Followers အားေပးသူမ်ား အထူး အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩သီခ်င္းခ်စ္သူ ✪ မွ ✪ သီခ်င္းခ်စ္သူသို႔✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩

8Chit&အိမ္႔ခ်စ္ AhMoon&အမြန္း AhNaing&အႏိုင္ AhNge&အငဲ Akuk Alex&အဲလက္စ္ AnnHellar&အန္ဟဲလာ Ar-T AungHtet&ေအာင္ထက္ AungLa&ေအာင္လ AungNaing&ေအာင္ႏိုင္ AungThu&ေအာင္သူ AungYin&ေအာင္ရင္ AuraLi&အာ္ရာလီ AyeChanMay&ေအးခ်မ္းေမ AyeTinChoShwe&ေအသင္ခ်ိဳေဆြ AyeWuttYiThaung&ေအးဝတ္ရည္ေသာင္း BaDin&ဗဒင္ Blueberry BobbySoxer BoBo&ဘိုဘို BoBoHan&ဘိုဘိုဟန္ BoPhyu&ဘိုျဖဴ Breaky&ဘရိတ္ကီ BunnyPhyoe&ဘန္နီၿဖိဳး ChanChan&ခ်မ္းခ်မ္း ChanChann&ခ်မ္ခ်မ္း ChawSuKhin&ေခ်ာစုခင္ ChinSong&ခ်င္းသီခ်င္း ChitKaung&ခ်စ္ေကာင္း ChitThuWai&ခ်စ္သုေဝ ChoLayLung&ခ်ိဳေလးလုန္ ChoPyone&ခ်ိဳၿပံဳး ChristmasSong&ခရစၥမတ္သီခ်င္း CityFm Dawn&ဒြန္း DiraMore&ဓီရာမိုရ္ DoeLone&ဒိုးလံုး Dway&ေဒြး EainEain&အိန္အိန္း G.Latt&ဂ်ီလတ္ GaeGae&ေဂေဂး GirlLay&ဂဲ(လ္)ေလး Graham&ဂေရဟမ္ Group&အဖြဲ႔လိုက္ GuRawng&ကူးေရာင္ GyoGyar&ႀကိဳးၾကာ HanTun&ဟန္ထြန္း HaymarNayWin&ေဟမာေနဝင္း He`Lay&ဟဲေလး HlonMoe&လႊမ္းမိုး HlwanPaing&လႊမ္းပိုင္ HtamHkay&ထ်န္ေခး HTDTunYin&ဟသာၤတထြန္းရင္ HtetAung&ထက္ေအာင္ HtetHtetMyintAung&ထက္ထက္ျမင္႔ေအာင္ HtetSaung&ထက္ေလွ်ာင္း HtooEainThin&ထူးအိမ္သင္ HtooHtooSet&ထူးထူးဆက္ HtooL.Lin&ထူးအယ္လင္း HtunHtun&ထြဏ္းထြဏ္း HtunYati&ထြန္းရတီ IreneZinMarMyint&အိုင္ရင္းဇင္မာျမင္႔ J.LingMawng&ေဂလိန္းေမာင္း J.MgMg&ေဂ်ေမာင္ေမာင္ JarSan&ဂ်ာဆန္ JetSanHtun&ဂ်က္ဆန္ထြန္း JMe&ေဂ်းမီ KabarPhone&ကမၻာဖုန္း KaiZar&ကိုင္ဇာ KapyaBoiHmu&ကဗ်ာဘြဲ႔မွဴး KaungKaung&ေကာင္းေကာင္း KhaingHtoo&ခိုင္ထူး KhinBone&ခင္ဘုဏ္း khinMgHtoo&ခင္ေမာင္ထူး KhinMgToe&ခင္ေမာင္တိုး KhinSuSuNaing&ခင္စုစုႏိုင္ KhupPi&ခုပ္ပီး KKT&ေကေကတီ KoKoGyi&ကိုကိုႀကီး KoNi&ေကာ္နီ KyingLianMoong L.KhunYe&L.ခြန္းရီ L.LwinWar&L.လြန္းဝါ L.SengZi&L.ဆိုင္းဇီ LaShioTheinAung&လားရႈိးသိန္းေအာင္ LaWi&လဝီ LayLayWar&ေလးေလး၀ါ LayPhyu&ေလးျဖဴ LDKyaw&L.ဒီေက်ာ္ LiLiMyint&လီလီျမင္႔ LinNit&လင္းနစ္ LynnLynn&လင္းလင္း Madi&မဒီ MaNaw&မေနာ Marritza&မာရဇၨ MayKhaLar&ေမခလာ MaySweet&ေမဆြိ MayThu&ေမသူ MgThitMin&ေမာင္သစ္မင္း MiMiKhe&မီးမီးခဲ MiMiWinPhay&မီမီဝင္းေဖ MinAung&မင္းေအာင္ Misandi&မိဆႏၵီ MMGospelSong&ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး MMLoveSong&ျမန္မာသီခ်င္း MoMo&မို႔မို႔ MoonAung&မြန္းေအာင္ Music&ဂီတ Myanmar-Kid-Songs MyayPeYo&ေျမပဲယို