ကထိန္ အဓိ္ပၸါယ္
=============
ကထိန္ ေ၀ါဟာရသည္ " ကထိန " ဟူေသာ ပါဠိ ကိုျမန္မာ မႈ ျပဳထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္ ။
"ကထိန " ဟူသည္ကား ခိုင္ျမဲ ျခင္း ျမဲ ျမံ ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ အျခား တစ္ဘက္ တြင္ လည္းလြန္ေျမာက္ျခင္း ကင္းလြတ္ ျခင္း ဟု ညႊန္းဆို ၾကပါသည္။
ကထိန္ခင္း ျခင္း အဓိပၸါယ္
ကထိန္ခင္း ျခင္း ဆိုသည္မွာ လူမ်ား က ခင္း ျခင္း မဟုတ္ ဘဲ ရဟန္းေတာ္မ်ား က ခင္းရ ျခင္း ျဖစ္သည္။ လူမ်ား က ရဟန္းေတာ္မ်ား ကထိန္ ခင္းနိုင္ရန္ ( သံဃႆ ေဒးမ ) ဟု ကထိန္သကၤန္း ကို လႈဴ ဒါန္း ရေသာ အလႈဴ ရွင္မ်ား ပင္ ျဖစ္ပါသည္ ။ သံဃာ ေတာ္မ်ား ကထို ကထိန္ သကၤန္း ကို သိမ္ ထဲတြင္ ကထိ္န္ သကၤန္း အလႈဴ ခံမည့္ ေက်ာင္းတြင္ ရွိေသာ သံဃာေတာ္ တစ္ပါး ကို အားလံုး သေဘာတူညီ စြာ ေရြးခ်ည္ ျပီး ထို သံဃာေတာ္ က မိမိ ၀ါဆိုရာေက်ာင္း သို႕ ျပန္ၾကြ ျပီး ကထိန္ သကၤန္းအား ခင္းရျခင္း ျဖစ္သည္။
ကထိန္ ျဖစ္ေပၚလာ ပံုကထိန္ အလႈဴ ကို ပြင့္ေပၚေတာ္ မူျပီး ၾကကုန္ေသာ ျမတ္ ဗုဒၶ ဘုရား ရွင္မ်ား လက္ထက္ တို႕ တြင္ ရွိခဲ့ပါသည္ ။
ေဂါတမ ဘုရား ရွင္ လက္ ထက္ တြင္ ဘဒၵ၀ဂၢီ မင္းသား သံုးက်ိပ္ ( ၃၀ဦး ) တို႕ သည္ အေဖာ္ မ်ား ျဖင့္ ကပၸါ သိက ေတာ အတြင္း ပုထုဇဥ္တို႕ သေဘာ အတိုင္း ျမဴးထူ ေပ်ာ္ပါး ေနၾကစဥ္ ေဂါ တမ ဘုရား ရွင္ ႏွင့္ ေတြ႕ ဆံု ဖူးေျမွာ္ ခြင့္ ရျပီး တရားထူးသံေ၀ဂ ရၾကကာ မင္းသား ( ၃၀ ဦး ) လံုး ရဟန္း ဘ၀ သို႕ ေရာက္ၾကေလသည္။ ဘဒၵ၀ဂၢီရဟန္းတို႕ ေနထိုင္သီ တင္းသံုး သည့္ ေ၀ယ် ျမိဳ႕ မွ အလြန္ ေ၀းကြာေသာ ေနရာမွ ဘုရား
ရွိရာ သာ၀တၱိ ျပည္သို႕ ဖူးေျမာ္ ရန္ ထြက္ခဲ့ ရာ ခရီးေ၀းကြာ ျခင္းေၾကာင့္ လမ္းခရီး တြင္ပင္ ၀ါဆိုေတာ္ မူရပါသည္ ။ ဘဒၵ၀ဂၢီ ရဟန္းတို႕ ဘုရား ရွင္ထံ ေရာက္ရွိျပီး လမ္းခရီး တြင္ေတြ႕ ၾကံ ရေသာ အေျခ အေန အခက္အခဲ မ်ား ကို ၾကား သိရေသာ ေၾကာင့္ '' ရဟန္းတို႕ ၀ါကၽြတ္္ျပီးေသာ ရဟန္း တို႕ အား ကထိန္ ခင္း ျခင္း ငွာ ခြင့္ျပဳေတာ္မူ ၏ '' ဟု မိန္႕ေတာ္မူ ကာ ကထိန္ ခင္းျခင္း ကန္႕ သတ္ ခ်က္ႏွင့္ ကထိန္ ခင္း ျခင္း အက်ိဳး တို႕ ျဖင့္ ခြင့္ ျပဳေ
