Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ BobbySoxer Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JMe&ေဂ်းမီ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း KKT&ေကေကတီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MaNaw&မေနာ Madi&မဒီ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NO&ႏိုး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SiThuLwin&စည္သူလြင္ SiYan&စီယံ SinPauk&ဆင္ေပါက္ SithuWin&စည္သူဝင္း Snare SoTay&ဆိုေတး SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SuNit&ဆူးနစ္ SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TuTu&တူးတူး TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaNa&ဝန WaiLa&ေဝလ WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး XGALZ Xbox Y-Zet YY&၀ိုင္၀ိုင္း YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YuZaNa&ယုဇန YummyRookie Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔ khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, May 13, 2013

“လူငယ္ႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္” (Youth & Brand)

 
Aung Ko U
“လူငယ္ႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္” (Youth & Brand)

ယေန႔ေခတ္အခ်ိန္တြင္ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခု၏ အမွတ္တံဆိပ္သည္ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိ အေရးပါေသာ အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ေနပါသည္။ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခု၏ အမွတ္တံဆိပ္ကို ျမင္သည္ႏွင့္ ထိုကုန္ပစၥည္း၏ အရည္အေသြး၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ၊ သက္တမ္းရွည္ၾကာမႈ၊ တန္ဖိုးစသည္ တို႔ကို တြဲကာ သိႏိုင္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ Apple, Samsung, Toyota, Honda, Mitsubishi, စသည္ျဖင့္ ကမၻာေက်ာ္ ကုမၸဏီႀကီးမ်ားသည္ မိမိတို႔၏ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ကို ထင္ရွားေအာင္၊ စိတ္ခ်ယံုၾကည္မႈရေအာင္ ႀကိဳးစားၾကသလို ေရရွည္တည္တန္႔ ခိုင္ၿမဲေအာင္ အၿမဲမျပတ္ႀကိဳးစား အားထုတ္ေနၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လူသား မ်ားသည္လည္း ဘဝတြင္ ထိုသို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ မိမိ၏ အမည္တစ္ခုသည္ မိမိ၏ ကိုယ္ပိုင္ အမွတ္တံဆိပ္ပါ၊ ထိုအမွတ္တံဆိပ္ကို တန္ဖိုးရွိေအာင္၊ လူအမ်ားေလးစားေအာင္၊ ယံုၾကည္ စိတ္ခ်ရေအာင္ အၿမဲမျပတ္ႀကိဳးစား အားထုတ္ၾကရပါမည္။

ေခတ္မီတိုးတက္ေနေသာ ယေန႔အခ်ိန္တြင္ ကုမၸဏီမ်ားသည္ အၿပိဳင္အဆိုင္ သူ႔ထက္ငါ ပိုေကာင္းေအာင္၊ အရည္အေသြးမ်ား တိုးျမႇင့္ကာ သံုးစြဲသူကို ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးေနၾကပါသည္။
ထို႔အတူ စတင္ထုတ္လုပ္ခ်ိန္တြင္ သံုးစြဲသူမ်ားလက္ခံလာေအာင္ အရည္အေသြးေကာင္းေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ေၾကျငာျခင္း၊ ေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္ျခင္း မ်ားေဆာင္ရြက္ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လူသားမ်ားသည္လည္း မိမိပုိင္ဆိုင္ထားေသာ ဘဝအတြက္ မိမိ၏ အမည္ကို လူမႈဘဝ ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ အရည္အေသြး တိုးတက္ေအာင္၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရေအာင္၊ တန္ဖိုးရွိေအာင္ အၿမဲမျပတ္ႀကိဳးစားၾကရပါမည္။

