဖလည္း တရားသူႀကီးပဲ။ ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံခ်င္း တူတယ္။ ေနာက္ ၿပီး သူ႔မိသားစုက ဗုဒၶဘာသာ ေတြ၊ တို႔မိသားစုက ခရစ္ယာန္ေတြ အဲဒါကြာ တာေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္းေတြ႕တဲ့အခါ ကိုယ္ကလည္း ကိုယ့္ဘဝကိုယ္ စိတ္ပ်က္ေန ေတာ့ သူတို႔ဘာကိုးကြယ္ လည္း သိခ်င္တယ္။ ဗုဒၶဘာသာအေၾကာင္းသိခ်င္လာတယ္။ အဲဒီ မွာ ကိုေမာင္ေမာင္က ဗုဒၶစာအုပ္၊ ဓမၼစာအုပ္ ေတြေပးတယ္။ အဲဒါေတြဖတ္ၿပီး နားမလည္ရင္ သူတို႔ကို ေမးေပါ့။ အဲဒီမွာ ဗုဒၶဘာသာနဲ႔ ရတနာသံုးပါးကို ယံုၾကည္လာတယ္။ ဂစ္တာ တီးၿပီး သီခ်င္းလုပ္တာက တစ္ပိုင္း၊ အားရင္ ဓမၼစာအုပ္ေတြဖတ္ေနတာပဲ။ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ေက်ာ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ကိုယ္လည္း ဗုဒၶဘာ သာကို ေတာ္ေ တာ္သေဘာေပါက္လာတယ္။ ယံုၾကည္လက္ခံလာတယ္။ ကိုယ့္မိသားစုကို လည္း ျပန္ေျပာလာႏိုင္တယ္ေပါ့။ ခင္ေမာင္ တိုးေၾကာင့္လည္း ဗုဒၶဘာသာကို ပိုၿပီးနား လည္လာတာေပါ့ေနာ္။ သူ႔မိ သားစုကလည္း ကိုယ့္ကို သူတို႔မိသားစုလိုပဲ သေဘာထားၾက တယ္ေလ။
► ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ႏုိဝင္ဘာလ ၁၅ ရက္ဆိုရင္ ခင္ေမာင္တိုး ကြယ္လြန္တာ တစ္ႏွစ္ျပည့္ၿပီ ေနာ္။ အဲဒီအတြက္ ဦးအေနနဲ႔ ဘာမ်ားအမွတ္ တရေျပာခ်င္ပါလဲ။
သူမဆံုးခင္ကတည္းက သူနဲ႔ လူခ်င္းမ ေတြ႕ျဖစ္တာ။ ကိုယ္က အေမရိကားေရာက္ေန၊ သူက စင္ကာပူမွာ ေဆးကုေနေပါ့။ သူဆံုးသြား ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ဆံုး႐ံႈးသြားတဲ့ အတြက္ စိတ္ ထဲက ဝမ္းနည္းတယ္။ သူဆံုးသြား ေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ သီခ်င္းေတြက အခုအခ်ိန္ထိ ေနာက္Generation ေတြအတြက္ ရွင္သန္ ေနတုန္းပဲေလ။ ‘ပန္းရဲ႕လမ္း’ မွာဆိုလည္း သူ႔ ရဲ႕ သီခ်င္းေတြက အၿမဲတမ္း ဆိုျဖစ္ေနတာပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို တစ္ရက္မွ ေမ့လို႔မရဘူး။ စိတ္ထဲမွာ မေသဘူးေပါ့ေနာ္။ သူ႔ကို သတိရ တာနဲ႔ သူ႔ကို ေမတၱာပြားတာေပါ့။ ကိုယ္က ေမတၱာပြားေတာ့ သူလည္း ခံစားရမယ္ထင္ပါ တယ္။
ဂီတေလာကရဲ႕ ၾကယ္တစ္ပြင့္ျဖစ္တဲ့ ‘ခင္ေမာင္တိုး’ ကြယ္လြန္ခဲ့တာ အခုလဆိုရင္ တစ္ႏွစ္ျပည့္ခဲ့ပါၿပီ။ သူကြယ္လြန္သြားခဲ့တာဟာ ဆိုရင္ ဂီတေလာကအတြက္ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ တဲ့ ဆံုး႐ံႈး မႈျဖစ္သလို ဂီတသမားမ်ားနဲ႔အတူ သူ႔ရဲ႕ ဂီတပရိသတ္အတြက္လည္း အစားျပန္ မရႏုိင္တဲ့ ဆံုး႐ံႈးမႈပဲျဖစ္ပါတယ္။ ခင္ေမာင္တိုး ကြယ္လြန္သြားခဲ့ေပမယ့္ သူဖန္တီးခဲ့တဲ့ အႏုပ ညာ၊ သူသီဆိုခဲ့ တဲ့ ေတးသီခ်င္းေတြကေတာ့ ဂီတပရိသတ္ရဲ႕ရင္ကို အစဥ္အၿမဲ ဆြဲကိုင္လႈပ္ ခတ္ေစမည္သာ…
ျဖဴhttp://www.mrfashionmagazine.com/?p=1145
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။