တာ္မူပါသည္။
ကထိန္ အလႈဴ ၏ ကန္႕သတ္ ခ်က္
ကထိန္ အလႈဴ တြင္ ကာလ ကန္႕သက္ခ်က္ ႏွင့္ ဓမၼ ကန္႕ သက္ ခ်က္ တို႕ ရွိပါသည္ ။
ကာလ ကန္႕သက္ခ်က္ အေနျဖင့္ -
ကထိန္ အလႈဴေတာ္ ကို သီတင္း ကၽြတ္ လျပည့္ ေက်ာ္( ၁ ) ရက္ ေန႕မွ စတင္ ကာ တန္ေဆာင္မုန္း လျပည့္ ေန႕ အထိ တစ္လ တာ ကာလအတြင္း ခင္း နိုင္ျခင္း ၊ ကထိန္ သကၤန္း ကို ယေန႕ အလႈဴ ခံျပီး ယေန႕ ကံေဆာင္ကာ ခင္းရျခင္း( ေန႕ကူး သြား လ်င္ ကထိန္ ခင္း ျခင္း အထ မေျမာက္ ျခင္း ) တို႕ ျဖစ္ ပါသည္။
ဓမၼ ကန္႕ သက္ခ်င္ အေနျဖင့္ -
ကထိန္ ကို အလႈဴ ရွင္မွ သဒၵါ ျဖင့္ လႈဴ ဒါန္းေသာ သကၤန္းကို သာ ကထိန္ ခင္း ထိုက္ျခင္း ၊ သာသနာ့ ၀န္ထမ္း ရဟန္း သည္ ဥပါတြမ်ဥ္ ျဖင့္ ကထိန္သကၤန္းကို အလႈဴခံ မျပဳ ရျခင္း ၊ သကၤန္း မွ လြဲ ၍ အျခား ေသာ ပစၥည္း မ်ား ျဖင့္ ကထိန္မခင္း နိုင္ ျခင္း ၊ ကထိန္ ခင္းေသာ ရဟန္းေတာ္ သည္ ၀ါ ဆို ၀ါ ကပ္ေတာ္မူ ျပီး ျဖစ္ရျခင္း တို႕ ျဖစ္ ပါသည္။ကထိန္ အလႈဴ သည္ ပုဂၢိဳလ္ ဆြဲ ဂိုဏ္ ဂဏစြဲ မထား ေသာ သံဃ ဂုဏ္ကို အာရံု ျပဳ ၍ လႈဴ ဒါန္း ရေသာ အလႈဴ ျဖစ္ပါသည္။
ကထိန္ ႏွင့္ ပေဒသာပင္
ကထိန္ အလႈဴ တြင္ ကထိန္ ခင္းရာ ၌ သကၤန္းကို သာ ခင္းရ ျခင္း ျဖစ္ေသာ္ လည္း ေရွးဘိုးဘြား အလႈဴ ရွင္မ်ားမွ သဒၶါ ထက္ သန္စြာ ျဖင့္ သံဃာ ေတာ္မ်ား အလို ရွိရာ သံုးေဆာင္နိုင္ေစ ရန္ ရည္သန္ လ်က္ အျခားေသာ လႈဴ ဘြယ္ ပစၥည္းမ်ား ကို ကထိန္ သကၤန္း ၏ အရံုအျဖစ္ ပေဒသာပင္မ်ား တြင္ သီးပြင့္ ၍ လႈဴ ဒါန္း ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ယခု အခါ ကထိန္ သကၤန္း ၏ အထိမ္းအမွတ္ အျဖစ္ ပေဒသာပင္ ပံု မ်ား ကို အသံုးျပဳ လာ ၾကပါသည္။
ကထိန္ အက်ိဳးထူးမ်ား
ကထိန္ အက်ိဳးထူး ကို အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ မ်ား ႏွင့္ လႈဴဒါန္း သည့္ ဒါယိကာ ဒါယိကာမ
တို႕ ႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္ ရရွိ ပါသည္။ ကထိန္ အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ ေတာ္ တို႕ သည္ သီတင္း
ကၽြတ္ လျပည့္ေက်ာ္ ( ၁ ) ရက္ေန႕မွ တေပါင္း လျပည့္ေန႕ အထိ ( ၅ ) လအတြင္း ကထိ