မိမိ၏အမည္ကို အရည္အေသြးရွိေအာင္ ဦးစြာႀကိဳးစားပါ။ ဥပမာ - Apple အမွတ္တံဆိပ္ကို ျမင္သည္ႏွင့္ ၎၏ အရည္အေသြးကို ကမၻာတစ္လႊားက သိၾကသကဲ့သို႔ မိမိ၏ အမည္ကို ၾကားသည္ႏွင့္ လူတိုင္းက မိမိ၏အရည္အေသြး၊ အရည္အခ်င္းကို တြဲျမင္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကရပါမည္။ ဥပမာ ကမၻာက သိသည့္ ျမန္မာမ်ား ျဖစ္သည့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၊ ဦးသန္႔၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တို႔သည္ နာမည္ကို ၾကားသည္ႏွင့္ မည္သည့္အရည္အခ်င္းမ်ားႏွင့္ ျပည့္စံုသည္ကို အမ်ားသိၾကပါသည္။ ထုတ္လုပ္ၿပီးေသာ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုကို ဂိုေဒါင္ထဲတြင္ သိုေလွာင္ထား၍ မရဘဲ ေစ်းကြက္ထဲသို႔ (ဝါ) သံုုးစြဲသူလက္ထဲသို႔ အေရာက္ပို႔ရ သကဲ့သို႔ မိမိ၏အမည္ႏွင့္ မိမိ၏အရည္အေသြးကို တြဲကာ ျမင္ႏိုင္ေအာင္ တည္ေဆာက္ ၿပီးလွ်င္ လူမႈဘဝပတ္ဝန္းက်င္ကို အက်ိဳးျပဳႏိုင္ေအာင္ ဆက္လက္ ႀကိဳးစားရပါမည္။ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုကို လူမသိေသးသည့္ အခ်ိန္တြင္ ေၾကျငာျခင္း၊ ေစ်းကြက္တြင္ အေရာင္းျမႇင့္တင္ျခင္း (promotion) မ်ားျပဳလုပ္ရသလို မိမိ၏ အရည္အေသြးကို လူမႈဘဝပတ္ဝန္းက်င္တြင္ လူအမ်ား ယံုၾကည္လက္ခံလာ ေအာင္ အလုပ္ျဖင့္သက္ေသျပကာ ေၾကျငာျခင္း၊ promotion မ်ားျပဳလုပ္ ရပါမည္။ အေၾကာင္းမဲ့ ၾကြားျခင္းမ်ိဳးကို မဆိုလိုပါ၊ မိမိအရည္အခ်င္းႏွင့္ ထိုက္တန္သည့္ အခြင့္အေရး တစ္ခုရလာသည့္ အခါ အေကာင္းဆံုးလုပ္ျပႏိုင္ျခင္းသည္ မိမိကိုယ္ကို ေၾကျငာျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔အတူ မိမိအရည္အေသြးႏွင့္ ကိုက္ညီေသာ ျပည္တြင္း ျပည္ပ ၿပိဳင္ပြဲမ်ားတြင္ ေအာင္ျမင္မႈရေအာင္ ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ျခင္းမ်ားသည္ မိမိကိုယ္ကို promotion ျပဳလုပ္ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ဥပမာ အားျဖင့္ အားလံုးသိၾကသည့္ Miss Myanmar နန္းခင္ေဇယ်ာ၊ စာေပျမႇင့္တင္ လူစြမ္းအင္ ၿပိဳင္ပြဲတြင္ ပထမဆုရရွိထားေသာ ျမတ္သီရိေမာင္၊Melody World မွ ႏိုင္ငံေက်ာ္ အဆိုေတာ္ျဖစ္လာသည့္ ခ်မ္းခ်မ္း အိမ္မက္ဆံုရာမွ ရဲေသြးေနာင္၊ ေအာင္ျမင့္ျမတ္ Asia new star award ရရွိခဲ့သည့္ ေမာ္ဒလ္ ထြန္းကိုကို၊ ႏိုင္ငံတစ္ကာ တကၠသိုလ္မ်ားမွ ခ်ီးျမႇင့္ေသာ ရာႏႈန္းျပည့္ ပညာသင္ဆုမ်ား ရရွိၾကသူမ်ား စသည္တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကို promotion လုပ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

လုပ္ငန္းခြင္တစ္ခု၊ မိမိလုပ္ခ်င္သည့္ နယ္ပယ္ကို စတင္ဝင္ေရာက္ခ်ိန္တြင္ မိမိဘယ္ေလာက္ ရႏိုင္သည္ထက္ မိမိ ဘယ္ေလာက္အထိ ေပးႏိုင္သည္ကို ဦးစြာစဥ္းစားပါ။ ဥပမာ အလုပ္တစ္ခု စတင္လုပ္မည္ဆိုပါလွ်င္ လစာဘယ္ေလာက္ရမလဲကို ပထမစိတ္ဝင္စားၾကပါသည္။ အလြန္မွားယြင္းသည့္ ဦးတည္ခ်က္ျဖစ္ပါသည္။ ေငြမရွိဘဲ ရပ္တည္၍ မရႏိုင္သည္ကို နားလည္ပါသည္။ သို႔ပါလွ်င္ ဥပမာ ေျပာၾကည့္ပါမည္၊ မိတ္ေဆြကို ကၽြန္ေတာ္ လစာ - သံုးသိန္း ေပးပါမည္၊ သံုးသိန္းႏွင့္ထိုက္တန္ေသာ အရည္အခ်င္း၊ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္မႈ ရွိပါသလား? ထိုေမးခြန္းကို ၾကားေသာအခါ နည္းနည္းေတာ့ စဥ္းစားသြားပါသည္။ ထိုက္တန္ေသာ အရည္အခ်င္းရိွပါလွ်က္၊ တာဝန္မ်ား ေက်ပြန္ပါလွ်က္ ထိုက္တန္ေသာ လစာမရပါလွ်င္္ ရဲရဲဝ့ံဝံ့ ေက်ာခိုင္းလိုက္ပါ။ မိမိအမွန္တကယ္ တတ္ကၽြမ္းက်င္လွ်င္ အမွန္တကယ္ ထိုက္တန္ေသာ တစ္ေနရာရွိပါသည္။ သို႔ေသာ္ ပထမဦးဆံုး စဥ္းစားရမည္မွာ မိမိလုပ္ကိုင္မည့္ လုပ္ငန္းေနရာ၏ တာဝန္၊ ဝတၱရားမ်ား မိမိႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ ရွိ/ မရွိကို စဥ္းစားရပါမည္။ ကိုက္ညီမႈရွိ၍ လုပ္ေဆာင္ခြင့္ရသည္အခါ မိမိအရည္အေသြးကို အေျခခံကာ အေကာင္းဆံုး လုပ္ျပႏိုင္ရပါမည္။ မိမိအမွန္တကယ္ အရည္အခ်င္းရွိလွ်င္၊ တန္ဖိုးရွိလွ်င္၊ အလုပ္က မိမိေနာက္ကို လိုက္လာပါလိမ့္မည္။