MyoGyi&မ်ိဳးႀကီး MyoMyo&မ်ိဳးမ်ိဳး NangKhinZayYar&နန္းခင္ေဇယ်ာ Naung&ေနာင္ NawLiZar&ေနာ္လီဇာ NawNaw&ေနာေနာ္ NgeNgeLay&ငဲ႔ငယ္ေလး NiNiKhinZaw&နီနီခင္ေဇာ္ NiNiWinShwe&နီနီဝင္းေရႊ NO&ႏိုး NweYinWin&ႏြဲ႔ယဥ္ဝင္ NyanLinAung&ဥာဏ္လင္းေအာင္ NyiMinKhine&ညီမင္းခိုင္ NyiZaw&ညီေဇာ္ PannEiPhyu&ပန္းအိျဖဴ PanYaungChel&ပန္းေရာင္ျခယ္ Pb.ThanNaing&သန္းႏိုင္ PhawKa&ေဖာ္ကာ PhoeKar&ဖိုးကာ PhuPhuThit&ဖူးဖူးသစ္ PhyoGyi&ၿဖိဳးႀကီး PhyoKyawHtake&ၿဖိဳးေက်ာ္ထိုက္ PhyuPhyuKyawThein&ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း PhyuThi&ျဖဴသီ PoEiSan&ပိုးအိစံ PoPo&ပိုပို PuSue&ပူစူး R.ZarNi&R.ဇာနည္ RainMoe&ရိန္မိုး RebeccaWin&ေရဗကၠာ၀င္း Ringo&ရင္ဂို SaiHteeSaing&စိုင္းထီးဆိုင္ SaiLay&စိုင္းေလး SaiSaiKhanHlaing&စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ SaiSaiMaw&စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္ SaiSan&ဆိုင္စံ SalaiJonhTinZam SalaiJonhTinZam&ဆလိုင္းဂၽြန္သင္ဇမ္း SalaiSunCeu&ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအို SalaiThuahAung&ဆလိုင္းသႊေအာင္ SalaiZamLain&ဆလိုင္းသွ်မ္းလ်န္ SandyMyintLwin&စႏၵီျမင့္လြင္ SangPi&စံပီး SaungOoHlaing&ေဆာင္းဦးလႈိင္ SawBweHmu&စာဘြဲ႔မွဴး SawKhuSe&ေစာခူဆဲ She&သွ်ီ ShinPhone&ရွင္ဖုန္း ShweHtoo&ေရႊထူး SinPauk&ဆင္ေပါက္ SiThuLwin&စည္သူလြင္ SithuWin&စည္သူဝင္း SiYan&စီယံ Snare SoeLwinLwin&စိုးလြင္လြင္ SoeNandarKyaw&စိုးနႏၵာေက်ာ္ SoePyaeThazin&စိုးျပည္႔သဇင္ SoeSandarTun&စိုးစႏၵာထြန္း SoTay&ဆိုေတး SungTinPar&ဆုန္သင္းပါရ္ SuNit&ဆူးနစ္ TekatawAyeMg&တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ThangPaa&ထန္းပါး TharDeeLu&သာဒီးလူ ThawZin&ေသာ္ဇင္ ThiriJ.MgMg&သီရိေဂ်ေမာင္ေမာင္ Thoon&သြန္း TinGyanSong&သႀကၤန္သီခ်င္း TintTintTun&တင္႔တင္႔ထြန္း TinZarMaw&တင္ဇာေမာ္ TunEaindraBo&ထြန္းအိျႏၵာဗို TunKham&ထြဏ္းခမ္ TunTun&ထြန္းထြန္း TuTu&တူးတူး V.NoTun&V.ႏိုထြန္း WaiLa&ေဝလ WaNa&ဝန WarsoMoeOo&ဝါဆိုမိုးဦး WineSuKhineThein&ဝိုင္းစုခိုင္သိန္း WyneLay&ဝိုင္းေလး Xbox XGALZ Y-Zet YadanaMai&ရတနာမိုင္ YadanaOo&ရတနာဦး YairYintAung&ရဲရင္႔ေအာင္ YanAung&ရန္ေအာင္ YarZarWinTint&ရာဇာဝင္းတင္႔ YeTwin&ရဲသြင္ YummyRookie YuZaNa&ယုဇန YY&၀ိုင္၀ိုင္း Z.DiLa&Z.ဒီးလာ ZamNu&ဇမ္ႏူး ZawOne&ေဇာ္ဝမ္း ZawPaing&ေဇာ္ပိုင္ ZawWinHtut&ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ZawWinShing&ေဇာ္ဝင္းရွိန္ ZayYe&ေဇရဲ ZwePyae&ဇြဲျပည္႔
သီခ်င္းနားေထာင္ရန္ အေပၚက အဆိုေတာ္ နာမည္ Click ပါေနာ္

Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္ Like တစ္ခ်က္ေလာက္ နဲ႔ အားေပးႏိုင္ပါသည္

Monday, September 4, 2017

KPI မွ KRA သို႕

 
 
KPI မွ KRA သို႕

ဒီေန႕ စီးပြားေရးနယ္ပယ္မွာ က်င္လည္ေနၾကတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ KPI ဆိုတဲ့ Key Performance Indicator စနစ္ကို တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ သံုးလာၾကပါျပီ..။ စီးပြားေရးပညာကို ေလ့လာလိုက္စားသူတိုင္း KPI ကို သိၾကပါတယ္..။ သံုးၾကပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုစဥ္းစားရမွာက KPI ရဲ႕ အသံုးဝင္ပံု နဲ႕ အသံုးခ်ႏိုင္ေျခပါ…။ KPI ဟာ ကုမၸဏီရဲ႕ ဦးတည္ရာ ပန္းတိုင္ကို ခ်ီရာမွာ ဘယ္ေလာက္ခရီးေပါက္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္သလဲ ဆိုတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ (process) ကို တိုင္းတာတဲ့ ေပတံပါ..။ လုပ္သားရဲ႕ လုပ္အားေတြ .. ကုန္ပစၥည္းရဲ႕ အရင္းအႏွီးေတြ .. အခ်ိန္ေတြ စတဲ့ Quantitative factors ေတြကို တိုက္ရိုက္ တိုင္းထြာ တာပါ..။ သူဟာ တိက်တဲ့ အတိုင္းအတာေတြ အတြက္အခ်က္ေတြ နဲ႕ တည္ေဆာက္ရတဲ့ အတြက္ မက္ထရစ္ ျဖစ္ပါတယ္..။ လုပ္ငန္း တစ္ခုလံုးကို ျခံဳငံုျပီး တိုင္းတာ သံုးသပ္ရာမွာ ကိန္းဂဏန္းေတြနဲ႕ ျပရတဲ့ အခါ အသံုးဝင္လွပါတယ္..။

KRA ကေတာ့ Key Result Area ျဖစ္ပါတယ္..။ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုလံုးကို တိုင္းတာမဟုတ္ပဲ.. အကန္႕လိုက္ ခြဲျပီး တိုင္းတာပါ..။ ျပီးေတာ့ KRA က ကိန္းဂဏန္းေတြနဲ႕ တိုက္ရိုက္ မပတ္သက္ပဲ.. ကိုယ္တိုးတက္ခ်င္တဲ့ (ဒါမွမဟုတ္) တိုးတက္ႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ အပိုင္း ကို ရလဒ္ ပိုေကာင္းလာေအာင္ ဗ်ဴဟာေျမာက္ သြယ္ဝိုက္ျပီး လုပ္ေဆာင္တာပါ..။ အရည္အေသြးကို ျမွင့္တင္တာျဖစ္လို႕ Qualitative ျဖစ္ပါတယ္..။ လုပ္ငန္းခြင္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ လုပ္ငန္းအေပၚေၾကနပ္မႈ ဂုဏ္ယူမႈ .. ပိုေကာင္းေအာင္လုပ္လိုစိတ္ စတာေတြကို သိမ္သိမ္ေမြ႕ေမြ႕ ျမွင့္တင္ေပးရတဲ့ အပိုင္းျဖစ္ပါတယ္..။

အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုလံုး ေမာင္းႏွင္အား က်ဆင္းျပီး တြန္းသေလာက္ မေရြ႕ႏိုင္တဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ၾကံဳလာရင္ ဦးေဆာင္သူေတြဟာ အဖြဲ႕အစည္းကို တင္းၾကပ္လိုက္ေလ့ရွိပါတယ္..။ ေျခြတာစရာေတြ … ျဖတ္ေတာက္စရာေတြကို စဥ္းစားေတြးေတာျပီး ျဖတ္ေတာက္ ပိတ္ဆို႕ ေျခြတာလိုက္ေလ့ရွိပါတယ္..။ အဲဒီလို လုပ္ရျပီ ဆိုရင္ KPI ကလဲ က်ဆင္းသြားေတာ့မွာပါ..။ KRA က အဲဒီလို မလုပ္ဖို႕ ကူညီႏိုင္ပါတယ္..။ ကိုယ့္အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုလံုးကို တင္းၾကပ္ပစ္လိုက္မယ့္ အစား ထုတ္ကုန္ အမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္ျပီး ရလဒ္ပိုေကာင္းလာေအာင္ အရည္အေသြး ပိုတက္လာေအာင္ အပိုင္းလိုက္ လုပ္ဖို႕လိုပါတယ္..။ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေစ်းႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ျပိဳင္ဆိုင္မႈ မ်ားလာျပီ ဆိုရင္ ကိုယ့္ဆီက ေရာင္းကုန္ျဖစ္တဲ့ ထုုတ္ကုန္/ဝန္ေဆာင္မႈ တို႕ကို ဧရိယာတစ္ခုစီအလိုက္ ပိုေကာင္းေအာင္ စနစ္တက် ျမွင့္တင္ေပးျပီး ရလဒ္ပိုေကာင္း လာေအာင္ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္..။

အဲဒါကို လုပ္ဖို႕ Key Result Area ေတြ ခြဲျခားသတ္မွတ္ေပးရပါမယ္.။ ျပီးေတာ့ အဲဒီဧရိယာ တစ္ခုျခင္းစီက ျမွင့္တင္လိုက္လို႕ ရလာတဲ့ ရလဒ္ေကာင္းေတြနဲ႕ ယွဥ္ျပိဳင္ရပါမယ္..။

ဒါဆိုရင္ ကိုယ့္ အဖြဲ႕အစည္း ရဲ႕ ပင္မ ထုတ္ကုန္ ၊ အဓိက ဝန္ေဆာင္မႈ က႑ ေတြမွာ တစ္ခုျခင္း အာရံုစိုက္ႏိုင္တာမို႕ သက္ဆိုင္ရာ အစိတ္အပိုင္းဟာ ဖြံ႕ျဖိဳးလာပါလိမ့္မယ္..။ ရလဒ္ေကာင္းေတြ ရလာပါလိမ့္မယ္..။ ေစ်းကြက္မွာ ေစ်းေလွ်ာ့ခ်ျပီး ျပိဳင္ဆိုင္တာဟာ ေရရွည္မွာ အလုပ္မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး..။

ကိုယ့္အရည္အေသြးကို က႑ အလိုက္ ထက္ျမက္ေနေအာင္ ျမွင့္တင္မွသာ ေအာင္ျမင္ႏိုင္မွာပါ..။ ဒါေၾကာင့္ အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုလံုးနဲ႕ ဆိုင္တဲ့ KPI ကို တင္းၾကပ္ေနရံုနဲ႕ မလံုေလာက္ေတာ့ပဲ.. ေအာင္ျမင္ရာ ေအာင္ျမင္ေၾကာင္း နည္းလမ္းတစ္သြယ္ျဖစ္တဲ့ KRA ကိုလဲ ဗ်ဴဟာေျမာက္ စဥ္းစားေတြးေခၚျပီး ေဆာင္ရြက္သင့္လွပါေၾကာင္း…………….။

ခ်စ္ခင္စြာျဖင့္
ေကာင္းလြန္း (၄.၉.၂၀၁၇)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။