န္ သကၤန္း ကို အေၾကာင္း ျပဳ၍ ၀ိနည္းေတာ္မ်ား ထဲမွ သိကၡာ ပုဒ္ အခ်ိဳ႕ ကိုကင္းလြတ္ခြင့္ရရွိ ပါသည္။
ကထိန္အလွဴရွင္တို႔ ရအပ္ေသာ အက်ိဳးမ်ားမွာ
လကၤာ**ကထိန္ဒါန လွဴၾကသူမွာ က်ိဳးငါးျဖာကား သြားေလရာဝယ္ အႏ ၱရာယ္ကင္း ၊
ပစၥည္းရင္းမွာ မီးျပင္းမဖ်က္၊ ဆိပ္မတက္ဘဲ ၊ ေမ့လ်က္ဥစၥာ ၊ မဆံုးပါရ ၊
ျပိဳင္ရွာၾကေသာ္၊ ကိုယ္ကဦးစြာ အရသာသည္ ငါးျဖာ ကထိန္လွဴက်ိဳးတည္း။
[ေအာင္ေတာ္မူမွတ္စု]
(၁) ပထမအက်ိဳး
(က) ကထိန္ဒါနျပဳၾကသူမွာ ၊ လိုရာခရီးသြားသည့္အခါ
ပိတ္ပင္စီးတား ၊ ေဘးမ်ားကင္းကြာ၊
အႏ ၱရာယ္ကင္း ၊ သြားရင္းလြန္ခ်မ္းသာ၊
ပထမ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၂)ဒုတိယ အက်ိဳး
(ခ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ ရပ္ေဝးနယ္ျခား၊
သိမ္းထားဥစၥာ ေဘးမခ ေအးျမလြန္ခ်မ္းသာ၊
ဒုတိယ - ရအပ္အက်ိဳးပါ၊။
(၃) တတိယအက်ိဳး
(ဂ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ေကာင္းမြန္ဟာရ ၊ စားရေပတာ
အစာစား ဆိပ္ကား ၊ မသင့္တာ။
တတိယ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၄) စတုတၳ အက်ိဳး
(ဃ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ေရာက္ရာဘဝ ၊ ၾကြယ္ဝခ်မ္းသာ၊
စည္းစိမ္မ်ား ေပါမ်ားလြန္သာယာ
စတုတၳ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၅) ပဥၥမ အက်ိဳး
(င) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ျဖစ္ေပၚလာျငား ၊ စီးပြားဥစၥာ၊
လက္ဝယ္ပိုင္ထ ၊ ခိုင္လွသည္သာ။
ဆံုးဘဝ ေရာက္ရ နိဗၺဳတာ။ ပဥၥမ ရအပ္ အက်ိဳးျဖစ္သည္။
ကထိန္ အလႈဴ သည္ကား အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ ႏွင့္ အလႈဴ ရွင္တို႕၏ ႏွစ္ဖက္ နားလည္ ညီ
ညြတ္မႈ ၊ သတ္မွတ္ ခ်က္ ကာလအတြင္း ခင္းမႈ ၊ ကထိန္ ခင္းရာေက်ာင္းတြင္ ( ၄ ) ပါး ႏွင့္
အထက္ ရွိေသာ သံဃာ အေရအတြက္ ျပည့္မႈ ၊ အ၀တ္ သကၤန္း ျဖစ္မႈ ျပည့္ စံု ရပါမည္။
(အရွင္ဇာဂရ၏ကထိန္အလင္းေရာင္ က်မ္းမွေကာက္ႏွႈတ္ေဖာ္ျပပါသ ည္)
Ref: Congratulations
ဓမၼရတနာမွ ျပန္လည္မွ်ေ၀ပါသည္။
ထီးလိွုင္ ဆရာေတာ္
================--=--===== ----=--============
S SW.