Apple က iphone 5 ကိုလာေရာက္ တန္းစီဝယ္ၾကရရန္ လိုက္ေခၚစရာမလိုဘဲ သံုးစြဲသူက လာေစာင့္ဆိုင္းေနၾကပါသည္။ ဆရာႀကီးဦးျမႀကိဳင္ က ေက်ာင္းသားမ်ားကို လာေရာက္တက္ၾကပါလို႔ လိုက္ေခၚစရာ မလိုဘဲ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ်၊ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ေက်ာင္းတြင္ သင္တန္းသား/သူ မ်ား ျပည့္ေနပါသည္။ မက္ဆီ၊ စီေရာ္လ္နာဒို တို႔က ကၽြန္ေတာ္ လာကစားပါရေစလို႔ အသင္းပိုင္ရွင္၊ မန္ေနဂ်ာမ်ားကို ေျပာစရာမလိုပဲ ေခၚခ်င္ေနေသာ အသင္းမ်ား ဝိုင္းဝိုင္းလည္ေနပါသည္။ ထို႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ကိုဦးသည္လည္း အဂၤလိပ္စာလိုက္သင္သည္ ဟု မည္သည့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ား တြင္မွ မေၾကျငာဘဲ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး အခ်ိန္ျပည့္သင္ရပါသည္။ မိမိဘယ္ေလာက္ရမည္ထက္ မိမိဘယ္ေလာက္ အေကာင္းဆံုးလုပ္ေပးႏိုင္လဲ ကိုသာ စဥ္းစားပါ။ မိမိအေကာင္းဆံုး လုပ္ေပးႏိုင္လွ်င္ မိမိ၏အမည္ အမွွတ္တံဆိပ္သည္လည္း တန္းဖိုးတက္လာမည္၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်လာၾကပါမည္။ ထိုသို႔ ယံုၾကည္စိတ္ခ်လာသည္ႏွင့္အမွ် အလုပ္က မိမိေနာက္ကို လိုက္မည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။

ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုသည္ တစ္ေနရာတည္းမွာ အၿမဲတမ္း ရွိမေနဘဲ ဆက္လက္ကာ အရည္အေသြး၊ အခ်က္အလက္မ်ားကို update လုပ္ၿပီး Model အသစ္အသစ္မ်ား ထပ္မံထုတ္လုပ္ ေနၾကပါသည္။ ထို႔အတူပင္ မိမိ၏အမည္ အမွတ္တံဆိပ္ ေနရာရေနခ်ိန္တြင္ သာယာ ေရာင့္ရဲဲမေနဘဲ မိမိအရည္အေသြးကို စဥ္ဆက္မျပတ္ Update လုပ္ကာ မိမိကိုယ္ကို Model ျမႇင့္ေနရပါမည္။ ေအာင္ျမင္မႈ တစ္ခုကို ရရွိေအာင္ ႀကိဳးစားၿပီးလွ်င္ ထိုေအာင္ျမင္မႈကို ဆက္လက္ ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္ရန္ မိမိအရည္အေသြး၊ လူမႈဆက္ဆံေရး မ်ားကို အစဥ္အၿမဲ ဂ႐ုစိုက္ေနရပါမည္။ ထို႔အတူ မိမိႏွင့္ နယ္ပယ္တူျခင္း ယွဥ္ၿပိဳင္ လာမည့္သူမ်ားကိုလည္း တရားေသာ နည္းလမ္းျဖင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ရန္ မိမိ၏ အားနည္းခ်က္၊ အားသာခ်က္၊ ၿပိဳင္ဘက္၏ အားနည္းခ်က္၊ အားသားခ်က္မ်ားကို ေစာင့္ၾကည့္ကာ ျပင္ဆင္သင့္သည္မ်ားကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ ထားရပါမည္။ မိမိ၏ အားသာခ်က္ကို အေကာင္းဆံုး အသံုးခ်ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရပါမည္။