=============
ကထိန္ ေ၀ါဟာရသည္ " ကထိန " ဟူေသာ ပါဠိ ကိုျမန္မာ မႈ ျပဳထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္ ။
"ကထိန " ဟူသည္ကား ခိုင္ျမဲ ျခင္း ျမဲ ျမံ ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ အျခား တစ္ဘက္ တြင္ လည္းလြန္ေျမာက္ျခင္း ကင္းလြတ္ ျခင္း ဟု ညႊန္းဆို ၾကပါသည္။
ကထိန္ခင္း ျခင္း အဓိပၸါယ္
ကထိန္ခင္း ျခင္း ဆိုသည္မွာ လူမ်ား က ခင္း ျခင္း မဟုတ္ ဘဲ ရဟန္းေတာ္မ်ား က ခင္းရ ျခင္း ျဖစ္သည္။ လူမ်ား က ရဟန္းေတာ္မ်ား ကထိန္ ခင္းနိုင္ရန္ ( သံဃႆ ေဒးမ ) ဟု ကထိန္သကၤန္း ကို လႈဴ ဒါန္း ရေသာ အလႈဴ ရွင္မ်ား ပင္ ျဖစ္ပါသည္ ။ သံဃာ ေတာ္မ်ား ကထို ကထိန္ သကၤန္း ကို သိမ္ ထဲတြင္ ကထိ္န္ သကၤန္း အလႈဴ ခံမည့္ ေက်ာင္းတြင္ ရွိေသာ သံဃာေတာ္ တစ္ပါး ကို အားလံုး သေဘာတူညီ စြာ ေရြးခ်ည္ ျပီး ထို သံဃာေတာ္ က မိမိ ၀ါဆိုရာေက်ာင္း သို႕ ျပန္ၾကြ ျပီး ကထိန္ သကၤန္းအား ခင္းရျခင္း ျဖစ္သည္။
ကထိန္ ျဖစ္ေပၚလာ ပံုကထိန္ အလႈဴ ကို ပြင့္ေပၚေတာ္ မူျပီး ၾကကုန္ေသာ ျမတ္ ဗုဒၶ ဘုရား ရွင္မ်ား လက္ထက္ တို႕ တြင္ ရွိခဲ့ပါသည္ ။
ေဂါတမ ဘုရား ရွင္ လက္ ထက္ တြင္ ဘဒၵ၀ဂၢီ မင္းသား သံုးက်ိပ္ ( ၃၀ဦး ) တို႕ သည္ အေဖာ္ မ်ား ျဖင့္ ကပၸါ သိက ေတာ အတြင္း ပုထုဇဥ္တို႕ သေဘာ အတိုင္း ျမဴးထူ ေပ်ာ္ပါး ေနၾကစဥ္ ေဂါ တမ ဘုရား ရွင္ ႏွင့္ ေတြ႕ ဆံု ဖူးေျမွာ္ ခြင့္ ရျပီး တရားထူးသံေ၀ဂ ရၾကကာ မင္းသား ( ၃၀ ဦး ) လံုး ရဟန္း ဘ၀ သို႕ ေရာက္ၾကေလသည္။ ဘဒၵ၀ဂၢီရဟန္းတို႕ ေနထိုင္သီ တင္းသံုး သည့္ ေ၀ယ် ျမိဳ႕ မွ အလြန္ ေ၀းကြာေသာ ေနရာမွ ဘုရား
ရွိရာ သာ၀တၱိ ျပည္သို႕ ဖူးေျမာ္ ရန္ ထြက္ခဲ့ ရာ ခရီးေ၀းကြာ ျခင္းေၾကာင့္ လမ္းခရီး တြင္ပင္ ၀ါဆိုေတာ္ မူရပါသည္ ။ ဘဒၵ၀ဂၢီ ရဟန္းတို႕ ဘုရား ရွင္ထံ ေရာက္ရွိျပီး လမ္းခရီး တြင္ေတြ႕ ၾကံ ရေသာ အေျခ အေန အခက္အခဲ မ်ား ကို ၾကား သိရေသာ ေၾကာင့္ '' ရဟန္းတို႕ ၀ါကၽြတ္္ျပီးေသာ ရဟန္း တို႕ အား ကထိန္ ခင္း ျခင္း ငွာ ခြင့္ျပဳေတာ္မူ ၏ '' ဟု မိန္႕ေတာ္မူ ကာ ကထိန္ ခင္းျခင္း ကန္႕ သတ္ ခ်က္ႏွင့္ ကထိန္ ခင္း ျခင္း အက်ိဳး တို႕ ျဖင့္ ခြင့္ ျပဳေ
တာ္မူပါသည္။
ကထိန္ အလႈဴ ၏ ကန္႕သတ္ ခ်က္
ကထိန္ အလႈဴ တြင္ ကာလ ကန္႕သက္ခ်က္ ႏွင့္ ဓမၼ ကန္႕ သက္ ခ်က္ တို႕ ရွိပါသည္ ။
ကာလ ကန္႕သက္ခ်က္ အေနျဖင့္ -
ကထိန္ အလႈဴေတာ္ ကို သီတင္း ကၽြတ္ လျပည့္ ေက်ာ္( ၁ ) ရက္ ေန႕မွ စတင္ ကာ တန္ေဆာင္မုန္း လျပည့္ ေန႕ အထိ တစ္လ တာ ကာလအတြင္း ခင္း နိုင္ျခင္း ၊ ကထိန္ သကၤန္း ကို ယေန႕ အလႈဴ ခံျပီး ယေန႕ ကံေဆာင္ကာ ခင္းရျခင္း( ေန႕ကူး သြား လ်င္ ကထိန္ ခင္း ျခင္း အထ မေျမာက္ ျခင္း ) တို႕ ျဖစ္ ပါသည္။
ဓမၼ ကန္႕ သက္ခ်င္ အေနျဖင့္ -
ကထိန္ ကို အလႈဴ ရွင္မွ သဒၵါ ျဖင့္ လႈဴ ဒါန္းေသာ သကၤန္းကို သာ ကထိန္ ခင္း ထိုက္ျခင္း ၊ သာသနာ့ ၀န္ထမ္း ရဟန္း သည္ ဥပါတြမ်ဥ္ ျဖင့္ ကထိန္သကၤန္းကို အလႈဴခံ မျပဳ ရျခင္း ၊ သကၤန္း မွ လြဲ ၍ အျခား ေသာ ပစၥည္း မ်ား ျဖင့္ ကထိန္မခင္း နိုင္ ျခင္း ၊ ကထိန္ ခင္းေသာ ရဟန္းေတာ္ သည္ ၀ါ ဆို ၀ါ ကပ္ေတာ္မူ ျပီး ျဖစ္ရျခင္း တို႕ ျဖစ္ ပါသည္။ကထိန္ အလႈဴ သည္ ပုဂၢိဳလ္ ဆြဲ ဂိုဏ္ ဂဏစြဲ မထား ေသာ သံဃ ဂုဏ္ကို အာရံု ျပဳ ၍ လႈဴ ဒါန္း ရေသာ အလႈဴ ျဖစ္ပါသည္။
ကထိန္ ႏွင့္ ပေဒသာပင္
ကထိန္ အလႈဴ တြင္ ကထိန္ ခင္းရာ ၌ သကၤန္းကို သာ ခင္းရ ျခင္း ျဖစ္ေသာ္ လည္း ေရွးဘိုးဘြား အလႈဴ ရွင္မ်ားမွ သဒၶါ ထက္ သန္စြာ ျဖင့္ သံဃာ ေတာ္မ်ား အလို ရွိရာ သံုးေဆာင္နိုင္ေစ ရန္ ရည္သန္ လ်က္ အျခားေသာ လႈဴ ဘြယ္ ပစၥည္းမ်ား ကို ကထိန္ သကၤန္း ၏ အရံုအျဖစ္ ပေဒသာပင္မ်ား တြင္ သီးပြင့္ ၍ လႈဴ ဒါန္း ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ယခု အခါ ကထိန္ သကၤန္း ၏ အထိမ္းအမွတ္ အျဖစ္ ပေဒသာပင္ ပံု မ်ား ကို အသံုးျပဳ လာ ၾကပါသည္။
ကထိန္ အက်ိဳးထူးမ်ား
ကထိန္ အက်ိဳးထူး ကို အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ မ်ား ႏွင့္ လႈဴဒါန္း သည့္ ဒါယိကာ ဒါယိကာမ
တို႕ ႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္ ရရွိ ပါသည္။ ကထိန္ အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ ေတာ္ တို႕ သည္ သီတင္း
ကၽြတ္ လျပည့္ေက်ာ္ ( ၁ ) ရက္ေန႕မွ တေပါင္း လျပည့္ေန႕ အထိ ( ၅ ) လအတြင္း ကထိ