တင္ျပခဲ့သည္အခ်က္မ်ားကို အႏွစ္ခ်ဳပ္ၾကည့္လွ်င္ ေအာက္ပါအတိုင္း ေတြ႔ရပါသည္။

အရည္အေသြးျပည့္ဝေသာကုန္ပစၥည္း (Quality Product) - မိတ္ဆက္ျခင္း (Launching/ Introduction) - ေၾကျငာျခင္း (Advertising) - အလ်င္းသင့္သလို အေရာင္းျမႇင့္တင္ျခင္း (Promotion) - အရည္အေသြးကို ဆက္လက္ထိန္းထားျခင္း (Maintenance) - ထပ္မံ အရည္အေသြး ျမႇင့္တင္ျခင္း (Upgrade)

ထိုအခ်က္မ်ားကို အစီအစဥ္တက် ေဆာင္ရြက္ႏိုင္လွ်င္ စားသံုးသူ/ သံုးစြဲသူမ်ားက မိမိ၏ ကုန္ပစၥည္း အမွတ္တံဆိပ္ကို စဥ္ဆက္မျပတ္ အားေပးသံုးစြဲေနၾကပါလိမ့္မည္။ လူတစ္ေယာက္ အမည္ အမွတ္တံဆိပ္ သည္ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ယံုၾကည္စိတ္ခ် ေအာင္ျမင္ လုိပါလွ်င္လည္း ထို႔အတူ ပင္ျဖစ္ပါသည္။
လူငယ္တစ္ေယာက္သည္ စက္႐ံုတစ္ခုတြင္ ထုတ္လုပ္ေတာ့မည့္ ကုန္ၾကမ္း ပစၥည္းတစ္ခုကဲ့သို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထြက္လာမည့္ကုန္ေခ်ာကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကရသကဲ့သို႔ မိမိကိုယ္ကို အရည္အခ်င္းျပည့္ဝေသာ၊ စိတ္ထား ေကာင္းမြန္ ျမင့္ျမတ္ေသာ လူငယ္မ်ား ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစား ၾကရမည္ျဖစ္ၿပီး မိမိ၏ အရည္အခ်င္းမ်ားကို အိမ္ထဲတြင္ သိမ္းမထားဘဲ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္တြင္ အလုပ္ျဖင့္ မိမိကိုယ္ကို မိတ္ဆက္ပါ၊ ဆက္လက္ၿပီး အခြင့္အေရးရသည့္အခ်ိန္တြင္ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ ေပးျခင္းျဖင့္ Self Advertisement ျပဳလုပ္ပါ။ အလ်င္းသင့္လွ်င္ မိမိအမည္ ထင္ရွွားေအာင္ျမင္ေစမည့္ ေနရာတြင္ Self Promotion ျပဳလုပ္ပါ။ ေအာင္ျမင္မႈကို သာယာမေနဘဲ မိမိ အရည္အေသြး / အရည္အခ်င္းကို အၿမဲမျပတ္ထိန္းသိမ္းထားပါ။ ေခတ္ႏွင့္အညီ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေအာင္ မိမိကိုယ္ကို အရည္အေသြးျမႇင့္တင္ Upgrade လုပ္ပါ။ ထိုက္တန္ေသာ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ေနရာကို မုခ် ရရွိပါလိမ့္မည္။
လူငယ္အားလံုး မိမိကိုယ္ကုိ အေကာင္းဆံုးတည္ေဆာက္ကာ လူမႈဘဝပတ္ဝန္းက်င္ကို ေပးဆပ္ႏိုင္ေသာ၊ အက်ဳိးျပဳႏိုင္ေသာ၊ ပတ္ဝန္းက်င္က ယံုၾကည္ အားထား ေလးစားတန္ဖိုးထား ရေသာ စိတ္ထားျမင့္ျမတ္ေသာ အရည္အခ်င္းျပည့္ဝေသာ ေအာင္ျမင္သူမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ၾကပါေစေၾကာင္း ရည္ရြယ္ကာ ေရးသား လိုက္ပါသည္။

ေအာင္ကိုကို(အမ္း)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။