န္ သကၤန္း ကို အေၾကာင္း ျပဳ၍ ၀ိနည္းေတာ္မ်ား ထဲမွ သိကၡာ ပုဒ္ အခ်ိဳ႕ ကိုကင္းလြတ္ခြင့္ရရွိ ပါသည္။
ကထိန္အလွဴရွင္တို႔ ရအပ္ေသာ အက်ိဳးမ်ားမွာ
လကၤာ**ကထိန္ဒါန လွဴၾကသူမွာ က်ိဳးငါးျဖာကား သြားေလရာဝယ္ အႏ ၱရာယ္ကင္း ၊
ပစၥည္းရင္းမွာ မီးျပင္းမဖ်က္၊ ဆိပ္မတက္ဘဲ ၊ ေမ့လ်က္ဥစၥာ ၊ မဆံုးပါရ ၊
ျပိဳင္ရွာၾကေသာ္၊ ကိုယ္ကဦးစြာ အရသာသည္ ငါးျဖာ ကထိန္လွဴက်ိဳးတည္း။
[ေအာင္ေတာ္မူမွတ္စု]
(၁) ပထမအက်ိဳး
(က) ကထိန္ဒါနျပဳၾကသူမွာ ၊ လိုရာခရီးသြားသည့္အခါ
ပိတ္ပင္စီးတား ၊ ေဘးမ်ားကင္းကြာ၊
အႏ ၱရာယ္ကင္း ၊ သြားရင္းလြန္ခ်မ္းသာ၊
ပထမ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၂)ဒုတိယ အက်ိဳး
(ခ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ ရပ္ေဝးနယ္ျခား၊
သိမ္းထားဥစၥာ ေဘးမခ ေအးျမလြန္ခ်မ္းသာ၊
ဒုတိယ - ရအပ္အက်ိဳးပါ၊။
(၃) တတိယအက်ိဳး
(ဂ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ေကာင္းမြန္ဟာရ ၊ စားရေပတာ
အစာစား ဆိပ္ကား ၊ မသင့္တာ။
တတိယ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၄) စတုတၳ အက်ိဳး
(ဃ) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ေရာက္ရာဘဝ ၊ ၾကြယ္ဝခ်မ္းသာ၊
စည္းစိမ္မ်ား ေပါမ်ားလြန္သာယာ
စတုတၳ ရအပ္အက်ိဳးပါ။
(၅) ပဥၥမ အက်ိဳး
(င) ကထိန္ဒါန ျပဳၾကသူမွာ
ျဖစ္ေပၚလာျငား ၊ စီးပြားဥစၥာ၊
လက္ဝယ္ပိုင္ထ ၊ ခိုင္လွသည္သာ။
ဆံုးဘဝ ေရာက္ရ နိဗၺဳတာ။ ပဥၥမ ရအပ္ အက်ိဳးျဖစ္သည္။
ကထိန္ အလႈဴ သည္ကား အလႈဴခံ ရဟန္း သံဃာ ႏွင့္ အလႈဴ ရွင္တို႕၏ ႏွစ္ဖက္ နားလည္ ညီ
ညြတ္မႈ ၊ သတ္မွတ္ ခ်က္ ကာလအတြင္း ခင္းမႈ ၊ ကထိန္ ခင္းရာေက်ာင္းတြင္ ( ၄ ) ပါး ႏွင့္
အထက္ ရွိေသာ သံဃာ အေရအတြက္ ျပည့္မႈ ၊ အ၀တ္ သကၤန္း ျဖစ္မႈ ျပည့္ စံု ရပါမည္။
(အရွင္ဇာဂရ၏ကထိန္အလင္းေရာင္
Ref: Congratulations
ဓမၼရတနာမွ ျပန္လည္မွ်ေ၀ပါသည္။
ထီးလိွုင္ ဆရာေတာ္
================--=--=====
S SW.
No comments:
Post a Comment
မိတ္ေဆြ...အခ်ိန္ေလးရရင္ blogg မွာစာလာဖတ္ပါေနာ္
ဗဟုသုတ ရနိုင္တယ္။